Ema

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Ďalšie pokračovanie Anglicka a Škócka

Každé piate britské dieťa nemá potuchy, kde na mape sa nachádza Veľká Británia

Z ankety magazínu National Geographic vyplynulo, že 20 percent britských detí nevie, kde hľadať na mape  Veľkú Britániu a mnoho detí žijúcich v Londýne nepozná odpoveď na otázku, ako sa volá hlavné mesto Veľkej Británie. Ešte väčšie medzery vo vzdelaní sa prejavili v geografii sveta. Štyridsať percent žiakov nemalo poňatia, kde sa na mape sveta nachádzajú USA, inak takto najväčší britský priateľ a každé desiate dieťa nebolo schopné pomenovať jednotlivé kontinenty. (zo správy TASR z 22. októbra 2006)

Ktovie, ako by to dopadlo medzi britskými dospelými. Možno by Slovensko nenašli na mape ani tí, čo sem chodia za lacným pivom a kurvami a správajú sa pri tom tak zdivočelo, že britská ambasáda sa rozhodla proti nim rázne zakročiť.

Toľko k pokračovaniu Ivanovho seriálu z letných potuliek po Veľkej Británii. Zverejnil tu jeden diel s  odbočkou do Afriky, ale v Q1 2007 už určite bude korektné pokračovanie zážitkov z Britska. Zatiaľ môžeme zostať v Afrike. V Tunisku. Ivan tam vyrastal na dvorčeku saharskej dediny, čítal knižky a lovil škorpióny. Nad škorpióniu dieru sa kvapne troška vody a škorpión vybehne. Inštinkt sebazáchovy. Keď zaprší, čo občas zvykne, škorpióny, ktoré sa zabudnú doma, voda valiaca sa do dier zahrdúsi. Preto citlivo reagujú na vlhko.

Tieto Ivanove fotografie sú z decembra 2005/januára 2006 a zobrali by sme to teda od Sbeitly smerom dolu.


Nezabudnime, že prímorské Kartágo má fénický genofond, viac informácií v diskusii k Diablovi a tabaku.                   

Pumpa v Sbeitle. Tankovanie zásob pre celú rodinu.

Všedný ruch v uliciach mestečka Gafsa. Neďaleko mesta sú fosfátové ložiská. Na prieskumných prácach sa podieľali aj slovenskí geológovia.

Ospalá oáza Tozeur

Púštna krajina za Tozeurom

Douz, parkovisko tiav. Odtiaľto sa vydávajú na saharské cesty.

Trhovisko v mesteču El Hamma ...

... a uzimená el Hammčanka, čo tam dobre nakúpila 

Matmata - severoafrický unikát. Turisticky prefláknutá lokalita s domami pod úrovňou terénu, ktorá si zahrala v Star Wars

Berberi v púštnom meste Sabria. Ďalej cez Grand Erg Oriental pokračujú len cestovatelia - extrémisti a ťavie karavány. Ďalej je už ...

... domov  vreteníc rohatých ...

... a škorpiónov.

Na záver špeciál pre tunajšie mačky: plameniaky na ostrove Džerba, kde si spravil pauzu Odysseus počas svojich potuliek, ale hotel Mövenpick tam ešte nebol.

                        

Fotografie odtiaľto aj odhentiaľ | stály odkaz

Komentáre

  1. fosfár, nevlastný brat fosfátu
    a kukučie dieťa fosforu :D
    ale inak dobré.
    publikované: 22.11.2006 23:12:44 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. Pekné
    také precítené, ako všetky od ivana. Ale čo je ten fosfár pod tou fotkou s tým pseudoortodoxákom? Z toho nie je náhodou tá havlova lampa s fosfáro-bronzovými kontaktami, tvarom a skoro aj farbou nápadne pripomínajúca to čo ten najväčší zo všetkých intelektuálov furt požiera, že nie?
    http://www.havells.com/fscommand/d-18.pdf
    publikované: 22.11.2006 23:15:29 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. Keď už rýpem, nevedomosť žiačikov
    kde sa na mape nachádza to či ono je tak prefláknutá téma...
    BTW, nemám ilúzie - vidiac Aj múry schybí - ako by to dopadlo u nás. A nemám ilúzie, ako by to dopadlo v Tunise. Ale pevne verím, že palestínske deti by všetky neomylne ukázali kde majú svoju vlasť - na ich mapách totiž chýba Izrael - to len na margo, aby som vráti "loptu do hry" :-b
    publikované: 22.11.2006 23:18:54 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. Kriqu
    voľačo som dováral a bol som medzitým ešte aj na dabljúsí, tak si ma zákerne predbehol. Ale aj tak som si to všimol ako prvý!!! To je úroveň...
    publikované: 22.11.2006 23:20:05 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  5. a iste si si všimol ako prvý,
    že aj tuniské oslíky jazdia na CNG - Condensed Natural Gas, podobne ako autobusy trebárs č.96 v Brátyslave :)
    publikované: 22.11.2006 23:26:38 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. Sámoška kriqu;)
    Ema, a keby si tým náhodou chcela povedať, že nám ten západ nejako osprostieva, tak to si tentokrát dovolím nesúhlasiť. On sa totiž len "úúúzko špecializuje".
    publikované: 22.11.2006 23:51:05 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. Opravím to
    keď sa k fosfáru nájde ďalší preklep. Kvôli jednému sa mi do editora ísť neoplatí.
    Zatiaľ len toľko.
    publikované: 23.11.2006 05:27:17 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. jáj, ešte aj CNG
    no tak to tam už idem. A okrem toho sa tam rozlajdal jeden riadok a to mi príde doočúbijúcejšie ako chyby v texte.
    publikované: 23.11.2006 05:44:46 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. ale inak
    takto medzi nami, to tankovanie CNG je vskutku svuojrázne.
    publikované: 23.11.2006 05:47:29 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. a je to
    páni, nič v zlom, ale horšie ako preklepy mi prídu výroky typu " Keď náhodou zaprší, čo občas zvykne", no ale bolo neskoro a tiež mám len jeden mozog a okrem toho som to už opravila.
    Každopádne vám ďakujem za bdelosť a ostražitosť.
    publikované: 23.11.2006 05:53:50 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  11. O mojich trapeniach
    To, ze tak vela ludi vo vyspelych tzv. demokratickych krajinach dnes vie tak malo o veciach, ktore su pre nich dolezite pre vytvorenie realneho obrazu o svete, o ich mieste v nom, a ktore maju sluzit ako zakladna pre hodnotenie udalosti a rozumne planovanie buducnosti, to nie je to, co ma v tejto veci naviac trapi.
    Co mi lezi na srdci v ovela vacsej miere, je skutocnost, ze dnes je tabu opytat sa vo svetle horeuvedeneho, ci vseobecne volebne pravo nie je len ucelovy podvod sluziaci malej skupine skorumpovanych, nezodpovednych, mocichtivych jedincov na vytvorenie dojmu, ze veci sa deju v sulade s "volou ludu".
    Napadlo vas niekedy, ze vola moze byt len tam, kde je poznanie a chapanie, ze bez nich je dav v moci instiktu ucelovo riadeneho (zneuzivaneho) zvonku?
    Nebolo by vo svetle horeuvedeneho celkom logicke, keby sme zaviedli system, v ktorom by pripadny zaujemca o pravo volit a hovorit do veci verejnych bol povinny okolo veku tridsat rokov najskor prejst prisnymi skuskami, aby dokazal, ze veciam rozumie a len po obdrzani "volicskeho preukazu" by sa mohol zucasnit volieb? Ved sucasna situacia ludstva dokazuje, ze skody, ktore napacha ignorantska luza bez "volicskeho preukazu" su asi vacsie, ako tie, ktore sposobia ti, co jazdia na nasich cestach bez preukazu vodica.
    Kedy ste naposledy stretli cloveka, ktory dnes uprimne veri, ze to najlepsie ma ludstvo este len pred sebou?
    publikované: 23.11.2006 06:54:40 | autor: Grigoriy (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. kriq, toto
    sa palestínske deti ani nemusia učiť v škole
    http://www.teeth.com.pk/blog/wp-content/uploads/2006/06/israel-palestine%20map.jpg
    dôsledky etnických čistiek vidia vo svojom každodennom živote.
    publikované: 23.11.2006 08:12:18 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. Tak znovu
    lebo škoda by bolo mapy, ktorá nepotrebuje žiadne obkecávanie
    www.teeth.com.pk/blog/wp-content/uploads/2006/06/israel-palestine%20map.jpg
    nakopíruj si to za http://
    publikované: 23.11.2006 08:14:41 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  14. Isteže je to
    len hra, Grigoriy, celá táto demokracia. V porovnaní s diktatúrou si vyžaduje len jeden krok naviac. Indoktrináciu davu. Stačí podriadiť prepytujem vzdelávací systém ideológii a už sa to vezie samo.
    V politike Západu sa to všetko začína dogmou USA a jeho spojenci dobrí-ostatní zlí. Izrael dobrý-Palestína zlá. Židokresťania dobrí-islamofašisti zlí. Ahmadínedžád-Hitler, Putin diabol, OSN zrušiť, zabíjať namiesto rokovaní (veď na to máme, aby sme zabíjali, ne?), ľudské práva na smiech, ľudská dôstojnosť detto ... ja naozaj neviem, čo sú to za hovadá, keď im nič nehovorí ľudská dôstojnosť. Zjavne ani ich vlastná.
    A do toho prázdne žvásty o ľavici a pravici, prednici a zadnici, hornici a dolnici ... a ľud rastie pýchou, aký je politicky sčítaný a správne "pravicový", keď ryčí blahom pri výpredajoch svojej krajiny, US okupačných vojnách a izraelských etnických čistkách.
    Mne je, Grigoriy, ľudstvo (aký abstraktný pojem) v zásade egál. Páči sa mi Fosterka, ako sa v Kontakte pozerá na obrázky z HST Koľká krása, koľká krása ... ľudstvo nedokáže poničiť celý vesmír, na to proste nemá a to ma upokojuje.
    publikované: 23.11.2006 08:52:02 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  15. Grigoriy
    a ešte by som zaviedol aktivačnú bariéru, podľa vzoru mechaniky mnohých procesov prebiehajúcich v prírode. To značí, že každý volič by sa musel preukázať a)kompetenciou a b)aktivitou. Mal by preukázať, že sa o politiku aktívne zaujíma a napríklad každý rok napísať aspoň 10 diskusných príspevkov na blog alebo niekde na obecnú nástenku. Len jedného sa obávam. Že to by sa potom OKeSesáci dostavili beztrestne k urnám v plnom počte, zatiaľ čo my...že ema?
    publikované: 23.11.2006 11:47:18 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. idare, nie som OKeSesác
    ale na voľby chodievam "v plnom počte" (zatiaľ beztrestne ;)
    publikované: 23.11.2006 12:06:57 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  17. tak ja si teda myslím
    a to úplne vážne, že volebný preukaz by nesmeli dostať ľudia, ktorí súhlasia s okupáciou a vraždením a podporujú chaos a rozvrat. Vysmievajú sa ľudskej dôstojnosti, a preto by nesmeli ovplyvňovať - degradovať a likvidovať - životy iných ľudí. Tým pádom byzmemali OKeSeSákov vybavených.
    Je to racionálny nápad, zaviesť volebné preukazy. Ľudia by proste museli dokázať, že sú mysliace bytosti. Lebo za súčasných okolností môžeme poslať k urnám aj zvieratká.
    publikované: 23.11.2006 12:32:08 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  18. Nie nie
    ema. toto len tak ľahko pod koberec nezametieš. Rozlajdaný riadok nevadí, my vieme, že si inak čistotná, tankujúci oslík sa tiež môže pokladať za celkom milú hyperbolku a zapršať môže predovšetkým tam náhodne a nepredvídateľne. Ale to s tými fosfárovými ložiskami nebol veru nevinný preklep, to bola detailne premyslená a cielená provokácia. U jednej geologičky je to škandál intergalaktického formátu;)!

    Ale tá El Hammčanka, čo má dobre nakúpené (skoro ako náš kamoš kriq), je veru peknučká. Tuším si na ňu počkám...
    publikované: 23.11.2006 12:32:32 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  19. Však
    to je na tom interesantné, ako pekne to tí OKeSeSáci vedia filmovať. Niet nikoho na Slovensku komu by viac záležalo na "tolerancii", romákoch, multi-kulti, kto by mal väčší rozhľad a viac sa boril za všeobecné blaho ako oni...
    publikované: 23.11.2006 12:48:17 | autor: Idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  20. Tak ja sem
    napíšem lekvát, tým je to vykompenzované a už to nerozmazávajme.
    Mensch, nečakáš už náhodou na Olivu?
    publikované: 23.11.2006 12:58:21 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  21. ema, to je tvoj sabdžekt-pohľad.
    Píšeš, ani čoby druhá strana "seděla tiše v koutě a čekala, (hodná:), že Spravedlnost najdou tě".
    Nie sú to žiadni budhisti, veriaci na dobrú karmu, to teda ne! :)
    Tiež bojujú mečom, a tiež im hrozí že mečom zahynú - i keď vzhľadom na ich počet to tak skoro nebude...
    Ak ich to šermovanie navzájom baví a dávajú mu prednosť pred rokovaním - nech sa hlušia.
    Opakujem, ja by som rokoval, pretože aj nevýhodnejší mier považujem za lepší, než trvalé napätie vyšperkované bojmi.
    publikované: 23.11.2006 13:26:52 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  22. odbočím, lebo:
    publikované: 23.11.2006 13:31:57 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  23. kriq, ujasnime si to
    raz a prevždy:
    Tu nejde o nejakých sionistov a Palestínčanov a už vôbec nie o to, že by si tu niekto Palestínčanov idealizoval (ale ani démonizoval). Tu ide O MŇA. O moje vlastné svedomie, o moje vlastné hodnoty. A presne rovnako, ako ma nikto nedonúti pridať sa na detskom ihrisku na stranu silného mafiána mlátiaceho decká boxerom do zubov, tak ma NIKTO nedonúti, aby som stála na strane izraelského sionistického režimu. Z úcty k sebe to neurobím. Bodka.
    publikované: 23.11.2006 13:36:09 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  24. Kriqu
    a ty si nevidel tú mapu hore? Veď to by nasralo každého. To tuším už aj Džugašvili mal lepšie maniere.

    Tak už mám ema vyhliadnuté dve. Čo, závidíš? Taký som ja veru Arafar.

    Hen kuknite čo som našiel. Večerníčky pre izraelské detičky:
    http://www.youtube.com/watch?v=o1aL0XS0K0I
    http://www.youtube.com/watch?v=tDN3VDZzrMc
    publikované: 23.11.2006 14:28:33 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  25. ema, idar
    k tým mapám - prečo ste neuviedli palestínsku mapu z palestínskych školských učebníc - ako som zmieňoval vyššie, kde niet žiadneho Izraela, len Palestína?
    To veru nevyzerá na mierové riešenie a la OSN: 2 štáty, ale ide o snahu vymazať Izrael z mapy.
    BTW, k pieskovisku - isté latinské príslovie vraví, že každé porovnanie kríva, ema
    publikované: 23.11.2006 14:44:59 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  26. Ňo preťo
    lebo si nám ju akosi neukázal;). Ale inak by som sa ani moc nečudoval na takú prirodzenú reakciu na ten 60-ročný siontheid. A vedel si, že deti na ultranacionalistickom Slovensku sa vraj učia zase podľa takejto mapy?
    http://pamacska.freeblog.hu/files/saj%C3%A1t%20f%C3%A9nyk%C3%A9pek/Nagy-Magyarorszag-terkep.jpg
    publikované: 23.11.2006 15:38:36 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  27. .
    publikované: 23.11.2006 15:46:52 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  28. idare, je to správna mapa?
    tých žúp je tam nejak priveľa - 68
    publikované: 23.11.2006 15:58:06 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. Jakto
    šak ich máme mať iba 64. Tak potom nejaké z nich musia byť pexeso...
    publikované: 23.11.2006 16:10:42 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  30. aka pekna Pospolitost

    sa nam tu zisla. A hned by aj preukazy pre volicov zavadzali, lebo demokracia nefunguje presne podla ich stavovskych predstav. Nacim je Cerezvycajnuju Kamisiu pre nazory podla uebermenschovskych predstav zalozit, ktora by tuto giganticku myslienku zuradovala a do zivota priviedla. Grigoriya navrhujem za predsedu-vodcu, emu za jeho pravobocka. Idarovi ostane funkcia podobna ako tu na blogu - pospolitny pritakavac.

    V pripade, ze som nieco nepochopil a nechcete vylievat z vanicky so spinavou vodou aj dieta, tak sorry, ospravedlnujem sa vam.
    publikované: 23.11.2006 19:34:26 | autor: Illu Minat (e-mail, web, neautorizovaný)
  31. Ťažko povedať,
    či si špinavá voda alebo dieťa.
    Uvítala by som, keby si namiesto bublania v týchto diskusiách odkapal bojovať za zrušenie vodičský preukazov, prijímacích a postupových skúšok do vyšších ročníkov, atestácií atď.
    Ber to akože si bol slušne poslaný do riti. Aj s vaničkou.
    publikované: 23.11.2006 20:04:39 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  32. pani ema
    trochu ste ma prekvapili s plochostou myslienkovej konstrukcie (prirovnania) vyslovenej v predchadzajucom prispevku. Radsej naozaj odkapem od tejto temy, ale este by som prosil, aby zaviedli (kto? nejaka nadkomisia?) nejake preukazy pre clenov vasej komisie, ktora bude urcovat kto je ten spravny volic a kto nie. Mal by to byt v podstate iba administrativny ukon, ved vy uz viete co je pre nas dobre.
    publikované: 23.11.2006 20:22:46 | autor: Illu Minat (e-mail, web, neautorizovaný)
  33. Ema
    prečo si elimináta poslala kade ťažšie? Ja som práve došou z roboty a tak som sa potešil, že prikvitol konečne aj nejaký natvrdlý oponent. Celý deň som sa na to tešil a stále len náš spriatelený kriq. Iľjiči, to s tými voličskými preukazmi neznamená, že musíš zdielať názor niekoho iného. To len znamená, že sa musíš vo veciach takpovediac pospolitých VYZNAŤ, že musíš byť kompetentný a zainteresovaný na hľadaní riešení. Presne tak, ako musíš na križovatke vedieť kto má práve prednosť. To totiž zabraňuje tragickým omylom, ktorých rezultátom sú očividne práve takí ako si ty.
    publikované: 23.11.2006 20:24:55 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  34. idar, skús sa ho
    teda spýtať, čo má proti demokraticky zvolenému Hamasu. Uvidíš, čo zahudie, muzikantík.
    publikované: 23.11.2006 20:55:02 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  35. Illjiči
    čo máš proti demokraticky zvolenému Hamasu? No to som zvedavý akú teraz zahudieš;)?
    publikované: 23.11.2006 20:57:41 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  36. borat
    práve som sa vrátil zo Zlatého parku - aj som sa zasmial :)
    V celku odporúčam, ak znesiete aj tvrdšie scény
    publikované: 23.11.2006 21:00:35 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  37. Henten
    buzík ti je smiešny kriqu? A nemáme my dosť svojich, lepších? Teraz samozrejme nemyslím na tých slovenských ľudových zabávačov.
    publikované: 23.11.2006 21:06:53 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  38. ema, nevyhanaj toho
    ilusiominata. Je sice slizky, ale v tejto diskusii sa etabloval na folklor, je tunajsim ekvivalentom sLyzona (porucpina etc.) zo smetiarskej diskusie. Skratka pricinlivy blbec. Treba tu mat aj taketo typy. Krik je prilis oportunisticky a ak sem bude chodit este par dni, tak bude uplne ochoceny, takze s nim by som prilis neratal. Takze ilusiominat je sice argumentacne prazdny, ale berme ho ako folklorne uzivenie. ktovie, mozno je to samotny benderodriguez!!! :-)
    publikované: 23.11.2006 21:26:04 | autor: Sinuhe (e-mail, web, neautorizovaný)
  39. Idar, tie izraelske vecernicky ma sokovali...
    Kde si to vyhrabal? Bolo by zaujimave, keby sa k nim vyjadril samozvany miestny politruk iluminat ...
    publikované: 23.11.2006 21:28:00 | autor: Sinuhe (e-mail, web, neautorizovaný)
  40. no dobre,
    ale pridala som do článku piesočnú vretenicu. Výstraha pre pre prázdnych rypákov.
    publikované: 23.11.2006 21:32:43 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  41. idare, spomínam si na jeden vaprós na Radio Jerevan:
    Je pravda že Čajkovskij bol buzík?
    Áno, ale nie len preto ho máme radi :)
    Sinuhet, v tvojom označení za oportunistu cítim známy Husákov výkriq z ´68: Nech odpadne, čo je odpadlícke...! Lenže ja neodpadnem - a rozhodne nepadnem pred niekým na zadok ;)
    publikované: 23.11.2006 21:45:32 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  42. btw, ako hadárovi
    mi musia byť vretenice smiešne
    publikované: 23.11.2006 21:47:23 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  43. ,,, tak pre teba
    som tam prihodila škorpióna.
    publikované: 23.11.2006 21:57:34 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  44. " Keď náhodou nezaprší, čo občas zvykne"
    stačí ho nie očariť, ale - očúrať...;)
    publikované: 23.11.2006 22:06:44 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  45. A sú tam aj
    nejaké jeduvaté? Lebo z tej rohatej hadice hliníkovým osvietencom príde akurát tak špatnô a budú trochu čúrať kref, čo oni tak či tak. No vidím, že som to zase prespal, tak radšej už pokračovať nebudem a začnem úplne odznova;(...
    publikované: 23.11.2006 22:12:11 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  46. Len aby sa ti
    tam tá potvôrka nezacvikla kriqu. To by si potom na tú riďku asi padol, a síce sám od seba ;)...
    publikované: 23.11.2006 22:18:59 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  47. bezobaf, skákajúce škorpióny
    som teda nevidel a rozhodne nechodím "na malú" ako dievča ;)
    No, idem si pozrieť Podlampou, pokiaľ ešte nejaká na STV2 je...
    publikované: 23.11.2006 22:27:51 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  48. To závisí
    aj od veľkosti kriqu. Tak to ťa potom úprimne ľutujem...
    publikované: 23.11.2006 23:06:30 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  49. myslím, že ani
    slonom sa chobot po zemi nevláči ;)
    BTW, pod lampou je celkom zaujímavá debata filzofov (Marcelli, Fuchs)
    publikované: 23.11.2006 23:17:45 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  50. O posadnutych
    Mal som raz suseda a ten sused mal psa - idiota. Idiot sedaval pri brane domu svojho pana a cakal na auta, ktore potom nahanal po ulici, zurivo stekajuc a snaziac sa zahryznut do zadnej pneumatiky. Idiot utekal za autom, az dokedy nestratil dych a silu, vratiac sa zakazdym do vychodiskoveho bodu pred branou, cakajuc na dalsie auto. Idiot opakoval svoj ritual posadnutosti az do vycerpania a zastavila ho len smrt. Sledovat idiota a jeho marnu snahu dobehnut auto bola niekedy zaujimava zabava, hoci trochu smutna.
    Dnes, ked je uz spominany idiot mrtvy, zabavam sa podobne tym, ze sledujem, ako ini dvaja idioti pocujuc nieco nezvycajne, zacnu spominat akusi Pospolitost alebo Muller-Thurgau.
    Mozno ich tiez raz trafi slak.
    publikované: 24.11.2006 05:46:18 | autor: Grigoriy (e-mail, web, neautorizovaný)
  51. pasivna rezistencia
    publikované: 24.11.2006 12:53:34 | autor: bejt hanun (e-mail, web, neautorizovaný)
  52. ženy v Bajt Hanúne predviedli pasívnu rezistenciu
    "Jedna neozbrojená žena, ktorá sa postaví pred izraelského vojaka, dokáže viac než sto samovražedných atentátnikov." Nedbať na prekážky, ba riskovať i vlastný život a postaviť sa tvárou v tvár pred ozbrojenú moc, to je nová zbraň Palestínčanov. Zbraň nebezpečnejšia než najdokonalejšia raketa...
    Ale táto palestínska bábuška zrejme nebola poučená o výhodách tejto novej zbrane:
    http://www.sme.sk/c/3016958/Najnovsi-samovrazedny-utok-spachala-57-rocna-zena.html
    publikované: 24.11.2006 13:36:00 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  53. Kdeaky
    blbec ked zostarne tak si zacne namyslat, ze tym automaticky zmudrel. Pritom jeho senilne myslienky riadi viac nedostatok serotinu a testosteronu ako nadobudnuta mudrost. Zocivoci svojej pominutelnosti objavi marnivost a skazenost sveta. Uz davno nie je schopny nejakej systematickej analyzy protirecivych javov realneho sveta. Ale ved aj naco, ploche jednoduche modely a analogie mu vystacia, aby si o sebe dokazal vytvarat obraz nadradeneho intelektualneho pozerstva. Lenze kde nic nie je ani smrt neberie. To je dobra sprava. Mozgova mrtvica mu nehrozi.
    publikované: 24.11.2006 13:55:07 | autor: Illu Minat (e-mail, web, neautorizovaný)
  54. nemusel si sa
    podrobne predstavovat illu minat. tvoja plocha jednoducha analogia s pospolitostou bola postacujuco vystizna.
    publikované: 24.11.2006 14:08:25 | autor: muzikolog (e-mail, web, neautorizovaný)
  55. Grigorij
    To Tvoje "sledovat idiota a jeho marnu snahu dobehnut auto je zaujimava zabava " celkom dobre charakterizuje Tvoju úroveň.
    publikované: 24.11.2006 17:11:03 | autor: ifčopifčo (e-mail, web, neautorizovaný)
  56. Ale
    tesi ma, ze od tej doby som uz pokrocil a moje hry maju inu uroven: sledujem na internete indoktrinovanych, polutovaniahodnych, naprogramovanych idiotov, ktori kedykolvek, pocujuc nieco nezvycajne zacnu spominat akusi Pospolitost alebo nacizmus.
    Vies si Ty predstavit, kolko ja mam zabavy!?
    Iluminat tam vyssie spomenul nejakeho blbca, a ja mam niekolko dovodov mysliet si, ze poukazoval na mna. Pre mna je to zvlast zaujimavy postreh, pretoze to nie je prvykrat, co mi to niekto pripisuje: ked som mal strnast, sudruzka nam velmi odusevnene precitala Sladkovicovu basen Detvan a potom s ete vacsim entuziazmom rozpravala, ze Sladkovic tam opisuje hrdy, uslachtily narod zijuci pod Polanou.
    Ja som sa len ticho a slusne opytal, kam sa medzicasom prestahovali, a ona mi povedala, ze som nepolepsitelny blbec.
    P.S. (31-75)=-44
    publikované: 24.11.2006 18:00:39 | autor: Grigoriy (e-mail, web, neautorizovaný)
  57. Grigoriy
    ty nenvrhujes "nieco nezvycajne" ako si namyslas. Navrhujes hierarchicke usporiadanie spolocnosti do akychsi "volicskych" stavov. Stavovska spolocnost bola v stredoveku a v totalitnych systemoch. V stredoveku sa ludia do svojho stavu rodili, v totalitach sa stavali prislusnikmi stavu na zaklade oddanosti ideologii vladnuceho stavu (strany). Ak niekto po historickych skusenostiach aj v dnesnej dobe vyzdvihuje stavovske usporiadanie spolocnosti pred demokraciou tak ma velmi blizko k roznym typom Pospolitosti. Preto sa mi zdalo korektne tvoje trapenie pomenovat prislusnym terminom.

    Aj som sa znazil vytvorit priestor na diskusiu, ak som nepochopil spravne tvoje narazky na usporiadanie spolocnosti. Namiesto diskusie som dostal padaka a osobne invektivy. Od ludi, ktori sa citia byt moralne nadradeni nad ostatnou "volicskou luzou". Aby som bol spravodlivy, tak idar sa pokusal objasnit termin "volica co sa vyzna". Akurat tadial cesta nevedie. Taketo riesenie je staticke a v sebe rekurzivne zacyklene.
    publikované: 24.11.2006 20:53:46 | autor: Illu Minat (e-mail, web, neautorizovaný)
  58. Svetlo naše nebeské
    a nie si takto náhodkou rekurzívne zacikaný ty sám? Niežeby som mal náladu teraz diskutovať práve s tebou, skôr ma serie, že všetci zdraví jedinci z tohto blogu majú teraz povedzme veľa práce, ale musím ťa upozorniť na fakt, že trepeš dve na tri. Čo je na kompetícii vyzretých ideí (tzn. nie kokotín, ktoré tu šíriš ty), ktorých nositeľmi by boli jedinci vlastniaci voličský preukaz, statického? Aké tam vidíš stavy? Choď si doštudovať napr. Platóna. A keď už berieš do svojich vznešených ústočiek hormóny a neurotransmitery, tak by si mohol vysvetliť, že čo akože má spoločné nandrolón so senilitou. A čo je dôsledkom nízkej hladiny serotonínu ti dúfam vysvetovať nemusím. Lebo mám taký pocit, že sa to práve teba týka...
    publikované: 24.11.2006 21:57:17 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  59. Šéfka
    dnes tá moja tiež dostala krásny isfahánsky obrus. Ode mňa. Nó, vlastne som si ho daroval sám sebe, ale šak čo. Má pekný vzor, čím vôbec nechcem povedať, že sa po tebe opakujem ;b.

    NO ČO VÁŽENÍ, MÁM TU UŽ POVYPÍNAŤ SVETLÁ?
    publikované: 24.11.2006 22:17:59 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  60. Iluminát zhasol
    spontánne.
    Dovolím si ctené konzílium upozorniť na jeho mentálny pattern príznačný pre detské pieskoviská:
    1. Priplichtí sa lotrík a jep ostatným lopatkou piesok do očú.
    2. Ostatní ho pošlú do p..e. Lebo s lúzou, čo sa nevie správať, sa nedá.
    3. Lotrík oduje gamby a začne ich morálne vydierať. "Bé, dali ste mi padáka - a prečo? Ja, vždy nevinný, vždy len obeť" (voľne podľa Ellieho Lasičku - jemu podobný sa tu nedávno nechal počuť, že mu stačí jeden telefonát a skončili sme).
    Ja neviem, možno bol v detstve zvyknutý, že dobehol jeho tútor a nahučal na deti, aby sa pekne bavili s obeťou veďviemečoho aj za okolností, že ich mláti lopatkou po hlave.
    A odvtedy sa náš eliminát nepozerá na to, čo vyvádza on sám, ale kope a obviňuje a uráža sa dokonca, že bol za osobné invektívy poslaný do riti.
    Názoru na Hamas zvolený podľa všetkých pravidiel západnej demokracie sme sa, samozrejme, od jelítka dynamického nedočkali.
    publikované: 25.11.2006 07:38:38 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  61. idare, ten Platón bol idealista
    vládu filozofov si neviem predstaviť! Pozeral som "Pod lampou" a filozofi sa nevedeli dohodnúť, či stôl pred nimi reálne existuje, alebo nie :) Doporučujem pozrieť/nahrať dnes po polnoci 02,10 na STV2.
    To už nech nám radej vládnu prírodovední vzdelanci, geológovia ;) biológovia, chemici etc. poťažmo ekonómovia.
    Filozofi a najmä fiškáli - nikdy!
    publikované: 25.11.2006 10:34:55 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  62. Nejaké to
    offtopikové víkendové čítanie si sem môžeme dať. Napríklad o kulte obetí veďviemečoho, ktorý naberá vskutku absurdné rozmery
    http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006102902
    Hoci, nemožno sa čudovať, prostredie formované kresťanskými mýtmi je na toto choré kmeňové bolestínstvo takpovediac predpripravené. Kristus holokausotvaný, všetcisvätí holokaustovaní, aj Rím bol podpálený, aby zlé sily zholokaustovali kresťanov, nevadí, že - historicky videné - to tak nebolo. V takomto prostredí sa obete obetí veďviemečoho ľahko dočkajú vyslyšania a politicky zabezpečených nadštandardných výhod.
    publikované: 25.11.2006 11:22:16 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  63. kriq, vďaka
    dám si to nahrať, nech viem, čo tam boli za exempláre a čo srstili.
    publikované: 25.11.2006 11:24:06 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  64. Arton -> setkym, (okrem Iluminata)
    Je zaujimave, ze niekto sa snazi obvinit rozne spolocnosti so "stavovstva", stavovstva rodom ci ideologiou, a pritom si vobec neuvedomi, v akom rozsahu je sucasna spolocnost "stavovska". Stavovska rovnako dedenim, a stavovska rovnako ochotou podporovat ideologiu.

    Ak si dotycny neuvedomuje kratkozrakost svojeho popisu, tak na neho plati jeho autodiagnoza: aj ked zostarol, nezmudrel ani za mak.

    PS. Pozitivne info: podstatou zivota a teda aj spolocnosti je flexibilita a feedback, a nie je ziaden dovod, preco by to nemalo platit aj na volicstvo. Spolocnost, ktora odmietne fakt, ze existuje na jednom pole uslachtilost prirodzene spojena s etikou, a na druhom pole neschopnost spojena s podlostou, je odsudena na to byt otravena hnilobnymi bakteriami a ich jedmi.

    A na infekciu skor ci neskor reaguje horuckou ... ale co vam budem hovorit, ved ste tu vsetci ludia s otvorenou myslou ....

    PPS Toto je sukromny klub a zelane normy urcuje hostitelka, ale inac nemam nic proti tomu, aby tu prislusnici jedneho polu snazili dokazat prednosti podlosti. Len do toho,Iluminat, prezentuj sa v celej suirke, tvoj brat Negev to tu uz urobil....
    publikované: 25.11.2006 11:38:17 | autor: -- (e-mail, web, neautorizovaný)
  65. A my
    tu sme v akom stave? V stave blaženosti, núdze, nepríčetnosti, alebo obliehania? Či nedajbože v druhom stave? Nie som v stave to teraz posúdiť...
    publikované: 25.11.2006 14:16:52 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  66. Kriq
    je v každom prípade v podnapitom stave. Za to dám ruku do ohňa ;).
    publikované: 25.11.2006 14:21:15 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  67. No vidím
    že sme všetci v dezolátnom stave priatelia. Najmä teda buhehák, ktorý je fakt v poľutovaniahodnom stave.
    publikované: 25.11.2006 15:09:10 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  68. Sa prestaň ľutovať
    mensch.
    Buhehák je na vidieku, podľa posledných správ sa cíti sviežo a teší sa, že čoskoro zavíta sem do pitvora.
    publikované: 25.11.2006 15:32:26 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  69. Pitvor
    je v havarijnom stave ema. Načim, aby buheh z vidieka doniesol aj kladivo a zopár klincov. Tak on teda nie je v zúboženom stave, to nás teší...
    publikované: 25.11.2006 15:51:05 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  70. idare
    včera medzi 18,00 a 19,00 som sa vydal na vínne, kua, kecám ;) na Vianočné trhy na Hlavné námestie, ale bolo tak husto! že som sa k ničomu nedopracoval. Iba raz som vydržal čakať na vianočný punč, ale keď som prišiel na radu, už ho nemali!!
    Tak som dnes, ida od Auparku do Polusu (okolo 14,00) sa stavil na spotrebiteľský test ;) Miller thurgau (musím ho spomenúť, aby Griška, pozorujúci psov-idiotov prešiel na iné myšlienky) nestál za veľa, ale veď deci človeka nezabije. Charitatívny Lions punč bol celkom obstojný, ale hlavne poniže voňajúca horká bylinná medovina!
    Ale pozor, správa dňa: Odhalil som, že oproti stojaci, vegetariánsky sa tváriaci stánok "Šťastnô praso" brutálne klame a pošliapava svoje princípy - predáva vajnorské (a teraz fiďelem, fiďelem: OŠKVARKOVÉ!!! pagáče) za 15 slovenských tugrikov - ale boli dobré, nech im Allah odpustí ;)
    Takže v zľahka podnapitom stave som, ale prechádza mi to...
    publikované: 25.11.2006 16:10:39 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  71. Tunáhdajší stav
    beztiaže nie je havária, ale fyziologická norma.
    publikované: 25.11.2006 16:19:52 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  72. Pôvodne som sem vliezla
    iba ponúknuť prebytky, no nedá mi, sa aspoň prostredníctvom obrazu nevyjadriť k stavu pitvora. Pripadá mi to ako zoskupovanie neľútostnej svorky, ktorej nepísanou dohodou je seknúť po všetkom, čo im stojí v ceste. Seknúť aspoň demonštratívne, len sa nezastaviť, nezamyslieť, nespýtať, neprehodnotiť zotrvanie v štvanici. Keď to seknutie nebodaj niekoho ozaj zraní, či strhne, čo tam po ňom, pre budúcnosť živočístva je dobré, keď zacláňajúci jedinci nemajú priležitosť ďalej cloniť.
    Možno sa však mýlim. V takom prípade žiadam vyradiť zo zoznamu voľbyschopných.

    A teraz k tým prebytkom. Idare, nedáš si kus koláča? Neboj, výnimočne som tam nič nepridala. Najväčší žrút je fuč, a tak mi chýba jednak odbytisko, druhak jediný možný adresát motivačných prímesí :)
    publikované: 25.11.2006 17:11:07 | autor: syska (e-mail, web, neautorizovaný)
  73. Ale co by nie
    syska, celkom by som mal apetit. Len jedneho sa obavam. Ze kym ten kolac dorazi ku mne, tak uz bude v katastrofalnom stave. Takpovedac v stave rozkladu.

    A nic sa neboj, my sme tu sami zoceleni muzi a zeny. Taky vykvet by som povedal. Nas len tak lahko nieco nerozhadze.
    publikované: 25.11.2006 18:55:54 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  74. a co si
    z opacnej strany zemegule? ved posli stryca :)
    ja nechcem byt tlsta.
    priznajte sa, bojite, ze som travicka. nebojte, pridavam vylucne afrodiziaka.
    publikované: 25.11.2006 19:32:29 | autor: syska (e-mail, web, neautorizovaný)
  75. Slovutna pospolitost
    paci sa mi, ze pan Arton spomenul vyznam spatnej vazby v spolocnosti. Nechapem vsak, preco obmedzovanim volickych prav chcete tuto spatnu vazbu (ano volby su implementaciou spolocenskej spatnej vazby) obmedzovat. Suhlasim aj s tym, ze spolocnost nie je jednoliata a nechapem, preco chcete jej delenie este viac komplikovat vami vymyslenymi kriteriami.

    Ak mate zaujem na diskusii mohli by ste mi viac objasnit akym sposobom by ste vo vami navrhovanej spolocnosti definovali pravidla pre volicsku sposobilost? Ako by ste to proceduralne zavadzali a potom realne aplikovali? Vdaka.
    publikované: 25.11.2006 20:11:56 | autor: Illu Minat (e-mail, web, neautorizovaný)
  76. ilumináte,
    možnosť účasti na voľbách by mohla byť podmienená napr. vyriešením jednoduchej trojčlenky...
    publikované: 25.11.2006 20:41:50 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  77. Syska
    A zabera to?
    publikované: 25.11.2006 22:03:17 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  78. Illjusine
    samozrejme, ze mame vsetko premyslene a naplanovane do posledneho detailu. Len nie sme taki tupi, aby sme to teraz zverejnovali. Este by nas zase nejaka ultrakomunistka hanzelova z najvyssieho sudu zakazala. Az potom teda. Po revolucii.

    Ak by predsa len nasledovali este nejake vyhlasenia, kludne to mozes povazovat za recesiu...
    publikované: 25.11.2006 22:31:40 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  79. Illu Minat
    mat prilezitost povedat Tebe a podobnym, ako si naozaj predstavujem "Dobru Spolocnost" ma naplna podobnou radostou, ako pocituje priemerny alkoholik, ked mu niekto necakane daruje dvadsatlitrovy demijon rieslingu.
    Zacal som pisat tento volnomyslienkarsky pamflet a asi po styridsiatich riadkoch som zistil, ze pouzivam prilis vela samocenzury v snahe vyzerat lepsie, ako naozaj som, a preto som to vsetko vymazal a zacal znovu, takpovediac, od srdca, lebo z nejakeho dovodu nosim v sebe nekrotenu tuzbu odhalovat ludom svet buducnosti; vlastne ani nie tak svet buducnosti, ako Cestu k Velkej Buducnosti.
    Tak, a teraz pekne poporiadku:
    Na Slovensku bude 999 999 magnetickych karticiek ocislovanych od 000 001 az po 999 999. Karticky budu mat velkost dnesnej beznej bankovej karty, len sa budu volat Preukaz Volica a budu potrebne na preukazanie sa pri vstupe do volebnej miestnosti. Ako vidis, moj respekt k demokracii je neotrasitelny, a naozaj, este stale budeme mat volby.
    Pride Jano XYZ na statny urad (specialne povereny) a povie:
    "-Dobry den pan Uradnik, prisiel som si dnes podat ziadost o Preukaz Volica, ale nie je mi celkom jasne, co k tomu potrebujem."
    "-To nie je ziadny problem pan XYZ. Na zacatie procesu, ktory trva priblizne 30 minut musite predlozit preukaz totoznosti a podpisat predtlaceny formular, v ktorom davate cestne prehlasenie, ze:
    -ste obcanom Slovenskej republiky,
    -mate viac ako tridsat rokov,
    -neboli ste nikdy trestany za umyselny trestny cin,
    -nie ste alkoholik a nepozivate drogy,
    -cestnou pracou si v ramci objektivnych moznosti zohladnujucich vase schopnosti, vek a zdravotne podmienky zarabate na svoj chlieb kazdodenny,
    -prehlasite, ze vsetok majetok vo vasom vlastnictve bol nadobudnuty sposobom respektujucim zakony statu a univerzalne prijate moralne hodnoty,
    -o vsetko potomstvo, ktore ste doteraz splodili je postarane a nie su potrebne prostriedky od statu, na to aby s im dostalo vhodnych podmienok na zivot -ich zivotne podmienky su na urovni vasich.
    Po podpisani formularu sa na pocitaci podrobite testu IQ, a ak dosiahnete hodnotu aspon 115, postupite do dalsieho kola. V dalsom, poslednom kole, nasho velmi jednoducheho procesu vam pocitac nahodnym vyberom zostavi specialny osobny test pozostavajuci z presne 500 otazok z oblasti dejin, zemepisu, spolocenskeho diania, filozofie, prava a umenia. Ked preukazete, ze ste schopny spravne odpovedat na aspon 455 otazok, bude vam preukaz vydany ihned.Cely proces sa da zvladnut za 30 minut"
    "-A kolko ma to bude stat?"
    "-Vas to nebude stat nic, len my vam vystavime sek na 100 000 Skk za vas prispevok k fungovaniu nasej spolocnosti.
    Smozrejme, ze ak sa kedykolvek v buducnosti vas stav zmeni preukaz vam odoberieme, alebo ak zistime ze ste nam vo svojom prehlaseni uviedli "nepresne" udaje, preukaz vam bude okamzite odobrany, dostanete dva roky vazenia a zhabeme vam vsetok majetok.
    -Mozeme zacat proces?"
    -"Dakujem, neprosim si. Este si to chcem rozmysliet. Dovidenia."
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    Je samozrejme, ze ludia sa stahuju, umieraju alebo z nejakych horeuvedenych dovodov sa im preukaz odoberie, a tak je vzdy niekolko tisic preukazov volnych pre dalsich zaujemcov. Internetova stranka www.preukazvolica.eu.gov.sk vzdy informuje o "volnych" preukazoch, aby verejnost bola informovana o moznostiach uchadzat sa o pravo volit.
    Illu Minat, chcel si mat diskusiu, tak ju mozes mat. Akonahle sa vsak znizis na pospolitost, Muller Thurgau alebo nacizmus, je po diskusii.

    publikované: 25.11.2006 22:37:44 | autor: Grigoriy (e-mail, web, neautorizovaný)
  80. Jeej
    Grigoriy, to bolo dobré.

    Áno, to by bolo krásne, čisté riešenie jedného čiastkového problému, a načrtol si to ako majster Leonardo, ťahmi brilantnými a rukou istou. Ale podstata toho hlavného problému ostáva. Je ňou fakt, že neexistuje ideálna spoločnosť, nedá sa usporiadať dokonale funkčný a spravodlivý systém medziľudských vzťahov.

    Keď si to, Grigoriy, tak pekne rozbehol a priatelia Idar s Kriqom sú tiež naladení na našu hladinu, tak si aj ja po dlhom čase uľavím v tomto milom pitvore na tému priam filozofickú.

    Demokracia nefunguje. Demagógovia zvyknú v tomto bode citovať Churchilla, ktorý povedal niečo v tom zmysle, že demokracia je najhorší možný systém, ale lepší než všetky ostatné, ktoré pozná. Nuž, niečo na tom je, ale nemôže to byť dôvod nehľadať iné riešenia. Ja osobne si myslím, že je nekonečne veľa lepších systémov ako to, čo dnes prevalcovalo svet, a netreba ich hľadať iba v ďalekej neznámej budúcnosti.

    Veľmi vážny argument proti demokracii v dnešnom ponímaní, ako bezbrehému trhu, ktorý je ovládaný nevedno kým, prináša teória hier. Jej modely dospievajú k spoločnému záveru: v anonymnej spoločnosti sa neoplatí byť altruistom, ale podrazákom. Kde neexistuje spätná väzba, ostrakizmus, tam niet možnosti zabezpečiť zdravé fungovanie spoločnosti, lebo organizmus nemá skutočný imunitný systém: receptory rozpoznávajúce cudzie, choré elementy. Všetky mechanizmy, ktoré by túto funkciu mali plniť, skôr či neskôr (skôr skôr) zlyhajú, pretože sú tiež napadnuté podrazákmi a ich fungovanie sa obráti proti systému. Inými slovami, ak komunita presiahne rozmer, kde sa všetci navzájom poznajú a môžu identifikovať toho, kto kazí hru, tak anonymní hajzlíci tú hru čoskoro pokazia.

    Tento problém v skutočnosti nemá riešenie, resp., nemá iné demokratické riešenie než fungovanie izolovaných malých komunít, ktoré v podstatných veciach ďalej moc už nedelegujú a v iných oblastiach (výskum, infraštruktúra) by to eventuálne mohli umožniť veľmi progresívne technológie. Maybe.

    Toto bol pravý dôvod prečo nemohol fungovať socializmus a toto je dôvod, prečo ten dnešný svet šitý na mieru sionistických majiteľov zemegule tak príšerne smrdí. Dobrú noc a pekné sníčky.
    publikované: 26.11.2006 01:24:31 | autor: buheh (e-mail, web, neautorizovaný)
  81. K osvietencovej
    pospolitej nostalgii by som prispela kultúrnou vložkou z neonacistického koncertu
    http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006112101
    Celé to nie je nijak zaujímavé, s výnimkou zmienky o štátnych V-manoch, a to už úzko súvisí s politickými stranami a (ako inak) voľbami. V-mani sú tajní, čo v podstate založili "nacistickú" NPD
    http://www.npd.de/
    na štátnu objednávku. Aby bolo možné bojovať proti "fašounom". Prosto, štátna výroba ideového nepriateľa.
    Ak si dobre pamätám zo správ v telke, keď túto kauzu riešil na návrh akýchsi naivných trotlov súd v Karlsruhe, dostal sa odhalením V-manov do prekérnej situácie. V zásade nebolo koho posadiť do lochu, nakoľko stranícke vedenie (a zrejme aj veľká časť členskej základne) bolo samý V-man. Tiež vznikla dilema, či zrušiť stranu, ktorú de facto založil štát ako politickú provokáciu. Na čiu objednávku konalo vedenie štátu, nebudeme špekulovať.
    Kotleba je tak excelentne blbý, až vyzerá ako štátny agent a jeho Pospolitosť, ktorú tvorí niekoľko desiatok vytlemených vemien, má tak prudkú publicitu (a úžasnú argumentačnú hodnotu, ako máme možnosť vidieť v tejto diskusii), že kauza V-manov nech je výstrahou.
    publikované: 26.11.2006 07:10:20 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  82. Áno, Ema,
    Tvoj príspevok perfektne nadväzuje na môj predchádzajúci. Tu nejde o nič iné len o vyjebancov, ktorí sa skrývajú za štát a zdôvodňujú oprávnenosť svojich mocenských pák tým, že živia obraz nepriateľa, ktorý často v skutočnosti vôbec neexistuje. Predstavenie bude plne v našej réžii iba vtedy, ak dodáme všetkých hercov sami.

    Tá Pospolitosť je ukážkovým predstavením sionistických médií, až srdco stisne od rehotu. Pár bezradných naivných frustrovaných detí s vyholenmi hlavami, ktoré kvázi reprezentujú dávno vyprchané symboly, ktorým sami vôbec nerozumejú, a okolo nich desiatky kameramanov, celebrít zvaných moderátori a všetkých zložiek aparátu MV. Aby sme aj my mohli ukázať, aha, fašisti a ako my proti nim vieme zakročiť. Tuším ani za najsocíkovatejšieho socíku nebývali agenti takí hnedí od análu veľkého brata, ako dnes.
    publikované: 26.11.2006 10:48:09 | autor: buheh (e-mail, web, neautorizovaný)
  83. Fonetická poznámka
    pre prísediacich nezasvätených do problematiky podotknem, že V-mann sa nečíta Vé-man, ale Fau-man. Nedávno tu ema spomenula len tak medzi rečou istého európskeho politika, ktorému sa údajne neotvoril padák (ktorý mu poskladali agenti mosadu). Nie, nejedná sa o môjho kamaráta pána Čarnogurského Jána staršieho, ale o nemeckého politika Jürgena Möllemanna. A ten nebol podpredseda NDP, ale FDP (tretia-štvrtá najsilnejšia strana v SRN, bežne vo vláde), čiže o to to bolo pre sionistov nebezpečnejšie! Jeho zľahka antisionistické výpady im skrátka ostali trčať v žalúdku, ergo boli pre nich nestráviteľné. Jeho smrť nikdy riadne nevyšetrili a v mainstreame sa o tom nesmie hovoriť...
    http://www.national-zeitung.de/Artikel_03/NZ26_1.html

    To s Kotlebom je trefné. Sám som raz nedávno s ujami policajtmi a tajnými pofajčoval v družnom rozhovore na okraji jedného zhromaždenia pospolitosti. Tak o tom viem svoje, ale nebudem sa o tom rozširovať, ani fotky neukážem, len uvediem príklad zábavnej korešpondencie medzi Marianom a mojim ďalšim kamarátom, ktorý je čil predseda vlády, chválapánubohu:
    http://www.pospolitost.org/archiv/vyhlasenia/list.htm
    http://www.pospolitost.org/cinnost/zog/vlada/odpoved.htm

    A nejaké pekné plagáty ako nedeľné extra:
    http://www.pospolitost.org/cinnost/plagaty.htm
    publikované: 26.11.2006 16:44:29 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  84. Bol to
    ideologický nepriateľ, fuj. Ten Moellemann.
    Zato o sráčovi Litvinenkovi sa hovorí až príliš. Taká originálna, mediálne atraktívna smrť, nie všedné prásk do hlavy, čo si nenájde miesto ani na piatej strane, rubrika Separujeme odpad. V smetiarni ma fotografia jeho smútiaceho tatu úplne rozslzila.
    Autori tých plagátov sa veľmi snažili vytvoriť niečo očividne politicky perverzné a aj sa im to podarilo.
    Fico mohol hošanovi aspoň odpovedať, že počet samovrážd klesol.
    publikované: 26.11.2006 18:11:01 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  85. že to tých Mossaďákov baví:
    publikované: 26.11.2006 20:13:29 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  86. kriq, tak som
    si dodatočne a zrýchlene pozrela záznam filozofickej diskúzie u Hríba. Proste sa tam stretli ľudia na rôznej úrovni (iluminát snáď pretrpí, že ešte stále nie sme všetci zglajchšaltovaní, aj keď sa bezstavovskí - fuj, aké škaredé tabu slovíčko, že stavovstvo - súdruženkovia, ktorí sú mu očividne veľkým vzorom, niekoľko desaťročí poctivo snažili), a z toho dôvodu hovoril každý z tých filozófov, obrazne povedané, iným jazykom. Hríb síce môže rýpať v politickej podlampe, tam je to v poriadku, ale v tejto diskusii bolo kontraproduktívne, ako tých pánov potkýnal a oni sa tiež potkýnali o seba navzájom, no sranda to bola.
    Ja teda neviem, prečo si tí ľudia, hádam s výnimkou Čecha, ktorého meno som zabudla, hovorili filozofovia. Veď celý čas v podstate bedákali, že je to celé v postmodernej trupke, a to je teda vážne. Necháva sa ako lekár titulovať človek, za ktorým príde pacient a on namiesto toho, aby analyzoval a diagnostikoval, začne sa mu sťažovať, ako veľa je chorôb a medicína je v podstate bezradná? Nie. Veď by ľudia oprávnene povedali Vy nie ste lekár, pane. Vy ste táraj.
    Tým ľuďom, ktorí sa nechávajú titulovať ako filozofi, chýba vzdelanie. A to vzdelanie v oblasti prírodných vied a informatiky. Bez toho sú v pasci blábolov.
    Toľko môj záver z diskúzie a ešte raz vďaka, že si na tú zábavu upozornil.
    publikované: 27.11.2006 08:07:19 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  87. študovať za filozofa
    to je podobné ako študovať za missku.
    publikované: 27.11.2006 09:43:40 | autor: buheh (e-mail, web, neautorizovaný)
  88. Já si teda myslím
    že by sme sa namiesto filozofovania mali kolektívne odobrať o poschodie vyššie a vypočuť si (niektorí opakovane) horské drama Bohouš. Je to dielo dynamic. aj čarokrás.
    publikované: 27.11.2006 09:59:37 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  89. no fajn, že sa ti páčilo, ema
    mňa tá podlampová "zábava" asi po 1,5 hodine uspala a to som bol "střízlivej jako batole".
    Na Fuchsovi (čehúň) sa mi páčilo, ako pomaly, zrozumiteľne vypúšťal slová gréckeho a latinského pôvodu, ktorým /by/ Hríb nerozumel ani keby ich prekladal přímo do slovenštiny :)
    publikované: 27.11.2006 10:33:39 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  90. Himmlhergott
    vykřikl námořník, vplétaje v to slova turecká a řecká.
    To si hmlisto pamätám z diela Jenöa Rejtöa. Možno bol námorník Fuchs, neviem.
    publikované: 27.11.2006 11:00:44 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  91. Rejtö Jenö
    dík za pripomenutie, čítal som jeho rodokaps "Brigáda kostlivcov" - pamätám si dodnes mená niektorých hrdinov: "Päsť", "Krieda"...
    publikované: 27.11.2006 11:13:57 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014