Do nekončiacej a bezvýslednej izraelskej debaty, kto je vlastne Žid, vstúpil štýlom svižného kresťanského karatistu istý ILiaš. Rozhorčil ho článok v Aruz Ševa, kde Šlojmino Hakohen píše, že mesiánski Židia veru nie sú praví mesiánski Židia. ILiaš protestuje, na pomoc si berie odborníka Andreja Mátela a svoj článok mocne ukončí zaklínadlom z Harryho Pottera.
ILiašov článok však nebol pravý dôvod, prečo mi kamarát poslal linku. Zlatým klincom je diskusia k článku.
Voľajaký gadd tam cituje vetu z ILjašovho článku "Mesiánski Židia sú rodení Židia, ktorí uverili v Mesiáša Ješuu, ale nevstúpili do žiadnej zo súčasných kresťanských denominácií." Následne sa naivne pýta: A Zidia ktori uverili v Mesiasa Jesuu, ale vstupili do nietorej zo sucasnych krestanskych denominacii?
ILiaš, byvší katolík, súčasný evanjelik, na neho reaguje: Tak su potom zidovski katolici, evanjelici, pravoslavni, baptisti atd ... zidovstvo (etnicke) im zostava.
Ako hovorí klasik, skôr stretne človek v kostole mačkopsa, ako židovského katolíka.
A mačkopsa veru nikto v živote nevidel. Lebo proste neexistuje.
Mesiánski tzv. židia nedávno vyhrali na najvyšom súde "právo na návrat" a ILiaš to, samozrejme, postrehol. K téme píše, že ... Podľa Dodatku 4A(a) Zákona o návrate, prijatom v roku 1970, "Práva pre Žida podľa tohto zákona...platia aj pre deti a vnúčatá, manžela/manželku Žida, manžela/manželku dieťaťa Žida a manžela/manželku vnuka Žida s výnimou osoby, ktorá predtým bola Židom a dobrovoľne zmenila svoje náboženstvo.
Jedna vec sú nejaké rozhodnutia súdu, druhá vec je sivá realita.
O tom, kto je naozajstný Žid, rozhodujú v Izraeli výlučne rabíni. Tu je na obveselenie časť insiderskej diskusie na tému "mamzer":
Only religious marriages are recognized in Israel and the Interior Ministry only registers marriages carried out by the rabbinate (and marriages conducted abroad). That is why men and women seeking to register for marriage in the rabbinate sometimes discover, perhaps for the first time in their lives, that they are halakhically considered mamzerim or at least possible mamzerim, a status involving serious prohibitions, based on Deuteronomy 23:3: "A mamzer shall not enter into the congregation of the Lord, even unto the tenth generation shall he not enter in the congregation of the Lord." They will soon realize that their opportunities to marry in Israel are limited, not only for them, but for their future offspring as well. According to halakha - and the state - mamzerim can only marry other mamzerim or converts. A "possible mamzer" must have his or her status clarified before they can marry. Unless the rabbinical court releases a person from their status of being a mamzer, "according to halakha, a mamzer is forever," explains Rabbi Shlomo Dichovski, a member of the Great Rabbinical Court. Dichovski is aware that in view of the current norms, "the country should seemingly be filled with mamzerim, but in reality this does not occur because, in certain cases, the rabbinate releases people from their status as mamzerim, and over the years, the mamzerim become assimilated into the general population and are no longer recognized as such."
...
A "possible mamzer" is one whose mamzerut has not been proved and the circumstances of whose birth are not clear, for example, when the mother refuses to say who the father is and the father denies paternity. A child born to an unknown father and an unmarried mother is called a shtuki. A shtuki may not marry an ordinary Jewish woman, or a mamzeret - because she may only marry a definite mamzer - or a shtukit because she may ultimately turn out to be permissible.
Are "(possible) mamzers" full Jews for the statistics?
Nuž, svetlo medzi náromi.
Ako mesiánski židia vstupujú do manželstiev, keď oddavky musia byť vykonané na rabináte? Rabinát predsa tzv. mesiánskych Židov neoddá, lebo nie sú židia.
Epicentrum starozákonných mýtov. Nevedno, či homo sapiens vymyslel v dobe bronzovej niečo ešte krvilačnejšie, ale tieto jediné sa zachovali až do 21. storočia a psychopati ich zamiešali do politiky.
----------------------------------------------------------------------------------------------
V smetiarni som dnes našla článok Max von Laue - Dieťa šťasteny. Aj formou tejto populárnej osvety si snáď ľudia uvedomia, ako bola v prvých desaťročiach 20. storočia Európa (a najmä Nemecko) vo vede ďaleko pred Amerikou, ktorá bola v tom čase dierou plnou iracionálnych náboženských fanatikov.
V článku je jedna podivná časť:
- Ako jeden z mála nemeckých vedcov, ktorí zostali doma, prejavoval von Laue otvorený nesúhlas so zastrašovaním židovských kolegov, obmedzovaním slobody bádania a nezávislosti vysokých škôl. "Varoval ohrozených kolegov, podporoval tých, ktorí stratili prácu vo vedeckých ústavoch alebo museli emigrovať," napísal v knihe Dějiny evropských objevů a vynálezů Ivo Kraus.
Je to možné, spýtala som sa môjho múdreho kamaráta, že Laue mohol OTVORENE prejavovať nesúhlas so zastrašovaním (čo to vlastne znamená?) židovských kolegov a nijako na to nedoplatil?
- Buď taká láskavá a nepýtaj sa. Nielen mňa, ale nikoho.
Tak sa teda nepýtam.
Len som si v tejto súvislosti spomenula na iný smetiarsky článok so vskutku originálnym názvom Cesnak v pudigu. Je o fyzikovi, rodákovi z Bratislavy Fülöpovi Lénárdovi alias Philippem Eduardovi Antonovi von Lenardovi (1862 - 1947), nositeľovi Nobelovej ceny z roku 1905.
Autor Cesnaku v pudingu tam píše, že "Lénárd po krátkom pobyte v Budapešti až do konca života prednášal na nemeckých univerzitách. To by, pravdaže, ani v najmenšom neuberalo z jeho zásluh. Lenže vynikajúci vedec bol nadšeným propagátorom nacistických ideí, pravdepodobne z presvedčenia, a nie z prostého oportunizmu. Čiže, jemne povedané a mysliac na okolnosti dnešným rozumom, bol protirečivou osobnosťou."
Čo? Mysliac na okolnosti dnešným rozumom, bol "protirečivou osobnosťou"?
Práveže mysliac na okolnosti dnešným rozumom, bol Lénárd nacistickou kurvou par excellence. Práve byrokratické svine ako on pomáhali na univerzitách zavádzať a prevádzkovať nacistickú ideológiu. Že to šlo aj inak, o tom vypovedá prípad von Laue.
Prekvapila ma miera zhovievavosti, ktorú autor voči nacistickej kurve Lénárdovi prejavil. Čím to asi bude?
No dobre. Už sa na nič o WWII nepýtam.
Komentáre
pé es k cesnaku v pudingu
Sa mi nenchce veriť, že by to autor nevedel.
nepytat sa
k článku v SME
No pokiaľ si pamätám, preslávil sa tým Bethe...
"Bethe Hans Albrecht, 1906, nemecký astrofyzik žijúci v USA. V roku 1938 spolu s Carlom Friedrichom von Weizsäckerom objavili cyklus atómových reakcií, pri ktorých sa uvoľňuje energia vnútri hviezd. V roku 1967 dostal Nobelovu cenu za fyziku."
http://astroportal.sk/historia/svetove_osobnosti.html
"nemecký astrofyzik žijúci v USA."
Čiže nie Houtermans, žiak Jamesa Franka a priateľ a kolega Fermiho, Heisenberga, Weisskopfa a hlavne Laueho, a tiež Gamowov priateľ, ktorý spolu s d'Escourtom Atkinsonom zistil, prečo svietia hviezdy, už v roku 1929.
Ale v jednom máš pravdu, kriq. Houtermans sa tým nepreslávil. Bol ignorovaný.
Keby bol Houtermans zostal v Britsku, kam sa presťahoval pred WWII, a neodišiel by odtiaľ do Ruska, bol by sa býval preslávil. Ale takto - nič.
Houtermansovi šli po krku NKVD aj gestapo, bol väznený a dokonca mučený a práve on je jedným z ľudí, ktorým Laue významne pomohol.
Vtedy na teba, marsupial wolf, navrieskala pedagožka,
Mi zišiel na um dokumentárny film o Kaliningrade - byvšom Königsbergu, boli to spomienky pamätníkov na príchod sovietskych vojsk. Trpké boli pre židovskú rodinu Morgensternovcov. "Ty si žid?," pýtal sa sovietsky veliteľ. "Tak potom si kolaborant! Všetkých židov predsa nacisti zabili." A s ním aj jednali ako s kolaborantom.
Nikde sa napríklad nedočítaš, koľko židov bolo zavraždených pri šialených bombardovaniach Drážďan, Hamburgu etc. etc., skutočných ohnivých peklách - holokaustoch, pretože je to politicky nekorektné.
Tie bombardovania, tie jatky civilistov, DOTERAZ nie sú označené za jedny z najväčších zločinov proti ľudskosti počas WW II. Oficiálna ideológia to nedovolí a všetko ostatné je heréza.
No ale zostaňme pri hlavnej téme,
Čo takto oxymoron "sekulárny Žid"?
Nemecký Žid, poľský Žid - to je čo? Nemec, Poliak židovského vierovyznania, ktorý spravidla vôbec neovláda hebrejčinu?
A čo takí mizrachovia? Iraqi Israeli, Arab Jew or Mizrahi Jew?, pýta sa Hárec. Aj konferencia bola na túto tému, ďalšia zo série.
http://www.haaretz.com/hasen/spages/984385.html
A čo perzskí Židia? Hovoria po perzsky, vyzerajú perzsky, ale nie sú to moslimovia, ale židia. Ofšemže nie sionisti.
Aha, Šošana Li.
http://www.youtube.com/watch?v=Emmy82tFT30
Číňanka židovského vierovyznania alebo čínska Židovka?
Inak, môj politicky nekorektný kolega hovorí strakám stratený kmeň. Skúšajú nám kradnúť vo voľnej prírode blyštivé prístroje.
A čo Chazarský kaganát? Je historickou realitou, aj s jeho štátnym judaizmom, ktorý prevzali sakumpak aj s báchorkami o tatíčkoch zakladateľoch a bedákaním o návrate do Jeruzalema, namiesto do Ulanbátáru. Z tohto mýtického, náboženského bedákania sa v romantickom národnobuditeľskom období na konci 19. storočia stalo nechutné politikum, ktoré v nasledujúcom storočí rozvrátilo Blízky Východ.
Zombie taľafatko zaliezol, ako mu bolo odporúčané?
Nemala som ho tak unáhlene poslať do riti. Mohol sa v tejto diskusii zrealizovať.
niekde sa preslávil Marconi
BTW, Houtermans nie je jediný, čo nedostal nobelovku a mal,
podobne obišla Meitnerová, ktorá vysvetlila Hahnovi, prečo vo vzorke uránu, ožiarenom meutrónmi nachádza bárium :-b
mesiansky zidia su nestabilny prvok
sympatizuju s krestanmi a to sionizmus zakazuje
sionizmus nezakazuje sympatie krestanov k sionistickym zidom
v tomto pripade je vsak pojem sympatie nespravny. povoluje devotnost
Par poznamok
(o leviciach vid moj clanocek, http://ilias.blog.sme.sk/c/104716/O-zenach-leviciach-laviciarizmu.html )
Tak si sa zahryzla do mojho clanku, deva ! Sak dobre. Treba podiskutovat, nieco nove sa poucit. Ucit sa, ucit sa, ucit sa, povedal svojho casu ujo Lenin.
To mas tak. Ked bezneho Zida nebavi byt ortodoxne-naboznym, tak sa zosobasi civilne:
http://en.wikipedia.org/wiki/Civil_marriage_in_Israel
Plati to aj pre mesianskych Zidov, ti potom - co ziskaju oficialne sobasne papiere - mozu mat ceremoniu este v kongregacii, ako v tej nasej, vid http://ilias.blog.sme.sk/c/89498/V-kongregacii-zidovska-svadba.html
A ktori su ti pravi, orechovi, rabinatom (a pripadne aj laviciarmi) ocertifikovani Zidia ? Nad tym sa moc netrap, aj ked sa uceni otcovia rabini nevedia zhodnut :). Prosto Zidia su tu uz nejakych 4 tis rokov. A budu i dalej. Zidovstvo sa akosi nerozpustilo v mnohych konfesiach, ani v genoch narodov. A aha ho - este sa aj sionizmom trbliece, a v milom statiku Izrael realizuje.
A co sa sivej reality Izraela tyka - mesianski Zidia sa maju v Izraeli omnoho lepsie ako napr. palestinski krestania uprostred svojich (prevazne) moslimskych arabskych bratov. Izrael je nielen zidovsky, ale aj demokraticky stat, deva (co sa o arabskych susedoch neda celom dobre povedat). Ved inak by medzinarodni laviciari nemohli chodit do Izraelana svoje idiotske pute - rozumej na protesty proti vystavbe plotov.
So srdecnym ideologickym pozdravom : Am Jisrael Chai !
... z Tel Avivu vecne zapaleny
zidofil a sionista
Miro 'bryndziar' Ilias
pre "kriqa" - mesianski Zidia
inak ako chuti bratislavske viechove vinko ?
Neboj, mesianski Zidia nie su nestabilny prvok. Uvedomuju si viac, ako sekularna (stredo-lava) vacsina, svoje zidovstvo, svoje vlastnectvo. A izraelsku lavicu nevolia, neboj :) A su aj sionisti. Hoci nie su v poctoch a namaju podmienky na zakladanie osad ako ortodoxni sionisticki Zidia, od legalneho byvania v zaslubenej zemi sa rozhodne neodtahuju.
A co na tom, ze veria ako krestania ? Ved aj Jezisovi prvi ucenici boli Zidia, a zostali Zidmi.
Teologicky stat Izrael
Teologicky stat Izrael klasifikuje cast svojich tzv. zidov oficialne (!)ako "bastardov", ktori su diskriminovani.
Je rok 2008.
Teoreticky tretie tisicrocie.
Ale tupe primitivne bytosti stale tancuju svoje tanecky okolo svojej primitivnej zlomyselnej modly.
Su to psychopati a sociopati.
Je to choroba.
Nie je to ziadna sranda, je to choroba, na ktoru si treba dat pozor a ktoru treba liecit.
Daj si predpísať antibiotiká, ILjašo
Zato pekné hrivy mali levy v embléme hotela King David, ktorý sionistickí teroristi vyhodili do vzduchu aj s takmer sto ľuďmi
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/middle_east/article690085.ece
Pokračovať môžeme konštatovaním, že ľavičiar si ty, pretože sa angažuješ v prospech akejsi čudnej mesiánskej židovskej menšiny a si schopný liezť kvôli tomu na barikády a zabíjať ľudí.
K veci: izraelské štátne sobášne pravidlá sú horšie ako desať Norimberských zákonov.
Civilné sobáše de facto povolené NIE SÚ.
Tvoji mesiánski židia sa musia nechať oddať pekne pod chupe a potom sa môžu svadobne culiť pred svojim mesiánskym kazateľom, striktne neformálne, všakáno.
Otázne je, či ich nejaký rabi oddá, keďže sú nevyhovujúci.
Načo sem pletieš Arabov. Nie je o nich téma. Choď doboha (ľubovoľného) s týmito úhybnými manévrami.
Síce nevieme, kto sú to židia/Židia, ale sú tu štyritisíc rokov, všakáno. Ani sa nedivím, že s takýmto biednym gebírom robíš "vedu" v Izraeli. Každý tamojší šéf musí z teba ucvrkávať radosťou, že aký trtko.
Izrael je náboženský totalitný štát. Mantru o demokratičnosti si nechaj pre teliatka, ktoré o ňom nič nevedia. Punktum.
Nikdy sa neprestan pytat,ale bacha, koho :-)))
To uz sme tu mali :) A je to v pici, tam, kde pojde aj tato mafia tzv. zidov.
Neber si to tak tragicky, Marsupial.)
Keby boli vyhrai Nemci, mal by si podobnu prihodu.
Boli by ti spominali 6 milionov arijskych obeti ktore zhoreli v hollokaustovom pekle leteckych naletov, toho najbarskejsieho co ludstvo doteraz vykonalo - a pritom v reale AngloAmericania spalili za ziva nie 6, ale povedzme okolo 3 miliony civilnych Nemcov, mozno aj o nieco menej, tazko povedat, lebo by o tom bolo zakazane hovorit - v pripade vyhry Nemecka by o cisle 6 milionov bolo zakonom zakazane pochybovat, tak, ako teraz.
Na hodinach historie by si sa ucil o desiatkach milionoch obeti zidobolsevizmu v Rusku - tak, ako teraz.
Ucil by si sa o tom, ze Briti a Americania su agresivne narody ovladane svojou nehateno chamtivostou, tak, ako sa to dnes uci kazdy z nas dennodenne z faktov o ich byvalych ale hlavne sucasnych vojenskych agresiach.
Zaver:
Historu vlastne nezmenis.
Jej zakladny kauzalny tok je len nepatrne ovplyvneny fluktuaciami, ale nakoniec rozhoduju podstatne kvality.
Kvality geneticke a kulturno tvorne.
Kvality su nakoniec najpodstatnejsie a vyhravaju kazdu konfrontaciu.
Kedysi sa zdalo, ze konfrontacia nacizmu a bolsevizmu sposobila to, ze bolsevici obsadili pol Europy. Dnes nielen, ze je bolsevizmus prec, ale v podstate je mozno povedat, ze nebyt toho boja by vtedy bolsevizmus ovladol Europu CELU. V takom pripade by jeho neskorsie zrutenie ako aj vyzdravenie kontinentu bolo ovela zlozitejsie a tazsie.
Niekedy sa proste zda, ze uz to horsie nemoze byt, ze historia smeruje do slepej ulicky, ale verte mi, VZDY nakoniec prevladne podstata a kvalita.
Zelam ti chladnu hlavu, aj tebe, nemesis2.
Mimo témy - Deršovic má šancu na dobrý džob
Iliaš, do viech už dlhšie nechodím,
Neviem posúdiť, ako sa darí mesianistickým židom medzi židmi v Izraeli, len predpokladám, že lepšie, ako kresťanským palestíncom medzi palestíncami vo WestBanku, či v Gaze
Onééé...
Čo je "plechava levica laviciarizmu" sa radšej ani nepýtam. stopro by som odpoveď nepochopil... tak radšej, koľko asi je tých mesianistickych židov/Židov (za Jehovu sa neviem vysomáriť, ktoré je správne) je v IL?
To je, Aladár, systém "Nepovec ty, povedia tebe"
Je to on, kto podporuje krádeže/vyvlastňovanie a vraždy v mene jeho kolektivistickej ideológie.
Ako sa darí mesiánskym ž(Ž)idom v Izraeli
http://www.youtube.com/watch?v=EII5Km3jN3U
Druhá časť
http://www.youtube.com/watch?v=4J7iqMO4EaQ&feature=related
Ako sa asi môže dariť kresťanskej menšine
Keď navyše reprezentujú ideológiu, ktorá podporuje izraelský protipalestínsky sadizmus.
Kto mohol, využil svoju konfesijnú príslušnosť, aby sa z koncentrákov dostal von.
Ilias je v kazdom pripade sam plesaty.
To je vseobecne jasne.
Zaujimave na konflikte tzv. zidov versus tzv. mesianskych ziadov je to,
Respektive, s inymi kulturami by zaobchadzali este radovo horsie, pretoze su samozrejme este cudzejesie, ako tito tzv. mesianski zidia.
Realie sekty tzv. zidov svedcia o ocividnej vyraznej netolerantnosti - co (ciastocne) vysvetluje aj neobvykle agresivne spravanie sa jej najvyraznejsej politickej formy, sionizmu.
Agresivita tej sekty je daná kombináciou
Izraelskí politici vreštia ako strašne sa im ubližuje ešte aj vtedy, keď rozmobardovávajú na padrť susedný štát. Ako sme mali možnosť vidieť pred dvoma rokmi, keď pred ž(Ž)idmi prchal celý južný Libanon.
Nezaškodí si to znovu pripomenúť
http://www.zvedavec.org/komentare/2006/07/1685-ano-tohle-je-holocaust
Doteraz za to nebol žiadny z izraelských vojnových zločincov stíhaný medzinárodným súdnym tribunálom
A každého rozmýšľajúceho človeka
Proste lezú do memetickej mocenskej centrály Západu, aby si tam zabeštelovali podporu pre svoju lokálnu politickú kariéru.
ked tak pozeram na tie chasidske baranice
vidim ich povod:
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Kub_kaz.jpg
(len jeden prvy priklad z wikopedie:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ukrainian_Cossack)
Kozaci v konflikte s Levantou.
Dve nomadske kultury?
Moc politickej hydry je dana malodusnostou polit-komisarikov
Ked dorastu ludia velkodusni, situacia sa zmeni.
Mimochodom, v klasickom jazyku sa "vekodusny" prelozi mahatma.
Ale nepredstavujte si pod tym len gandhiovsku metodu - cesty pana su nevyspytatelne, vsak, bigoti:).
Jednou z viacerych metod je pokracovat v osvietenectve, v tradicii vymietnutia nabozenstva z politiky. Ako katolikov, protestantov, tak aj tzv. zidov z kulturneho a politickeho zivote atlantickej civilizacie.
Ozaj, o pár dní vyrazia strašní leftisti
Izrael je z partie ľudí, ktorá vyrazí na dvoch lodiach (jedna je pomenovaná po USS Liberty, ktorú židia Američanom v roku 1967 tzv. omylom dve hodiny rozjebávali bombami, torpédami a oblievali napalmom) celý hysterický. Už zas ho niekto ohrozuje.
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1006191.html
Tu je stránka nebezpečných moreplavcov, ktorí idú poškodiť "dobrý imidž Izraela"
http://www.freegaza.org/index.php?module=our_mission
Sionfilizmus.
Sionfilizmus.
Zapamatam a odporucim pouzivat tento pekny vyraz pre oznacenie politickej nekorektnosti, ktoru samozrejme nemozno podporovat.
Je to deformovany hate a rasistic postoj voci tzv. zidovstvu.
(v sucasnosti rozsireny zda sa hlavne medzi protestantmi, (alebo by som mal napisat tzv.protestantmi ?))
V rámci osvety o podstate "svetla medzi národmi"
Nesmie sa o tom hovoriť, aby to nevyvolávalo antisemitizmus. O Izraeli s asmie hovoriť len v dobrom, ako o svetle medzi národmi, poťažmo večnej obeti inferiórnych nevyvolených.
Ad: Ako sa darí mesiánskym ž(Ž)idom v Izraeli
Preto do toho pletiem krestanskych Arabov v Gaze a na Zap.brehu ? Spolocnou crtou je sloboda vierovyznania, a ta je v palestiskych teritoriach podstatne horsia. Islamsky fundamentalizmus vacsiny je rozhodujuci faktor, preco krest. komunity klesaju. Poznam Saida z Nablusu (http://evanjelik.sk/node/2452 ), ktory bol v palestinskej base za to, ze uveril v Jezisa a zriekol sa Islamu. Naopak, izraelski krestanski Arabi maju vacsiu bezpecnost a slobodu vierovyznanie pod Izraelom.
A co sa mojej vedy na Tel Aviv. univerzite tyka, to je v pohode. TAU je spickova izraelska univerzita.
Jo, co sa sobasov tyka - ano, v Izraeli su povolene len pod dohladom rabinatu. Preto s a mnohi sobasia vonku civilne (najma sekularni Zidia). Avsak - mnohokrat nie je problem - staci poukazat na zidovsky povod a rabin zosobasi. Nieco ako nase sobase v kostoloch - staci ukazat krstne listy a fararko parik zosobasi.
V pripade svadby v nasej kongregacii ten par bol zosobaseny na rabinate (pre papiere), az potom bola ceremonia. Baran zostal tak cely a vlk syty. Zidia zostali Zidmi, Izraelcami, aj s vierou v Jezisa.
Saíd bol v base, pretože objímal izraelský tank
http://www.bubbleshare.com/album/85155/overview
I keď by skôr patril na psychiatriu.
Židovský a demokratický, hehe. Veď to sa navzájom vylučuje a realita to plne potvrdzuje.
Ber to, ILiaš tak, že aj Palestínčania v Gaze a na Západnom brehu majú zákony, ktoré im umožňujú "konať proti kresťanom" - striktne v rámci zákona, všakáno. Sloboda vierovyznania rovnakej kvality ako v Izraeli.
Zas vidíš smietku v oku blížneho, ale vo svojom brvno nevidíš. Mám ti dať súradnice na presnú pasáž v biblii, ty trto negramotný?
Dvetisíc rokov prežili kresťania v Palestíne svorne s moslimami a židmi bez problémov. Dvetisíc rokov kresťanskí, moslimskí a židovskí Arabi vychádzali spolu dobre. Kým sa tam nedotiahol z Európy ako smrad jedovatý sionizmus a spolu s ním extrémistickí bigoti ako ty, ILiaš.
Ja neviem, načo tu potvrdzuješ, že so sobášmi v Izraeli je to tak, ako som napísala. A tak, ako napísal Arton - že teologický štát Izrael klasifikuje čast svojich tzv. židov oficialne (!) ako "bastardov", ktorí sú diskriminovaní. A to všetko pod ochraniu sionizmom prelezených západných zmrdivlád, ktoré majú plný pysk tolerancie.
ILiaš, ty si čo za kresťana, keď útoky tzv. židov na kresťanov zľahčuješ tým, že ich povoľujú akési ich zákony? Čo si ty doboha za veriaceho, že nevieš, že tu platia univerzálne zákony.
To jak chceš takýto chruňo ignorantský predstúpiť pred tvár Hospodina a tváriť sa, akože ja nič, ja vedec zo špičkovej TAU.
To sa ti neprepečie.
Jo, Aladár, celkom som zabudla
Cekovo je v židovských ortodoxných komunitách toľko sexizmu - a je šokujúce, že žiadne západné feministické organizácie, ktoré sa s obľubou navážajú do moslimskej kultúry, vo vlastnej judeokresťanskej kultúre na tento hnus neupozorňujú. Prečo asi.
Jedným z mála pozitívnych aspektov
Ešte jedna knižka o nemeckých vedcoch:
http://www.scienceworld.cz/sw.nsf/ID/73814A9107283E00C125747B0059AED1?OpenDocument&cast=1
Pé es, aby sme nezabudli:
re:
Co je na tom? Zapadni politici sa spravaju k svojim priatelom priatelsky. Pokial sa vy spravate priatelsky k nepriatelov, podla mna, vas by mali sudit za vlastizradu.
kamil kandalaft napisal o bi´iline
Stan
Kazda civilizacia je zijuci organizmus.
To plati aj o civilizacii Zapadu, ci mozno povedat Severu, ktorej najznamejsia odnoz v casoch antiky sa nazyva Rim.
Rim sa prevalil do oblasti, kde cvlilizacia uz davno tlela a plodila obskurity.
Viacere z tychto extremizmov nakazili a oslabili Risu a do mozgu jej nakoniec prenikla jedna z tych siekt, tzv. krestanstvo. A ako pise spravne Marcus Eli Ravage v linku od Grigoriya, bolo to vlastne (ideologicky) militantne zidovstvo.
Mozno to bola nahoda, ze prave zido-krestanstvo sa stalo oficialnou ideologiou, mozno to mohol byt iny kult, viac egyptsky, mozno perzsky, to, co pozname pod nazvom gnoza, ci manicheizmus, mohli prevladnut nordicke myty ci cokovek ine. Ale historicky sa to, co prevladlo, vola krestanstvo. Ano, a vtedy zacali naozaj problemy - nespochybnitelne historicky dolozene prudkym upadkom civilizacie a naslednymi storociami biedy, cele milenium degenracie ktora zacala ustupovat az potom, co zacalo zido-krestanstvo stracat svoju moc.
Je uplne irelevantne, co hlasal nejaky Jezis ci iny z mnochych vtedajsich kristov. Z dochovanych spisov to vyzera ako nejaka forma kynicko-stoickej filozofie - v tom obdobi vseobecny svetonazor helenskeho kozmopolitneho sveta. Lenze toto ucenie tym, ze bolo zmesou cudziny a zidovskej ortodoxie, prirodzene prenikalo do zidovskeho sveta a ohrozovalo jeho konzistentnost.
A vtedy doslo k prastaremu procesu otocenia agenta, procesu spojenom s meno Saul. Ten je prvy predstavitel nazoru, ze nova sekta nemusi jeho svet rozlozit, ale naopak, kedze lahko difunduje aj opacne, smerom von, je to vyborny nositel ortodoxnych zidovskych memov (ktore tazky fanatik Saul miloval nadovsetko - on sa nikdy nezmenil, neobratil, len zmenil taktiku svojej aktivity).
Tisice ludi v tisicoch inych siekt malo podobny napad a snahu - ale akop pri spermii, iba jedno vyhra a prenikne do sameho centra moci a donesie tam svoje dogmatizovane memy. Prakticky iba jedno z mnohych.Ovsem nasledky byvaju dlhodobe az trvale, a casto tragicke.
V kazdom pripade sa stalo, ze jedna cudzia (a musim dodat, objektivne nicim nezvycajna, skor primitivna) kniha z puste sa stala ideologickou dogmou, ktorej krestania sluzia dodnes.
Tam je veru jadro problemov, to si uvedomujeme coraz viac a viaceri.
Pokial sa tohoto zdroja problemov Zapad ci skor Sever nezbavi, nebude slobodny a zdravy.
Zistila som, new world order, že na oplátku
Asi je Iliaš nie od Novák, ale kdesi od Levíc.
Je to alibista. Píše tam toto:
"ad Boh: sudit bude kazdeho, aj mna, aj sionistov-osadnikov, aj Arabov - pred Jeho sudnou stolicou uvidime pravu podstatu nasich pohnutok, myslienok a cinov a tieto budu konfrontovane s Jeho svatou volou, ktora sa tyka aj Jeho zmluvneho naroda."
Pozrime ho, chujka. Typický ľavičák. Nie JA, nie UVIDÍM ... furt sa tam skrýva za chrbát nejakú masu osadníkov, ba celé zmluvné národy.
Veru, ILjaš. Aj TEBA bude tvoj boh súdiť. Ak si myslíš, že predtým, ako ťa zavesí za gule, bude s tebou slušne diškurovať, ako to robí Kamil Kandalaft, velice sa mýliš.
Ty nepoznáš svojho boha. Preto si taký hustý.
Keď sa mu dostanú do božských rúk takí vymletí bigoti ako si ty, márne budú vrešťať, že na svinstvá ich navádzali osadníci a vyvolený národ ako taký. Či dokonca, že na svinstvá ich navádzal on - samotný boh.
My sme ťa varovali.
Pripojenie zas chvíľu nekolabuje,
.. furt sa tam skrýva za chrbát nejakej masy osadníkov, ba celých zmluvných národov.
Keby radšej odložili kalašnikovy
Tiež hovorím, že palestínci by si mali vziať príklad z Gándího - za 50 rokov oslobodil Indiu, zatiaľ čo palestínci za 60 rokov boja len strácajú...
Zase porovnávaš neporovnateľné, kriq
idare, nechal si sa nachytať
Ja totiž len citujem z jeho článku - ráč si ho perečitáť
zdroj viď vyššie: 28.07.2008 18:36 | autor: new world order
Neviem o co vam ide,
Ty sa máš až tak lepšie, Stanko,
.
Kriq, tu to neni predškolské zariadenie, kde ti také lacné maškarády s pochopením prejdú. Ja som reagoval na tvoju poslednú vetu a to, čo tu aj vo vlastnej produkcii stále pertraktuješ.
idare,
Gandi
zda sa ti ze indovia nie su mierumilovni?
mas este dalsi argument proti mierumilovnosti?
.
ťažký trest!
"...veliteľ, menovaný ako podplukovník Omri tvrdil, že rozkaz nedal, od vojaka len chcel, aby zbraňou pohrozil s cieľom vystrašiť zadržaného." Hej a zadržaný mal zaviazané oči preto, aby sa bál vojaka, čo na neho mieril, nie preto, aby nevidel že na neho mieri :)
Ja som sa stavil s kolegom, že vojak za to dostane 14 dni basy, kolega tvrdil, že dostane mesiac, ale po dvoch týždňoch ho za dobré vychovanie pustia. O treste pre dôstojníka sme sa bohužiaľ nestavili.
totožné miesto činu
video so strelbou do zviazaneho Palestincana
Armáda po zverejnení videa začala vyšetrovanie. Ako však pre AFP povedala jej hovorkyňa Avital Leibovichová, film vyvolal viaceré otázky a mohol byť zostrihaný, pretože v ňom "chýbajú sekvencie."
Najdolezitejsia sekvencia vypovedajuca o izraelskej zverskosti tam je.
Statoční izraelskí vojaci sa pokúšali rozohnať "rozvášnených Palestínčanov"
http://www.youtube.com/watch?v=2oiVZgp1WUc&feature=related
To je vskutku odporné, byť rozvášnený, keď mi banda robocopov z okupačnej armády kradne roľu, zdroj obživy mojej rodiny.
Veta o rozvášnenosti je z iného článku, ktorý vysrstili korporátne média:
http://www.sme.sk/c/3997036/predjordansko-izraelski-vojaci-zastrelili-10-rocneho-palestinskeho-chlapca.html
"K tragickému incidentu došlo v predjordánskej dedine Naalin, kde sa takmer denne konajú protesty proti výstavbe izraelskej bezpečnostnej bariéry. Oplotenie by podľa miestnych obyvateľov odrezalo od dediny rozsiahle plochy obecnej pôdy. Stavebné práce v lokalite sa začali práve dnes."
Jasne. To len podľa DOMORODCOV by došlo k odrezaniu rozsiahlej plochy obecnej (čítaj palestínskej) pôdy.
A my predsa vieme čo? Že domorodci sú vždy hlúpi, špinaví, primitívni.
Pro-nazisionistická západná mediálna propaganda sa už úplne odtrhla z reťaze.
Zaujímavé, že na streľbu do zviazaného chalana sa skurvení redachtoríkovia z agentúr akosi zabudli spýtať západných politikov.
Nie je to síce dôležité, Aladár,
Také sadistické izraelské svine ako Bruberg majú príležitosť do vôle sa vyblázniť na okupovaných územiach. A vojenské hodnosti im utešene rastú.
Načo by sa pýtali
A keďže dnes je to v médiách samý inteligent, dobre oni vedia, že tentokrát by to už nevyznelo ako čierny humor, ale by to zoči voči aktuálnym faktom pôsobilo dosť bizarne.
Tak sú neobvykle diskrétny, veď vedia aj to, koho chlieb jedia.
Ni´lin
ináč, dedina sa volá Ni´lin a je len na skok od Bi´ilinu, o ktorom písal Kandalaft.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ni'lin
http://bilin-village.org/francais/xmedia/cartes/colonies_modiin_illit.jpg
a ešte ad pasívna rezistencia- demonštrácie pred necelým týždňom
http://www.youtube.com/watch?v=JTb0wCUJK9I
To je pozoruhodné, ema,
Žeby mentalita porazených? S demokraciou to určite nemá spoločné nič.
Netreba ani pripomínať, že v Júezej je antiamerikanizmus nepredstaviteľný.
To bude asi dedina, čo je na tejto mape
označená ako Nili
Dobre, že spomínaš JúEsEj
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1006685.html
Utekal tam dnes rumázgať tatíčkovi Cheneymu na ramene, pretože Gates vyčiarkov Izrael zo zoznamu najbližších spojencov USA.
Na zabetónovávaní tejto sionistickej totality pracujú aj tu rôzne vši, ktoré budú s vervou kopať do zdochlín ako Stalin či Tiso a nadúvať sa, akú tým preukazujú vysokú osobnú mravnosť, ale keď sa spomenú súčasné izraelské zverstvá, sú to práve tieto drobné vši, ktoré hneď vreštia Antisemita! Antisemita!
A to ani nemusí ísť o nejakého politicky angažovaného človeka, len sa idúcky okolo obtrie o túto tému a ľudskosť ho proste vedie poznamenať niečo k nej - a už má problémik.
co?
Okrem toho ten plot im tam stavaju, aby mohli mat konecne svoj vlastny stat.
tajtrlíku!
teraz skús tú o zmanipulovanom videu, alebo tú o červenej čiapočke, tá je aspoň pekná.
sa obzri čo si TY tu už popísal a potom porozmýšľaj, či tebe nejaká aspoň úzka verejnost môže niečo veriť
Len čo sa Nemecko začalo správať ako svetlo medzi národmi,
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1215331139278&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull
The Export Control office concluded after a 12-month investigation that plans by German engineering firm Steiner-Prematechnik-Gastec to build equipment for converting natural gas to a liquid did not violate sanctions against the Islamic Republic.
Critics say politicized treatment of Teheran undercuts the CDU's stated goal to isolate the Islamic Republic. After basking in a showy celebration of Germany's close ties with Israeli politicians in March, Merkel said in an address to the Knesset that "Germany will push for further sanctions" on Iran.
Najviac si otvára hubu nejaký politruk Gerster:
Gerster, from the German-Israeli friendship society, was director of the CDU political foundation Konrad Adenauer in Jerusalem between 1997 and 2006. He said that if Schauerte helped secure the contract for Steiner, he "should be dismissed from the German government."
No jasne. Nejaký politruk ide rozhodovať, kto smie a kto nesmie sedieť v nemeckej vláde. Ide dokonca rozhodovať o tom, ako má vyzerať energetická politika Nemecka v čase energetickej krízy.
Aka energeticka kriza?
A aj keby sa to odrazilo naspat, tak to nie je problem. Americania budu jazdit na mensich autach. Europania budu jazdit menej a Cinania jazdit ani nezacnu a ziadna kriza sa nekona.
Aj ďalšia kríza sa koná
Transportation Minister Shaul Mofaz, the head of the Israeli team for
strategic dialogue with the US, left Israel for Washington early Wednesday morning.
The central issues in talks that Mofaz will take part in whilst in the US will be the Iranian threat, the situation in Lebanon, and Hizbullah, Army Radio reported.
The Kadima minister told Israel Radio that no US president would allow Iran to obtain nuclear weapons; as such a move would be "a threat to the entire world."
Veď iste, samozrejme.
chudáci palestínci, no nepoľutujte ich!
Kriku, skoda, ze taktiku nenasilneho boja
Keby sa jej drzali, mali by pokojny zivot.
Takto maju zo zivota peklo.
A ak a niekomu zda, ze nemaju, tak nech chvilu pocka a porozmysla.
bryndziar
A kde je vlastne ten Talafatka?
Asi pochopil, ze kto obhajuje strelbu do zviazanych zajatcov, moze byt zajtra sam zastreleny. Bez mihnutia oka.
A to sa tyka vsetkych sionistov.
(Netyka sa to ich 10 rocnych deciek, pretoze NIK nemoze klesnut tak hlboko, aby zabijal decka, ako tieto prasive svine, ktore nemaju ani tolko charakteru, aby sem prisli a tu si to vydiskutovali)
Je tu niekto, kto chce oponovat?
Nie.
Tak fajna, vsetci suhlasia, tak je jasne, co prinesie buducnost.
artone,
tak by zanikol krátko po vhlásení štátu ešte v roku 1948, keď ho napadli spojene moslimské vojská jeho susedov.
Ja si ešte pamätám z Dejín eMeRHá Leninovo? zhodnotenie Parížskej komúny (1871) - Revolúcia má význam, len keď sa dokáže ubrániť
Kriq, ty spravodlivý medzi národmi
revolucionár
de zas vidis jake argumenty
benyamin
len dobytok ide na bitunok so sklonenou hlavou
tavárišč revaľucioňér
Pravdou je, že podľa rezolúcie OSN z .r. 1947 mali vzniknúť 2 štáty, arabi to odmietli a vzniknutý židovský štát napadli - a prehrali. A prehrali viackrát. Za prehry sa platí. Keď okolité arabské štáty pochopili, že Izrael neporazia vojensky, vymysleli palestíncov a bojujú s Izraelom zvnútra - a zas so zbraňami. Mali by väčšiu šancu, keby bojovali za svoju vec Gándího spôsobom - v tom im držím palce.
BTW, uľavilo sa ti po použití invektív voči diskutujúcemu len preto, že má iný názor ako ty?
Kriku, keby Palestinci praktizovali
A co sa tyka revolucie, mne nemusel nik ziadne dogmy prednasat ale pochopil som a vidim sam, ze ziadna nasilna revolucia este nikdy nedosiahla svoje ciele.
Ani ta Americka, pretoze ta bola stavana na otroctve a slobode od velkofinancnych mafii, co uz v USA neplati.
A sionoisticka revolucia pojde tam, kam, patri, do kosa.
A sionisti pojdui na lampy, mily Krik, sionisti pojdu na lampy.
Tak, ako vsetci extremisti a teroristi zasluhuju.
To je asi tak vsetko, co som k tomu chcel povedat.
Vidim skutocne bohate skolenia MarxizmuLeninizmu.
Musel si to MRH studovat presprilis, Krikue.
Za prehry sa plati.
Za prehry sa plati.
Hotove oslobodenie.
Za prehry sa plati.
Jak vam ten vas jahve raz tento postoj skaredo otrieska o hlavu si Krikue zrejme ani nevies predstavit.
Za prehry sa plati.
Vid aj vyssie to o vesani sionistov.
Za prehry sa plati - raz sa, Kriku, z tychto viet pogrcas.
A vsimol si si, uz ma poznas dlho, ze ja som mal zatial vzdy pravdu.
Mimochodom, ked uz tak nedsluhujem,
Tiez pil vino?
Mam o teba strach, aby si nam vydrzal.
artone,
BTW, Ja ťa nijak zvlášť nepoznám, ale tvoj subjektívny dojem o sebe, že mávaš vždy pravdu ti neberiem
tak vidím, že medzitým
K pitiu vína:
http://www.sme.sk/c/3988846/zdravie-z-cerveneho-vina.html
BTW, mám dobrý zdroj na skvelé André za 50 tugrikov
Tu je kóšernejší zdroj
Závěr si udělej sám, kriq.
Ale asi sa zhodneme na tom, že konkrétne ty by si predsa len nemal chlastať ešte viac.
Kriku, to som chcel povedat k tej prvej teme.
No a?
To uz bolo o inom.
Btw. nepovedal si mi, na co zomrel Osa.
Preco?
Tiez na neho pouzil niekto heslo "Za prehry sa plati" ?
Alebo ho jeblo nad internetom?
Preco nechces hovorit o konkretnej smrti konkretnych ludi?
Ved sa nemusime stale bavit len o politike, ty antisemita.
neviem presne
tak ma napadlo,
krik
z citovaneho clanku
Golda Meir, considered by Israelis as a great leader and by others as one of history's great killers, disputed the facts: "It was not as though there was a Palestinian people in Palestine and we came and threw them out and took their country away from them. They did not exist."
P.S. Na tom Illiasovi sa musia na TAU urehotat na smrt akeho nasli pricinliveho blbca...
nieco pre psychopata "bryndziara"
The Israeli policy of evicting non-Jews has continued for six decades. On June 19, 2008, the Laity Committee in the Holy Land reported in Window Into Palestine that the Israeli Ministry of Interior is taking away the residency rights of Jerusalem Christians who have been reclassified as "visitors in their own city."
(z vyssie citovaneho clanku od Craiga).
Izraelský postup je, Sinuhe, rovnaký ako bol u nacistov
- na základe konfesie v prípade kresťanov, ktorí boli na Blízkom Východe už pred 2000 rokmi, keď predkovia súčasných sionistov pili v baraniciach kumys v mongolských stepiach
- na základe etnicity v prípade Palestínčanov, ktorí sú v tom regióne nepretržite od nepamäti.
Všetko sa deje striktne podľa zákona, všakáno ILjaš, ty vemeno božie.
Ako už bolo spomenuté, horšie ako desať Norimberských zákonov sú izraelské pravidlá týkajúce sa súkromného života - pravidlá, kto sa s kým smie oženiť/vydať a kto je štátom vyhlásený za bastarda a diskriminovaný.
A to všetko s mohutným bľačivým súhlasom Západu. Áááno, svetlo medzi národmi.
So súhlasom drobných slepých vší, užitočných idiotov, ktorí používajú na moslimov PRESNE rovnaké antisemitské paterny ako používala nacistická propaganda.
Jedno je na Európe zvlášť odporné. Keď nacistické Nemecko robilo obdobné zverstvá ako robí teraz Izrael, európski intelektuáli to oprávnene vyhlásili za katastrofu, zo kolaps európskej civilizovanosti.
Márne sa pýtam, kde v piči sú európski intelektuáli, keď európski politici teraz rovnaké zverstvá, len páchané Izraelom - zverstvá západného kolonizačného výhonku na Blízkom Východe - buď mlčky prehliadajú, alebo otvorene oslavujú a chránia.
Kde sú?!
Kriq, prečo projektuješ na Artona
Len si spomeň na smetiarske roky dozadu, ak ti teda etanol celkom nevyšúroval pamäťové médium. Jediné, čo vám Arton prízvukoval. bola karma.
A karma, drahý kriq, nie je žiadna hračička, žiadna vúdú bábika. Je to prirodzený chod tohto sveta. A on sa VŽDY o slovo prihlási.
Čím väčšou silou budeš ohýbať bambus a robiť pri tom opičie uhu uhu, aký som ja mocný, sila je na mojej strane, porazený za prehru zaplatí - tým silnejšie ti "porazený" bambus šlahne po pysku.
Je to len otázka času.
No a malý prehľad aktuálnych správ,
http://www.reuters.com/article/newsOne/idUSN3137356320080801
obdoba v Háreci
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1007710.html
Európska únia už jednoznačne oznámila, že vojenský útok na Irán nepodporí. Včera to zdôraznil minister zahraničných vecí GB, ktorý natvrdo prízvukoval, že Británia na 100 percent zastáva výlučne diplomatické riešenie.
Sionistické špiny včera masívne lobovali za nukleárny útok na Irán nielen v Bielom dome, ale tradične zas vykopli dvere aj u top byrokrata Pan Ki-Muna a pomocou (už nefunkčných) psychotechník robili na neho nátlak.
USA sa tiež ošívajú čoraz viac. Lebo zazvonil zvoniec a rozprávke o tučných zelených nulách je koniec.
Bola totiž raz jedna krajina získaná genocídou indiánskych domorodcov, ktorá uzavrela s istou skupinkou zručnou v manipulatívnych psychotechnikách (s ktorou ju spája primitívny judeokresťanský fundament) takúto dohodu: vy nám budete prevádzkovať globálny finančný systém, na ktorom budeme bohatnúť a my vás politicky aj vojensky podporíme pri vytvorení teokratického štátu na cuzom území a budeme vašimi vernými spojencami pro rozbombardovaní a zničení každého, kto sa vám znepáči, kto sa vzoprie vašej moci.
I vygenerovali šikovníci finančný systém na spôsob pyramídovej hry a spolu s ním stvorili bigotov, ktorí všade vyhlasovali, že tento systém je jediný a večný a tvrdo trestali herézu. Pekne fungoval systém zelených núl, plynulo. Kotil jeho prevádzkovateľom a ich spojencom peniažky "z ničoho", ale ako každá pyramídová hra, aj tento mal v sebe od začiatku zakódovaný kolaps.
Kolaps prišiel - a verné spojenectvo sa rozplynulo. Pretože USA si nebudú zas namáčať ruky po lakte do ľudskej krvi, keď z toho nič nemajú. Len ostudu.
Aj tak ich má od krvi zasrané dosť - a nič ju nezmyje.
neplanuju ich neuverejnit
Výpovede svedkov, ktorí prežili hrôzy v nacistických koncentračných táboroch, zaznamenali humanitárni pracovníci krátko po skončení 2. svetovej vojny. Popísali až 50 miliónov strán.
Podľa hovorkyne archívu Kathrin Frolovej neboli výpovede doposiaľ systematický prebádané a môžu byť podstatným zdrojom informácií o udalostiach v táboroch, ako aj o osudoch týchto ľudí po vojne.
/Preco sa tento podstatny zdroj informacii zacina skumat az v roku 2008???/
Papiere ležali na policiach archívu v Bad Arolsene od polovice 50. rokov. Študovali ich najmä pracovníci Červeného kríža pri pátraní po hľadaných osobách alebo neskôr v súvislosti s dokazovaním oprávnenosti požiadaviek na kompenzáciu za nacistické zločiny.
Nikdy však neboli organizované, zverejnené alebo podrobené dôslednému výskumu.
Na internete ich však zatiaľ neplánujú neuverejniť, uviedla agentúra AP.
Neplanuju neuverejnit :)
rusi zas ublizuju dobremu mafianovi
vie tu niekto
http://www.nytimes.com/2008/07/18/opinion/18morris.html
hm ... i-m, ja by som povedal takto:
Nema zmysel analyzovat mysel psychopata
Skor sa treba zamysliet, ako k tomu doslo a kto dal agresivnej opici nuklearne zbrane.
A skor sa treba zamysliet, preco Atlanticka civilizacia strpi take kreatury ako Benny Moris a preco po podobnych stvavych a terorizujucich clankoch nejde dotycny priamo do lochu.
Rozmyslam, kedy sa kritika Izraela stane salonfahig.
Kedy aj politici budu hovorit:
Opovrhujem krajinou Izrael.
Je to horsia a hlavne ovela skodlivejsia krajina, ako napriklad Severna Korea.
Kriku, zadrapoval si sa do mojich prispevkov,
a o pol hodinu ta napadla dalsia myslienka k tej istej teme.
Tomu sa povie dlhe vedenie, Kriku.
Alebo, ked uz sme pri teme nasich starych znamyc, si dostal hint od tej tlstej holohlavej Kosicanky, ze sa nemas tak fakticky bavit o veciach minulych? Mozno sa ti zjavila vo sne ... ako mora.
Kriku, len nedavno som sa totiz dozvedel, ze vydate ortodoxne zidovky su ostrihane do hola. Na ulici nosia parochnu.
Nie ultraortodoxne (azda aj tie), ale ortodoxne, to je take bezne, ktore behaju v nasich mestach.
Tomu sa povie pokrokova civilizacia. Ponizovanie zien. Logicky, ze su potom hystericke, ako bola nasa spolocna znama Beatka, este predtym, nez musela prestat sirit svoj sionisticky jed na strankach Sme ( nepomohla ani ochrana administratormi :).
Tak ako nemozno zabudnut na to, ako Osa zapalisto tvrdil, ze sa z ludi pocas vojny varilo mydlo (kretenizmus hodny 5 rocneho dietata), nezabudnem na Beatkin vyrok, ze jej dementny pribuzny presiel k Chasidom a ze tam je mu dobre. Ti tzv. zidia sa maju aj sami navzajom tak radi, az to sokuje, tolka nenavist k vedlajsej odnozi sekty.
Ale nemienim kritizovat kulturu tzv. zidov, popri ich zamere vyvolat nuklearny konflikt su ich nekulturne ficurie nepodstatne.
Ad: sexizmus
.
Dovod je ten, ze feministicke organizacie nemozu pozbierat dostatok silnych argumentov, dokazov a svedectiev, poukazujucich na 'porusovanie' prav zien v zidovskych nabozenskych komunitach na rozdiel od moslimskej kultury, kde najst tyrane moslimske zeny nie je az taky problem.
Preco asi ? Lebo zidovske nabozenske komunity maju celkovo lepsi pristup k zenam. Akonahle by zeny nejako systematicky trpeli, okamzite by to v Izraeli bolo vykricane.
Kazdopadne, feministicke organizacie su aj v Izraeli, a slobodne posobia. Stretol som ich tu na TA univerzite (http://ilias.blog.sme.sk/c/155097/Prezentacia-izraelskych-politickych-stran.html#feministky) , inka tej deve-feministke na mojej fotke patri titul levica, kedze po celu dobu prezentacie bola pri svojom stoliku, zapalena sirit idealy.
Co sa zidovskeho nabozenstva tyka, tak feministky chcu reformny judaizmus, nie ten striktny, oddelujuci muzov od zien v urcenych nabozenskych ukonoch.
ortodoxny feminizmus :-))
judaizmus je z podstaty mizogynny
po zreformovani podstaty nezostane z judaizmu nic
nenapisal si nam Ilias preco nekritizujú diskriminaciu zien v ortodoxnych komunitach feministicke organizacie bez etnickeho privlastku
IDF officer: vo warsawskom ghette nikdy nebola humanitarna kriza
ilias, feministicke organizacie maju dost silnych argumentov
tomu sa hovori strata imunity organizmu.
nieco pre Iliáša na tému starozákonného feminizmu:
V teokratickom štáte Izrael,
Popierači holokaustu
http://www.sme.sk/c/4000446/nemecko-zacalo-sa-katalogizovanie-milionov-stran-vypovedi-svedkov-holokaustu.html
Ani sa neunúvali v tlačovej agentúre opraviť si tú besnú formuláciu v závere - pointu článku.
Podľa všetkého teda autentické záznamy neplánujú zverejniť. Tak ako nezverejnili digitalizované záznamy archívu v Bad Arolsen o obetiach nacistického režimu. Digitalizácia bola dokončená minulý rok. Do hodiny by mohlo byť všetko na sieti, aj s vyhľadávačom. Na tento účel to aj bolo pôvodne pripravené.
Čiže ani nacistický archív, ani autentické výpovede svedkov nebudú zverejnené.
Takýto prístup napľňa skutkovú podstatu trestného činu popierania holokaustu.
Údajne žijeme v informačnej dobe. Ale dať do internetu autentické záznamy najväčšieho zverstva, aké sa v Európe stalo, to ani bohovi.
Šikovní právnici by všetky tie záznamy do internetu dostali.
Ale šikovní právnici sa neplánujú nezaujímať.
Majú rodiny a tak.
Veteran French satirist fired
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1008374.html
solzenicyn
malo je takych ludi
očuj, báječný nový svetový poriadok
Odporúčam ti ísť diskutovať aj medzi obyčajných ľudí. Tam treba otvárať oči a srdcia, tam je pole neorané, nie tu v pitvore. A bude to dobré aj pre teba - len v stretnutí s naozajstným protivníkom sa naučíš bojovať za vec revolúcie.
A vy, ostatní revolucionári, tiež vyjdite na svetlo božie. Možno sa naozaj to jedno zrnko z tisíca urodí. Inak zostanete naveky salónnymi intelektuálmi a krúžkom psychopatov, čo sa navzájom uisťujú o svojej dokonalosti a tisnú sa jeden k druhému pod krídlami matky emy a šunkesa. Medzi kameňmi sa obrusujú diamanty, nie uložené bez úžitku v pitvore. Za pokus to stojí. A ak budete sami chcieť,poradím vám zadarmo, ako prežiť v tej ľudskej džungli. Len v pomoci druhým nájdete potom naplnenie svojich túžob, frustrácií, znalostí a protestov.
:o)))
mna by len zaujimalo, ci to len ja vidim okolo seba samych...postihnutych :o)))
Diamantom sa tiez da vryt nieco do kamena, nie?
A este...zadarmo, to hej, to aj ked bok vyvali :o)))
PS: to bol nazor nezaujatej, nepatrim do kruzku.
Tymto aj pozdravujem kriqua.
co to pise nemesis.2?
sudruhovia, budte aktivnejsi!
:-)))
nemesis.2 kamaratom sa nenadava. doma ta to nenaucili?
pre mira iliasa
Je spojením dvoch obrátených trojuholníkov, symbolu ktorý pochádza zo starého Egypta. Symbolu Osiris a Isis, mužského a ženského princípu, jin a jang, falusu a ženského lona , spojenia tézy a antitézy. Symbolom prieniku sveta "nad" a "pod" . Je to symbol, ktorý v svojom fanatizme sotva pochopíš. Asi len ten sexizmus z neho akosi intuitívne cítiš. Symboly trojuholníka a šesťuholníka sú aj symbolmi kabaly a slobodomurárstva, a dokonca, ak chceme byť populárni, nájdeme v ňom aj číslo 666. Musíš sa ešte veľa učit, Mirko.
uzasne trojuholniky :o)
Ja len preto, ze nemesis.2 sa tu stazoval nedavno, ze trpi nedostatkom sexu a dakoval eme a artonovi, ze mu pomohli z depresii. A oni?....vychovali hada na vlastnych prsiach :o))))
pre NWO
Vždy je málo robotníkov pri žatve. A už nastáva čas oddeľovania zrna a pliev. Ako sa kalila oceľ, súdruh? V ohni. Poznáš tajomstvo ocele?
nepisal som
ja som tvojim kamaradom nikdy nebol
milá iris
Netrpím nedostatkom pekných tiel, ale trpím nedostatkom pekných duší. Equilibrium. Práve som sa vrátil z tréningu tela. Som drsný a pekný chlap :-) Aj zadok si utieram brúsnym papierom.
Čo mi ty ponúkneš na tréning ducha? Máš čo ponúknuť ? Bojíš sa odokryť svoju dušu? Alebo predsa len cítiš vzrušenie zo súboja? Všetko je to v hlave, iris, vtáčatko. Si, ktorá si. Môžeš byť aj ty slobodná, ale len keď ty sama budeš chcieť.
milý revolucionár
nemesis.2
Potom ak by si vydrzal a predral sa cez tazku pracu, az potom by si mohol zasadit kvet. A potom by si ho mohol cele mesiace trpezlivo polievat, kym by nevyrastol a nezacal kvitnut.
A nie pisat o voni kvetov, ktore si nezasadil a ani nepolieval a ku ktorym len privoniavas.
Mam z teba dojem, ze nicomu nerozumies. dokonca ani tomu, ze Revolucionar tak skarede pise o vlastnej matke.
iris, vtáčatko
nemesis.2
To s tym vtacatkom je velmi mile :o)
sa nám to tu pekne rozbieha, revolucionár
Ale s tým NY z jedného riadku som to pochopil. Ale rozpumpuj to ešte o tom Zene a satori, to naozaj neviem.
nemesis.2
- oceľ sa nekalí v ohni (v ohni sa taví, odlieva, kuje, popúšťa ale nekalí - nekaľ tu vody, som technik ;)
- nemožnosť obsiahnuť všetko z dôvodu prílišnej komplexnosti Sveta je blbosť, nájdi si iný dôvod - prílišná rozmanitosť, komplikovanosť (to by som u teba pochopil :) etc... len preboha nie komplexnosť :)
BTW, pozdravujem iris
ak je karma skutočne to, čo hovoríš
Nemesis2,
Revolucie nie su, su len pomalsie a rychle etapy evolucie.
Nechal by som predponu "re" pre pojem REgres, ten existuje tiez, je sucast evolucie (v akom slova zmysle tu nema zymsel rozoberat).
Ja som nikdy nemyslel (re)voluciu ako vedome povstanie davov, ci vedome akcie organizovanej skupiny.
Proste nastavaju fazove zmeny, ktore byvaju rychle
(spataj sa Krika, on je technik, nech ti vysvetli, ako to v prirode chodi - mimochodom, kalenie je samozrejme proces AJ ohrevu /a chladenia), takze tvoja formulacia je pravdivejsia, nie Krikova - "kali" sa vzdy v ohni, nikdy sa nekali vo vode ci oleji (aj ked fyzicky to tam skonci ).
Inac, co sa tyka tohto klubu vystupovania inde, nesmies robit zo svojich povrchnych znalosti pritomnych uzavery. Okrem toho, ze angazovanost nemusi byt vzdy anjefektivnejsia, azda predsa len nesedime len tu ( spytaj sa Krika, on ma pozna dlho a dobre, sleduje ma a vidi ma na vsetkych moznych internetovych forach :)
PS. Este som sa dozvedel, ze Iris je Revolucionarova matka.
Aspon Iris to tvrdi - ale mne sa to nezda.
Ona sa velmi precenuje.
pozrite si, prosim, toto:
Myslim artin, ze pride na tvoje slova: kolesa osudu sa otacaju a kto si o co koleduje, tak si vykoleduje. Napriklad medzinarodny vojensky tribunal za vojnove zlociny a zlociny proti ludskosti.
artone, see: http://cs.wikipedia.org/wiki/Kalen%C3%AD
Najdôležitejšie predsa je, ako tá horúca oceľ skončí - nie ako začína.
Koniec chváli majstra.
Ale ty artone, si radšej dáš oko vyklať, než by si potvrdil, že kriq má pravdu
Pitvor nie je Auróra
Tu, v pitvore, sú informácie. Nemožno spraviť nič účelnejšie, ako ich sústrediť na jedno miesto. Nebudem ich ja rozfrckávať kade-tade, zvlásť nie v uhulákaných smetiarskych diskusiách se životem jepičím. Tu sú trvalejšie a máme tu odfiltrovaný kravál propagandistickej SMEčky, kde - ako hovoril už klasik psychológie davu le Bon - nemá zmysel používať racionálne argumenty.
Toto tu je tiež vyjadrením mojich hodnôt. Komu sa nepáčia, môže sem prísť remcať a si to tu v diskúzii - kde žiadny prijebaný cenzor osprostený virtuálnou mocou, ktorej sa mu náhle dostalo, nebude kontrolovať, či sme správne politicky korektní a spisovní - pekne vyjasníme.
Nemézis, to je priam prírodný zákon, že opozícia mlčí. Keď ľudí ťaží brutalita ideológie, ktorá ovláda ich životy, sú sebazáchovne ticho. A si myslia svoje. Ozývajú sa len ľudia rôznymi spôsobmi vyšinutí, ne-normálni, z gaussiánskeho okraja.
V mainstreame - a to je tiež priam prírodný zákon - žiadna nová myšlienka nevznikne. Nemôže, nie sú tam na to takpovediac P-T podmienky.
Keď potom nová, pôvodne marginálna myšlienka, potvrdená realitou, difunduje z okraja a stane mainstreamom, vykoná svoje dielo a stratí inovatívny náboj.
Našťastie - a to je vskutku prírodný zákon - Gaussova krivka má vždy okrajové časti.
Treba však v týchto marginalizovaných liahňach oddeľovať zrno od plevov svojím raciom. Podmienkou je, aby ním dotyční disponovali a nenechali sa natoľko rozhodiť stochastickým charakterom javov, až sa stanú stúpencami Aštara Serana, ježiškovského arxetypu s uhrančivým pohľadom psychoanalytika konca 19. storočia a frizúrou á la Woodstock pred dažďom.
Bodka.
Kriku, VSETCI vieme, co je kalenie.
Kalenie je V PRVOM RADE otazka ohrevu. Bez ohrevu nic nezakalis a vyska a dlzka ohrevu urcuju V PRVOM RADE zmeny ( az potom chladenie )
Preco mas nutnost pouzivat tvoju formalnu a domnelu technicku vzdelanost aby si rypkal do ludi, ktori hovoria o niecom inom?
Ja by som mohol tiez Nemesisa opravit, ze sa hovori a aj plati, ze "diamanty sa tvoria pod tlakom", a nie pri styku s kamenom, ci ako to formuloval - ale preco by som to robil, ked nejde o detaily a v principe ma pravdu?
Kriku, kludne ti uznam pravdu v comkolvek, ak ju mas, ale nie ze by som si dal oko vyklat, ale rad upozornim na tvoju malichernu nezmyselnu zadrapciviost. Masjtra chvali predovsetkym velkodusnost - ale ty nie si ani majster, ani velkodusny.
No, Ema,
(v poresnom preklade: ked pada hora, nestavaj sa jej do cesty, ale nauc sa padanie hor ovplyvnovat tym, ze hodis kamienok na spravnom mieste v spravnom case).
Ozaj, Nemesis, ty si bez ironie zbehly ci interesovany v roznych bojovych umeniach, Aikido poznas? No tak asi tak.
A vazne si daj pozor na rozne iracionalne prvoplanove sekty.
Je to ODPAD - v presnom preklade vedlajsi nevyuzitelny skodlivy produkt organizmu. Odpad je jedovaty, telesny aj dusevny.
A ty sa chces drzat vo forme, telesne aj dusevne.
Sinuhe, možno si to neprehliadol,
http://www.counterpunch.com/hammad08052008.html
v plátku, ktorý sa zúrivo angažoval v muhammadovských komiksoch a mal vtedy plnú hubu bezpodmienečnej slobody slova.
Nič neukáže lepšie, aká ideológia tu vládne a čo od nás pod hrozbou sankcií žiada.
Trochu to pripomína osud Gerharda Haderera, ktorý prefackáva iných mocných
http://www.stern.de/unterhaltung/comic/haderer/index.html?id=534879&cp=2
http://www.stern.de/unterhaltung/comic/haderer/index.html?id=553418&cp=6
http://www.stern.de/unterhaltung/comic/haderer/index.html?id=518851&cp=34
a ešte môj obľúbený o kreténoch, ktorí sa navzájom potrebujú
http://www.stern.de/unterhaltung/comic/haderer/index.html?id=518851&cp=24
pre revolucionára: satori a zen
Ale dívam sa tak trochu nedôverčivo na to, že hlavným symbolom Zenu je uzavretý kruh, ktorý veľmi nápadne pripomína symbol Ouroboros - hada čo požiera vlastný chvost alebo iné staré náboženstvá - paganizmus, bohyňu Kali, Mayov , Atlantis, uctievanie slnka , RA alebo dokonca aj utajené korene kresťanstva alebo niektoré z uletených teórií o Greys alebo reptiliánoch.
Na podnose sa ponúka mnoho sladkostí, len si vybrať a otráviť sa. Nie je aj Zen len jednou zo slepých ciest so spoločnými koreňmi pôvodu? Bodhidharmu síce poznám, pred 20 rokmi sa naňho sensej odvolával ako na zakladateľa Wu-šu. Ale to bola len legenda, ako motivácia. Duchovný rozmer to vtedy nemalo.
hypertext - bud pochvalen
Tvrdost je zavisla na regularnosti.
Aky odporny fasisticky text.
Ocel by mali zakazat.
(a martenziticke pece v prvom rade)
pre artona: aikido
Ale všeobecne, hlavným nedostatkom každého stýlu, či už sa jedná o karate, aikido, kung-fu, muai-thai, džudo alebo hocičo iné, je predpoklad, že bojuješ s protivníkom s rovnakými morálnymi kvalitami, s rovnakým fair-play alebo znalosťami. A svoje urobili aj filmy. Vo filmoch nikdy na hrdinu neútočia protivníci naraz, zákerne alebo bez výstrahy. To je zámer scenáristov, lebo nič, žiadny film, žiadna kniha, žiadny štýl ťa nepripraví na boj na ulici, kde platí len jediné pravidlo - že neplatia žiadne pravidlá. Tam je čestný boj len príťažou.
Skoro tak, ako v diskusiách na SME .
Trochu ťa, ema aj chápem.
pre kriqa: kalenie ocele
Chýba im trpezlivosť. Rýchlo, rýchlo chcú teba aj mňa presvedčiť o svojej pravde.
Čo si myslím ja: žiadna revolúcia nebude. Osvietenie ľudstva nebude. Dobro nezvíťazí. Psychopati a Veľký Brat ovládnu svet. Ich smrť bude nasledovať len niekoľko mesiacov alebo rokov po smrti menejcenných. Pocit vlastníctva pravdy, výnimočnosti a ani satori alebo Zen nezaručuje nikomu prechod do vyššieho levelu. Cyklus a kruh sa znovu uzavrie a všetko začne od začiatku.
Ale napriek tomu nesmieme rezignovať. Snáď sa naozaj stretneme v inom živote.
odo mňa harmóniou s vrahmi
Každý sudca musí mať dôkazy. My si ich tu pekne sústredíme na jedno miesto a ja osobne pramálo dbám na to, čo si kto o tom myslí.
Heh, dobro nezvíťazí. Ty si rovnaké pako ako chrochtavý nadšenec humanitárneho bombardovania Vašík Havel, len preklopené do negatívu.
Nemesis nemesis,
pre emu
Dobre, nedaj sa vyprovokovať, veď bolo v ktoromsi mojom odkaze, aké sú metódy psychopatov.
Iris podľahla po pár milých slovíčkach. Revolucionárovi stačil prejav súhlasu , pár pochvalných viet o Zene a ochoty vyvíjať sa. Artonovi stačí pocit, že môže môže pád hory ovplyvniť hodeným kamienkom v pravú chvíľu. Zamyslite sa každý nad sebou, čo to, čomu veríte, je tá jedine správna pravda. Aké sú príznaky a signály tejto pravdy v okolitom svete, ide to k lepšiemu, či horšiemu?
Nad psychopatom zvíťazí len horší psychopat. Alebo sa to dá aj ráznym a nekompromisným odmietaním jeho manipulačných metód. Ty ema si, našťastie, ten druhý prípad. Síce sledujem s porozumením tvoj boj za Palestínu a spravodlivosť, ale na viac nemám. Som už príliš otupený.
Predchádzajúca veta je tiež jednou z metód psy-ops. Pocit spoluúčasti s trpiacim úbožiakom a tendencia odpustiť mu, ak sa bude kajať.
Vidíš sama, aké je to všetko komplexné. Čo je vlastne pravda a čo spravodlivosť? Neexistuje, ema. Ty si sudca a strážca? Kto stráži strážcu? Kto súdi sudcu? Nie si a nemôžeš byť nezávislá. Palestínci? Gaza? Collateral damage.
Bol tento príspevok úprimný? Áno aj nie. Harmónia protikladov.
Čo je, doriti, ten nemesis vlastne za človeka? Ste sklamaní z dôvery ktorú ste mu prejavili? Nevadí. Nevzdávajte to. Je to, uznávam, trochu drsný spôsob, ako vás naučiť prežiť v tom čo príde. Aj tak je to len slabý odvar. Táto komunita má istú šancu, značím si to.
Naozaj viete, čo je to satori?
obávam sa ema,
Darmo Platón chcel presadiť ideu vlády filozofov - ostalo len pri chcaní :)
artone som veľkodušný a "martenzitické" pece ti odpustím, iste išlo z tvojej strany o kvázi vtipnú ponášku na meno objaviteľa štruktúry ocele Martens-a. Inak - oceľ sa taví v Siemens-MARTINských peciach
:)
Názov je skombinovaný z mien Friedricha Siemensa Émile Martina, Turčiansky Svätý Martin je v tom nevinne :)
Ja teda neviem, či človek,
Je brečka kalená?
Sú prázdniny, tak si dajme moju obľúbenú kultúrnu vložku, čo tu už síce bola, ale nevadí.
Ojnagorekaľená.
http://www.youtube.com/watch?v=kIP0lAZsQBQ
Oni sa nie nadarmo tí Zabajkalci aj šatičkami podobajú na voľakedajšie obyvateľstvo Devína. Socha devínskej hradnej dievčiny, čo tam v areáli postáva, naživo tuto tancuje. Výber, ktorá to je, zostáva individuálny.
Len vrah alebo poskok vrahov
zjavne máš pravdu Aladár,
No a teraz niečo o hodnotách, Nemézis,
Už malé dieťa dostáva evolúciou vyselektovaný poznatok, že jesť fekálie sa mu môže sakra neoplatiť. Pretože mu to podlomí zdravie - a zdravie je, ako iste všetci vieme, neodškriepiteľne uznávaná hodnota. Má to tak vtlčené do hlavy, že ich proste jesť nebude, a to za žiadnych okolností.
Nenecháme predsa dieťa malé hlúpučké, aby na to prišlo samé, ak teda stihne. Ľudský organizmus má svoje limity, expozíciu väčšími dávkami svinstva nemusí ustáť.
Otázkou, samozrejme, je - čo je to zdravie? Zostaňme pri tom, že je to stav, kedy sa cítime dobre.
Ale keď to isté povieme o duševnom zdraví - aby ľudia nežrali fekálie násilia a vrážd, pretože ich otrávia, rozložia a zabijú, tak vybehnú kriqy a irisy a občas aj nemézisy, že žrať fekálie je za istých takých a takých okolností správne a prospešné. A že im to povedali mocné tohto sveta, a tí sa predsa vyznajú, veď sú z našej civilizácie a kto už by im neveril, ne?
Pritom existujú rovnaké, i keď hlupákmi ignorované, dôkazy o zhubnosti žrania obrazne povedané duševných fekálií, ako keď sa dieťa kŕmi na ulici psími lajnami.
Pre nich duševné zdravie nie je hodnota.
Otázkou, samozrejme, je - čo je to duševné zdravie. Zostaňme pri tom, že je to stav, kedy sa cítime dobre.
Že sa kriqy a irisy dobre necítia - to je vidno aj tuto v pitvore z ich príspevkov.
Aj z tvojich, Nemézis.
Mňa veru nikto sračkami kŕmiť nebude. Nepokračuj teda v týchto zbytočných pokusoch.
trpezlivo sa budem snažiť vysvetliť
Tak sa na tú "harmóniu protikladov" pozrime
Obžalovaný: No a čo, he he he.
Sudca: Ale vražda je trestná.
Obžalovaný: Človeče, vy ste nahnevaný alebo zaujatý.
Sudca: Vražda je trestný čin.
Obžalovaný: No tak to ma o tom musíte najskôr presvedčiť.
Ja s takýmito obžalovanými nebudem nezáväzne trkotať ako pri nácviku obkecávacích psychotechník v ješive.
Jediné, čo potrebujem, sú dôkazy. Dôkazy o reálnych zločinoch, ktoré sa stali, na konkrétnych ľuďoch - dôkazy o zločinoch spáchaných civilizáciou, ktorá sa ide tváriť, že je moja - že koná aj v mojom mene. Tam si bež prečítať poslednú vetu môjho predošlého šteku.
A že je tých dôkazov požehnane vďaka informačnej dobe.
Aby sme neprehliadli snahy Lófasa
"Iránci sú koreňom všetkého zla"
http://www.sme.sk/c/4008171/izraelsky-minister-iran-je-korenom-vsetkeho-zla.html
Že tomu agresívnemu zmrdovi z krajiny, kam inšpektori MAAE nikdy nemali dovolené vstúpiť, huba neodpadne pri slove dohoda.
Len urýchľuje odchod sionistického režimu na smetisko dejín. Na smetisko toxického odpadu.
môj predchádzajúci štek som odoslal ešte pred tým
Musíš použiť všetky svoje sily, prostriedky, prefíkanosť, podrazy, presviedčanie, ak to nepomôže, aj silu. Ak to stále nepomáha, musíš sa pridať k nim, aby si ich zničila zvnútra. Ako ten kamienok horu. Tvoje morálne kvality v pivore nestačia. Preto vyzývam aj na iných piesočkoch. Už odchádzam, neboj sa, mám prácu. V ješive, preboha, tak hlboko som u teba klesol? Nie som ako nejaká ťalafatka.
:o)
Takych ludi je ako safranu. Ale ak mozem taku osobnu otazocku : co si slubujes od tohto blogu? Co tym sledujes? Necitis sa tak trochu odtrhnuta od reality?...napises ostre vety proti zidovskemu sionizmu a potom si co? ...ides urobit vegetariansku veceru? Chces ludi presviedcat? Koho? Chces mi povedat, ze som vrahom, lebo zijem dobrovolne kde zijem? Alebo ze som obvinila palestinskych rodicov v prvom rade za smrt ich dietata? A potom mi laskavo povies, aby som sa na Darfur vykaslala, ze tam o moj sucit nik nestoji? Citis sa ty dobre?
EMa, na byvalom gymnaziu na Kovacskej ulici 28 uz ten pajzel v suterene neexistuje. Uz asi rok. Je to aj tvoja zasluha.
Ten pajzel tam, iris, nie je vďaka tebe
Čo? Ja tu niekoho presviedčam? Ľudí, ktorí trápnymi sofizmami premaľovávajú obete na agresorov, ja môžem akurát tak opľuť. Ak bude treba, aj reálne.
Nepíšem ostré VETY proti sionizmu, ja tu popisujem realitu sionizmu. Ona nemá nič spoločné s mojou večerou, ale s tvojím svedomím.
Ľudia sa po svete rôzne zamordovávajú, hlavne v primitívnejších civilizáciách. Nikto to však nebude robiť v mojom mene. Prečo to mám sakra stále opakovať.
ema,
Nechcem ta chytat za slovicka, ale pises"...nikto to nebude robit v mojom mene." V svojom aktualnom clanku si nastolila zaujimave otazky typu: kam zaradit cinsku zidovku a kam zidovsku cinanku.
Predpokladam, ze si sa narodila na SK a nie v Izraeli, Stary zakon je predpokladam len zabavnym citanim do postele a k judaizmu v tom nabozenskom slova zmysle sa nehlasis(pokial som dobre pochopila).
Preco teda pises, ze nikto to nebude robit v tvojom mene.
Pred 2 tyzdnami som mala doma pozicany syrsky:o) (zo Syrie) film o zene, ktora sa chcela vydat za muza zo Syrie, ale sama bola z okupovaneho uzemia Golanskych Vysin. Bolo to peripetiach, ktorymi presla na "hranicnom prechode", cez ktory ju nechceli pustit, lebo z GV mala izraelsku vystupnu peciatku a Syrska strana zase jej povedala, ze musi ist spat a pytat syrsku peciatku, lebo oni to stale povazuju za svoje uzemie. A tak nevesta v bielych satach pendlovala tu a tam aj s francuzskou OSN dievcinou, ktora nebola nicim ale nicim napomocna. Ked som doma OKOMENTOVALA FILM :to je nieco strasne, ako tam ludia ziju, dcera mi povedala, nuz je to strasne, ale kto im za to moze, JA?" Ja som ich konflikt nezacala a neviem preco by som sa teda do toho mala miesat. A teraz mi jej princip pripada rovnaky ako tvoj. Tebe vadi , ze to robia v TVOJOM mene. Pretoze ema, na svete sa ti deju svinstva priaqmo pod nosom, v tvojom meste, kde zijes. (spominal ti to aj Cyrano). Teda, ema, ako to je s tebou?
Ak ti to nepripada prilis osobne.
jo a este :o)
Kriku, mas pravdu.
Napisal som to len tak narychlo a skomolil koncovku.
Mal som dojem, ze to je podla toho Martensa, o ktorom bola rec, ale zrejme som sa mylil.
Inac tiez nesuhlasim to o tych vrahoch ani to, co nappisal druhy kolega, ze nad psychopatom zvitazi zas len psychopat.
Este precitam zvysok a urcite este nieco pridam.
Alebo nepridam.
Z jednoduchého dôvodu, drahá iris
Veď to ani nebudeš ty, komu budú ľudia rozbíjať hlavu, keď im zo sionistických zverstiev úplne prasknú nervy, čo už je čonevidieť.
Za okupantské prasce, ktoré ukradli Golanské výšiny, aby napľňali svoj dementný sen o Veľkom Izraeli - za tragédiu tej nevesty - môžete aj ty, aj tvoja dcéra. S vašou bibliou plnou genocídnych parchanstiev, na ktorú sa lúpežníci Palestíny odvolávajú a vy jačíte nadšením, áno, áno, Jahve povedal. Tak sa láskavo netvárte. VY obidve sa do toho miešate - a miešate sa do toho jednoznačne na strane okupantov a vrahov. Bez takých ako vy dve by už bol sionizmus dávno spľasnutý ako prezervatív v katolíckej domácnosti, kúpený omylom.
Tu, kde bývam, môžu ozbrojení vojaci vtrhnúť do môjho bytu a hocikoho bezdôvodne odvliecť? Tu, kde bývam, môžu vojaci strieľať z tanku na môj dom? Bombardovať ho? Zastreliť v škole decko? Zastreliť decko na ulici? Buzerovať ľudí na stovkách čekpointov, cez ktoré musia denne prejsť do práce, na pole, k lekárovi, do školy? Ukradnúť mi pôdu, zbúrať ľubovoľne dom? Nedať mi povolenie na výstavbu domu? Zakázať mi kamkoľvek cestovať? Tu, kde bývam, to môžu robiť BEZTRESTNE celé desaťročia?
Iris, ja hovorím kurva o brutálnom štátnom násilí - o brutálnom štátnom násilí s plnou podporou Západu, teba, kriqa a iks podobných hlupákov.
S tebou je to, iris, naozaj zlé. Ak veríš tomu, že raz zastaneš pred nebeským súdom, nemysli si, že budú brať ohľad na tvoju neschopnosť rozlišovať, ktorou si zachraňuješ svoje infantilné ilúzie.
Strčia ťa rovno do pekla. Nech si užiješ, čo denne zažívajú aj kvôli tebe Palestínčania. Potom snáď konečne pochopíš, ty trdlo rozmaznané, bezcitné.
Iris,
Ema, nechaj tak,
Aj ten pankhart vie jedine - tvrdit, ze sa ho to netyka.
Bastard prasivy.
Tyka sa ho, tvori spolocnost vrahov a PODLA TOHO s nim bude raz nalozene.
Viem, ze uz sa tomu vysmiala Ema, ale predsa:
"Musíš tomu vrahovi najprv vysvetliť..."
Nemesis, uz chapem, preco pises, ze neprezijes.
Pravdu povediac, s takymito nazormi... sa cudujem, ze si prezil doteraz.
EMA,
ani palestincov nemam na svedomi a citam si viac v Novom zakone.
a dokonca nemam ziadne infantilne iluzie. Kriq taktiez nepodporuje brutalne statne nasilie. Kua a to obe citame len to iste, co napisal.
No nic.
arton :o)
Kluuuuud. A prepac, dialogy s tebou su bezcenne. Aj tvoje komentare. Ale raz si tusim zaperlil, hej, to ta aj Stan pochvalil, ale inak, clovece, len taras somariny o nicom.
Realna ceskoslovenska armada :-)
Iris, strc si svojho kokotika do huby
Rozluc sa a navzdy vypadni.
Aby sme nezabudli na včerajšie výročie
Lži Západu o najväčšej masakre civilistov v histórii ľudstva sú dnešnými lžami o preventívnych vojnách
http://www.informationclearinghouse.info/article20444.htm
Obrázky pre tých, ktorí nevedia čítať
Hirošima
http://www.youtube.com/watch?v=0n1rqHo4XyM&feature=related
Nagasaki
http://www.youtube.com/watch?v=-KISiBHxv40&feature=related
Dokument BBC
http://www.youtube.com/watch?v=ncq_Wye43TM&feature=related
A pre zaujímavosť stránka s diskusiou
http://ahboon.net/2007/02/07/hiroshima-the-unseen-pictures/
kde istý Zuban Jakobowcki vysvetľuje Japoncom, že:
The moral of the story is that if you let the government of your country fall into the hands of warmongering psychopaths, be it by your active support or your passive compliance, they WILL start a war. They will send you & your children to fight & die where you don’t belong, and they will attract inevitable retaliation.
Hej, aj Sendžin sa ho spýtal, či píše o USA.
artone, artone
Ty by si hneď zabíjal. Si za trest smrti? Ja tiež, ale až po posúdení a preskúmaní okolností. čo keď vrahova obeť bola predtým príšinou smrti jeho dieťaťa? Kovbojské maniere z Texasu, odstreliť a potom sa pýtať, ja neuznávam.
Veď práve toto odsudzuješ pri útokoch IDF na domy údajných teroristov alebo ich príbuzných alebo pri US okupácii Iraku.
Podľa mňa je to možné až po vyčerpaní všetkých ostatných možností. A keď chcete takéto teórie praktikovať, tak pre obidve strany.
A čuduj sa svete, ale kritické situácie, ktoré ma postretli na ulici, som prežil práve preto, lebo som všetkých účastníkov konfliktu na základe prvotného dojmu preventívne a okamžite nezabil. Iste, niektorí ďalšiu šancu využili a niektorí nie. Jeden z nich, ktrého som ušetril, neskôr zabil troch ľudí .Pochopiť to a akceptovať , a potom pokračovať, to je tiež časťou vznešeného satori. A, dočerta, ako sa to zlučuje s mierumilovným Zenom? Nejde mi to do hlavy.
Hirosima je pravy Holokaust.
Najlepsie biblicku - do siedmeho kolena.
Pokial sa s tymto ludstvo nevyrovna, nemozno o nom povedat, ze je zdrave.
Dobre, Nemesis, ved vysvetluj.
A prosim ta, zen tu za prve nie je tema, aspon nie tou explicitnou primitivnou formou, a kym tu budu chodit prtasce nikdy im nebudu hadzane perly, ale ked uz ho spominas, nepridavaj mu nejake atributy ako "mierumilovny" a podobne. Ok?
A ak mas naozaj zaujem sa nieco dozvediet o zene, ber toto ako bezpodmienecnu podmienku akehokolvek dalsieho vyvoja.
Ver mi.
K tej knihe o karpatskej kotline:
V priebehu davnejsej aj nedavnej minulosti bola nielen v tomto regione privedena do spravnej miery nadmierna moc vrstiev rakuskych, madarskych,ci inych, narpiklad ceskych, - boli usmernene rakovinovo nadute socia tzv. slachty, ako aj tzv. komunistov, tzv. nacistov ako aj tzv. burzoazne tuposti. Do spravnych kolaji boli usmernene vplyvy o psychovladu sa pokusajucich zoskupeni ako katolickych, tak jehovistich, scientologickych ci inych.
Nie je ani najmensi dovod eticky ako ani kauzalny, aby nebol do spravnych kolaji usmerneny aj vplyv tzv. zidov.
V tomto regione boli zakonom chranene mafie tzv. komunistov a boli nekritizovatelni.
Predtym boli storocia chraneni zakonom tzv. katolici, a boli nekritizovatelni.
Neviem, preco sa branite.
Ako pisal Gregoriy, vy.sionisti a tzv. zidia, mali by ste rozoznat cas, kedy mate moznost este ako tak dostojne uznat svoju prehru.
Pokusali ste sa o vela a prehrali ste.
A ak si niekto mysli cokolvek ine, nech sa ozve zajtra.
praepost-ratost
nemohol som sa nenarodit,
nemohol som sa nezacyklit,
nemohol som to nechciet,
nemohol som nemat silu to neurobit,
nemohlo to mat nezmysel,
nemohlo to mat inu pohnutku ako tu ze je to spravne,
nemozem to nakoniec nepochopit...
Len tisko, len klud – co ma to boli? co ma to tlaci? Cim to viac skumam, tym sa to viacej zvacsuje az som to ja, takze to neviem analyzovat. Kto to vsak potom hovori? Ved som to tiez ja.
Ja raz take, raz take, raz take, raz s takym, raz s takym, raz s takym, raz ......
.....dva,tri, styri.... zbytocne nakopene energeticke klbko trasuce sa pred nebytim – zbytocne – prirodzenost je rovnomerna, izoelektricka, nepritahujuca ani neodpudzujuca, vsadepritomna – je jedno v akej koncentracii – staci aj 1 atom na cely vesmir....
Ako vsak moze dosiahnut jeden atom rovnovazny stav a rozptylenie v ramci nekonecna univerza? No predsa tym, ze nieje.
Dualizmus je nekonecnotinou nekonecnotizmu – je to primitivizmina primitivizmy zemotvorov v ich antivyvine smerujucemu tak ci tak k vyvinu
Retazova reakcia rodozivocichov vytvarajucich izolacno- nerovnovazny energomrhac, konciaca sa zaciatkom.
smed chcel by som mat rannej rosy
strachom oplyvat leva strasneho
cnosti kurvy nadhernej ked som bosi
citim prechadzkou machom.
jed chleba s laskou do ruk beriem
koncom cesty strastnej ustaty
kam som ho zas smaril neviem....
opet mocim - zapal prostaty
no, keď toto čítam
...
v nepouzitelno ruti sa
od okolonosti vuokolnosti v zvucnych chramoch
uz NEchrani - nie predpoklad, nie kognit , nie premisa
tucne svety v prehmotneni vracaju
kopu nejasneho hnisu srdce pumpuje
do priestorov tuneloslov v recykle sa stracaju
do premeny krasy margaretky - aha uz tu je
ostro hladi tupe oko zavesene na niti
mam chut zhasnut vlacnu vseba tmu
mam chut vodou z ladovca byt opity
len prosim ziadne reakcie - ziadnu hru na: MNE,TEBE,MU
vidno ciel co neblizi sa fatamorganny
naplna ma predstavou predstav v predstaveni
pocut vrestat vsetky organy
ach- lad na hlavu - ved to predSA mozne NEni.
strachosfera.....podbruskopohyb.....presklievanie rozbitostii
múdro, grigoriy
Pospájal som jednotlivé vety z mnohých svojich príspevkov, väčšinu nájdete aj na tomto blogu. Nie je to konšpirácia, všetko sú to súčasti reálneho diabolského plánu.
A vy chcete stále tvrdiť, že dobro zvíťazí? Dobre napísal Grigoryi, že zostáva len dôstojne umrieť. Ale naša sila aj satori je koncentrované v tom slovíčku dôstojne. Niekto to zoberie možno tak ako to bolo v mojom príspevku o bielej rase.Niekto sa pôjde obesiť. Niekomu sa možno zdá, že sa zastávam sionizmu alebo znevažujem boj Palestíny, inému snáď že som nejaký agent zo skutočnej 5000- ovej komunity bloggerov Mossadu. Realita je taká, že konflikt Izrael - Gaza je len malilinkou časťou celkovej mozaiky. A vyhrá ten silnejší. My to nie sme. Aj napriek tomu, že je to masový vrah.
tak a je to tu uz len a len o internetovej zavislosti
A navyse chujko arton zavidi oral :o) Oni su asi taka pocestna rodina. Prekliata odnatim oralneho sexu do siedmeho kolena. A jemu uz z toho sumi v hlave.
Ema,ema, keby si sa dala do partie s fotografom, lepsie by si urobila.
Alebo s tym clovekom, co tu pisal basnicky o pive.
Arton to tu uplne dosral. skoda, ze aj questionik to vzdal, uz ho to nebavi.
Tak pozdravujem hovada: artona, revolucionara grigorija, saska idarka.
Ako povedali urciti mudri ludia, kazdy ma mat svoje miesto na zemi a su radi, ze tie chujoviny nerozvlacate na inych strankach. Oni by ani neklikli na emin blog. Hm...fakt to robia rozumnejsie.
iris vtáčatko
Grigorijovi: dúfam že udanie od vreca hnoja sly-porcupina ťa nijako nepoškodilo.
Ale ešte Dnes neumieraj (Tomorrow never dies), lebo dnes ešte Nezapadá slnko nad Atlantídou.
Užívajte si Dych života (Living Daylight), až kým nepríde Deň trifidov, The Day after Tomorrow alebo Apocalypto.
v tomto mizernom Valley of Volves má každý z nás čo robiť, aby si zachoval Clear Mind.
Jsme ničitelé světů. Jasnější než tisíc Sluncí. Bože, co jsme to udělali?
todd3465@post.sk
Arton, strc si grygorijovho kokotika do huby
vyser sa na trifidov
Mozno to znie smiesne, ale mam pocit, ze by ta to priviedlo na ine myslienky.
správne, iris
Neboj, obesiť sa, to nie je môj štýl. Jedine že by to zariadil Mossad, alebo FSB. Aj bez toho mám pestrý život. Možno sa raz pozriem aj do NY. Kto chce, nech napíše.
Hľa, pán Bielik sa nám ozval
Ešteže ste to, pán Bielik, poslali aj do správy pre autora, inak by ste zostali zabudnutý.
Tu je Vaša správa:
Dobry den, ak dovolite, tak by som Vam pre buducnost do tejto diskusie rad prispel kontaktom na jedneho z organizatorov vystavy Ladislav Bielik Vystava v Parku 1968 - 2008. Volam sa Peter Bielik a moja e-mailova adresa je bielikp@ta3.com. Budem rad, ak ma v buducnosti oslovite priamo tak, aby ste si nemuseli moje odpovede domyslat. Rovnako sa velmi rad pridem pozriet na vystavu fotografii z Iraku, ktoru ako predpokladam pripravujete, organizujete, sponzorujete a promujete. Prosim dajte mi vediet kedy bude vernisaz. S pozdravom Peter Bielik
Tu je článok:
http://ema.blog.sk/detail-z-tragedie-fraska.html?a=d77998ee0832f5ec9910f1691fdfad6e
A tu je otázka:
Čo ste vlastne chceli tou výstavou povedať?
Nech sa páči, môžete reagovať.
Vopred ďakujem.
off topic ... vlatne, tu je veštko on topic
Bielik sam nepripravuje vystavu o Iraku?
Preco vlastne otravuje, aby ho niekto oslovil?
Kto je na NEHO zvedavy?
Bielik, TA3.
Treba si uvedomit, ze DNES prebieha hnus 100 krat horsi ako August 68 a oni v tej telke su len ubohi kolaboranti, ktorych by mozno aj stary len oplul.
Alebo ani nie.
Srat na stareho.
pé es k pánovi Bielikovi
Môžeme sa ho tu zároveň spýtať, ako TA3 pokrýva spravodajstvo o židovskej OKUPÁCII palestínskych území a americkej OKUPÁCII Iraku.
Som si tú adresu, Arton, do TA3
Ale na jeho odpovede som už teraz aj trochu zvedavá.
Že či budú iné ako v tom texte, ktorý ho podráždil.
Grigoriy,
V pripade kulturnych ci socialnych konfrontacii je niekedy tazko rozhodnut, kto vyhral (vid napr. Suvorov: "Preco Stalin prehral 2. sv. vojnu"). Samozrejme vzdy si ktosi robi narok na vitazstvo, casto aj obaja, ci otraja ci ovsetci.
Ale, Grigoriy, jedno je iste:
NIKDY NIKTO NEVYHRA NAOZAJ.
Pochopil si?
Prepac, ze musism na teba tiez pouzit toto sloveso, ved inac si naozaj vsimla aj Iris, ze obdivujem mnohe tvoje kvality.
A nikdy by som si uz vobec nedovolil urazat nikoho za stratu vitality v dosledku predpokladam zreleho veku.
Vies, hovori sa, ze ked tyran z akehosi dovodu mucil a vypocuval filozofa Zenona, ten si uhryzol jazyk a vyplul mu ho do tvare.
Zenon je tu aj koli tomu vecne.
Kde je ten tyran?
A kde by bol Zenon, keby sa drzal tvojeho nazoru?
Ver mi, Grigoriy, ze SLOBODA NEPONIZUJE.
NIKDY.
Ani v okamihu zaniku.
O slobodu sa mozes obrat iba ty sam.
Nerob to, Grigorij, nerob to koli ziadnym ubohym snobskym predsudkomo dostojnosti.
Predsudkov sa treba zbavovat.
Jedine slobodny clovek je dostojny.
Ale mozno hovorime o dvoch roznych svetoch. Mna nezaujima svet Mema, vzdy tu existoval svet podludi a ti nie su podstatni. Len na nich ucinkuje parfum - a ich asi nemozno ci nikdy nebolo mozne zachranit ci vobec zmenit, podobne ako nemozno zmenit dub v lese. No a?
PS. Inac, napisal som, ozvi sa zajtra. Zajtra sa uvidi. Zajtra je vsetko vzdy inac.
:)
Nápis na Obchode na korze počas šábesu: "Pre invent- arizáciu zatvorené"
:o)
Pre-kurARIZACIA je podanie minimalneho mnozstva nedepolarizujuceho myorelaxancia pred podanim depolarizujuceho myorelaxancia na zamedzenie alebo znizenie svalovych spazmov, ktore sposobuju pooperacnu bolest svalov (okrem ineho).