Ema

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Nácko&antisemita Gándhí

"Kto verejne povie, že židia a Izrael sú najväčšími hráčmi v globálnom šírení násilia, ohrozí tým western core values - svetové šírenie náslia a bude ostrakizovaný." (Epištola o mieri, demokracii a slobode šírená globálnymi aparátčikmi)

 Zas niekto nepochopil možnosti a hranice západnej slobody slova a vychytil sa popisovať realitu. Tento raz to bol Manilál Gándhí, vnuk Móhandasa - Mahátmu Gándhího. Verejne si zaexperimentoval so satjágrahou, uchopením pravdy, aby dospel k záveru, že satjágraha nie je hamburger - kúpiš za päť.päťdesiat, uchopíš a íš.

Za Manilála Gándhího fatálne zakopnutie môže jeho divná rodina, hlavne dedo obalený v handrách, ale aj miesto narodenia - juhoafrický Durban a Manilal Gándhí je v tom celom nevinne. A sa aj tak tvári.

Durban je zakliate miesto. Nielenže sa tam za čias apartheidu narodil tento Gándhího nepodarený vnuk, ale v roku 2001 sa tam dokonca konala konferencia OSN proti rasizmu. Urazila sionistov, a preto všetci vieme, že bola zlá. Silám temna však nestačí, že to všetci vieme a sa aj podľa toho správame, ale idú ďalej provokovať a organizovať na tom istom mieste jej pokračovanie.

Čo sa vlastne stalo? Manilál Gándhí si nevážil funkcií a príležitostí na verejné pôsobenie, ktoré mu ako maskotovi nenásilia poskytol Západ. Dňa 7. januára 2008 sa odtrhol z reťaze a na svojom blogu na virtuálnej pôde samotného Washington Postu napísal, že židia a Izrael sú najväčšími hráčmi v šírení globálnej kultúry násilia.

Ťažko povedať, čo si nácko a antisemita Gándhí od toho sľuboval. Každopádne dôsledky na seba nenechali dlho čakať. Korporátne média ho vystavili ako ukážku zhovädilosti exotov z bývalých kolónií, keď sa im začne príliš dovoľovať. Okrem toho musel - pochopiteľne - okamžite zložiť funckiu šéfa Gándhího inštitútu nenáslia pri Rochesterskej univerzite a hlboko sa ospravedlniť, že svojimi slovami šíril násilie. Nový šéf Gándhího inštitútu nenásilia zatiaľ zvolený nebol, ale ideálny by bol nejaký Šlojmino. Veď kto už vie krajšie rečniť o mieri.

Na výchove Manilála Gándhího sa veľkou mierou podieľal jeho starý otec Mahátma. Zabudol však vnúčikovi povedať, že v roku 1940 vyhlásil kampaň, v ktorej Indovia v slovných prejavoch vyjadrovali nesúhlas s účasťou Indie vo vojne. Kampaň počas svojho ostrého protivojnového verejného vystúpenia vyhlásil Gándhího spolupracovník Vinóba Bhavé a bol Angličanmi okamžite zatknutý. Nasledovalo zatknutie 20 tisíc ľudí - sátjagraninov, vrátane Nehrúa. Žiadny z nich však svoje nesúhlasné slová neodvolal, neváľal sa pred Britmi po zemi a nesypal si popol na hlavu.

Mohol Mahátma pridať vnukovi ako poučenie budhistický príbeh:

Prišiel za budhistickým mníchom čierny jedovatý had.

- Nechcem nikomu ubližovať. Čo mám robiť?

- Tak nikoho nehryz.

Z hada sa stal neškodný tvor. Keď to deti z dediny zistili, smiali sa mu, kopali do neho a hádzali do neho kamene. Znechutený had znovu vyhľadal mnícha.

- Bijú ma, ubližujú mi. Už ma to nebaví. Nemám žiadnu autoritu. Čo mám robiť?

Mních sa na neho pobavene pozrel:

- Syčať som ti nezakázal.

 


Peri fyseos anthropu - O ľudskej prirodzenosti | stály odkaz

Komentáre

  1. Holt, Arun nieje Arton.
    Ale vidno, staci hodit slovo do rieky, a vznika priboj ...

    Ludia cakaju, kto to konecne vyslovi, a necukne.

    Material caka na fazovy prechod.

    publikované: 27.01.2008 10:07:41 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. Technická poznámka
    V diskusii nerozhodujú ideologické žvásty negevovského typu, ale (ako v business review) tvrdé čísla:
    - počty zabitých civilistov
    - počty zranených civilistov
    - počty ilegálne väznených ľudí
    - výška napáchaných ekonomických škôd
    Čiže kvantifikácia.
    Bodka.
    publikované: 27.01.2008 10:54:35 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. Statistiky
    Existuju tisice blogov...
    Najcitanejsi prispevok za minuly tyzden: EMA "Báječné roky dvadsiate"
    Druhy najnavstevovanejsi blog: EMA

    Zdroj: http://www.blog.pravda.sk/

    PS. ... taku frajarecku, by kazdy chcel mat...
    publikované: 27.01.2008 12:52:18 | autor: Grigoriy (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. Keď sme už pri tých hamburgeroch,
    tak načim povedať, že Arun zjavne pozabudol na príslovie "Koho chlieb jíš, toho pieseň spievaj".
    A následne aj na sofistikovanejšie "Kde je chlieb, tam sa i nôž nájde".
    Príznačne je, že v tej správe vo Washington poste nie je ani link na ten blog;). To asi chcú zabrániť nekontrolovanému šíreniu po internete. Nepodarilo sa, už je to všade. No čo, bude sa musieť zavrieť internet. Lebo slobodu brániť treba.
    publikované: 27.01.2008 13:39:44 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  5. Tak to vysvetľuje,
    tá zverejnená štatistika, prečo sa tu objavil ten sráč, čo mu došlo nevoľno. Som si myslel, že na pitvore sú zadebnené okná. A nie sú. No veď uvidíme, ako dlho.
    publikované: 27.01.2008 13:42:24 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. Idar, myslis,
    ze sa zavru okna, alebo sa zavre pitvor?
    Je otazka - je niekto z pritomnych proti citanosti tychto stranok?
    publikované: 27.01.2008 14:26:59 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. Vážení, tuhľa sú výsledky previerky:
    1. Dá sa vypnúť zobrazovanie v Pravde. Toto sme ani nikdy nezapli.

    2. Dá sa vypnúť zobrazovanie na titulnej strane blog.sk jednak článku, jednak diskusie. To sme tiež nikdy ani nezapli.

    Hlavným námestím inkognito prejdem len kvôli prihlasovaniu do editora, lebo to sa odtálto nedá a si tam nevšímam nástenku. Načo.

    Ibaže:
    Nedá sa vypnúť zobrazovanie na nástenke aktuálne najnavštevovanejších a aktuálne najčítanejších. Teda dá - zrušením pitvora.
    Za to, že sme tam momentálne prišpendlíkovaní, ja nemôžem. Sem prakticky nikto nechodí čítať články. Chodí sem čítať diskusie. Nohát, spytujte si svedomie.

    Netreba mať obavy, zajtra - pozajtra sa vrátime do zákopu a na nástenke po nás nezostane ani stopa.
    Ak ovšemže zas nejaký diverzant nestčí do smetiarne linku na pitvor - na debatu o starom Šnajderovi a podobných pikantériách.

    Ten, čo mu je z nás v predošlej diskusii nedobre a prostredníctvom Arbeit macht frei navrhuje eugenické opatrenia, tu nie je žiadnym nováčikom.
    publikované: 27.01.2008 15:40:40 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. A ty, arton,
    kde žiješ? Si myslíš, že ťa niekto nechá hlasovať;)?
    Ale keď si na to dostal chuť, choď si zahlasovať hore na Pravdu na nejakú aktuálnu vnútropolitickú tému. Budeš tam hlasujúci číslo 1234. Toto už nie je žiadna perestrojka, toto už je nefingovaná tvrdá demokracia.
    publikované: 27.01.2008 15:41:31 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. to že pitvor ešte nezatvorili
    neznamená ešte, že po ňom nejdú. Ale kto má záujem a čas,nemusí sledovať TV a SME debilizátor a môže si ešte pred tým prečítať zopár zaujímavých textov, a nemusí behať po kníhkupectvách, kde to aj tak nemajú.
    http://www.sacred-texts.com/
    Vrátane babylonian Talmudu
    publikované: 27.01.2008 18:42:11 | autor: nemesis.2 (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. Ema, to je co za blbost.
    Ja sem chodim citat clanky. Diskusie su mi viac-menej ukradnute, uz davno som pochopila, ze vam sekundovat nedokazem.
    publikované: 27.01.2008 22:29:36 | autor: Jarmila (e-mail, web, neautorizovaný)
  11. Ja sa pytam, ci niekomu vadi, ze je to tu citane.
    Mne nie.
    Nepytam sa, ci je niekto z pritomnych proti oficialnemu zavretiu pitvora:)

    Ale na druhej strane - KTO by ho zatvaral?
    A co by tym asi tak dosiahol?
    Potvrdenie nasich slov? :)

    Ale o blogu rozhoduje len autorka, ta si moze vybrat, ci chce pisat do suflika, alebo chce robit a vidiet, ako sa robi sloboda.

    Otazka je to skor recnicka:)
    Lebo tam, kam sa ludia dostanu cez tento blog, sa cez ziaden iny portal tak lahko nedostanu :)
    publikované: 27.01.2008 23:10:33 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. Stale rozmyslam,
    preco si niekto moze mysliet, ze (nam) nedokaze sekundovat v diskusiach. Nemoze nas ani podporit?

    A uz vobec nedokazem pochopit, ako taketo diskusie mozu byt niekomu (viac-menej) ukradnute:)
    publikované: 27.01.2008 23:17:30 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. Sekundanta mal êtres superflus Onegin
    Nejakého Guillota. Keby som sa dostala do podobnej situácie, Jarmila, nebudem ti posielať esemesku, že esli by si teda mohla:p

    Ale špeciál pre teba sem v dohľadnom čase napíšem dlhý článok pri príležitosti blížiaceho sa jubilea istého malého, ale o to agresívnejšieho štátiku. Vrátime sa v ňom do rokov krátko po WWII. Vlastne to len prepíšem z knihy, ktorú si iste málokto kúpil (a ak aj, zrejme informácie neanalyzoval) a k tomu pár vlastných poznámok.
    publikované: 28.01.2008 05:32:26 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  14. arton
    Nedokáže a nechce, to by som rozlíšila. V mojom prípade oboje. Nedokážem, lebo postrádam taký široký rozhľad, že by som čímsi perlivým prispela do dišputy. Nechcem, lebo vo všeobecnosti mám internetové diskutovanie za stratu času (až na výnimočné prípady). Asi mám tajnú slabosť pre súkromné e-mailové výmeny, to skôr.

    V rámci vášho pitvora diskusie občas prebehnem, ale čítam výlučne emine commenty, tam sa zvyčajne nájde dáka ta oblažujúca storka.
    publikované: 28.01.2008 10:30:04 | autor: Jarmila (e-mail, web, neautorizovaný)
  15. Jarmila,
    my tiež po očku sledujeme tvoj blok. Zvyčajne ale iba v röntgenovom spektre. To aby sme tam našli aj niečo, čo sme ešte nevideli;p.
    publikované: 28.01.2008 12:30:39 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. tiez si pripominame
    publikované: 28.01.2008 13:36:20 | autor: Illu Minat (e-mail, web, neautorizovaný)
  17. tiez si pripominame
    publikované: 28.01.2008 13:36:22 | autor: Illu Minat (e-mail, web, neautorizovaný)
  18. Ach, to je taa Jarmila (nie ze by som sa netesil:)
    Myslel som na novych ludi, aby nemlcali.

    Ako sa hovori vo svete:
    I have seen a new man, just seeing him made me afraid. :))
    ( just joke, nic som nevidel, nic nepodpisem )
    publikované: 28.01.2008 13:39:25 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  19. Eliminát, vy si nepripomínate,
    vy verne napodobňujete. Vrátane etnických čistiek.

    ---------------------------
    Nesúvisiaca poznámka pod čiarou: nevie niekto, čo sa stalo s americkou japonskou menšinou deportovanou do koncentrákov a okradnutou o všetky majetky? Sú známe nejaké dáta - počty deportovaných, počty zabitých, vyšíslenie škôd? A otázka na záver: už sa USA s týmto svojím zločinom - jedným z mnohých - proti ľudskosti vysporiadali?
    publikované: 28.01.2008 14:01:18 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  20. Pozrime sa do pritomnosti Eliminatov
    http://spravy.pravda.sk/izrael-nepotresta-policajtov-ktori-zabili-arabov-fvl-/sk_svet.asp?c=A080128_124007_sk_svet_p09

    To bude nejake klamstvo Pravdy.
    Keby tam stalo:
    "Nemci nepotrestaju policajtov, ktori zabili zidov"
    tak by som to este chapal, nemci su vraj zli zli zli fasisti. Ale Izrael?

    Ma niekto nejake vysvetlenie, preco by sme mali zidom tolerovat masove vrazdy?

    Myslim to uplne vazne.
    Dajte mne a hlavne ludom jedno jedine rozumne vysvetlenie, preco by ludia mali zidom tolerovat masove vrazdy.
    Aspon jedno.

    Lebo inac fakt nemoze nik ani v najmensom zarucit, ako to pojde dalej.
    publikované: 28.01.2008 14:29:56 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  21. ema, s niekym si ma mylite
    publikované: 28.01.2008 14:39:11 | autor: Illu Minat (e-mail, web, neautorizovaný)
  22. Tak nám dnes
    v Bratislave tajtrlík Pan Ki Mun pripomenul, že Kosovo je záležitosťou Európskej únie a nie OSN(!). Rezolúcia 1244 sem, rezolúcia 1244 tam. Zároveň sa nechal počuť aj terorista Tháci ,že sa on veru nemieni ospravedlňovať za žiadne zločiny spáchané UCK, pretože veď boli spáchane pod egidou západných priateľov; a tera pozor, že Izrael je jeho veľkým vzorom. No, ono to síce všetko veľmi dobre pasuje do šachovej partie, ktorú rozohrala pred 10 rokmi stará suka Albrightová, ale pripomeňme si, že hrobárske aktivity v súvislosti s organizáciami typu OSN už raz zaviedli práve Európu do pekných sračiek. Pripomíname si totiž tiež 75. výročie vystúpenia Nemecka zo Spoločnosti národov.
    publikované: 28.01.2008 14:56:26 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  23. A ty si ktorý, Eliminát?
    McCarthy? Harrison? Starr? Alebo Lennonova sestra? Šak napíš, nech si ťa nemýlime.

    Je priam symbolické, že Izrael si pozýva na žúrku rozpadnutú kapelu. Len či sa nebude Lennon pri oslave etnických čistiek vrtieť v hrobe, humanista jeden.
    publikované: 28.01.2008 16:05:54 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  24. Illa Mina T:
    v tebou propagovanom clanocku o vyroci savyskytol aj takyto gramaticky skvost: Dianie v krajine v tej dobe neblaho diktovala podivná kľučka spiatočníkov okolo prezidenta Paula von Hindenburga.
    To že autor namiesto slova čudný použil čechizmus podivný mu odpúšťam. Ale nemiestne a zbytočne preložiť slovo klika (ktoré v češtine má dva významy a v slovenčine len jeden a nie je to kľučka) , tak to chce dosť guráže.
    Ale možno sa tem výraz uchytí a budeme hovoriť o kľučke pentagonských či moskovských jastrabov, proizraelskej kľučke v Kongrese, o kľučke z eminho blogu a pod ... :-P
    publikované: 28.01.2008 20:29:34 | autor: Sinuhe (e-mail, web, neautorizovaný)
  25. Kiezby
    publikované: 28.01.2008 20:58:38 | autor: Grigoriy (e-mail, web, neautorizovaný)
  26. ema,
    nie som ani jeden z vymenovanych, ale hlavne som mal na mysli, ze nie som napodobovac a etnicky cistic ako si ma obvinila vyssie.

    Ospravedlnenie Izraela Beatles ma skutocne pobavilo, myslel som, ze aj teba, ale vyzera to, ze zabavne aspekty zivota ta nejako obchadzaju.
    publikované: 29.01.2008 03:44:41 | autor: Illu Minat (e-mail, web, neautorizovaný)
  27. Sinuhe,
    CTK naozaj podivne prelozila tento clanok:
    http://www.ceskenoviny.cz/index_view.php?id=293516

    nie, nemam v tej vete chybu, podivny je aj po slovensky vid http://www.slex.sk/index.asp

    podivný príd.

    čudný, nezvyčajný: podivný človek, podivný úkaz;
    publikované: 29.01.2008 03:57:07 | autor: Illu Minat (e-mail, web, neautorizovaný)
  28. Na tom nie je
    zábavné vôbec nič, Eliminát. Oni by sa mali predovšetkým ospravedlniť Palestínčanom. Za okupáciu ich krajiny a genocídu. Spi už, nejak sa ti to v mozgovnici povážlivo múti.
    publikované: 29.01.2008 04:10:23 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. idar,
    podivne psychicke ukazy sa tu daju pozorovat. Si si isty, ze prave ja do vsetkeho miesam genocidy, etnicke cistky, etc. alebo sa k nim vyjadrujem, ci ich hodnotim? Uz som sa zobudil.
    publikované: 29.01.2008 05:59:39 | autor: Illu Minat (e-mail, web, neautorizovaný)
  30. Eliminát, cynické PR Izraela
    ma vždy pobaví. Nenechaj sa mýliť zdaním, klame. Ako cynické PR Izraela.

    Ozaj, ako sa ti páči žida Jonu Mecgera volanie po ďalších etnických čistkách v Palestíne?
    http://www.informationclearinghouse.info/article19222.htm

    Ja viem, on len vyjadril esenciu izraelskej politiky, nič neobvyklé a urobil to práve v čase, keď náboženstvo holokaustu stále silnejšie paralyzuje Západ, aby nebránil Izraelu v zločinoch proti ľudskosti.
    Ale čo na to hovoríš ty?
    publikované: 29.01.2008 06:01:01 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  31. Dajme si sem tiež trojdielny dokument BBC
    The Power of Nightmares
    http://www.informationclearinghouse.info/video1037.htm

    Lepšie ako partizánsky Faunov Labyrint ovenčený Oscarmi.
    publikované: 29.01.2008 06:06:33 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  32. Idar, aj na to dôjde. Časy sa menia
    Zatiaľ na povrchu vidíme len toto:
    - v celom štandardnom politickom spektre Európy nie je nikto, kto by podporoval legitímne požiadavky Palestínčanov, napríklad na návrat domov, odkiaľ boli etnickými čistkami vyhnaní. Nie je to zvláštne?
    Je.

    - čoraz intenzívnejšie nútenie Európy do pocitu viny za holokaust, ako keby každý jeden z jej súčasných občanov, vrátane kojencov, deportoval a okradol minimálne jednu rodinu "bolševického" (ako hovoril guru kreténov W. Churchill) žida. Je to večná, nezmazateľná vina - obdoba dedičného hriechu - a na toto sú predsa kresťania takpovediac mentálne prednadstavení.
    Aj za zverstvá, ktoré Izrael pácha v súčasnosti, sú v podstate vinní Európania a ich povinnosťou je podporovať genocídu Palestínčanov a okrem toho držať hubu a krok.
    Táto zákerná izraelská agenda je každému rozmýšľajúcemu človeku zrejmá.
    publikované: 29.01.2008 06:54:28 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  33. A tu máme etnického čističa Jonu Mecgera
    ešte raz. Aj s mohutnou diskusiou plnou nadšených náckov. Už by najradšej otvárali dvere dobytčákov a deportovali a deportovali.

    http://www.haaretz.com/hasen/spages/948907.html
    publikované: 29.01.2008 06:59:27 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  34. The desert is empty.
    Rabinsky napad - typicky talmudovsky.
    Odstahovat narod na pust.
    Vraj je to so nice place.

    V ramci porozumenia medzi kulturami nie som v principe proti, ale nech to najprv zrealizuju sionisti sami na sebe.
    publikované: 29.01.2008 10:49:40 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  35. Metzger
    Ake priznacne meno pre rabiho.
    publikované: 29.01.2008 10:51:14 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  36. Niekolko citatov z Haaretzu, dnes.
    Modern civilization can only bear so much and will soon be forced to vomit out these these aliens who refuse to assimilate and live peacefully.
    David, Houston, USA

    Aby ste sa nemylili, to je prispevok podporovatela metzgera.
    Ale je dost aj kritickych prispevkov (predpokladam nezidovskych), napriklad:
    yes, this man really represents Israel.
    who needs boycotts ? Israel`s problem will very soon be finding anyone so lacking in standards that they will deal with you.
    it`s over - and you don`t even know it.
    podpis: Flimflam
    publikované: 29.01.2008 11:11:02 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  37. asi
    baba, ja ta asi milujem,... toto je prosto nadhera... krasne pises... vdaka
    publikované: 29.01.2008 19:09:07 | autor: etrangere (e-mail, web, autorizovaný)
  38. Náš malý, ale veselý kolektív je dojatý
    a jeho najvytrvalejšia súčiastka Arton konštatoval: "Keby si, Ema, nepísala o politike, mala by si tu samé také reakcie ako od etrangereho."
    publikované: 30.01.2008 05:35:08 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  39. Pre prípad, že by niekoho zaujímala
    Winohradova správa o zhovädilosti izraelskej armády počas jej likvidácie takmer celej civilnej infraštruktúry Libanonu v lete 2006:
    http://www.haaretz.com/hasen/spages/949384.html

    Komu neprekáža asi tisíc zavraždených libanonských civilistov + hospodárske škody za niekoľko miliárd dolárov (ktoré zabrzdili sľubný rozvoj Libanonu) a má radšej prírodu, pripomeňme obrovskú mazutovú škvrtu, ktorou Izrael rozbombardovaním elektrárne v Bejrúte zasral príbrežnú časť mora a libanonské pláže.

    A tiež si pripomeňme, že zopár obetavých ľudí zo Slovenska vycestovaoi priamo do zničenej krajiny a zabezpečilo pre juholibanonských dedinčanov životne dôležité zásobníky na vodu. Tie pôvodné totiž úmyselne rad zaradom rozstrieľala hrdinská izraelská armáda. Ktorá sa tiež vyznamenala presakávaním elektroinštalácie v dedinách, aby miliónu Libanončanov, ktorí v to leto utekali pred židmi, čo najviac sťažila normálny život po návrate. A na záver to všetko výdatne posypala kazetovými bombami.

    Pamätajme aj na to, že zničenie Libanonu sa udialo s podporou politikov Slovenska, ktorí v BR OSN hlasovali proti okamžitému ukončeniu izraelskej beštiality.
    publikované: 30.01.2008 06:46:30 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  40. Re: Náš malý, ale veselý kolektív je dojatý
    No neviem teraz, mam pocit ze ta reakcia na moj komentar bola mzslena ironickz... ale naozaj, mne sa paci ako Ema picuje... ja by som tiez chcel vediet tak pekne picovat... ale neviem... ja kebby som si dovolil vyjadrit sa k tymto veciam podla srdca, tak by som sa asi vyjadroval kratkostrelnym kalasnikovom...
    Keby Ema nepisala o politike, s najvacsou pravdepodobnostou by som ju ani necital...
    Vayne hovorim, paci sa mi to... ano, treba nam talenty, ktore vedia aj o tak trpkych veciach pisat s takym humorom ako to robi Ema... rozdavat rany, presne mierene, s nabojom holej, neprikraslenej pravdy...
    publikované: 30.01.2008 08:46:45 | autor: etrangere (e-mail, web, autorizovaný)
  41. Podla reakcii z LegionEtrangere vidno,
    ze napetie medzi ludmi je naozaj velke.

    Chcel by som upozornik k tomu kalasnikovu:
    kazda gulka, vystrelena do vzduchu, sa vrati.
    Vie mi niekto odpovedat, co z toho vyplyva?
    publikované: 30.01.2008 12:16:37 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  42. meniny
    ema vsetko najlepsie k meninam.
    publikované: 30.01.2008 13:08:47 | autor: fero (e-mail, web, neautorizovaný)
  43. Meniny, :)
    Ema (s nami je boh)
    Ženské meno Ema má nemecký pôvod a v preklade znamená "veľká", "silná". Nositeľky tohto na Slovensku v súčasnosti populárneho mena oslovujeme Emka, Emina, Emuška a meniny oslavujú 30. januára. U Emy sa stretávame so silnou empatiou a činorodosťou. Takmer nikdy sa neuchýlia k nepríjemným sporom. Rozvetvenosť ich osobných dispozícií je široká. Emy sú aj pozorné a taktné. Rady pomáhajú iným, svojimi problémami sa pritom veľmi nezaoberajú. Mali by si dávať pozor na nervový systém. Ich obľúbené farby sú zelená, biela a modrá, ochranné rastliny medovka a baza, ochranné kamene smaragd, tyrkys, rastlinným totemom je upokojujúca a utišujúca lipa.
    publikované: 30.01.2008 20:10:49 | autor: Jozefb (e-mail, web, neautorizovaný)
  44. arton,
    toto si napisal podľa môjho názoru veľmi pekne, múdro a krátko:
    kazda gulka, vystrelena do vzduchu, sa vrati.
    Mne to vyvoláva veľa myšlienok a tak sa pokúsim len heslovite:
    "Pomsta je jedlo, ktoré najlepšie chutí studené" (sicílske príslovie). Znamená to toľko, že ak máš pocit, že dakto ti ublížil, nestrieľaj hneď v reakcii - môžeš zasiahnuť aj nevinného a ak aj nič nezasiahneš, do vzduchu vystrelená guľka sa ti vráti ... a zasiahne teba samotného.
    A ak ti dakto ublížil a chceš sa mu pomstiť (potrestať ho), a necháš si na to čas, tak v 99% prípadov zistíš, že si tomu človeku odpustil, prípadne zistíš, že život ho potrestal sám a paradoxne, dakedy ti príde toho človeka až ľúto.
    Z Tvojich slov mi vyplýva toľko: lepšie než strieľať je šíriť lásku. Nie preto, že to kážu nejaké cirkvi a podobné nástroje na ovládanie ľudí. Je to lepšie preto, lebo sami sa tak stávame lepšími.

    publikované: 30.01.2008 21:42:19 | autor: Sinuhe (e-mail, web, neautorizovaný)
  45. ema, pamatajme
    Napisala si:
    Pamätajme aj na to, že zničenie Libanonu sa udialo s podporou politikov Slovenska, ktorí v BR OSN hlasovali proti okamžitému ukončeniu izraelskej beštiality.
    ale pokial sa dobre pamatam nasi politici nehlasovali proti... oni sa len zbabelo zdrzali hlasovania...
    publikované: 30.01.2008 21:53:37 | autor: etrangere (e-mail, web, neautorizovaný)
  46. Este k tomu menu:
    Okrem ineho som nasiel toto:
    In Buddhism the dharmapala and judge of the dead is called Yama, in Japanese the deity is referred to as Emma.

    http://www.helium.com/tm/746386/english-pronunciation-female-derived

    Dharmapala:-)
    publikované: 30.01.2008 23:15:25 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  47. Etrangere, vo vzťahu k výsledku nie je
    medzi tým žiadny rozdiel.
    Čo je to vlatne za absurdnú kategóriu - zdržal sa. Bezpečnostná rada OSN nie je čaj o piatej, kde sa unudená viktoriánska dámička tvári, "och, drahý Knightley, ani áno, ani nie", prípadne ako podkarpatský nadsamec Jogeo Ráge "u mňa naraz platí áno aj nie."

    Ďaujem jednotlivcom za pripomenutie, že moji rodičia chceli pôvodne syna Emanuela, ale im to - ako kopa ďalších vecí v živote - trápne nevyšlo.
    publikované: 30.01.2008 23:20:51 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  48. Doplňte si prosím vypadané písmená
    v predošlom texte. Niekde by tu mali byť.
    publikované: 30.01.2008 23:31:57 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  49. Tak som si, Arton, predsa len
    našla chvíľu čas na overenie Emmy v tučnej ilustrovanej encyklopédii Japan, čo je mimochodom najkrajšia kniha, akú som kedy mala
    http://www.amazon.com/Japan-Illustrated-Encyclopedia-Kodansha/dp/0028972031

    A fakt, je to tam. Pod heslom ema píšu toto:
    ema (alternate pronunciations: ima, euma). Traditional generic term for pictoral votive offerings. The custom of dedicating votive object to the deities of revered natural features and places, as well as to the shrines and temples, has an enduring history in Japanese religious life and may be tracked back to early animistic practices. Over the centuries the main artistic expression of this custom has been the production of ema, paintings, characteristically executed on flat wooden surfaces. The term ema has its origin in ancient ritual, as is apparent from its two character-components: e (picture or pictorial representation) and ma (horse), a combination that indicates that these votive pictures evolved as modest substitutes for the live horses traditionally installed in prestigious Shinto shrines.

    Although some ema may be dated as early as the 8th century, the earliest preserved ema that can be reliably dated go back only to the end of 14th century. By the mid-Muromachi period (1333-1568), two interrelated but categorically distinct lines are apparent in the evolution of ema atakďalej atakďalej, vrátane mien najslávnejších japonských maliarov - autorov emí.

    Potom je tam ešte emakimono - zrolované obrázky so sprievodným textom. Emakimoná sú považované za "one of the high point of painting in the native Japanese style" a pochádzajú hlavne z obdobia Heian. V encyklopédii sú ich ilustrácie, škoda, že ich sem nemožno dať.

    Týmto krátkym úvodom som vlastne chcela povedať, že v encyklopédii vidno všestranné intelektuálne výkony japonskej kultúry. Sebastredná západná civilizácia, ktorá sa zapísala do histórie Japonska dvoma atómovými bombami hodenými na civilné obyvateľstvo, vyzerá popri nej ako zombie.
    publikované: 31.01.2008 06:32:42 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  50. vo vztahu k vysledku
    Ema, vo vztahu k vysledku medzi zdrzanim sa a nepodporenim navrh rezolucie nieje rozdiel... to je fakt... avsak povedzme si na rovinu, ze by rozdiel vo vztahu k vysledku nebol ani keby Slovensko navrh rezolucie podporilo... pretoze, akko napokon zakazdym USrael vyuzil pravo veta v prospech judeo-fasistov...
    Je fakt, ze slovensko nemohlo nic zmenit... to nie... ale nemzlme si pojmy s dojmami... slovensko sa zachovalo zbabelo... alebo mozno POSLUSNE... Nie, slovensko nemalo gule na to, aby zaujalo postoj - ci uz taky alebo onaky. Na co by som ale chcel upozornit je fakt, ze masaker sa odohral 8.11.06... 9.11.06 sa pan Caplovic stretol s judeo-fasistom Peresom a svorne si potriasali paprcami... Peres ho chvalil a vyznamenal... A ZAUJIMALO BY MA CO MU POSEPKAL DO USKA... Napokon caplovic sa tvari dost divne... akoby mu Peres sliapal na malicek... alebo akoby mu bol prave povedal: moc nevyskakujte, lebo si svojich vnukjov videl naposledy... (?) napriklad... vox.dharma.sk/images/stories/osobnosti/Peres_a_Caplovic.jpg
    publikované: 31.01.2008 18:22:55 | autor: etrangere (e-mail, web, neautorizovaný)
  51. Nedavno
    publikované: 31.01.2008 18:24:01 | autor: Grigoriy (e-mail, web, neautorizovaný)
  52. zabudol som dodat
    ze o rezolucii sa hlasovalo 11.11.06, teda dva dni po stretnuti Caplovica s Peresom
    publikované: 31.01.2008 18:26:44 | autor: etrangere (e-mail, web, neautorizovaný)
  53. Štát, ktorý podporuje mafiánske praktiky USraela
    a oportunisticky nevyužije možnosť postaviť sa proti jeho vojnovým zločinom a zločinom proti ľudskosti, nie je hodný ani odpľutia. Od čias kolaborácie Slovenska s nacistickým Nemeckom sa v zásade nič nezmenilo.

    Chápem, že keď si milión Libanončanov útekom zachraňoval život (a aby mali svižnejší krok, hrdinská izraelská armáda ich podchvíľou bombardovala), voľkal si Burian - či ktorý to tam vtedy mačkal hlasovátko v mene Slovenska - v bezpeční v kresle a nemal predstavu, čo Izrael v Libanone zas raz vyvádza.
    A hlavne mu to bolo egál.

    Mali sme však, etrangere, možnosť sledovať, ako sa tvárila madam Rice pri návšteve rozmláteného Bejrútu niekedy koncom júla. Videla výsledky izraelského besnenia na vlastné oči a padla jej sánka. Bushovi hneď znepokojene volala, nech pošle humanitárnu pomoc, ale jej vysvetlil, že USA pomáhajú len Izraelu.
    Potom bola akosi menej poslušná
    http://www.haaretz.com/hasen/pages/ShArt.jhtml?itemNo=948903&contrassID=1&subContrassID=1

    Z toho, čo Riceová videla, sa už nikdy celkom nespamätá. Na obrazy totálnej skazy sa nezabúda. Je takpovediac hendikepovaná a korporátne média ju obchádzajú ako škodnú.

    Trtko Siniora sa zobudil. Zaželajme mu dobré ráno skôr, ako zas upadne do snenia o tom, ako Západ podporuje na Blízkom Východe demokraciu
    http://www.haaretz.com/hasen/spages/950105.html

    Čaplovič bol nedávno na návšteve Izraela a povedal, že je pre Slovensko veľmi inšpiratívne, ako Izrael jedná s menšinami. Tento čierny humor málokto ocenil.

    Celkovo dochádza k prudkému improvementu vzťahov Európy a Izraela. Hlavný hostiteľský organizmus je v recesii, treba sa nacicnúť inde. Napríklad na eurofondy.
    publikované: 01.02.2008 06:03:25 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  54. Pripomeňme si ešte - aby sa nezabudlo,
    v nadväznosti na Siniorovo bedákanie o škodách, ktoré židia spôsobili Libanonu, aký bol hlavný motív izraelského assaultu na susednú krajinu v lete 2006: zničenie civilnej infraštruktúry. Libanon mal totiž veľmi dobré ekonomické vyhliadky, a tak bolo treba zničiť diaľničnú sieť, mosty, elektrárne a takmer 1000 tovární. Školy a nemocnice sa akosi zviezli s tým.
    Nezabudnime tiež, ako v to leto prchali z Libanonu desaťtisíce Západniarov šokovaných židovskou brutalitou. Verne to vtedy zdokumentoval tento blog priamo z tváre miesta
    http://beirutundersiege.blogspot.com/

    Najdôležitejším cieľom izraelského útoku na Libanon bolo, samozrejme, rozšírenie Lebensraumu po rieku Litani, čo zatiaľ nevyšlo. Ale sionisti stále slintajú po svojom Veľkom Izraeli.
    Tento projekt zahŕňa
    - Veľký etnicky vyčistený Izrael financovaný ako "Svätá zem" z výpalného od Západu - kontrakt založený na báze Knihy a náboženstva holokaustu
    - okolo neho totálne vyplienený tzv. bezpečnostný pás
    - vo zvyšku regiónu ekonomicky zničené oblasti zmietané nepokojmi z chudoby, ktoré Veľký Izrael podchvíľou bombarduje kvôli terorizmu. Izrael proste neznesie konkurenta.
    Do tejto časti projektu spadá aj ekonomické sankcionovanie Iránu a pokusy CIA a Mosadu o etnickú destabilizáciu - rozoštvávanie v rámci iránskej multietnicity. Ak sankcie nesplnia požiadavky Izraela, dôjde k vynukesovaniu Iránu do doby kamennej.
    publikované: 01.02.2008 07:06:18 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  55. Od čias kolaborácie Slovenska s nacistickým Nemeckom sa v zásade nič nezmenilo.
    No zmenilo sa aspon to, ze zatial co tvoja krajina sa mohla vtedy nerusene podielat na genocide, teraz mozete o tom snivat iba na svojich blogoch. Zidia maju vlastny stat a ked napriklad Libanon zacne strielat na Izrael rakety, tak tam moze Izrael ist urobit poriadky.
    publikované: 01.02.2008 08:40:04 | autor: Stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  56. ako to dopadne s Iránom
    bez ohľadu na vlastníctvo bomby
    http://www.vzdelavaci-institut.com/_files/download/comment.php?dlid=156&ENGINEsessID=e0261279f8bc412d4530177c16271b92
    kniha Samaelova sedmá obet.
    Znalci poznajú, pre ostatných povinné čítanie
    publikované: 01.02.2008 08:43:36 | autor: nem.2 (e-mail, web, neautorizovaný)
  57. Niekto vyrušuje Slovensko
    v podpore etnických čistiek a genocídy, ktoré pácha Izrael?
    Kto, preboha, kto? My teroristi tuto v pitvore?

    Milý Stanko, sionistický útvar, ktorý vznikol terorizmom a etnickými čistkami (a doteraz neumožnil vyhnaným ľuďom návrat), nemá fixné hranice, má na svojom konte rekordný počet porušených rezolúcií BR OSN, desaťročia prevádzkuje brutálnu vojenskú okupáciu a kradne územia, si nezaslúži názov štát.

    Ozaj, ako sa majú libanonské Šeba farmy stále okupované Izraelom? Naposledy o nich bolo počuť, keď koncom minulého roka profík z OSN definitívne rozhodol, že patria Libanonu a informoval izraelskú vládu, aby odtiaľ tiahol het.
    Ešte v ten istý deň mal posero Pan Ki Mun niekoľko teplých telefonátov a stretnutí a ešte v ten istý deň zvolal tento tupý byrokrat tlačovú konferenciu, kde mekotal, že definitívne rozhodnutie je vlastne predbežné.
    http://www.haaretz.com/hasen/spages/880722.html

    Odvtedy je ticho. Len izraelské pumpy svištia pri krádeži libanonskej vody.
    publikované: 01.02.2008 09:29:52 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  58. lenze
    Lenze Slovensko sa podielalo pred par desatrociami na skutocnej genocide a nie na tej tvojej domnelej, ktorej sa ma dopustat Izrael. Tvojim vymyslanim to teda nezmyjes.

    Inac gratulujem k najpopularnejsiemu antisemitskemu blogu na Slovensku.
    publikované: 01.02.2008 09:50:13 | autor: Stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  59. "Tvojim vymyslamim to teda nezmyjes"
    Zas je tu ten uplakany hlupak :-)
    Este si poplač, ešte trocha, soplik vysmrkať .
    A teraz ho odneste, nech tu medzi slušnými ľuďmi nesmrdí.
    publikované: 01.02.2008 11:50:43 | autor: utesitel (e-mail, web, neautorizovaný)
  60. najpopularnejsiemu antisemitskemu blogu
    CO je to ANTISEMITA pripadne ANTISEMITIZMUS?
    Ved pokial sa nemylim, len mala cast zidov patri do SEMITSKEHO etnika... naopak velka cast moslimov...
    CO JE TO BYT ANTISEMITA?
    Ak byt antisemita znamena nezostat ticho ked zidia vyvrazduju ine narody, ked pachaju zlociny proti ludskosti, potom som antisemita a som na to hrdy...
    publikované: 01.02.2008 13:58:55 | autor: etrangere (e-mail, web, neautorizovaný)
  61. Slovensko nie je temou.
    Slovensko, co by stat vychodnej europy, si sice moze stanovit ako ciel robenie serioznej samostatnej politiky, ale tym zmeni len malo. Ma zle postavenie, nie je v strede.
    Na rade su, ak uz nie zakladne mocnosti ako Francuzsko, Nemecko, Britania, Spanielsko tak aspon tradicne neznicitekne male staty :
    Holandsko, Svedsko, Dansko, Svajciarsko.
    Ti sa musia vysporiadat s minulostou, ti sa musia narovnat.
    Je to ich povinnost, nie nasa. My sme rovni uz teraz, a vzdy sme boli.

    Ak nie, ostane to len na Cinanoch a Rusoch, a Europa strati vysadu centra. Z kalsickeho Antickeho Grecka sa stalo Grecko dnesne - ale Europa nemusi prejst tou istou cestou upadkovej premeny:) Konieckoncov, uz zopar renesancii a reformacii dokazala.

    Ja myslim, ze netreba prilis otalat. Pozrite sa na nich, bezkrupuloznych zakernych uz teraz vyplakavajucich hajzlikov. Libanonom zacali otvorenu vojnu, konfrontacii sa nik nevyhne - sice je jasne, ze pre niektorych je vysavanie a umyvanie riadu neprijemna robota, ale je to nutnost. Ved to nie je ziadna veda, nie je to ani ziadne zlo.
    Naopak - moralka a etika je na nasej strane.

    Cely svet kraca tam, kam musi.
    publikované: 01.02.2008 14:12:16 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  62. Stanko a jemu podobní
    patria ku klasickým popieračnom genocídy. "V Palestíne žiadna genocída nie je. (dup dup nožičkami) Nepozerajte sa tam! Pozrite na Sudán, Keňu, Somálsko, Ugandu ... tam sa starajte."
    Iste. Lenže v Sudáne, Keni atď. od nás nikto nežiada, aby sme sa pod hrozbou nálepky antisudánizmu alebo antikenizmu postavili na stranu štátu páchajúceho genocídu a poskytovali mu absolútnu a bezvýhradnú politickú podporu.
    Každopádne je zjavné, na akej úrovni je izraelská štátna politika. Na úrovni primitívnych afrických kmeňov. Len blbec by ich vyzbrojil nukesmi.

    Keď budú Stanka jeho kamarátikovia odtiaľto vynášať, proprosím ich pristaviť sa pri technickej poznámke na začiatku tejto diskusie. Potom už môžu Stanka vyhodiť do odpadkov a poslať sem bystrejšiu náhradu. Alebo sú na strane izraelského zločinného štátu už len všelijakí Stankovia?
    publikované: 01.02.2008 14:30:07 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  63. No ako inak
    Jednotný judejský front, ktorý sa postavil proti Jednotnému frontu Judei a zverejňuje oznamy o zločinoch Izraela v Gaze je "kontroverzný".
    http://www.haaretz.com/hasen/spages/950381.html

    Keby šlo o nejudejský front, mal by nálepku antisemitský a ADL by žiadala, aby Veľká Británia pod hrozbou vážnych politických konzekvencií zakročila.
    publikované: 01.02.2008 14:40:33 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  64. Nejak ti ta popularita stupla do hlavy,
    ked ma uz vyhadzujes.
    Ja len, ze najpopularnejsi blog by mohol byt akykolvek, kedze staci napisat skript, ktory reloaduje stranku 50000 krat. Lenze to nikoho okrem neo-nackov okolo emy nenapadne. Rovnako to robili na sme, kym vam to jeden pocitacovy expert nezatrhol. Vasa jedina taktika je si vymyslat nieco na Zidov, popierat aj nos medzi ocami, a podvodmi s pocitadlami na internete si robit reklamu.
    publikované: 01.02.2008 15:08:21 | autor: Stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  65. No uraz sa, trdlo
    My si ťa tu chováme ako syska pakobylky. Kto už by ťa vyhadzoval. Tam tvoji kamarátikovia ťa vynesú, robíš im ostudu teľacími rečami.

    Stanko, o čom to zas? Tento blog nemá vysokú návštevnosť a náš malý, ale veselý kolektív je celý blažený, že sem chodíš aspoň ty.
    Chceš kytičku?
    A diplom za vytrvalosť?

    Počítačový expert na Sme, muheh. Vtipnú fučku ti dnes dali v menze na obed, že.
    publikované: 01.02.2008 15:27:15 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  66. v Nemecku sa s vami nekaslu
    publikované: 01.02.2008 15:29:17 | autor: Illu Minat (e-mail, web, neautorizovaný)
  67. v Nemecku sa s vami nekaslu
    publikované: 01.02.2008 15:29:18 | autor: Illu Minat (e-mail, web, neautorizovaný)
  68. Aluminát, prečo posielaš svojim kámoškám moderátorkám
    echo cez pitvor?

    Ale inak je to sila. Kuknime do diskúzie:
    Ďalšie zakázané spojenia sú:Reagovať | Rozbaliť príspevokZbaliť príspevok | Oznám správcovi
    Práca zušlachťuje.
    Raz príde ten deň.
    Poriadok musí byť.
    Vernsť je naša výsada.
    Sláva víťazstvu.
    Sila z radosti.
    Obranná moc.
    Čistota nadovšetko.
    Slniečko svieti.
    Tráva je zelená.
    Dobré bytie.
    Dobrý deň.
    .
    a ešte mnohé iné :-)
    Aby som nezabudol, od budúceho roku budú v zostave číslic POVINNE vynechané číslice:
    11, 18, 88.
    .
    Zatial.
    .
    Pre výstrahu budú vymazané zo stránok vedeckých a iných učebníc, a každemu bude zakázané sa o nich zmieniť.
    Ktokoľvek, kto zapochybuje o tom, že sa tieto číslice zásadne previnili zločinom proti ludskosti, bude odsúdený na stratu 2 až 4 rokov slobody.

    Niečo málo k podobnej téme prihodil aj DFens
    http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008013001
    publikované: 01.02.2008 15:38:10 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  69. RE: Nejak ti ta popularita stupla do hlavy,
    pocuj clovece, ja teda niesom nijaky pocitacovy expert, ale tolko viem ze pri spocitavani navstevnosti (a tiez pri hlasovani, znamkovani clankov a podobne) sa zohladnuju iste veci, ako je napriklad IP adresa, cookie, session... ten script ktory natiahne stranku 5000 krat nieje problem napisat... chce to nejake 2, mozno az 3 riadky... ale bol by cely ten script na milu jarmilu, pretoze pocitadlo (za predpokladu ze tento blogovaci system nepisal nejaky totalny magor - a verim ze nie...) by akceptovalo iba prvy pristup a vsetky ostatne by boli zahrnute do kategorie vracajuci sa navstevnik...
    publikované: 01.02.2008 16:20:54 | autor: etrangere (e-mail, web, neautorizovaný)
  70. Eliminat, ved ty sa ani vyhrazat nevies.
    Ak uz chces niekoho umlcat, skus najst realnu ukazku sionistickej zlovole.

    Pozri, ani to, co rimsko-europske pravo respektovalo 2000 rokov, advokatska imunita, nie je pred vami svate:
    http://novinky.cz/clanek/130738-nemecka-advokatka-neonacistu-pujde-na-3-5-roku-za-mrize.html

    Komentar:
    Nemecko sa stava diktaturou (zidovskou)
    http://wikipedie.blogspot.com/2008/01/nmecko-se-stv-diktaturou.html

    To len aby nevzniklo podozrenie, ze bude druha sametova revolucia.
    Ale kto seje vietor ...
    publikované: 01.02.2008 17:01:47 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  71. technicka poznamka
    Naozaj nie si expert staci vypnut cookies a pocitadlo si uz veselo pocita. Ale na obranu blog.sk, aj keby to urobili nejako sofistikovanejsie, tak by im to nijako nepomohlo. Na problem "pocitadlo" neexistuje ziadne dobre riesenie. Taketo blogy moze len dufat, ze im to nezacnu zneuzivat podvodnici, ako je to v pripade emy.
    publikované: 01.02.2008 17:14:09 | autor: Stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  72. Alona Avraham
    publikované: 01.02.2008 19:21:24 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  73. 6 rokov po?
    Neviem naco to sem Kriq dávaš, ale ked uz ... ak chces nejake konfrontacne temy, aj ja som nasiel nieco o predkoch. Len trocha viac vzdialenych.

    Je to zaujimava vedecka teza, geneticka.
    Datuje spolecneho predka modrookych ludi na 6000 - 10 000 rokov

    http://www.world-science.net/othernews/080131_blueeyes.htm
    slovenska verzia:
    http://www.equark.sk/index.php?cl=article&iid=539&action=itemclick&tname=torss&pr=click,default

    Grigoriy, co na to hovoris?
    Je to relativne kratky casovy odstup.
    Sakramentsky kratky casovy odstup.

    Upozornujem, ze nejde o sance kazdeho z nas mat v sebe dobre geneticke struktury a uz vobec nie sancu na uspesny zivot (nech uz to je cokolvek, ech).

    Hovorim o historii.
    O faktoch a vedeckych indiciach.
    publikované: 01.02.2008 21:39:36 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  74. naozaj kontroverzná téma:
    publikované: 01.02.2008 21:51:40 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  75. Tych chces Riceovej oponovat, Kriq?
    Ak nie, preco potom pises, ze ta tema je kontraverzna?

    Rice ma pravdu.
    Zrejme chce odist z uradu, preto zdoraznuje, ze osoby ako ona by nemali byt viac zneuzivane.
    publikované: 01.02.2008 21:59:30 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  76. priatelia,
    pustite si toto (ale radsej bez zvuu :-): http://www.sme.sk/c/3709040/Videokomentar-P-Schutza-Divakom-STV-vyslovujem-uprimnu-sustrast.html
    normalna chaplinovka :-)
    publikované: 02.02.2008 00:01:20 | autor: Sinuhe (e-mail, web, neautorizovaný)
  77. Etrangere, aby nevznikli pochyby, som si isty,
    ze na tento blok nik umelo "neklikal".
    Absolutne isty.

    Za povsimnutie stoji len to, ako su jasankovia hned plni strachu, ked vidia aka popularna je pravda.
    O ich hluposti ale svedci to, ze zrejme vobec nechapu, co sa v internete deje. Keby to chapali co len scasti, asi by celkom skolabovali (niektorym sa uz aj k tomu dopracovali ) Blogy s tematikou reformy spolocenskeho vedomia a satjagrahy (drzania sa pravdy) su totiz po internete vcelku bezne a pocetne. Maly priklad:
    http://www.dfens-cz.com/
    http://trodas.wz.cz/index.php?act=ST&f=5&t=264&s=

    ... ale nebudem tu robit nikomu propagandu,
    a za kvalitu ani obsah linkov nerucim.
    publikované: 02.02.2008 09:47:09 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  78. RE: technicka poznamka
    no, ako som uz vravel, ja teda niesom nijaky expert, ale o tebe, mily Stan sa neda povedat este ani to, ze rozumies ludskej reci... o cookies som pisal ako o jednom z viacerych kriterii... cookies si sice mozes vypnut, ale kazda seriozna stranka, ktora do overovania hlasovania zahrna aj cookies ti pri pokuse hlasovat oznami, ze s vypnutymi cookies nemas pravo... dokonca niektore cookies vyzaduju uz len na obycajne prezeranie stranok... dalej je tu IP, sessions a tiez UIN ktorymi sa dosahuje objektivnost pocitania... nečviem odkial beries, ze na pocitadlo neexistuje dobre riesenie... to ze ty ho nepoznas, neznamena, ze neexistuje... jediny mozny sposob ako eme umelo zvysovat navstevnost vidim v cestovani krajinou a vyhladavani inetovych kaviarni a navstevovani jej stranky z kazdej moznej inet pripojky, plus hromadne rozosielanie mailov s odkazom na jej stranku...
    publikované: 02.02.2008 10:08:13 | autor: etrangere (e-mail, web, neautorizovaný)
  79. boze ty si tupy...
    vsak si vypni cookies a odskusaj to tu.
    publikované: 02.02.2008 10:24:26 | autor: Stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  80. a este,
    podla mna v blog.sk nie su magori, ked dovolili mat vypnute cookies (nie ze by to pomohlo), lebo nie kazdy ich chce mat zapnute. Jednoducho v takom pripade, ked sa im tu uhniezdia antisemitski neo-nacisti s manipulovanou navstevnostou, mozu dat ten blog dole.

    A preco nejake kontrolovanie IP alebo sessions by nebol dobry napad, ti vysvetlovat nebudem, lebo ja nie som ucitel a keby som aj bol tak by som ti povedal, ze si imbecil a vyhodil by som ta zo skoly.
    publikované: 02.02.2008 11:29:32 | autor: Stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  81. sran
    hm... no ty si mi ale mudry chlapec... povedz, po papuli si kedy dostal naposledy?
    publikované: 02.02.2008 14:32:50 | autor: etrangere (e-mail, web, neautorizovaný)
  82. ale k veci, mily Sran...
    Tak som to skusil, ako si mi odporucal... vymazal som si cookies a nacital stranku znova... Pocitadlo stuplo... takze je to ako vravis - toto pocitadlo je zalozene len na cookies a na nicom inom... zaroven to vsak vyvracia aj moju vieru v zdravy rozum tvorcov tohto systemu... totiz standardom v pocitadlach je, ze nezapocitavaju dalsie pristupy z tej istej IP v rozsahu minimalne 10 minut... to je rozumne riesenie hlavne v podobnych diskusnych forach, kde sa pocita (teda aspon rozumny developer s tym pocita) ze si uzivatelia budu stranku nacitavat castejsie - kvoli aktualizacii prispevkov... (nehovoriac o tom, ze tvorcovia tohto systemu si nedali ani tu namahu, aby do hlavicky vygenerovaneho html dokumentu vlozili metatag meta http-equiv="Cache-Control" content="no-cache, must-revalidate" - takze po pridani prispevku, ak si chcem overit ci bol pridany v poriadku a ci vobec bol, musim stranku nacitat znova, lebo po odoslani prispevku sa mi prvy krat zobrazi zasa len bez mojho noveho prispevku...)
    Takze suma sumarum: Ja sice niesom ziaden expert, iba mierne pokrocili web-developer (alebo si to nazvy ako chces) a imbecil je zrejme tvorca tohto systemu a Tvoja malickost...
    publikované: 02.02.2008 16:11:33 | autor: etrangere (e-mail, web, neautorizovaný)
  83. Etrangere, pointa je v dvoch bodoch:
    1. nie je dovod zvysovat nejake citadlo
    ( preto zrejme ani tvorcovia blogu nepovazovali za nutne evidovat IP a take podobne hluposti )

    2. stankove slovo "dat ten blog dole".
    Sniva sa mu o tom, ze by si mohol vymysliet aspon formalny dovod aby tento blog niekto stiahol. Mozno uz aj urobil urcite kroky - to zalezi len od stupna jeho tuposti - urcite nie od jeho bezcharakternosti, o ktorej nemozno pochybovat.

    On proste existenciou tohoto blogu trpi.
    On trpi existenciou akejkolvek slobody.
    Pretoze on sam je ... OTROK.
    Preto zavidi slobodu.

    PS. Nezahadzuj sa s otrokom.
    publikované: 02.02.2008 16:54:27 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  84. mala Adolfova praprapra...babka nieco s modrookym huskym?
    to sa nevie, ale to ze bol modrooky blondak mu k prezitiu nepomohlo.

    Objev dánských odborníků pomůže odstranit řadu mýtů, které v průběhu lidské existence vznikly kolem blonďatých a modrookých lidí včetně rasistického snu Adolfa Hitlera. Barva očí totiž lidskou schopnost k přežití neomezuje.

    „Jen to ukazuje, že si příroda s lidským genomem neustále hraje,“ řekl Eiberg.
    publikované: 02.02.2008 20:05:45 | autor: Illu Minat (e-mail, web, neautorizovaný)
  85. mala Adolfova praprapra...babka nieco s modrookym huskym?
    to sa nevie, ale to ze bol modrooky blondak mu k prezitiu nepomohlo.

    Objev dánských odborníků pomůže odstranit řadu mýtů, které v průběhu lidské existence vznikly kolem blonďatých a modrookých lidí včetně rasistického snu Adolfa Hitlera. Barva očí totiž lidskou schopnost k přežití neomezuje.

    „Jen to ukazuje, že si příroda s lidským genomem neustále hraje,“ řekl Eiberg.
    publikované: 02.02.2008 20:05:47 | autor: Illu Minat (e-mail, web, neautorizovaný)
  86. Ktore myty, Eliminat? :)
    Ma muz vobec pravo si vybrat partnerku, a opacne, alebo je to jedno, ved priroda si s ludskym genomom len hra, takze je to jedno, s kym bude mat deti? :)

    Je genetika paveda, ako o nej vyhlasovali vedci bolsevickeho sovietskeho zvazu v 30. tych a 40. tych rokoch 2é storocia?
    Alebo genetika nejestvuje, a vsetci sme stvorení z rebra, ako to vyhlasuje americka spolocnost cele 2é storocie az doteraz? :)

    KTO vlastne hlasal totalne iracionalne myty, ba az imbecilnosti?
    Tu nepomoze ziadna sila, historia sa neda prerobit, vieme, kto mal aky svetonazor, a genetika to napriek tomu vyhrala na plnej ciare:)

    Alebo bude evolucia opat dana na index, a bude zakazane pochybovat o stvoreni a o Lysenkovi? Tak, ako to bolo este pred polstorocim? :-))
    Len do toho, Eliminati, len do toho. Prejavte sa :)
    publikované: 02.02.2008 22:18:08 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  87. Niekolko dat pre samostudium ohladne menej znamej historie
    publikované: 02.02.2008 22:43:58 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  88. Ma muz vobec pravo si vybrat partnerku? Zena partnera?
    Podla norimberskych zakonov nie. Museli pri tom dbat na cistotu "arijskej rasy". Ty si stale Arton pleties genetiku s eugenikou.
    publikované: 03.02.2008 01:24:48 | autor: Illu Minat (e-mail, web, neautorizovaný)
  89. Aluminát má príspevok 88
    a nazve v ňom posvätný izraelský boj proti intermarriage norimberskými zákonmi a ich rasu, o ktorú sa tak starostia, "árijskou".
    Hoci tým druhým asi neurazil. Ideálom izraelskej spoločnosti nie je počerný blízkovýchodný typ, ale plavovlasí modrookí blondíni. Aby sa aj týmto odlíšili od svojich podradných ušmudlaných susedov.
    http://alona-tal.org/
    http://www.youtube.com/watch?v=Bt5mrygRG6U
    http://www.israel-celebrity-source.com/coppermine/thumbnails.php?album=37
    http://www.fashiongates.com/models/models-portfolio-info-286.html
    http://www.youtube.com/watch?v=wtMyXkhjgcw
    atakďalej
    publikované: 03.02.2008 07:16:47 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  90. ema, dost lacna demagogia,
    ale nevymyka sa urovni, na ktoru sme tu zvyknuti. Takto sa koleso karmy netoci a vy to dobre viete. Neonacizmus u niektorych ludi nie je ani tak ideologia ako skor povahova crta. Nechutna povahova crta.
    publikované: 03.02.2008 07:39:34 | autor: Illu Minat (e-mail, web, neautorizovaný)
  91. Ale isteže, Aluminát. Tvoje krákanie
    o akejsi nízkej úrovni diskusie, do ktorej dobrovoľne vlezieš, je nechutnou povahovou črtou. Už sme si tu na teba zvykli.
    Nechceš sa vyjadrovať k reálnemu, praktickému, každodennému židovskému rasizmu - esencii sionizmu? Trošku zvýšiť úroveň diskusie faktami, čo?
    Tabu téma? Tak prečo si sa do nej púšťal? Ani sám nevieš?
    publikované: 03.02.2008 08:03:47 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  92. "Toto nie je kriminálne vyšetrovanie"
    V lete 2006 armáda židovského štátu tupo a barbarsky zavraždila štyroch neozbrojených príslušníkov OSN. Zabila ich ako psov.

    Kanada ubezpečuje Izrael, že tieto štyri ľudské životy nie sú hodné "criminal investigation" a zločin nebude potrestaný. Boli to len nejakí bezcenní Fín, Číňa, Rakúšan - ten si to veďviemeprečo špeciál zaslúži - a Kanaďan. Preto sa kvôli týmto štyrom neozbrojeným zavraždeným ľuďom nebude robiť celosvetový mediálny cirkus ako kvôli vyvolenému genómu štyroch ozbrojených vojakov Goldwassera, Regeva a Šalita.
    http://www.haaretz.com/hasen/spages/950394.html
    publikované: 03.02.2008 08:15:36 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  93. Ema, ta projekcia Eliminata je pozoruhodna:
    svoj vlastny iracionalny postoj, zalozeny len na dogmach do neho natlacenych spolocnostou, postoj, o ktorom nedokaze diskutovat, tu prezentoval a sam oznacil za ( nechutnu ) povahovu crtu.

    Podla seba sudi inych.
    A ked nedokaze dat argument, oznaci "chybu" protivnika priam v jeho povahe - teda principialne ho dopredu a neodvolatelne odsudi. Ten druhy je "zly", ty si zla, nevie o tom povedat nic viac, ale veri tomu, snazi sa tomu verit, ved inac situaciu nezvladne.

    A "neonacizmus" ?
    Moze oponentov rovno oznacit za vrahov, ved to je podobny instrument. Nicim nepodlozene obvinenie. Kde tu vidi neonacizmus?
    Presadzuje tu niekto nejake politicke riesenia, nejake spolocenske struktury, ci podobne veci?
    Tu je rec o Vede, o Pravde,a o Historii.

    Najprv ludia musia spoznat pravdu - v ramci temy znova pripomenme, ze to je satyagraha - a potom sa mozu rozhodnut - tomu sa zas hovori demokracia.

    Navrhuje tu niekto delit ludi podla povodu a krvi, akoto robi DNES Izrael?
    Navrhuje tu niekto hadzat bomby na domy svojich susedov, ako to robi DNES Izrael?
    Ak by niekto niekto take nieco oznacoval, mohol by byt oznacovany pravom za neonacistu.

    Teda za niekoho, kto sa drzi extremnej politiky prvej polovice 20. storocia, poznacenej extremnou nasilnou konfrontaciou.
    Dnes su nacisticke len 2 staty na svete - Izrael a USA.

    To su fakty, ziadne iracionalne obvinovacie vypotky tvojej prudkej a nezakrytelnej podvedomej nenavisti, Eliminat.

    Tak sa kruti koleso dharmy.
    Nesplnas zakladny predpoklad spolocnosti slusnych lludi - nedokazes odpovedat na jedinu otazku. Ty sa nehanbis za tu evidentnu zakernost, Eliminat?
    publikované: 03.02.2008 09:48:08 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  94. Poznámka: vojaka Šalita si započítajte za dvoch
    vzhľadom na veľkosť vojnových zločinov a zločinov proti ľudskosti spáchaných v Gaze v jeho mene.

    Ku kauze Šalit si pripomeňme, že Palestínčania tohto vojaka klofli po tom, čo izraelská armáda odvliekla z Pásma Gazy dvoch civilistov - otca a syna. Nepoznáte ich mená? Tak to má byť.
    A že ešte predtým hrdinskej židovskej armáde silne liezlo na nervy prímerie, ktoré panovalo, a tak zavraždila na pláži v Gaze palestínsku rodinu. Neviete o tom? Tak to má byť.
    Neviete nič o asi 11 tisíc ľuďoch zadržiavaných v koncentrákoch na území Izraela? Vrátane žien a detí? Aj to má tak byť.
    publikované: 03.02.2008 10:13:06 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  95. Navrhuje tu niekto hadzat bomby na domy svojich susedov?
    A co tak bombardovanie Izraela z Libanonu a Gazy, ktore tu tak nadsene podporujete? Ved ked tie vase nacisticke "vedecke" teorie nefunguju treba im dopomoct.
    publikované: 03.02.2008 10:21:27 | autor: Stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  96. Ludstvo vzdy trpelo na falosne myty.
    Clovek, ako kazdy biologycky-homeostazny systemma dost hlboko vo svojom zadnom mozgu zabudovanu egoisticku samostrednost, a ta mu deformuje vnimanie sveta.
    Preto kedysi veril:

    1. Ze je fyzicky stredom vesmiru a krutia sa okolo neho hviezdy.
    Tento mytus bol krvopotne vyvrateny kopernikovskou vedou.
    Recidivy sa obcas este objavuju.

    2. Ze je fyzicky stvoreny ako hotovy a teda bol a je biologicky staticky a nemenny.
    Tento mytus je krvopotne vyracovany darwinovskou vedou - nemozno ho povazovat ani zdaleka za vymiznuty, lebo napriklad v Amerike stale na uplne vaznej politickej rovine broja uz dokonca proti biologickej evolucii.

    3. Ze ludsky mysel je evolucne hotova a teda nema pred sebou vyvoj.
    Tento mytus nebol doteraz na Zapade vyvrateny ziadnou menovitym prevratom - tu mozme spomenut len zuslachtujuce posobenie vedanty, buddhizmu, taoizmu a rozne inac pomenovanych odnozi vedy o mysli.

    Kto veri tymto primitivny mytom, sam seba uveznuje na urovni primitivnej zivocisnosti.
    Aby ste mi rozumeli, ja proti zvieratkam nic nemam, kazda existencia na tomto svete je prejavom zaujimavych principov. Ale nema zmysel sa koli nim nechavat natrvalo zdrziavat na nasej ceste.

    Keep it simple.)
    publikované: 03.02.2008 10:21:46 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  97. Spomenula som si, Arton, na istú dámu,
    ktorá v smetiarskej diskusii označila židovský rasizmus za "milý". Mala aspoň toľko cti, že nepopierala nos medzi očami, len sa pokúsila túto generálnu črtu sionizmu detinsky zľahčiť.

    Občas som aj rozmýšľala, či tá bystrá a kultivovaná dáma vie, čo sa deje na okupovaných palestínskych územiach.
    Alebo či ju spomienky na zločiny, ktoré boli spáchané na jej príbuzných, otupili natoľko, že sa z nej stalo typické cynické sionistické monštrum zľahčujúce zverstvá, ktoré páchajú na nevinných ľuďoch jej "milí rasisti".
    A či si naozaj myslí, že tieto zločiny na okupovaných územiach sú beztrestné, lebo sú konané pre dobro veci.
    Či vie, že pre rovnaké dobro veci boli konané zločiny, na ktoré doplatili nevinní ľudia z jej posvätného rodostromu. Aj tie voľakedajšie zverstvá podporovali a páchali bezúhonní občania. Rovnako bezúhonní, ako je teraz ona.
    Ale prestalo ma to zaujímať. S ľuďmi, ktorí si nechali zdeformovať charakter až tak, že im rasizmus pripadá milý a zločiny proti ľudskosti dobré a potrebné, nie je o čom.
    publikované: 03.02.2008 10:30:03 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  98. Stanko, KTO tu CO nadsene podporuje?
    Hadzanie hrdzavych ruru a Izrael nejakymi zufalcamia a mossadi provokatermi nikto nikde nepodporuje.

    Ale pol tonove bomby hadzane na hlavy nielen zien a deti, ale UN reprezentantov, teda aj nasich reprezentantov, teda aj MOJICH REPREZENTANTOV - s tym sa nemozno zmierit.
    Kazdy, kto to podroruje, ohrozuje aj nas, a teda aj na teba Stanko , sa stahuje paragraf o vyzyvani k nasilu.

    To, ze sucasna europska spolocnost nenaplnuje kriteria pravneho statu a nedokaze vsade vymoct pravo este neznamena, ze sa tak nestane zajtra.

    Tvoj tato sa tiez cudoval, ako zrazu priesiel rok 1989.
    Mene Tekel Ufarzim - to predsa poznas.
    publikované: 03.02.2008 10:31:48 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  99. Stanko, prečo tu masochistiky pretŕčaš
    svoju vymletosť ideológiou.
    Hizballáh aj Hamas - dve partizánske organizácie, ktorých vznik ZAPRÍČINILA izraelská brutálna genocídna kolonizácia Blízkeho Východu - odkázali Izraelu jasne: každý váš zločin budeme trestať. Z Libanonu leteli na územie Izraela rakety vždy vtedy, keď na jeho území hrdinská izraelská armáda zas raz niekoho zavraždila, zranila, odvliekla do Izraela. Že o tom nevieš? A prekvapuje to snáď niekoho?
    Detto to isté Gaza.
    Zas sionistický klasika: obeť musí držať ako hluchý dvere, nesmie sa ani pohnúť, pretože každý jej pohyb je terorizmus.
    Nie, Stanko. Obeť sa smie brániť. Dobitá obeť sa smie pošťať, prskať sliny, nadávať agresorovi, hádzať do neho kamene - a NIČ Z TOHO nesmie byť NIKDY použité na obhajobu agresora.
    publikované: 03.02.2008 10:37:10 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  100. na Izrael
    mate len nejake nestastne nehody a nad tym sa rozculujete, ale ked vasi islamo-fastisti cielene ostreluju Izraelskych civilistov a Izrael sa snazi najskor rokovat, tak pochvalite Izrael za zdrzanlivost? Asi tazko. Ked islamo-fasisti zabiju 91 Iracanov, tak co robi arton? Vtipkuje. Tomu sa hovori bezcharakternost.
    publikované: 03.02.2008 10:37:59 | autor: Stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  101. Nespominam si na ziadnu taku damu, Ema.
    Spominam si na jednu osobu, ktora nazyvala svojho manzela "skrtic".
    Tusim chcel skrtit mna, alebo tak vseobecne vsetkych, co mali iny nazor, uz neviem presne, ja si tymito plosticami necnechavam zaspinit emocny priestor - a preto som tu stale v dobrom zdravi.)

    Ema, pametaj, tak ako rastie palma, stale znovova a znova v kazdom vegetacno cykle od zdraveho jadra jej kmena odstupuje stara kora, tak isto odpadavaju tie, ktore nie su skutocne damy.
    Nestacia s dychom, dochadzaju im tekutiny.

    Vonku je nadherny den.
    Vstanem, a prilozim kamienok na pyramidu.
    Proces neustale prebieha.
    Co viac potrebuje clovek ku stastiu? :)
    publikované: 03.02.2008 10:39:45 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  102. Izrael sa snaží rokovať:-))
    Kým bude mať jednu z najsilnejších armád sveta, najmodernejšie zbrane a absolútnu a bezvýhradnú podporu USraela a teľacej Európy, bude cieľom sionistického Izraela jedno jediné: Veľký etnicky vyčistený Izrael.
    Že izraelská zdržanlivosť, heh.
    Strč si Stanko tvoje zúfalé proklamácie za klobúčik. Realita je jasná. Ideologickými frázami - ktoré máš zjavne nacvičené z domácej socialistickej obývačky - ju nezmeníš.
    publikované: 03.02.2008 10:43:10 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  103. Stanko, o akych 91 Iracanoch to luzes?
    Kde som kedy o com vtipkoval, ty klamar?

    A "nestastne nahody"? Porovnaj statistiky, ty bezcitny vrah?
    publikované: 03.02.2008 10:44:31 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  104. Izrael
    sa snazi rokovat, aj keby hocijaka ina krajina postupovala okamzite. Skus si predstavit, ze by Slovensko zacalo strielat rakety na Sovietsky Zvaz, napriklad ze by si robili narok na Uzhorod alebo nieco take. V momente by bolo Slovensko zrovnane so zemou.

    Arabi v Izraeli si ziju ako v bavlnke a kazdemu bolo ponuknute statne obcianstvo. Su to jedini Arabi na strednom vychode, co ziju v demokracii a utesene sa mnozia. Ked sa bude takto spravat Slovensko k minoritam, potom sa ozvi.
    publikované: 03.02.2008 10:48:54 | autor: Stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  105. Na klamstvach,
    som ta v tychto diskusiach nacapal niekolko krat. Hovorim o artonovi. Tvoje vtipkovanie na link ktory tu dal kriq je dokonca v tejto diskusii.
    publikované: 03.02.2008 10:52:25 | autor: Stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  106. Vasa ideologia
    si vyzaduje klamanie, zatlkanie a podvadzanie a vy to dobre viete.
    publikované: 03.02.2008 10:57:50 | autor: Stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  107. Stanko, ty uboziacik, ty si musel v detstve velmi trpiet.
    Fak povazujes za rozumne to tvoje nezmyselne nicim nepodlozene klamanie?

    Ved napis konkretne, co ta trapi, alebo neotravuj.
    A nedeformuj si stale realitu a minulost o tebe .. koho si ty "nacapal", ty musis mat strasne, sle strasne komplexy menejcennosti, ked si toto musis nahovarat.)
    publikované: 03.02.2008 11:02:23 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  108. Stanko, veď sa už neondej a daj sem
    citáciu, kde si Arton robí srandu zo zavraždených Iračanov.

    Inak si správne pripodobnil Izrael Sovietskemu zväzu. Sesterské sociálnoinžinierske ideológie.

    Škoda, že k tomu žitiu v bavlnke nemáš žiadne info o izraelskej diskriminačnej legislatíve a účelovo tiež nepoznáš výroky etnického čističa Liebermana, inak takto ministra pre strategické hrozby, na adresu palestínskej menšiny. Zas raz jeden sociálnoinžiniersky sionistický magor sníva o "population exchange".
    http://en.wikipedia.org/wiki/Avigdor_Lieberman

    Utešene sa množia? No hej, aj nácko Lieberman vybľakuje o demographic threat
    http://en.wikipedia.org/wiki/Demographic_threat
    Čo navrhuješ? Povinné sterilizácie? Vyhnanie? Čoˇiné, aby sa utešene nemnožili? Vyjadri sa, Stanko. Čakáme.
    publikované: 03.02.2008 12:20:29 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  109. Kým si Stanko premyslí opatrenia proti Palestínčanom,
    ktorí sa utešene množia, dajme si sem textík o demografickom threate
    http://www.informationclearinghouse.info/article16227.htm
    publikované: 03.02.2008 12:25:02 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  110. Ema, stankovci zas nedokazu ine, len zasmradit utekat.
    Keď uz sme pri tom Libermanovi, nech si kazdy vsimne detail: emigroval do Izraela zo Soviet Zvazu roku 1978.
    Ilegalne?
    Alebo mali zida v komunistickych systemoch take vysadne postavenie, ze prakticky mohl mnohi odist, kedy chceli?

    Spravna je druha odpoved.
    Dosvedcuju to pocty sionistov, ktorí z inac nepredysne zavreteho SovietZvazu mohli slobodne odist a naozaj odisli.
    Bolsevizmus bol dokonca cih dielo a ich system.
    Keby sa im nerozpadol pod rukami, doteraz by v nom veznili narody.

    Teraz im uz zostali len Americania.
    publikované: 03.02.2008 14:10:33 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  111. Viem, ze toto nie je treba pisat priatelom, ktori sa vyznaju v politike
    a znesu akykolvek utok zo strany zmrdov.
    Chcem ale nieco vysvetlit ludom, ktori azda este nemali cas nad vecami dlhsie rozmyslat. Vysvetlim im jeden princip evolucie spolocnosti. Jeden, ale dolezity princip.

    Ako vsetci vedia a vidia, spolocnosti sa menia. Vyvijaju, alebo retarduju, to nebudeme posudzovat. Proste sa menia.
    Nebudeme ani presne definoivat nejake objektivne znaky, urcujuce rozdiely v spolocnostiach. Iste je jedno - same spolocnosti sa definuju ako rozdielne. Definuju same seba na zaklade diferencie, definuju sa ako ine od druhej spolocnost, najcastejsie tej casovo predoslej.
    Americka Unia sa definovala ina, ako Anglicka Monarchia, Napoleonovske Cisarstvo sa odtahovalo do Revuciej Republiky Jakobinov, a ti zas od Bourbonovskej Monarchie, krestanska Risa v Konstantinopoli sa sama definovala ako odlisna od Polyteicko-stoickeho Rima Republliky, ci Atenskej Polis.
    To len zopar klasickych prikladov.

    Spolocnost A sa meni na B, ta potom na C, dalej na D, potom E, nastava F a mozno aj G .... v podstate donekonecna. Nie vzdy linearne, spolocnosti existuju aj paralelne, ale to je pre nase vysvetlenie nepodstatne.

    Podstatne je to, ze vzdy ta posledna, aktualna, povedzme spolocnost G, sa musi definoovat na zaklede odlisnosti od predoslej spolocnosti, teda od spolocnosti F.
    Toto plati vzdy, nie len pre nejake socialisticke izmy, separujuce sa od kapitalizmu, plati to aj pre kapitalizmus, ktory sa chce lisist od feudalizmu ci ineho izmu, pre liberalov, zdoraznujucich svoju odlisnost od viktorianskych skostnantenych spolocnosti. Nik, alebo len v malej miere, len tazko sa definuje absolutne, ale vo velkej miere sa definuje na zaklade protikladu - relativne.
    Vzdy aktualna spolocnost definuje, aka je dokonala, a oblubeny, ak nie priam jediny sposb, ako to "ukazat", je distancovat sa, ohovarat a demonizovat tu predoslu spolocnost.

    Spolocnost G zije z toho, ze splocnost F je opisana ako stelesnenie zla na zemi.
    Keby to tak nebolo, zacali by ludia v spolocnosti G sledovat, ci tie problemy, ake G ma, a vzdy ich v ludskej spolocnosti bolo a je dost, ci teda tie problemy stoja za to, aby spolocnost G zachovavali.
    Ludia v G zakonite zacinaju rozmyslat, ci nie je cas veci zlepsit.

    Ako reaguje v takom pripade nomenklatura a administrativa v spolocnosti G?
    Oznaci vsetkych reformatorov za stupencov starej oplutej spolocnosti F, aby ich mohla kriminalizovat. Pokusa sa ich tak znicit.
    Ona vsetkych svojich oponentov uznacuje za vtupencov G (uz ab definitio - priam noeticky nema inu moznost, pretoze ona sama je definovana na rozdiely ku F) a taketo obvinenie aplikuje BEZ VYNIMKY ako na vonkajsich, ta aj na vnutornych oponentov, disidentov, reformatorov .
    Vestko, co odmieta byt poslusny sluha, je F.

    Vysvelil som tu myslienku dostatocne podrobne?
    Toto je UNIVERZALNY ZAKON.
    Absolutne neutralny, nehovoriaci nic o obsahoch spolocnosti ako takych, nehodnotiacich ich - ale TAKTO to vzdy fungovalo, a vzdy fungovat bude.
    Je to objektivna veda - kybernetika, ak mate radi to slovo.

    ----
    Uz chapes, napriklad Ema, preco sa znova aznova spomina naciszmus, fasizmus, a dost casto komunizmus, preco je takymito slovami obvinovanz kazdy disident, vratane teba, aj na tychto strankach?

    Oni nemaju nic ine.
    To ONI maju mozgy zalepene tou hmotou, mytusom demonickeho fasizmu, a tento svoj vyplod, tuto svoju spolocensku loz, aplikuju na vsetkych slobodnych ludi.

    Treba to pochopit aby clovek nebol prekvapeny, ze s tym budu znova a znova prichadzat. Treba byt imunny voci ich mazu a klamu.
    Ako som povedal - v hlave nemaju nic ine.
    publikované: 03.02.2008 14:44:14 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  112. a zatlkaju a zatlkaju
    kriqov link po brutalnom atentate pri ktorom zahynulo minimalne 90 Iracanov:

    http://www.sme.sk/c/3708995/Riceova-Al-Kajda-je-najbrutalnejsie-a-najskazenejsie-hnutie.html

    "a artonove vtipkovanie:
    Tych chces Riceovej oponovat, Kriq?
    Ak nie, preco potom pises, ze ta tema je kontraverzna?

    Rice ma pravdu.
    Zrejme chce odist z uradu, preto zdoraznuje, ze osoby ako ona by nemali byt viac zneuzivane."

    haha zasmiali sme sa. Lenze vy si zapriete aj nos medzi ocami, co je chorobne spravanie. Illu Minat mal pravdu je to choroba, ktora sa vzdy prejavi ked zacujete Zid alebo Izrael. Mrtvy arabi su vam na smiech, pokial v tom nie je nejako zapleteny Izrael.

    A Izrael som neprirovnal k Sovietskemu Zvazu, pretoze som mohol vybrat hocijaku krajinu. Sovietske Rusko som vybral preto, lebo ho tu ospevujete ako najlepsi prikad dobrej diktatury.
    publikované: 03.02.2008 15:02:01 | autor: Stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  113. Stanko, kde sú návrhy proti množeniu?
    To ad jedna.
    Ad dva: ty chceš Riceovej v tom, čo povedal o Al Kajde, oponovať? Uáážne?
    publikované: 03.02.2008 15:53:01 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  114. Stanko, a co sa ti zda smiesne na tom,
    ze plne suhlasim s Rice?
    Mentalne postuhnuti by sa do vojny pliest nemali.

    A co sa ti zda smiesne na tom, ze oznacujem osobu ako Rice, ktora je ochotna zapajat sa do sialenych okupacnych vojen kulturne genocidneho charakteru, za zneuzite a mentalne nenormalne?

    PS Ani ty sa do vojny neplet.
    publikované: 03.02.2008 16:13:24 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  115. Advance music production courses in Delhi
    good one keep it up
    publikované: 10.10.2020 09:32:18 | autor: rohit aggarwal (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014