Pre istotu si stručne zopakujme:
Chazarský kaganát - kohenát (Neviete, kto je cohen? To vie predsa každý.)
(Mapa z wikipedie)
Zlepenec turkických a iných stepných nomádskych kmeňov, o ktorom sa ako prvá zmieňuje Cirkevná história autora Pseudozacharia v roku 560, povestný svojou ukrutnosťou. Pomenovanie údajne pochádza z turkického slova vandráci, podľa iných výkladov chazar znamená ten, pred ktorým (iní) utekajú. V roku 650 rozložili Veľké Bulharsko a založili si svoj kohenát, ktorý žil z výpalníctva (desatina tovaru - hlavne vosku, medu a otrokov - prechádzajúceho jeho územím zostávala kohenovi). Pôvodne vyznavači stepného šamanstva - stepného woodoo kultu, neskôr sa ríšskym náboženstvom stáva judaizmus. Po rozpade Chazárie migrujú chazarskí židia na západ, hlavne na UKRAJINU. V kronikách sa dochovali zmienky o mnohoženstve kohenov a v novinách správy o objavení hlavného mesta Chazarskej ríše. Kúzlo genetiky spôsobilo, že niektorí potomkovia tejto zmesi stepných nomádov si aj po mnohých generáciách zachovali mongolské črty, maskované menom bej - názvom tureckého hodnostára. Še s bejom nevieme zorientovať, ktorý mongol to je? Nevadí. Možno si do .týždňa spomeniete.
----------------------------
Na jeseň minulého roka vyjadril predstaviteľ takzvanej Palestínskej samosprávy Abbás na pôde Výboru OSN pre ľudské práva (UNHRC) náhly nesúhlas s prerokovávaním správy Richarda Goldstona o zločinoch spáchaných Izraelom počas masakry s krycím názvom Cast lead na obyvateľoch Gazy a požiadal o jej preloženie na marec 2010. Vyvolalo to šok nielen medzi Palestínčanmi. S vysvetlením hneď dobehla hasbara (izraelská propaganda). Vraj je to dôsledok vnútropalestínskych treníc a kto tento Abbásov bizarný kotrmelec pripisuje Izraelu, je snovačom konšpiračných teórií a - samozrejme - antisemitom. Nič však nezostane skryté natrvalo. A tak sa z aktuálneho článku v Háreci dozvedáme, že za Abbásom bol priamo šéf izraelských tajných služieb, profesionálny okupant a údajne človek, ktorý osobne nariadil bombardovanie škôl a nemocníc v Gaze Diskin (člen aškenázskej, čiže chazarskej elity - jaj, ten linky nie je o ňom? tak si zistite sami, trebárs kde sa narodil), ktorý sa mu vyhrážal, že Izrael zmení okupovaný Západný breh na "druhú Gazu". Že sú za Abbásovým strečkovaním ťažkotonážne izraelské vyhrážky, bolo jasné každému. Z článku v Háreci sa však dozvedáme, že spolu s Diskinom prišla do Mukaty v Ramalláhu DELEGÁCIA ZAHRANIČNÝCH DIPLOMATOV. A mňa by teda veľmi zaujímalo, či bol pri realizácii tejto "chazarskej diplomacie" aj niekto z Európskej únie.
Nič sa nedá robiť opakovane donekonečna. Po akcii Zuzička v Káhire, ktorá bola pokračovaním sionistického terorizmu, spáchal izraelský režim množstvo ďalších a úspešnejších teroristických aktov. Rukopis sionistického terorizmu nesie aj nedávne zavraždenie iránskeho akademika. Krátko po tejto vražde došlo k explózii bomby v Jordánsku. Cieľom mal byť vraj konvoj izraelských diplomatov. Správy hasbary hneď podsúvali teľcom cez média ako vinníkov Hizballáh či Hamas a do Jordánska hneď nadupal izraelský vyšetrovací tím. Lenže stalo sa, s čím arogantný genocídny režim nepočítal: Jordánci ich poslali do riti. Že ten podivný výbuch vyšetria sami. Pretože si položili zásadnú otázku, komu prospel a všetky indície smerujú k tomu, že do vyšetrovacieho tímu sa im pchali priamo organizátori výbuchu. Ktovie, možno raz bude poctivo vyšetrená aj vražda libanonského Harírího, ktorú hasbara tvrdošijne hádže na krk Sýrii.
A keď už sme v úvode k heslu Chazari spomenuli Ukrajinu, dodajme, že pred voľbami sa tam z Gruzínska presúva množstvo podivných individuí spojených s gruzínskymi tajnými službami. Ktoré sú úzko spojené s tajnými službami Neochazárie v kolonizovanej Palestíne. Tento raz neprichádzajú s profesionálnymi oranžovými revolučnými proprietami, ktoré im tak starostlivo nachystali hasbarické reklamné agentúry. No veď uvidíme, čo tam majú na práci.
Komentáre
zavraždený iránsky akademik
Ahmi tvrdí že sionistami, druhá strana zas, že ho dal zavraždiť iránsky režim:
http://www.sme.sk/c/5192522/ahmadinedzad-atentat-na-vedca-vykazuje-znaky-sionizmu.html
elementarna mnozinova matematika,
Ema vidi nejaky spolocny diablov prienik, pripadne posunutie vyznamu a tym aj definicie uvedenych mnozin s jemnym odkazovanim sa na oficialny nabozensky system a povod slova Chan/Kohen, ktoreho vyznam je vemedzeny pre elitu klanu/kmena/naroda/rise.
Nuz tak tito stredoveki polonomadi, ktori sa vedeli dorozumiet velmi dobre s inymi tureckymi susedmi, kvoli jazykovej a kulturnej pribuznosti, ocitnuvsii sa na krizovatke kultur, boli pre perzskych a byzantskych zidov poslednym utociskom pred represiami. Vyznavaci samanistickeho tengrizmu, znacne ovplyvneneho konfucionizmom, tak pocase prijimali hodnoty a vedomosti vyspelejsich susedov a zacali na prelome 8. a 9. storocia davat susedom najavo, ze uz nie su barbari ale vyznavaci judaizmu, co so sebou prinieslo konflikty, vzostup a pad. Za padom rise su opat geopoliticke hry polonomadskych susedov a nomadskeho vychodu, bezohladu nato, ci povod slova chan/kohen je indo-europskeho, altajskeho povodu alebo semitskeho povodu.
drobna oprava
Aká "druhá strana"?
Kriq, tak ako všetci vedeli, že náhla snaha Abbása presunúť Goldstonovu správu na marec 2010 je výsledkom chazarskej diplomacie, čiže vyhrážok a vydierania, tak všetci vedia - aj ty - že toho vedca odjebali CIA s Mossadom.
Keď to tu nechceš priznať, tak si počkaj pár mesiacov, kým to bude oficiálne čierne na bielom vysrstené aj korporátnymi médiami a vycapené vo wiki. Tak ako je tam dnes popísaná nevydarená akcia židovského terorizmu v Káhire v roku 1954.
Martinko nám tu zas servíruje
Bež už s týmito odpornými umraučanými báchorkami o týraných židoch perzských a byzantských, ktorí osvietili sprostých polonomádov, do riti.
moze byt teroristicky utok
Hej, to je momentálna línia hasbary
Je to také priehľadné a trápne, až no.
Koľko je to, pár týždňov?, čo Švéd Bildt odkázal na plnú hubu Izraelu, že nech sa sionacistický režim nepokúša AJ v Európe o to povestné Rozdeľuj a panuj.
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1134160.html
Že by bola odpoveď na zbiehanie sa
http://www.rian.ru/politics/20100117/204914680.html
Veľmi zaujímavé
Prečo u nich došlo k takémuto kotrmelcu?
Každý, kto má čo i len kúsok svedomia,
A každý, kto má čo i len zvyšky sebazáchovného inštinktu, sa musí začať báť. Len najblbším zatiaľ nesvitlo, že ich ohrozujú totalitní psychopati disponujúci obrovským arzenálom najnovších zbraní hromadného ničenia - a nebudú váhať použiť ich na kohokoľvek, kto sa nenechá zotročiť.
Časť sionacistického jadrového arzenálu uskladneného v Izraeli - americkej vojenskej základni v Palestíne - je poziciovaná. Myslíš si, že všetky miera na Teherán, Káhiru alebo Damašek?
Hej? Tak to sa veľmi mýliš.
Malá zaujímavosť zo starého Egypta,
Egyptské pyramídy nebudovali otroci. Obľúbený obraz perfídnych Egypťanov práskajúcich bičom nad úbohými otrokmi padol.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/8453026.stm
A treba si tiež dobre zapamätať, že to nielenže neboli otroci, neboli to ani cudzinci.
Americke peklo pokracuje.
Toto peklo bude pokracovat nasledujuce TYZDNE az MESIACE, dlhodobo.
PRECO su Americania taki NESCHOPNI?
PRECO USA takto fatalne zlyhava?
PRECO si USA neceni ludsky zivot a preco dava prednost znbraniam, pred serioznou pomocou?
ema, niečo o mentalite iránskeho režimu:
BTW, to že egyptské pyramídy nestavali otroci a nie cudzinci tvrdil už Zamarovský v knihe "7 divov sveta"
Kriku, co to znamena,
Zapad, no vy, sionisti. Do uz si tak nedoverujete, to uz nikoho ineho nedokazete oslovit?
A kto sluzi ako agent? "Irancanka", ktora nikdy nebola v Irane.
No tak chytili 7 agentov Izraela, a mozno ich, podobne ako v USA, popravia. Dalsi teroristi hore bradou - ako ty zvyknes hovorit, Kriku, aspon porodia menej dalsich teroristov. Iran sa ocividne riadi tvojou mentalitou.
Kriku, preco radsej nejdes pomoct na Haiti? Neuvedomujes si, ze tam je tvoje miesto?
Zamarovský bol príliš malý kaliber na to,
Alebo je už v zmysle Zamarovského upravená príslušná časť biblie s bolestínskym mýtickým bľačaním "bolíí sme otrokmíí v Egyptéé."
Hej? Tak potom je všetko v poriadku.
Hentie báchorky, čo srstí tá osoba v smetiari, sú rovnaké ako voľakedy v komunistickej Pravde uverejňované "autentické" materiály o beštialite sveta za ostnatým plotom smerom na Západ.
Ozaj, košická takzvaná židovka Beátka stále chodí medzi bahájcov? No dobre, nebudem sa pýtať, či hentú divnú osobu dohodila redakcii smetiarne, ergo Sudorovi ona.
Pre porovnanie
.
Der Zwang gutes zu tun ist ein angeborener amerikanischer Wesenszug. Nur Nordamerikaner scheinen zu glauben, dass sie immer jemand bestimmen dürfen mit dem sie ihre Wohltat teilen müssen. Letztendlich führt diese Einstellung zur Bombardierung von Leuten, damit sie die Geschenke annehmen.
tak ako?
Co, "tak ako"?
Tak ako?
Su Haitania hrozni barbari, alebo je pomoc USA taka neschopna?
Otazka ani nie je urcena tebe, AM, ale mala by byt polozena USA na medzinarodnych forach.
Tak ako sa ti AM
Haiti je mŕtve, tí čo mali zomrieť zomreli a ostatní na tom nie sú oveľa odchodnejšie. To tam bolo a hlavne bude latinskoamerické Kosovo. Čoskoro tu USamani postavia megazákladňu, stačí sa pozrieť na mapu že prečo, ktorá ovšem zároveň poslúži aj ako veľkokapacitné prekladisko na kokaín. To nie sú žiadnu novoty, to je rozbehnutý projekt i bez zemetrasenia, aj keď to celému podniku bude iste len nápomocné. Čím väčší bordel, tým lepšie.
Oficiálne sa to volá MINUSTAH a má to pod patronátom DynCorp, čo je taký miestny klon Blackwateru. Nalistujte si to sami a hneď pochopíte, prečo trtkovi Pankimunovi napríklad osud Cite Soleil tak leží na srdci.
Ja každopádne dobre rozumiem dištancu a vyjadreniam ostatných štátov regiónu, čo celú tú usamanskú maškarádu označujú za inváziu Haiti. To nie je cynizmus, to je pud sebazáchovy.
Tak ako, AM?
Kým sa izraelské záchranné tímy pretŕčali na Haiti pred kamerami a foťákmi, v Izraeli trochu spŕchlo. Sionacistický režim otvoril stavidlá priehrady a vykydol záplavovú vodu na Gazu. Akože humanitárna zásielka do oblasti s vybombardovanou civilnou infraštruktúrou.
Gazania síce žiadajú, aby toto svinstvo vyšetrila OSN, ale tupý byrokrat Pan Ki Mun nemá momentálne na Gazu čas. Ako vždy.
Korporátne média nám v haitskom ošiali zabudli zvestovať ďalšiu dobrú humanitárnu novinu. V Berlíne včera zasadala "spoločná nemecko-izraelská vláda" a podpísala dohodu, že Nemecko a Izrael budú kooperovať pri zabezpečovaní pomoci pre rozvojové krajiny, čo Izraelu umožní distribuovať izraelskú pomoc do krajín, s ktorými Izrael nemá vybudované žiadne vzťahy. Ide najmä o blízkovýchodné štáty, Afriku a centrálnu Áziu. Pomoc židovského štátu povestného svojou humanitou sa bude sústreďovať na zásobovanie vodou (model Gaza), poľnohospodárstva (model Gaza) a zdravotnej starostlivosti (model Gaza). Tento raz však model Gaza pod nemeckým patronátom - v obale s nápisom Germany.
Okrem toho samozrejme Izrael dostane ďalšiu ponorku Dolphin, pretože tento úbohý ťažko skúšaný štát je so svojou súčasnou flotilou nemeckých Dolphinov (schopných odpaľovať rakety s jadrovými hlavicami) úplne bezbranný.
A čoskoro ďalšiu ponorku Dolphin a potom možno ešte jednu. Alebo aj dve.
Koho zaujímajú detaily z hentoho bizarného "rokovania vlády" na pôde EÚ, nech si pozrie článok "Israel, Germany team cooperate on aid". Kto má rád Merkelovú, nech si pozrie aj fotografie a videozáznam. A pripraví si predtým grcací pytlík.
zachvilu
Martin, ty si zenska, ked pises o svoje migrene?
K vyzbrojovaniu Izraela.
Pretoze cim viac zbrani dodavaju Izraelcom, tym skor ich tento gangster stat pouzije, a tym skor, vyjadrene jemne, bude neobhajitelny na medzinarodnej scene.
Rafinovany zamer tych zlych zlych nemeckych nacistov.
Uz by sa naozaj nieco s tym nacizmom malo spravit, vzdy tych zidov ojebu.
beriem späť svoje slová
Haiti standard.
Toto je buducnost, ktoru sionisti chtiac ci nechtiac pripravuju Atlantickemu svetu.
Cely svet bude takyto hnedy - pisu radostne sionisti.
http://www.youtube.com/watch?v=F8OvnvuQcRA
"Zhaitnieva" sa aj u nás
Len debilný pologramotný "investor" môže postaviť barák a príjazdovú cestu k nemu tak ako v Seredi
http://www.youtube.com/watch?v=Ohek-Ods3Kg&feature=player_embedded#
Rusko nepotrebuje vodnú pomoc
http://www.sme.sk/c/5200269/putin-obnovil-cinnost-kontroverznej-celulozky-ochranari-protestuju.html
k tym vykladom pojmu chazar
Rusko je otrasne zaostalé, kriq, má sa čo učiť od USA
AM, a neni ten sereďský kábel
Vtedy by bol citlivý postup investora chvályhodný.
Niečo zo starých dobrých čias,
Len mu egyptsky boh archeológie Záví Havás doteraz nepovedal, či boli za bohyňu spriaznenú so samotným Ra pasované aj kocúre.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/8468803.stm
No tak niečo zo súčasnosti
Letisko plne kontrolujú USA.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8469800.stm
Arton,
K sucasnosti by som chel iba podotknut, ze logistika je v patronate USA po dohode s UN a teda je logicke, ze niektore lietadla sa na pretazene letisko jednoducho nedostanu a su to prave americania, ktori s pilotmi komunikuju....
Martin, "humanizmus" je nalepka,
Ale prisiel som sem koli Haiti. Nemienim uz rozoberat americku neschopnost - to je tema pre EU parlament a narodne parlamenty.
Ide o to, aky je to nadherny model jedneho potencionalneho modelu buducnosti:
-najprv totalna degrdacia genofondu, vytvorenie jednotneho hnedeho povlaku
-nasledne pri akomkolvek technickom zruteni upadok do chaosu a brutality, ktoru kulturne ludstvo nezazilo azda tisicrocia a ktoru uz nebude mozne napravit.
Toto hrozi mnohym oblastiam sveta. A ze je s tym spojene TOTALNE vyzranie-znicenie enviromentu, zniceni evegetacie a inych zdrojov.
Aby som presiel rovno k zaveru: TENTO poddruh homo sapiens jednoznacne vymrie.
No, takze, toto je sjutocna snaha o buducnost cloveka, toto je SKUTOCNY HUMANIZMUS.
Aby som nezabudol,
Neuveritelne, vyborne vygradovane, vyborny pokec:-)
A mas uplne pravdu - Haiti je extrem, ale zhaitovanie prebieha aj u nas.
artone, americka neschopnost /pomôcť Haiti/
Naopak:
http://komentare.sme.sk/c/5202047/ak-mate-problem-do-bruselu-nevolajte.html
Ďalší pankhart
Arton,
http://freespace.virgin.net/drama.land/projects/schizoanalysis/humanism.html
(Anti-Oedipus: capitalism and schizophrenia)
Martin, v tvojich slovach citim naznak opovrhnutia
V skutocnosti, uplne jednoducho, je "humanizmus" v politike pokus definovat seba ako "ludskeho" a tym padom sa oddelit od ostatnych, ktori su automaticky "kruti", "neludski" ... atd atd.
Pre sucasny Zapad je tato zbran vladnucich ideologii typicka. Vytvara jednu z barier, ktoru musia disidentske sily prekonat .
Vytvara jedno z kryti, za ktore aktualne vladnuci system skryva svoju krutu a bezcitnu podstatu. 9aby si mi rozumel, kazdy system sa postupne stava krutym a bezcitnym, tento principialne nie je vynimka)
Takze z toho dovodu, kedze ty si, ak sa neurazis, prokonformny, si automaticky "humanista".
Ale skutocny humanista som napriklad ja, ako som vysvetlil v predoslom prispevku.
Samozrejme, ked si tieto prispevky precitas a oni dozreju, stanes sa skutocnym humanistom aj ty, aj AM, proste kazdy, kto nie je celkom skloreticky. To je bezny priebeh, to je pozitivny vyvoj.
Kriku, ved prave to, co ten Sme clanok skusa kritizovat,
Haiti je cast Ameriky, uz 200 rokov Monroeovym zakonom tam su Europania nevitani - tak nech sa tam Americania valaju sami v srackach, ktore si tam narobili.
Ze to zatial ziadna EU institucia nenapise takto rovno a priamo?
No, ved sa dockas, vydrz.
haiti
http://www.zvedavec.org/komentare/2010/01/3484-francie-obvinila-spojene-staty-z-okupace-haiti.htm?PHPSESSID=8p5lse8khjf1alvi9lij2adp60
kuzelna veta z clanku: Americkým vojákům v Port-au-Prince bylo doporučeno, aby své útočné pušky M4 nosili pokud možno diskrétně.
Artone,
nič v zlom ľudia
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1144207.html
A ešte jedna drobnosť
Naozaj maličkosť, veď medzi spojencami sa to stáva bežne ...
Martin, toto je dost politicky blog
( i ked tvoje definicie su same o sebe zaujimave - humanizmus a .. zvedavost??:)
Co sa tyka pomoci Haitanom, kedze nedaleko je superbohaty a mocny stat USA, nechal by som to uplne na nich.
Pokial vsak myslis dlhodobejsie riesenie, v jednom predoslom ZASADNOM prispevku som napisal: ked ludstka komunita takto upadne a ked sa , zakonite, zruti aj zvysok technologickych struktur, je proces uz nezvratny.
Ako sam uvidis v nasledujucich mesiacoch, rokoch a ak dozijes tak desatrociach, sucasna americka a zapadna spolocnost (nazvi si ju ako chces) nebude schopna zmenit Haiti,- ak tam nejakym sposobom nepride nova populacia, zostane tam stav NEUVERITELNEJ CLOVEKU NEDOSTOJNEJ biedy a barbarstva.
Pretoze faktory, ktore toto predestinuju, sa prenasaju genmi.
Ano, geny su bezpochyby najpodstatnejsi fundament spolocnosti. Socialna struktura a kultura mozu geny brzdit, ale nikdy nepremozu ich nedostatky.
Geny su nutna a nevyhnutna podmienka.
K tonu Netanyahuovi :
Otazka je, AN, preco to Netanjahuovi a sionistom nikto z nasich "humanistov" nevytkne? Ja mu to nyvytykam - ale preco su ONI taki nekonzistentni.
Najdeprimujucejsia sprava - bez konkurencie
Tato jej konkuruje
Korporacie si uz smu kupovat vladu. Americka demokracia pre 21. storocie.
Nemci vymieraju od casu,
Odvtedy su nemecke krajiny tvrdo infiltrovane cudzimi strukturami a minimalne odvtedy je na nich pachana nielen kulturna genocida.
Chaos a nivelizacia v bezurovni.
Existuje ale stale jedna pozitivna vlastnost v tomto celosvetovom procese:
napriek nepochybnemu pripadu zmeskovitosti, mnohe zakladne typy zostavaju ustalene a nemiesaju sa, skor sa vyskytuju znov a znova ako nezmiesatelne zlozky emulzie.
Napriklad aj take Slovensko, aj pri dostnizkej vzdelanostnej ci aj inej urovni obyvatelstva, poskytuje vcelku dobru genobanku.
Ide o to, ze dokedy, a ako sa realne branit znecistovaniu zakladneho zivotneho prostredia.
Takze bezpochyby mas pravdu, Grigoriy, je to nielen najdolezitejsia tema, ale aj najdeprimujucejsia sprava.
A este - uz to tak byvalo casto:)
Ludstvo byvalo ohrozene casto. Dnes je ohrozeny seriozny kaukazoid, no, relativne ohrozeny, lebo v absolutnych cislach je na tom stale dobre.
Takze uvidime, ci skor buduce generacie uvida, kto to ako ustoji. Uz bolo aj horsie, asi.)
Pozri sa na taku Zidovsku rasu, napriklad. Jej zvysky, jej skutocne zvysky, dnes ziju zavrete v koncentraku zvanom Gaza. Alebo su nenavidenymi Arabmi. Su v pici, genticky vymieraju, kulturne su uplne sprofanovani.
To kaukazoid ma ovela lepsie meno a podla mna aj buducnost.
Korporacie si uz davno kupuju vlady.
http://www.zvedavec.org/komentare/2010/01/3485-jak-elity-ovladaji-svet.htm?PHPSESSID=8p5lse8khjf1alvi9lij2adp60
Mal som ju v ruke, ale ako pise ci rozmysla Stwora, odkryva to hrozivu mieru zla, ale zrejme to zlo mieni trocha zlahcovat, tak to posobi uz po prvom prelistovani.
Tak neviem, mozno si ju teda predsa len kupim a pozrem sa lepsie.
Moj uprimny postoj
Pevna rodina so zasvatenou matkou aj otcom vsak, styri deti, kultivovanost a uslachtile hodnoty - nase hodnoty, to by mala byt nasa buducnost.
V buducnsti vsak bude malo zalezat na tom, ci sme z politickej korektnosti a z lutosti niekoho spravili prezidentom, alebo sme mu dali Nobelovu cenu za fyziku.
Ja neviem, ako to vidia ini, ale podla mna, ak si zoberieme stovku ludi, ktori vytvorili naozaj nieco prospesne pre ludstvo, tak su to az na male vynimky Arijci - preto ich treba zachovat.
Ja sice viem, ze na svete su rozni idioti, ktori sa snazia brzdit ludstvo, a vzdy prichadzaju s nejakymi hlupymi vymyslami, ktore im v tom pomahaju.
Zober si napriklad slovo kacir. Dnes to takmer uz nikto nepuziva, a nikto kacirstvo nepoklada za nieco zle: Je niekto kacir? No a co, mozno ma pravdu! Volakedy vsak kacirov upalovali. A kolkoze nam to vstkym sposobilo skody.
A tak je to so vsetkym.
Ja som, napriklad, rasista. Podobne ako pan Natanyahu, ktory nechce aby vselijaki Africania prichadzali do Izraela a ohrozovali zidovsky charakter tej krajiny. Aj plot sa bude stavat.
Vykladovy slovnik Merriam-Webster hovori, ze rasista je niekto, citujem:
racist - a person that believes that race is the primary determinant of human traits and capacities.
Ja si myslim presne to iste, a nikdy som nepovedal, ze preto mame niekomu ublizovat. Ublizovanie vsak nie je, ak povieme, ze my chceme zit tu, a oni nech ziju tam.
Ze, pan Natanyahu?
Ved aj Tora, ktora je zdrojom vsetkej mudrosti zidovskeho naroda, takmer na kazdej stranke hovori, ake dolezite je zachovavat cistotu rasy. Nie je nasou povinnostou ucit sa od nich, nie su oni svetlom narodov?
Ja si myslim, ze aj ten kto zacal pouzivat slovo rasista, bol vlastne skryty antisemita. A taki ludia nam tu dnes vnucuju, aby sme v zaujme bohviecoho zaplavili Europu ludmi, ktori sa ovela lepsie citia medzi svojimi v Afrike. Podivaj sa, ako zle sa maju v Taliansku.
A ked im niekto fandi, nech sa ide ucit hip-hop do Bujumbury.
Vašek to vyhral :)
Arton a Grigoriy,
Clovek, ktory sa narodi slobodnej mamicke a nigerijskemu otcovi v Dansku ma sice stazene podmienky na osobny rozvoj ako, dajme tomu, nemanzelsky syn/dcerka arcibiskupa a vydatej veducej spevokolu ale vratme sa spat na Slovensko. Pretoze prave tato krajina je na tom dost biedne. Staci sa pozriet na socialisticke rozpadavajuce sa vysokoskolske intraky v BA, ktore sa snad od prveho vykopu uz nikdy nerekonstruovali. Staci sa pozriet na platy asistentov a na ocenenie ale najma "pozitivny" vztah slovenskej spolocnosti k vede - (moj synacik, dcerenka je pravnik, lekar atd. ved to pozname). Staci sa pozriet na ponukajuci sa domaci priestor pre realizaciu a na spolocnostou prerastene rodinkarstvo, prejavujuce sa diletantsvom snad vo vsetkych spolocenskych oblastiach. Staci sa pozriet aj na taky evanjelizacny prihovorom prezidenta SR. Ak sa na Slovensku niekto stane respektovanym odbornikom tak sa naozaj musel vediet narodit alebo to bolo napriek a nie vdaka spolocnosti.
Ešte si pľuvni na Slovensko, Martin. Neokúňaj sa.
Aj VŠ intráky sa na Slovensku rozpadávajú, pretože tu nie sú stavební robotníci z Bangladéša.
Aj rodinkárstvo (výraz, ktorým Martinka vybavila socialistická propaganda, ktorá voči tomuto spoločenskému neduhu viedla kampane) prekvitá, pretože ho ešte nerozložili prisťahovalecké mafie, ktoré držia spolu ako repíče na psom chvoste.
(Máme ešte ďaleko od vládnucich klanov Kenendyovcov, Clintonovcov, Bushovcov po vzore nepotických USA. A korporácie typu Google, ktorý chce diktovať čínskej vláde legislatívu pre miliardovú krajinu, Slovensko nemá žiadne. Otrasné, takáto slabučká krajina, priam si koleduje o haitizáciu.)
Plus takto zaránky pár dobrých správ
http://www.cnsnews.com/news/article/60214
Počet amerických vojakov na Haiti už presiahol 20 tisíc, o kontingente IDF bližšie správy nie sú
A najlepšia správa - nemocnica IDF (vybavená inkubátormi a ďalšími podobnými fičúrami, ako aj dôstojníkom šaškujúcim pre účely natáčania s plyšovou hračkou nad dieťaťom, ktoré pre svoj nízky vek takéto hovadiny nevníma) je silnými dotrasmi nepoškodená.
Pri zhliadnutí videa nemyslime na to, že o pár sto metrov ďalej zachraňujú lekári priamo na uliciach ľudí stojacich v rade na základné ošetrenie a odborné amputácie a že týmto zúfalým lekárom chýbajú obväzy a lokálne anestetiká, pretože letisko kontrolujú USA.
Enjoy:
http://www.youtube.com/watch?v=mzOAwIMcErg
k rodnej hrude prirastenj ema:
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_Development_Index
http://www.youtube.com/watch?v=J8CdtDSztFA&feature=youtube_gdata
-
heslo dna: rodnu hrudu oplut, do cirkvi si kopnut
rodna ruda
Vo firme som nerobila konkurz, dala som zarobit bratovi, lebo som vedela, ze pracu odvedie na 100 percent a mam ho rada. A podporujem zdrave rodinkarstvo. Spavam dobre.
n,
za vsetko nie
Nuž neviem
Grigoriy, bezpochyby,
(ako svedcia aj moje prispevky vyssie).
Dobre geny su nutna a nevyhnutna podmienka.
Geny su bezpochyby najpodstatnejsi fundament spolocnosti. Socialna struktura a kultura mozu zial potencial genov brzdit, ale opacne, rovnako zial, ani najlepsia kultura nikdy nezdvihne spolocnost ani co len kusok nad limity jej genov.
Martin, tieto tvoje zachvaty neodovodnenej zurivosti,
A to je asi podmienene geneticky.
Ako protiargument genetiky pisat, ze sa v jednej stredoeuropskej krajine rozpadavaju intraky .. :)
Clovece, ved to je maximalne tak argument za eugeniku. V tej malej krajine je jedno, aky spolocensky system tam je - hranice svojeho genetickeho potencialu neprekroci.
Podobne, ako ty osobne, Martin.
Ale nezufaj ... urcite mas aj tak stale na viacej, ako na tie blbosti, co tu zvacsa predvadzas.
Hoes, Mengele, Heidrich ... clovece, no to sme sa zlakli.
Arton
Treba sa tomu prisposobit.
Nemusi to byt zly clovek, ale aj my sme raz boli mladi, a chceli sme sa nejako zaradit, a niekde zacat.
On Ta v podstate obdivuje, len je prilis jesitny, aby to pripustil. Nemoze zacat tym, ze povie: Majstre poucte ma, prosim. Preto len provokuje, aby sa mohol ucit. Vies ako je to, dnesni su uplne ini, ako sme boli my.
Mladym ludom vsak treba dat moznost.
arton je v súzvuku s grigoriyom a s kým ešte?
Takže v čom ste sa dostali k podozrivému súladu?
Čo tvrdil ten odporný škaredý chazar, i keď jeho otec je dajaký árijskejší.
Syn cestovateľa nomáda odmieta prisťahovalcov z Afriky a už je pre mnohých nezvyčajne blízky.
Ani netvrdil nič o rase, o génoch, len že chce zamestnať vlastných, len prachy, to je všetko, alebo sa bál váš héros vyznieť ako rasista?
Čo je naozaj ten židovský charakter?
Židovské hodnoty kult holohoaxu, vraždenia a hrania sa na obeť, zrejme by ich postrácali a zabudli ak by sa dovalili nejakí pracovníci, tak je správne, že ste Netanjahuovi pritakali, svet by bol ochudobnený od povznášajúcej židovskej kultúry, ktorej prežitie treba nevyhnutne ochraňovať.
i riekol Coelho spoza bučka
Grigoriy, Martin ma podla jeho vlastnych slov okolo 30,
Bezpochyby hlada, co je same o sebe pozitivne, a veru, bezpochyby je fascinovany horizontami, ktore mu otvarame.
Zatial vie, ze su hrozne vrata, za ktore sa nema ist. Hoesse, Mengele a ktovie ako sa volali vsetky tie hnusne prisery a zla, ktore za dvermi hrozia.
Ja mu bezpochyby poradim, ako ziskat sebavedomie.)
Zaujal ma jeden clanok
Nova generacia mladych ludi odchovana pocitacovymi hrami typu Masaker alebo frustrovanymi slobodnymi mamickami alebo rozvedenymi feministkami tu predviedla svoju absolutnu duchovnu prazdnotu a cynizmus.
Nikoho nezaujala tema clanku, nikto sa k nemu nevyjadruje, ale cela debata je o tom najnovsom americkom 3D vytvore degenerovaneho pseudoumenia.
http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=1744:genocida-o-ktere-se-nemluvi&catid=102:zonakultura&Itemid=516
sebavedomym
http://www.sme.sk/c/5205792/juscenko-urobil-z-banderu-hrdinu.html
martin
Názor známeho diskutéra "pjotr".
Keď je akýkoľvek článok na tému Izrael-židia-kresťania ..., pjotr nechýba...
Keď bol článok o blahorečení Pia "neviemkoľkého", pjotr nechýbal ...
Keď je však reč o vyznamení človeka, ktorý, na rozdiel od pápeža, priamo vraždil resp vydával príkazy na vraždenia (aj) židov - pjotr nikde.
Ako to?
V čom je rozdiel?
Coelho je velmi nepresny autor.
Takze pozitivne je neskumat presnu diagnozu vsetkych moznych chorch kultur, ale mysliet na to, ako vytvorit svoju zdravu.
Dobre som to pochopil?
Ak ano, tak som plne za.
Mozno tym chalanom trocha krivdis, Grigoriy.
Tak ludia hovoria o filme.
Okrem toho, ta banda, ktora v Amerike najvacsiu genocidu v historii ludstva spacahala
(urcite najvacsiu, pretoze bola spachana na najvacsom pocte obeti, na najvacsom rozsahu zeme - nikdy predtym nedoslo u takemu rozsiahlemu stretu tak odlisnych kultur s tak jednoznacnym genocidnym vysledkom, ani pri mongolskych vybojoch, ani pri inych kataklyzmach od stredomoria po daleky vychode), teda ta banda nebola odchovana na pocitacovych hrach ci rozvedenymi zenuskami.
Ta banda bola odchovana na plesnivom zatuchnutom zvysku kultur blizkeho vychodu - vseobecne nazyvanom KRESTANSTVO.
Ako kazde jedlo, obsahovalo aj toto pozitivne latky, zial, ako pri kazdom jedle, staci len male vahove percento plesni ci inych hnilobnych baktreii, aby sa dane jedlo CELE stalo otravenym a aby sposobovalo SMRT.
Toto sposobovalo, a choroba bola akutna viac ako milenium, ba je velmi nebezpecna dodnes, zvlast ked samozrejme do nej musime zahrnut aj ostatne tzv. abrahamovske pseudonabozenstva.
Martin,
Ak je podla teba Bandera negativny, ako to, ze vrcholny proamericky a prozidovsky politik takto Banderu ocenuje?
A nie je to len jeho osobna iniciativa.
A co na to hovori Gal a ini (pro)americki zidia?
To sa ten vas ciernobiely svet nejako zauzluje :-)
A nie je to, Grigoriy, tak,
A ešte jedna zlá správa
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3838402,00.html
NIKTO si nemôže dovoliť hocičo.
Samozrejme Ema
Su vsak na tomto svete aj taki ludia, ktorych jedinou motivaciou je najst na tejto zemi, v tomto zivote, jedno miesto, kde by sa mohli vyhnut chapadlam vecneho parazita. Najst miesto, kde by im parazit nemohol diktovat, ako maju zit, co si maju mysliet - miesto, kde o parazitovi ani nepocut.
Parazit nosil Africanov do Ameriky, parazit pisal knihy s navodom pre plantaznikov, ako brutalne zlomit ducha Africanov privezenych do Luisiany, aby prenho pracovali, parazit vozil opium z Indie do Ciny, parazit znicil Rusko, parazit priniesol komunizmus do Ciny...
Nemozeme teraz vycitat zufalym ludskym bytostiam, ze vecne musia hladat miesto uniku pred vecnym parazitom.
Museli by sme poznat najskor osud a naozajstnu motivaciu kazdeho, kto sa raz odhodlal ist. Hlavne vsak treba vediet, ze mnohym ani tak neslo o to, aby niekde isli, ako o to, aby niecomu unikli.
Ak by sme hladali na tejto planete miesto pre svoj zivot, miesto ktore nie je presiaknute krvou nejakej davnej genocidy, mozno by sme museli zit len v Antarktide.
Ja osobne si vsak najviac slubujem od vyskumu vesmiru. Dufam, ze raz objavime vela planet, vacsinou neobyvanych, ale obyvatelnych.
Ja osobne potom budem za to, aby sme tu najlepsiu, kde vsetko je zo zlata, dali parazitovi, nech si tam konecne najde svoj domov.
Ja si vsak osobne vybriem jednu taku malu, uplne obycajnu, avsak presne na opacnom konci od tej parazitovej.
A samozrejme, ziadny import filmov z planety parazita.
Israel looking to adopt Haitian organs
Pean
Bud si sa vo svojej horlivosti pomylil, alebo si len obycajny provokater.
K takymto metodam sa netreba uchylovat - staci vzdy hovorit len to, co je overena pravda.
nuz,
http://www.youtube.com/watch?v=UX-UmrFAWNw
ema, cynik je ten, ktory ma radsej podu ako cloveka z druhej strany oceana.
Aj tatíčkovia zakladatelia "niečomu unikali", Grigoryi
No vidíš, Martin. Presne naopak
(Odhliadnuc od toho, že to videjko je úplne tupé, páči sa mi výrok, že pacienta neprijala žiadna iná nemocnica len tá, čo ho prijala).
I ? NY,
Dr.Furin je zidovka? Stan, v ktorom stoji je izraelsky lazaret? Pacienti z izraelskeho lazaretu nemozu byt operovany v nemocnici inej krajiny, organizacie?
sorry
sorry
Murari a zufalci
Mne to dokonca velmi vadi, a rozhodne to odsudzujem. Ten clanok, o ktorom som hovoril, ten to predsa nemusi zdoraznovat, to by malo byt kazdemu jasne.
Kedze sa vsak vtedy stala ta obrovska tragedia, neznamena to, ze potrestame celu Europu tym, ze tam nastahujeme pol Afriky, argumentujuc, ze ved to boli oni, kto kolonizovali svet. To je velmi primitivny argument.
Dnesny German mozno nechce nic ine, len aby sa zachoval jeho druh, jeho identita a jeho hodnoty. Co je na tom zle? To je predsa velmi rozumny, pochopitelny a legitimny ciel.
A hlavne, kto iny, ako pravi Germani, ma pravo do toho hovorit?
Pokial ide o "tatickov", tam je jasne, ze to boli murari, a vsetko ostatne z toho vyplyva. Boli to kurvy, ktorych ulohou bolo vyvrazdit to, co este zostalo a pripravit podmienky pre FED.
Ak som predtym hovoril o zufalcoch, nemyslel som hessenskych zoldnierov, dobrodruhov alebo murarov. Myslel som (okrem inych) napriklad Cinanov, ktori uz desattisic rokov ziju na jednom mieste, a nikdy ich nenapadlo odchadzat odtial. kde sa citili doma. Pravda, az dovtedy, kym neprisli cudzaci a neznicili ich civilizaciu najskor opiom a potom marxizmom. Myslel som aj na Ukrajincov, Rusov...
Alebo si zober Vietnamcov. Zil nejaky Vietnamec v Amerike predtym, ako mu kurvy zhodili na jeho krajinu dvadsatkrat viac bomb, ako v celej WW2. Prisiel Vietnamec do Ameriky dokoncit genocidu Irokezov, alebo zo zufalstva.
Ono je to cele naozaj velmi zlozite, a je nacase, aby sme zjednodusili aspon nasu buducnost - uz ziadne sprostosti.
Ja som jednoduchy clovek, a preto moje aj sposoby a moje ciele su jednoduche.
Martin, chyby mi tvoj nazor na Juscenka.
svoloč sa opäť vyhráža
a pát kktov jej za to tlieska ...
Čo ti potom vadí na árijskom Avatarovi, jednoduchý Grigoriy?
Vadí ti, že je tam hlavný hrdina Američan? Hej? A to už naozaj zlomíme nad celou Amerikou palicu a nedovolíme, aby jej jedoduchí obyvatelia dostali jednoduchým spôsobom naservírovanú jednoduchú myšlienku, že sa musia zbaviť svojej súčasnej ukrutnej žravosti?
(A okrem toho hlavný hrdina nebol Američan. Americký hrdina predsa nikdy nie je kripel na vozíku. Smajla nepridám, je to vážna téma.)
K tejto téme bolo, AM, v uplynulých dňoch
Keďže útok na Irán sa napriek tomu, že sionacisti sa až trasú od nedočkavosti, stále nekoná, bojisko v Libanone má byť podľa izraelských sociopatov "bojiskom iránskych zbraní Hizballáhu a amerických zbraní Izraela."
Už rok sa sionacistický režim nenacical krvi, má abstinenčné príznaky.
Bibiho ženuška ráčila
ema
http://www.sme.sk/c/5204369/krestanov-strasi-islam.html
A teraz - samozrejme úplne náhodne sa Janka trafila do témy, asi má kryštálovú guľu či jej kabala pomáha - tu máme článok o útoku na Hizballáh čiže na Libanon a konkrétne na jeho civilnú infraštruktúru - veď čo keby sa hneď v susedstve Eretz Israel vytvoril prosperujúci štát, ktorý by narúšal predstavy bláznov o jedinej demokracii na BV?
Na diskusii pod tým článkom sa mi páči tento názor:
http://www.sme.sk/diskusie/dpl/12000752/Izrael-sa-vojne-s-Libanonom-nevyhne-tvrdi-minister.html
Chalankovi nedocvaklo, že pokles počtu kresťanov v Libanone nesúvisí s 1300 ročnou koexistenciou s islamom, ale príchodom kolonizačnej svoloče ... Nie, on tú svoloč ešte bude podporovať :)
-
A samozrejme, opäť sa zjavil pri Banderovi neprítomný pjotr :)
Na nevychovanú Netanjahuovu rajdu nemožno reagovať
http://www.youtube.com/watch?v=y3Usy7rnXws&feature=related
Hasbara zakrýva vážne rozpory
ema
Tieto dve inštancie operujú rovnakými nástrojmi (mýtami), sú si ideovými konkurentmi. Názor Vatikánu zaváži.
Určite nie v hlavách protestantských fanatikov ako je Iliaš; ale slovenská (a nielen ona) "konzervatívno-katolícka pravica" by musela silne vysvetlovať svoje postoje k tomuto štátu.
Ale pochybujem, že práve Vatikán by sa pustil "do otvoreného boja" so svoločou ...
Ja sa ani zdaleka nepokladam za odbornika na filmove umenie, ale...
Ak sa vsak mam rozpamatat, zda sa mi dnes, ze to bol len jeden film v roznych obmenach: jeden chlapik isiel na aute, prisiel do jednej budovy, povedal nieco jednej zene, ta niekam hystericky telefonovala a potom sa pohadali. Neskor jeden velmi bystry muz velmi tmavej pokozky nieco stale vysetroval a vsetci ho velmi posluchali aj jeho asistentku-detektivku-blondinku, a v zavere sa vsetci asi polhodinu nahanali na autach, ktore potom vybuchli a padli do velkej priepasti. Vsetci zli umreli v tych autach a zostal len ten bystry muz v slusivom obleku a ta blondina. Ten tmavy muz sa potom bozkaval s tou blondinou a divali sa cez zatoku na protilahly breh; zda sa , ze hovorili o svatbe, a ze budu mat spolu pat deti. Tolko si pamatam.
Raz som sa v tom lietadle aj stazoval, preco tam vzdy davaju tie sprostosti a nie nieco poriadne, ved som im zaplatil tolko penazi, a nemaju na mne setrit haliere. Tak sa ma jeden taky sefko spytal, aby som navrhol, co insie by tam mohli dat. Povedal som mu len tak z recesie, ze nejaky poriadny iransky film. Az do konca letu potom na mna davali velky pozor.
(K iranskym filmom sa este vratim.)
V kine som bol za poslednych dvadsat rokov asi tri razy. Raz kazdy rozpraval o tancovani s vlkmi, tak som tam isiel, ale potom som si povedal, ze do kina ma viac nikto nedostane. Slovo som vsak nedodrzal, lebo som odvtedy bol v kine este dvakrat. Clovek proste neodola a veri, ze by nemal byt zaujaty, ked ludia o tom tak pekne rozpravaju. Tak som videl Perfume a Avatar - myslim v kine.
Jeden moj kamarat povedal, ze v skutocnosti sa pre toho Avatara da najst celkom dobre pouzitie: jeho pes ma v izbe televizor a strasne sa mu lubia prisery s chvostom; ledva caka, kedy to bude na DVD, a jeho pes si skrati chvile, ked ho majitel ponecha doma sameho.
Neodporujem Ti. a pripustam, ze tam mozu byt nejake zasifrovane velke myslienky a inotaje, ale ja tomu aj tak nerozumiem.
Aby som vsak neznel ako zaujaty, niekolko americkych filmov sa mi predsa len pacilo. Napriklad AMADEUS alebo My Fair Lady. Film Vtedy na zapade som uz videl asi dvadsatkrat. Pravda, videl som aj Titanic, ale z toho si pamatam len jednu zensku a jedneho chlapika, ktory sa takmer pol hodiny nemohol pohnul lebo ho priputali k zabradliu v podpalubi.
Naozaj neviem, ako to funguje inde, ale su krajiny, kde sa da kupit DVDs filmov z krajin mimo Europy a Hollywoodu. Jedna z krajin, kde sa produkuje velke filmove umenie je uz spomenuty Iran. Ak budes mat moznost pozri si z toho nieco. Ale, to sa Ti mozno ani nebude pacit, lebo to je len pre jednoduchych.
všetci
Grigoriy, je nechodim na opery,
Filmy maju tiez svoju vlastnu rec, treba ovladat aspon trocha ich abecedu, treba poznat aspon trocha ich standard, aby ktorykolvek z nich bolo mozne posudit relativne voci zvysku.
Nikdy by som preto ja nehodnotil uroven ci neuroven nejakej konkretnej opery - nedokazem posudit jej poziciu voci inym operam.
Ale skutocne ocenujem, Grigorij, ze si na zaklade tunajsich debat bol na tie dva filmy v kine.
A vobec sa teraz uz necudujem, ze sa ti nepacia.
Celkovo sa bezpochyby da povedat, ze filmove umenie je dost padle umenie, plne rozkladu, spiny a nasilia, bez ohladu na to, ci hovorime o hollyvoodskych produkciach alebo tzv. avantgardnych shitoch.
Kto nad tymto nedokaze privret oci, kto ni eje dostatocne otuzily, pre toho nema zmyslu o filmoch hovorit. Je to ako davat vegetarianovi steak a bavit sa o tom, ako je prepeceny a o jeho jemnejsich chutovych odtienoch - vegetarian z neho bude vzdy len znechuteny a jemnejsie rozdiely nebudu pre neho ani najmenej zaujimave.
bez komentara
Grigoriy zdoraznuje, ze je inteligentny a scitany...?
Coho by som sa chcel ale ZASADNE zastat, to je PRAVO na zdoraznovanie svojej inteligencie, vzdelanosti, bystrosti a scitanosti.
Ludi mozno rozdelit prinajmensom na dva mentalne typy:
na jednej strane na tvrivych, konstruktivnych a schopnych poctivo a flexibilne mysliet. V druchom chode su vecni napodobnovaci, ritualni opakovaci, na povrchu zostavajuci konformisti bez schopnoszi akejkolvek analyzy.
Nic proti nim, ved kazdy mame svoj osud a svoje chyby, ale jediny normalny svet je taky, ze sa clovek nesmie bat ukazat svoju mentalnu flexibilitu, svoju bystrost ako aj ziskanu skutocnu skusenost.
Cokolvek ine nie je hodne zivota.
Cokolvek ine nei je hodne cloveka, nie je hodne tolerancie, ani minutu.
A zas jedna ukazka buducnosti,
http://www.jansochor.com/reportaz/slunecni-mesto.html
Slnecne mesto.
Vsetci pekne hnedi, vsetci rovnako sa valajuci v pomyjach...
.
Kedy si naposledy cital(a) v novinach, pocul(a) v televizii, alebo len v beznom rozhovore taky vyraz: dobry clovek?
Ze sa to niekedy nezda?
Nuz, mozno ja mam svoje metody.
Och, Grigoriy, zabudla som včera
1. Oficiálna správa z dňa 19. januára 2010, nájdeš ju v množstve médií, keď budeš hľadať toto:
The Israeli rescue crew dispatched to Haiti will remain on the earthquake-stricken Caribbean island FOR AT LEAST ANOTHER MONTH TO OVERSEE A FIELD HOSPITAL it set up after the disaster struck there last week, the Israel Defense Forces announced on Tuesday.
2. Sobota 23. januára 2010 - oficiálna správa: The Israeli team which has been assisting with disaster relief in Haiti will wrap up its operations and leave the Caribbean country on Wednesday, Israel Radio reported Sunday night. The IDF FIELD HOSPITAL WILL BE PACKED UP in the coming days, the report added.
Streda 27. januára 2010 je hraničný termín.
Kalendár izraelského režimu má akési krátke mesiace, že?
Asi nevieš, ale napíšem ti: poľná nemocnica IDF na súkromnom pozemku na Haiti mala 250 členov, plne vybavené (podľa najvyšších západných štandardov) operačné sály, pôrodnícke oddelenie, komplexné biochemické laboratória a RTG pracovisko. Toto všetko bolo dotrepané na Haiti z opačného konca sveta a uvedené do chodu cca 48 hodín od zemetrasenia.
Je tu niekto, kto má skúsenosti s poskytovaním postkatastrofickej lekárskej starostlivosti v prostredí s obrovským množstvom zranených? Ak áno, poprosím vás: mlčte.
Grigoriy, nebudem ti odporúčať, aby si si pozrel film Sherlock Holmes. Je nesmierne tupý.
Ale literárneho Sherlocka Holmesa zrejme poznáš. Dúfam, že sa ma nebudeš pýtať, čo som tým chcela povedať.
Ak ťa to nevažno zaujme,
Výchova a noblesa sa nedá kúpiť ani za holokaustové výpalné.
Ďakujem Ti za doplnenie, Ema.
Neviem, Grigoriy
.
Chcel som ta sice vyhresit, alebo si s tebou o niecom podiskutovat, ale teba sa ini neda za nic vyhresit, ani o niecom diskutovat.
Hladal som nejaky prispevok od teba, ktoreho by som sa chytil, ale okrem toho infantilneho prispevku, kde si poslal obrazok nejakeho budhistickeho dietata s plastovou pistolou som nic nenasiel.
Ty si tu vlastne este nikdy o nicom nediskutoval, nemal si na nic vlastny nazor. Tvoj typ nema ani odvahu k tomu, aby chlapsky povedal: toto je moj nazor, preto a preto. Este aj ten nick si si dal taky najnenapadnejsi, taky nesmely, taky skoro ospravedlnujuci sa za to, ze vobec existujes.
To nemas ani tolko sebavedomia, aby si si dal poriadny chlapsky nick?
Poviem ti vsak este nieco. Na tejto planete je vela skurvencov, ktori kurvia svet, a je nemalo ludi, ktori su na nich poriadne nahnevani.
Priblizne tisickrat viac je vsak polomrtvych uboziakov, ktori vo svojom umierani nemaju uz ani tolko sily, sebaucty a cnosti, aby sa k tomu aspon niekedy, niekde vyjadrili, aby ti prvi videli, ze su niekde hranice, pokial muzu ist.
Ten druhy typ si nezasluzi nic insie, len aby kazdemu z nich niekto dal po papuli, zatriasol nim a skrikol mu do ksichtu:
- Zobud sa, ty idiot!!!
Vo virtualnom svete internetu sa dnes taketo veci aj deju...
No vidis, aj takyto dobri ludia este dnes chodia po svete.
za .
za .
Vonku je nejako zima.
Tak ma teda pri tom napadlo, ze je fascinujuce, ako sa dokaze ludstvo (aj na internete) neustale znova a znova hadat o tom, ci ma byt stat obleceny tesne, hrubymi satami a pevne pozapinany, alebo ci ma byt volne a lahko osateny, aby mohol byt co najviac flexibilny a co najvykonnejsi.
Doteraz ti ludia nepochopili, ze nejestvuje jednoznacna idealna hodnota, ze stat sa musi obliect podla toho, ake je pocasie a v akej situacii sa nachadza?
A toto, ci pevne alebo volne, ma byt ta vecna dilema, tie dve hlavne politicke strany ci protipoly, v boji ktorych sa realizuje veskera politika ludstva?
Ako toto hodnotit, vazeni?
Vacsina hodnoteni schopnosti sytemov(a teda aj ludi) je robenych relativne. Ale ak si nejake zviera nahana uplne bezucelne a nekonecne svoj vlastny chvost, alebo obsedantne opakuje nejaku inu bezucelnu cinnost, a to aj na ukor inych, pre zivot uplne zavaznych cinnosti, tak je jednoducho urcite chore. A ludstvo, so svojim vecnym kolisanim doprava-dolava, a krvavymi bojmi s tym spojenymi, je prave v takom stave.
Ludstvo sa proste stalo kvantitativne tak rozsiahle a kvalitativne tak komplexne, ze nedokaze zvladnut sameho seba.
Arton
Cokolvek ine nie je hodne zivota. NESÚHLASÍM
Cokolvek ine nei je hodne cloveka, nie je hodne tolerancie, ani minutu.
Svet nie je čierno-biely. A toleranciu si zaslúžia aj ľudské bytosti, ktoré sa nachádzajú nižšie ako 1 cm pod vrcholom Gaussovej krivky IQ,
Grigoriy
Je v poriadku, že si nahnevaný na tých, čo kurvia tento svet a chceš zobudiť letargickú spoločnosť, aby sa proti tomu ozvala. Len neviem, či výsmech a povýšenectvo je tá správna cesta, ktorou sa má vzdelávať ( nezveličujme - Informovať).
Možno sa mýlim a tvoja cesta je správna. Ja len mám menšie skúsenosti, že ľudia sa búria takýmto prístupom.
nech uz ten januar skonci, a aj zima nech pominie...
lady sa roztopia, dni predlzia, bude viac svetla...
viac svetla medzi narodmi
Bodka, to ma zle interpretujes.
To absolutne nic nehovori o netolerancii voci inym, ci dokonca slabsim, ci dokonca IQ hodnotenym. V tejto tvojej vete nachadzam klasicku zlaplnu ohovaracsku propagandu - to si neber osobne, proste zlovolna propaganda posobi tak dlho, ze sa casto u ludi prebudi tato reacia:
byt hrdy na svoje duchovno ( na akekolvek ine duchovno, ako otrocke ritualy v abrahamovskej base zvanej kostol), byt spokojny so svojou mentalnou silou a dovolit jej promenadovat sa medzi zastupmi - oh, nie, tabu, hroza, to je predsa genocida vsetkeho slabsieho.
Clovek zije miliony rokov medzi ostatnymi zivocichmi a tisice rokov so psom, mackou, konom a podobne. Tieto stvorenia su ine ako clovek, v mnohych ohladoch neschopnejsie, ale napriek tomu clovek dokazal, ze s nimi dokaze zit v harmonii a ze ich povazuje za clenov svojho spolocenstva. Prave preto, ze nezakryva ich rozdielnost.
Naopak sa prejavuju ti, co maju plnu hubu a hlavu dogiem o kategorickej magickej specifickosti sucasneho cloveka. Ti pohrdaju ako akymikolvek zvieratmi, tak aj akymikolvek ludmi, ktori tuto ich psychicku chorobu nezdielaju.
---
Takze dik, ze si ma upozornil na moznu zlu interpretaciu mojich zopar jednoduchych heslovytich povzbudeni verejnosti.)
Ja ludom vazne verim a hovorim, ze problem je hlavne v komunikacii, v jazyku. Ale aj tu verim na moznost prekonania chaosu.
Nechcem sa vyjadrovat ku vsetkemu,
Takze, vlastne ta ista tema: "pycha a vysmech".
Bodka, tebe sa tato forma komunikacie mozno nepozdava, a ako pises, mozno mas pravdu, mozno nie. Konieckoncov, ako kedy, ziaden pristup nie je univerzalne vhodny.
V kazdom pripade je to sposob komunikacie. Ludmi treba zatriast, ludom treba ukazat ciel ("pycha") a ludi treba varovat, ze je len a len na nich, aby sa pohli (!vysmech" ich sucasneho stavu).
Okrem toho - je to mozno jediny dlhodobo udrzatelny sposob komunikacie o konfrontacnych temach. Cokolvek ine by bolo na ukor vlastnej energie az vklastneho zdravia. Nemozno kazdeho tahat z blata osobitne, nemozno kazdeho viest - mozno vsak kazdemu povedat, ze by sa mal zamyslet nad svojou poziciou, dat mu podnet.
Uz len tento podnet je dobro a v podstate stastna nahoda, sanca, ktoru ani zdaleka nie vsetky mysliace bytosti dostanu.
(to uz ovsem priam citujem mudru klasiku, citujem generacie mudrych ludi, ktori sa tomuto venovali cele svoje zivoty)
Aj neverbalna komunikacia je komunikacia.
http://www.youtube.com/watch?v=BWvzZCZF1gw
Na urcite vysvetlenie pripominam, ze som vyratstal (ovsem tak, ako vsetci, a to myslim doslovne, AKO VSETCI) v hrubom totalitnom politickom systeme.
Napriek tomu dufam, ze v tom videu je aj tak dostatok pychy aj vysmechu.
Uzitocny idiot prirovnava Banderu k Janosikovi
Najcitanejsi dennik:
http://komentare.sme.sk/c/5208919/bandera-ani-hrdina-ani-vzor.html
vyborne to napisal Morvay
Dobre, Martinko.
A teraz este to podstatne - zasluzi si Bandera to Juscenkovo vyznamenanie, alebo nie ?
A co sa tyka toho, ze clovek nie je dobry ani zly - tyka sa to aj stareho obeseneho Tisa, alebo spominanych Mengeleho, Hessa, ci dokonca Hitlera? "Hitler bol proste clovek charizmaticky, so silnym vztahom k utlacanemu narodu a vzdelany. Ako taky bol zneuzity nacistickym hnutim na spinavu pracu."
Naozaj si to myslis?
PS. Moje meno nemusis neustale spominat - ak mas nejaku neurozu, snaz sa z nej dostat, lebo dopadnes ako Stanko aka Rasco.) Alebo este horsie.
Pochopil si , ty "negoval vsetko, co sa mu nehodilo do chramu" :-)
Ale je vyborne,
Ano, urciti ludi si naozaj potrebuju vsetko overit vrchnostou, az potom sa dokazu ozvat.
Skutocne neuveritelne. Pan Morvay povedali ....
Neviem, Grigoriy, mozem to s tebou prediskutovat? Ty mu stale davas este sancu?
Arton,
Ja si este stale myslim,
Tito ludia sem ocividne nechodia preto, ze by sa im zdalo, ze sa tu pisu nejake hluposti a oni by ich chceli argumentom vyvracat. Prave naopak, nieco ich sem pritahuje - tusia, ze tu je to uplne ine, ako napriklad na blogoch fanatickych pomylencov evanjelicko-sionistckeho, alebo degeneratov eroticko- hip-hopoveho razenia.
Pozri oni vedia, ze niet argumentov, ze tu sa neda nicomu naozaj protirecit, ze tu sa davaju lahkooveritelne fakty a originalne myslienky. Oni sa proste chcu zaradit, ale tak, aby nestratili tvar. Samozrejme, ze nemaju na to, aby sa zaradili ako rovnocenni.
Pozri sa, uz deti si dokazu vytvarat rozne triky, ako sa vyhnut ponizeniu a priznaniu svojho nizsieho statusu v skupine. Ked osemrocny chlapec, ktory z nejakeho dovodu len velmi tazko zapadne do skupiny, vidi inych hrat futbal, nepride a nepovie:
- Chalani, mne sa velmi paci, ako sa hrate, nezobrali by ste ma medzi seba?
Ved aj male dieta uz vie hrat psychologicke hry, a preto sa to skor deje takto:
- Aha, kukknite, aku mi oco kupil loptu v Kapusanoch! Ale vam ju nepoziciam.
Alebo,
- Aj tak viem lepsie hrat, ako vy, bebebebe.
- Ja som vcera videl v telke Vinetuu!
A tak podobne.
Psychologicke hry nedospelych dospelych su velmi podobne. Najma, ak sa jedinec mentalne nevelmi vyvinie, aj keby hned mal tridsat.
Preto tak casto vidis na blogoch ludi, ktori sice nemaju na to, aby nieco povedali, alebo sa hanbia, ze by ich niekto za ich blbost vysmial, a tak zvacsa len hodia nejaky link do platzu a potom kazdych pat minut chodia pozerat, ci nejaky podobny idiot nieco na to odpovedal.
Je tiez povsimnutiahodne, ze takyto ludia debatuju len s nami. Myslim tym skutocnost, ze napriklad Martin by nikdy nereagoval na bodku, ze si ani nevies predstavit, ako by taky rozhovor vobec vypadal. (Ak vies, o com hovorim.)
Uz to same hovori o tom, ze oni v podstate vedia, alebo podvedome tusia, ako to v skutocnosti je; oni jeden druheho neuznavaju, a nepokladaju za hodnych povsimnutia.
Ako som povedal skor, ich malicke ja im nedovoli verejne sa ponizit a spytat sa:
- Majstre, prosim, vysvetlite my blizsie, co ste mysleli.
Pokial sa ma pytas, ci este maju nadej, zalezi na tom, nadej na co?
Co ja viem, uz nie som si taky isty, ale zazraky sa hadam mozu stat.
To bol tvrdý výprask, Grigoriy.
Iróniu prosím v mojej
o.k. Arton,
ale načo?
Koniec-koncov, každý má svoju cestu a nikto nie je povinný robiť viac ako môže.
ako sa vam pacili moje
Kedze Grigoriy je na nicky, pridavam jewish esprit k iris, ale nemylte si to s katolickym Irskom, to je jewish iris cize irish.
Nako sa tu moc mentoruje, nic pre mna.
a nieco male pre Artona,
http://www.youtube.com/watch?v=o6J4kFC7hrg
Nech sa ti dobre spinka Artonicku moj straznicku :o)
Grigoriy, niet co dodat.
Tak k Bodkovi:
urcite by sa dalo este vela pisat, ale kedze sme obaja rozumni ludia, nepotrebujeme tie triviality, ktorym obaja rozumieme, rozoberat.
A k Iris:
vies, vazena priatelka, mna potesi uz aj to, ze si tu. Pretoze si vzdy uvedomim, ze moj "smutok" nie je ani z tisiciny to peklo, ktore zazivas ty.
Nechses si s nami zahrat fotbal?
To som vedel, irisa,
No ale rozhodne by si to nemala meniť naspäť, aspoň sa ti to bude už v tvojom veku ľahšie vyslovovať.
Nevazno
Riesenie si vsak doteraz nevidel prave preto, ze ti, co maju moc nemaju charakter, a ti co maju charakter nemaju moc.
Palestina ako slobodny stat nebude nikdy existovat, pretoze pol miliona usadlikov zo Zapadneho brehu uz nikto nevystahuje. Palestina bez Zapadneho brehu nie je ziaden stat. Je uplne nerealisticke mysliet si, ze by ti usadlici boli ochotni zit v palestinskom state, takze vsetky tie "Road maps" su len podlymi trikmi na upokojovanie svetovej verejnej mienky a nekonecne oddalovanie skutocneho riesenia.
Jedine "realisticke" riesenie je jeden stat s dvoma etnikami docasne (40 rokov?) kontrolovany jednotkami NATO - podobne ako Kosovo.
V skutocnosti vsak mozes ocakavat, ze tak, ako doteraz, aj v blizkej aj v dalekej buducnosti to bude postupna bolestiva genocida Palestincov v zaujme ziskavania zivotneho priestoru pre Zidov, ktori tam uz ziju, alebo ktori sa tam v umelo vytvorenej atmosfere strachu z antisemitizmu z roznych krajin este len nastahuju.
Rothschildove peniaze a antisemitizmus (realny aj vymysleny) su zakladnymi piliermi Statu Izrael.
Izrael je hobby farm zidovskych bankarov, Obama, Sarkozy, Blair, Merkelova a Brown su nadennici-subdodavatelia-strazcovia a zidovske obyvatelstvo chazarskeho povodu su "disposable toys".*
Ver mi, stretol som mozno stovku ludi, ktori roky zili v Izraeli a potom odtial odisli zit niekde inde. To je najlepsi zdroj poznania o tom, co sa tam naozaj deje. Ti, co tam nikdy neboli nemaju spravny obraz, a ti, co tam doteraz ziju, robia z nudze cnost.
* - odstranitelne, nahraditelne hracky.
no,
oprava
no tak uz len kratko,
Ja si na to potrpim !
Pre Artona:
mohol si si uz vsimnut, ze ja futbal nehram. Neznasam totiz sporty, kde dochadza k fyzickemu kontaktu so superom :o) Ak sport, tak len inteligentny, kde vynikne taktika, elegancia pohybu a hlavne, hlavne, kde je super oddeleny sietkou :o)
Ale ak by si mal chut Arton, pozyvam ta do Aspenu na off - piste skiing zaciatkom februara.
Niekde, kde vzduch je riedky, za hranicu vychyteneho rezortu, na ladovec s cerstvym prasanom. Ak sa nebojis. To je moj svet :o)
Pre Martina:
drz sa, mas pravdu.
Grigoriy,
Martin, ty si tu povedal nejaky nazor?
Tie bigotne priserky
To je problem, invazia tam.
Izrael je potom uz len collateral damage
(hm, nechcem pouzivat nejaky slovensky vyraz, tento vyraz je jedinecne svinstvo, to sa neda prelozit).
Artone,
Martinove "nokonformné" názory
http://mordechajkapusta.blogspot.com/search?updated-min=2010-01-01T00%3A00%3A00%2B01%3A00&updated-max=2011-01-01T00%3A00%3A00%2B01%3A00&max-results=4
..Martin - frontoví idioti a fantómová inteligencia - dnes sú "nekonformné" názory aj dobrý biznis, copy-paste Martinove príspevky a mám miesto v OKS isté, alebo s Mesežnikovom v hlavnom spravodajstve .. škoda, že mám charakter, to sa dnes nenosí ..
ach jaj,
nekonformny = neprispôsobený bežným, obyč. vyžadovaným normám pri rozlič. ľudskej činnosti (KSSJ)
Tunajsia skupinka sa citi byt nekonformna k akemusi idologickemu prudu chazarskych noriem presadzovanych skrze standardne media a korporacie. Vacsina ostatnych su pre nich s pohrdanim konformisti. Ja som si iba dovolil byt nekonformny k niektorym ich normam prezentovanym v diskusii a to som to okamzite pocitil, skoro ako v nejakej chazarskej korporacii...
Dobre, Martinko, dostal si od Grigoriya cez picu,
ale koli tomu nemusis vrieskat naozaj ako maly malicky chlapcek :)
ten kto potrebuje kamosa
Martinko, finito, mal si svoju sancu,
Tak ti na zaver jednoducho opravujem tvoj nazor:
ty mozes byt naozaj rad, ze som ti venoval aspon zopar slov. Nikdy na to nezabudni.
A teraz nam mozes uz len predviest nieco lahke - napriklad ako dokazes komunikovat s Iris.
Vlastne nie, ani to nedokazes, to uz presne odhadol Grigoriy, o to nemas zaujem.
No, ved ani my nie.)
A čo takto odpovedať si nevažno
Len skromne naznačím k ťukaniu prštekmi na mapu, že si treba všimnúť USA.
Popri velice dôležitých správach o novom šéfovi Srí Lanky, bangladéšskych mudžíboch či SaS - "novom" podkarpatskom produkte na politickom blšom trhu nám korporátne média zabudli zakrákoriť o výročnom stretnutí Svetového ekonomického fóra Davose. Kde napríklad hyperkatívny pacient Šarközy vyzýva na nový Bretton Woods:
http://www.weforum.org/en/events/AnnualMeeting2010/Wednesday27/index.htm
Koho by už zaujímala ekonomika v dnešnej krásne dobe, ne?
Ako symbol výročného stretnutia WEF nech nám slúži istý Markus Reinhardt - šéf bezpečnosti Davosu, ktorý krátko pred jeho začiatkom spáchal samovraždu.
Hen, už je jasné, prečo nás mediálni kurviči
Jeho heslo je:
Improve the State of the World: Rethink, Redesign, Rebuild
Len aby sme si to nakoniec nemuseli ako Markus Reinhardt hodiť všetci.
Do tretice - pri príležitosti zlej správy,
http://www.normanfinkelstein.com/israel-in-haiti/
tak sa tešili
http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=1762:londyn-taliban-odmitl-uplatek-jemen-se-pry-dotyka-nas-vech&catid=85:asie&Itemid=453
500 mil. USD sem, 1 mld USD tam - tí bradatí teroristi a islamofašisti nemajú asi chrbtovú kosť, keď sa im doláre hnusia. Žeby chceli euri?
Veľký plán nevyšiel, Čína realizuje to, za čo Emerikánci 15 rokov platia a 9 bojujú ... je to nefér od tých hnusných stredoázijských a perzských muslimov.
Ešte len teraz sa prestanú liať písmená a začnú sa liať guľky...
Na otazku, ako by mala idealne vyzerat Palestina,
Otazka je, ako sa tam situacia bude vyvijat naozaj, a doplnkova je, co sa s tym da robit.
Tu uz samozrejme ziadne dokonale riesenie nejestvuje, existuju iba mozne stavy. Respektive odhady, co je mozne.
Je mozne, ze Europa sa odkloni od sionizmu, je mozne, ze to spravi aj USA a ze donutia Izrael, aby existopval ako napriklad Lybia - ako menej podstatny v podstate teroristicky stat, ktory ale musi struhat dobrotu.
V kazdom pripade sionizmus a jeho odnoze nie su ziaden kulturny fenomen hodny ochrany - o nic viac, ako napriklad komunizmus.
Takisto si zidovstvo nezasluhuje ziadnu specialnu ochranu a zdroje, o nic viac, ako napriklad Bahai ( ti ako viem, vystacia s malou podporou verejnosti a institucii). V trhovom hospodarstve bude musiet bez privilegii dokazat svoje schopnosti, a ak zlyha, bude to proste tak, ako ked zlyhaju Svati poslednych dni ci Svedkovia Jehovovi. Ziaden politik za nimi plakat nebude.
No, su tieto riadky dostatocne pre program niektorych mainstreamovych politickych stran?
Pravda, upozornujem, toto su nazory umierneneho stredoeuropskeho intelektuala. Musim pripomenut, ze som si velmi dobre vedomy, a budte aj vy, ze vsade v Europe, zvlast v Zapadnej (a zdaleka nie len v Nemecku), existuju ludia viac prakticki a akcni, a v podstate ovela bezohladnejsi, ako sme my. Ti vam nebudu pisat, ako to bude - ale jednoducho to spravia.
Samozrejme, plne humanne, ako ich to len havlovovske psy naucili.
Izrael je nepodstatny, asi tak, ako Vatikan.
Samozrejme, o buducnosti sveta budu rozhodovat aj ohromne geopoliticke bloky, ako Americky (severny a juzny), Severny Euroazijsky (alias Rusko), Dalekovychodny, a Juzny Azijsky (Turecko, Iran, India). A tie ostatne, menej vyrazne.
Ale najpodstatnejsie je si uvedomit, ze v globale o politike, o historii ludskych spolocnosti, vzdy rozhodovali ani nie tak geograficke danosti, ako "kvalita" ludskych etnik.
Kvalita v sirokom slova zmysle.
Preto je Europa, podla mna, jedna z najzaujimavejsich oblasti.
Ak sa chce niekto spytat, ako sa tato kvalita meni a ako ju mozno sledovat, mam najprv otazku:
kto z vas studoval dynamiku kvapalin, alebo nejaku mechaniku tecenia materialov, ci nieco podobne?
No, kedze v podstate vsetci, tak vsetci vieme, ze tieto veci sa popisuju dost komplexne.)
A podobne je to s ludskymi populaciami.
A kedze ludske osvietenstvo este nedsopelo ani k tomu, aby sa z tychto antropologickych zalezitosti vytvorila veda, nejestvuju na to modely.
Takze sme este viac slepi, ako pri zemetraseniach a povodniach, a tieto udalosti budu vytvarat katastrofy horsie ako zemetrasenia a povodne.
otazka
nechcete svoje nazory predniest aj na strankach diskusii sme.sk?
Chodia tam desattisice ludi denne, aj oni sa maju pravo dozvediet o Vasich nazoroch a inom pohlade na vec, ako je ten mainstreamovy....
Peto,
http://www.sme.sk/diskusie/user_profile.php?id_user=73712
Najblizsie hlasovanie bude v roku 2020.
oprava
Peter, ty si ma obveselil.
Dnes uz ten proces tam bezi samospadom. Zhromazduju sa tam prasce, aby ich nasledne trafil slak - pozri si ich rozculovanie.
To nie su nam rovnocenni partneri, to je odpad, mentalni zobraci.
o Palestíne z archívu
vrahovia nikdy nevedú presnú štatistiku o svojich obetiach. Tú štatistiku si mali viesť palestínci. Aj správu nového územia si majú viesť palestínci. Dá sa predpokladať, ako dopadne nový palestínsky štát. Občianska vojna, vzájomná likvidácia a tisíce palestínčanov bude žiadať azyl v európe. Alebo v Izraeli.
Reagovať | Karabas
23.08.2005 12:51
Milý cestovateľ,
škody, že vo Vašom príspevku nie je viac logiky.
1 - Nikto netvrdí, že sa v Iraku vzájomne vyvražďujú v záujme
demokracie a konsplidácie. Vyvražďujú sa tam preto, že sa
navzájom nenávidia.
2 - Samozrejme, že to, čo bude potom nechávame na samotných
palestínčanov. Najhoršie čo môže postihnúť palestínčana je
život vo vlastnom štáte.
Je to jednoduché, perspektívny palestínsky štát priláka rozsiahle zahraničné investície. Po prvej miliarde dolárov investovanej do priemyslu sa Vám, milý cestovateľ verejne ospravedlním.
Reagovať | Karabas
23.08.2005 14:02
autorom je karabas, ten
A kde je príčina úpadku? V absolútnej bezbožnosti a samoľúbosti. Vrahovi rozkopali gule a vreští a mnohí pochopiteľne spolu s ním lebo patria do rovnakej sekty. Chcú vraždiť a ničiť a zároveň nechcú trpieť a pykať za zločiny. Kadejaký parazit čo otravuje v politike prisatý na štát poučuje ako je nesprávne žiadať pomoc od štátu.
Zlo vyplynulo z egoizmu protikresťanskej revolúcie, isteže s ohromným vodcovským prispením satanovej synagógy. Ak pápeženci napríklad s úžerou a židmi ako strojcami skazy ako seberovnými nepočítali, ale ich po zásluhe ignorovali, aj likvidovali, tak tá doba skončila, a prišla nová osvietená éra kde zlo sa preobrazilo na dobro a takmer každý ho vychvaľuje, aj ty arton tak sa nezbavuj zodpovednosti za údel mentálnych žobrákov ako si ich nazval.
Vytešuješ sa zo satanskej revolúcie a čuduješ jej plodom. A aké dielo mala revolúcia privliecť okrem debilizácie, to bol cieľ, vychovať zdochliny a ty ich odkopávaš.
Fon, mám otázku
Lebo permanentná satanská protikresťanská revolúcia lezie priamo z tej vašej spisby adorujúcej vymyslené či ukradnuté staroveké mýty, ktoré si spolu so svätožiarou vyvolenosti privlastnila stepná horda. A tvoj postreh o debilizácii musel vzísť z pohľadu do vlastných radov.
Ozaj, už sa vie, kto zavraždil svajščennika Daniila Sysojeva?
Západní mediálni kurviči okamžite usilovne naznačovali, že Sysojev bol "kritik islamu".
O islam si riadne utiera hubu aj taký Ole Nydahl a nevyzerá to, že by mu chcel niekto ustreliť hlavu. Zato sa vie, že Ole Nydahl nevynechá žiadnu príležitosť vychvaľovať židovstvo (zároveň so šťaním na islam) a celkovo okato dávať najavo lojalitu systému.
Pre Čínu bolo najväčším historickým šťastím, že ju tri púštne abrahámovske primitívne mýty nepreliezli skrz-naskrz.
谷姐
Ge de liuxia shi weile jie.
Indexované čínske stránky a zároveň výsmech Gúgovi&Magúgovi s jeho otrasným lo(bo)gom.
Kto nevie po čínsky, bude čoskoro za rovnaké nevzdelané hovado ako keď nevedel v poslednej dekáde 20. storočia po anglicky.
Fon, opat rozvediem:
tam sa vytvorila spodina modrych bolesvikov a fanatick&ch sionistov. S nimi nie je mozny dohovor na slusnej urovni, aky je mozno viest tu.
Samozrejme, kazdy vidi, ze je tam aj urcita skupina ludi, ktori im velmi ucelne a domyselne ich babylonsku vezu podkopavaju. Pravdu povediac, najdes medzi nimi aj mna, len pohladaj (krik ma hlada stale, je to jeho hobby, ale v poslednom case nejako rezignoval, mozno teraz pookreje).
Karabasovia v ziadnom pripade by nemali ujst a azda ani neujdu patricnej davke konstruktivneho pristupu, so vsetkymi nasledkami, ktore si svojim obhajovanim zlocinu sposobia. Ovsem to uz nie je diskusia - urcite si aj ty stokrat empiricky zistil, ze oni ziaden dialog viest nechu alebo nevedia - to je vojna, aj ked slovna.
---------
Druha vec je zasadnejsia, svetonazorova.
V podstate s tebou suhlasim, chapem ta a hlavne tvoj postoj presne odraza dilemy sucasneho cloveka. Aby sme si rozumeli, zas veci mierne zjednodusim napriek riziku, ze ma zas obvinia z insitnosti.
Urcite zhodneme na podstate, ze zakladnou hodnotou mysliacich bytosti je duchovno.
Takisto je vlastne vseobecne znamy problem, ze kazde duchovno. vzacny to stav vo vesmire, lahko degeneruje do sklerotickych foriem. Zvlast sirsie rozsirene duchovno nedokaze byt zive, duchovno v sirokych masach nedokaze byt zive, a tak degeneruje do "cirkvi" a do "formalnych nabozenstiev".
V poslednych troch storociach sa zlviekal chomut katolickej cirkve, ale nielen tej, ale zabudlo sa ci nepodarilo dostatocne zapalit skutocne duchovno, a hlavnejsi detail, pozabudlo sa na ine cirkve, ktore s nadsenim zaplavili uvolneny priestor. V podstate najma protestanti a zidia - tym sa dost zakrutila hlava, prepadli horucke.
Preto proces eliminacie tejto nakazy potrebuje ludi duchovnych a opacne ludia duchovni priam zakonite vystupuju proti tejto nakaze.
Tolko len tak narychlo.
Starosta mesta Malmo je jeden z prvych prikladov.
Oznacil sionizmus za neakceptovatelny extremizmu a poradil vsetkym svedskym zidom, aby sa od neho distancovali.
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1146123.html
Tato sprava do nasich medii neprenikla (podbne, ako ked na sklone realsocializmu v mediach zamlcovali, ked sa nejaky aspon trocha "prominent" vyjadril negativne o situacii, aj teraz media volia tuto cestu cenzurovania)
Vyvstava otazka - bude pocet podobnych ludi a podobnych pripadov ci udalosti pribudat, alebo nastupi rohata armada izraelitov spod hory Sitno ... nie, spod hory Sion, aby vyvoleny narod ochranila v tazkej chvili, a podobne pripady nespokojnosti budu navzdy potlacene?
Tipujte, prosim !
Nekorporátnym médiám
starosta
Následne sa v diskusiách SME rozprúdi debata, aká je tá EU slabá (a socialistické Švédsko obzvlášť) a ustupuje muslimom ...
presakuje
Ema
presne tak, ale europan a toboz american sa taky jazyk nema sancu naucit. Aj v tom je vyhoda Cinanov, rozpravaju akoby kodovanym jazykom....mozog Anglosasa ho totiz nikdy nedokaze pochopit....
No ale ten Goojje nie je moc funkcny.
Pardon, ja som uplny debil
07 - Vladimir Meciar - Gagaji, taraji, prdusi (Dee-伊塔洛℡...
歌曲介绍 07 - Vladimir Meciar - Gagaji, taraji, prdusi (Deejay-jany Tanz) 2009-8-2 15:27:00 歌词 暂无歌词 用户信息 昵称:伊塔洛℡尛K 我的主页...
Dufam, ze som Vas vsetkych rozosmial, a hlavne Emu, o ktorej by som velmi rad vedel, kolko ma rokov, naozaj ma to velmi zaujima, neprezradis to Ema?
亲爱的先生
Goojje nech ti je na pomoci.
Keď ma rozosmeješ ešte raz, prepíšem ti to do pinyinu.
:-O
"Vážený pane
zvedavosť môže viesť ku katastrofe."
To si Ema myslela na tú neslušnú otázku o veku, však? :(
Nienie
Niečo pre kamoša:
http://www.sme.sk/c/5222949/chovatelia-hladaju-ucitela-cinstiny-pre-pandu.html
mile :)
Ale pekne meno dali tej pande :)
Zo smutnejsieho sudka:
http://zvedavec.org/komentare/2010/02/3503-cestujicim-kteri-odmitnou-svlekaci-skener-hrozi-zakaz-cestovani-letadlem.htm?PHPSESSID=p7ht5nfk44thjverqq21nmqru1
Tak som vyskusal google translatorv cinstine.
(pouzil som anglictinu, aby to mal lahsie)
Everybody can learn chinese
每个人都可以学习中国
Everyone can learn from China
-----
dost nevyhovujuce.
tak som skusil presnejsie:
Everybody can learn Chinese language
每个人都可以学习中国语文
Everyone can learn Chinese language
-------------------
to uz je ok.
a teraz klasiku:
---------------------------------------------
Spirit is strong, but the flesh is weak.
精神强,但心有余而力不足
Spirit of the strong, but beyond their grasp
-------------
zle
troska gramatickejsia verzia:
-----------
Spirit is strong, but the flesh is weak.
这种精神强,但心有余而力不足
This spirit strong, but fill the
------------
tiez zle.
Zaujimave, ze v do rustiny a spat sa mu tato veta prelozila perfektne.
Zaver:
我应该自己学习中文.
你呢?
mierna oprava:
The spirit is strong, but the flesh is weak
(clen "the" na zaciatku)
Chcem tam ist