Ema

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Mechanizmus vzniku vyvolenosti

Čo politológovia buď nevedia - pretože sú to prevažne hlupáci, ktorí sa naposledy prírodným vedám venovali na strednej škole a nič z nich nepochopili - alebo vám to nepovedia.

Predstavme si populáciu, povedzme pre jednoduchosť 100 ľudí.

A predstavme si v nej menšinu. Nazvime ju politicky korektne Menšina.

Povedzme, ze je ich 10 percent, aj ked tá zákonitosť funguje ešte lepšie pri menších percentach - to percento 10 je ľahko prehľadné.

A povedzme, ze v danej populácii existuje určité mnozstvo preferovaných funkcií, postov, o ktoré vlastne ide. Povedzme, že počet týchto miest je - aby nas to nemýlilo s predošlými číslami - takých 20 percent.

O tieto preferované funkcie súťažia ako Väčšina, tak aj Menšina. Politicky korektné je predpokladať, že obe časti populácie majú rovnaké schopnosti.

Prvy fakt na zapametänie je, že z Väčšiny sa nie všetci uchádzajú o Posty. Väčšina musí byť vychovávaná v tom, aby produkovala a vychovavála ľudí aj na nižšie práce - inak by spoločnosť ako taká neprežila.

Ináč je to s našou Menšinou. Tá nepotrebuje udržiavať spoločnosť, tá predpokladá, že aj ked oni všetci budú "páni", vždy ktosi iný bude "husi past".

Ergo, vyjadrime v číslach, že kým z Väčšny sa o 20 Postov bude uchádzať povedzme tak 40 uchádzačov, z menšiny sa o ne nebudú uchádzať úmerne 4 , ale povedzme, keď nie všetci, tak 8 uchádzači.

Ako funguje vyber na Posty? Nuž, prepokladať DOKONALÝ systém, ktorý by vyberal presne podľa akýchsi (ako ich vlastne definovat ci merat?) schopností, je absurdná utópia. Je to skôr hra, v ktorej pri nami predpokladanej rovnakej úrovni populacie sa výhry rozdeľujú podľa počtu hrajúcich. Kto nehrá, nevyhrá, čím viac chodíš na ryby, tým viac ulovíš.

Ergo pri pomere záujemcov 40:8, rozdelenie 20 postov bude zaokruhlene 17:3, alebo dokonca 16:4.
Už tu nastáva nepomer zatúpenia Menšiny na Postoch voči celkovému zastúpeniu Menšiny v populácii. Namiesto pomeru 9:1 máme len v dôsledku tohto tlaku pomer 8:2.
Tento efekt nazvyme efektom NEUMERNÝCH POŽIADAVIEK.

---
Ale odmyslime si teraz tento efekt. Povedzme, že zastúpenie na Postoch je úmerne 8:2, a vysvetlime si druhy objektivny mechanizmus.
Ku kazdemu Postu je v každej spoločnosti niekoľko miest nižších, posty Namestnikov.

Povedzme, že v našom príklade má každý z 20 Postov jedného námestníka, teda je tu 20 Subpostov, ktoré sa rozdeľujú. Opäť o ne nastáva určitá sútaž a ak zas nechceme mať nefunkčný naivný model, musíme vedieť, že táto súťaž je preferenčná a korupčná. Žiadne rozdeľovanie postov podľa schopnosti recitovat Konfucia ako v starej Číne, ale rozhodovanie ľudi na Postoch - ich rozhodovanie podla vzájomných odporúčaní.

Ale aj to je hra, takze aj v nej by sa umiestnili naše populacie rovnako ... keby naša Menšina nemala zásadu, že na SVOJE Podposty dosadi NEÚMERNE PREFERENČNE svojich ludi. To je jednoduchá vec priorit, ktoré si Menšina pestuje a o ktorých rozhoduje iba ona. Väčšina to nerobí. Ak by to robila, bolo by to ostrakizované ako klasický rasizmus, a to je dnes absolutne TABU.

Súťaž nastáva teda len o miesta Námestnikov Väčšiny, teda o tych 16 miest . Povedzme, ze na tie sa umiestni populácia zas úmerne záujmu, či dokonca len v pomere celkovych počtov, v pomere 9:1, teda zaokruhlene 14:2 Namestnikov.
Dohromady medzi žiadanými Postami a žiadanými Subpostami Namestnikov mame teraz 4 + 4 + 2 = 10 príslušníkov Menšiny. Teda namiesto pomeru 9:1 pomer 30:10  - len pôsobenim druhého mechanizmu, ktorý si nazvime efekt JEDNOSTRANNEJ SELEKCIE (alebo efekt JEDNOSTRANNEJ KORUPCIE, ako chcete).

Keď tieto dva efekty - Efekt neumerných požiadaviek a Efekt jednostrannej korupcie  - spojíte, vyjde nám v našom cvičnom príklade nepomer ešte výraznejší. A to takpovediac len v prvej generácii, pretože proces pokračuje.
Toto nie je žiadna soft veda, ziadna insitnost - toto je matematika, logika, ontologia.
Celkovo sa tieto efekty objektivne nazyvaju MENŠINOVÝ RASIZMUS.

Prirodzene, čísla sú len príklad a stupeň jednostrannosti menšiny nie je nikdy stopercentny - ale jeho stupen zaleží len a len od vnútroného rozhodnutia danej menšiny, a to je ľubovoľne velke, nezavislé na nejakých reálnych schopnostiach jej populácie či kultúry.

Toľko nám vysvetlí objektívna teória hier, i keď bradatý militantný dogmatik Aumann vam túto pravdu nikdy nepredostrie.

K tomu môžeme pridať ešte zameranie menšinovej kultúry na psychotechniku (ľudovo "podovod") a celkový obraz problému je tu.
Pretože viete, ako dopadajú infikované organizmy v prírode?
Ak náhodou nie, popíšem vám TO nabudúce.

Dúfam, že každý dokáže pochopiť princíp problému týchto dvoch efektov, ktoré deformujú pomer spoločeského zastúpenia z 9:1 na 3:1, s tendenciou ešte väščej deformácie.
To je objektívny princíp problému.
Ak to niekto nepochopil, tak je buď blbý, alebo to pochopiť nechce.

Čo sa týka vysvetľovania, ako skončia napadnuté organizmy, môžem si písanie ušetriť - pozrite sa na vývoj v USA.
Vidíte príznaky virózy? Horúčka, besné slintanie a hryzenie, neukojiteľny smäd ...

Ja viem, v USA to nie sú zatiaľ presné matematické čísla ako v predošlých príkladoch, ale je to empirický dôkaz.
Aj v minulosti by sa našla kopa podobných príkladov spoločenských viróz, aj s tragickým koncom. Len sa treba trocha pozrieť do (písanej a nespochybniteľnej ) histórie.

(autor: Arton)

------------------------------------------------------------

Doplnkové čítanie z US reality - rozhovor s Irom Šeskinom, direktorom of the Jewish Demography Project of the Sue and Leonard Miller Center for Contemporary Jewish Studies at the University of Miami

"As I have said, our impact on America will probably continue to be significant if there are 5 million of us, 6 million of us, or 4 million of us.
The political power of the American Jewish community and the ability to influence American policy is related to our organizational ability, the fact that Jews register and vote in much larger numbers than the general population, the fact that we are active politically and donate to political campaigns, and the fact that the Jewish population continues to be concentrated in states with many electoral votes (New York, California, Florida, Pennsylvania, and New Jersey) all contribute to our influence in American society.

The fact that the community is well educated and has some excellent spokes people to help us influence policy also plays a role. We have quality people in politics: Jews are over represented in both the House and the Senate, with Jews being elected from states with little Jewish population." 

Podľa odhadov žije v USA asi 1,2 milióna Slovákov. Táto menšina je v porovnaní so židovskou menšinou cca pätinová. Podebatujeme o jej politickej sile - o jej ZÁUJME mať enormný politický vplyv?

--------------------------------------

Inak, pripomeňme si, že vedec-bádateľ biblického kódu, ktorý označuje mier za naivný, čiže istý Aumann nedávno prednášal na Ekonomickej univerzite v Bratislave.

Týždenník Trend priniesol s Aumannom exkluzívny rozhovor 


Peri fyseos anthropu - O ľudskej prirodzenosti | stály odkaz

Komentáre

  1. DOLUNIZŠIE sú prekopírovaní príspevky k tejto vážnej téme
    z predošlej debaty, aby nezostali na jej chvoste.
    V diskusii môžete pokračovať tu.
    publikované: 18.05.2008 11:12:22 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. prebehol
    som ocami artonov prispevok, tak dufam ze som pochopil dobre, ze mu ide o to, ze Zidia zastavaju neumerne vyssie percento dobrych postov.

    V prvom rade sa nebudem zaoberat cim to asi je, asi to sami tusite, ale zoberme si, ze na Slovensku je 0.01% Zidov, kedze ostatni boli bud zavrazdeni alebo odisli do Izraela a inych krajin, lebo mali takych ako vy dost. Tito Zidia zaberaju dajme tomu 1% dobrych postov. Stale je volnych 99% postov pre gojov. To znamena, ze ked niekto je neuspesny, tak sa nedokazal presadit z 99% proti svojim a na Zidov sa vyhovarat nemoze.
    publikované: 18.05.2008 11:12:45 | autor: stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. Stanko, nepochopil si ale základnú vec
    NIK, opakujem NIK tu nehovori o neuspesnosti - len TY.
    Cim to asi je? :)

    Za druhe, napis to teda na rovinu, co naznacujes , a na co sa pyta Ema
    su Zidia Rasovo nadradeni?
    Su schopnejsi?

    :-)
    Preco sa za toto tvoje presvedcenie hanbis, a az teraz to z teba vypadlo ( lebo si skutcne polodement, ktory ani usta nedokaze drzat zavrete, ked chce).

    Ja s tymto tvojim rasovym nazorom nesulasim, lebo poznam zidov, vsetci pozname ich skutocne vysledky, a takmer vsetci boli napriek mytom len priemerne bystri.
    Preto som tu Eme a inym ludom dobrej vole vysvetlil EXPLICITNE, ako LAHKO dojde k danym spolocenskym efektom posobenim jednoducheho a jasneho mechanizmu MENSINOVEHO RASIZMU.

    Ked sa stane MENSINOVY RASIZMUS vseobecne znamym faktom, a odsudenym znamym faktom, bude to konec tychto praktik, a rozne mensiny, zdaleka nie len zidovska, nebudu viac sposobovat negativne disproporcie a spolocenske problemy.
    publikované: 18.05.2008 11:13:28 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. Artonov menšinový rasizmus
    - Zvláštne, že nefunguje u 10%-nej (už čoskoro však početnejšej) menšiny príduvšej k nám v 14. storočí z krajiny Árijcov.
    Zvláštne je to napriek tomu, že rovnako ako 0,01% ("vyvolená") menšina - tiež sa jej nechce fyzicky makať.
    publikované: 18.05.2008 11:14:09 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  5. Ešte dodám menej dôležité
    Ze Stanko Rasto nepochopil, ze rec nie je o Slovensku (i ked aj tam sa dane percenta umerne vo verejnosti zmensuju - poznam jednu z Kosic, co tvrdila ze na Slovensku je uz len 8 zidov - to je zatial rekord, ale cisla 0.01% su takisto fiktivne a absurdne zamerne klamstva.

    Rec je o USA , Britanii a inych statoch, ktore su celkom evidentne a menovite pod tazkym vplyvom zidovskych a im podobnych mafii.
    Preto sa aj tam vladnuci system nazyva KRYPTOKRACIA
    (prosim, nespominajte mi jeho oficialny nazov, ak nechcete byt zaradeni k ludom s podpriemernou inteligenciou)

    Kedysi, este pred par rokmi, bol tento fakt o tlaku AIPACu, BnaiBrith a podobne tiez vydavany za mytus - dnes je to oficialna verzia.
    Dnes ho potvrdzuje oficialne sam Bush, a cela jeho banda.

    Iba Stanko, ako vzdy, asi zaspal.
    publikované: 18.05.2008 11:14:46 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. kriq v podstate chceš len odvádzať tému
    ale za prve, mas cisla o poctoch ciganov kedysi a dnes? Klesaju? Ak ano, tak mensina neuspela.

    A za druhe, hovoril som o mechanizmu pri priblizne rovnakej urovni populacii. Cigani jednoducho nie su bud geneticky rovny vacsinovej populacii, a/alebo tento mechanizmus nepochopili. Neuchadzaju sa o Posty, uchadzaju sa v nadmernej miere len o podpory.

    (dufam, ze mi nik nebude vytykat moje vyjadrenie o tom, ze ludia nie su geneticky rovni - zvlast nie po explicitnom rasizme Rasta z okolia rakuskeho Amstattenu. Ja hovorim o urcitom objektivnom viditelnom ci meratelnom fakte)

    MENSINOVY RASIZMUS je ovsem mechanika potvrdena zdaleka NIE LEN pri zidovskej mensine.
    Ani v tomto veru nie su jedinecni.
    publikované: 18.05.2008 11:15:36 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. Navádzaš na fakt
    Cigani (a židia, ofkóz:) jednoducho nie su geneticky rovny vacsinovej populacii - všetci vieme, ako si to myslel!
    Predpokladám, že koncom 1. čs. republiky bol cigáňov na Slovensku porovnateľne toľko, ako židov
    publikované: 18.05.2008 11:16:05 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. kvoli zaznamu dodam
    ja si nemyslim, ze Romovia su geneticky menejcenny Slovakom. Arijec ako Arijec.
    publikované: 18.05.2008 11:16:52 | autor: Stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. Stanko, a čo Arabi?
    V smetiarni si ich bežne tituloval "púštne opice".

    Inak, pokiaľ ide o prejavy popísaného mechanizmu v praxi, skúsme Veľkú Britániu: porovnanie moslimskej a židovskej menšiny.
    Stanko s kriqom môžu nakopnúť vyhľadávač a dať nám sem fakty. Špeciál Stanko má fakty rád.
    publikované: 18.05.2008 11:23:30 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. Ja detinsky neurážam žiadnu menšinu
    a aj ked tu kritizujem sionizmus a dokonca v poslednom case vdaka Bushovej retorike doslo na pretras zidovstvo ako take,
    nikdy by som netvrdil, ze su Zidia na tom ako Cigani.

    Cigani su este rydzi lovci a zberaci.
    A geneticky sa nicia alkoholizmom a podobne este este viac.
    Cigani su iny problem.
    publikované: 18.05.2008 11:27:25 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  11. Dik, Ema, ano, je lepsie pokracovat v novom clanku,
    ved v podstate je to odpoved na ten tvoj predosly:)

    Takze tiez skopirujem
    Ja detinsky neurazam nijaku mensinu,
    a aj ked tu kritizujem sionizmus a dokonca v poslednom case vdaka Bushovej retorike doslo na pretras zidovstvo ako take,
    nikdy by som netvrdil, ze su Zidia na tom ako Cigani.

    Cigani su este rydzi lovci a zberaci.
    A geneticky sa nicia alkoholizmom a podobne este este viac.
    Cigani su iny problem.
    publikované: 18.05.2008 11:35:13 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. Aby som zbytocne nekopiroval,
    este dodam, ze MENSINOVY RASIZMUS budu ci samozrejme aj dnes pouzivaju aj arabske-turecke mensiny v Europe, mexicke v Amerike .... vsetko zalezi len od toho ich stupna "vnutornej spolocenskej agresivity", od toho, ako daleko su ochotne stupnovat Efekt jednostrannej korupcie.
    Toto jedine im staci na stupnovanie svojeho vplyvu.

    Ovsem znova varujem - je to hranie sa s ohnom, ba priam horsie, vzdy to vyvola reakciu.
    publikované: 18.05.2008 11:41:47 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. Len pre zaujímavosť - Bahrain
    http://www.haaretz.com/hasen/spages/979505.html
    "Nono is the first Jewish woman in the Shura Council ... she replaced her cousin Ibrahim Nono, who held the seat in parliament for four years.
    There are only about seven Jewish families in Bahrain, with some 50 persons in all, and Nono's family is prominent. The country's population barely reaches half a million people."
    publikované: 18.05.2008 11:46:36 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  14. Kongrétne v GB sa moslimovia,
    ktorí boli v psychotechnikách vždy poslabší, učia od židovskej menšiny.
    Židovská menšina má ortodoxné náboženské školy - aj moslimská chce.
    Židovská menšina má svoje náboženské súdy din - aj moslimská menšina chce.
    A Británia je v prdeli, pretože nemôže povedať, že jedna menšina je vyvolená a smie všetko a druhá má zaliesť do myšacej diery.
    publikované: 18.05.2008 11:52:23 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  15. Ja si nemyslim, ze "pustne opice"
    su geneticky menejcenni. Len su nevzdelani, zmagoreni a sfanatizovani. Geneticka menejcennost je samozrejme individualna, takze vobec nie ste za vodou.
    publikované: 18.05.2008 11:53:57 | autor: Stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. Kriq, ale však cigánskym spoluopčanom
    sa nechce makať vôbec, nielen fyzicky. A keď sa ti nechce chodiť do roboty, nemôžeš mať ani funkciu. Klár.
    Tak to síce mohlo fungovať pár rokov po prevrate, keď smradlavé židovské hovädá z VPN zastávali toľko postov, že ani sami nevedeli, akí riaditelia, námestníci a poradcovia vlastne sú. Dnes to už nejde, dnes musí byť človek videný.
    Ovšem za predpokladu, že dotyčný nesedí v nejakej správnej rade, kde aj tak nie je na očiach. No a práve do tých novokreovaných správnych rád sa všetci tí paraziti presunuli.
    Vari nechceš, aby im tam kazili vzduch aj cigáni. Všetko postupne.
    Myslím, že na tej artonovej teórii dosť toho bude. Celkovo by sa to dalo nazvať aj protekcionizmom, t.j. javom, ktorý je pre mnohé menšiny (hlavne tú, o ktorej je reč) typický.
    publikované: 18.05.2008 12:04:35 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  17. kto za to moze,
    ze v 89 bolo na Slovensku medzi antikomunstickymi intelektualmi tolko Zidov. Potom to este boli este najeki katolici ako Miklosko a Carnogursky a to bolo vsetko. To skor hovori nieco o slovenskej spolocnosti ako o Zidoch.
    publikované: 18.05.2008 12:13:40 | autor: Stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  18. idare: smradlavé židovské hovädá ?
    a toto tu ema strpí?
    idare, idare, tos postral
    publikované: 18.05.2008 12:15:18 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  19. Idare, fakt, preco nepises tak,
    ako to robi politicky korektny Stanko.
    Preco nepises tiez slusne "pustne opice"?

    Samozrejme, mne je jasne, ze si tym podobne ako Stanko nemyslel nic ine, ako Stanko, teda len to, ze su nevzdelani, zmagoreni a sfanatizovani.
    A to mozes.

    PS. Krique, co ma Ema robit?
    Mam dojem, ze tu prispevky mazat nemozno.
    publikované: 18.05.2008 12:19:11 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  20. Kriq, čítaj pozorne diskúziu
    Ja som to len okopíroval od toho trojbodkovaného debila z dnešného skorého rána. Sám by som sa býval iste rozhodol pre elegantnejšiu invektívu pre tých zaslúžilých sebaobetavých chujov.
    publikované: 18.05.2008 12:45:26 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  21. nuž, mazať nemožno (?) ale
    ema asi nepovie: som smradľavá židovka...
    takto ju idar dostal do úzkych - što délať?
    publikované: 18.05.2008 12:46:25 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  22. BTW, v SME je interesný článok
    publikované: 18.05.2008 12:47:32 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  23. (B)aumann prichadza k rozumu?
    Most recently, Aumann has modified his position. [5] In a speech to a pro-Zionist religious youth movement, Bnei Akiva, Aumann claimed that Israel is in 'deep trouble'. He revealed his belief that the anti-Zionist Satmar Jews might have been right in their condemnation of the Zionist movement. “I fear the Satmars were right.” he said, and quoted a verse: “Unless the Lord builds a house, its builders toil on it in vain.” (Psalm 127)

    Aumann feels that the historical Zionist establishment failed to transmit its message to its successors, because it was secular. The only way that Zionism can survive, according to Aumann, is if it has a religious basis.

    Logika veci nepusti.
    publikované: 18.05.2008 12:49:10 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  24. Idar myslel smradlave hovada z VPN
    Zhodou okolnosti je tema aj o ich nacionalnosti ... tak sa to tam smyklo, nuz, co tu dava Iris a Stan o Slovakoch sa od toho moc nelisi.
    (nebudem hladat, ale urcite by sa naslo)

    Ked uz je ten clanok odo mna, tak udelujem upozornenie Idarovi ja.
    Treba nadavat menovite.

    Ale uplne vazne - takto by sme daleko nedosli, nechajme prasacinu Stankovi.
    publikované: 18.05.2008 12:55:47 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  25. Ja som, kriq, v živote v žiadnom VPN, ani inom
    politickom, ba dokonca ani záujmovom zoskupení nebola. Z prostého dôvodu, že som od podstaty solitér.
    Čiže sa upokoj a pokračuj v diskusii rozvážne a vecne.
    publikované: 18.05.2008 13:31:20 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  26. To je hrrrozné s tými chlapmi, čo ema?
    Človek im trochu polichotí a už sa to hneď alfaizuje. Furt to isté.
    Ale že by dávali pozor na diskusiu, to né. Tak neviem, či je to teraz iba v tom, že im práve dávajú aj F1, ak teda správne rozoznávam to bzú-vŕŕm-bzú z proťajšieho okna.
    publikované: 18.05.2008 13:39:39 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  27. Už odovzdal starý idiot Aumann Satmárom Nobelovu cenu?
    Áno?
    Škoda, že o tom korporátne média neinformovali a nebola o tom reč ani na Aumannovej talmudistickej prednáške na pôde EUBa.
    A to tí Satmári ani MIT neabsolvovali. Len majú zdravý rozum.

    Ja som, idar, zvyknutá, že sa samčeky starostia, aby ma náhodou niekto neurazil. Teda okrem nich samých.
    publikované: 18.05.2008 14:08:55 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  28. idare, márne sa snažíš uhýbať, napísal si
    "smradlavé židovské hovädá z VPN" a nie " židovské hovädá zo mradlavého VPN"...
    publikované: 18.05.2008 14:21:09 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. Co by uz len kriq neurobil,
    aby zahovoril priamu ukazku, ako urcita mensina prenika na dolezite Posty spolocnosti ako paraziticky virus bez toho, aby im musel dat b.h chochmesu co len o trocha viac, ako sa zmesti do naprstka.

    Ale ak aj by sa to tu zakecalo, nezakeca sa to v mysliach mlciacej vacsiny.

    Pretoze z logiky veci vyplyva:
    Vacsina moze pouzit rovnaky mechanizmus, a aj ho priam automaticky pouzije, len co Mensina prekroci urcite percento.

    A aj ked sa hlupacikom mozu zdat teraz goji jak priblbli a nereagujuci - je to len klamive zdanie.
    Iba velkodusni prognostici ako ja vam nezaujate predkladaju tendencie.
    A mojim jedinym ked uz tak problemom nie je ani to, ako a kedy dojde k fazovej zmene a s akym zaverom, ale maximalne to, ako zamedzit mnohym stankoidom obracat kabaty.
    publikované: 18.05.2008 14:58:55 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  30. dojde k fazovej zmene
    myslíš čosi na spôsob Tisovho - "Slovák, zbav sa svojho škodcu!" ?
    :O
    publikované: 18.05.2008 15:02:17 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  31. Minulý týždeň som zachytil
    v tzv. Sl. rozhlase rozhovor s Aumannom, kde ten pošahaný senilný kretén v kuse opakoval, že iba ak sa Izrael aj Arabi budú intenzívne pripravovať na vojnu, materiálne aj mentálne, žiadna vojna nebude. Inak že stopercentne bude. Trikrát debil, apologét odvekého židovského militantizmu. Alebo len udanie tónu pre nový smer v proizraelskej propagande.
    A tá slepica, čo s ním robila ten rozhovor robila, mu samozrejme freneticky pritakávala. Takže to zdá sa funguje.
    publikované: 18.05.2008 15:57:45 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  32. Aumann, obdivovateľ Hitlera
    Posledné číslo Trendu prinieslo exkluzívny rozhovor s Aumannom. Nebudem ho analyzovať celý, vyberiem len takmer záverečnú otázku a Aumannovu odpoveď.

    -----
    Q: Keď je reč o kredibilite demonštrácie sily, zdá sa, že v rámci NATO len Spojené štáty a Veľká Británia majú odhodlanie ísť do ozbrojených konfliktov. Povedali by ste, že pacifistickejšie NÁRODY Európy majú väčšiu šancu, že o mier prídu?

    A:
    Stručná opoveď na dlhú otázku: Áno. Myslím si, že Európa upadá do dekadencie, rovnako ako kedysi starý Rím. A preto čelí hrozbe, že rovnako ako Rím aj skončí.
    ---
    Pre toho bradatého dementa bola v Európe ideálom druhá polovica 30. rokov, kedy Európa pochodovala ako prijebaná.

    Mal sa ho novinár Trendu spýtať, prečo teda v roku 1938 z Európy tento nemecký žid vypadol - keď práve vtedy hitlerovská Európa spľňala jeho predstavy.

    Škoda, že na rozhovory s takýmito militantnými špinami nasadzujú béčkových žurnalistov. Možno dnes iní ani nie sú.
    publikované: 18.05.2008 16:00:57 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  33. Palestínčania majú zbrojiť?
    To ten starý zmrd kde žije, že trieska také sprostosti. Izrael si praje, aby šli Palestínčania na porážku s holými rukami ako dobytok - s rovnako holými rukami, ako keď ich v roku 1948 kosili židovské teroristické komandá guľometmi.

    Preto je v Izraeli kravál už len pri zmienke, že Abbásova regulárna polícia by mala dostať pár obrnených transportérov.

    Preto sa tí hysterici nechali nedávno VEREJNE počuť, že Irán pašuje do Gazy zbrane pomocou morských prúdov v igelitových vreciach, ktoré potom rybári lovia.

    Preto nesmie byť otvorený priechod Rafah, lebo podľa tých vreštiacich hysterikov sa tam pašujú zbrane, zbrane a zbrane.

    Pre ten hysterický škrekot nie je doteraz vyzbrojená ani libanonská regulárna armáda - pretože Izrael účinne zablokoval dodávky zbraní, ktoré Siniorovi prisľúbil Bush ešte v závere roku 2006 - a Bush si nasral, ako obvykle pod vplyvom židovskej loby, do svojej sprostej huby plnej svetla medzi národmi.

    Ale my chápeme, že Aumannove drísty sa vzťahujú len na vyzbrojovanie svetla medzi národmi. Vrátane nukleárnych zbraní.
    V 30. rokoch by bol geniálnym Hitlerovym ideológom.
    publikované: 18.05.2008 16:12:54 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  34. Myslíte si, že je to žart?
    publikované: 18.05.2008 16:52:55 | autor: fon (e-mail, web, neautorizovaný)
  35. Preco by to mal byt zart?
    Ved politika Izraela je neonacisticka, ta skupinka tam to len potvrdzuje.

    A nasi sionisticki nacisti , co chodia na tieto stranky (stan, kriq), su tiez jednym z prikladov.

    publikované: 18.05.2008 17:00:12 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  36. kriqu, a co hovoris na taketo provokacie, bezne na Sme:
    "Nchces byt svina.., ale si svina - ubohy zakrpately maly Slovacik."

    http://diskusie.sme.sk/viewdiscussion.php?spoj=clanok-3880426

    A to je DENNODENNE.

    Myslis, ze si to my Slovaci mame nechat od vselijakych SVIN bez toho, aby sa vam to vratilo spat?

    S tym neratajte.
    Vy naozaj pocitate stale s tym, ze spravodlivost nebude.
    publikované: 18.05.2008 17:26:14 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  37. Tanečnica, špeciálne na tvoje nevyslovené prianie
    som do článku pridala titulnú stranu Trendu.
    publikované: 18.05.2008 18:28:59 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  38. artone, čítal si na to aj odpoveď?
    "no vidis, kazdy svoju ubohost vie nejako vyjadrit."
    lubos57
    Myslím, že lubos57 ho dobre odkuril, i keď s jeho predchádzajúcou poznámkou (že SME článok o Irene Sendlerovej uverejňuje kvôli čítanosti) - nesúhlasím
    Spokojny?
    publikované: 18.05.2008 19:15:41 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  39. ema opytal sa trendovy novinar aumanna
    co si izrael slubuje od toho, ze znicil palestinsku ekonomiku a uvrhol niekoľko milionov ludi do biedy, z toho 1,4 miliona dohnal na pokraj hladomoru?
    publikované: 18.05.2008 20:18:39 | autor: new world order (e-mail, web, neautorizovaný)
  40. Prečo by mal novinár ekonomického periodika
    klásť nositeľovi NC za ekonómiu praktické otázky týkajúce sa ekonomiky.
    Sa preber, new world order.
    publikované: 18.05.2008 20:33:36 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  41. Mne sa páči, Tanečnica, aký tam má dedulo snivý pohľad
    Pozerá sa na redachtoríka a si v duchu hovorí: ako rád by som ťa už videl rozcupovaného vojnou na fašírku, ty dekadentný slabošský európsky sráč.
    publikované: 18.05.2008 20:36:20 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  42. europa je v pohode
    publikované: 18.05.2008 20:57:02 | autor: Stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  43. A to by bolo, aby sa bigotný detko večerníček
    neobjavil aj v našom obľúbenom bodkovanov týždenníku:
    http://www.tyzden.sk/sk/svet/ked_chcete_mier__myslite_viac_na_vojnu.php?searchstring=robert%20aumann

    Bratislavskí Židia sa samozrejme takisto snažili zďaleka vyhnúť konfliktným otázkam, ale pozorný čitateľ si tam predsa len niečo nájde. No napríklad hneď prvá odpoveď nás uvádza do tristnej reality rozmáhajúceho sa rasizmu vo vede a výskume. Takže on dostal Nobelovku, aby mohol efektívnejšie obhajovať zverstvá IDF. A to pritom ani nesľubuje mier, veď načo aj. Európski debilkovia si to aj tak nevšimnú.
    Lebo však oni budú aj tak za chvíľu vytlačení BARBARMI. A to prosím šebejíci zverejnia v dnešných časoch besniacej politickej korektnosti. Očividne im už klesá náklad.
    publikované: 18.05.2008 21:26:23 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  44. besniaca politicka korektnost, Idar,
    sa ocividne meni na besniace otvorene sialenstvo.

    Aumann tam spomina, ze uz v mladosti mu namerali, ze je kreten hodny akurat tak na remeselnika.
    Ale on takym neveril ...
    Kokot.
    Bradaty pitekantrop in vivo.

    PS Suhlasim, ze apeacment so sionistami nie je mozny.
    ved to vlastne hovorime uz roky - ONI privedu svet do dalsej tragedie globalneho razu. Ak im v tom nezabranime.
    publikované: 18.05.2008 21:57:21 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  45. Kultúrna vložka - tento raz nositeľ Oscara
    publikované: 18.05.2008 22:04:11 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  46. V Trende je s mešuge staríkom väčšia zábava
    Sťažuje si, že ľudia konajú hlúpo, neoptimálne. Niektorí sú dokonca altruistickí, za čo by mali byť potrestaní, pretože to sa prieči Aumannovej teórii, a je to v konečnom dôsledku antisemitské.
    Nie je iste náhoda, že obdobnú nespokojnosť s ľudskou prirodzenosťou vykazovali komunisti. Ich teoretik bol tiež nejaký kultúrnym založením talmudista, ak sa nemýlim.

    Dobre že v bodkovanom onom dali rozhovor, kde Aumann zhrnul svoju nobelovskú teóriu do bonmotu Ak chceš mier, priprav sa na vojnu.
    Čiže tí, čo sa na vojnu nepripravujú, sú vlastne v zmysle Aumannovej teórie vojnovými štváčmi.
    publikované: 18.05.2008 22:15:02 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  47. ano, uvahy v artonovom prispevku
    a replikovane v clanku maju svoje opodstatnenie. Dnes je jednoduchu trendy byt Zidom. Jeden moj znamy, ktory sa v minulosti prejavoval okrem zadubenosti aj rasistickymi antizidovskymi poznamkami prekonal velku zmenu. Zacalo to tym, ze pre dovodne podozrenie. ze ulial kamsi zopar milionov, sa mu otriasla riaditelska stolicka v prospevkovej organizacii, korej riaditeloval. A tak sa mne (ale aj spuste dalsich ludi) zacal tajnostkarsky zdoverovat, ze ved aj on je vlastne Zid. Ze sa to dozvedel iba nedavno (taha na sestdesiatku, sic! :-))) a ze mu to "prezradila" sesternica. Inak dotycny fyziognomicky vyzera ako "typickej blbej Slovak" :-). A azda mu to aj pomohlo,lebo namiesto toho, aby ho hnali svinskym krokom a pripadnej sudnej dohry ho upratali a dali mu flek namestnika pre nejaku hovadinu. Tak sa stak z gojima samozvany Zid. Je to podobne, ako davnejsie svojho casu praviciari v sebe objavovali komunistickeho ducha, az napokon komunizmus zakapal, nasledne komunisti v sebe objavovali praviciarov a dnes v sebe ti isti objavuju Zidov. A na tomto zakape aj myslienka sionizmu. Okrem ineho. Lebo ked vacsina v sebe objavi Zidov, tam mechanizmy mensinoveho rasizmu prestanu fungovat a ... bude treba vymiysliet nieco noveho. Ktovie. Mozno tie pristrojceky propagovane v haaretzi budu po mensom zdokonaleni vediet detegovat a odlisit pravych Zidov od samozvancov :-)
    publikované: 18.05.2008 23:35:57 | autor: Sinuhe (e-mail, web, neautorizovaný)
  48. Idar,
    mam picit, ze artonovo napomenutie bolo namieste a pokusim sa debatu na tuto parcialnu temu uzavriet tym, ze si dovolim poznamku, ze daktore Zidovky vonaju rozkosne (myslim, ze mam statisticky dostatocne silny subor, aby som toto mohol s plnou vaznostou potvrdit :-) a Zidia smrdia rovnako ako aj ostatni chlapi.... Zasepriklad zo zivote: S jednym slovenskym Zidom som styri roky byval v jednej izbe na intraku a nase preteky, kto bude lepsie smrdiet skoncili nerozhodne ... Viem, ze tymto rovnostarstvom sa dopustam zlocinu popierania vyvolenosti a ze si to od stancoka a irisky zliznem, no ale co uz ...
    publikované: 18.05.2008 23:44:28 | autor: Sinuhe (e-mail, web, neautorizovaný)
  49. a este k Aumannovi:
    Plagatikmi s jeho priblblym stvacskym ksichtom bola oblepena cela EUBa. Ale na prednasticku bol vstup len na pozvanie (zeby len pre VyVolenych?). Hm... Naco potom tolka reklama?
    publikované: 18.05.2008 23:48:36 | autor: Sinuhe (e-mail, web, neautorizovaný)
  50. Sinuhe, vám už všetkým
    načisto jebe. Ja tu v rámci zachovania pokojnej a tvorivej klímy zvyknem zväčša prehliadať rôzne veci, ktoré ma inak vedia velice moc nasrať, ale tentokrát ma tá vaša senilná stádovitosť skutočne dojíma.
    Tak ešte raz a naposledy. Ja som len zopakoval, čo sem napísala trojbodkovaná irča alebo nejaké iné závislé a dokurvené sionistické indivíduum 18.05.2008 03:39. Inak ma olfaktorické stimuly vašich frajeriek a spolubývajúcich (to si ako Bratislavčan býval na intráku?) ani trochu neinteresujú.
    Á propos, tie dve osoby nazývaš štatisticky dostatočne silný súbor?
    publikované: 19.05.2008 00:31:09 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  51. idar,
    OK, idar, prehliadol som, prepac. Inak s tou senilnou stadovitostou ... vsak pockaj, zajacik!
    Ako Bratislavcan som byval na intraku, ponevac som studoval na Karlovej Uni. Takze som vlastne byval nie na intraku, ale na kolajach :-P
    Statisticky silnym suborom nemienim zahltit tuto stranku :-P
    publikované: 19.05.2008 01:09:34 | autor: Sinuhe (e-mail, web, neautorizovaný)
  52. Už to asi každý vie,
    že Bushinko v jubilujúcom Izraeli nielen zase táral dve na tri, ale sa aj veľmi dobre zabával:
    "He did not visit Palestinian territories, and the only time he mentioned them was to say that Israel at 120 years old - in 2068 - would border an independent Palestinian state."
    publikované: 19.05.2008 02:25:20 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  53. two-state solution
    v informationclearinghouse navrhuju urychlene two-state solution: medzi USA a Izraelom.
    nech americania ukazu co so svojou demokraciou dokazu
    publikované: 19.05.2008 09:40:15 | autor: new world order (e-mail, web, neautorizovaný)
  54. ema vyzvala na diskusiu o vplyve slovakov
    na politiku USA a na porovnanie vplyvu zahranicnych slovakov v usa s izraelskou lobby
    nikto nechce pisat o tejto teme?
    ani stan nenapise ze slovaci neovplyvnuju politiku usa v prospech vojen v strednej europe zabezpecovanych Amerikou, pretoze su menejcenni?
    publikované: 19.05.2008 09:44:00 | autor: new world order (e-mail, web, neautorizovaný)
  55. Čo už by k tomu kto mohol napísať
    Okrem toho, že Slováci vo všeobecnosti nemajú primitívnu agresívnu kmeňovú mentalitu.
    A napriek tomu majú svoj vlastný štát. A necítia potrebu ozbrojovať sa. No prosto dekadencia.

    Aha, aká správa v smetiarni
    http://www.sme.sk/c/3883706/Budhizmus-je-najrychlejsie-sa-siriacim-nabozenstvom-v-Singapure.html
    Mali by tam ísť Aumann na turné. Aby tým hlupákom vysvetlil, že homo sapiens sa nemá dekadentne zaoberať mysľou, ale zbraňami.

    Inak, v tom rozhovore v Trende starý talmudista objavne - ako s ana nositeľa Nobelovej ceny patrí - rozumbraduje o tom, že vždy existuje viacero ciest.
    Samozrejme. Aj Izrael si mohol vybrať singapúrsku cestu civilizovanej kooperácie - ale vybral si kmeňové barbarstvo etnických čistiek a bezohľadného rozširovanie Lebensraumu.
    Vzľadom na historické skúsenosti predpokladám, že neúspech tohto storočného sociálnoinžinierskeho projektu - lebo ten neúspech je zákonitý - sa pokúsi detinsky hodiť na krk niekomu inému. Potom bude treba jasne povedať: nie my, ale VY ste si svoj režim vybrali. A ponesiete za to zodpovednosť.
    publikované: 19.05.2008 11:11:52 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  56. toto je vyborne:
    Albert Einstein described belief in God as "childish superstition" and said Jews were not the chosen people, in a letter to be sold in London this week, an auctioneer said Tuesday.
    The father of relativity, whose previously known views on religion have been more ambivalent and fuelled much discussion, made the comments in response to a philosopher in 1954.

    As a Jew himself, Einstein said he had a great affinity with Jewish people but said they "have no different quality for me than all other people".

    "The word God is for me nothing more than the expression and product of human weaknesses, the Bible a collection of honourable, but still primitive legends which are nevertheless pretty childish.

    "No interpretation no matter how subtle can (for me) change this," he wrote in the letter written on January 3, 1954 to the philosopher Eric Gutkind, cited by The Guardian newspaper.

    The German-language letter is being sold Thursday by Bloomsbury Auctions in Mayfair after being in a private collection for more than 50 years, said the auction house's managing director Rupert Powell.


    In it, the renowned scientist, who declined an invitation to become Israel's second president, rejected the idea that the Jews are God's chosen people.

    "For me the Jewish religion like all others is an incarnation of the most childish superstitions," he said.

    "And the Jewish people to whom I gladly belong and with whose mentality I have a deep affinity have no different quality for me than all other people."

    And he added: "As far as my experience goes, they are no better than other human groups, although they are protected from the worst cancers by a lack of power. Otherwise I cannot see anything 'chosen' about them."

    Previously the great scientist's comments on religion -- such as "Science without religion is lame, religion without science is blind" -- have been the subject of much debate, used notably to back up arguments in favour of faith.

    Powell said the letter being sold this week gave a clear reflection of Einstein's real thoughts on the subject. "He's fairly unequivocal as to what he's saying. There's no beating about the bush," he told AFP.

    http://www.breitbart.com/article.php?d=080513122249.m3ds3b6j&show_article=1
    publikované: 19.05.2008 11:56:05 | autor: Sinuhe (e-mail, web, neautorizovaný)
  57. Aky je rozdiel
    medzi Aumannovymi "barbarmi, ohrozujucimi Europu" a medzi Tisovymi "skodcami Slovenska"?
    .
    Fakt ziaden rozdiel nevidno, ak neratam tych vyse 60 rokov casoveho rozdielu.

    Mozno je este rozdiel ten, ze Aumannovi urcite o blaho Europy nejde,
    zvlast ked uvazime, ktore politikum bolo na cele multikuli dovozu turkov a arabov do Europy, a ktore politikum kazdeho, kto bol proti (nielen radikalov ako Le Pen) oznacovali za nacistov.

    Krique, vies, ze si nacista?
    Len Stanko ma ciste svedomie, ten sa vzdy nadchynal tym, aky vraj budu vsetci jednotne hnedi.
    ( skoda, ze uz si urcite nepameta, ta nasa rakuska opica z Amstettenu
    )



    publikované: 19.05.2008 12:16:06 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  58. Ako vidim,
    do Drobneho na Jetotaku sa pustila zidovska grcajuca uderka.

    :)
    Nuz, suchymi faktami na tych veru nezaposobi.:)
    publikované: 19.05.2008 12:34:33 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  59. Suchými faktami nezapôsobil
    ani Mordechaj Vanunu
    http://www.informationclearinghouse.info/article19942.htm
    Plná izraelská pivnica jadrových zbraní - až sa tak trasú použiť ich.

    Môžbyť, new world order, že to USraelské one-state solution je snaha udržať aumannovské monštrá na uzde.
    publikované: 19.05.2008 16:59:24 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  60. Je to stara znama vec, ale stale sokuje:
    "A few months later, I was kidnapped by the Israelis in Rome and sent secretly by ship to Israel, where I was subjected to a closed military trial without counsel."

    Ja som dobrak, ale stale sa nemozem obranit usmevu ked si predstavim, ze by sa unasali najspinavsi sionisti a boli tajne sudeni.

    neviem, preco to vlastne nerobime.
    ma nieto proti tomu, proti napodobovaniu Izraela?
    Kua, KTO?

    Asi si vybavim ten networking.


    publikované: 19.05.2008 17:48:33 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  61. Kedze najprv nik nebol schopny vysvetlit,
    ako sa vysvetluje nadproporcna aktivita (urcitej) mensiny,
    a teraz po tom, ako som mechanizmus akumulacie vysvetlil nik nie je schopny oponovat,
    pridam este jeden konkretny faktor.

    Este kedysi pred rokmi som pripominal prave Eme, ze v zapadnom tzv. judeokrestanskom svete ma ta mensina, ktora sa definuje ako nositelka tradicie, ako tvorca tradicie, teda tzv. Zidia, nezanedbatelnu vyhodu ci ochranu.
    Preto vsetky mozne hereticke odnoze ako aj akekolvek ine cudzie sekty v katolickom stredoveku vykapali, ale Sekta, ktora sa ohanala tym, ze je sektou patriarchou, teda tzv. Zidia, bola TABU a zila svoj standardny networkovy zivot zvany diaspora.

    Dnes sa argumentuje obcasnymi dedinskymi konfliktami - to je vsak nic oproti vyhodam, ktorymi ich ochranovalo vedenie krestanstva a doteraz tak robi
    (vid evangelikani, ci ako sa prekladaju z anglictiny, vid ostatne zvratene protestantske sekty a konieckoncov aj katolicizmus).

    Dnes k tomu chcem pridat, ze opozicia voci jedovatemu politickemu dietatu zidovstva sionizmu nie je len reakcia na jeho zlociny poslednych 60 rokov, vratane nuklearnej nekontrolovatelnosti, ale je to aj reakcia na tuto staru zatuchnutost, ktora bude Zapad nicit, kym z nej nevyrastie.

    Je to proste deformacia, primitivnist, o ktoru uz prakticky nik nema zaujem, podobne ako o vsetky tie predosle primitivnosti.

    Tendencia vymanit sa z nej je standardny proces - aby sme sa mohli venovat skutocnym problemom a pripadne novym moznostiam.
    Zaoberat stale znova a znova problemami Abrahama, Jozefa a tych ostatnych podvodnikov z doby bronzovej ci skor kamennej uz naozaj NECHCEME.

    Amen:)
    publikované: 19.05.2008 18:17:17 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  62. may 19
    A Palestinian youth was killed by IDF fire Monday at the Hawara checkpoint south of Nablus, according to Palestinian sources.

    According to the report, soldiers fired a number of shots at the youth after he refused to lift his shirt, and began to argue with soldiers.

    The youth died as a result of gunshot wounds.
    publikované: 19.05.2008 20:44:03 | autor: new world order (e-mail, web, neautorizovaný)
  63. Asi už IDF začala používať zázračnú mašinku
    identifikujúcu mayhem u podozrivej persóny.

    Mašinka na mayhem pípala, tak hrdinská IDF chlapca dostrieľala ako rešeto:

    Soldiers apparently fired a number of shots at the youth after he refused to lift his shirt, and began to argue with troops on guard at the checkpoint.
    The youth died as a result of gunshot wounds.

    The IDF confirmed the incident, reporting that a Palestinian citizen approached the Hawara checkpoint Monday afternoon, behaving in a suspicious manner. The man beeped numerous times when he passed through a metal detector, even when asked to remove objects from his person.

    Soldiers reported becoming suspicious when the Palestinian man began to argue with them. They opened fire when the man reached for something under his shirt.
    According to IDF sources, the man was in possession of a suspicious object.
    Security forces are looking into the incident, and the army is also investigating whether or not appropriate procedures were followed before opening fire.

    ---

    IDF zas "vyšetruje" incident. Vrah si sám vyšetruje vraždu, ktorú spáchal.
    o jo, svetlo medzi národmi. Jediná demokracia na Blízkom Východe, neochvejný spojenec USA v boji proti teroru.
    publikované: 19.05.2008 21:34:36 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  64. Mal suspicious object.
    Zrejme svoje srdce.

    Oni take nemaju a zabijaju kazdeho, kto nie je monstrum, ako vrahovia z IDF
    publikované: 19.05.2008 21:48:58 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  65. Sa divím,
    že ešte nepribehol Stanko a nezačal vreščať, že aj na Slovensku predsa včera kuklicajti odpráskli jedného psychopata, čo bol tak isto vo vlastníctve kovového predmetu, ako inak, sekery.
    Určitý rozdiel je však predsa len v tom, že ten dement pred časom vyzabíjal svoje deti, za čo by Palestínčan dostal vo svätej zemi metál.
    No, celé to len ukazuje, že ako Slovensko tak i Izrael so svojimi mašinkami sústavne zaostávajú a majú sa čo učiť od najbezpečnejšieho najsuperštátu na celej planétke aj s jeho novátorským preventívnym systémom trhového udavačstva.
    publikované: 19.05.2008 22:05:31 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  66. IDF už "vyšetrila"
    Chalan bol ovešaný bombami, ktoré z neho potom zvesili a "kontrolovane odpálili".
    Interesantné. Keď pred cca troma týždňami zabila hrdinská IDF v Gaze ženu s troma deťmi, promptne "vyšetrila", že vojaci strieľali do podozrivých teroristov, tí vybuchli a zabili ženu a tri deti.

    Zajtra sa možno dočítame, že chalanisko bol trénovaný v Iráne a bomby boli iránske atómové.

    Vždy, keď IDF zabije v koncentračnom tábore Gaza alebo Západný breh nejakého Palestrínčana, urobí z neho teroristu, ktorý išiel spáchať ďalší holokaust.
    Toto hranie sa vraha na obeť je už na zvracanie.
    publikované: 19.05.2008 22:08:38 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  67. Balfour to Blair
    Velice poučný dokumentárny film o politike GB v Palestíne

    http://www.informationclearinghouse.info/article19948.htm
    publikované: 19.05.2008 22:30:10 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  68. Arton, nejako si zmakkol
    Čo tam po srdci. Jediné správne srdce je aj tak len to, ktoré bije pre holokóst.
    Ale k tej tvojej teórii som ešte chcel dodať čosi nesúvislé. To, že to takto funguje len u niekoľko málo menšín (okrem tej šesťcípej napr. aj tej našej maďarónskej) a závisí to tiež od nátury hostiteľa, netreba zoširoka rozoberať. Stačí sa pozrieť len na menšiny hen v nemeckom Sprachlande a vidíme, aké je ich postavenie. A to pritom držia spolu rovnako ako Židia, ani vzdelanostne na tom mnohí nie sú najhoršie. Len skrátka nie sú takí drzí. V podalpských krajoch je napríklad celá komunita česko-slovenských staroemigrantských zubárov a zarábajú také prachy, že keby sa o tom nedajbože dozvedela irča, tak sa v tu ránu roztečie na kolomaž. Keby sa ale chceli stať prednostami hoci len nejakých miestnych priposratých monokliník, nemajú najmenšiu šancu a sú držaní starostlivo mimo. Atď atď.

    Zato židofili si medzi sebou radi trkotajú následovnú prúpovídku (nech mi odpustia odklon od oficiálnej verzie, ja ich zas tak pozorne nepočúvam).
    Stretnú sa dvaja rektori univerzít, jeden ruský a jeden americký. Ten ruský sa chváli pred americkým:"My máme u nás takú demokraciu, že až traja dekani fakúlt sú Židia". Americký odpovie:"Vidíš, ja ani neviem, ktorí z tých našich sú Židia".
    Tak takto sa títo liberáli zabávajú na Rusoch. A Židia zase na nich a ich stratenej imunite, lebo oni veľmi dobre vedia, koľko tam majú svojich ľudí. A teraz sa môžeme smelo opýtať, ktorí dekani sedia vo svojich foteloch preto, lebo sú schopní a ktorí preto, že sú vyvolení.
    publikované: 20.05.2008 01:03:23 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  69. Korporátne média už rozniesli správu
    o hrdinstve IDF po svete.
    http://www.sme.sk/c/3885006/Predjordansko-Izraelski-vojaci-zabranili-samovrazednemu-utoku.html

    Nikde ani zmienka o tom, že chalan bol rozstrieľaný na okupovanom území a nepokúšal sa dostať medzi vyvolených.
    V reáli to bolo zjavne tak, že izraelská ozbrojená krava, "ktorá bola do incidentu zapojená", dostala hisák, jej kolegáček chlapca zabil a potom bolo treba vyfabulovať dôvod.
    Podľa TASR ním bolo 5 rúrkových bômb.
    Podľa Haaretzu 3.
    http://www.haaretz.com/hasen/spages/985054.html

    To ale nemá logiku, že by sa chlapec, ktorý od malička pozná okupačné čekpointy, chcel samovražedne odpaľovať až potom, keď na neho začne nejaká okupantská krava vrieskať.
    Podľa pôvodnej správy sa chlapec len podozrivo správal a neposlúchal.

    Nevie niekto, čo sú to tie strašné rúrkové bomby a ako sa nimi páchajú samovraždené atentáty?
    publikované: 20.05.2008 06:04:06 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  70. Zakladateľ googlu pochádza z rodiny,
    ktorej antisemitizmus takmer zničil život. Otec bol dokonca v plynovej komore.

    http://www.haaretz.com/hasen/spages/984576.html

    Rodičia síce mali v ZSSR výborné vzdelanie a výborné pracovné miesta, ale prečo si nezabľačať o antisemitizme.

    Keď si starý vynetworkoval na zahraničných konferenciách (ktorých sa vtedy nemohol zúčastňovať hocikto) s kmeňovými kolegami odchod do USA - a dobrú prácu v USA vďaka svojmu vzdelaniu a postaveniu v ZSSR - zas bľačali, že im síce ZSSR dal povolenie, ale kým to byrokrati zúradovali, starý už prišiel o funkciu.

    Začítajme sa - hlavne do záveru:
    "Mikhail Brin decided to study mathematics instead, and was offered a place although the entry exams for Jews were sat separately, in rooms that were notoriously known as "the gas chambers." In 1970, he graduated with distinction. Later, he gained his PhD from the University of Krakow, and worked for the Russian economic policy planning agency."

    Sranda, ako sa chcú ruskí židia dištancovať od talmudistického dieťaťa - bolševizmu a tváriť sa, že bol antisemitský. Zas hrať obete.
    publikované: 20.05.2008 06:13:58 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  71. Ďalšia verzia hrdinstva IDF
    zavraždením chalana je v Jerusalem Poste
    http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1210668677472&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull

    Tam už je chalan 20-ročný a skôr, ako ho dostrieľali ako lovnú zver, nechali ho špacírovaž sa opakovane detektorom kovov. Typické správanie amovraždeného atentátnika.

    A nezabudnime na prvú správu, podľa ktorej hrdinská IDF promptne vyrazila do dediny, aby si to vybavila aj s jeho rodinou. Zrejme im, ako obvykle, zbuldozéruje dom.

    Áno. Svetlo medzi národmi a najdemokratickejšia demokracia. Nech je svetu - aj nám - vzorom
    ... a potom sa uvidí.
    publikované: 20.05.2008 06:27:03 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  72. motor z pracky su ZHN
    "The force manning the checkpoint called on him to identify himself, and noted that he was handling an object that appeared to be an explosives belt secured to his body. "

    Toto je jedine realnejsie info.
    Nieco appeared.
    Zastrelili ho.
    Cokolvek, co mal na opasku, pripadne len opasok, pripadne podhodene "rurky") oblozili svojimi vybusninami a tak"riadene odpalili".
    Nik nemoze viac dokazat, ci vybuchli len "iniciacne" vybusniny, alebo aj cosi ine.

    IDF nezhromazduje ukoristene vybusniny ako dokaz svetu o atentatnikoch?
    Alebo azda na to nie je technicky dost vyspela? Ale no .
    Taky dokaz je okrem ineho aj evidencia toho, kde a ako prichadzaju palestincy k vybusninam a ako ich vyrabaju, si nechali IDF investigativci znicit? Ale no.

    ---
    Ale nebudme premyslavi, budme tupi ako Stanko, a uverme, ze 16 rocny chalan chcel spachat samovrazedny utok..
    Pytam sa - kto sposobuje situaciu, ked sa deti musia zo zufalsttva zabijat?
    Palach nechava pozdravovat, Vas, vy okupantske svine. Teba Stanko, Krique, Iris - Vas menovite.
    publikované: 20.05.2008 08:21:15 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  73. A či vôbec niečo vybuchlo
    Pretože to nikto nezistí. Po skúsenostiach s izraelskými šokujúcimi klamstvami, ktorými prokrmuje svetovú verejnosť, nie je dôvod brať vyhlásenia IDF vážne. Zaujmi k nim skeptický postoj - a hneď si antisemita, popierač holokaustu a podozrivý terorista.

    IDF si svoje zločiny vyšetruje sama. Vrah-okupant sám vyšetruje vraždy, ktoré spáchal na okupovaných územiach.

    Ja neviem, či si niekto dokáže predstaviť, že by sa okupačná sovietska armáda správala k Slovákom s takým sadistickým barbarstvom ako Izrael voči Palestínčanom - a sama by si vyšetrovala vraždy a demolácie domov.
    A popri tom mohla veselo zatýkať všetkých "podozrivých" a strkať ich na celé desaťtočia do koncentrákov, bez súdu.
    Sovietsky okupačný režom toto nerobil, a preto sa nestal svetlom medzi národmi a najdemokratickejšou demokraciou.

    Izrael momentálne väzní na svojom území asi 11 tisíc ľudí (aj túto noc zatkol ďalších troch tzv. podozrivých, takmer každú noc robí na Západnom brehu razie po domoch a odvláka, koho chce).
    Od roku 1948 bolo v izraelských väzniciach - a predtým aj vo väzniciach v okupovanom Libanone - bezdôvodne zadržiavaných a mučených okolo pol milióna Palestínčanov.
    Túto a podobné bilancie Izrael pri príelžitosti svojho hodokvasu nezverejnil. Nehodia sa do imidžu.

    Hlavne, že celý Západ bľačí ako posadnutý a korporátne média sa idú udusiť moralizovaním, keď nejaké Bielorusko alebo Mjanmarsko zatkne opozičného novinára. Ktorý určite neskončí na 12 rokov v samotke ako Mordechaj Vanunu.
    publikované: 20.05.2008 08:49:09 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  74. ano
    to je tazko predstavitelne, ze by sa nejaky Arab chcel odpalit na stanovisti. Zaujimave, do akych idiotskych tem sa viete nasmerovat, ked uz nemate o com pisat.
    publikované: 20.05.2008 08:50:42 | autor: Stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  75. Pardon za preklepy,
    ale tie opakované sprosté izraelské klamstvá rozmýšľajúceho človeka proste naserú.
    publikované: 20.05.2008 08:50:56 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  76. Realny komunizmus bol riadne svinstvo.
    Bol to byrokraticky moloch, nezastaviaci sa ani pred zivotmi nevinnych, a pozadujuci kooperaciu svojich obeti.

    Ale NIC z casov realneho socializm 70-tych a 80-tach rokov nemozno porovnat so svinstvami dnesneho sionizmu a NIKDY za cias socializmu NIK odo mna nechcel, aby som co len mlcky schvaloval TAKETO SVINSTVA, ake dnes pacha Izrael.


    publikované: 20.05.2008 08:51:17 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  77. Stanko, vysvetli nám, prosím ťa, čo je to
    to tvoje "stanovište".
    Tvoja rodná hruda či čo?
    publikované: 20.05.2008 08:52:06 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  78. Idar, ja som a bol som vzdy dobrak.
    Ja budem vzdy pocitovat zachvev nechuti aj vtedy, ked Stanko o par rokov napise:

    "to je tazko predstavitelne, ze by sa nejaky Zid chcel odpalit na stanovisti a tak ho odjebali."

    Ba budem pocitovat zachvev pochybnosti aj vtedy, ked na ulici odfaklia Stanka ... ved mozno aj na nom je nieco normalne a nebyt jeho pokazenej vychovy ... Mozno ho mali skor vypustit z pivnice.

    Idar, pohladu spolocenskeho je to zrejme chyba.
    Spominam si, ako sme PO sametovej prefarbovacke nechali uz veci bezat, ze si to dalej situacia vyriesi.
    Nuz, vyriesila si - ako tak - ale pri pohlade spat to vyzera, ze prilozenim ruky k dielu by sa veci nezhorsili.

    Ale myslim, ze funguje urcita kauzalita, ved vies, zakon zachovania.
    Co sa zanedbalo minule sa vycisti teraz.
    Dovtedy sa chodi s dzbanom po vodu ....

    publikované: 20.05.2008 09:10:00 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  79. Keď už sme pri tých
    starých zlatých monotónnych časoch, tak si na základe utrápeného Brimovho príbehu pripomeňme, že najväčším hriechom socializmu bolo to, že neprivilegoval Židov až do takej miery, ako by si to sami boli bývali želali. Vskutku smutné.
    Však ináč hlavne preto sa robili aj tie prevraty.
    publikované: 20.05.2008 09:37:21 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  80. Idar, a co sa tyka mensin,
    mas samozrejme pravdu.
    Vacsiny aj mensiny su rozne co sa tyka stupna ich "integrity".

    Dalo by sa tozvat "xenofobia", ci lepsie by bolo povedat xeno-uzavretost (nebudem hladat grecku druhu cast slova). Nik nepochybuje, ze zo znamych etnik je najxenofobnejsia prave Zidovska mensina.
    O tom fakt nemozno pochybovat.

    A dalsia tema z tvojeho prispevku - Cechoslovaci v Sprachlande ked zarobia, tak asimiluju. Kein Problem (boze, uz som jak Cyrano), teda ziaden problem, a potom si prinajmensom v druhej generacii na ostrakizaciu nemozu stazovat.
    Nasa sekta to nechce. Zamerne to nechce, lebo to pouziva ako znak svojich "patriarchalnych" vyhod.

    Ked vyschne humus, na ktorom parazituju - krestanstvo - skonci aj tendencia k nakazlivym chorobam.
    Vy ste tu sami doxtori a prirodovedci - je to tak?
    publikované: 20.05.2008 09:40:02 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  81. Dovolim si dokonca povedat,
    ze za starych cias bol MENSINOVY RASIZMUS dostatocny - len ten system bol nahovno.
    Preto rozni ak nie rovno vsetci taki ako Brinovci dostavali (UPLNE BEZ PROBLEMOV!!! V KOMUNISTICKOM RUSKU) pohov k odchodu.

    Vybyvali si Rusko.

    A na zaver si este chceli zobrat aj ropu.
    Niektore memy su proste pre nasinca neuveritelne NENAZRANE.

    publikované: 20.05.2008 09:50:49 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  82. Bavíme sa, tanečnica, o kurvách, ktoré vraždia.
    Síce aj kradnú cudzie územia a ohovárajú nás a mrdajú nám cez média mozgy, ale my sa tu četníka nedovolávame.

    Ja len hovorím, že pravidlá hry sú očividne, jasne a zreteľne nahovno. Špinia mi ruky od krvi a pokúšajú sa urobiť zo mňa bezcitné vraždiace starozákonné kmeňové monštrum.
    Ja len hovorím, že podľa týchto pravidiel ja už hrať NECHCEM.
    A nebudem.
    publikované: 20.05.2008 10:38:16 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  83. No hej, kresťanstvo
    Rozvinutie bľačivého mému večne ublížených nevinniatok do sveta formou globálnej nadstavby
    Privilegovaný kmeňový substrát vzhliadajúci k sadistickému b.hu pochopiteľne zostáva prítomný.
    Lebo šéfa nariaďujúceho vyhlušiť, zničiť a prevalcovať majú toho istého.
    Stačí sa pozrieť do histórie jednej aj druhej Ameriky.
    publikované: 20.05.2008 10:49:18 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  84. Ta hlboka mudrost ceskej kultury ale spociva asi aj v tom,
    ze aj ked sa cetnika nedovolaju, beru to z nadhladu.

    A ako pises v druhom prispevku, dovolavat sa nema vyznam, clovek si veci musi vybavit sam.
    publikované: 20.05.2008 11:15:32 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  85. Zas som nahodne nazrel a nacrel do Sme:
    "A slovaci? To je banda dementnych primitivnych tvorov,ktori maju pamat dlhu ako ryba a instinkt opice..."
    publikované: 20.05.2008 13:09:37 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  86. Armádne izraelské rádio hlási
    14:02 3 IDF troops who killed Palestinian hunter in W. Bank jailed for 10 days (Army Radio)

    V živote som si nemyslela, že brutálna scénka v stupídnom filme Faunov labyrint, kde nácek zavraždí nevinného poľovníka, môže byť reálna.
    Môže. Na územiach okupovaných izraelskými nacistami.
    Jediný rozdiel je, že izraelskí náckovia dostali za trest desaťdňovú basu.
    publikované: 20.05.2008 13:29:19 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  87. artone, díky za pozdrav od Palacha,
    ale mal by si ho smerovať palestíncom.
    Už som kdesi na SME-iskusii navrhol, aby palestínci bojovali za svoje záujmy ako Palach, resp. budhistickí mnísi v Indočíne, ktorí sebaupaľovaním protestovali proti vojne v Indočíne.
    Palach urobil proti okupácii vojskami CCCP viac upálením, ako keby sa vyhdil do vzduchu medzi rotou ruských vojakov.
    Palestínci samovražednými atentátmi síce uspokoja väčšinu moslimov a všetkých antisionistov, ale svojej veci - vzniku palestínskeho štátu len ubližujú, lebo zavdávajú dôvod na odvetu.
    Mali by sa poučiť z Gándího, ten mierovou cestou - a za dobu kratšiu než 60 rokov dosiahol samostatnosť Indie
    publikované: 20.05.2008 21:15:20 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  88. Teoreticky vzato
    máš, kriq, pravdu. Lenže to by javisko tohto predstavenia nesmel byť Izrael a v hľadisku by nesmeli sedieť zdegenerovaní západní televízni diváci.
    Možno by sa to 2-3 krát v masmédiách ukázalo, ale potom by sa už žiadnym upáleným Palestínčanom nikto nezaoberal, iba ak z recesie. Takto sa to odprezentuje vždy, to aby sa vyzdvihlo nekonečné utrpenie a strádanie izraelského národa a aby sa zahovneným prstom ukázalo na barbarských palestínskych militantov. Takže message prejde, aj keď odfiltrovaná.
    Nezabúdajme na to hlavné, a síce, s akými sionáckami tu máme do činenia.
    publikované: 20.05.2008 21:40:22 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  89. idare, možno áno, možno nie,
    nech sa o to aspoň pokúsia - a pomôžu Svetu odlíšiť, kto je tu dobrý a kto zlý. Takto sú všetci bojovníci/zabijaci/teroristi/vrahovia/etc hodení do jedného vreca.
    Dosť bolo kebyológie a výhovoriek, nech žije Gándího odkaz!
    publikované: 20.05.2008 21:49:42 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  90. kua, zabudol som prečo to nerobia:
    dobrovoľné zmárnenie svojho života je nanič, za to sa totiž nedáva v Raji 72 (vždy)panien
    :-b
    publikované: 20.05.2008 21:52:23 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  91. Pozri, Kriq,
    ani ja by som nemal nic proti tomu, aby si sa upalil.
    tiez by som si to pochvaloval.

    Palach neurobil proti okupacii UPLNE NIC.

    A Zidia podporou Izraela svojej veci tiez len skodia, lebo zavadzaju dovod na odvetu.
    Mali by sa poucit z Gandiho, ten mierovou cestou za dobu kratsiu ako 2000 rokov vytvoril Indicky stat.
    publikované: 20.05.2008 22:47:29 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  92. Nezamienat Gandiho cestu
    s nezmyselnym sebanicenim.
    Nejaky buddhisticky mnisi sa upalili aj vo Vietname, ale to nie je cesta.
    Je to nezmysel.
    (aj z hladiska spiritualnej je to prehnany extrem, pycha)
    Palestincania vlastne dnes tlacia Gandiho metodou (ine im ani nezostava, z hrdzavymi rurami hadze len ktovie aka podskupina proizraelskych provokaterov)

    Uznavam, ze samovrazedni atentatnici nevedu k cielu - ale ved to ani nie je politikum, skor prejav ZUFALSTVA
    (ak Kriqu nevies, co je to zufalstvo, tak sa este neupaluj, urcite sa dockas )

    Palestincania by to mali robit ako sionisti:
    zriadit checkpointy a na nich zabijat bezbrannych zidov.
    Lubovolne, tak ako oni.
    Preco by to tak nemohli robit?

    Proste, su to dobraci - a to myslim bez ironie a bez prehanania.
    Zatial stale su to neuveritelni dobraci.
    publikované: 20.05.2008 22:59:53 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  93. Ja by som kriqa moc
    na upálenie nenavádzal. Aspoň nie kvôli tomu, že on sám rozdáva takéto cenné rady Palestínčanom. Každý ma nejakú tú svoju kultúru a podľa toho aj koná. Tak ako sa zúfalí a rozzúrení Arabi vyhadzujú do vzduchu, tak kriq vo svojej zúfalosti bežne prehadzuje kabát. O dobrých a zlých sa tu my moc baviť nemusíme, to za nás urobia s ďaleko väčším dosahom korporáti. My zatiaľ môžeme len odizolovať svoje svedomie a maximálne dať na známosť, že prečo.
    Aj Čechov by sme mohli rozoberať veľmi dlho a so všetkých strán. V rámci kontrapunktu tu spomeniem len porovnanie českého schueputzerského postoja k protiraketovému dáždniku s tým sebavedomým poľským. Gorbačov minule Čechom odkázal, že Švejk by sa za nich hanbil. A to už niečo znamená.
    publikované: 21.05.2008 02:51:06 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  94. Upálenie môže kriq poradiť
    svojim sionistickým kamarátikom pri príležitosti blízkeho konca ich blšieho cirkusu na Blízkom Východe.
    Šéf agentúry pre páchanie alije odstúpil, pretože nevie zohnať žiadny tovar pre Zem zasľúbenú a spätný chod nabral také obrátky, že čoskoro bude z Izraela len štát 7 miliónov zasľúbených virtuálnych občianstiev, ktorých nositelia fyzicky žijú niekde inde, s ďalšími občianstvami. Zostane tam len 17 mafiánskych rodín, ktoré de facto vlastnia Izrael, v čom sa predĺžené blízkovýchodné rameno nápadne podobá telu, z ktorého rameno lezie - Spojeným štátom. Ozaj, je tu ešte niekto, kto nie je z korporátnych médií podrobne informovaný o chorľavom senátorovi za Massachusetts Edwardovi Kennedym?

    Včera bola v Jeruzalem Poste zábava. Najskôr táto trúba Jerichova vrešťala - použijúcich klasickú psychotechniku - že Bush s Cheneym na Irán zatiaľ neudreli, pretože Riceová s Gatesom sa hezitejtujú, ale už-už to bude. Vzápätí - po diplomatickom mumraji, ktorý v médiach nepočuť a niesol sa v duchu, či už fašistickému USraelu načisto drbe - sa USA ostro ohradili, že teda nič také.
    Dnes Olmert nariadil Spojeným štátom námornú blokádu Iránu. Vrece vyvolených bĺch funí a dupoce, aby mohlo zas nejaký štát po ekonomickom zničení aj fyzicky rozmlátiť.

    Oni si fakt myslia, že rozmlátenie Iraku im prešlo len tak a že im len tak prechádza aj to, čo vyvádzajú v Palestíne. Olmert si pozrie prehľad správ v médiach a povie: Je to dobré, celý Západ je na našej strane.
    Potom si zavolá špinavého zmrda Kouchnera namočeného v kšeftovaní s ľudskými orgánmi a nariadi mu podniknúť kroky, aby v južnom Libanone nemuseli natŕčať v ďalšej vojne pripravovanej Izraelom svoju vyvolenú riť izraelskí vojaci, ale aby túto oblasť zničili kontingenty UNIFIL, teda najmä nemecký, pretože zabitých Nemcov nie je škoda. A tiež Frantíci môžu zgegnúť, nie je medzi nimi žiadny Kouchnerov kmeňový kolega. A tiež Taliani ... a ďalší. Nech je pre nich cťou skapať za Izrael.

    Atakďalej.
    publikované: 21.05.2008 06:35:00 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  95. ak si národ vyberie cestu teroristu Barabáša
    a nie sebaobetjúceho sa Ježiša dopadne podľa toho.
    Ale palestínci čítajú korán, nie Nový zákon
    publikované: 21.05.2008 06:35:42 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  96. Ktoru cestu si vybral Izrael, Krique?
    A za sebaobetujuceho sa Jezisa sa vy krestanski obracai kabatov neskryvajte - tae by dufam prvy na vas (znova) zobral bic.
    publikované: 21.05.2008 07:44:29 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  97. Po vyhlásení štátu Izrael ho arabskí susedia voiensky napadli
    - takže mu bola táto cesta vnútená
    publikované: 21.05.2008 09:01:20 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  98. dovod na odvetu
    "A Zidia podporou Izraela svojej veci tiez len skodia, lebo zavadzaju dovod na odvetu. "

    To chces dat povrazdit aj tych par Zidov co na Slovensku ostali? To by uz na tom boli fakt lepsie v Izraeli, so vsetkymi tymi palestinskymi "polovnikmi" a inymi nevinymi ludmi.
    publikované: 21.05.2008 09:47:37 | autor: Stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  99. to neboli arabi
    kto dovliekol na blizky vychod militarizmus
    dotiahli ho tam ako infekcnu chorobu europsky a americki zidia
    spolu so stovkami ton zbrani vratane atomovych bomb

    kriq sa snazivo uci ojebavat ze agresor je obet
    vsetky zlociny co zidia na blizkom vychode pachaju im boli vnutene
    zidia vzdy nevinni
    vzdy nespravodlivo obvinovani
    vzdy prenasledovani
    vzdy neskodne obete
    milucke deticky ktore za nich nemozu to vzdy ti druhi zli zli zli
    fnuk
    publikované: 21.05.2008 10:07:57 | autor: new world order (e-mail, web, neautorizovaný)
  100. krigel,tento nayornz priklad tu uz bol, ale special pre teba:
    ja si u teba v obyvacke, spalni, kuchyni , kupelni a zachode vyhlasim svoju domacnost (moji kamosi tuto mi to v ulohe OSN odobria) a ja tebe necham k dispozicii priechodnu predizbu, cez ktoru si budem chodit ale ty do ostatnych priestorov nesmies. Bol by si s takym riesenim spokojny, alebo by si ma napadol?
    publikované: 21.05.2008 11:10:48 | autor: Sinuhe (e-mail, web, neautorizovaný)
  101. Stankoid sa rozculuje na Kriquov citat?
    To je typicke, ked sa sionisticke vyroky aplikuju na nich samych, ide ich slak trafit. Su sokovany.
    A to nehovorim, ked sa ich vrazdy obratia na ich samych, co budu robit potom.

    Co sa tyka sameho Kriqovho vyroku, nozno ze Kriq chce dat zavrazdit aj ten zvysok Palestincanov, co v Palestine zostal.

    Nad tym ja ale nespekulujem.
    Vidim, co robi Izrael uz teraz.

    A co sa tyka toho, ako je stankoidom zle v Europe - nik ich tu nedrzi nasilu. Maju slobodu, amerika je otvorena a vraj prosperuje.
    Go west.
    publikované: 21.05.2008 11:19:43 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  102. arton, neboj sa, nechcem dať "aj ten zvyšok"
    palesínčanov zavraždiť.
    Len navrhujem zmeniť stratégiu palestíncov, ak doterajšia nefunguje 60 rokov. Teda ak chcú svoj štát. Čomu mmoc neverím, pretože už ho mohli dávno mať. Ich cielom je zničiť Izrael a to môžu len bojom.
    Suinuhe, v Európe v priebehu dejín (až so do skomčenia WW.II) menili hranice úplne bežne. Napriek tomu sa tu nepodrezúvajú frantíci s nemcami, taliani s rakúšanmi, ba ani my s ukrajincami
    publikované: 21.05.2008 11:29:26 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  103. Najdemokratickejšia demokracia v praxi
    Likud MK Yisrael Katz, who is the head of the Golan Lobby in the Knesset lambasted on Wednesday the Prime Minister's Office for its official announcement of peace talks with Syria.

    "The prime minister and the president of Syria must thoroughly understand that there is a clear Knesset majority against an Israeli withdrawal from the Golan," Katz said. "More than 61 MKs signed a petition against relinquishing the Golan and they won't allow the prime minister to continue the process."

    K svetlu medzi národmi zjavne neprenikla informácia, že v zmysle medzinárodného práva je Izrael povinný vrátiť Sýrii Golanské výšiny bez ohľadu na to, čo si o tom myslí jeho zachcaný parlament.

    Dobre si všímajme, kto na jednej strane - keď mu to nevyhovuje -medzinárodné právo okázalo ignoruje (nezabudnime na Kosovar) a na druhej strane - keď mu to vyhovuje - má medzinárodného práva plnú hubu a štylizuje sa do pózy jeho najväčšieho obhajcu.

    Medzinárodné právo vznikalo dlho a za cenu nesmiernych obetí. Dovolíme teraz nejakým agresívnym skurvencom šíriacim chaos, aby ho rozvrátili?
    publikované: 21.05.2008 12:58:06 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  104. Krique, ja sa nebojim,
    ja ti len tlmocim Stankov bazor.
    On ti hovori, ze mas vrazedne tendencie, a ty sa obhajujes.

    I ked tvoje tezy su neobhajitelne.

    Vysvetli nam, co to znamena:
    "ciel je znicenie Izraela". To je akoze podla teba nejake demonicke prekliatie Palestincanov, ze z nicoho nic chcu znicit Izrael? A prave tito ludia sidlili tisicrocia tam, kde si sionisti vyhliadli svoj stat - no smola.
    Krique, ved tak prepity nemozes byt ani ty, aby si nevidel absurditu takehoto rozmyslania.

    Druha vec je, ze vraj Palestincania nechcu mat svoj stat - a preco by nechceli, ved s vlastnym statom, sa dari COKOLVEK lepsie - aj odpor Izraelu.
    To, ze Palestincania svoj stat nemaju je dosledok toho, ze prosionisticke medzinarodne spolocenstvo im kladie take polena pod nohy, ze je to nemozne.
    Slovaci takisto svoj stat nechceli, aby mohli do madarov tisicrokov rypat. vsak?

    Mimochodom, Slovaci, odkedy som Zid, zacal som si viac vsimat nadavok na Slovakov po sieti. Neuveritelne, ja, ako Zid, by som byt nimi to hned udal ADL aby prihnali IDF. Ale o to nejde, na ich priklade hned vidime uz spomenute, ze zrejme "nechceli" svoj stat - respektive nemali silu ci znalosti na jeho zalozenie. A potom ajhla, stacila jedna vacsia kriza, a stat bol zalozeny ... vlastne este nie, hlboka mudrost bratov Cechov nedopustila, aby si nezabrali svoje dve male kolonie. Daj malemu hajzlikovi slobodu, a zacne hned otrocit este slabsich . Zlyhanie Cechov nie je ojedinele.

    Ale to vsetko je uz minulost.

    Zaver: Slovaci maju osud maleho naroda natolko podobny Palestincanom, ze ba nemali NIKDY ani NAHODOU podporovat americko-sionisticke prasce.
    Cesi takisto.
    A Dani, Svedi, Holandani.
    A Taliani a vlastne CELA EUROPA.
    publikované: 21.05.2008 14:16:32 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  105. kriq
    v Europe sa do 2. svetovej vojny hranice menili ale bez toho, aby sa pri zmene hranic sucasne vyhanali ludia, ktori tam zili stovky ak nie tisicky rokov ... Takze tvoj priklad kriqva na obe nohy ...
    publikované: 21.05.2008 15:37:06 | autor: Sinuhe (e-mail, web, neautorizovaný)
  106. arton,
    len nedavno som tu opisoval ako sa dnes stava modne byt Zidom a vidim, ze uz aj ty si podlahol tomuto modnemu trendu ... :-)
    publikované: 21.05.2008 15:43:56 | autor: Sinuhe (e-mail, web, neautorizovaný)
  107. Sinuhe, ja viem, ale ked sa dobre pozres
    alebo si spomenies, vtedy si reagoval uz na moju myslienku.
    Aspon to tak vyzeralo.)
    Vsimni si moje prispevky aj k predoslemu clanku.
    .
    Vies, ja som dobrak a mam lahky zivot a tak nevidim dovod si situaciu neferovo ulahcovat. Ale na druhej strane mam dojem, ze nie je dovod nevyuzit vsetky moznosti ktore sa tak lahko priam ponukaju. Som Zid, mozate mi vyskocit na hrb ... a upozornujem - NEOPOVAZTE sa na mna krivo pozret. A bacha, ja pre blaho b.ha mozem robit cokolvek. A som ochotny bez mihnutia oka to urobit.
    .
    Jedina odchylka je, ze ja o tom nemlcim ale pisem.
    Ale ved tu to aj tak nik necita, len insideri, takze je to ok:)

    PS Nepliest si s inou satirou zvanou Protokoly.
    publikované: 21.05.2008 17:08:24 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  108. totalni keketi
    http://diskusie.sme.sk/viewdiscussion.php?spoj=clanok-3888505

    co im za to americania slubili? ze u nich nerozmiestnia rakety?
    publikované: 21.05.2008 17:54:54 | autor: new world order (e-mail, web, neautorizovaný)
  109. Nuz, to je asi ta hlboka ceska mudrost.
    ( neber si kritiku osobne, Tanecnica )

    Zopakujem :
    Daj malemu hajzlikovi slobodu, a zacne hned otrocit este slabsich . Zlyhanie Cechov nie je ojedinele.
    publikované: 21.05.2008 19:47:00 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  110. Horovitz, naozaj pekny priklad.
    z New left pravicovy radikal.

    Tiez si myslim, ze riesenie nie je v zahladzani nasledkov, ale v odstraneni pricin.
    Nenapisal som uz vcera:
    vysusme bacorinu domacej politiky a patriarchalne vyrastky vyschnu.

    Treba ist na to pozitivne.
    publikované: 21.05.2008 20:31:21 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  111. Ale nevyschnú, arton,
    nevyschnú. Väčšia časť sa ako obvykle presunie na lepší substrát a tí ostatní povytvárajú spóry.
    Pri najbližšej možnej príležitosti sa zase vyroja, až nebudeme vychádzať z údivu. Nezabúdajme, že si túto stratégiu tríbili tisíce rokov. To nie je len tak. Jediné čo môžeme pre dobro veci urobiť je to, že im tú príležitosť nedáme. A to je dosť ťažké, elikož my tiež nie sme zrovna ideálni. Teda čo my, skôr naši spoluopčani.
    publikované: 21.05.2008 21:36:58 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  112. Celkom jak Milka
    je táto Tanečnica.

    Čo majú zrazu všetci plnú hubu Sharona? Asi už definitívne otrčil kopytá, tak ho idú oficiálne odpojiť.
    Inak, arton, on sa dosť podobá na môjho deda, pánbohosláv. Asi som tiež Žid.
    publikované: 21.05.2008 21:59:42 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  113. Čoskoro tu budeme mať na meter štvorcový pitvora
    viac židov ako pri zakladaní komunistickej strany.

    Ale iné som chcela. Pred pár dňami, keď cena ropy oscilovala okolo 120 amerických zelených núl (AZN) za barel, nechal sa počuť istý renomovaný a značne ustarostený analytik, že do dvoch rokov bude cena okolo 200 AZN. Dnes je to 133 AZN a podľa môjho neanalytického odhadu dosiahne barel ropy cenu 200 AZN najneskôr do dvoch mesiacov.
    Otázne je, kto ešte bude mať o AZN záujem. Nepomôže ani Bushovo špacírovanie sa s kráľom Fajsalom labka v labke na Fajsalovej konskej onej ... farme.
    publikované: 21.05.2008 22:12:57 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  114. New world order, Česi majú dnes celkovo divný deň
    publikované: 21.05.2008 22:13:41 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  115. A na totok
    čo hovoríme?
    http://tvojepeniaze.pravda.sk/ropy-je-dost-ale-stoji-uz-132-usd-dzt-/sk_pakcie.asp?c=A080521_142111_sk_pakcie_p34
    Ja len čakám, kedy už "investori" skočia na niečo iné, čo ešte nie je dostatočne drahé.
    publikované: 21.05.2008 22:22:42 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  116. To by bolo riesenie, Idar.
    Vyhlasme sa vsetci za Zidov a mozeme svojich spolukmencov tvrdo usmernit.

    ( boze, zas sem dobehne ten kreten a bude tvrdit, ze chcem vyvrazdit vsetkych zidov na svete a prilahlej galaxii )

    No dobre, Idar, spory, ty si specialista, tak povedz, ako sa riesa problemamy so sporami - len preboha nenavrhuj DDT.


    publikované: 21.05.2008 22:33:48 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  117. Verme, že iránske tankery netrčia v Zálive
    kvôli námornej blokáde, ktorú Olmert nariadil Američanom.
    Fajsal jasne povedal vemenu Bushovi: na trhu je ropy dosť. Jediný problém je váš zasraný dolár. Svet je z neho zhnusený, pretože je to AMERICKÝ dolár.
    Všelijakí experti blábolia ako orákulá - a realita si ide po svojom. Jak tý ťavy nad vyťaženými saudskými ropnými ložiskami.
    publikované: 21.05.2008 22:37:34 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  118. Tiez by som sa chcel prihlasit,
    ale som mal dnes dost vydatny pitny rezim, takze som viac krat za den drzal v rukach dokaz, ze nie som, bohuzial...
    Iba ak v utajeni, ci utajeny, to by mozno slo, nie ?
    Chcel by som sa Tanecnice opytat, co je zle napr. konkretne na Fromm-ovi. Co som mal moznost citat, sa mi ako nevyspelemu kritikovi zidovskych osobnosti, /alebo radsej "osobnosti"?/ zdalo celkom zaujimave a koser!
    Hmm, mozno predsa len som. Alebo, som to zhltol aj s navnadou a prave preto nie som ?
    Dajte vediet, kde podvadza Fromm, nech viem na com som...
    publikované: 21.05.2008 22:43:08 | autor: Jozefb (e-mail, web, neautorizovaný)
  119. Problémy so spórami
    sa, arton, neriešia. Berú sa ako súčasť enviromentu a nechávajú sa na suchu.
    Ako všetci ostatní.
    publikované: 21.05.2008 22:57:31 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  120. Vyrazne ustupky, ktore vsak budu pomerne bolestive
    http://www.sme.sk/c/3889113/Izrael-Olmert-je-kvoli-mieru-ochotny-ustupit-Syrii.html
    ved nepovedal, pre koho. Alebo vela kriku, pred nicim, resp. skoro nicim?
    Aj nadpis je celkom fajn, dobry chalan to musi byt, ten Izrael, kvoli mieru radsej ustupi, ved vieme, kto ustupuje v slovenskej ludovej slovesnosti...
    publikované: 21.05.2008 23:07:15 | autor: Jozefb (e-mail, web, neautorizovaný)
  121. už je A. aj tam
    publikované: 22.05.2008 06:34:13 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  122. Jožko, tu sa nemusíš legitimovať
    ako na rabínskom súde.
    My ti dôverujeme.
    publikované: 22.05.2008 06:43:27 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  123. No, za Aumanna len tak narýchlo
    "Hitler rozmýšľal racionálne a ustupovanie pred ním malo za následok iba jediný výsledok: vojnu."
    Fakt by ma zaujímalo, čo by malo za následok neustupovanie Hitlerovi.

    To sú oni, aumanni. Vojna, vojna, vojna, vojna, vojna. Ožratí svojou dočasnou silou si idú svoju agresivitu zaštiťovať talmudistickou "vedou".
    publikované: 22.05.2008 06:47:57 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  124. prakticka zalezitost
    v clanku o aumannovi sa dovolavaju praxe
    "Ak vás niekto znenazdajky udrie päsťou do tváre, je racionálne mu úder vrátiť. Možno si už nabudúce dá pozor."

    tu je prax: sionisti znenazdajky udreli Arabov pastou do tvare. bez dovodu, bez priciny (podla talmudistu aumanna konali racionalne?).
    arabi sa zachovali racionalne a uder vratili

    ako vyzera blizkovychodny region dnes, vidi kazdy
    a este bude vidiet
    vrazdenie, vyhananie, trvaly konflikt hroziaci prerast do celosvetoveho nuklearneho nicenia
    to je aumannovska tzv racionalita
    je to idiot
    publikované: 22.05.2008 08:17:41 | autor: new world order (e-mail, web, neautorizovaný)
  125. ten "optimizmus" financikov je sokujuci
    este raz:
    "Fyzický trh s ropou je taký presýtený, že niektorí producenti (napríklad Irán) kvôli nezáujmu nakupujúcich začínajú vyťaženú ropu zadržiavať v tankeroch zakotvených v Perzskom zálive v nádeji, že neskôr sa zdvihne aj cena krátkodobých dodávok"

    Takze politicka kriza sposobuje plne tankery Irancov - dokaz, ze ROPY JE PREBYTOK.
    Spekulanti koli buducim ziskom zadrziavaju ropu - dokaz, ze ROPY JE PREBYTOK.

    Feudalizmus vsetko vyriesi.
    Ked ropy nebude, ked nebude co zrat, pripiseme na papierik niekolko nul, a vsetko zas bude.
    Zazrak.

    To je ich myslenie - myslenie idiota.
    publikované: 22.05.2008 09:31:13 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  126. Niežeby na tom záležalo,
    ale ten, čo sa s ním Bush špacíroval držiac sa za rúčku a o rope diskutujúc, bol sám Abdulláh, nie Fajsal.
    Iba pre poriadok.
    publikované: 22.05.2008 15:23:06 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014