Ema

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Obrázky z medzinárodnej výstavy

Pes má pána, mačka personál

Ide o praxou vytvorenú ľudovú múdrosť.

Na výstavách psov je nutné predvádzať psie kusy. Majitelia tým demonštrujú síce láskavú, ale predsa len nadvládu nad svojím domácim zvieraťom.

Nie tak na výstavách mačiek. Tam sa mačací personál ide potrhať od úslužnosti, aby mačička nepociťovala nepohodu. Opatrne ju nesie v náručí do a z kobky s porotou, vo výstavnej klietke ju kŕmi vyberanými kúskami a máva jej pre rozptýlenie paličkou s kystkou farbeného vtáčieho peria ako otrok u Ali pašu. 

Na aktuálnej medzinárodnej výstave mačiek, čo sa koná dnes a zajtra, sa okázalo nudilo mnoho desiatok mačiek. Zvyšok spal.

My sme tam šli nakúpiť rôzne chutné veci granulované aj konzervované, a tiež malé cvernové myši, ale keď už sme tam boli, pozreli sme si Šunkesovu konkurenciu.

Portrét ryšavého mladíka

Dáma v bielom s nerezovou miskou

Feline fatale

Spiaca mačka, bdelý bodyguard

... ma serete

Kocúr s berylovými očami

 

Bonus

Nesúťažný exemplár

Kocúr Šunkes. Na najvyššie priečky mačacej súťaže zdravia, krásy a ušľachtilosti mieni zaútočiť až na jeseň


Fotografie odtiaľto aj odhentiaľ | stály odkaz

Komentáre

  1. Kocúrie antiméty
    Nie všetko, čo sa medzi ľudom povráva, sa aj vždy zakladá na pravde. Sa to asi šunkesovi páčiť nebude, ale poznáme aj cicky aportujúce, hentakéto:
    http://www.youtube.com/watch?v=jecX10yJ9Cc&eurl=
    publikované: 04.03.2007 13:59:27 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. Idar, ty si pes
    Ja, mačka, v tom vidím toto: cicka si behá po obľúbenú myš, ktorú jej neurotická panička mrská do chodby. Nechci vedieť, čo tam zamraučala.
    Keď tam podhodila biely vechtík - cicka nič.
    A všimni si tiež, že po chvíli si odniesla myš na iné miesto, ale tá osoba jej ho aj tam odtrhla od huby a zahodila.
    To nebol slintavý psí aport pre páničkovo potešenie a nejaký ten motivačný mlsík.
    Ty etológiou pohŕdaš, že?:p
    publikované: 04.03.2007 14:28:28 | autor: Šunkes (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. Purim special
    Pri príležitosti židovského sviatku Purim, ktorý sa deje paralelne s výstavou mačiek ,si dajme tematický analytický text, vskutku veľmi dobrý
    http://www.counterpunch.org/atzmon03032007.html
    Ako píše autor, "týka sa to aj vás".
    Purim je prvá dávka hardcore indoktrinácie nenávisťou voči ne-židom, ktorú dostávajú židovské deti spolu s kanibalskými purimovými koláčmi a karnevalovými maskami.
    A hento vyplakávanie sa ťahá aj celým kresťanstvom, v tom nezaprie svoje korene - prevzatie pohodlných primitívnych konceptov. "Júj, levom nás hádzali," lamentujú o časoch, kedy sa stratilo všetko cenné a zostalo len ich bľabotanie.
    Pardon, že som sa odklonila od témy, ale mačky svet neohrozujú. Na rozdiel od hentých nenávistných mýtov.
    publikované: 04.03.2007 14:40:17 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. A to ako je možné,
    že ty, šunkes, o takomto čase nespíš?
    Si nemysli, že keď sa najnovšie už píšeš s veľkým Š, že teda tu ako môžeš tým pádom mediálne zavádzať a jasné fakty poprekrúcavať. My ti na to neskočíme ako tá mačička po plyšovom hlodafcovi.
    Som vedel, že to s tým bielym žužvalcom neunikne tvojmu bystrému zraku. Ju ale cuklo a to sa ráta. Skutočnosť je taká, že ten biely vecheť dopadol veľmi blízko a sa teda neoplatilo ho nosiť späť. Po zrelej úvahe. To je celé. Popros ty radšej emu, nech ti tiež niečo popohadzuje a si trochu zašportuj. Kdo se sportem rozjaří, mívá růže ve tváři. Veď vieš.
    publikované: 04.03.2007 17:54:51 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  5. víííííno
    Hmm, neviem, čo je na purimových koláčikoch kanibalské (ak sú, tak neviem ako by si označila jedenie chleba, ktoré sa často deje pri kresťanských bohoslužbách...)
    Ale mojmu uchu Purim neznie ako zlý sviatok:
    "On Purim day, typically toward evening, a festive meal called Seudat Purim is held, with wine as the prominent beverage; consequently, drunkenness is not uncommon at this meal. The jovial character of this feast is illustrated in the saying of the Talmud (Megilla 7b) stating that one should drink on Purim until he can no longer distinguish between the phrases, arur Haman ("Cursed is Haman") and baruch Mordechai ("Blessed is Mordechai"). (In Hebrew these phrases have the same numerical value, and some authorities, including the Be'er Hagolah and Magen Avraham, have ruled that one should drink wine until he is unable to calculate these numerical values.)"
    http://en.wikipedia.org/wiki/Purim#The_Purim_meal
    Len aby to víno bolo dobré!
    publikované: 04.03.2007 19:22:37 | autor: Greebo (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. V kresťanstve, Greebo, visí mŕtvola na kríži
    ako dôkaz degenerácie starých vegetačných mýtov.
    No ale o inom som chcela. Obidva rituály - pojedanie homentašen aj Kristotela - sú iracionálne. Ale je tu istý nezanedbateľný rozdiel.
    Na Purim sa obžierajú uši nepriateľa. Je to akt nenávisti voči osobe, o ktorej židia veria, že žila aj naozaj, nielen v kmeňových povedačkách. Od malička touto nenávisťou a paranojou exponujú detskú psychiku.
    Kresťanský chlieb a víno - telo a krv mali utlmiť barbarské obetovávanie živých zvierat. I keď archetyp skrmovania (boho)človeka musí na deti tiež pôsobiť bizarne, nie je v ňom prítomná emócia nenávisti.
    Je jasný ten etický rozdiel?
    A to skutočne kresťanstvo neobhajujem ani náhodou.
    (Numerical value kóšerných vín so všelijakými rabínskymi štempľami na etikete vysoko prevyšuje ich kvalitu. Taká je moja skúsenosť).
    publikované: 04.03.2007 20:27:01 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. uši
    <i>Na Purim sa obžierajú uši nepriateľa. Je to akt nenávisti voči osobe, o ktorej židia veria, že žila aj naozaj, nielen v kmeňových povedačkách. Od malička touto nenávisťou a paranojou exponujú detskú psychiku. </i>
    Aký je rozdiel medzi tým, že nejaké etnikum niečomu verí a kmeňovými povedačkami? Je tam nejaký?
    Mne tá tradícia nepripadá taká šokujúca... V Golden Bough je takých dosť. Možno sú niektoré založené na povedačkách, ale etnológovia by asi vedeli o viacerých prípadoch podobných tradícií, kde sa praktikujú rôzne voodoo rituály na (vraj) ozajstných historických nepriateľoch. Brať to ako argument proti krvilačným židom je nespravodlivé voči všetkým ostatným krvilačným, nenávistným etnikám (čiže skoro všetkým na Zemi, snáď až na niekoré mierumilovné spoločnosti z tichomorských atolov).
    publikované: 04.03.2007 23:26:39 | autor: Greebo (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. no ...
    vzhladom na to, ze prezivam nejblbsie obdobie mojho zivota, som si dal litrik vina (nie koserneho, ema, suhlasim s Tebou, ze na pocte kosernych peciatok ani gojimskych privlastkov pri dobrom vine nezalezi :-) som si musel ten odporucany clanok v counterpunchi pracne preslabikovat ... ale stalo to za to. Odteraz je Gilad Atzmon mojim favorizovanym myslitelom a saxofonistom. Poznal som cloveka s podobnymi nazormi a je mi ctou, ze na sklonku jeho zivota som sa s nim spriatelil. Volal sa Karol Berger (pocas svojho dlheho a dobrodruzneho zivota pouzival aj pseudonymy Lehotan a Belak). Bol to -usudzujem, ze podobne ako Gilad Atzmon - humanista a je fajn, ze aj takito ludia su medzi nami. A klobuk dolu pred Tebou, ema, ze to stihas citat a dat nam tu zaujimave tipy na citanie a premyslanie ... Myslim si, ze je dolezite, aby slusni, neagresivni, pokojamilovni, konsenzualni a laskavi ludia vedeli, ze hoci su (mozno) v mensine, nie su sami a nie su opusteni.
    P.S. No, ema, viem, co si somres popod nos, ze ten hombre to trochu prehnal
    - aaaale co, starsi ludia zvyknu prehanat (ale to som napisal len preto, aby som idarovi zobral vietor z plachiet) .. :-)
    A som stale trochu smutny, lebo myslim na neboheho Girgoriya. Jeho prispevky mi pripadali obcas trochu uletene (ale kto nie je uleteny, nech prvy hodi kamenom), ale mali svoju poetiku a hlbku, ktora ma oslovovala. V takejto chvili chcem veríit, ze existuje karma a ze Grigoriyovi je dopriate aby sa jeho duch vznasal v orlovi a skumal vysiny svetai ...
    publikované: 04.03.2007 23:49:35 | autor: Sinuhe (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. Tá dadaistická výpoveď kolegu nezávisláka
    horevyššie svedčí len o ba priam až hlbokom nepochopení toho, čo mala ema na mysli. Netreba to bližšie rozoberať, veď už ľudová múdrosť nám hovorí, že sa nehodno piplať veďviemevčom.
    Problém je v tom, že (presvedčení) židia sa už nejaký ten pátek správajú na tejto planéte ako ošetrovatelia v ZOO. A to sa nevypláca. Všetci na to už došli, len oni vyvolení stále nie.
    publikované: 05.03.2007 02:34:53 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. Idar, Sinuhe
    Idar, kolko presvedcenych Zidov si ty osobne stretol, ze takto generalizujes? A btw "vyvolenost" je zahrnuta v kazdom nabozenstve, teda aspon 3 zakladnych monoteistickych.
    Jezis tiez povedal, ze nikto nevojde do kralovstva nebeskeho inak len skrz neho. Islam nevynimajuc, len ho pochopitelne neviem citovat.
    Bola som na jednej off brodway divadelnej hre Jewtopia. Skoro som zomrela :o) Jeden z hlavnych predstavitelov trtkal bagel (prisaham), a na tie ich kolaciky (bola to divadelna atrapa), ale otocil to na tacke hore nohami, kolaciky boli z umelej hmoty, takze neodpadli z tacky a pritom hlavna postava povedala: "No uznajte, da sa TOTO vobec jest?" Obaja hlavni predstavitelia su Zidia. Nemala som pocit, zeby to boli osetrovatela zo ZOO. Jedna pani z tretieho radu vykrikla, ze zneuctuju cele zidovstvo. Ini s jarmulkami sa smiali a smiali, a to som nepovedala vsetko...:o)
    Vazim si nabozenstvo ako take. Ktorekolvek. Pokial sa neprezenie do extremu.
    Sinuhe, clovece, vzchop sa. K zivotu nepotrebujes Grigoriyove prupovidky ( ktore s uprimnostou nemali nic spolocne) , radsej si kup dobru knizku. Neber tieto diskusie tak vazne. Na otazku ako sa mam ja uz roky odpovedam, ze sa mam zle, ale dobre to znasam:o)
    publikované: 05.03.2007 03:31:00 | autor: iris (e-mail, web, neautorizovaný)
  11. Vieš iris
    ja ti o lekároch moc vysokú mienku nemám. Dosť často s nimi totiž spolupracujem a zisťujem, že mnohí z nich vôbec nerozumejú problematike. Česť výnimkám Sinuhe;). To aby tá generalizácia neprišla skrátka. Tak sa prosím sústreď a uvedom si, o čom je tu vlastne reč. Trtkať praclík môže každý ....t, záleží čisto na kalibre.
    publikované: 05.03.2007 04:52:27 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. Greebo, úplne správne si to zaradil
    ma úroveň voodoo rituálov. Len je cimlich rozdiel medzi pichaním do handrovej bábiky a inštaláciou jadrových hlavíc do pohotovostného módu za ručania kravského šofaru a vyvriešťania Push the button.
    A ešte si, prosím, u purimovej povedačky všimnime TEN ISTÝ pattern ako u veďviemečoho. Nakoniec, Gilad Acmon v texte, čo som naň dala linku horevyššie, to popísal presne.
    .
    Iris, všetky tri kmeňové "monoteistické" náboženstvá robia vo svete riadny bordel. Nezaprú tú istú kolísku. Je tu nejaký zaslepenec, ktorý by si to nevšimol?
    publikované: 05.03.2007 06:02:02 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. to mozes rovno povedat
    ze ludia robia vo svete riadny bordel. Judaizmus na rozdiel od Krestanstva a Islamu si nemysli, ze vsetci ostatni pojdu do pekla a ani sa nesnazi niekoho nasilu obratit a zachranit.
    publikované: 05.03.2007 11:26:26 | autor: stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  14. .
    Keď už si zvolíme postup sledovania kauzality ako Thomas Aquinas pri dokazovaní existencie boha (natrafil som na vhodnú paralelu, tvoja nenávisť k židom je absolútna, skoro sa nachádza na rovnakom ráde istoty ako Tomášova istota ohľadne boha). Pozrime sa teda na vec dôkladnejšie a prečítajme si, z akej kolísky vyšiel judaizmus. Resp. ty si prečítaj.

    A ako je to teda s tým krvilačným, nenávistným, mocichtivým, xenofóbnym zvyškom ľudstva? Dôkazov je dosť. Dokonca aj zopár jadrových hlavíc.

    Vzbudzuje vo mne pochybnosti, keď vidím o zaslepenosti hovoriť rétorku tvojho typu. Ľudia s tak emocinálne nabitým slovníkom nebývajú príliš objektívni. Ich vášeň pre ich pravdu im znižuje ostrosť videnia a zužuje zorné pole.

    Som nezdvorilý, nepredstavil som sa a len tak vtrhol do prispevku o mačkách. Ale to je už moja nátura, keďže som kocúr. A aký!
    publikované: 05.03.2007 11:30:31 | autor: Greebo (e-mail, web, neautorizovaný)
  15. Sevas, stanko
    A či si teda "myslí" judaizmus, ty náš insitný religionista? Sem s tým.
    publikované: 05.03.2007 11:51:42 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. Greebo, aká lacná finta,
    nabiť moju racionálnu kritiku na kopyto iracionálnej nenávisti. Obliznúť nálepku Antisemita, nalepiť oponentovi na čelo a môžeš killovať. Kniha Ester odporúča.
    A ináčky, čo si chcel ako povedať? Obhajovať Tretiu ríšu, rasistickú po vzore judaizmu?
    Pozor, Greebo. Tvoja tolerancia svinstiev cez rádobyobjektívne konštatovanie, že ich robia všetci, je klzký terén.
    publikované: 05.03.2007 12:09:50 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  17. Arton -> Greebo
    Nie kazdy zlocinec, ked je prichyteny pri kradezi, sa obhajuje tym, ze aj vsetci ostatni kradnu.
    Iba hlupy zlocinec.

    Pretoze to nie je pravda.

    Je usmevne vidiet, ako sa obhajovaci zidovskych kulturnych (dalsie atributy nepripajam) paternov musia domahat univerzalizmu Zlatej ratolesti. To je naozaj pekne, az priam chvalyhodne, len tak dalej. Ved ked sa bavime o Purim, indicia analogie Ester ->Istar, babylonska bohyna lasky, a Mordechaj -> babylonsky boh Marduk robia z purim zvysky mezopotamsych bakchanalie PRESVEDCIVA, a evidentne.

    Takze to by bol prvy bod, kde sa s Greebom zhodnem, ze ano:)

    Druhy bod je otazka uslachtilosti casti ludstva.
    Je mi luto, ze Greebo nepozna uslachtilu cast ludstva, ale nebudem neslusny a nebudem ho poucovat a dokazovat mu, ze aj taka je. Nie, naopak, suhlasim kolko mozm s nim aspon parcialne, ze cast ludstva je naozaj krvilacna, nenavistna a mocichtiva.
    A slusne v plnej pokore sa sam pytam, aby mi laskavo on odpovedal na otazku:
    A ako je to teda s tým krvilačným, nenávistným, mocichtivým, xenofóbnym ZIDOVSTVOM?
    Dôkazov je dosť. Dokonca aj zopár jadrových hlavíc.
    publikované: 05.03.2007 12:10:24 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  18. Arton -> Ema
    Ema, ty si taka nenavistna, ludia s tak emotivne nabytym slovnikom nebyvaju zarukou objektivity. Hned si sa pustila do Stanka, ktory v mladosti trpel tym, ze ho zly katolici prevracali na bigotny katolicizmus.

    Skor by si mu mala vysvetlit, ze tie tri dogmy, gotsajdank, nie su "cele ludstvo".
    A to ani zdaleka.

    Ba dokonca to nie je ani cela Vieden, tak by to nohol vedet:))
    publikované: 05.03.2007 12:17:16 | autor: -- (e-mail, web, neautorizovaný)
  19. Arton -> Hi Iris
    Fajn ze si tu.
    Trocha ma mrzi, ze je ti zle, ale iste je, ze to tak nemusi byt.

    Navstevovat zidovske divadla ci hry nie je pre zaciatok zla medicina.
    I ked aj klystir by zaucinkoval podobne - ale vyber si sama, co je pre teba jednoduchsie.

    Je sice iba jeden vrchol, ale mnoho ciest ... ved vies:).
    publikované: 05.03.2007 12:22:28 | autor: -- (e-mail, web, neautorizovaný)
  20. sevas ema
    To je jedno co si mysli Judaizmus, ja len ze si ho dala dokopy s nabozenstvami, ktorych zakladom je sirenie svojho nabozenstva cez mrtvoly. V tom je Judaizmus ovela humanejsi, pretoze nikoho nasilu neprevracia. Vasa nenavist voci Zidom na tomto blogu, je tiez len manifestacia Krestanstva, ktore sa snazi znicit kazde ine nabozenstvo, v tomto pripade Judaizmus. Aj ked uz mozno nie ste krestania, tato agresivna nenavist vo vas zostala.
    publikované: 05.03.2007 12:26:26 | autor: stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  21. Uvaha nad (mojim) pravopisom
    Rozmyslam, ci moje preklepy a nechut kontrolovat text su dane mojim opovrhnutim urciteho sposobu dialogu na internete, a to aj tu, prinajmensom v dnesnych dnoch.

    Je to mozne.

    Aspon na nieco su dobre.

    Ale v takom pripade by som ich mal robit viac.
    publikované: 05.03.2007 12:28:59 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  22. Arton -> Stanko
    Stanko, ty si Zid?
    Pytam sa len preto, ze odkial sa bere TVOJA agresivna nenavist.
    publikované: 05.03.2007 12:30:37 | autor: -- (e-mail, web, neautorizovaný)
  23. Vyjadrujem tu ja niekde
    svoje názory, v celej šírke a do detailov? To nie je môj úmysel, nie som bloger. Môj úmysel je provokovať a spochybňovať. Ema na moje spochybnenie neodpovedala.
    <i>Tvoja tolerancia svinstiev cez rádobyobjektívne konštatovanie, že ich robia všetci, je klzký terén.</i>
    Tým myslíš moju "toleranciu" jedenia kanibalských koláčikov? Ale ale. Rozhorčuje ma to, rovnako ako naša ageistická tradícia jedenia čokoládových figúriek bradatých starých mužov a mnohé iné spôsoby učenia detí nenávisti.
    (vnútorný hlas: "túto metaforu nepochopia." "Tak nech.")

    Arton, špecifikuj svoju námietku voči použitiu Golden Bough ako príkladu. Sú príklady v nej irelevantné? Použil som tento príklad, lebo táto kniha je dostatočne známa a rešpektovaná. Je skutočne potrebné, aby som vyťahoval ďalšie?

    Arton, keď je teda celé židovstvo spadá pod zavrhnutiahodnú časť ľudstva, som zvedavý, akú skupinu/etnikum/národ/náboženstvo/atď mi uvedieš ako príklad ušľachtilosti. Alebo si sám zvoľ kategóriu.

    Hej, Ema, už pár dní som sa ťa chcel spýtať, či sa identifikuješ s antisionizmom, antijudaizmom alebo antisemitizmom, prípadne ako by si nazvala svoju odrodu "anti.....izmu".
    publikované: 05.03.2007 12:35:29 | autor: Greebo (e-mail, web, neautorizovaný)
  24. Arton -> Ema
    Ten predposledny kocur, ten s BERYLOVYMI ocami, sa hypnoticky pozera.
    Az tak vzdorovite, nezavisle, samostatne.

    Nie je to nahodou, paneboze uchovaj, antisemita?
    publikované: 05.03.2007 12:39:38 | autor: -- (e-mail, web, neautorizovaný)
  25. Arton -> Greebo
    Kde som vyjadril namietku voci pouzitiu knihy Zlata ratolest?
    Naopak, som plne za propagovanie toho, ze AJ judaizmus je len trivialne kmenove nabozenstvo,a to v trvalej faze primitivnej vegetativnej plodivo-zabijajucej bestialite.
    Aj Eliade by urcite suhlasil:)

    Prosim, nepodsuvaj mi, co som nepovedal, o akejsi "zavrhnutej casti ludstva". Ja nikoho nezavrhujem, pretoze viem, zvlast v tieto dni, ze zlo pochadza len z nevedomosti.
    Len z nevedomosti.

    Z nevedomosti.

    Hm, to by azda stacilo, ved aj ke dzopakovat nezaskodi, na rozdiel od teba ja si nemyslim, ze by ma citatel nepochopil.

    A prosim, odpovedz na tvojo-moju otazku, ako je to teda s tym zidovstvom. Preco je take nenavistne, mocichtive ... no dobre, to by sme teda chapali, ze vraj niektore etnika ci ludia su vraj taki. Ale preco by sme to mali akceptovat ako moralne? Preco by sme mali ZLO akceptovat ako DOBRO? Preco???
    Na to mi prosim naozaj odpovedz, naozaj ma to zaujima, v tieto magicke dni.
    publikované: 05.03.2007 12:53:13 | autor: -- (e-mail, web, neautorizovaný)
  26. Arton
    ZAVRHNUTIAHODNEJ. Nie zavrhnutej. To je rozdiel.

    Neakceptujem nenávistných ľudí, či skupiny ľudí. A neoznačujem ich za morálnych. (Nič také som nepovedal, nepodsúvaj mi to.) Nepripájam sa k nim a neidentifikujem sa s nimi. Len ma zaujíma, prečo Ema si zo všetkých možných terčov vybrala práve židov.

    Nesúhlasím s tebou v tom, že zlo pochádza len z nevedomosti. (Dramatický efekt opakovania síce dobrý, no nepresvedčivý.) (Don`t patronize me.)

    Nemyslím si, že celé židovstvo en bloc je nenávistné a zlé. Tí židia, čo sú... Na to mám len čiastkovú odpoveď. A aj časť tej čiastkovej odpovede je inherentné zlo vlastné všetkým ľuďom.
    publikované: 05.03.2007 13:22:10 | autor: Greebo (e-mail, web, neautorizovaný)
  27. Greebo
    Repeticia
    Diskusia sa zacala odvijat od textu G. Atzmona Purim Special
    http://www.counterpunch.org/atzmon03032007.html
    Cital si ho? Podla tvojich reakcii nie.
    xxx
    Pred niekolkymi dnami sem vlozila ema toto
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/6405457.stm
    http://www.youtube.com/watch?v=wpWYFoSrmRA
    Pozrel si si to a pochopil o com to je? Podla tvojich reakcii nie.
    Izraelska spolocnost je agresivnou pesnickou ktora ma reprezentovat Izrael na EUROvizii udajne nadsena.
    Ty chces tvrdit, ze je to normalne.
    Uved pre porovnanie obdobnu spolocnost ktora sa tvari ako sucast civilizovanho Zapadu.
    publikované: 05.03.2007 14:02:10 | autor: xxxxx (e-mail, web, neautorizovaný)
  28. Iris,
    ze ti herci co trtkali bagel boli Zidia si nemusela pisat, to bolo zjavne. Ak by to bol hocikto iny, uz by o nich pisali v spravach ako o uchylnych antisemitoch ... :-) Inak preco chodis do divadla na take hovadiny - to trtkanie bagla bolo take smiesne?
    publikované: 05.03.2007 14:13:11 | autor: Sinuhe (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. Arton -> Greebo
    Greebo, ale ved nik si nemysli, ze "celé židovstvo en bloc je nenávistné a zlé". Kto ti vsugeroval taky "en bloc" nazor na chapanie ludi?
    Kto ti mimochodom vsugeroval, ze kazdy ma nejake "anti"??
    A ak si to naozaj myslis, tak ake mas ty tvoje "anti"?
    Si s nim spokojny?Masirujes si svoju anti , svoju NENAVIST, kazde rano?

    Vymenuj, Greebo, koho nenavidis. No skus, ulavi sa ti.
    Despotov? Barbarov? Komunistov? Nacistov?
    Kolko nenavisti mas v sebe, skus vyuzit prilezitost, uprimne si ju tu mozes ventilovat.

    Alebo ty nenavidis len "ciastocne"? ... Vraj len "cast zidov je nenavistna a zla". Veru tak - ba mozeme ist dalej - vzdy len cast cloveka je nenavistna a zla. Ba vzdy len urcity cas ... vzdy len urcity cas je cast cloveka zla a zakerna, vrazdiaca ... a potom je zas dobra a mila.
    Taky kolobeh, ako v BR OSN :)

    Ale stale si neodpovedal na moju otazku, preco by sme TO zlo mali akceptovat.

    Aha, uz sa opakujem, ja viem, vraj to nie je presvedcive - ved ja len tak, aby rec nestala. Nechcem ta stresovat opakovanou otazkou, odpovedat moze ktokolvek:
    Preco pre ziveho boha by som mal akcepotovat to ZLO, ako DOBRO?

    Som naozaj zvedavy.
    publikované: 05.03.2007 14:14:06 | autor: -- (e-mail, web, neautorizovaný)
  30. Čo keby sme, Greebo, začali s tým,
    že budeš čítať, čo som napísala. Keď už chceš teda viesť dialóg.
    Tým považujem čukoládových Mikulášov i tvoju obsedantnú túžbu našiť mi ... nejakú obdobu žltej hviezdy za vybavené.
    publikované: 05.03.2007 16:56:51 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  31. LOL
    publikované: 05.03.2007 18:47:07 | autor: nepoviem (e-mail, web, neautorizovaný)
  32. Sinuhe, keby si chcel čítanie
    aj k dnešnej troche vína, v Counterpunchi je znovu osvetové čítanie pripravené na základe správy od Minority Rights Group International
    Exodus of Iraq's Ancient Minorities
    http://www.counterpunch.org/patrick03052007.html
    Vytínanie koreňov, hlboká barbarská likvidácia tradícií.
    Povedané uhladeným slovníkom Riceovej, ktorý sa tak veľmi páči greebom, lebo je ne-emotívny, ide o kreatívny chaos.
    Povedané exaktným slovníkom, revolúcia skurvených US bolševikov.
    publikované: 05.03.2007 19:43:13 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  33. K správe zo smetiarne
    o tom, že najhoršiu reputáciu má Izrael (do titulku nemohli dať len Izrael ako absolútneho víťaza, ani všetky tri krajiny vrátane USA s ich pekným tretím miestom, lebo by to vyzeralo idiotsky:)
    "Podľa Stevena Kulla, riaditeľa medzinárodného výskumného inštitútu pri Univerzite v Marylande a zároveň spoluorganizátora prieskumu, sa zdá, že ľudia vnímajú negatívne predovšetkým krajiny s výrazným vojenským potenciálom, zatiaľ čo krajiny označované za mäkké mocnosti ako Francúzsko, Japonsko či Európska únia prijímajú ľudia pozitívne."
    Čo je to za žvást. Francúzsko aj Japonsko majú sakra výrazný vojenský potenciál, tak aká mäkkota. Izrael a USA však svojou agresivitou vojny VYVOLÁVAJÚ.
    publikované: 05.03.2007 19:50:47 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  34. jednoducho nechapem ludi,
    ktori sa zastavaju sucasnej USrealskej politiky. To Greebovi a pod. nedochadza elementarne pravidlo, ze bezpravie (v minulosti vykonavane napr. pocas WWII na Zidoch, pocas Saddamovho rezimu na jeho odporcoch a pod. , ze toto bezpravie nedava pravo konat podobne bezpravie? Nie je zvrhlost toto bezpravie oznacovat ako inevitable collateral damage?
    publikované: 06.03.2007 12:09:28 | autor: Sinuhe (e-mail, web, neautorizovaný)
  35. USraelská politika sú stále nové vojny, sinuhe
    Vyhrážanie sa silou, radikalizácia celej západnej politiky.
    Je istým spôsobom zábavné sledovať, ako sa z USA stal najväčší svetový revolucionár, iniciátor a financmajster destabilizujúcich orandžových a cédrových revolúcií, vojen za "zmenu zločinných režimov". Je fakt sranda, ako im to aj podkarpatskí tzv. konzervatívci (muhehe) predprogramovaní socialistickým boľševizmom žerú.
    .
    No ale zas som chcela o inom. Ten článok o exode menšín z Iraku potvrdzuje staré známe, históriou overené, že v totálnej vojne idú malí a slabí cez palubu ako prví.
    A ja si často kladiem otázku, či tí naši lokálni vojnoví vrešťaňi naozaj nechápu, že sa to týka aj ich. Čo ja viem, čo je taký greebo za menšinu, možno náboženská, možno etnická, možno sexuálna - každopádne sa mu môže stať, že v čase totálnej vojny ... pôjde cez palubu. Aj s rodinou. A márne potom bude skuvíňať, kde sú všetky hlasy za mier, dožadovať sa zákonnosti, dodržiavania ľudských práv a rešpektovania práv menšín. Až keď bude hrýzť v zúfalstve zem ako tí bezmocní utečenci z Iraku, čo majú jedny šaty, jeden hrniec, deku v stane UNHCR, vystresované deti a žiadnu budúcnosť, potom pochopí.
    Taký je už osud hlupákov. Blábolia a netušia, o čom.
    A kto už by plakal za hlupákmi, všakáno.
    publikované: 06.03.2007 12:59:59 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  36. To si veľmi pekne teraz napísala ema
    Aj by som ti začapkal, len mám plné ruky práce, tak nemám ako. Nebezpečenstvo veľkej vojny je žiaľ pri súčasnom stave vývoja reálne a prípravy sú už v plnom prúde. Vidíme, ako sa v poslednom čase všade začína strategicky vyzbrojovať a už sa to zase pomaly ale iste vracia do koľají studenej vojny. USSmani robia všetko preto, aby strategickú rovnováhu narušili a celé to teda, dávajúc len voľný priechod svojmu agresívnemu naturelu, provokujú. Zatiaľ sa síce ešte uspokoja s Iránom, ale čo potom. Som sa dobre zasmial na včerajších správach, že na vine momentálne znova rastúcich cien ropy je práve onen hnusný Irán. A predtým to bol Irak, že jo. Buďjakbuď, ja už preventívne plánujem rezervné kúrenie na drevené palivo, lebo čisto na globálne oteplovanie sa veru spoliehať nedá.

    Inak dnes je na Pravde rozhovor s chlapíkom, čo slúžil v Iraku.
    http://spravy.pravda.sk/odpovede.asp?t=MAYER
    Úžasný pohľad, koľko online honelníkov sa tam rozhorčuje nad stiahnutím slovenských vojakov z Iraku (aj keď formulácie sa rôznia, ide iba o to). Netreba ani pripomínať, že tí glajchšaltovaní prďúsi nemajú ani tušenie, čo to taká vojna vôbec je, a že drvivá väčšina z nich doteraz nedržala v ruke ani len gumipušku i keď joystick asi áno. Len tam akosi chýby ten reálny explozívny feedback.
    publikované: 06.03.2007 16:24:05 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  37. ...
    Nejak sa stratil môj komentár este spred 2 dní, kde som povedal, ze nenávidím vsetko zlo, aj to, čo mám v sebe a som si ho vedomý.

    Sinuhe, kde si zobral, že sa zastávam USraelsej politiky? Kde, pre JHVH?
    Pre archívne účely oznamujem, že táto vo mne vzbudzuje hrôzu.

    Všetci tak usilovne zahmlievate a rozvíjate diskusiu ako vinič, vkladáte mi do úst veci,ktoré som nepovedal ani náhodou a moja pôvodná otázka ostáva stále nezodpovedaná... Prečo Ema tak nenávidí práve židov? Objektov na nenávisť má dosť, ona si vybrala židov. A nech netvrdí, že tie drísty o indoktrinácii makovými koláčikmi nie sú iracionálna nenávisť. Či Ema po sebe nečíta? Či na pochopenie jedného odstavca z jej klávesnice treba pár hodín povinného čítania, po ktorom človek pochopí, ako ona židov a židovské detičky ľúbi?
    To ste vy všetci ostatní slepí? Alebo vaša klika má svoj tajný jazyk?
    Vyzerá to tak. Beda potom tomu, kto by, hrôza!, zablúdil na verejný blog a myslel si, že diskusný jazyk je slovenčina. Kdeže, všetkých nečlenov kliky treba zhodiť, ich slová prekrútiť a ich valídne námietky a otázky treba ignorovať.
    Pryč s ním, cizákem!!! Tady nemá co dělat!
    Kto nespieva našu pesničku a nebesní voči tým, ktorých my nenávidíme, ten je náš nepriateľ a spojenec Zla!

    Nuž, už vášmu klubu nebudem kaziť pohodu a ponechám vás vašej masturbačnej párty, kde namiesto sprostých časopisov slúžia ideologické websajty.

    A vaše ľudské vojny sa ma netýkajú. Som a) kocúr a b) nežijem na Zemi, ale na Zeměploche. Príjemné a mierumilovné miestečko.
    publikované: 06.03.2007 20:36:11 | autor: Greebo (e-mail, web, neautorizovaný)
  38. Zmizol tí príspevčok, greedo?
    Zrejme si nevyriešil neľahkú matematickú úlohu. Miestny systém totiž gumovanie textov v diskusii neumožňuje, ty paranojik.
    Mne je jasné, že nežiješ v realite, ale vo fantasy svete plnom hormonálnych splodín, kde je údajnou valídnou námietkou detinská otázka Prečo tak nenávidíš hentototo?
    Isteže by si chcel, aby ti tu niekto mazal príspevky, vyhadzoval ťa a nenávidel, označoval za nepriateľa a spojenza Zla (sic) - proste aby správal sa ako ty. Lebo tie tvoje fantázie o tom, ako strašne tu s tebou zaobchádzame, sú projekcia. Jo, smola. My sme tu normálni ľudia s racionálne odôvodneným politickým názorom. Nie pratchettovské kreatúrky cloumané poryvem emocí.
    Najbližšie sa chystám písať o separačnom múre na okupovaných palestínskych územiach. Len blbec čaká oslavnú ódu.
    publikované: 06.03.2007 21:26:18 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  39. Idarova strategicka rovnovaha
    Prosim ta kto narusuje strategicku rovnovahu? Ked ta zmrazili v roku 1985 a teraz si sa zobudil, tak tu mas update: Od skoncenia studenej vojny zostala jedina super velmoc USA. Rusko je v troskach. Ked sa ti zda, ze je tu teraz nejaka rovnovaha, tak to moze robit jedine USA.

    Ked Ruski chcu znova zacat studenu vojnu, tak tu rovnovaznu idilku narusia oni. Mne teda sfera ruskeho vplyvu nechyba, ved kto by chcel byt pod vplyvom ozratych primitivov. Ale nevadi, keby sa aj zacala nova studena vojna, tak aspon Slovensko bude tentokrat na spravnej strane.
    publikované: 06.03.2007 23:18:42 | autor: stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  40. Strategická rovnováha, stanko, znamená
    že keby taký tĺk ako ty alebo tebe podobní ste náhodou prišli na chuť ruskému nerastnému bohatstvu, prípadne územiu, tak dostanete hneď a zaraz po hlave atómovým kladivom. Čo by teda slušným luďom ani moc nevadilo, keby sa to bohužiaľ netýkalo aj ich. Takže toľko k objasneniu úplne zrejmých pojmov.
    Mimochodom, o ruských zbraniach vieš ty určite veľké hovno, rovnako ako o hocičom inom, čo tu je zrovna na pretrase. Doučovať ťa nebudem, len ti pošuškám, že sú tým americkým minimálne rovnocenné a často ich dokonca podstatne predčia.
    publikované: 07.03.2007 00:26:59 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  41. na okraj :o)
    Idar, to je dobre, ze sa pohybujes v lekarskych kruhoch, aspon mas prilezitost sa porozpravat s inteligentnymi ludmi :o).

    Sinuhe, ta hra nebola zla :o) Sice ma to spociatku sokovalo, to ano, ale s odstupom casu a hlavne po tom, co som s vami spolocne zdielala svoje dojmy sa mi to paci coraz viac :o)
    publikované: 07.03.2007 00:51:26 | autor: iris (e-mail, web, neautorizovaný)
  42. Iris, čo znamená
    ten termín "inteligentní ľudia"? Som si povšimol, že v poslednej dobe sa na slovenskom vidieku toto slovné spojenie s obľubou používa na označenie kategórie občanov, ktorí sa v rámci rázovitého ukončenia krčmových debát zdržiavajú kolektívnho dávania si po papuli. S ich hodnotami IQ, ani len aproximovanými, to však vonkoncom nemá nič do činenia. Tak neviem, či máme na mysli to isté...
    publikované: 07.03.2007 01:25:10 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  43. :o)
    idar si ma rozveselil :o) Ani nevies ako velmi to potrebujem :o)))
    Vdaka. OK, tak tych inteligentnych ludi beriem spat, ale snad sa dohodneme na "lepsej spolocnosti" :o)
    publikované: 07.03.2007 01:29:53 | autor: iriscok (e-mail, web, neautorizovaný)
  44. ozaj,
    tak ma napadlo, ze nebezpecni su len ti ludia, ktori sa nevedia smiat. Napriklad tie karikatury s Allahom, tie boli take vyborne, a tolko zlosti a nenavisti a vyhrazania vyvolali. Ake ubohe. A niekto si len tak fuckne bagel z nekvaseneho chleba a .....nic.
    publikované: 07.03.2007 01:35:02 | autor: iris (e-mail, web, neautorizovaný)
  45. Iris, obdobou karikatúr Mohameda,
    ktoré si robili prču z náboženstva moslimov, bola Ahmadínedžádova konferencia, ktorá si robila prču z náboženstva Západu.
    Nevieš, o akom náboženstve je reč? Horevyššie máš linku s článkom Gilada Acmona a vedľa v odkazoch linku na Normana Finkelsteina a jeho Industry veďviemečoho. Viac pre teba urobiť nemôžem.
    .
    Ja netvrdím, že provokačná konferencia bola výborná, tak ako netvrdím, že boli výborné provokačné karikatúry na úrovni nacistického Stuermera, ale koľko zlosti, nenávisti a vyhrážania, ktoré možno skončí reálnym vybombardovaným Iránu, Ahmadínedžádova provokácia vyvolala ... nepočula si ten huriavk?
    Alebo si ausgerechnet v New Yorku počula smiech? Hej? Zájdi za nejakým dobrým kolegom z ušného.
    publikované: 07.03.2007 06:14:30 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  46. ale inak všetko v poriadku, svet beží podľa zabehaných pravidiel:
    publikované: 07.03.2007 06:40:29 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  47. Veru, idar, poniektorým stále nedochádza,
    že katastrofa na Blízkom Východe sa nás týka viac ako dosť.
    - Jednak kvôli tomu, že je do nej priamo zaangažovaná Európska únia a ako správne poznamenal Mahmúd Abbás v predvčerajšom liste vyjebálkovi Steinmeierovi "Čo keby ste ráčili byť objektívni a používali rovnaký meter?", politika EÚ je jasne proizraelská a protipalestínska. Napríklad na sériu nedávnych hrubých provokácií Izraela voči Palestíne - krádež ďalších palestínskych zemí, ďalšie prachy na výstavbu settlementov podobných križiackym hradom na ukradnutej pôde, provokácie s tzv. archeológiou na Chrámovej hore - onen spomenutý vyjebálek ani nezachrochtal.
    Taktiež sa EÚ decentne culila, keď Izrael minulý rok rozmrdal Libanon - rozbité skoro všetky mosty a diaľnice, rozbitých 900 tovární, pláže zasrané mazutom - ktoré ho ekonomicky zničilo. TOTO ma má reprezentovať? Tak to teda nie.
    - A jednak kvôli tomu, že správanie sa Izraela - ako deklarovanej súčasti Západu, podporovaného Západom - je rozbuškou nukleárnej svetovej vojny. Je to na hrane. A to sa ma týka tiež. Nie nejaký Dárfúr, Východný Timor a podobné lokálne nechutnosti, ktoré sú síce hrozné, ale nukesmi vyzbrojený Západ s nimi de facto nemá nič spoločné.
    No ale vysvetľuj to hlupákom.
    publikované: 07.03.2007 06:40:31 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  48. ema
    dobre nechapem tvoju logiku. Ako by sa nas katastrofa na blizkom vychode netykala? To akoze nech sa tam mlatia medzi sebou, mi strcime hlavu do piesku a nic sa nam nemoze stat?
    publikované: 07.03.2007 10:10:01 | autor: stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  49. A čo ty máš, stanko, spasiteľský komplex?
    Takí vždy páchajú najväčšie škody.
    Blízkovýchodná katastrofa by sa nás netýkala (lebo by žiadna nebola), keby tam politicky a vojensky neoperoval kolonizátorský USrael vydrierajúci od ostatných štátov Západu podporu ich svinstiev na moslimoch. Aktuálne sú výsledkom spasiteľskej demokratizácie rozvážanej na tankoch stotisíce mŕtvych, milióny utečencov, koncentráky Pásmo Gazy a Západný breh s ľuďmi na pokraji hladomoru - najväčšia humanitárna katastrofa na svete. Hlboký rozvrat veľkej časti regiónu. A USraelské vyhrážky jeho rozšírovaním. Ja za to nemôžem, že to nevidíš.
    Vidíš aspoň tie mačky na fotografiách? Áno? Tak prešaltujme na tvoju úroveň: páčia sa ti?
    publikované: 07.03.2007 10:31:41 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  50. "Vysvetluj to hlupakom ..."
    Prosim Vas, ak ste tu niekto dusevne na spominanej urovni, takej ako ako Stanko, vyplnte Eminu prosbu, a vysvetlite mu to hlupakovi.
    Niekto, kto im rozumie.
    A vie im to milo vysvetlit.
    Napriklad taky Buhehe by mohol skusit ... :-)
    publikované: 07.03.2007 10:35:37 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  51. Arton -> Ema
    Greedo teda uz nepride?

    A preco neodpovedal na moju otazku?
    Prie, vsetkych pourza, a zababelo uteka ...
    Nemaju ti ludia v sebe uz ani trocha muzskosti?
    publikované: 07.03.2007 10:38:07 | autor: -- (e-mail, web, neautorizovaný)
  52. To vieš, Arton
    Greedo len občas dobehne popľuť ľudí, ktorí sú proti okupáciám, vojnám a vojnovému štvaniu.
    A potom sa znovu vráti na svoje príjemné a mierumilovné miestečko.
    publikované: 07.03.2007 10:57:53 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  53. Arton, to sú časté sťažnosti,
    že tu s nimi jednám hrubo. Že sa s chrapačou, ktorá obhajuje toto
    http://mindprod.com/images/restricted/iraqimushroom.jpg
    (úder v r. 2003 na Bagdad - koľko mŕtvych civilistov?)
    a toto (POZOR - hardcore zábery z americkej demokracie dovezenej do Iraku)
    http://mindprod.com/politics/iraqwarpix.html#IRAQWARPIX
    nebavím ako v salóniku s meisenským porcelánom, zdvorilo vyberajúc slová, aby som zabijácku chrapač, ktorá chce hentak dokaličiť aj iránske deti - lebo im nestačia iracké, palestínske, libanonské, afgánske a pakistanské - náhodou neurazila. Aby som im "neublížila".
    Absurdné.
    Ja ani neviem nájsť dostatočne príkre slová, ktoré by si obhajcovia hentých systematických a nekončiacich zverstiev zaslúžili.
    publikované: 07.03.2007 11:14:59 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  54. bordel na blizkom vychode
    Irak: siiti proti sunitom
    Libonon: hisbolah proti krestanom
    Palestina: hamas proti fatahu
    India: moslimovia proti whatever
    Afanistan: Taliban proti mujahedinom

    kde tam prosim ta vidis usrael.
    publikované: 07.03.2007 11:15:03 | autor: stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  55. V tej druhej linke
    je to šuflík Iraq War Casualty Pictures. Ale slabším náturám neodporúčam otvárať ho. Mohol by im nechutiť obed.
    publikované: 07.03.2007 11:18:33 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  56. Fajn, stanko
    Ešte ti na Blízkom Východe chýba Guinea Conakry s Mandengami proti Fulbom a Vanuatu s Číňanmi proti Melanézanom, ale tam sa nakoniec nič nekonalo, lebo stratili loptu.
    A teraz skús o tých mačkách.
    publikované: 07.03.2007 11:29:36 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  57. ano, ano hraju tam futbal
    tomu sa hovori zakrivanie si oci pred realitou.

    A k tym tvojim linkom, iba klamar moze popierat, ze zapad neminimalizuje pocet civilnym obeti.
    publikované: 07.03.2007 11:35:35 | autor: stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  58. Stanko je tazko proti semitom.
    Aj zidia su semiti.

    Preco Stanko tak velmi NENAAAVIDI zidov?
    publikované: 07.03.2007 11:46:42 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  59. Ááááno, stanko
    a to je ten pravý dôvod, prečo Pentagon shutdownuje internetové stránky s autentickou fotodokumentáciou amerického rozvozu demokracie v Iraku. Bež sa tých sráčov v Pentagone spýtať, prečo zakrývajú oči pred realitou.
    publikované: 07.03.2007 11:51:50 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  60. Arton -> Ema
    To su tie spravne fotky pre Greeda, moze si ich pozerat na tej svojej plochej zemi.
    A ako sam spomina, moze si pri tom trebars od radosti aj onanovat.
    Spolu s Kriqom, Stankom, a ostatnymi TOTO PODPORUJUCIMI zdochliakmi bez svedomia.


    Ale kazdy ma svoju cestu, a to, co vidia na tych fotkach, to nie su cudzi ludia, cudzie mrtvoly - TO SU ONI, a ICH MRTVOLY.

    Len cas nedokazem urcit.
    publikované: 07.03.2007 11:52:58 | autor: -- (e-mail, web, neautorizovaný)
  61. fotky
    take fotky aj horsie su pri zeleznicnych nestastiach alebo pri futbale, neviem co to ma spolocne s touto temou. Nic?
    publikované: 07.03.2007 12:10:54 | autor: stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  62. Jasné stanko,
    máš pravdu, ako inak. Jeden mŕtvy arab na povedzme desať barelov ropy nie je veľa. To je férová cena.
    A teraz si vymeň toho araba napríklad za černocha. Stále to sedí. Rozhoduje trh, ten najspravodlivejší arbiter.
    A fčuľ tam dosaď žida. Uff, nejak tá rovnica prestáva sedieť. Nejak sa tá tvoja aritmetika zrelativizováva. Už zrazu prestáva byť srandovná. A je z teba antisemita stanko.
    Aby si svoju chybu odčinil, budeš musieť do tých počtov nasadiť svoju vlastnú hlavu.
    publikované: 07.03.2007 12:24:03 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  63. Stanko nepochopil, ze su to mrtvi Zidia?
    A stale nam nenapisal, kde sa v nom bere tolka nenavist a zloba.
    Krestan vraj nie je, tak teda jeho zidovstvo, alebo bolsevicki rodicia?
    Alebo oboje?
    publikované: 07.03.2007 12:43:28 | autor: -- (e-mail, web, neautorizovaný)
  64. Inak včera večer
    som mal možnosť zhliadnuť na jednom francúzsko-nemeckom kanáli ten najnovší izraelský hit. Bolo to samozrejme odprezentované ako významný kultúrny počin s dôležitým mierovým posolstvom. Neprekvapuje to, veď čo iné sa dalo od prostitútov čakať.
    Hodnotenie pjesonok v Eurovízii však prebieha verejným plebiscitom. Tak som už teraz zvědaf, ako sa k tomu vyjadria široké európske ľudové masy.
    publikované: 07.03.2007 13:50:57 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  65. "Tat tvan asi"
    tie zohavené telá ... ale stankovi stále nedocvakáva, že nie je v počítačovej hre, ktorá sa dá vypnúť.
    publikované: 07.03.2007 13:59:40 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  66. Idar, po tom, ako sa
    za "mierové posolstvo" označuje postupný krvavý rozvrat celého Blízkeho Východu, už neprekvapí nič.
    publikované: 07.03.2007 14:03:25 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  67. Oprava preklepu: Tat tvam asi
    aby si to stanko mohol nájsť vo wikipédii. Vzhľadom na jeho kvázicynické remcanie nepredpokladám, že niečo také pozná.
    publikované: 07.03.2007 14:06:31 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  68. Push the buttom
    prezentovat ako mierovy pocin doaze prezentovat len zdegenerovana pseudoumelecka televizna astanica.
    Skoda, ze v tom hlasovani Eurotelevizie sa davaju len pozitivne hlasy, a prepadakov je tam vzdy vela, takze vysokoumelecky pocin nasej zidovskej avantgardy sa medzi nimi prinajlepsom nenapadne strati.

    Mimochodom, ked je rec o arte a "zdegenerovanom" umeni, tak tu spropagujem knizku od Ephraim Kisona "Picassova sladka pomsta".
    Predava ju sice za nekrestanske peniaze, na to aka je utla, ale ako jeden z mala si moze dovolit otvorenu kritiku toho grcu nazyvaneho "moderne umenie" bez toho, aby bol oznaceny za nacistu (a to nie preto, ze ma 4 roky studia teorie umenia )
    To len taky maly dodatok k nasej minulej debate o umeni - podobne ako Sinuhe aj Kison uznava, ze Picasso trebars vedel malovat, technicky videne - ale tuto svoju schopnost nemohol pouzit, pricom Picasso sam seba oznacoval len "za klauna", ktory "to" robi len pre peniaze.
    publikované: 07.03.2007 14:43:40 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  69. Tat tvam asi
    tak vam ludom, co sa tvarite mudro pomocou nezmyselnych cudzich vyrazov v nevhodnom kontexte, ktorym nikto nerozumie, urobila wikipedia skrt cez rozpocet. Teraz si kazdy moze pozriet, ze schovany za tym mysticizmom, mate vlastne prazdnu hlavu.
    publikované: 07.03.2007 14:45:26 | autor: stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  70. Picassova sladká pomstva je
    skvelá kniha, zaslúži si pozornosť
    http://www.artforum.sk/index.php?mod=catalog§ion=1&detail=5139
    Veľmi nevinne ju tam v stručnom popise obkecli - na to, ako presne autor zaťal.
    publikované: 07.03.2007 14:56:29 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  71. tat tvam asi
    Ale ved Stanko je v pocitacovej hre, ktora sa da vypnut.
    Ba aj baterky mu uz dochadzaju ...

    Mimochodom, kde je Tusicisny?
    Ma uz ine problemy?
    Alebo naopak, uz ziadne nema lebo presiel na vacsinovy americky nazor, ze par bomb vsetko vyriesi?
    publikované: 07.03.2007 14:58:08 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  72. Stanko, vemienok, netráp sa, že nerozumieš
    Ešte stále je tu šanca baviť sa s tebou aspoň o tých mačacích fotografiách.
    publikované: 07.03.2007 14:59:50 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  73. Arton -> Ema
    Preco si kazdy hlupak mysli, ze "vsetci" su ako on?

    A preco si iba hlupaci dovolia hodnotit to, o com sami priam tym istym dychom priznaju, ze tomu nerozumeju?

    Prave preto, ze su hlupaci?

    A preco si hlupaci myslia, ze sa mudri ludia iba tvaria mudro?
    Aby ich tolko neboleli ich komplexy menejcennosti.
    :)
    publikované: 07.03.2007 15:10:23 | autor: -- (e-mail, web, neautorizovaný)
  74. Arton -> Ema
    mimochodom so Stankom sa da bavit este aj o jeho byvalej velkej multikulti nature, a o jeho sucasnej chorej nenavisti voci islamu.

    Co myslis, Ema, vyjadruje tento jeho osobny posun celkovy posun v oficialnej politike Usraela? Posun z pokryteckeho presbyterianskeho svateho na fasitickeho "tvrdaka", iduceho cez mrtvoly?
    publikované: 07.03.2007 15:14:19 | autor: -- (e-mail, web, neautorizovaný)
  75. ty si to
    znamena to 'ty (nie) si to' a ma to tri rozne interpretacie. Keby si to napisala po slovensky, tak ako nazov prispevku, je to uplne od veci aj keby to bolo v sanskrite. No a vdaka wikipedii, ta teraz moze kazdy odhalit, ze vlastne nemas co povedat.
    publikované: 07.03.2007 15:16:57 | autor: stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  76. Arton -> Ema
    Stanko sa dal na teoretizovanie, a tam opat prudko straca podu pod nohami.
    Ty si to = ty nie(??) si to ?:)

    Prave si precital clanok k teme vo Wikipedii, a uz kritizuje druheho, ze ho nespravne pouzil.
    Holt, to je asi to "rychlovzdelanie".
    Neorozumeju sa nicomu, doslovne nicomu.

    Asi mu treba explicitne zdoraznit, ze TOTO je on
    http://mindprod.com/images/restricted/iraqbeheading.jpg
    Jeho slovami, (americky) futbal.
    publikované: 07.03.2007 15:39:31 | autor: -- (e-mail, web, neautorizovaný)
  77. af bag oh uuuubebe
    Podla advaita interpretacie to je 'ty si to' a podla dvaita interpretacie to je 'ty nie si to' Skratene 'ty (nie) si to'. Zda sa to nelogicke, ale spytaj sa Emy, ona za tym tak ko aj urcite vidi hlbsi vyznam.
    publikované: 07.03.2007 16:03:04 | autor: stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  78. Zaujimave, zrejme neuroza.
    Iba neuroza sposobujuca zahmlievanie pred ocami mohla sposobit, ze Stanko nerozozna rozdiel medzi
    'tat tvam asi'
    a
    'atat tvam asi'
    (ako je vo Wikipedii EXPLICITNE uvadzana verzia pre dvaita vedantu).

    Nemozno sa cudovat, ze pri takom slepom citani zostavaju tito nevzdelani a nevychovani bastardi taki hlupi. Dokonca sa mu to nezda logicke, ale nepozre sa lepsie ... namiesto toho verejne grca smradlavu zlc ... zrejme zo zvyku.
    publikované: 07.03.2007 16:30:07 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  79. keby si rozumel tomu co citas
    तत् moze byt tat alebo atat, v podstate je to tt, alebo (a)t(a)t, ked uz sa tvarime ze vieme sankstrit.
    publikované: 07.03.2007 16:42:24 | autor: stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  80. .....
    <i>Zmizol tí príspevčok, greedo?
    Zrejme si nevyriešil neľahkú matematickú úlohu. Miestny systém totiž gumovanie textov v diskusii neumožňuje, ty paranojik.</i>
    Ema, ty si fakt vadná? Ja som si vobec nemyslel, ze by mi tu niekto vymazal prispevok. Asi som urobil preklep vo vysledku rovnice a neskontroloval si, ci sa prispevok fakt odoslal. Prispevok bol odpovedou na polozenu otazku, preto som to spomenul.
    Tu paranoju nasi na seba.
    Ak si aj vedela, že nie som paranoidný a aj tak sa pokúšala byť sarkastická, tak to bol veľmi biedny pokus a úplne "mimo mísu". A známkou vtipného, inteligentného sarkazmu, ktorý trafí cieľ je to, že... trafí cieľ. Mal by ísť do čierneho. Ale rétorická štylistika je slabá stránka mnohých z nás. Väčšina z nás funguje skôr na esprit d`escalier.
    Ak je tu niekto greedy, tak ja to nie som. Tento pun je fakt dosť slabý.

    <i> Mne je jasné, že nežiješ v realite, ale vo fantasy svete plnom hormonálnych splodín, kde je údajnou valídnou námietkou detinská otázka Prečo tak nenávidíš hentototo?</i>
    Krčím ramenami. A mne chce niekto vyčítať, ze urážam.
    Ale preco je také ťažké odpovedať na jednoduchú otázku? Zla je na svete dosť, chcel som len poznať dôvod tvojej osobnej preferencie. Skús si ku mne, batoľaťu, čupnúť a povedať mi to mne prístupným jazykom.

    <i>Isteže by si chcel, aby ti tu niekto mazal príspevky, vyhadzoval ťa a nenávidel, označoval za nepriateľa a spojenza Zla (sic) - proste aby správal sa ako ty. Lebo tie tvoje fantázie o tom, ako strašne tu s tebou zaobchádzame, sú projekcia. Jo, smola. My sme tu normálni ľudia s racionálne odôvodneným politickým názorom. Nie pratchettovské kreatúrky cloumané poryvem emocí.</i>
    Hehehe, zlodej kričí: chytťe zlodeja! Alebo projikujúci kričí: aha, projekcia! Celá tvoja predstava o tom, že vidím za tým nezverejneným príspevkom niečo viac ako moju banálnu chybu pri odosielaní je len tvoj výmysel. Ale veľmi sa ti páči, tak ho rozvíjaš. Asi máš na to dôvod. Možný dôvod je, že chceš za každú cenu zhodiť niekoho, kto ti zúrivo neprikivuje na každé slovo. Ale nie som si istý, či to tak je. A tvoje invektívy budia počudovanie. Nie že by mi vadili, na internete ma nikto nemôže uraziť, je to len internet. A občas sú invektívy v zapálenej debate medzi priateľmi OK vec. Ale ty ich používaš čisto účelovo a nie keď ide o argumenty,k ale keď potrebuješ urobiť z niekoho debila, aby si ostatní mysleli, že aj to, čo napísal sú hlúposti....
    Vaša dokonalá racionalita je pochybná, veľmi často tu vidieť iracionalitu, emocionalitu, predsudky, mechanizmy ako projekcie(a mnohé iné) tak ďalej da capo al fine. Ty to nepozoruješ ani u svojich pravidelných komentátorov? Čudné.
    A že pratchettovské kreatúrky... To mi hovoríš ty, čo tu píšeš pod menom svojho kocúra? Ty mi chceš zosmiešňovať môj nick?
    Hej, u teba je to v poriadku, u teba je to vtipné, že.

    Nuž, už vám nebudem kaziť zábavu, vy intelektuálny výkvet. Alebo vám ju pokazím, lebo sa vám už nebudem poskytovať ako terč pre vašu zábavu, chabé a hlavne nemiestne invektívy a námietky, ktorým unikol význam pôvodného výroku. Aj keď môj výrok mal len pár riadkov a neskladal sa z niekoľkých článkov, ako tie výroky, na ktoré som zrejme zmätene odpovedal ja.

    Idem já o dúm dál, v tomto podniku nie je dobrá atmosféra. Nerád vidím, keď sa evidentne vysokokvalitné intelekty vyžívajú vo vzájomnej masáži ega, resp vzájomnom vyberaní vší ako u nesapientných primátov, prikyvovaní, chválení, chabých pokusoch o sarkazmus... (však už si aspoň toho Wilda prečítajte, keď sa to chcete naučiť a keď už vám na tom záleží. Schopenhauer nestači, s eristickou dialektikou v ruke sa dá vytvoriť zdanie, že človek dokázal svoju tézu, ale nie zdanie, že je vtipný.)
    publikované: 07.03.2007 17:52:20 | autor: Greebo (e-mail, web, neautorizovaný)
  81. ... a takto je to s tebou, stanko,
    aj pri politických témach. Kdesi čosi pochytíš, nič nepochopíš, ale budeš okolo toho tárať ako koko tt.
    publikované: 07.03.2007 18:22:45 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  82. Alečo, greedo
    1. Načo si to potom spomínal? Kto nie je vadný, buď je ticho alebo príspevok napíše znovu. To si chcel, aby som ťa poľutovala či čo?
    2. Sám si napísal, že nie si odtiaľto, ale z fantazmagorickej krajiny. Nečítaš po sebe?
    3. Viď bod 1. A zásadná pripomienka: kocúr je reálny. A má zmysel pre humor. Já ho znám, dyť s ním žiju.
    4. Pá. Svoje vši a Schopenhauera si zober so sebou.
    publikované: 07.03.2007 18:30:23 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  83. ake politicke temy?
    Ked som nacrtol politicku temu, tak sa mi dostali odpovede - ty zidobolsevik + nejake dristy o Zidoch v eurovizii a tak podobne. Potom este nejake autopsne fotky, co malo akoze vyvratit moju tezu, ze zapad sa snazi minimalizovat civiline obete. Lenze taka fotka nedokazuje absolutne nic, iba ze su nejake civilne obete, ci uz minimalizovane alebo maximalizovane sa z toho zistit neda.

    Keby sa takym sposobom zverejnovali fotky napriklad z Rusko-Afganskej vojny, tak by to bolo take kvantum, ze by to polozilo internet na kolena, lenze vam to zrejme aj tak nedojde a budete si rozprovat tie svoje bachorky nadalej.

    Najlepsia je ta o tych mrtvych araboch za barely ropy. Bomba za 10 milionov dolarov za jedneho mrtveho Araba, je vela, daleko viac ako tie barely ropy.
    publikované: 07.03.2007 19:16:47 | autor: stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  84. Asi uplne odbocim,
    ale napadlo ma k tym mackam a psom hore - jednu krasnu basnicku na tuto temu ma J.Prevert, ktora sa konci versom /volnym/:
    "Ale videli ste uz policajnu macku?"
    publikované: 07.03.2007 20:24:03 | autor: Jozefb (e-mail, web, neautorizovaný)
  85. idar, aha, rozhovor s gumou Wesley Clarkom
    http://www.informationclearinghouse.info/article17253.htm
    Špeciál nauzeálna je časť o bombardovaní RST v Srbsku.
    .
    AMY GOODMAN: ... But this tough question goes back to your being Supreme Allied Commander in Yugoslavia and the bombing of Radio Television Serbia. Do you regret that that happened, that you did that?

    GEN. WESLEY CLARK: No, I don't regret that at all. That was part of the Serb command and control network. And not only that, I was asked to take out that television by a lot of important political leaders. And before I took it out, I twice warned the Serbs we were going to take it out. We stopped, at one news conference in the Pentagon, we planted the question to get the attention of the Serbs, that we were going to target Serb Radio and Television.

    AMY GOODMAN: RTS.

    GEN. WESLEY CLARK: Yeah. And that night, in fact, Milosevic got the warning, because he summoned all the foreign journalists to come to a special mandatory party at RTS that night. But we weren't bombing that night. We put the word out twice before we actually I did it.

    AMY GOODMAN: You told CNN, which was also there, to leave?

    GEN. WESLEY CLARK: I told -- I used -- I think I used CNN to plant the story and to leak it at the Pentagon press conference. But we didn't tell anyone specifically to leave. What we told them was it's now a target. And it was Milosevic who determined that he would keep people there in the middle of the night just so there would be someone killed if we struck it. So we struck it during the hours where there were not supposed to be anybody there.

    AMY GOODMAN: But you killed civilians.

    GEN. WESLEY CLARK: Six people died.

    AMY GOODMAN: I think sixteen. But I think it's the media -- it’s the beauticians, the technicians. It was a civilian target.

    GEN. WESLEY CLARK: Yeah, they were ordered to stay there by Milosevic. Yeah.
    ...atď., atď.
    A na záver Clarkova gumácka adorácia zbraní.
    publikované: 07.03.2007 20:58:50 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  86. k rozhovoru
    A co si si z toho rozhovoru vyvodila? Ja tam vidim az komicku snahu Americanov minimalizovat civilne obete, zatial co Milosevic, pekna svina sa tam stale snazit nasackovat nejakych ludi.
    publikované: 07.03.2007 21:39:13 | autor: stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  87. Arton -> Ema
    Veru, Stanko presne tak postupuje aj pri politickych temach.
    Vedomosti chabe, schopnosti mizerne, ale KLAMAT, klamat to mu nerobi ziadne problemy.

    Samozrejme, pre neho nie je problem "tvrdit" (cize klamat, vymyslat si) ze तत znamena "tat", aj "atat". :-)))

    Pre tych, ktori si azda chcu zabavit mozog zakladmi pisma devanagari:
    Stankom uvedene तत neznamena ani jedno nim uvedene, ale "tata".
    V devanagari, slabicnom pisme, ma kazda zobrazena spoluhlaska implicitne "a" ako doplnok.
    V nasom pripade vyzera prve slovo toho vyroku ale तत् , ta mala ciarocka pri druhom t znaci, ze dana spoluhlaska samohlasku nema.
    A podstatna vec, "atat" by sa muselo pisat s explicitnym "a" pred "t", a sice takto: अतत्

    Nas maly rozmaznany Stanko , presne ako v politike alebo lepsie povedane pri comkolvek, keca do veci, v ktorych sa vobec nevyzna. Mozno je deformovany semitskymi pismami, ano, tam su samohlasky vynechane, a bordelarsky ich mozno doplnit, kde si citatel zmysli ...
    Ale arijske pisma preferuju cisty explicitny poriadok ... aspon sa on snazia.

    To lajdak, chaotik, packal a klamar Stanko tak skutocne asi nikdy nepochopi, nepreciti.
    Pochopi a uzna aspon to, aky je vdaka svojim vymyslom inferiorny a opovrhnutiahodny?
    publikované: 07.03.2007 21:55:59 | autor: -- (e-mail, web, neautorizovaný)
  88. Arton -> Ema
    Geeibo tu na to, ze tu uz neprida, napisal hodne.
    Na druhej strane na to, ako sa tito chlapici zastavaju najhorsieho zabijania dnesnejs doby, tu tito chlapci vydrzia velmi malo.

    A este si stazuje na prilisnu intelektualnost tunajsieho prostredia.
    Aspon vieme, ze sem nepridu ziadni neonacisti. Ti su predsa tupi a holohlavi..., nie?
    Boze, teraz ma napadlo, ktovie kolko a ake dlhe vlasy ma Greebo.
    Hriby su zvacsa lyse.
    publikované: 07.03.2007 22:04:24 | autor: -- (e-mail, web, neautorizovaný)
  89. greebo
    Nic si z toho nerob, to je tak tu odkedy si pamatam. Ved si predstav aky tu musi nastat zhon, ked niekto napise nieco k veci

    ...Preboha niekto nam tu odporuje!... Co robit, co robit?! ... Je to Zid? ... Neviem... Ja mu jednoducho vynadam do Zidov... Ok, ok... Ty zatial pohladaj tie fotky, vies tie... Ok... Mam napisat v nieco v sanskrite? ... Co? ... Vies akoze sme vzdelany... Aha... Kde su tie fotky?... Ake fotky?... Myslis to porno? ... Nie, tie druhe... Zavolaj tiez Artonovi... Komu? ... Vies tomu malemu jedovatemu... Nasla som nieco v sanskrite, ale co ked si to najde vo wikipedii? ... Tak tam zaroven napis nieco o wikipedii... Arton je uz tu... Tupi kokoti preco ma budite... Pripraveny? ... 3... 2... 1...
    publikované: 07.03.2007 22:41:51 | autor: stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  90. No jo, ema, to si pánko
    len ventiluje svoj komplex odpísaného loosera s oprýskanými hviezdičkami na výložkách. Takých v Amerike totiž moc v láske nemajú. A tak sa teraz bije do pŕsok, že on aj tak vie všetko najlepšie, hlavne o vojnách a hlavne teda ako zabrániť tej, ktorej plány sú teraz prišpendlíkované na nástenkách v Pentagone.
    Len tak na okraj, RTS vtedy začala opäť vysielať hneď ráno, za nejaké štyri hodiny. Pretože ono to zase nie je tak veľký problém, natiahnuť káble a poskladať satelitný vysielač niekde na inom mieste. A to Clark asi aj veľmi dobre vedel, že tým aj tak nič nedosiahne. Buď je teda blbý, krvilačný, alebo skôr oboje. Sa to nevylučuje, práve naopak, krásny exámpel vidíme aj tu o pár riadkov vyššie.

    Obdobný bývalý vysoko postavený US dohubysráč je aj Al Gore, ktorého ešte máme v čerstvej pamäti, ako (tuším v NBC) mával kilovým pytlíkom cukru - že akože antrax - a v kortešačkovom ošiali trúbil do útoku na Iraq.
    A dnes má nasadenú chick masku veľkého pacifistu a ekológa. Čo už s takými tajtrlíkmi.
    publikované: 08.03.2007 00:05:30 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  91. ale no, stan a Hriiibo :-)
    berte to ako vase propagandisticke cvicenie: niekto sa vas tu na nieco konkretne spyta a vy sa tvarite akoze nic a zvrtnete rec na nieco ine.

    Napriklad na taku blbost, Greebo, ze sa sa zacnes emy vypytovat, z coho prameni jej nenavist k Zidom. Ak niekto vyjadruje kritiku, pohorsenie a odsudenie politiky sucasneho izrealskeho vedenia, tak podla sucasnej nomenklatury (ktorej duchom sa evidentne riadis aj ty) "nenavidi Zidov". Podla tohto vzoru, ak by so bol niekto svojho casu podobne vyjadroval o politike nacistickeho Nemecka, ci stalinistickeho ZSSR tak by bol nenavidel Nemcov ci Rusov?
    Nie, myslim, ze vacsina diskuterov je to prosta nenavisti - a som, rad, Greebo, ze aj ty si deklaroval, ze sa snazis potlacat zlo, ktore je v tebe. Ja sa o to snazim tiez. Bolo by lahsie plavat s prudom a napr. vykriqovat ake su Iranci svine a podobne nezmysly - mne sa na tomto blogu paci prave to, ze mam pocit, ze svojou ucastou na nom mozno pomaham celkom malickym dielom zlo ked uz nie potlacat,tak aspon ho vystavit na svetlo...
    publikované: 08.03.2007 00:20:30 | autor: Sinuhe (e-mail, web, neautorizovaný)
  92. idar, veľký teplý Al Gore
    má oslie uši
    http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007030403
    a je tam aj niečo malé o fuehrerovi druhej kategórie Vašíkovi Havlúú.
    publikované: 08.03.2007 00:59:16 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  93. Sinuhe, dajme zdrap antického dialógu
    - Nepodporujte štátom organizované krádeže a vraždiaci štátny teror. Nepodliehajte arogancii moci.
    - Ty taká a taká, vadná a antisemitka (ostatné si vyhľadajte v príspevkoch údajných serióznych oponentov samostatne), prečo nenávidíš zlodejov a vrahov? A okrem toho sa mi "NEJAK stratil komentár EŠTE SPRED DVOCH DNÍ".
    - Racionálne upozornenie, že keď z tohto druhu politiky urobíte normu, bude mafiánsky okrádať a zabíjať všetkých slabých, nie je nenávisť.
    Stanko a greebo predvedú moriačie hudry-hudry, stanko vyjadrí implicitnú nespokojnosť s údajne nízkym počtom civilných obetí, o ktorom vie toľko ako o sanskrte a greebo sa opakovane teatrálne rozlúči ako hysterická doňa Miranda v dvoch po sebe idúcich dieloch argentínskeho seriálu. A aby vyzeral ako intelektuál, strčí do (nateraz) záverečného spíču Schopenhauera. Na to môžem povedať len toľko: s ľuďmi, ktorí nemajú páru ani o elementárnych etických zásadách, sa ja o filozofii baviť nebudem.
    publikované: 08.03.2007 08:51:30 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  94. Jozefb, neboli mačky bezdôvodne
    staroegyptskou Bastet.
    Si tu zasa dovolím spropagovať Filosofii koček od Váchy Masů
    http://www.kosmas.cz/knihy/106245/Filosofie-kocek/
    A keď už sme teda pri vydavateľstve Volvox Globator a cez mačky v Egypte, nedávno vyšla mimoedične krásna kniha Aniho papyrus
    http://www.kosmas.cz/knihy/132862/aniho-papyrus-nejkrasnejsi-kniha-mrtvych/
    publikované: 08.03.2007 09:01:00 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  95. Arton -> Ema
    Chudak Stanko, tak velmi sa precenuje a zas to dopadol ako ti sedlaci u chlumce.
    Odhaleny siaha do slovnika tej urovnei, kam skutocne patri, a opat raz knucuac a placuc odchadza.

    Tito ludia by nam mali tisickrat dakovat, ze dostanu poucenie od nas, a nie v realite.
    Pretoze v realite by to bolo najskor ich posledne poucenie, pretoze realita je toto:
    http://mindprod.com/images/restricted/checkpoint.jpg

    To je robota Usraela.
    Preco tych zidov tak nenavidite?
    publikované: 08.03.2007 09:23:00 | autor: -- (e-mail, web, neautorizovaný)
  96. Arton, stanko má už tak vypláchnutý mozog,
    že v tom človeku nevidí ľudskú bytosť zavraždenú vojakom okupačnej armády. Preto nechápe, že sa ho to môže týkať. On, stanko, je predsa človek, nie moslim. Nie nadarmo nadával moslimom v smetiarskej diskusii blahej pamäti do "púštnych opíc".
    U neho už naštartoval genocídny mechanizmus. On je ten dobrý, sporiadaný občan civilizácie, ktorá sama seba definuje ako modernú, humánnu, s dôrazom na individualitu (čo, nakoniec, vidíme aj na tej fotografii, kde okupačný vojak modernou zbraňou humánne jedným šmahom zbavil podozrivé indíviduum jeho podživota ohrozujúceho USraelskú demokraciu) a Iračania - Palestínčania, Libanončania, Iránci etc., podľa harmonogramu rozvozu USraelskej demokracie - sú niečo zaostalé, dehumanizované, čo treba poľudštiť, prípadne sa toho zbaviť, nech to nekazí ich krásny dobrý svet. On je ako tie matky zo South Parku, čo šli spáchať genocídu na Kanaďanoch kvôli dvom kanadským komikom, ktorí sprostými vtipmi prznili krásny svet amerických detí.
    publikované: 08.03.2007 10:57:49 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  97. Arton, emka má už tak vypláchnutý mozog,
    Nic proti americkej kulture, ale vytvarat si svoje nazory s americkych mainstreamovych filmov a kreslenych rozpravok je poduroven. Od ludi co vedia sanskrit som ocakaval viac.
    publikované: 08.03.2007 14:18:07 | autor: stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  98. Arton -> Ema
    Ema, ty si niekde tvrdila, ze ovladas sanskrt? :-)

    Azda by mal niekto pritomnym stankom vysvetlit, ze veta "Tat tvam asi" je relativne znama veta, patri do kulturneho dedictstva ludstva, podobne znama ako napriklad "Mene tekel ufarsim", alebo "To be or not to be", alebo "Gnothi seauton".

    Nenaznacuje sa tym ziadna znalost sasnkrtu, ani nahodou, spomina sa tym svetonazor - vedanta - ktoreho neznalost konieckoncov roznym stankom prave velmi chyba.

    Nie ze by musel kazdy mnou spominane vety poznat, ani nahodou ... co je ale neospravedlnitelne, to je KECANIE roznych stankov do toho, o com vo svojej obmedzenosti nemaju ani sajnu.
    publikované: 08.03.2007 15:55:11 | autor: -- (e-mail, web, neautorizovaný)
  99. Len tak, mimochodom,
    tu je ďalší príspevok k pochybnostiam o akcii 9/11
    http://www.informationclearinghouse.info/article17260.htm
    s legitímnou otázkou Cui bono (nie, stanko, neviem po latinsky, ale keby si potreboval niečo o latinčine vysvetliť, obráť sa na Artona).
    S odstupom rokov je to vidno jasnejšie a jasnejšie.
    publikované: 08.03.2007 16:06:41 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  100. škoda čítať
    autor má v mene, že KECÁ :)
    publikované: 08.03.2007 17:09:22 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  101. konspiracne teorie
    Ze si tu spamujes svoj vlastny blog takymi hlupostami.

    "No evidence recovered suggested any of these Israelis had prior knowledge of the 9/11 attack, and these Israelis are not suspected of working for Mossad", FBI spokesman Jim Margolin told me. (The Israeli embassy did not respond to questions for this article.)

    Zbytok su nejake anonymne zdroje. Ty tomu vsak chces verit lebo ta to utvrduje v tvojom anti-semitizme.

    Precitaj si radsej toto,
    http://usinfo.state.gov/media/Archive/2005/Jan/14-260933.html
    publikované: 08.03.2007 17:37:03 | autor: stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  102. Je nespochybnitelny fakt
    ze izraelci sa vytesovali pri pohlade na horiace a padajuce WTC.
    Boli zatknuti na viac ako 40 dni. Je evidentne, ze to boli agenti Mossadu, ich sef doslovne z US utiekol.
    Je dane zo zdrojov US zloziek, ze izraelski agenti boli v okoli ci priamo kontakte s Attovymi ludmi.

    To si treba ovsem najprv informacie precitat.

    Co dodat?
    Len to, ze samozrejme US vsetky tieto fakty "zabuda", ignoruje.

    Ale nech si USA ignoruju virus, ktory maju priamo vo svojom centralnom nervovom systeme. Postihnuty besnotou samozrejme tragickost svojej situacie nechape. Ale kazdy besny pes skor ci neskor na svoju chorobu skape, nech uz hryze a slinta akokolvek.
    Cim je choroba horsia, tym viac hryze.
    publikované: 08.03.2007 19:46:13 | autor: -- (e-mail, web, neautorizovaný)
  103. Sinuhe, nechápeš či nerozumieš?
    <i>Napriklad na taku blbost, Greebo, ze sa sa zacnes emy vypytovat, z coho prameni jej nenavist k Zidom. Ak niekto vyjadruje kritiku, pohorsenie a odsudenie politiky sucasneho izrealskeho vedenia, tak podla sucasnej nomenklatury (ktorej duchom sa evidentne riadis aj ty) "nenavidi Zidov". </i>

    Ema:<i>Purim je prvá dávka hardcore indoktrinácie nenávisťou voči ne-židom, ktorú dostávajú židovské deti spolu s kanibalskými purimovými koláčmi a karnevalovými maskami. </i>

    Veľmi, veľmi, veľmi rád by som vedel, čo má "kanibalské" pečivo spoločné s politikou súčasného izraelského vedenia.

    Len myseľ s chybne poprepájanými drôtmi môže vytvriť myšlienkový pochod od koláčikov k USraelskej politike (tú tiež nenávidím, ja som nenávistník väčší ako Ema) a nevidieť, že tam niečo nesedí.

    Ale zdá sa, že tradičné pečivo má väčší význam,než som si kedy uvedomoval. Vysvetlite mi, múdri ľudia, súvislosť medzi pečivom zvaným jidášky (nie som si istý, či sa robí aj na Slovensku, v rodnej mojej dedine sa nerobí) a politikou českej vlády. I ďalšie hlbšie súvislosti, ktoré sú mi momentálne neznáme, avšak po poučení od Emy viem, že skrytých významov je tam určite more.

    <b>Jidáše
    Jidáše se tradičně připravovaly z kynutého těsta a měly tvar spletených provazů, které symbolizovaly provaz, na kterém se Jidáš oběsil po zradě Krista. Pečené jidáše se podávaly a jedly pokapané medem, který měl chránit před bodnutím včelou nebo před hadím uštknutím.

    Recept
    Potřebujeme:
    500 g polohrubé mouky, sůl, 80 g moučkového cukru, 1 vanilkový cukr, citronová kůra, 100 g másla, 2 žloutky, 1/4 l mléka, 20 g droždí, 2 žloutky na potření, tuk na plech.

    Postup:
    Mouku, sůl, moučkový, vanilkový cukr a citronovou kůru smícháme, přidáme máslo a žloutky utřené do pěny. Z mléka a droždí připravíme kvásek, přidáme ho k ostatnim surovinám a vypracujeme hladké těsto, které necháme vykynout. Vykynuté těsto nakrájíme na kousky a vyválíme z něj tenké proužky. Stáčíme je do spirály, dáme na pomaštěný plech a necháme ještě chvíli kynout. Pak jidášky potřeme žloutkem a pečeme v dobře vyhřáté troubě. Studené upečené jidáše rozkrajujeme a mažeme máslem a medem. Medem můžeme potírat také pouze povrch jidášů. </b>

    Hej, Sinuhe, povedz Minei, nech ti ich na Veľkú noc upečie.
    publikované: 08.03.2007 21:27:41 | autor: Greebo (e-mail, web, neautorizovaný)
  104. sorry, Ema
    Zabudol som ti povedať, že som zmenil názor a že tu ostanem. Z istého uhla pohľadu sú reči tu vedené (hlavne tebou) neodolateľne zábavné. A lepšie je ventilovať si za deň nazbieranú negatívnu energiu* dobiedzaním do do Jej Arogantného Veličenstva, ako vybíjať ju deštruktívnejším spôsobom.

    *rozhodol som sa, že odteraz budem každé slovíčko/výrok, ktoré by mohla Ema obrátiť proti mne, prekrútiť, zosmiešniť, spochybniť, využiť ako muníciu na osobný útok atď atď označovať hviezdičkou. Aby to mala jednoduchšie. Jej spôsoby prekrucovania, útočenia, zosmiešňovania atď (hádam už aj tí prostučkejší pochopili, ktorú časť predchádzajúceho textu teraz opakujem) sú dosť predvídateľné. (Ale nebudem robiť jej robotu za ňu, nech sa ponamáha.) Začnem len so zopár hviezdičkami v jenom komentári, ale keď budem mať čas, môžem ich Eme poskytnúť viac.

    Možno by som si mal nájsť nejaký internetový ekvivalent notárskej schránky a ukladať tam predpovede toho, ako špecificky Ema zostrelí každý výrok, ktorým prispejem do Areopágu*. Kto vie, akú by som mal percentuálnu úspešnosť.

    Domáca úloha, Emička: čo je to Intelligenzkomplex*? A prosil by som aj podrobne odôvodnenú odpoveď na otázku: Kto má väčší Intelligenzkomplex, Ema ci Greebo?

    A nezačni prskať, že tvoj blog je o relevantných veciach ako politika a nie tvojom egu* a egách členov tvojho klubu. Tomu by verili len tí najviac ľahkoverní.
    publikované: 08.03.2007 22:17:57 | autor: Greebo (e-mail, web, neautorizovaný)
  105. Slovíčko "kokot" bolo vymyslené
    presne na takých ako je stanko. Tak prečo ho nepoužiť v správnom kontexte. Keď niekto hneď v prvých vetách dokazovania (kokotkov link), že Bin Laden stojí za 9/11, použije staré známe propagačné video CIA z Afganistanu (2001), je to dostatočný dôvod nečítať ďalej. Prídu USSáci do chatrče kdesi v Afganistane a na zemi, hľa, si leží zabudnuté video (v kvalite takej zlej, ako by to nedokázala natočiť žiadna videokamera na tejto planéte, aj keby to bol ešte nejaký relikt z Edisonových čias) v hlavnej úlohe s Bin Ladenom vykladajúcim prísediacim Mudžahedínom o radostiach a strastiach pri útokoch 9/11. Okrem dlhej brady ksicht onoho ochotníka s Bin Ladenom spoločného nemá vôbec nič a ešte dotyčný aj píše pravou rukou, lebo Bin Laden je, ako je všeobecne známe, ľavák...
    Môžem len zopakovať, čo už povedal Arton. Prečo sa potom tí mosadíci po prvom riadenom výškovom pristáti tak tešili?!
    Konšpiračných teórií je veľa, keďže vždy boli medzi ľudom vo veľkej obľube. Jedna z najlepších je tá, že 9/11 zorganizovalo nejakých 19 fanatikov z Al Kaidy. Tak ešte raz: Cui bono?
    Len na pripomenutie,
    http://www.loosechange911.com/
    veľmi poučný a zábavný filmík. Kam sa hrabe Michael Moor.

    A tak sa nám gríbik šťastne prinávrátil. Ako inak, so svojim obľúbeným Schopenhauerovským mutatiom controversiae, okrídlene tláchajúc o všetkom možnom, len nie k veci. Odkedy sa tu zjavil, už sa tu popretriasalo množstvo tém a on stále len o tých svojich koláčikoch. Ale uzátvorkovať sa ide do zbesnenia, aký on má údajne odpor k násilu a USraelskej politike. Nič viac. Zrejme sa rád počúva, tak ho tak aj berme. Do úvahy, do čoho iného.
    publikované: 08.03.2007 23:02:01 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  106. Greebo,
    dakujem za recept. Dnes dopoludnia dosiel chlapik z autorizovaneho servisu, veladolezito sa tvaril, strcil ruru do pripraveneho otvoru, predtym zasrcil zastrcku do zasuvky , pripojil varnu dosku na plyn , preskusal, ze varna doska vari a truba trubi a ... skasiroval za necelu hodinku prace 1420 SKK ... Nic co by som nedokazal aj ja. Ale bez jeho podpisu by mi v predajni neoverili zarucny list :-( No nic, prezil som to. Trubu som naprazdno zapiekol aby som z nej vyhnal tovarensky pach a nic mi nebrani, aby som cez vikend nenapiekol zopar jidaskov. Na oplatku (nielen Tebe) posdkytnem aj ja jeden recept na jednoduche a rychle pecene jedlo:
    Rozvalkas liskove cesto. Solventnejsi z Vas - viem, ktori to ste, ale nebudem Vas menovat :-) (ozaj, idar, ako sa mas?) , to urobite ako ja - ovsem v mojom pripade nejde o solventnost, ale o lenivost a kupite si uz rozvalkane listove cesto Salvatore narolovanej aj s papirom na pecenie.
    Na toto cesto si my chudobnejsi v strednej ciare poukladame vedla seba stvorceky sunky (tip pre solventnejsich: parmska sunka). Na milu (parmsku!) sunku polozite stangle mierne predvareneho poru; zvycajne vyjdu na povrch sunky dve paralelne stangle. Do drazky, ktora vznikla medzi dvomi paralelenymi pormi polozte stangle prevareneho stangloveho celeru (odporucam ten, co ho pestuju v jednom sympatickom izraelskom kibuci a predavaju v Tescu ). Na tieto porovo-celerove stangle rozlozte platky ptatkoveho syra. Na platkovy syr nastruhajte trochu rocquefortu (menej solventi sa musia uspokojit s nivou ...) . Jemnucko posypat petrzlenovou vnatkou (aby ste pri konzumacii mali dobry pocit, mili priatelia, ze nezeriete, ale prijmate aj vitaminiky ... ) no a cez tuto priupavu prelozte listkove cesto aby vzniklo nieco, co vzdialene pripomina zavin alebo strudlu. Povrch zavinu mozete dozdobit sezamovymi zrnieckami (mozni budu tym jedinym, co vam bude pri jedeni chutut ... :-(
    Dajte zapiect na dvadsat minut pri teplote 220 st. C. Potom potrite povrch cesta (vy lenosi!!! na sezamove zrniecka ste sa vykaslali, priznajte sa!) zltkom alebo mierne roslahanym celym vajcom (iris, ema, syska, emele: slepacim!!!, nie ze budete slahat nejake ine vajcia!!!) a este púescte podla vlastnejh uvahy napriklad desat alebo este leposie dvadsat minut.
    Vyrobok potom nakrajajte elektrickym nozom (obycajnym sa vam ro rozmaga na kasu) na cca 3 cm porcie a podavajte s chladenym pinot gris ...
    No Greebo, nejako som sa rozvasnil (ak bude z plena zaujem, dodam dalsie podobne a politicky naprosto korektne recepty) ale vratme sa k teme. Myslim, ze viem, o com ema hovorila, ked hovorila o indoktrinaciii - trebars aj cestou peciva. A neznamena to, ze by pocitovala nejaku nenavist k Zidom. Odlisuj konstatovanei faktov a zober na vedomie, ze su skutocnosti, ktore platia a nemusis ich prenasat na celok. Nie vsetci Zidia su indoktrinovani. Taki su dokonca v mensine (ale vplyvnej :-) Nieco o tom viem. Ako? Nuz jednoducho. Cely zivot ma osudovo pritahovali ci uz ako docasne aleboi trvale zivotne partnerky Zidovky. Nemozem za to, je to silnejsie ako ja ... :-) A to je situacia, kedy sa (casto nechtiac) dozvies strasne vela. Napriklad aj o indoktrinacii.
    Verim, ze indoktrinovat sa da aj cez purimove kolaciky - povedzme to newspeakom: purimove kolaciky su prinajmensom politicky nekorektne ...
    Ale prave pre to, ze som tak "postihnuty" ako som, viem aj to, ze medzi Zidmi (a predovsetkym Zidovkami) su aj velmi prijemni a mili ludia, z ktorych vyzaruje dobro. Taki, ktori sa nedali indoktrinovat a hovoria o rovnosti ludi (nie vyvolenosti), o potrebe mostov (nie murov), o ludskej spolupatricnosti.
    Kua, Greebo, skoncim ako ty s tym prispevkom, co ti zmizol ... to tu ktosi s tou nelahkou ulohou prehnal: ze vraj 87 plus 76 = ... drzte mi palce ...
    Tusim sa este k tejto teme vratim, ale nateraz som toho napisal tolko, ze ma ema asi vyhodi pre tapetovanie (teda vyhodila by ma, keby sa to dalo ...:P
    publikované: 08.03.2007 23:55:33 | autor: Sinuhet (e-mail, web, neautorizovaný)
  107. Ďakujem za opýtanie Sinuhe(t?)
    biedu triem. Si ma ale potešil chlape. Ani nie tak s tými lasagnami, ako skôr tými 1420timi šekelíkmi. Ja som pred časom za to isté zaplatil iba 630,- (10 minút) a som hrešil ako nejaký ateista. A aj pečiatku sa zdráhali dať, že vraj tam trúbu namontovali linkári, nie oni! Sa nám ten proletariát vzmáha, keď už nekňučí pod marxistickou čižmou.

    A tak si dajme ešte jeden citát známej vosoby:
    "No, I'm not sure that atheists should be considered citizens, nor should they be considered patriots. This is one nation under God."
    --
    George Bush
    publikované: 09.03.2007 00:24:28 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  108. idar, na margo ateistov a veriacich tolkoto:
    http://www.osel.cz/index.php?clanek=2508
    mam pocit, ze to, co je uvedene v clanku a dolozene ecxperimentami len potvrdzuje veci, ku ktorym sme na tomto fore uz davnejsie dosli intuiciou, premyslanim a vzajomnou vymenou nazorov.
    publikované: 09.03.2007 01:39:23 | autor: Sinuhe (e-mail, web, neautorizovaný)
  109. Sinuhe, paneboze,
    ved ten hlavny hrdina z JEWTOPIE bol krestan, ktory sa naucil dokonca niektore zidovske frazy, len aby ho prijali medzi seba :o) A vies preco? Lebo ho "silene pritahovali zidovske zeny" :o).
    Nebol si ty ich inspiraciou? Alebo Arton? Chlapci ,chlapci :o)

    P.S: ja aj tak neverim, ze ema je zidovka. Neverim. Ziadny Zid by nemal v takej nenavisti Zidov ako ona. Sorry, ema.

    Docerta a tak som uz nechcela napisat ani riadok. Tymto prehlasujem svoju virtualnu sebevrazdu. Bavte sa nadalej dobre.
    publikované: 09.03.2007 02:22:50 | autor: IRIS (e-mail, web, neautorizovaný)
  110. Vskutku pozoruhodné, aké vášne
    vyvolal purimový text Gilada Acmona - s ktorým bezvýhradne súhlasím - čo je naň linka v treťom príspevku. Len neviem, či miestnym vášnivcom zablokoval racionálne myslenie, alebo ani nie, lebo nebolo čo. Každopádne predviedli, že pojem nenávisť má v ich slovníku významné postavenie.
    .
    V reálnej Jewtopii krestan netrtkal bagel, ale na čekpointe pri Ramalláhu povedal, že tak, ako Izrael jedná s Palestínčanmi, sa nenakladá ani so zvieratami. Nemali ho tam izraelskí hostia pustiť hneď po návšteve Jad Vašem, tie analógie sa priam núkali samé. Je teraz z toho medzinárodný škandál za znesvecovanie veďviemečoho.
    http://www.normanfinkelstein.com/article.php?pg=11&ar=921
    .
    A čo nového v B´Tselem, ktorý je slovníkom všelikých greebov brlohom nenávistníkov?
    http://www.btselem.org/English/
    Izraelská armáda použila jedenásťročné dievča ako živý štít, mlátenie Palestínčanov, ktorí utekajú pracovať načierno - iris, dúfam, že ty máš permit, lebo veľa Slovákov pracujúcich v zahraničí nemá - aby uživili rodinu, do Izraela, článok o všednom živote medzi separačnými bariérami
    tu je mapka
    http://www.btselem.org/Download/Separation_Barrier_Map_Eng.pdf
    legalizácia rasovo čistých židovských osídlení na ukradnutých územiach, stteľba po palestínskych rybároch z Pásma Gazy atď atď
    http://www.btselem.org/English/OTA/
    Veru, iris, sú aj ľudia, ktorí sa za politiku Izraela hanbia a mapujú jeho zločiny. Chápem, že pre teba ako konformistku je to niečo nepredstaviteľné, priam bohorúhačské. Ale taký je už svet. Niektorí ľudia proste majú svedomie.
    publikované: 09.03.2007 07:22:49 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  111. Jo, ešte rozlúčkový špeciál pre iris
    Ty si bola tiež dieťa, keď bola na Slovensku okupačná sovietska armáda. Je v tvojom prípade z výchovného hľadiska možno na škodu, že sa nesprávala ako izraelská armáda na okupovaných palestínskych územiach a že si neposlúžila ako živý štít, keď si prišla ozbrojená armádna tlupa pre tvojho otca alebo brata - ktorí iste s okupáciou nesúhlasili, alebo sa mýlim? Mimochodom, razie robí izraelská armáda na okupovaných územiach KAŽDÚ NOC. Každú jednu, iris.
    Lebo niektorých ľudí kvôli ich absolútnemu nedostatku empatie prejde tuposť a cynizmus až vtedy, keď si obdobné zverstvá užijú na vlastnej ctenej kožke.
    A že tebe sa to nemôže stať? To sa môže stať za tvojho súhlasu ako proud podporovateľky politiky sionizmu len malej Palestínčanke?
    Nehovor hop, iris. Zatiaľ nemáš malú vnučku a časy sa aj vďaka takým ako ty brutalizujú.
    publikované: 09.03.2007 07:53:54 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  112. Arton -> Greedo
    Som rad, ze si sa explicitne rozhodol, ze sa nebudes vyjadrovat k temam, ale budes tvoju vnutornu nenavist ventilovat na osobne napadanie pritomnych.
    Vies, nakoniec aj to je ciel tohoto servra, aby liecil ludi ako ty, Kriq, Iris, Stanko ...

    Vsetkym sa vam rozpada vas chatrny svet ... vsetci chcete utiect, ale nemate kam ... chapeme vas, a je nam vas uprimne luto.
    publikované: 09.03.2007 08:54:47 | autor: -- (e-mail, web, neautorizovaný)
  113. Môžbyť bude greebo naďalej písať recepty
    Po jidáškoch môže príde na rad opitý izidor, lebo kto už by mal rád ožranov, všakže, a cez ich pojedanie ľud vyjadruje nenávisť k alkoholikom. Nie ku krčmárom, ku krčmárom nie!, lebo atakďalej.
    Si bude musieť fabulovať legendy, v ktorom náboženskom sviatku štátov, ktoré sú všeobecne uznávané ako civilizované, je jeho obľúbená nenávisť v samom epicentre sviatočného diania. S jidáškami sa zas sekol, lebo veľkonočné sviatky nie sú manifestáciou nenávisti k Judášovi.
    No veď vyčkajme a uvidíme, čím opelí náš veselý pitvor.
    publikované: 09.03.2007 09:13:18 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  114. Aha, tu je okrajovo spomenuté Slovensko
    publikované: 09.03.2007 09:18:10 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  115. Zivy stit
    The use of human shields constitutes a flagrant breach of international humanitarian law and is explicitly and clearly prohibited by Israeli military orders.

    Prohibited znamena zakazany. To je rozdiel medzi Izraelom, kde je nieco take zakazane a prasatami ako Milosevic, kde take nieco bolo prikazane. Vsetky vase linky bud nemaju nic spolocne s politikou Izraela, alebo su to "nespochybnitelne fakty", ktoremu nejakemu crackpotovi potvrdil vysokopostaveny anonymny zdroj.
    publikované: 09.03.2007 09:26:19 | autor: stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  116. Stanko tu spomina slovo "prasce"
    V suvislosti s izraelskymi vojakmi, pouzivajucimi deti ako zivy stit, je to prihodna asociacia.
    publikované: 09.03.2007 09:39:37 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  117. Stanko, počas vojny v Libanone
    si izraelská armáda v libanonskom teréne robila čo chcela a hlušila koho chcela a rozbíjala všetko zaradom a na záver rozhadzovala cluster bombs po husto osídlených územiach ako konfety. Proste sa vysrala na všetko, čo je "explicitly and celarly prohibited" atď. Vysrala sa na to AKO OBVYKLE.
    Vtedajší haluzný šéf armády na preukázateľné porušenia pravidiel a rozkazov zareagoval, že "je z toho veľmi-veľmi sklamaný". Presne ako to máš v tých úvodzovkách. On bol z chrapúnstva svojich vojakov "sklamaný" a tým to považoval za vybavené. "Hen, vidíte ich, holomkov, neposlúchajú. Sklamali ma. No čo už s nimi." A preto si svoje oficiálne frázy môžeš strčiť. Realita je inde.
    .
    Ktovie, stanko, či máš slepú dôveru k vládam a inštitúciám typu FBI a CIA vrodenú alebo získanú výchovou. Každopádne sú useful idiots a kanonenfutter ako ty pre vlády hotovým požehnaním. Pred sedemdesiatimi rokmi by si bol s tvojimi mentálnymi dispozíciami obdivovateľom Hitlera a jeho národnosocialistickej politiky.
    publikované: 09.03.2007 09:44:50 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  118. Darček pre Greeba: do zbierky antisemitov
    si môže pridať aj nenávistné UNESCO
    http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid
    =1173173966508&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull
    publikované: 09.03.2007 09:58:48 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  119. useful idiots
    useful idiots ste skor vy, ked robite reklamu roznym pochybnym webstrankam, s neoverenymi/neoveritelnymi informaciami, prespikovanym reklamami. Pre ich business model su fanaticky veriaci anti-semiti bez schopnosti kritickeho rozmyslania nevyhnutny pre ich business model. Nie ste sice prvi, na koho hluposti niekto zaraba, ale nemuseli by ste sa pri tom tvarit aky ste vzdelany a rozhladeny, stacil by taky priblbly prazdny pohlad.
    publikované: 09.03.2007 10:12:07 | autor: stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  120. Stanko, šak si tie informácie zober a bež si ich
    overiť u vlády USA:))
    A sa tam spýtaj aj na iracké WMD schopné zničiť do hodiny polku sveta.
    publikované: 09.03.2007 10:27:35 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  121. Arton -> Stanko
    O tvojej neschopnosti "kritickeho" myslenia sme sa presvedcili pri tej drobnosti s devanagari.
    Ani taku malickost si nezvladol.
    Nic nevies, nic nepreveris ... ale veris.
    V podstate si typicky bigot.
    publikované: 09.03.2007 10:49:57 | autor: -- (e-mail, web, neautorizovaný)
  122. Greebo -/-> Arton
    <i>Arton -> Greedo
    Som rad, ze si sa explicitne rozhodol, ze sa nebudes vyjadrovat k temam, ale budes tvoju vnutornu nenavist ventilovat na osobne napadanie pritomnych.
    Vies, nakoniec aj to je ciel tohoto servra, aby liecil ludi ako ty, Kriq, Iris, Stanko ... </i>

    Arton, štekáš na nesprávny strom. Vkladáš mi do úst niečo, čo som celkom nepovedal, ale nechám na tebe, aby si zistil, čo to je. Opakované prečítanie ti to povie.
    Alebo radšej to skrátim, lebo by nastali len dalšie zbytočné komplikácie: kde som povedal, že sa nebudem vyjadrovať k témam?
    A na osobné napádanie sú tu iní, ja mám radšej podpichovanie, a kde je na to vhodnejšie prostredie ako tu? Čo mi chceš vyčítať? Však vy tu trávite minimálne 50% času tým, že sa nebavíte k téme, ale vzájomne si nadávate.

    Ak prosil by som presnú diagnózu. Diagnóza je základom terapie, povedal primář Sova. Ak si myslíš, že som podobný prípad ako Stan (ten mi teda urobil medvediu službu tým, že sa ma pokúsil podporiť, lebo i pri najláskavejšom pohľade je jasné, že...že sa ešte musí veľa učiť. abz sme sa neurážali.), tak asi budeš ohľadne terapeutickej úspešnosti Eminho blogu sklamaný.

    Okrem toho ľutujem, že som hneď na začiatku neohviezdičkoval aj svoj nick a nepožiadal vás, aby ste sa pokúsili o originálnejšie "vtipy" s mojím nickom ako tie vychádzajúce z podobnosti so slovami Hríb a greedy.
    publikované: 09.03.2007 13:02:35 | autor: Greebo (e-mail, web, neautorizovaný)
  123. idar, Sinuhe(t)
    <i>A tak sa nám gríbik šťastne prinávrátil. Ako inak, so svojim obľúbeným Schopenhauerovským mutatiom controversiae, okrídlene tláchajúc o všetkom možnom, len nie k veci. Odkedy sa tu zjavil, už sa tu popretriasalo množstvo tém a on stále len o tých svojich koláčikoch. Ale uzátvorkovať sa ide do zbesnenia, aký on má údajne odpor k násilu a USraelskej politike. </i>
    Upozornenia k zátvorkách som pridal, aby nedošlo k omylu. To sa tu pričasto stáva.

    Ďalej:
    Idar, presne ten istý argument by som mohol použiť aj ja. Citujme "If you observe that your opponent has taken up a line of argument which will end in your defeat, you must not allow him to carry it to its conclusion, but interrupt the course of the dispute in time, or break it off altogether, or lead him away from the subject, and bring him to others. In short, you must effect the trick which will be noticed later on, the mutatio controversiae."
    Prečo mi hergot nemôže niekto odpovedať na otázku alebo reagovať na to, keď poukážem, že námietky namňa nasmerované sú vecne a logicky chybné? Namiesto toho sa diskutuje o všetkom možnom týkajúcom sa mňa, vrátane toho, do akej menšiny patrím.
    (Nota bene: Hej, som menšina. Som britský modrý krátkosrstý kocúr, ale prisahám vám, že svojich degenerovaných aristokratických predkov nepokladám za dôvod nad povyšovanie nad zbytkom rodu šelmovského. Bol by som hlúpy, raz už som takého tigrovaného tuláka podcenil a prišiel som o oko.)

    Idar, kde je napísané, že téma sa musí držať len jednej línie a nemôže sa ich viesť viac paralelne? To skupinová diskusia je o tom, že človek musí držať krok s tlupou, aj keď na svoje otázky a námietky nedostal odpoveď?


    Sinuhe, ďakujem za recept, vyskúšam ho (za asistencie milej, ktorá je v týchto veciach zbehlejšia, ako aj v mnohých iných). A ďakujem aj za rozumné slová prejavujúce nečiernobiele myslenie (aký je to správny termín? RGB myslenie?) Potešilo ma to.
    publikované: 09.03.2007 14:04:01 | autor: Greebo (e-mail, web, neautorizovaný)
  124. ema
    <i>S jidáškami sa zas sekol, lebo veľkonočné sviatky nie sú manifestáciou nenávisti k Judášovi. </i>

    Nie? Vážne? Hlavný princíp Veľkej noci je samozrejme o niečom inom, ale v praxi to Judáš na Veľkú noc dosť schytáva. Skús si prečítať texty z evanjelií k tejto téme, vypočuť si zopár starobylých hymnov veľkonočnej liturgie alebo vzpočuť si zopár kázní od priemerných kňazov. Spýtaj sa Danteho, v ktorom kruhu pekla sa Judáš nachádza. Asi veľa o kresťanstve nevieš, okrem čistej teórie.
    Uhýbaš, uhýbaš.

    A pripadá ti normálne a bez akejkoľvek významovej a a inej záťaže kŕmiť deti pečivom symbolizujúcim povraz obesenca? Obesenca, ktorý tým ďeťom vraj zabil spasiteľa, v spolupráci s ďalšími (židovskými) súkmeňovcami? Tomu niektorí dodnes veria.
    Na Piláta vzniklo také porekadlo "dostal sa do toho ako Pilát do Kréda", rozumej nevinne. Na Judáša si kresťanský ľud žiadne také řčení nevytvoril, takže asi k nemu náklonnosť neprechováva.
    V Addams Family je morbídne pečivo normálne, ale inak by som pochyboval.

    Dnes žiadne hviezdičky, toľko času zas nemám.



    Ten článok z Jerusalem Post mi má povedať čo? Uniká mi paralela.
    Kde vidíš paralelu medzi tvojimi nezmyselnými výrokmi o pečive podanými fakt výnimočne jedovatými slovami, a postojom Unesca k izraelským aktivitám?
    publikované: 09.03.2007 14:29:53 | autor: Greebo (e-mail, web, neautorizovaný)
  125. Zdá sa, že Bibi sa pokúša
    zaradiť do šíku tzv. umierňených sionistov:
    http://tinyurl.com/38vgka
    Hlavnou implikáciou samozrejme bude dramatické zvýšenie cien ropy. Irán je totiž druhý najväčší producent na Blízkom východe. Preto to podporia aj Rusi a celé to tým pádom dostane veľmi reálne kontúry. I tak sa stane, že si to celé odserieme zase my - automobilistická verejnosť. Sme to tu ale už dostatočne rozpiplali o tri poschodia nižšie, tak sa len zhodnime, že to nejak s nezištnou božou pomocou prežijeme.
    Na druhej strane, veľmi dobrou správou je však to, že sa USraeliti predsa len boja (veľkých obetí na svojej strane a poškodenia ich "dobrého" mena) a rozhadzovanie genocídnych B61ičiek po Iráne, a teda neslávna repríza H&N, sa prozatím konať nebude.
    Nalejme si však výnimočne spolu s kriqom čistého vína. Zase ide len o typickú ojebávačskú stratégiu, ako bola uplatnená už aj v Iraku. Najprv Irán ekonomicky vyžmýkajú a potom ho napadnú konvenčne.

    Čo keby si sa, Greebo, vyjadril napríklad k tomuto partikulárnemu problému, keď už ti to s tými vykopávkami na chrámovej hore nevyšlo. Raz to holt musí byť po prvý krát, tak len smelo do toho. Isto aspoň hmlisto tušíš, že tvoje názory na tunajší zabehaný modus vivendi, ako i tvoj zle skrývaný narcisizmus, drvivú väčšinu prísediacich na tomto blogu akosi vôbec nezaujímajú. V tom je totiž tá potíž.
    A nemýl si britské modré kratkosrsté s ruskými modrými mačkami. Ty totiž patríš k tým druhým, tie bývajú také nedůtklifky voči im neznámym indivíduám.
    publikované: 09.03.2007 15:33:55 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  126. A celkom som kvôli Greebovi
    zabudol na hentotok:
    http://aktualne.centrum.sk/zahranicie/blizky-vychod/clanek.phtml?id=230192
    Teda však nič nové o praktikách Mossadu nám to nehovorí, ale celkom nezaujímavé to tiež neny.
    publikované: 09.03.2007 15:38:45 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  127. Arton -> Greebo
    Ty mas uz zas tendenciu popierat to, co je implicitne ale evidentne v tvojom texte.
    Alibizmus? Alebo zmena nalady?
    Tu nie si na sude, nedostanes trest, ale ani ja ci my ti nemusime dokazovat, co si napisal a c naznacil...
    .
    Paci sa mi, ze sa distancujes od Stanka. Dobry postreh:)
    Aj ked ja som ta tym nechcel urazit,ved som tam zaradil aj Iris, ktora ma zvlastnu opateru, - aj ked ona nas obvinuje z akychsi prehnanych sympatii k zidovkam - no taky je uz osud nas filozofov, ludom sa nezavdacis ani tak, ani tak:)

    Ah, a co sa tyka diagnozy ... ta sa pacientovi nemusi prezradzat, pre liecenie to nie je dolezite, moze to byt aj skodlive ... len tu jednoducho a trpezlivo zostan, a vysledky sa dostavia.
    To som si isty.
    publikované: 09.03.2007 15:58:10 | autor: -- (e-mail, web, neautorizovaný)
  128. Tebe toho uniká viac, Greebo
    Aj to, že máš mizerný charakter. Kľudne ho tu ďalej predvádzaj, je to tvoja vizitka, nie moja.
    Sústreď sa:
    "UNESCO, which had previously condemned the Israeli dig, had never spoken out against construction by the Wakf (Islamic trust) of a new mosque on the Temple Mount itself over the last decade, which the Antiquities Authority has termed an "unprecedented archeological crime" for its massive destruction of archeological remains." (J. Post, autor Edo Lefkovič)
    Bú bú, UNESCO had never spoken out against construction by the Wakf, ale kondemnovalo Izrael. V duchu tvojej palogiky je UNESCO kotol antisemitov a nenávistníkov, ani ň nepovedalo Arabom, kým počínanie Izraela odsúdilo.
    Môžeš hrať ďalej mentálne retardovaného, akože nééchapeš. Mňa to neznepokojuje.
    publikované: 09.03.2007 17:25:53 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  129. Save the Planet, Kill Yourself
    Konečne optimálna náhrada za všetky tri tzv. monoteistické kmeňové náboženstvá. Church of Euthanasia.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Church_of_Euthanasia
    publikované: 09.03.2007 17:44:06 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  130. Toto je
    celkom zábavný rozhovor.
    http://www.sme.sk/c/3178092/Jozo-Raz-Gustav-Husak-bol-svetovy-politik.html
    Vidno, že ten chlap má talent.
    publikované: 09.03.2007 21:36:58 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  131. Heheh, Jógeo Ráge
    Mediálne známy sapient bez čelných lalokov. Zjavne mu nechýbajú, lebo aj pred operáciou boli vhodné akurát tak na ziapanie s prídychom sentimentu.
    publikované: 10.03.2007 07:06:31 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  132. Ináčky, ten dadaistický Church
    of Euthanasia som našla vo vyhľadávači cez pytagorejcov.
    Cesty božie sú vskutku nevyspytateľné.
    Zdal sa mi menej bizarný ako abrahámovské náboženstvá.
    publikované: 10.03.2007 07:52:23 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  133. dokázal by to aj "ema-ncipovaný" Šunkes?
    publikované: 11.03.2007 21:29:29 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  134. Možno dokázal, ale asi by sa mu nechcelo
    Nie som až taký kvalitný personál, aby k nemu pol roka vandrovali zbehnuté mačky.
    publikované: 12.03.2007 15:54:05 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  135. tiffany and co
    of Euthanasia som našla vo vyhľadávači cez pytagorejcov.
    Cesty božie sú vskutku nevyspytateľné.
    Zdal sa mi menej bizarný ako abrahámovské náboženstvá.
    http://www.salestiffany.com/
    publikované: 06.07.2010 04:53:08 | autor: tiffany and co (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014