Ema

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Odtrhnutý z reťaze

Keby nebolo pršalo ...

... šla by som si po svojom. Ale podvečerná prietrž mračien ma zahnala do dusnej kaviarne, kde poskytujú k hluku z reproduktorov a úmerne veľkej ľudskej vrave kus korporátnej propagandy. K dispozícii bola len smetiareň.

Stolík bol miniatúrny, a tak som sa venovala stranám, ktoré netreba rozkladať na pol metra. Na poslednej, v rubrike Názory, som si v článku Reťazová šaškáreň o českých protiradarových hladovkároch prečítala, že ...

"Gándhí mohol s hladovkou uspieť v Indii pod civilizovanou britskou správou."

I spýtala som sa,  čo je to za idiota, ktorý:

1. označí koloniálny britský režim v Indii, ktorý bol explicitne fašistický, pojmom "civilizovaná britská správa" - čo je to za hajzla, ktorý považuje za prejav civilizovanosti nariadenie generála Dyera strieľať v amritsarskej záhrade Džallianwala do neozbrojeného davu ľudí, takmer štyristo zavraždiť a vyše tisíc zraniť, čo bol v tej dobe na sólo masakru omračujúci výkon

2. nevie, že Gándhího hladovka bol nátlak na domácu indickú verejnosť, nie na britských kolonizátorov, ktorí by ho bez váhania nechalí scípnuť aj trikrát po sebe (pre Churchilla to bol smiešny fakír v handrách a kolonizátori boli nútení rešpektovať fakíra len vzhľadom na jeho moc nad indickými davmi)

3. a zjavne netuší nič o tom, že "civilizovaná" Británia nechala v 80. rokoch vo väznici neďaleko Belfastu skapať ako psov vo vlastných výkaloch desiatich hladovkárov (a to bolo v Európe - a koncom 20. storočia!, nie v Indii za čias britskej kolonizácie).

Meno toho idiota je pod smetiarskym článkom.

Dočítala som ten slint až do konca, kde sa autor úplne odtrhol z reťaze a vyhlásil hladovkárov za šašov.

A položila som si ešte jednu otázku: KDE je tu úcta k disentu, rešpekt k ne-mainstreamovým názorom, ktoré nie sú ani agresívne, ani urážlivé? To akože TOTO je tá pluralitná, otvorená a slobodná spoločnosť, za ktorú sa štrngotalo kľúčami?

Vonku dopršalo a ja som si uvedomila, že človek si neustále musí trénovať odolnosť voči fašizoidným propagandistickým kalerábom. Politruci korporátnych médií mu ich tlačia do hlavy aj v takých nenápadných vyjadreniach, akými sú pomenovianie bezohľadnej kolonizácie civilizovanou britskou správou a označenie politických oponentov  za šašov.

 

Záhrada Džallianwala

Vstup do pamätníka obetí civilizovanej britskej správy ...

... a oheň na ich pamiatku.

Fotografie sú z tejto webovej stránky.

 

O hladovke Írov:

HLADOVKA / ŠPINAVÝ PROTEST
Za zmínku jistě stojí události z let 1981-82. Ve věznici Maze u Belfastu propukla protestní hladovka vězňů IRA. Hladovka vznikla jako protest proti tomu, že britská vláda zrušila zvláštní kategorii politického vězně. Vězni z řad Ira odmítali nosit vězeňský oblek a podřizovat se vězeňskému řádu. Oblékali se jen do dek, nestříhali se a neholili. Britové neustoupili a přestali vězňům vynášet z cel výkaly, zabednili okna a dveře, aby je nemohli vylévat ven, takže nakonec vězni výkaly rozmazávali po zdech. Proto protest vešel ve známost jako „špinavý protest“ nebo také „na dece“. Z deseti mužů, kteří při hladovce zemřeli, se jeden stal velkým mučedníkem. Bobby Sands hladovku zahájil a také jako první zemřel.

Info z tejto webovej stránky


Peri fyseos anthropu - O ľudskej prirodzenosti | stály odkaz

Komentáre

  1. To Sme mi pripomina coraz viac Pravdu v roku 1989.
    Ovsem dnes mozeme tie prasce aspon verejne kritizovat.
    Pomenovat ich ovsem mozeme stale len anonymne.
    Kedze link na clanok Sme bude po nejakom case nedostupny verejnosti, treba tu doplnit, ze ten ubohy hajzel sa vola Peter Morvay
    http://www.sme.sk/autor_info.asp?id=51

    A staby stary zid si dovolim pripomenut tomuto anti-hodnotovemu extremistovi brojacemu proti disentu :
    Mene tekel ufarzim

    Bez milosti.

    publikované: 04.06.2008 21:04:23 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. hm,
    presne...

    a ja uz len doplnim, ze isty "filozof a spisovatel" Fukuyama v Respekte tak akosi ukradomky nadhodil, ze problemom uz nie je centalna vlada, ale uradnici samospravy a miestna oligarchia. Jeden by si myslel, ze trkoce o nas. a on uplne undergroundovo o Cine.



    publikované: 04.06.2008 21:04:47 | autor: rado (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. Ozaj, na konferencii AIPACu sa dnes diali veci
    Sa tam predháňali Clintonka a Obama, kto viac vlezie svetlu medzi národmi do vyvolenej riti.
    Kým Clintonka sa sústredila na všeobecné prísahy vernosti a oddanosti a potrdila právo svetla medzi národmi porušovať medzinárodné právo výstavbou monštuózneho múru, Obama to roztočil viac a povedal: Jerusalem must remain undivided as capital of Israel. Hoci podľa medzinárodného práva je Al Quds hlavným mestom Palestínskeho štátu.
    Načo jelitu Abbásovi definitívne svitlo, akú srandu si z neho po celý čas robili USA aj celý Západ.
    http://www.haaretz.com/hasen/spages/990230.html
    Dobré ráno, Abú Mazen.
    publikované: 04.06.2008 21:16:33 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. Od Fukuyamu by neprekvapilo ani
    svieže knižné dielko Koniec čínskych dejín a posledný Číňan.
    Možno ho už hotuje, do série.
    publikované: 04.06.2008 21:19:57 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  5. Keď sa tak pozerám
    na úroveň toho článku, tak by som skôr povedal, že Morva-y je len taký indoktrinovaný debílek, ktorý sa holt takýmito výgrckami živí, lebo okrem toho nič iné nevie. Asi ako ten druhý maďarón z Jetobraku. To, že údajne vyštudoval históriu a politológiu, ešte vôbec neznamená, že o tom aj niečo vie.
    Pozoruhodné je, ako radi sa v poslednej dobe títo poskoci usraelského fašizmu odvolávajú na Gándhiho. Ale keďsi niekto s disidentskými sklonmi skutočne adoptuje jeho taktiku, tak sa im to zas nelúbi. Vychádza mi z toho len jediné. Páni demokrati si neprajú, aby sa o režime diskutovalo a už vôbec nie protestovalo. A keď, tak iba na stránkach slobodnej tlače.
    publikované: 04.06.2008 21:21:09 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. ... ale inak by ma celkom zaujímalo,
    či Fukuyamovi rodičia nepobudli nejaký čas v americkom koncentráku pre amerických Japoncov kolektívne zbavených občianstva.

    A či majú správny americký názor na zvrhnutie atómových bômb na Hirošimu a Nagasaski.
    Škoda, že o tomto Francišek F. nepíše.
    publikované: 04.06.2008 21:23:48 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. Posmelený veľkolepým úspechom
    jubilejných osláv schválil Olmert minulý týždeň výstavbu ďalších tisíc židovských domov v Al Qudse.
    To len aby nám to v zápale diskusie neuniklo.
    publikované: 04.06.2008 21:33:18 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. Keby nemalo svetlo medzi národmi, idar,
    oporu vo všelijakých "civilizovaných" angloamerických protestantských sektách (čo dokáže tá britská, symbolizuje Amritsar a Belfast), nikdy by neboli Palestínčania vytlačení do mora a nikdy by sa nechystal holokaust na Iráncov.
    Pozor na nich, vychcálkov. Kým katolíci sa viac-menej vyzúrili v stredoveku, hentí ešte stále neprestali a s plnou hubou boha sú čoraz agresívnejší.
    publikované: 04.06.2008 22:00:18 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. No a z tohto budú mať ideológovia
    publikované: 04.06.2008 22:05:10 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. jedna technická poznámka k hladovke Írov:
    Ako mohli "vězni výkaly rozmazávat po zdech", keď držali hladovku?
    Keď nič neprijímali vo forme potravy, nemohli ani nič vylučovať vo forme výkalov...
    Zákon zachovania hmoty nepustí, milý Uotsne
    publikované: 04.06.2008 22:31:41 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  11. To je v posledných dňoch
    vzhľadom na svoju zdanlivú bizarnosť dosť populárna správa.
    Politruci budú musieť skrátka vysvetliť, aké nepreklenuteľné rozdiely môžu existovať v rámci jednej a tej istej ideológie. Verím im, zvládnu to.
    Ale tí náckovia si to poriadne odserú. Nejeden zodpovedný činiteľ si povie, takýchto nacistov my nepotrebujeme!
    publikované: 04.06.2008 22:37:53 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. A o obličkách,
    katabolizme a pod. si už počul?
    Inak na čo podľa teba zomreli, keď už teda nehladovali? Na cukrovku?
    Nemá na teba, kriq, ten sionizmus dobrý dojem. Osprostievaš.
    publikované: 04.06.2008 23:03:55 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. Kriq - dojem, to je už inšia otázka,
    s tým to tiež nie je najlepšie. Ale ten vplyv, to je hlavný problém. Toho sa vystríhaj.
    publikované: 04.06.2008 23:10:30 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  14. ak fest hladovali
    tak neboli žiadne výkaly - ibaže by držali českú "reťazovú hladovku", milý Uotsne
    publikované: 04.06.2008 23:15:12 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  15. Kriqa výkaly očividne priťahujú
    Že sa z celej témy sústredil práve na ne.

    Mohol by zmrdovi kriqovi nejaký dobrovoľník vysvetliť, že hladovka bola len zavŕšením protestu, čo je aj ZRETEĽNE uvedené v závere textu.
    publikované: 05.06.2008 05:19:11 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. Oplatí sa pozrieť na produkty
    smetiarskeho politruka častejšie.

    Dnes je témou pokus o spojenie afrického Mugabeho (ktorý v krajine zničenej kolonizáciou vykonáva sociálne experimenty, na ktoré obyvateľstvo krajiny objektívne nemá) a perzského Ahmadínedžáda - odporcu sionistického koloniálneho režimu.

    Podsúva sa tam, že v Iráne je hladomor. Lebo Iránci nemajú dostatok rafinérií na výrobu motorových palív.

    Ani zmienka o tvrdých ekonomických sankciách voči Iránu, ktorými je krajina trestaná za neochotu podriadiť sa nacistickej sionistickej ideológii.
    Napriek svinským sankciám neexistuje v Iráne zrejme ani jediný človek, ktorý by nemal každý deň dosť jedla.
    Naopak, Irán postupne bohatne.

    A už vôbec žiadna zmienka o tom, že z Iránu cicali Angličania (aké prekvapenie) cez Anglo-iránsku ropnú spoločnosť prakticky zadarmo kvantá ropy, až kým perzský ARISTOKRAT Mossadeq nepovedal, že šlus, stačilo - nebudú si koloniálni Briti vyžierať bachory z iránskych zásob nerastných surovín.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Mohammed_Mosaddeq

    Následne usilovní angloamerickí morvaji urobili z perzského ARISTOKRATA komunistu, CIA zorganizovala prevrat a angloameričania dosadili do Iránu svojho kislinga, tyrana šáha. Keď ho Iránci poslali tam, kam patrí, nasratí a urazení angloameričania dali Irán na odstrel.

    Na otázku, čo má Mugabe spoločné s Ahmadínedžádom, je iba jedna odpoveď: smetiarskeho morvaja.
    publikované: 05.06.2008 06:08:33 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  17. ema, zletko,
    článok je formulovaný nešťastne tak, že sa začína hladovkou (3x slovo hladovka) a až potom ostatné
    publikované: 05.06.2008 06:21:11 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  18. Nevyhováraj sa na článok, kriq
    Ak ti niečo neštimuje, v internete je kopa prídavných zdrojov. Na kieho krista tam sú, aby zahlcovali priestor?
    publikované: 05.06.2008 07:15:46 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  19. Zabudol si ešte, zaoberajúc sa výkalmi britskej civilizovanosti
    v Írsku, kriq, upozorniť na rozpor medzi počtom obetí armitsarskej masakry, ktoré uvádzam v texte a počtom obetí na pamätnej tabuli v amritsarskej záhrade.
    Škoda.
    Odpovedala by som ti, že som použila politicky korektné číslo odsúhlasené civilizovanou Britániou.
    Ale takto súkromne sa prikláňam k názoru, že pri paľbe do asi 10-tisícového davu mohlo byť obetí britského koloniálneho besnenia v indickej záhrade podstatne viac a ďalšie zomreli neskôr v dôsledku zranení. Čiže číslo 2000 nemusí byť nereálne.
    publikované: 05.06.2008 07:45:29 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  20. Jo, ktosi tu chcel od new world ordera
    info o raziách, ktoré robí izraelská armáda na okupovaných územiach.

    Dnešná správa:
    IDF troops arrested 16 Palestinian fugitives during operations in the West Bank overnight Wednesday.
    All of the detainees were transferred to other security forces for further interrogation

    Včera ráno bola správa o (ak si dobre pamätám) jedenástich.

    Predvčerom ráno o trinástich, alebo tak nejako.

    Armádne razie sa v koncentráku na okupovaných územiach dejú prakticky každú noc.

    V rámci koloniálneho projektu "Svetlo medzi národmi" bolo od roku 1967 odvlečených a väznených celkovo okolo 700 tisíc Palestínčanov.
    publikované: 05.06.2008 07:55:54 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  21. To Irsko jepriznacne aj tym,
    ze tam ani 1000 rocna pritomnost agresivnych dobyvatelov nedokazala zvitazit nad povodnou po dedinach rozptylenou civilizaciou povodnych rolnikov.

    Dobyvatelia postavili hrady a mali zbrane - ale chybala im duchovno-svetonazorova prevaha - a tak boli porazeni, ich vec je stratena, odsudena, opovrhnuta.

    Pripominam, ten proces trva v tomto pripade tisicrocie, ale ma jednoznacny smer.

    Poucenie:

    Ak je niekto duchovne nadradeny, vitazi brilantne, pretoze jeho sila je na spravnom mieste, nie v zbraniach.
    Ak je niekto potkan, sposobuje len utrpenie a nezvitazi nikdy.
    publikované: 05.06.2008 08:32:14 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  22. "každý pozitívny plán je fašistický"
    Aby to zas nebolo na mna, upozornujem na temy, ktorym sa nedalo, neda a nebude dat vyhnut a ktore sice stale este opatrne a preto naivne a alibisticky, ale coraz vytrvalejsie a castejsie nastupuju.

    http://www.jetotak.sk/civilizacia/bozsky-dizajn

    Co si o tom myslite, vazení?
    publikované: 05.06.2008 10:25:35 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  23. Maczovského článok? Je prekvapivo otvorený.
    Sú témy, na ktoré môže politická korektnosť dočasne uvaliť tabu, ale nástojčivo sa vynoria vždy a znovu.

    Ale k tomu Iránu som ešte chcela - k obviňovaniu, že nemá dostatok rafinérskych kapacít.
    Pre morvaje mám dobrú správu: Irán momentálne buduje niekoľko veľkých moderných rafinérií za asi 15 miliárd eur (Irán v USD bezcenných papierikoch ceny neuvádza) s termínom ukončenia v roku 2012. Už nebude musiež dovážať motorové palivá, ktoré sú mimochodom na iránskom domácom trhu dotované.
    Stavím sa, že niekoľko izraelských jadrových hlavíc je namierených aj na tieto staveniská.
    Pretože zámerom prípadného úderu bude zničiť civilnú infraštruktúru, zabrzdiť rozvoj. Ako obvykle.
    publikované: 05.06.2008 11:59:08 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  24. A práve preto je dnes svet,
    teda aj po tisícročiach vývoja, plný vojenských mocností a duchovných degenerátov. Má asi tá tvoja teória, arton, predsa len nejaké medzery. Tak na tej duchovnej nadradenosti ešte popracuj.
    Zbrane nie sú nič iné ako produkt ľudskej technickej inteligencie. Niet v celej histórii ľudstva takej civilizácie, ktorá by ich neprodukovala. Aspoň pre istotu, ale väčšinou úplne natvrdo.
    Na druhej strane, ani tí najväčší hajzli nikdy nepriznajú, že svojej dlhodobej dominanci vďačia zbraniam a hlavne ochote ich použiť. Počuli sme už niekedy nejakého amerického prezidentáta povedať, že sú od iných lepší, lebo majú dokonalejšie zbrane? Nepočuli. Dokonca ani to, že by mali lepšiu kultúru (gýč a konzum vs. krása a striedmosť).
    Nie, oni vždy hovoria výlučne o duchovných hodnotách, slobode, demokracii a najnovšie už aj o bohu.

    Ten maďarónov článoček je mimoriadne triviálny. Ako vždy a ako celý jeToFuck.
    publikované: 05.06.2008 12:45:28 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  25. rusko na zasadnuti bezpecnostnej rady poziadalo o spravu haagskeho tribunalu
    publikované: 05.06.2008 13:18:39 | autor: new world order (e-mail, web, neautorizovaný)
  26. Nuz, Idare, kazy ma rozne ostre oko...
    Ja vidim svet plny duchovnych mocnosti a (az potom) vojenskych degeneratov.
    Vidim plno svetonazorovych zoskupeni, ktore rozhoduju a iba ako privesok tie masiny plne zeleza a vybusnin, ktore nedokazu ovladnut spolocnost a ideologiu.

    Skus sa pozret lepsie.

    A skus aj lepsie citat tetxty a nedoplnat ich vlastnymi predsudkami.
    Napisal som:
    "Ak je niekto duchovne nadradeny, vitazi brilantne, pretoze jeho sila je na spravnom mieste, nie v zbraniach"

    Nenapisal som, ze nema mat zbrane.
    Chapes ten rozdiel?

    A co sa tyka madaronovho clanku - co to znamena, trivialny? Nepytam sa na syntax, formu, ale na semu, obsah. Nepytam sa na autora a tvoje dalsie neprekonatelne predsudky. Nepytam sa na autora a spracovanie, ale na to, ze sa tema eugeniy stava salonfahig. Alebo ty bezne pises clanku o eugenike? Len sa zas nevyhovaraj, ze utekas pred ludmi, lebo ani to nie je pravda. Nie si mysticky samotar, si typicky kolektivista. Tak kde su skutky?
    publikované: 05.06.2008 13:21:21 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  27. A ty arton nie si ani žiadny
    génius, ani jedinec s ktovieakou špirituálnou hĺbkou. Nič také. Ty si jednoducho iba horlivý šíriteľ svojich vlastných bludov.
    Si tie sprostosti ešte raz v kľude a pokoji po sebe prečítaj a potom sa triezvo zamysli nad tým, prečo by som ja mal zbytočne strácať čas a vôbec na niečo ti odpovedať. Veď ja nie som tvoj psychoanalytik.
    Určite prídeš na to, že ide práve o ten obsah.
    publikované: 05.06.2008 13:49:00 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  28. Aktivisti, jasankovia a macovski ...
    Este mam cas, tak si spomeniem na roky .. 88,89,90 ...
    Vtedy tiez zmena paradigmy nebola naznacovana prejavmi disidentov
    (ved aj ich bolo malo), ani prejavmi stb a inymi tajnymi sluzibami platenych "chartistov", ale zmena bola indikovana prejavmi tych vecnych aktivistov a grafomanov- novodobych jasankov a macovskych.

    Oni tu vzdy boli a su, aby napisali to, co lieta vo vzduchu. Ich posadnuta snaha zviditelnit sa ich nuti byt sluhmi memov a dokonca ist s kozou na trh.

    Zmena komunistickej paradigmy bola indikovana clankami Zemana a ostatnych polo-komunistickych aktvistov posobiacich v roznych "prognostickych" ustavoch.

    Ja poznam nazory Grigriya, dennika Beo a inych disidentov. Tie su uz davnejsie zrele a nepotrebuju sa menit. Co sa zmeni a co treba teda sledovat ako tlakovu barieru postpujucu Europou, to su nazory nasich aj malych ideologov v CENTRALNE kontrolovanych mediach (do ktorych spada aj jetotak).
    Pravda, tak ako nik neocakaval kedysi zmenu od Bilaka ci Husaka, ani dnes ju nemozno ocakavat od beznadejnych trosiek typu Schutz ci Hrib. Sledujme ale, co zajtra vytiahne preskakovac a bezcharakterna handra Lesko ci depko Stulajter a ostatni macovski.
    Mnohi mozno budete velmi prekvapeni.

    Zmena retoriky bude indikovat zmenu klimy - a mozno aj burku.

    Ziva aktualna historia je proste vyborne divadlo :)
    publikované: 05.06.2008 13:58:40 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. Teda Idare, nechcel som to spominat, ale ked uz si to nadhodil,
    som genius a clovek so spiritualnou hlbkou.
    Preco sa pytas?
    publikované: 05.06.2008 14:00:26 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  30. iris, spomenul som si na teba
    pri citani tychto myslienok: "...Je třeba začít u sebe a svého okolí (bližní je ten, co je nám blízko, není třeba až v Súdánu, ale na dohled - snaha o globální odpovědnost jednotlivce se rovná úplné neodpovědnosti)..."
    z knihy Komárek S.: Spasení těla. Moc, nemoc a psychosomatika, Mladá fronta, Ed. Kolumbus, 2005, s.129.
    P.S. ema ešte raz ti ďakujem za tip na túto knihu, vraciam sa k nej občas a poskytuje mi veľa námetov na premýšľanie.
    publikované: 05.06.2008 20:53:39 | autor: Sinuhe (e-mail, web, neautorizovaný)
  31. nazdar idar,
    vies, na tom Maczovskeho clanku si cenim uz samotnu odvahu napisat uvahu ktorej nosnou -aj ked obalenou - temou je eugenika. Je to dolezita tema, ale nakolko je (najma od konca 2. svet. vojny) vyrazne tabuizovana, nie je lahke pisat na takuto temu. Ja mam na tuto temu vela myslienok, ale spolocenske tabu sa aj vo mne velmi zakorenilo, a hoci sa v danej oblasti nepovazujem za laika (ani za odbornika), viem, ako tazko by sa mi moje myslienky formulovali, ak by som ich chcel dat na papier a uverejnit.
    publikované: 05.06.2008 20:59:23 | autor: Sinuhe (e-mail, web, neautorizovaný)
  32. Tak skus aspon tu, Sinuhe.
    Tu je to medzi nami.

    Ja to povazujem za celospolocensku temu, politicku, teda pre kazdeho, ale nazor lekara by ma zaujimal.
    publikované: 05.06.2008 21:39:24 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  33. sinuhe, preco si si spomenul prave na mna?
    Nepochybujem, ze knizka sa ti paci a nachadzas v nej vela nametov na premyslanie, ved ti ju doporucila ema, ale to je akoze hlboka spiritualita, ze zacat treba od seba a ze blizny je od slova blizky a pod?
    Pre mna je to jasne mily sinuhe uz tak od 15tich.
    Ale vdaka, ze si si vobec spomenul...:o)
    publikované: 05.06.2008 21:55:57 | autor: iris (e-mail, web, neautorizovaný)
  34. Nechajme teraz paradigmy bokom
    a zamyslime sa, prečo sa tam ten plagiát (pretože Maczovský to niekde ukradol, prípadne skompiloval) vlastne objavil. Dôvod je jednoduchý. V Maďarsku je totiž v poslednom čase téma eugeniky veľmi obľúbená. Je to trochu paradoxné, veď ako sa môže už beztak dokonalé maďarstvo chcieť stať ešte dokonalejším. Dokonca aj sám Grcáni sa minulý rok vyslovil v tom zmysle, že by mohli kvôli zvýšeniu pôrodnosti prevziať indický model a umožniť prenatálnou diagnostikou rodenie potomkov toho správneho pohlavia. Inak povedané, nechcené dievčatká by išli do lavóra a spravili by miesto zdatným maďarským hošanom, ktorí by sa inak vôbec nenarodili (lebo však kto by podstupoval to riziko, že nebudú chlapci). Vy sa tu milí moji - každý z iného dôvodu: arton dozaista pozitívnoeugenicky, Sinuhe negatívnoeugenicky - vytešujete nad slobodomyselnosťou a pritom ide iba o závan debility z juhu.
    Mimochodom, čo sa týka tej Indie, aj tam sú tieto praktiky už vyše desať rokov trestné, ale trend je aj tak stále stúpajúci. Lebo však ultrazvuk.

    Aj ten nedávny článok na Beo.sk je úplná sprostosť s nulovou informačnou hodnotou, propaganda jedna radosť. Jediná rozumná vec, čo tam odznela je, že by sa o tom malo diskutovať. Ja dodávam, že áno, ale iba v odborných kruhoch, pretože sa jedná o tému, ktorej bárjaký Jano z Očovej nerozumie. S tými génmi to totiž nie je také jednoduché, lebo väčšina fenotypových znakov je polymorfných plus sú tam ďalšie génové interakcie atď.
    Notoricky známy príklad je, keď Angličania presunuli svojich zločincov do Austrálie. Zmenilo sa niečo? Nič. Už ďalšia generácia mala aj v Anglicku aj v Austrálii znova štandardnú kriminálnu kvótu. To isté platí aj pre inteligenciu. Darmo by sa všetky Slovenky smeli páriť len s artonom, potomkovia by už géniovia neboli. Boli by úplne normálni Slováci, lebo by nemali tú unikátnu kombináciu génov, čo má iba arton. A aj keby sa on páril len so samými geniálnymi devami, stále by polovica potomstva mohli byť úplne obyčajní debili.

    Druhá vec je negatívna eugenika pri genetických chorobách, kde sú jasne definované mutované alely, ktoré sú ako jediné za daný znak zodpovedné. Tam by to potenciálne zmysel malo, aby sa tie alely, a teda choroby, odstránili z populácie. Ale iba za cenu, napríklad pri mnohých recesívnych alelách, že by sa odstránili aj jedinci, ktorí danú alelu síce majú, ale pritom sú úplne zdraví.
    Takže vono to je všetko trochu zložitejšie, ako si mnohí myslíte.
    publikované: 05.06.2008 22:09:19 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  35. arton,
    je to tak :-) ako pises: je to celospolocenska tema, ale maloktorej teme sa tak spolocnost vyhyba, ako prave tomuto, lebo vyslovenie nazoru v tejto oblasti nesie riziko, ze na budu bilagovat este tazkymi kalibrami: pokusim sa v najblizsom case dat zopar myslienok dokopy a hodim to sem.
    publikované: 05.06.2008 22:10:17 | autor: Sinuhe (e-mail, web, neautorizovaný)
  36. Idar, do velkej miery s tebou suhlasim,
    ale za skusku ten tvoj navrh mozno stoji :P
    ( pravda, VSETKY azda predsa len nie, prinajmesom nie naraz :)

    Ale vazne:
    aj ked vplyvom rekombinacie nastava rozkolisanie, predsa len urcita kauzalita tam bezpochyb je.
    Takisto musis uvazovat nie o zarucenom udrzani extremnych hodnot , ale o zachovani ci vylepseni urcitych priemerne dobrych hodnot.
    (akosi ma teraz vecer nenapada lepsie vyjadrenie, ale ved si mozno rozumieme:)

    Mimochodom, kriminalita nie je dedicna (aj ked bola taka hypoteza), na rozdiel od emocnych, inteligencnych a podobnych schopnostnych charakteristik. A "selekcia" este v GB bola dost nahodna.

    A este nemyl sa v detaile - az tak ma pozitivne geneticke zveladovanie nezaujma, skor ma tiez zaujima zamedzenie hrozby disgenickych procesov a upadku.
    publikované: 05.06.2008 23:21:27 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  37. Arton, to s meiotickou rekombináciou
    nemá nič spoločné, lebo tá je aj tak zanedbateľná a aj keby k nej vôbec nedochádzalo, furt od teba tvoji potomkovia dostanú len po jednom chromozóme. A to je málo, takže by som si na ich mieste veľké vyhliadky na závratný intelekt nerobil.
    S tou dedičnosťou inteligencie je to tak, že inteligentné decko sa s vyššou pravdepodobnosťou narodí dvom inteligentom ako dvom imbecilom. To je asi tak všetko. Čo sa génov týka, sú síce známe nejaké mutácie, ktoré spôsobujú demenciu, napr. Alzheimer, Huntington, alebo mentálnu retardáciu, ale to neznamená, že tie gény sú zahrnuté aj vo vysokej inteligencii. Drvivá väčšina ľudí ich má v poriadku a kde je ich inteligencia. Tu tam. V poslednej dobe sa ale často objavujú rôzne gény a géniky, ktoré by mohli robiť svojich nositeľov inteligentnejšími, ale ich efekt sa pohybuje maximálne okolo 1 percenta. A neviem, či sa tomu vôbec dá veriť, lebo tieto reporty prichádzajú obvykle z rôznych kóšer laboratórií, ktoré sa dňom a nocou pachtia nájsť vysvetlenie a pádne argumenty pre gigantickú inteligenciu svojho kmeňa. Ide teda skôr o vyladie tých génov ako o jednotlivé gény.
    Tá vyššia priemerná populačná inteligencia je zaujímavý ukazovateľ, ale momentálne sa veľmi zlepšovať nedá. Bolo by síce žiadúce, aby sa debílci moc nemnožili, ale veterinári ich už žiaľ dlhšiu dobu nechcú sterilizovať. A tí sa zvyčajne aj tak stihnú pomnožiť skôr, ako sa im oficiálne prizná štatút kreténa.
    Ja neviem, či v poslednom čase dochádza v genofonde k nejakým dysgenickým trendom. To nám Sinuhe poreferuje, ten je priamo v teréne. Takpovediac v jáme lvovej. Už tu raz také niečo spomínal, ale kto vie, či odvtedy svoj názor kriticky neprehodnotil.
    publikované: 06.06.2008 02:43:15 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  38. Idare, pouzivas odborne pojmy,
    a nechcem ta chytat za slovicka, ale na druhej strane napises ze "dostanu z teba len po jednom chromozone" (? )
    Nerad by som bol sam nepresny v biologickych terminoch ci nechal sa chytit do nejakej fachlatein pasce, ale kombinacne je to jasne - dostanu zo mna po casti (jednej z dvoch) z kazdeho z 23 chromozonov - to az take prudke rozdrobovanie nie je. A vsade na okolo vidime, ze dedicnost ci povedane priamo kopirovanie celych struktrur valstnosti je evidentne.

    Mimochodom, ta spominana polymorfnost (teda zavislost viditelnych znakov na viacerych alelach) suvisi ci podporuje ten nazor, co spomenul Tanecnica - pri rozmnozovani sa blizkych typov dochadza k vytvaraniu ci zachovavaniu funkcnych typov, pri krizeniu multikulti dochadaza k spominanemu "rozkolisaniu" typu a k divokym (pravdepodobnejsie problemovym) vysledkom.

    Ale to je zas jedna specialna tema, nechajme bokom.

    1. Pozitivna eugenika - aj keby akakolvek pozitivna vlastnost (nielen inteligencia) nebola vysledkom nejakej jednoduchej sekvencie (co ani
    asi nie je, ani som netvrdil ani nemysli) to neznamena, ze sa neda kultivovat. Ano, mozno to nazvat i vyladenie genov.
    Opakujem, nie (len) inteligencia, skor ma napada mnozstvo inych vlastnosti, ktore zda sa ludstvo potrebuje nutnejsiel ako sol. Napada ma pojem "mentalna vyrovnanost" - to je taky napadny rozdiel medzi standardnym rozmyslajucim sapientom a klbkom zliaz mykajucim rapperom.

    2. Negativna eugenika - tu len pripomeniem, ze nejde o ziadne nehumanne zasahy, ale naopak, o udrzanie ludskej dostojnosti (tento pojem je dobry a treba a budem ho stale zdoraznovat).
    Dokonca sam dam dopredu protiargument, ze za dnesnu mizeriu troch stvrtin beznych poulicnych magorov nemozu (len!)geny ale hlavne absolutne zanedbana vychova. Lenze aj ten zvysok staci, a pri lepsich genoch by aj ta vychova tychto troch stvrtin bola lahsia a pravdepodobnostne uspesnejsia.

    Co sa tyka dysgeniky - prave tu v republike mozno sledovat nasu austronezsku mensinu. Ak to nie je dysgenicky proces, tak neviem co.

    A este explicitne: NESUHLASIM s tym, ze tato tema ma byt len pre odbornu verejnost. Ano, bola tabuizovana a PRETO je medzi ludmi kopu mytov a radikalnych nazorov - ale ked sa stane verejne diskutovanou, je ovela pochopitelnejsia ako napr. otazka atomovej energie a tyka sa kazdeho ovela viac ako napr. rodinne pridavky.
    publikované: 06.06.2008 07:46:55 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  39. Back to your roots, you morons
    http://www.historycooperative.org/cgi-bin/justtop.cgi?act=justtop&url=http://www.historycooperative.org/journals/jga/5.4/dorr.html
    for moron see:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Moron_(psychology)
    publikované: 06.06.2008 09:44:48 | autor: ; (e-mail, web, neautorizovaný)
  40. and one extra, for the local prominent nazi:
    publikované: 06.06.2008 09:49:35 | autor: ; (e-mail, web, neautorizovaný)
  41. Som pozrel ten clanok o eugenike na Beo.
    a aj ked sa na tom servri najde aj dost, s cim nesuhlasim, na tomto vinu nenachadzam.
    http://beo.sk/eugenika/60-t/508-eugenika-nacisticka-paveda-alebo-zdravy-rozum

    publikované: 06.06.2008 10:26:55 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  42. Som pozrel ten clanok o eugenike,
    z odkazu na beo:
    http://sk.metapedia.org/wiki/Eugenika
    a divím sa, že niekto na tom vinu nenachádza...

    „Tento dedične chorý človek stojí ľudové spoločenstvo za svoj život 60 000 mariek.
    Nemecký občan, to sú aj tvoje peniaze!“
    Plagát úradu rasovej politiky NSDAP propagujúci eugenické opatrenia.
    Vieme k čomu to viedlo - žiadny "Boj proti fajčeniu a alkoholu", ako sa snaží mlžit autor PETER MINÁR
    publikované: 06.06.2008 10:58:14 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  43. Pre nasu priatelku v NY, ktora sa uz coraz horsie podpisuje
    publikované: 06.06.2008 11:23:16 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  44. Kriku, k comu to viedlo? Co TY a tebe podobni VIETE?
    Dal si sem link na inu stranku, a aj tam sa najdu aj ine veci
    "Táto časť obsahuje rozsiahly výpis eugenických metód, z ktorých mnohé sú už zastarané a vecou minulosti. V prípade, že by bola eugenika v západných štátoch obnovená, z mnohých z týchto metód by bolo upustené."
    .
    A asi ty si ten prominentny nacista, pre ktoreho akasi nemenovana stetka sem dala link na stare americke eugenicke hnutia - ktore prave v US demokracii zazili zlaty vek.
    (po porazke Nemecka r.1945 boli politicky neunosne, podobne ako stadnardny UZAKONENY apartheid v juzanskych US statoch - ich koniec bol collateral nechceny efekt vojny - inac by sme boli doteraz presviedcany, ze demokracia je zlucitelna s apartheidom, podobne ako sme dodnes presviedcani o tom, ze system dvoch stran a tazkej plutokracie je ta prava demokracia )

    A sleduj pozorne dianie, Kriku, aby si bol stale na aktualnom jewthinking, aby ti nahodou neutiekol niekam, aby si sa neocitol mimo.)
    publikované: 06.06.2008 11:34:05 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  45. kriq sa boji ze mu ludove spolocenstvo
    neuhradi protialkoholicke liecenie:)
    publikované: 06.06.2008 11:35:58 | autor: new world order (e-mail, web, neautorizovaný)
  46. link je síce od eugeniky - ale sorry, situácia and Iránom hustne!
    publikované: 06.06.2008 12:42:10 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  47. nech si kazdy precita priamo tu, aj ty, Krik.
    Ďalšou námietkou (voci eugenike) je napríklad tzv. „argument šikmej plochy“ – tvrdenie, že niektoré eugenické opatrenia by síce boli užitočné a etické, ale mohli by sa zvrhnúť a viesť k neetickému koncu.
    Najčastejšie sa používa príklad nacistov.
    .
    Eugenici oponujú, že ide o zavádzajúce tvrdenie. Eugenika má mnohé podoby a nevyžaduje zabíjanie nikoho. Je však pochopiteľné, že eugeniku možno zneužiť; to však platí o čomkoľvek. Aj na výkon práva sa používali nemorálne metódy: napríklad v stredoveku bolo mučenie legálne a kacíri a čarodejnice boli upaľovaní v súlade so zákonom. Tvrdiť, že eugenika vedie ku genocíde je rovnako nezmyselné ako tvrdiť, že právo vedie k mučeniu a upaľovaniu čarodejníc.
    ----------
    publikované: 06.06.2008 13:57:47 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  48. Kriku, k tomu prepadnutiu Iranu,
    Vsimas si, ako ste v tych debatach o Izraeli v mensine?
    Boze, ako to postupuje, este pred par rokmi by to nik (z vas) nepovedal.
    .
    Co budes teraz robit?
    A co budes robit zajtra? :)
    publikované: 06.06.2008 14:01:25 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  49. teraz
    pôjdem na podnikovú oslavu (ale uisťujem ťa, že nie kvôli hustnutiu atmosféry nad Iránom:)
    A zajtra sa uvidí - možno dám sájkling+suiming
    publikované: 06.06.2008 14:26:31 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  50. Až ma miklo, kriq
    Neotravuj tu s tými smetiarskymi hlúposťami. To sú len také štandardné výrony židovskej agresivity a prázdne vyhrážky, ktoré už dnes nikto neberie vážne. Veď tí uvrešťanci nedokázali poraziť ani hŕstku pešiakov v Libanone, tak ako by si mohli trúfnuť na Irán. Ibaže by ďalších paťdesiat rokov nechceli robiť nič iné, len skupovať rozfrckané skelety svojich uniformovaných adolescentov.
    J.ebal ich pes.
    publikované: 06.06.2008 14:48:26 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  51. Kriku, nic ine ti ani nezostava.
    Len dat ruky prec od politiky.
    Ved ty si nevinny, nikdy si sa politikou nezaoberal, nerozmyslal nad nou.
    .
    A naozaj.
    Ved kto iny sionistov podporuje, len nepremyslajuci a lahostajni konzumni tupci.)
    publikované: 06.06.2008 14:50:05 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  52. sionista?
    mám ti naoplátku začať nadávať do nacistov? :)
    rajem palestínčanom ich vlastný štát, rovnako ako Iraqu prajem mier - len musia zmeniť prostriedy na dosiahnutie cieľa - tie doterajšie násilné k tomu zjavne nevedú (viď poučenie z Gándhí-ho v Indii a z "Krízového vývoja v strane a spoločnosti 1968" - fuh, tomu Biľakovmu názvu som neodolal :)
    publikované: 06.06.2008 15:21:44 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  53. pre obdivovateľov nacistov link k eutanázii zo SME
    publikované: 06.06.2008 15:25:08 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  54. "sionista?"
    Tak tak, presne tak to bude.
    Najprv zo zartu, a potom naozaj, smelo.
    Predsa sa nedas zostudovat.
    A vobec - o com je rec? Prave som sa vratil so skajtingu, ja o nicom neviem ...
    publikované: 06.06.2008 15:55:03 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  55. Tanečnic, ja som zas toho názoru,
    že najlepšou a najosvedčenejšou formou a nástrojom eugeniky je mentálne vyrovnaný jedinec.
    Ale nebudeme sa doťahovať, či bolo skôr vajce alebo sliepka (čo teda neberiem osobne).

    Každopádne mentálne nevyrovnaný jedinec nevytvorí nič, a už vôbec nie fungujúcu rodinu.
    Neznamená to, že si takíto jedinci rodiny nevytvárajú. Aj to tak potom vyzerá.
    publikované: 07.06.2008 05:25:39 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  56. Kriq sa zľakol "rasového plagátu NSDAP"?
    Keď počas hlbokej krízy nie sú zdroje, vyvstáva otázka, či je morálne žiadať od ľudí, ktorým zomierajú deti od hladu, aby sa povinne skladali na "kvalitu života" osobám v pásme ťažkej imbecility až idiocie, ktoré ani nevedia, že žijú.

    Dobre si toto, kriq, zapamätaj.
    Zdroje sa krátia.
    publikované: 07.06.2008 05:32:15 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  57. Keď už sa tu bavíme o degenerácii,
    možno nie je od veci spomenúť, že degenerujú aj inštitúcie. Napríklad NATO
    http://www.informationclearinghouse.info/article20050.htm
    publikované: 07.06.2008 05:47:38 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  58. Sinuhe, inšpiratívna je aj Komárkova kniha Hlavou dolu
    http://www.dokoran.cz/index.php?p=book.php&id=257
    Vzhľadom na ryčanie kreténov ako izraelský Šaul Lofas, je v nej hodná pozornosti hlavne časť, v ktorej sa Komárek venuje indoeurópskemu Iránu.
    publikované: 07.06.2008 05:52:07 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  59. Už som sa, kriq, dostala v diskusii až k tvojmu odkazu o B16 pre tvojich sionistických kamarátikov
    pretože práve v Izraeli sa začínajú nenápadne ozývať hlasy na zavedenie obdobných brutálnych štátnych zásahov, aké zrejme spôsonili smrť Ratzingerovho brata s Downovym syndrómom.

    Som si myslela, že B16 chráni ľudský život od počatia až po prirodzenú smrť kvôli tomu, že katolícka cirkev upaľovala v stredoveku bosorky.

    Jeden by si tiež mohol myslieť, že skúsenosť s nacistickým režimom viedla B-16ku k odporu k totalitným režimom. Ale to by musel mať odpor aj k inštitúcii, ktorú riadi.
    publikované: 07.06.2008 06:26:05 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  60. Tak to ja sa tiež pýtam,
    čo vlastne NATO robí v tom Afganistane. Lebo však bojovať sa tam moc nebojuje. Len občas zopár nešťastníkov v maskáčoch NATO nabehne na nastreženú výbušninu, alebo si to odnesú civili z radov miestneho obyvateľstva, keď nejaký debil na F16átke zrovna poľuje na za týmto účelom povýšeného teroristu.
    Samozrejme že sú tam iba kvôli kontrole stredoázijského regiónu a jeho ropných zdrojov. A v prípade Afganistanu aj ópiových. Lebo však všade kde sú ropa a drogy, sú aj Američani.
    Takže nech naveky žije Bin Ladin, oddaný priateľ USA a ich strategických záujmov.
    Som len zvedavý, ako sa s týmto všetkým vysporiada sl. diplomat Jenča, čoby zvláštny predstaviteľ OSN v strednej Ázii.
    publikované: 07.06.2008 12:29:43 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  61. Pre seba samú,
    nie samého, Tanečnica.

    Takže podľa vás dvoch sú mentálne vyrovnaní jedinci, prípadne podskupina duševne pokročilých osvietencov, najlepšími nástrojmi eugeniky? Lenže eugenika je iba o tých génoch a o ničom inom, na to nezabúdajme.
    Takže keď povieme A, povedzme aj B a vyššiespomínaných jedincov si zadefinujme ako geneticky superiórnych. A tu práve prichádza do hry artonova (ak sa nemýlim) evolučná teória, že sa človek postupne pretransformuje na nadčloveka.
    No, ono sa to z genetického hľadiska udiať môže, ale iba na okraji ľudského druhu ako ho poznáme dnes. Celkom určite nie v rámci hlavného prúdu. Išlo by teda o vyštiepenie nového druhu nadľudí, geneticky a evolučne nezávislého na mainstreame. Iba tento nový druh by sa mohol ďalej vyvíjať k stanovenej méte. Takže to takto ďalej nepôjde, arton, že ty ochotne a rád pokefuješ hocijakú priemernú Slovenku.
    Ináčky, zrovna Aškenázi sa o nič iné nesnažia, ale u nich to zatiaľ zlyháva, lebo je tam špatný základ.
    publikované: 07.06.2008 13:24:37 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  62. Idare, azda najprv vseobecne, teda filozoficky,
    ja moc pojmom "nadclovek" nenarabam, pretoze nesie v sebe akusi cielovost (to, pred cim aj Tanecnik varoval ).
    Podla mna nejde o konecny bod, ide o princip - evolucia je dost zakladny princip a nie je dovod predpokladat, ze sa homo sapienta akosi netyka, ze ano.
    Ako som tu raz uz vrkol - nastastie, lebo momentalne to nie je bohvie co.

    Co sa tyka samej genetiky - jej zakony su azda dostatocne zname. Je pravda, ze akakolvek zmena by v reale dosiahla skor uspech ak by prebehla v ramci nezavisleho noveho druhu ludi - ale podla mna aj v ramci mainstreamu moze nastat postupny gradualny pokrok.

    Co myslis pod tym "najlepsi nastroj eugeniky"?
    Mentalne vyrovnani jedinci je to, co ludstvo potrebuje. Ak sa k nim da dospiet (len) kulturnou vychovou, tak sem s tym. Sam mam zopar tipov.) Ale zda sa, ze problem je hlbsie, ako vo vychove a osvietenstve - to je treba akceptovat, celospolocensky akceptovat.

    PS. Tu je link na par clankov, vyzeraju seriozne a pragmaticky, ak ma niekto z citatelov zaujem http://eugenics.net/
    publikované: 07.06.2008 14:09:54 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  63. Arton, čo sa pýtaš?
    Veď Tanečnica s emou o tom písali. Nie je to až také nezrozumiteľné.
    Náš druh síce nie je až taký starý - čože je to nejakých 150-200 tisíc rokov - ale žijeme teraz už na pomerne homogénnom území a sme tak premnožení, že tu k nejakým kvalitatívnym zmenám už dôjsť nemôže.
    Preto dávam šancu len tomu alopatrickému rozdruhovaniu. A aby sme teda nechodili okolo vrelej kaše. Treba obsadiť nejaký pustý ostrov, dúfať že ho nezaleje voda, a trpezlivo čakať, kým sa tí ostatní v boji o zdroje nevyhubia (to je takpovediac sine qua non). A pritom samozrejme robiť tvrdú selekciu na nadčloveka. Tak by to snáď šlo.
    Však začni ty s tými tipmi na kultúrnu prevýchovu. My sa už pridáme.
    K tomu eugenickému linku neprechovávam žiadnu dôveru. Samí anglosasi.
    publikované: 07.06.2008 20:44:20 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  64. Pytal som sa, co je to "nastroj eugeniky"
    Tie zelane typy su skor ciel, nie? Ale na tom nezalezi, len som vedet ako tomyslis.

    Ostrov je vec relativna, ostrovy mozu byt aj uprostred civilizacie.
    Len aby sme nedospeli k zidovskemu izolacistickemu egoistickemu rieseniu.)

    Pre zaciatok by stacilo a bude nutne zamedzit nekontrolovatelnemu rastu biomasy geometrickym radom - pocet potomkov nie je vec svojvole a automatickeho prava. Zvlast nie u ludi problematickych.

    --
    Co sa tyka tipov na kulturnu prevychovu, uz som ich zopar spomenul.
    Ale kto by sa pridal? Nik sa neprida nad mieru vlastneho dozretia. Uz davno su tie pravdy zname, aj ked ich treba trocha dolovat, su vsetkym dostupne a prakticky verejne ... ale BACHOR nepusti.
    Nebrat si to osobne, ale naco znova hovorit sviniam o simpliikacii, strednej ceste, stave primordialnej dokonalosti?

    Konieckoncov, mam nahodou pred sebou nove vydanie Rukopisy z NagHammadi (Vsehrad 2008) - aj tu na Zapade boli gnosticke ci akonazvat tieto univerzalne tradicie. Ale biozakony nepustia - zo slubneho hnutia zostala iba dogmaticka mafia na cele s dementnym paparazim. A kopa kretenskych siekt pestujucich len vieru a hriech.

    A v Rukopisoch citam:
    Nedavajte svate psum, aby to nehodili na hnojiste.
    Nehazejte perly svinim, aby je ...
    (Tomasovo Ev, Logion 93)
    Kazdy na to musi a moze prist sam.
    publikované: 08.06.2008 00:37:46 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  65. Takže to predsa len
    nezrozumiteľné bolo. Ja ako pozorovateľ, čiže nie tvorca (spoločnosti), som to pochopil ako nástroj a som si istý, že to tak bolo aj myslené.
    Arton, nebudeme tu z toho predsa robiť nejakú trapnú komédiu à la Foucoltovo kyvadlo, aj keď gnostickú. Nie sme žiadni grófi Agliè, ktorí všetko vedia a o všetkom rozhodujú.
    Je zrejmé, že Európa stratila moc nad sebou samou najneskôr po dvoch svetových. Teraz tu vládnu barbari pod taktovkou primitívov z doby brondzovej. Takže my sa môžeme svojou históriou akurát tak inšpirovať, ale nie ju nejak prakticky implikovať.
    Zatál.
    publikované: 08.06.2008 02:50:24 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  66. Povedal tu niekto, že ostov?
    Je jeden mizerný film s týmto názvom, ktorého poslaním je umeleckými prostriedkami tejto doby, t.j. pomocou strieľačiek, akčných naháňačiek a prsatých blondýn zvestovať, že neplatí Abusus not tollit usum, ale že klonovanie je zlé.

    Málo fantázie mali jeho tvorcovia. Pretože na zabezpečenie náhradných súčiastok netreba sofistikované laboratóriá v roku 2019. Stačí domček v Albánsku, vhodní vojnoví zajatci a supervízia UNMIK vedená zakladateľom hnutia Transplantácie bez hraníc, a to všetko v roku 1999.
    Koho by to už pohoršovalo, keď si svoje mravné vzodmutie vybil na odsúdení škaredých praktík budúcnosti plasticky vykreslených vo filme.

    Nájde sa niekto, kto je schopný napísať niečo na tému "Medicína ako nástroj dysgeniky"?
    Alebo je to v tejto spoločnosti s prevahou mentálne nevyrovnaných jedincov, ktorých vyslovenie pravdy privádza do hysterického oblúka, odborná aj ľudská samovražda.

    Pokiaľ ide o kultúrnu prevýchovu, v Rusku je napríklad úspešná Putinom iniciovaná kampaň proti chľastaniu. Čisto osvetová.
    Na Západe, hlavne v USA, si z toho hodne robili srandu, dokonca boli tendencie označiť to za nedemokraciu, pretože keď si nemôže každý chľastať kde, kedy a koľko chce, tak čo je to? Totalita.
    Osvetovou kampaňou sa totiž začal vzdaľovať ideál Ruska jakožto obdoby indiánskej rezervácie plnej zdegenerovaných potomkov first nations.
    V tejto súvislosti môžeme okrajovo spomenúť, že Irán je momentálne z iniciatívy a pod dohľadom NATO mohutne zaplavovaný afganskymi narkotikami.

    Zlomyseľne ale dodajme, že rôzne "svetlá na kopci" či "svetlá medzi národmi", ktoré degeneráciu celých národov radi vidia a podporia, majú svoj fundament skrz-naskrz prehnitý a ich pokusy o globálny rozklad nie sú nič iné, len túžba upraviť svet na svoj obraz.
    publikované: 08.06.2008 07:33:28 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  67. Len pre informáciu mimo tému
    http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/story/2008/06/05/ST2008060502708.html

    Sme sa síce z korporátnych médií dozvedeli, že v Zimbabwe vodcu opozície Tsvangiraia polícia prepustila po tom, čo ich celých 8 hodín zadržiavala a podobné zásadné správy, ale o hentom ani muk.
    publikované: 08.06.2008 07:45:25 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  68. Tsvangiraia
    a jeho 14 demokratov.
    publikované: 08.06.2008 07:46:39 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  69. Idar, preco zrazu ta skepsa ohladne poznatelnosti.
    Nik nevie vsetko, ale principom vedy je, ze je svet pochopitelny.
    A principom (aj tohoto) blogu je, ze sa pravda da vypovedat a ze citatel ju moze pozitivne pouzit.
    Inac by sme nemuseli pisat nic.

    A podobne je to aj s tou nesamospravnostou Europy.
    Nie je to az take zle.
    Je to ako s cenzurou za sociku - zvacsa sa jednalo o samocenzuru.
    Staci zacat hovorit pravdu a mytus nesamostatnosti je prec.

    Inac, vratim sa k ostrovu a "ostrovu" uprostred civilizacia. Vsimni si tu analogiu s myslenim roznych "iluminatov" a inych "reformatororov" .
    Tak, ako sme my dospeli k urcitym myslienkam, dospeli k nim prirodzene aj ini uz generacie pred nami.
    A navrhli rozne riesenia. Niektori aj take, ake si namodeloval ty - vlastnu izolacu a degradaciu az vymretie povodneho druhu.
    Ale keby ti tvrdil niekto iny, ze su take myslienkove prudy a organizacie, mozno by si ho oznacil za siritela spikleneckych teorii.)

    Homoisapientik a jeho odrody sa nezastavia pred ziadnym experimentom a myty o druhej svetovej vojne su len projekciou jeho vlastnych chorych tuzob.
    publikované: 08.06.2008 10:36:31 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  70. neodpustím si bombónik pre našu geo-logičku:
    publikované: 08.06.2008 11:40:59 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  71. Škoda, že tie Andy
    nie sú v Severnej Amerike. To keď by sa raz ten korienok uvoľnil a milé Andy sa prípadne po diagionále zdrbali na kontinent, aspoň by ľudstvu nespôsobili žiadnu závažnú újmu.
    publikované: 08.06.2008 15:07:05 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  72. By sme to neboli my, že áno,
    keby sme nepoznali aj iný film s názvom 'Ostrov'. Ide o predminuloročný ruský film, ktorý pojednáva o otázkach pravoslavnej viery, svedomia a askézy.
    http://www.imdb.com/title/tt0851577/
    Hlavnú úlohu hrá jeden bývalý ruský rocker, ktorý časom zduchovnel a teraz žije so spoluveriacimi v geografickej a duchovnej izolácii. Otec Anatolij, tá hlavná postava, je mníchom kotolníkom v ostrovnom monastyre, má liečiteľské schopnosti, predpovedá a pripravuje sa na vlastnú smrť a je to taký samotár, že sa izoluje aj od ostatných mníchov samotárov.
    Film je neuveriteľne monotónny a už preto sa oplatí pozrieť. Podaktorí dokonca tvrdia, že má očistný účinok. To ale potvrdiť nemôžem.
    Sťahovať sa už žiaľ nedá, veď aj to duchovno má svoju trhovú hodnotu, ale české titulky sú stále na pravoslavi.cz.
    publikované: 08.06.2008 15:08:47 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  73. Hen, svetová elita sa zas zišla
    na utajený wellness víkend, kde si navzájom škrabkali elitné päty a ubezpečovali sa, ako hýbu celými kontinentami.

    Schwanzenberg ledva stihol splniť podmienku pozvania - uznanie Kosova.
    "Tam si ber vzor z Turka Babacana, uznal Kosovo už 18. februára," napísali mu z utajeného bilderbergského sekretariátu.

    http://www.sme.sk/c/3917784/Schwarzenberg-bol-na-utajenej-konferencii-svetovych-elit.html

    Svetové elity (zaujaté samé sebou, ani si nevšimli mocenské prepólovanie sveta) tento rok vydali z utajeného stretnutia verejnú tlačovú správu, z ktorej trčí jediné slovo: Irán.
    No šak nech skúsia.

    Stretnutie otvoril najnovší videoklip velikej umelkyne Amy Winehouse, držiteľky niekoľkých ocenení Grammy, nositeľky vysokého ocenenia BRIT pre najlepšiu ženskú umelkyňu atakďalej. Condoleeza Riceová navrhla Amynu pesničku za hymnu Bilderbergských elitných stretnutí.

    http://www.newsoftheworld.co.uk/videoplayer/index.php?videoid=http://del.interoute.com/?id=397f1899-534c-431d-bd6a-ba854ea9e59f&delivery=stream

    Dominantou výzdoby konferenčnej sály boli fotografie A. Winehouseovej reprezentujúce vysokú kultúrnu úroveň západného civilizačného okruhu
    http://www.newsoftheworld.co.uk/slidecenter/0806_amy_winehouse/pages/amy001.htm
    z ktorého emanujú svetové elity ako odór z hnoja.

    Amy Winehouse sa nedávno chystala osláviť svoj kultúrny fundament albumom pesničiek o Chanuke
    http://www.haaretz.com/hasen/spages/945381.html

    ale v Haaretzi ju teraz chladne nazvali "Britka", tak teraz nevedno.
    http://news.haaretz.co.il/hasen/spages/991171.html
    publikované: 09.06.2008 06:00:26 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  74. Aby sa nezabudlo
    Umelecký prínos Amy Winehouseovej ovenčenej najvyššími oceneniami je rovnaký, ako vedecký prínos Roberta Aumanna, nositeľa Nobelovej ceny.
    Perverzný odpad.
    publikované: 09.06.2008 06:09:09 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  75. Pekné fotečky má Amyčka
    Aj ja by som také chcel mať, ale darmo, nemám takú úroveň.

    Ale o tých zdrojoch som vlastne chcel. Keď sa tak pozerám, ako si cena ropy veselo v oblúčikoch skacká hore - jak taký nadrblý vrabec po schodoch - a nikto proti tomu nič nerobí, tak si hovorím, že to tak asi má byť. Lebo keď nie sú prítomné takzvané fundamentálne faktory čo sa týka dopytu a ponuky, tak tu musia byť iné veľmi dôležité dôvody. No a čo iné by to už bolo, ako to, že Západ si nepraje, aby mu ropu odsávali India s Čínou a nutne potrebuje priškrtiť aj ich hospodársky rast. Zatiaľčo oblbnuté a vyžraté západné obyvateľstvo bez veľkého papulovania zaplatí aj dvakrát drahší benzín, pre Inda a Číňana, čoby novopečených motoristov, to už bude likvidačné. To isté platí aj pre celú ekonomiku.
    Chybička krásy, že na tom zarábajú aj zlorečené štáty osi ako Irán, Bilderbergom zjavne neprekáža. Podľa všetkého si myslia, že Irán len investuje do ich budúceho majetku. Keď si už tú vojnu tak pekne naplánovali.
    No len aby im tá smelá kalkulácia vyšla. Lebo doteraz im vychádza veľké kulové. A môže sa aj ľahko stať, že sa im ten lamentačný spolok už čoskoro rozpadne na základné elementy. Pretože sa ukazuje, že slabý dolár pevným putám neprospieva.
    publikované: 09.06.2008 15:35:14 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  76. Bush by veľmi rád zasiahol,
    ale nemá ako.
    Už sa to valí ako golem.

    Pred dvoma rokmi sa analytici ako obvykle sekli v prognózach, keď vzhľadom na očakávaný hospodársky rast Číny predpovedali tomu zodpovedajúci rast spotreby ropy. Hospodársky rast bol vyšší, spotreba ropy nižšia. Západní experti sa na to dívali jak mladé sovy. "Sakra, systém sa nespráva, ako my chceme."

    Indiu a Čínu vysoké ceny ropy zďaleka nepostihujú tak ako Západ. Ľudia tam nie sú zvykutí na blahobyt, ktorý si ľudia na Západe vďaka rope užívajú pekných pár desaťročí a považujú ho nielen za samozrejmosť, ale priam za povinnosť vesmíru voči nim.
    Číňanovi je jedno. Sadne na bicygel a ide. Skús ale povedať tlstému Američanovi, že za galón benzínu vycáluje čoskoro raz toľko ako teraz a nech si kúpi skúter, a on pôjde zvrhnúť vládu. Preto to nie je Bushovi jedno.

    Čína spotrebovávala veľa ropy na výrobu elektrickej energie, lenže pred dvoma rokmi dokončila gigantické Trojroklie, najväčší hydroenergetický projekt na svete. Ropu potrebuje najmä pre petrochémiu, ale rieši to napríklad aj tak, že v celej Číne ztrhla používať jednorazové igelitové pytlíky.

    Amyčka?
    Ábelovič by výskal od radosti a by mal vtipné - ľahko predvídateľné - poznámky. Je však zaneprázdnený dôležitejšími vecami.
    publikované: 09.06.2008 18:13:21 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  77. Stale pisete o kulturnych barbaroch, a hla:
    http://www.sme.sk/c/3918993/Irak-prevzal-historicke-predmety-ktore-zhabali-v-USA.html
    Nasledovat by mali reparacie za totalne /dovolim si pouzit tu oblubene, ale bohuzial adekvatne slovo/ rozdrbanu krajinu a odskodne pozostalym za tisicky zabitych civilistov...
    publikované: 09.06.2008 20:14:58 | autor: Jozefb (e-mail, web, neautorizovaný)
  78. Veru, dnes už Bush
    pre nástupom cesty do Európy žobral o silnejší dolár. Že vraj je to dôležité pre globálnu ekonomiku. Šarkóznik podľa očakávania nadšene súhlasí, Merkelka pri tej myšlienke ale dostala klimakteriámy. Veď Mercedesy sa predávajú dobre, aj keď sú drahé.
    Ja neviem, už sú v tej rope teraz navezené aj všetky veľké dôchodkové fondy, tak seriózny záujem na páde ceny asi nebude mať nikto z prachonoscov. Tí vychcanejší síce dokážu zarobiť aj na poklese, ale pri takom trende drvivá väčšina stráca a to by bol velice veliký prúser. Takže tomu vyžratému amíkovi neostane nič iné, ako tú pjetku za galón zaplatiť. Média mu zato dajú viac baseballu a oplzlostí (kultúra dokáže urobiť s ľudskou psychikou zázraky, že jo), trpezlivo a empaticky mu celú problematiku vysvetlia a on sa už časom ukľudní. Stále je z čoho púšťať krv.
    Traffic a cheap money sú motorom hospodárskeho rozvoja. To platí aj pre Čínu a Indiu, si myslím ja. Lebo nie všetky tovary sa dajú porozvážať na drožkách a mulice do tých nových aút tiež zapriahať nebudú. To nie sú cigoši. Ale však nie všetci si musia myslieť to istô.
    publikované: 09.06.2008 20:44:19 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  79. No, asi si to dotyčný potentát,
    čo si chcel valčekmi zaťažiť vitrínu v treťom obývaku svojej ôsmej rezidencie, mierne posral u urádov. Napríklad sa mohol v úzkom súkromnom kruhu vyjadriť, že by ako čisto prechodné riešenie mohol byť akceptovateľný snáď aj Osama. Chacha, Obama.
    Aká rozdrbaná krajina? To je predsa iba homogenizácia členitého terénu.
    publikované: 09.06.2008 21:08:22 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  80. Cena nehnutelnosti a ropy moze len stupat ?
    Fakt v rope podnikaju uz aj dochodkove fondy ?
    A producenti opakovanie vyhlasuju:
    http://ekonomika.sme.sk/c/3919225/Saudska-Arabia-povazuje-ceny-ropy-za-bezdovodne-vysoke.html
    Ale je to zrejme mimo ich rezie.
    Radaru u susedov uz nestoji nic v ceste - ceska vojenska policia dnes vycistila priestor dotycnej koty od protestujucej omladiny a strazi vstupy.
    Protestujuca omladina bude nasledne trestne stihana - ukazala CT v kratkom sote vo vecernych TV spravach.
    Svetovy leader v homogenizacii cleniteho terenu dava na nakup novej techniky viac ako polovicu z 800 miliard USD - svetovych nakladov na zbrojenie - bolo uvedene pre zmenu jednou vetou vo vecernom vydani STV novin.
    Cloveku sa priam natiska otazka, ze "A k comu je to dobre ?"
    publikované: 09.06.2008 23:08:27 | autor: Jozefb (e-mail, web, neautorizovaný)
  81. Vydrbali cesku omladinu?
    A to nemohli tie deti povedat to zaklinadlo ... to ... ako to bolo ...
    "mame hole ruce" ?

    Pri tych slovach padali ocelove totalitne rezimy ako zachody z kariet,
    urcite by to stacilo na jemny pluraltny demokraticky a liberalny sucasny system.
    :-)))
    publikované: 10.06.2008 00:59:58 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  82. Vraj máme kupovať USD,
    lebo dolár je už blízo dna a kto nakúpi na kilá, stane sa zajtra Šöröšöm.

    Čína nemá kŕč z toho, že krivka hospodárskeho rastu nestúpa kontinuálne prudko na nebesá až k judeoevangelikánskemu bohu, ktorý ju tam uvíta a ukáže jej, kadiaľ ďalej.

    To je dogma Západu, že vo svete s obmedzenými zdrojmi je možný, priam povinný, neobmedzený rast.
    Len čo sa čiara na grafe prestane toporiť a klesá, pravicový bulvár rýchlo zverejní viagru na titulnej strane.
    Magické myslenie tam nadobúda srandovné podoby.
    publikované: 10.06.2008 05:19:54 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  83. identitu nezverejnili
    publikované: 10.06.2008 09:16:45 | autor: new world order (e-mail, web, neautorizovaný)
  84. To sa skôr stoporí
    záhradná hadica ako uvädlý dolár.
    Si radšej na kilá kúpim špe-špe-špenát. Ten síce tiež nie je krytý zlatom, ale je zelenší, zdravší a chutnejší.
    Dolár ten je proti němu sláma, vím to sám,
    špenát baští sportsmen dítě dáma, též si dám.
    publikované: 10.06.2008 10:25:41 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  85. Politruci sa zisli,
    pripravili vyhlasenie, ale co je moc, to je moc - toto nepreslo:
    "Na základe amerického návrhu, ktorý dostali k dispozícii noviny Financial Times Deutschland, mala EÚ spolu s USA vyhlásiť, že víta "transatlantické úsilie protiraketovej obrany, ktoré má slúžiť na zvýšenie bezpečnosti...a na prehĺbenie spolupráce s Ruskom"."
    publikované: 10.06.2008 23:19:58 | autor: Jozefb (e-mail, web, neautorizovaný)
  86. To je, Jožko, potvrdenie vysokej úrovne západnej demokracie
    (keď teda odhliadneme od svojrázu spolupráce s Ruskom v duchu americkej politickej tradície)
    - že Európania sa síce na USA pozerajú podozrievavo, a napriek tomu sa idú európski politici usrať od servilnosti.

    Už to sem raz niekto dal, tento prieskum:
    http://www.sme.sk/c/3902146/Spojene-staty-su-silou-zla-mysli-si-vacsina-Europanov.html

    Aká idiotská otázka, "sily zla a sily dobra". Ako keby robili prieskum medzi Aborigénmi, a nie na kontinente s vysokou úrovňou vzdelanosti.
    Ale aj tak vypovedá o tom, že 2/3 Európanov si vrúcny kamarátšaft so Spojenými štátmi neprajú.
    A čo môžu? Nič.
    Každý trtko, ktorého si zvolia obvykle raz za štyri roky, sa musí zaviazať k vernosti globálnym aparátčikom, aby nedostal nálepku antiamerikanista so všetkými politickými dôsledkami.
    publikované: 11.06.2008 08:43:56 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  87. V dnešnom binárnom svete
    je tá otázka úplne v poriadku...
    publikované: 11.06.2008 11:36:17 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  88. však SME všetci radi? see:
    publikované: 11.06.2008 14:27:12 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  89. pondelok 16. juna sa blizi
    https://www.haaretz.co.il/hasen/spages/991939.html

    budu o tom spravy v slovenskych dennikoch?
    publikované: 12.06.2008 10:58:35 | autor: new world order (e-mail, web, neautorizovaný)
  90. To mi dosť pripomína
    rozprávku o Červenej karkulke, tá správa Háreci.
    Ale však Európania sú dosť blbí a infantilní na to, aby sa nakoniec nechali ukecať. To najmenšie, čo ich potom ale čaká a neminie je potácajúce sa Euro a primerané hospodárske zakrízenie.
    A keby sa predsa len okúňali, bude na nich zasa uvrhnutá kliatba z dramaticky stúpajúceho antisemitizmu.
    Ťažký výber, len čo je pravda. S touto Európskou úniou to každopádne dobre nedopadne, to je už teraz jasné.

    Mimochodom, odkedy je členom elitného klubu, metódy vydierania zaviedlo do svojho reportoáru aj knieža Švachcenpechgské:
    http://www.ctk.cz/zpravy/vseobecne_view.php?id=317749
    Knieža už síce raz výhražne odstupovalo, ale napokon v úrade predsa len zotrvalo, lebo sa našlo také riešenie, ktoré vyhovelo aj tým naprísnejším morálnym štandardov vlastným takým hajzlom ako je ono samo.

    publikované: 12.06.2008 15:18:45 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  91. Radsej mal Cechom slubit,
    ze odstupi, ak radar prejde.
    Mnohi by v takom pripade este zavahali, ci maju byt proti.
    Ale takto ...

    Zatial mali Cesi len dve defenestracie, vsak, a aj to uz velmi davno...
    publikované: 12.06.2008 16:57:34 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  92. Je to aristokrat, hovorte si co chcete:
    "Nejsem si jist, zda uspějeme. Určitě většina obyvatelstva je proti tomu," řekl ovšem český ministr.
    publikované: 12.06.2008 22:13:13 | autor: Jozefb (e-mail, web, neautorizovaný)
  93. spolupraca
    izraelskych a svajciarskych vedcov priniesla ovocie

    http://www.sme.sk/c/3924816/Vedci-vypestovali-palmu-z-2000-rokov-stareho-semienka.html

    este treba najst popol z horiaceho krika z ktoreho prehovoril boh a prislubil dietkam izraela vsetko co chcu
    publikované: 13.06.2008 14:12:44 | autor: new world order (e-mail, web, neautorizovaný)
  94. a za smrť palestínskeho dievčatka môže:
    publikované: 13.06.2008 14:24:43 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  95. druhy izrael: v nemecku
    http://www.haaretz.com/hasen/spages/992626.html

    v kazdom europskom state treba urobit dalsi izrael s mafianskym rezimom pre vyvolenych
    ... treti, stvrty, piaty ... dvadsiaty ...
    publikované: 14.06.2008 11:48:18 | autor: new world order (e-mail, web, neautorizovaný)
  96. nemecky farmari sa maju na co tesit
    ked si zacne nemecky izrael rozsirovat lebensraum

    http://www.haaretz.com/hasen/spages/992618.html

    watch video
    publikované: 14.06.2008 13:19:45 | autor: new world order (e-mail, web, neautorizovaný)
  97. hmmm
    publikované: 14.06.2008 21:38:52 | autor: iris (e-mail, web, neautorizovaný)
  98. Kriku,
    aj za smrt toho dievcatka moze nerpiamo sionizmus.
    Nebyt sionistickych okupantov nik v oblasti by nemusel manipulovat s vybusninami.

    Kriku, poznas tu klasiku, Mor ho?
    Ta este plati, nik ju nezrusil.
    Je nedela rano, trava sa knise vo vetre, vtaky poletuju a spievaju, je mier a pohoda.
    Ale na vrahov plati len jedno: Mor ho?

    Alebo zidovske oko za oko? Ako chces :)
    publikované: 15.06.2008 08:53:13 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  99. To čo ťa, new world order, na tom videjku
    s Palestínčanmi zmlátenými židovskými teroristami udivuje? Veď je to len voľné pokračovanie etnických čistiek, ktoré trvajú nepretržite 60 rokov.

    Presne hentak, a horšie, v roku 1948 vyhnali židovské teroristické komandá okolo 700 tisíc Palestínčanov z ich domovov, aby si tam vybudovali "židovský štát", svetlo medzi národmi financované z výpalného.

    Medzi židovskými teroristami boli v 40. rokoch aj tata a mama dnešnej ministerky zahraničných vecí Cipušky Livniovej - boli to prominenti teroristickej organizácie Irgun, ktorá má na konte množstvo zavraždených civilistov.
    Tá typická východoeurópska natvrdlá a krutá nána reprezentujúca smerom k zahraničiu Izrael, ktorá nie je schopná ani dodržiavať protokol a podchvíľou si na oficiálnych podujatiach napráva gumičku na gaťkách, až vydáva zvuk ako vzduchová pištoľ (čo mnohí servilní idioti označujú za roztomilosť a šarmanciu) sala terorizmus už s materským mliekom.

    Na celej správe o židovskom teroristickom útoku na Palestínčanov je pointou, že teroristi nebudú potrestaní. Inak povedané, žid smie dobiť a zabiť Palestínčania kedy chce a ako chce. Je to jeho starozákonné právo, citáty si vo svätej knihe židov a KRESŤANOV (!), ktorá ho na to oprávňuje, nájdi samostatne. Iné právo neuznáva a kto by ho chcel nútiť rešpektovať normy civilizovanosti, je sprostý antisemita a nácek.
    publikované: 15.06.2008 09:04:16 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  100. Sinuhe, Gilad Acmon sa ti prihovára
    Tvoj obľúbený.

    Tento raz je to The Jewish Experience
    http://www.informationclearinghouse.info/article20079.htm

    Love Yourself as much as you Hate Everyone Else

    As much as the Israelis love themselves, they are capable of hating anyone else. They are capable of starving millions of Palestinians, they are capable of killing when they feel like it. Israel made ‘love yourself/ hate everyone else’ into a viable practice. It resolved the most inherent ambivalent tension having to do with self-loving while being amongst others. Israel doesn’t just hate Prof. Finkelstein, it is capable of detaining and deporting him as well. Israel doesn’t just hate the Palestinians, it is equally capable of starving them, locking them behind walls and barbed wire, bombing them and even nuking the hardliners when the time is ripe.

    Je tam aj to príslovie (neviem, prečo ho Acmon označil za židovské): Povedz mi, kto je tvojím priateľom a ja ti poviem, kto si.

    Peknú kresťanskú nedeľu vám prajem vospolok.
    publikované: 15.06.2008 09:09:54 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  101. Iris,
    vidis.

    Ak mas dalsie otazky, kludne sa spytaj :)

    Kazdy sa moze v zivote zmylit, nie je to nic neobvykle, aj ty.
    Proste si si zle vybrala .. zoparkrat .. ale asi to uz nenapravis.
    Smola.
    Proste si to posrala,

    Pozri ale, niektori su na tom horsie .. taky potkan Stanko, napriklad.)

    publikované: 15.06.2008 09:16:20 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  102. K tomu, co tu pisal nedavno aj Gregoriy
    by som chcel zopakovat, ze Izrael je len evidentnym dokazom choroby. Nie je to same jadro. Same jadro je sionisticka a zidokrestanska infekcia v tele Atlantickej civilizacie.
    Kedze su tu sami dochtori, Izrael je len vred - ohnnisko infekcie je inde.

    A ako pozeram, takmer by chcel vyklicit v druhu instanciu, v druhy viditelny vred (v Nemecku :)
    Je to infekcia.

    Ale priznacnejsie je skor ine, - indicia, ze KRYSY akoby opustali lod.
    Vybavali Britaniu, Sovietske Rusko, a teraz sa zda aj USA uz vybyvane.

    Dari sa Europe, potkany sa opat zameriavaju na nu, chcu s nou nadstandardne styky, chu zaplavit jej rieciste politickej moci.

    Ja naozaj nie som vseveduci - ma Europa dost imunity?
    Ma UZ Europa dost imunity?

    Ak nie, ak este nie, mozno nabuduce.

    Ale na druhej strane, je to priznakom, ze Europa je na dobrej ceste.
    Ba este vseobecnejsie povedane - kazdej odnozi Atlantickej civilizacii sa dari, ked prinajmensom nie je zatazena levantskym marazmom do posledneho kuska svojho zivota. Staci trocha obmedzit vplyv zhnitych dogmatikov Stareho zakona a zdrave jadro zivota zacne aspon potroche prekvitat.
    A naopak (vid Amerika).

    publikované: 15.06.2008 09:35:14 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  103. Iris, ty sa tak starostíš o sudnánskych utečencov
    Izrael ich chce predávať.
    http://www.haaretz.com/hasen/spages/992254.html
    Nekúpiš? Možno to bude menej ako 500 ríšskych mariek.
    publikované: 15.06.2008 09:36:55 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  104. A dajme si takto na nedeľné rozjímanie
    aj niečo o Somálsku. O civilizačnom vplyve Británie na túto krajinu. Angloameričania tam rozsievajú demokraciu, ako inak

    http://www.informationclearinghouse.info/article20091.htm

    a pekné videjko
    http://www.informationclearinghouse.info/article20092.htm
    publikované: 15.06.2008 09:43:03 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  105. Hej, už tu ktosi spomenul,
    že v pondelok 16. júna 2008 má Brusel rozhodnúť o ešte nadštandardnejších vzťahoch EÚ s Izraelom, de facto o jeho špeciálnom vyvolenom členstve v EÚ, ktoré mu zabezpečí, že bude požívať všetky výhody, ale nebude viazaný žiadnymi povinnosťami. Čiže Izrael sa bude starať do EÚ, ale EÚ sa nebude smieť starať do Izraela.

    V slovenskej korporátnej tlači o tom nie je ani ň.

    Tak si zacitujme z Jeruslaem Postu, pretože v izraelskej tlači sa tá téma teší dosť veľkej pozornosti, pochopiteľne.

    The Foreign Ministry expects the European Union to boost its ties with Israel at a joint meeting in Luxembourg on Monday, despite Palestinian efforts to stymie the move. "We expect the EU to approve Israel's request for an upgrade in the relationship," Foreign Ministry spokesman Aryeh Mekel told The Jerusalem Post on Thursday.

    (Som to najskôr prečítala, že Merkel). No ale pome ďalej:

    The tighter bonds are likely to be finalized when the ministerial-level EU-Israel Association Council convenes on the margins of the EU Council meeting, later on Monday. Foreign Minister Tzipi Livni is expected to head to Luxembourg for the talks.

    A pointa:
    Europe is Israel's largest trading partner, and the EU's cooperation level with Israel is the highest with any non-EU member state.

    Still, Israel seeks a closer union. It has asked for significant involvement in FINANCE, education, environment, youth, development, law enforcement, security cooperation and scientific research. Israel and the EU have also looked at holding a joint summit of heads of state and government.

    According to the EU Embassy in Israel and the European Commission in Brussels, the process to upgrade ties is pushing forward.

    A z Haaretzu:
    It also wanted a high-profile joint declaration at the Luxembourg meeting on boosting ties and giving Israel greater access to EU markets, agencies and spending programmes.

    Európania o tom prakticky nie sú informovaní. Vzhľadom na to, čo si dlhodobo myslia o Izraeli, je pochopiteľné, že nikto z európskych politikov ani muk. V rámci demokracie európski politici na názor občanov tradične serú.

    (Je to niekto, kto nepozná EFI, európsku obdobu AIPACu?)
    publikované: 15.06.2008 10:01:50 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  106. Treba zvysit vazby so Sovietskym Zvazom?
    Oh, no, tentoraz je to iny radoby hegemon, s ktorym TREBA a TREBA zlepsovat vztahy.
    Napriek tomu, ze NIK nechce.
    Tak, ako vtedy.

    Nevyjde im to rovnako, ako to nevyslo ich bratom sovietskym.

    publikované: 15.06.2008 12:52:28 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  107. PS Samozrejme, treba mat protiizraelsku politicku stranu.
    Protiizraelsku politiku.
    Taku, ktora ludom v masmediach oznami, co sa deje.

    Totom to praskne.

    Bude to lavina.

    Hovorim, neviem vsetko, neviem kedy, ale ze to rupne naraz, to viem.
    publikované: 15.06.2008 12:55:30 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  108. EFI,
    ja nepoznam EFI.

    Nepoznam ani odnoze Cosy Nostry, ktore maju rozne mena a odnoze.
    Ani ma nezaujimaju.
    publikované: 15.06.2008 12:59:49 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  109. Čo tam po dôstojnosti
    Mne sa práve veľmi páči, ako srandovne skapína táto západná civilizácia na svoju zdegenerovanosť.
    Peknou ilustráciou je napríklad ten pochybný článoček (skôr len taký párriadkový kýpeť) o germinujúcom ďatlovom semienku z Masady, prostý akýchkoľvek vysvetlení a dôkazov, zverejnený tento týždeň v breviári váženého amerického žurnálu Science. Jedna stará exaltovaná židovská fuchtla, ktorej dorerajší publikačný záznam ju nekvalifikuje ani na upratovačku v serióznejšej vedeckej inštitúcii, tam ide presvedčovať celý svet, že ďatlové semienko je len taká tabletka či lyofilizát a genomická DNA judejskej palmy pevnejšia ako tvrdená oceľ. Človek nemusí byť ani biológ aby vedel, že je to naprostý nezmysel a doočíbijúce klamstvo (mimochodom nie prvé, čo zverejnili v Science).
    Ale vy, degeneráti, to teraz všetci hneď verte, keď vám to už všetky médiá ako na povel predostreli, aby vám bolo jasné, kto je váš večný pán a dobrodinec. A aby ste zabudli, kto je váš parazit.
    publikované: 15.06.2008 16:58:53 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  110. Tanecnik, to akoze vycitas zapadu,
    ze uz davno "dostojne" sam sebe nepodrezal krk?
    A TY si citatel Niezscheho a tancujuceho nadcloveka?

    Tak sa rozplac, clovece.
    Ale nezabudni, dostojne.

    Grigorij asi naozaj zomrel.

    publikované: 15.06.2008 23:33:21 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  111. Podla mna je zdegenerovanost,
    ak sa niekto vzrusuje koli clanku o datlovom semienku.
    Aj si tam Idare, napisal prispevok o tom, ze je to vedecky nezmysel?

    Ono v tom clanku nebolo ani tak podstatne to, ci nejaka biokokotina vyrastie po 2000 rokoch, ale to, do akeho ideologickeho havu to bolo odene.
    Zial, ty si opat podstatu nepochopil a namiesto toho si sa sustredil len na tu tvoju fachidiociu.
    A ani tu si tam zrejme neprihodil k lepsiemu.

    Ved naco, ved je sranda, ze :)
    publikované: 15.06.2008 23:43:16 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  112. Len sa ty nestrachuj, arton,
    ja už si svoje cestičky nájdem. Dokonca v tomto konkrétnom prípade veľmi ľahko.
    Ani nebudem musieť svoje dotazy formulovať zoširoka a do stratena, ako ty, len sa popýtam na to, ako je možné, že pomer izotopov 14C/12C zostal konštantný (s takou malou chybou) aj po germinácii.
    publikované: 16.06.2008 00:21:46 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  113. .
    ema,
    nekupim. Kupuje sa iba dobytok. Alebo predava. To je jedno.
    Ti ludia maju svoju domovinu. A do svojej domoviny patri kazdy tak ako rit na serbel.


    publikované: 16.06.2008 00:28:54 | autor: iris (e-mail, web, neautorizovaný)
  114. ema, pre teba
    publikované: 16.06.2008 05:12:25 | autor: iris (e-mail, web, neautorizovaný)
  115. pre Grygoriya
    z lasky :o)...I love all of you...
    (dufam, ze som ti napisala spravne meno)

    http://www.youtube.com/watch?v=H70hhJaFHu4&feature=related
    publikované: 16.06.2008 05:18:30 | autor: iris (e-mail, web, neautorizovaný)
  116. pre mojho oblubeneho Stana:o)
    publikované: 16.06.2008 05:24:53 | autor: iris (e-mail, web, neautorizovaný)
  117. a este moj milacik
    idem na jeho koncert. Tak toho cloveka milujem.
    Vedeli ste , ze jeho posledne CD sa v USA nepredavalo? A este...zmenil slova v tejto piesni. Pocuvajte.
    http://www.youtube.com/watch?v=xZXE8Fohj8M
    publikované: 16.06.2008 05:40:33 | autor: iris (e-mail, web, neautorizovaný)
  118. uz toho bolo dost, ale este predsa Sinuhe
    absolutne dokonale :o)
    http://www.youtube.com/watch?v=Gl-oh-ecvBc&feature=related

    a vsetkym dobre rano, mne dobru noc, vsetky blsky na pomoc :o)
    publikované: 16.06.2008 06:04:53 | autor: iris (e-mail, web, neautorizovaný)
  119. Tanecnica, ak niekto vyvolava uskrn u svojich oponentov,
    tak hlavne ten, koho prepadaju vlny depresivneho defetizmu.

    Co sa tyka taktu,
    tak za prve neviem, ze by som si s Tanecnicou nieco dopisoval,
    za druhe som si tu s nikym z prispievajucich najmenej par mesiacov nic sukromne nenapisal,
    za tretie som ta doteraz za "protivnika" nepovazoval.

    Ktora sukromna informacia bola pouzita? Mas dojem, ze tvoja propagacia nadcloveka a Nietzsheho je tajomstvo? Preto si to tu stokrat a casto nevhodne opakoval? Ty, ktoreho este aj nick je parafrazou na Nietzsheho tanecnika na lane?
    Nie, tajomstvo nie je problem, problem je to, ze je ti pripomenuta tvoja sprenevera tymto myslienkam. Ty nie si dynamicky Tanecnik nad vecou, dost casto zda sa padnes, a obvinujes druhych.

    Rovnako by si mohol vycitat, ze ma nebavi ta oslovovat Tanecnica, ked ta poznam ako Grigoriy. To mi urcite tiez nik neprezradil, ale kazdy to vidi. I ked motivaciu by si nam mohol prezradit.

    Nie, Tanecnica, dakujem, neprosim si tancovat do stavov nicim nepodlozeneho zufalstva a pasivneho frflania.
    Skus Iris, ta uz ma na tejto ceste prax:)



    publikované: 16.06.2008 10:04:27 | autor: arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  120. Čím to je, iris, že tvoje reči
    o domovine, kam každý patrí, tak veľmi pripomínajú dôvod, ktorý sprevádzal transporty židov zo západnej Európy na východ. Pretože odtiaľ prišli, v batôžku boľševizmus, a tam patria ako riť na šerbel - takto to odôvodňovali, rovnako ako ty.
    A poniektoré režimy za ich odchod do domoviny zacálovali ako za dobytok a vôbec ich nezaujímalo, že tí ľudia odísť nechcú.
    publikované: 16.06.2008 10:10:43 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  121. Idare, dobre, najdi si cesticky,
    len nas informuj.
    Nech tiez vieme, ako sa to robi.)

    Vies, ale dost mozno tam nejde o tu babu ohanajucu sa vedou,
    ale o tu propagandu.
    Ta propaganda zaznela na Sme.
    A tam tvoj vysmech (ak sa nemylim) nezaznel.
    Co ty robis vo svojom sukromi je mozno potom uz nepodstatne.

    Ono nepodstatna je cela ta semiankova story, je to len dalsi dokaz o tom, co za upadok sa dnes skryva za slovkom "veda".
    Vseobecny a globalny upadok a formalizmus.
    publikované: 16.06.2008 10:21:46 | autor: ARTON (e-mail, web, neautorizovaný)
  122. ema,
    a nie su to hadam tvoje slova: Kazdy ma zit tam, kde sa narodil".
    Hmm?

    Ano, kazdy moze zit tam, kde chce, len s tym svojim rozhodnutim musi prijat aj nasledky ,ktore kde tu bude znasat.
    Ale kazdy ma mat svoj domov. Znie to pateticky, mozno az smiesne, ale cenu akehosi fliacku zeme, ku ktoremu patrime si uvedomime az vtedy, ked ho stratime, alebo ked nam ktosi pripomenie, ze ani my , ani nasi predkovia kde tu neboli a o nic sa nezasluzili. Plati to globalne ale ak si to rozoberies na tisicky a miliony ludskych osudov, prestava to byt pateticke a je to strasne ale strasne bolestive.
    publikované: 16.06.2008 15:13:21 | autor: iris (e-mail, web, neautorizovaný)
  123. Ty si taký lacný manipulátor, iris
    Z všeobecného racionálneho konštatovania, ktoré sa týkalo kultúrneho okruhu, urobíš deportačný príkaz.
    publikované: 16.06.2008 16:08:55 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014