Ema

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Na tri krále zima stále

Vašek, ožran a farár

... stoja pred čínskym veľvyslanectvom pražským.

 - Otevšte!

Ticho.

- Boha im!, - zrúkne Vašek.

Farár sa prežehná a uprie zrak k nebesám. Vzdychne. - Pamätáš, ako sme im v máji 1999 namrdali na belehradskú ambasádu štyri tony trhavín a odkrágľovali troch čínskych popieračov ľudských práv?, - obráti sa na Vaška. 

- Uhm. Mali Američania štvrtú bombu Srbom vziať. Otvorili by sme si sami.

Z okna veľvyslanectva sa vykloní žena v tradičnom čínskom oblečení.

- Čo hovorí? Nerozumiem po čínsky, - obráti sa Vašek na ožrana. Ožran pokrčí ramenami. - Nehovorí po čínsky. Hovorí po anglicky.

- Tak prekladaj.

- Eeee, ja viem anglicky... len čítať.

Vašek sa započúva do prúdu slov. - Znie to ako hebrejčina. Počuješ? Povedala Mordechaj. A nejaké nunu. Va nunu. To znamená po hebrejsky, že niečo, niečo a nunu.

- A sa povie ve, - opraví ho farár.

- V Česku po česky, - zvrieskne odrazu Vašek a pohrozí žene päsťou.

- Hoď tú petíciu za oslobodenie disidenta do schránky a poďme, - zašomre ožran. - Je chladno, nestojme tu jak kůl v plotě. Povedz Fischerovi, ten to vybaví. Budú toho plné média, Číňania sa z toho aj poserú.

Trojica odchádza. Doli ulicou znie za nimi hlas Číňanky: - Kde ste boli pred týždňom, keď izraelský režim znovu zatkol Mordechaja Vanunu? Toho, čo si odsedel 11 rokov na samotke. Boli ste odovzdať petíciu na izraelskom veľvyslanectve? Bežte najskôr tam. Potom sa môžete zastaviť tu. Možno vám otvoríme.

 

 "... aliancia v Srbsku bojuje. Je to boj v mene humanity, za osud iných ľudských bytostí. Bojuje, pretože slušní ľudia nemôžu sedieť a hľadieť na systematické, štátom riadené masakre iných ľudí. Slušní ľudia to proste nemôžu tolerovať." (Celý prejav humanitárneho bombometčíka)

 

 

 

 

 

Plné znenie Goldstonovej správy o izraelským štátom riadených masakroch v Gaze - oficiálnej správy medzinárodného svetového spoločenstva.


Peri fyseos anthropu - O ľudskej prirodzenosti | stály odkaz

Komentáre

  1. Bolo by k Vaškovi nespravodlivé
    zamlčiavať, že on je tiež ožran a nie hocijaký. Je to jeden z jeho najhlavnejších atribútov, hneď po morálnom kredite.
    http://www.cs-magazin.com/2009-08/view.php?article=articles/cs090866.htm
    publikované: 08.01.2010 20:51:14 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. Najožralejším je Landovský
    Až takým, že mu režim po roku 1989 ani funkciu nemohol prideliť.
    Jeho účasť na trojkráľovej akcii svedčí o tom, že nejsou ludi. Nebyť médií, ktoré dostali pokrytie happeningu príkazom, pes by po tých troch neštekol.

    50 podpisov a v delegácii Landovský s Malým, to je fiasko. Márne Vašek burcoval, že súdruhovia v Číne vyzbierali až 10 tisíc podpisov. Odkedy americká mšica finančne schudla a zvyšok zdrojov presmerovala na globalizáciu permanentnej revolúcie tento raz do Iránu, ochota Havlovych komplicov rozdávať podpisy výrazne klesla.

    "Akcia Neda bola náročná na zdroje, Madoff je v base a ani Sorosovi sa nevedie najlepšie. Apelujeme preto na vás, aby ste pri diskreditácii Číny pracovali zadarmo," prišiel list namiesto šeku. "Vymyslite niečo nízkonákladové, takpovediac inhaus. Napríklad petíciu. My zabezečíme plnú podporu korporátnych médií."

    Ožran frfľal, že akcia Neda bola spackaná, pretože po dlhodobej protimoslimskej kampani a haldách zavraždených Iračanov, Afgancov a Palestínčanov sa každý na nejakú iránsku dievčicu zavraždenú pre potreby PR kampane vyserie. Vašek si pomyslel, že nejaké peniaze Američania predsa len mohli poslať, lebo Landovský začína vytriezvievať a ukazuje sa, že si stále neprechlastal celý mozog. Landovský dokonca poznamenal, že bolo škoda zabíjať mladú babu, na čo sa Vašej rozčertil, aby prestal byť sentimentálny, keď dobre vie, že Vašek sentiment neznáša.
    S výnimkou chvíľ, keď sa stretne s Korbelovou-Albrightovou, aby si zaspomínali na krásne časy masakier srbských civilov.
    publikované: 09.01.2010 06:33:27 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. No vidíš, Václave, že to jde i bez toho chlastu
    Ten tvoj link, Idar, je vazne dobry - dik.
    publikované: 09.01.2010 09:33:50 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. Vasek a disentska slachta
    "pred tisic rokmi sa viedla debata medzi rabinmi zachytena v spise s nazvom seder elijahu ako pristupovat k tore, k bohu a k jeho mitzvot (prikazom). v judaizme jestvovali prinajmensom dve cesty - lishma a she'lo lishma. prve znamenalo studium a zivot kvoli tore samotnej, z lasky, bez nejakeho vedlajsieho motivu. druhe znamenalo, ze je pritomny vedlajsi motiv, strach, nenavist, tuzba byt slavnym ucencom a podobne. otazka ktora sa riesila bolo, ktoru cestu odporucit...ci ktoru cestu zakazat. a ako to uz chodi, obe sa v diskusii ukazali ako veduce k tomu istemu. preferencia samozrejme bola lishma, ale zaver bol, ze aj ked niekto zacne studovat she'lo lishma, tak po case studia sam pociti lasku a vyda sa cestou lishma aj v zivote. je ironicke sledovat, ze dnes skupina co sa najviac povazuje za normativnu ohladne rabinskeho judaizmu svoje pomenovanie odvodzuje od slova charada, co znamena strach a uzkost (pred bozim hnevom)..."
    pjotr
    http://blog.sme.sk/diskusie/1613240/11/11739336/O-strachu-a-katolikoch.html#11739336

    Co povedat k tomu clanku pana Wolfa, ktory vybudil u mnohych pohorsenie a znechutenie nad slachtou Charty77 ? Nuz, osobne som nepotreboval taketo svedectvo aby som si nebol byval vsimol, ze "Vasek jede po moci pres mrtvoli(y)". Ja, ako byvaly pionier, som tiez pocas 89. nemal problem povedat ucitelke (alias "profesorke"), ze strajkujeme zato aby sa z ustavy vypustil clanok o veducej ulohe KSCS. To, ake som uvidel zdesenie na tvarach pritomnych, ma len utvrdilo v tom, ze v tomto narode chce byt kazdy vitazom ale bez boja. Proste takym nenapadnym normalnym cloviecikom, ktory nema problem zo dna na den prestat zdravit "cest" a zacat zdravit "bry", hlavne byt v tej vacsej skupine. Nakoniec sa islo strajkovat za podporu Urbanka na funkciu gen.tajomnika KSCS... Ja som sa uz dalsieho, generalneho, strajku neucastnil (radsej som si odskocil do miestnosti s volnymi PC 386) a este dlhsiu dobu som zdravil "cest" zabavajuc sa na grimasach novodobych demokratov... Politika je o emociach a kontaktoch s tymi pravymi ludmi. Vasek bol a je dobrym politikom, liberalom, ktory napriek casu zostal vo svojich postojoch konzistentny a narozdiel od mnohych, predsa len mal urcitu kulturu prejavu a nezaspal na vavrinoch ale okrem chlastania aj nieco prinosne vyprodukoval. Da sa polemizovat nad tym, ci to nebolo aj vdaka slusnemu financnemu zabezpeceniu.
    Ale robit si iluzie o tom, ze existuje spolocnost bez slachty mi pripada idealisticky komunisticke....
    publikované: 09.01.2010 11:34:49 | autor: martin (e-mail, web, neautorizovaný)
  5. Kedze je to hlavna tema, tak:
    1. Havel nie je "dobry politik". Nie je dobry ani v zmysle vysledkov jeho cinov pre system, spolocnost, ani v zmysle, ze je sikovny politik (vzdy to bol len privesok, babka inych)

    2. Havel nezostal vo svojich nazoroch konzistentny. Vzdy to bol alibista, ktoreho nazory boli vseobecne - ale aj tak je jasne: povodne mal plnu hubu socialna a tak podobne, ako aj pacifizmu, pricom neskor presiel presne podla zelania albrightovcov na tvrdost a militarizmus.

    3. Havel mal nizku kulturu prejavu. A nemyslim samozrejme jeho foneticky prejav, ale obsah jeho vseobecnych, nic nehovoriacich viet. Jeho pisane prejavy obsahovali nadute pojmy, ale boli bez myslienky. Jeho zivy prejav bol pomale - tazko sa na nieco life zmohol. A aj to boli znova a znova frazy a vseobecnosti.

    4. Havel nic nevyprodukoval. Co sa tyka samotneho prevratu, nebudeme smiesni, dobre vieme, ze pad komunizmu bola hra globalnych tektonickych sil. Ten clanok, co sem dal Idar, nie je zaujimavy ani tak tym, ze Havel slopal, ani tym, ze skupina zapadnych agentov kradla prachy aj od humanitnych zapadnych organizacii. Mna na nom zaujalo pripomenutie toho, ako jedna uzka skupinka disidentov okolo Havla tvrdo potrela zvysnych disidentov, respektive skutocnych antikomunistov. O tom sa vie malo, lebo, ako spomenul ten Jiri Wolf - vtedy nebol internet a CENZURA plne a plynulo presla od ospevovania Husaka k ospevovaniu Havla. Vsetko ostatne bolo umlcane.

    Ale to vsetko nie je o osobe Havla ako takeho - pretoze zmrdov je v politike vzdy dost, aj ked maloktory stoji tolko, kolko stal Stary Veskrna. Podstatne je to, ze Havel je symbolom noveho otroctva, do ktoreho Cesko, resp. vychodna Europa upadla.
    Symboli otroctva maju byt odmietnute, zncene.
    publikované: 09.01.2010 14:23:55 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. Ten, koho spomienky sú jakžtakž autentické,
    by v živote nenapísal KSČS. Organizácia pod takým menom totiž nikdy neexistovala. To ti asi dali na centrále zlé podklady, Martin.
    A aj tá miestnosť s PC 386 je nanajvýš nepravdepodobná. Na gymnáziách boli v tých časoch hlavne peemdéčká a zopár kúskov Atari ABC286. Na špecializovaných školách bolo ešte SMEPko s terminálmi. Ale budiž.
    Jediné s čím sa dá súhlasiť je, že Vašek mal určitú kultúru prejavu, dokonca veľmi osobitú. To majú ale všetci opilci, ba priam si na tom až zakladajú.
    publikované: 09.01.2010 14:30:55 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. A teraz zas nieco osobne, tentoraz k Martinovi.
    Jeho prejavy pocas zmeny ideologie, zvanej sametova revolucia:

    1. Vyjadrenie, ze studenti chu odstranenie veducej ulohy KSC.
    2. neucast na verejnom vystupeni - danie prednosti hraniu sa s novou technikou.
    3. Zdravenie "praci cest" este aj po prevrate.

    Ten prvy bod neviem aky bol verejny. Len tak, v skupinke? A to "zdesenie" na tvari spolustudentov - bolo naozajstne, alebo si sa to len ty, Martin, zlakol svojich slov?
    Ten druhy bod - verejne nevystupenie - ten ta dobre charakterizuje.
    Ja somvtedy tiez tym huriavkom okolo generalneho strajku pohrdal, zrazu boli vsetci antikomunisti, pripominalo to priam prvy maj - ale isiel som tam.Isli tam vsetci normalni ludia, na namestie. Ty nie, Martin. To je objektivny fakt.
    Ten treti bod - zdravenie "cest" - tazko povedat - moze byt vysvetlene ako nejake pre istotu zachovavanie zvykov, ale este skor, ako typicke kopanie do mrtvoly.
    No, bol si mlady a sprosty, Martin, preto ta samozrejme neodsudzujem.
    publikované: 09.01.2010 14:31:52 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. Ta 386 zaujala aj mna:)
    Dokonca som pozrel do vikipedie, pretoze fima mala rozne stroje (aj pasovane VAX), aj nejake PC, ako to bolo vtedy(?) ... XP, AT uz naozaj clovek nepamata, ale 386 asi vtedy nie. A na skolach - azda na vysokej mohli mat .. no neviem... pochybujem, aj ked to nie je pre temu relevantne:)

    (KSCS som prehliadol - ale dobry postreh. Fakt, dost neobvykle, ak mal niekto vtedy co len 15 rokov, myslel som, ze nikdy nezabudne na jednoznacne Ksč :)
    publikované: 09.01.2010 14:41:34 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. skratka KSČS
    v novinách roku 1968 sa bežne, dokonca výlučne písala.
    publikované: 09.01.2010 15:28:05 | autor: Fon (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. Vaskov odkaz
    Láska a Pravda – večerní kydání: Zakoupením Sametových protéz přispějete na civilizační pokrok v Afghanistánu.
    publikované: 09.01.2010 18:16:42 | autor: outsidermedia (e-mail, web, neautorizovaný)
  11. V 1968? Vazne? Ani sa mi nechce verit.
    KSČ bola azda značka ešte z prvej republiky, ked sa na žiaden federalizmus nikdy nehral. V kazdom pripade, rec je o roku 1989 a predtym. az do nepamati.

    Podla vikipedie sa sa KSC premenovalo na KSCS po roku 1989.

    Ale ak to vies pozitivne, Fon, znamena to, ze LEN v roku 1968 sa chvilu hrali na federalistov, ale azda hned po Auguste to znova zmenili?
    publikované: 09.01.2010 18:25:56 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. Arton,
    prepac, od 89. uz ubehol nejaky-ten cas a tak sa mi to uz trosku pletie. Nie KSCS ale KSC (nebol som v nej) a uz ani dokonca v zvazackej rovnosate ale pioniersku satku som nosil. 386 to asi neboli, najprv boli PMD s modulmi Basic, ktore nahradili modulmi s Pascalom, didaktik alfa, PDP, XT a az nakoniec to min. na 3 roky nahradila siet cca 10 PC 486... Nepamatam si uz v akom casovom slede. Najpravdepodobnejsie je, ze som generalny strajk stravil za PMDckami (urcite som na nom nebol).... Dovody? Uz som povedal, ze moj prispevok k revolucii vo forme demokratizacie krajiny som verejne predniesol pred triedou s "profesorkou" a nenasiel ocakavanu odozvu. Naopak, zucastnil som sa strajku kde sme isli po dohode s triednou s tym, ze budeme podporovat Urbanka. Nakoniec sme masovo kricali, ze sme za komunistov trpeli 20 rokov (bolo nam 14) a nikto z nas a obavam sa, ze vacsina z davu tiez vobec netrpela. Vacsina z "demokratov" ten strajk (generalny) zatiahla (neviem ci cely na demonstracii) a zvysok dna si uzivali doma. Ja som strajkoval po svojom tj. venoval som sa tomu co ma zaujimalo.
    publikované: 09.01.2010 18:36:09 | autor: martin (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. Čo tu robí
    tá talmudistická šaráda (charada)? Načo si sem, Martin, skopíroval scholastické kecy, identické s katolíckymi?
    "Viete, ja síce študujem, aby som mal moc, ale nakoniec objavím lááásku."
    A vraj vedec, hehe.
    (Ale iste, iste. To utárané magorstvo nie je náboženstvo, to je súčasť etnickej identity.)
    publikované: 09.01.2010 20:04:29 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  14. No, Martin, ak si mal 14,
    tak to si mimo mnou napisanu normu 15 rokov - to necudo, ze nemas KaEsČé zafixovane, to je v poriadku.
    To je potom uplne vazne jedno, co si vtedy robil.

    Aspon som si aj ja spomenul a uvedomil ten paradox - kym predtym som neznasal chodenie na prveho maja a zvacsa som sa mu vyhol, hned tyzden po "revolucii" som isiel presne tak ako na majovomm sprievode spolu s davom cez mesto na namestie- usporiadane, organizovane, tusim aj s nejakymi mavatkami, a dost dlhy cas tam preslapoval.
    Aka symbolika, ake priznacne pre "nove casy".
    Fuj.

    Ale odisiel som predcasne a to viem presne, ze sme radsej plynulo presli do debatneho kruzku pri pive, kde sme aj den uzavreli. Ach jo, to boli este casy pred internetom :-)))

    No, ale kedze aj ja som typycky vychodoeuropan, tak necudo, ze sme recnili a popri tom sme to cele nechali zmrdom dojebat.
    Na to proste slusneho slova nemozno najst.
    ( ano, toto je sebakritika )
    publikované: 09.01.2010 22:28:12 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  15. Typicky, to som zas zaviedol asi ypsilonovu harmoniu.
    Tipujem, ze sa to nove gramaticke pravidlo nepresadi.
    Ale treba skusat.)
    publikované: 09.01.2010 22:34:58 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. Podivný výlet Umara Farúka Abdulmutallaba
    Časy sa zmenili a východoeurópski agenti typu chrchlavého Vaška (model lacný krčmový táraj) boli upgradovaní na nebezpečnejšiu verziu počerných fanatikov, tzv. alkajdistov.

    O nich sme sa najnovšie dozvedeli, že vymenili domorodé lykové trenky za tapacírované gaťky a že ich tatíkovia sú zhodou okolností významnými bankármi prepojenými na amerických výrobcov veľkých zelených núl.

    Vzdušná kastrácia Umara Farúka Andulmutallaba nechtiac ukázala slizké zákulisie takzvaného boja proti terorizmu. Ako vždy, keď sa udeje niečo mimoriadne, uniknú informácie, ku ktorým nemajú čitatelia korporátnych médií prístup. A tak sa pozrime, kto prepytujem manažuje letištnú bezpečnosť aj v Európe.
    Krucinálnym totiž bolo letisko Schiphol a - izraelská firma.

    Israeli firm blasted for letting would-be plane bomber slip through
    http://www.haaretz.com/hasen/spages/1141434.html

    blablabla
    ... and a failure within the security system, including that of the Israeli firm ICTS.

    ICTS was established in 1982 by former members of the Shin Bet and El Al security. Menachem Atzmon, who has been chairman of the board of directors since 2004, holds the controlling shares in the firm.

    The company prides itself on employing 1,300 persons and providing security services to airports in 11 countries including FRANCE, BRITAIN, SPAIN, HUNGARY, ROMANIA an RUSSIA.

    Bezpečnosť na letiskách manažuje firma, ktorej majiteľmi sú bývalí pracovníci Šin Bet (takýto pracovníci nikdy nie sú "bývalí") a má priamy záujem na udržiavaní ohňa pod kotlom "moslimského terorizmu". Nehovoriac o tom, že cez ICTS disponujú solídnou kolekciou údajov o miliónoch ľudí.
    Nebudeme sa konšpiračne pýtať, či posratého cestovateľa Umara Farúka náhodou neprebaľovali do explozívneho spodného prádielka starostliví agenti Šin Bet na toaletách Schipholu, ale budeme sa pýtať logicky: cui prodest?
    publikované: 10.01.2010 08:05:41 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  17. sarada a revolucia
    Pocuj ema, nestaraj sa ty o moje studium. Nikde som netvrdil, ze som vedec, nikdy som ani nebol. To by som dnes chodil po zobrani a spaval na intraku a hocijaky demokrat by mi zazlieval, ze nie som dost dobry katolik a strkal nos do mojho sukromia. Ak ti vadi moja metaforicka sarada, prosim, aj ty si odpusti saradu vo svojich prispevkoch inak to vnimaj ako primeranu a vyvazenu odpoved. Okrem toho, je v tom pjotrovom prispevku urcita symbolika ...
    Arton, ja viem, ze "demokrati" si tvoria vlastne normy. Ty si svoje krcmove normy uz prezentoval...
    publikované: 10.01.2010 08:30:13 | autor: martin (e-mail, web, neautorizovaný)
  18. Upokoj sa. To bola poznámka
    k autorovi scholastického drístu, ktorý si sem nakopíroval zo smetiarne a ktorej výber je "určitým symbolom" tvojej mentálnej katatónie.
    publikované: 10.01.2010 08:46:56 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  19. Ešte jedna pikantéria z Hárecu
    Emmanuelovská mafia
    http://www.haaretz.com/hasen/spages/1140387.html

    Jo, Protokoly sionských mudrcov sú prejav iracionálneho antisemitizmu, pozrite sa pod posteľ, či tam nemáte žida, hovorí z vás závistlivá neschopnosť atď. - to je časť súpravy odpovedí poskokov sionacizmu na konštatovanie, že toto sionistické hmýrenie na najvyšších postoch a v citlivých oblastiach, ako je trebárs bezpečnosť letísk, či celých štátov - nie je normálne a nie je zdravé.
    publikované: 10.01.2010 08:52:30 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  20. Co si sa zle vyspal, Martinko?
    Mylis si seba s Pjotrom a Havla so mnou?

    Chod sa radsej zas hrat so svojou 386, aby sa ti nieco nestalo. Cest praci.

    publikované: 10.01.2010 08:59:01 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  21. Sionacistická mafia: ako to funguje
    Zatiaľ posledný prípad: sionisti by uvítali, aby Obamova administratíva z "riešenia palestíncko-izraelského konfliktu" zmizla, lebo prekáža úspešnému zavŕšeniu projektu etnicky čistého Veľkého Izraela.
    Rahm Emmanuel vypustí mediálny balónik, že USA sú už z Izraela a Palestínčanov prežraté:
    http://www.haaretz.com/hasen/spages/1140951.html

    Clintonovej nezostalo nič iné, len to okamžite dementovať.
    publikované: 10.01.2010 09:06:58 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  22. .
    publikované: 10.01.2010 13:42:33 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  23. kym to nie insomnia
    doprevadzana inkontinenciou, je to este ok, emca. rozmyslam nad tym, ci arton a ty nie ste v nejako budhistockom antisionististocko-chazarskom karma zvazku ... respect!
    publikované: 10.01.2010 14:51:31 | autor: martin (e-mail, web, neautorizovaný)
  24. to AM
    IDF je ozbrojena zlozka nabozenskeho statu kde 80% ludi voli vojnu proti svojej mensine. Nezainteresovanemu je jasne, ze moderne vojenske technologie sa nebudu na vecnost obmedzovat iba na jednu geograficku lokaciu. Nastal proste cas, kedy Bush na sklonku svojho verejneho posobenia (bezohladu na motivy) vyrovnal sily. Obama uz s tym nic nenarobi a Saudi Arabia donekonecna nebude dominiom USA ale rafinovane, skrze privilegovane partnerstvo, ziskava regionalnu vyhodu.
    publikované: 10.01.2010 15:15:45 | autor: martin (e-mail, web, neautorizovaný)
  25. ale chcel by som este dodat,
    ze Izrael ma pravo existovat ale skor ako sekularny stat s arabskou mensinou s autonomnym uzemim, je to najlepsia cesta dobuducna v porozumeni problemov inych narodov so svojimi mensinami
    publikované: 10.01.2010 15:25:07 | autor: martin (e-mail, web, neautorizovaný)
  26. Martin,
    nahodou si sem zabludil, ako baran do Ermitaze, nicomu nerozumies, hras sa na intelektuala, a cim viac tu bludis po chodbach a komentujes, tym si trapnejsi. Umenie nie je pre teba. Sleduj znacku "Rychly Exit" a chod von.
    Usetris si dalsie sklamania a budes stastnejsi.
    Divaj sa, kazdy clovek si moze najst nejake miesto, kde moze vyniknut a uplatnit sa.
    Skusil si niekedy pexeso?
    publikované: 10.01.2010 16:23:57 | autor: Kamarat (e-mail, web, neautorizovaný)
  27. Kamarat,
    taky rad ? ;-)
    publikované: 10.01.2010 17:25:25 | autor: martin (e-mail, web, neautorizovaný)
  28. co by ste ocakavali od komanca???
    http://www.youtube.com/watch?v=e4vpiJHZ43A&feature=player_embedded

    (vo videu sa spomina kniha Zdenka Mlynara "Mráz přichází z Kremlu")

    Na Internetu se taky vedly sahodlouhe diskuse o tom, zda Vaclav Havel byl a nebo nebyl clenem KSC. Americky preklad knihy Zdenka Mlynare "Mraz prichazi z Kremlu" ve svem rejstriku osobnosti jednoznacne tvrdi, ze slavny humanista BYL clenem komunisticke strany. V ceskych verzich teto knihy se jisteze zadna takova informace nevyskytuje. Za zajimavy pokladam fakt, ze informace o Havlove clenstvi v KSC byla poprve uverejnena v roce 1978, tedy v dobe, kdy nikdo nemohl predpokladat, ze z Havla nekdy bude president a navic emigrantem Mlynarem, ktery (ac sam byvaly komunista) rozhodne nemohl mit zajem Havla nijak spinit, prave naopak. Informace z knihy byly zurive popirany (pan Skvorecky), ci dokonce jinymi bylo tvrzeno, ze zadna takova kniha neexistuje. Existuje - a je k volnemu dostani ve vetsine americkych a kanadskych universitnich knihoven - tam jsem si ji pujcil ja. Podivejte se, co jsem, tam nasel - kliknete sem:

    http://www.humintel.com/havel1.htm
    publikované: 10.01.2010 19:27:58 | autor: kri (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. k tomuto by sa mohol kriq vyjadriť
    publikované: 10.01.2010 23:27:49 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  30. A young Buddhist monk plays with a toy gun
    http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/47065000/jpg/_47065355_youngmonkwgun.jpg
    A young Buddhist monk plays with a toy gun during the fourth day of a teaching session led by Tibetian spiritual leader The Dalai Lama in India.
    publikované: 11.01.2010 07:28:39 | autor: . (e-mail, web, neautorizovaný)
  31. Humanitarny bombardista
    bol kazdopadne angazovany do komunistickej politiky pred rokom 1968.

    Okolo neho bola skupinka komunistickych funkcionarov, on sam bol funkcionar rezimu v KOMUNISTICKYCH rokoch sesdesiatych.
    Havel bol vzdy v podstate "reformny komunista".

    Po prevrate 1989 si musel vybrat - a nezavahal ani na okamih, stal sa z neho sluha bombarderov.
    Aby to vysvetlil, jeho principialne klamarska mysel splodila absurdny pojem "humanitarne bombardovanie".

    No, kedze je to este aj ozran, dovolim si v plnej vaznosti tvrdit, ze je to HANBA Ceskej Republiky. Symbol jej neslobody, KOLABORACIE . Je to druhy cesky HACHA.

    To si ostatne mysli aj velka vacsina Cechov.
    publikované: 11.01.2010 08:22:55 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  32. A teraz od mrtvoly k dolezitejsim veciam
    Je nepochybne, ze existuje ideologia 6 milionov.
    Existuje take Tabu, podporovane zakonom, za ktore je napriklad sudeny Stwora.

    Dobre.
    Tabu vzdy boli a vzdy budu, ziaden rezim nie je absolutne volny a anarchisticky. Je jasne, ze rezim si chrani svoj OBRAZ NEPRIATELA, na ktorom je polozena jeho ideologia, jeho manipulovanie masami.

    Lenze kazdy taky element ma svoje pre aj proti. Tento clanok retaze sa uz stal tak znamy, a zaroven tak pretazeny, SYTEM sa on opiera takou vahou, ze ked (nahodou, clovek nikdy nevie:) sa stane neudrzatelny a PRASKNE, bude symbolizovat vsetkym okolostojacim, ze cisar je nahy.

    Je to povedzme ako vo vojne, ked sa niekto pokusa udrzat neudrzatelne pozicie, a tym zbytocne straca zdroje. Cely situacia sa stava napatou a cim je system viac predpaty, tym horsie az nemozne je predvidat, co sa stane, ked linia povoli.


    Pomozem si aj prirovnanim so socializmom. Tam bolo napriklad tabu, ze "pracujuci" nestrajkuju, nedemonstruju odpor rezimu.
    Ked sa toto tabu prevalilo, bol system neovladatelny.
    (v Polsku ho prevalili skoro, ale napriek tomu to system zvladal len tazko a musel prejst do militantnej formy)

    Tolko k tejto veci.
    Teraz ma napadlo, ci nie je trestne uz aj pochybovat o tom, ze je Stwora vinny.
    Je to zaujimava situacia, pretoze na Holokaust treba neustale poukazovat, ale na druhej strane je tato tema nedotknutelna, ako ... ako papez.
    Ako papez kedysi.
    (my protestanti vsetkymi TABU tak opovrhujeme )

    publikované: 11.01.2010 08:42:44 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  33. Kamarat, nechaj Martina.
    Je to clovek, je to nas clovek.
    Takych, ako on, uz bolo - a VSETCI, VSETCI DO JEDNEHO raz POCHOPILI.

    Bez vynimky.

    (len niektori si to este nechu priznat:)
    publikované: 11.01.2010 08:46:19 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  34. A aby toho nebolo malo,
    zaknihujem si, ze rok 2010 mozno oznacit ako definitivny zaciatok rasovej vojny medzi europskymi kaukazoidmi a africkymi negroidmi.

    Kazdy jeden moze zazmurit oci (ako im to radi dementna postmodernisticka filozofia a socialny AIDS, siriaci zamerne po Europe tretimi strukturami), ale nic to nezmeni na realite.

    Ako napisal Chuang-z, je to buducnost Europy.
    Potencionalna, pravdepodobna - ak Europania rezignuju.

    (len pre ilustraciu ttp://www.youtube.com/watch?v=jm48QEigkko)
    publikované: 11.01.2010 10:48:52 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  35. Pre Martina
    zaujimave, ze druha generacia imigrantov vo francuzsku, beurs - ti tiez podpaluju auta, rozbijaju vyklady a podielaju sa na kriminalite. a v taliansku je to este len prva generacia a reakcie ma totozne - podpaluje auta a rozbija vyklady.

    a pritom su to ekonomicki utecenci. pretoze keby to boli politicki utecenci, tak by sa z afriky snazili dostat do najblizsej moznej moslimskej krajiny - tunis, perzsky zaliv s kalifatmi a podobne. ale oni sa nejakym zahadnym sposobom vzdy dostanu do eu.

    nejestvuje ziadne pravo byt bohati. nech si podpaluju autu a rozbijaju vyklady v somalsku, lybii, sudane, nigerii.
    ale to by si najskor museli nejake vybudovat

    http://www.sme.sk/diskusie/1619440/1/Nenavist-Talianov-proti-cernochom-stupa.html#ixzz0cIPV4VVg
    --
    Autor: tvoj milovany sionista a velky zid pjotr.
    Ozaj, co tejto problematike pise humanista Gal? Alebo ten sa nevyjadruje? Ten nevie, z Velkozidovskej centraly este instrukcie neprisli?

    Zaba dovtedy zahrievala mlieko, v ktorm sama sedela, az sa v nom zacala sama varit.
    publikované: 11.01.2010 10:56:25 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  36. Arton
    V priebehu roka 1968 začali skracovať názov strany na KSČS aj v novinách, aj v parlamente, skončili s tým niekedy po apríli 69 zrejme na príkaz z Prahy, v prechodnom období tým vyjadrovali postoj k nutnosti federalizácie, po obnovení cenzúry a samocenzúry sa písalo už iba jednotne a rovnako.
    http://www.sme.sk/c/4006842/nepustite-rusov-na-olympiadu-smena-22-augusta-1968-mimoriadne-vydanie.html
    http://www.snemovna.cz/eknih/1969fs/slsn/stenprot/001schuz/s001003.htm
    publikované: 11.01.2010 14:45:23 | autor: Fon (e-mail, web, neautorizovaný)
  37. .
    publikované: 11.01.2010 14:50:46 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  38. juh Talianska
    Mňa na tom incidente zaujalo niečo iné
    V rovnakej situácii (ako otroci) tam už neraz boli Slováci (aj Poliaci a i.). Ale pokým sa naši spoluobčania nechali zdierať a zmohli sa akurát na útek a následné doprosovanie sa konzulátu a polície, títo imigranti z Afriky to poriešili po svojom. Účinnejšie. Vmietli zvyšku spoločnosti peknú facku do tváre tým, že zvyšok spoločnosti zmietli... Držím im palce. Nech na nich nadáva a hádže sofizmy kto chce ako chce, ich boj je spravodlivý. A aj pre naše dobro ho musia vyhrať, lebo my sami sa akosi zmôžeme len na (viac-menej) trefné komentáre na nete ...
    publikované: 11.01.2010 15:36:43 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  39. Serus AMo,
    ti sa mi lubis. Kodecne dekdo zo zdravim chochmesom.
    Daj atresu, pridzeme cela rodina - 18 ludzi. Kolko mas izieb. Nam staci aj garaz. Jolana je tehotna a Mizu pride v aprili z basi. Mozes pocitat dvacec ludzi. Zostali bi zme aj natrvalo ak se da.
    Mas v garazi dimovod? Kachle doneseme. Kurvi ti taliane katolicke tak se neznaju bavic na tote urovni jako ty. Ako daleko socialni urad ot tvojeho domu?

    Serus este raz. Pis richlo bo idze zima.
    publikované: 11.01.2010 16:01:33 | autor: Dezider aj z Jolanu (e-mail, web, neautorizovaný)
  40. ty lolo
    Tí imigranti tam makali ako si ty v živote nemakal, v podmienkach v akých si ty v živote nežil.
    Že vypaľujú nejaké zaprdené mestečko a trápia nevinných ľudí? Kde tie nevinné kurvy boli keď čiernych miestna mafia zdierala? Nabíjali vzduchovky a chystali železné tyče?
    Ty len buď rád, že tá správa nie je o tom, ako miestni tínedžeri strieľali do otrokov zo Slovenska ...
    publikované: 11.01.2010 16:22:47 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  41. Arton
    Toho „Taliana“ alebo pjotra si začlenil medzi kaukazoidov alebo negroidov? A ku prospechu koho vzplanie vojna?
    Žabožrúti čo vrešťali proti poľským inštalatérom sa budú rúbať na čej strane?
    Sociálna, ideologická vojna azda áno, ale rasová je nereálna.
    Najprv by sa totiž museli vytriediť rasové spoločenstvá, a potom vyzvať k mordám, ale to je nezmysel.
    Árijskí Turci a Kurdi sú jednoducho Árijci, ale ku komu ich diskutéri zaraďujú, predsa k Arabom, pretože sa nevenujú vo svojej nenávisti rase ale náboženstvu.
    Takže ak je moslimom, alebo by vraj mohol byť, keďže v tých končinách sú vraj len takí, a k tomu ešte aj džihádisti, tak vopred je jasné, že hoci Árijec, ale turecky rozprávajúci je nepriateľ. A veľkým spojencom je začmudený „Grék“, lebo nie je moslim.
    Ak by ich orientácia bola rasová, prečo toľko pozornosti semitským Talianom na Sicílii?
    Talmudovčiny sú hnus, preto nemienim plakať lebo ubližujú práve nejakému dokonca árijcovi, ale ak už negra zasiahne to isté mám si ho nevšímať. Také židoviny sa hodia k póvlu. Ak škodí záleží na tom kto a komu? Požidovštencom naozaj áno, pre nich sa objaví zlo len ak zasiahne toho správneho.
    Väčšina tých čo sa držia odporu voči imigrácii zrejme tak koná z nenávisti, nič väčšie u nich nevidím, naisto nad ich vášňami temné skryté sily aj prikurujú a používajú ich na špinavú prácu. Ale vraj oni bránia bielu civilizáciu.
    publikované: 11.01.2010 16:51:14 | autor: Fon (e-mail, web, neautorizovaný)
  42. AM, to azda nemyslis vazne.
    Ich boj nie je spravodlivy ani najmenej, ale hlavne, nie je to boj, ale len sialene vypuknutie primitivejnej zivocisnej nenavistnej agresie.

    A neschopnosti zit v komplexnej spolocnosti.
    To druhe nie je same o sebe zlocin ci hriech. Nie, kym ich niekto do takej splocnosti nestrka alebo nelaka alebo nevpusti, je to ok.
    Ale ta vlastnost je zial urcite dedicna.

    S tym sa musis vyrovnat, podobne, ako cely sucasny oficialny europsky svetonazor a jeho ubohi slepi nositelia.
    publikované: 11.01.2010 17:01:45 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  43. Fon, uplne jednoducho, bod po bode.
    1. Pjotr je kaukazoid (konieckoncov, je z ukrainy)
    2. Vojny nevznikaju vzdy ku prospechu niekoho. Ku koncutak niekedy vypalia, k prospechu niekho, ale nie vzdy. V tomto pripade si budu musiet v EU mnohi vela veci premyslet. Dufam.
    3. Toto je rasova problematika. To je to, co chcem zdoraznit a co budem zdoraznovat.
    Pravda, su rasisti, ktori na rase baziruju koli tomu, aby mohli inymi opovrhovat. Pravda, su rasisti, ktory sa tak chcu zbavit akejsi zodpovednosti ci moralnej povinnosti rozmyslat aj pomahat znicenym pomerom a nedostojne zijucim populaciam v Afrike ci inde.
    To ja nie som, nepotrebujem definovat horsich od mojej rasy, nechcem sa zbavovat urcitej zodpovednosti za cokolvek na tejto zemi - ale veru, iny pojem, ako rasa, sa mi do tohoto nehodi. Bolo by to pokrytectvo, hladat eufemizmy.
    Nepotrebujem nikym pohrdat, nepotrebujem sa zbavovat svojej vseludkej, ba vsezivej empatie. Ale toto je ocividne problem ZAKLADNYCH DEDICNYCH POVAHOVYCH CHARAKTERISTIK u tychto etnik.
    A v Talianksu dochadza len k tomu, co uz davno skoro vsetci predpovedali.
    4. Nejde mi o definovanie krivdy ci nekrivdy nejakeho incidentu. Tamti ludia su vybusna kororzna zmes, vzdy by si nasli podnet, a tak, ako zdevastovali celu (subsaharsku) Afriku, vratane JAR, zdevastovali by aj Europu. Je to jednoznacne, ocividne, je to extrem, ktory uz nemozu akceptovat ani ti, ktori doteraz imunitu Europy zamerne a ZLOCINNE znizovali.

    5. Vacsina z tych, kto sa stavia proti imigracii, tak robi z lasky k vlastnym strukturam. Preco by si nemal branit vlastnu identitu? Zvlast, ked prinajmensom niektore crty mozno JEDNOZNACNE posudit, ze su lepsie a ludskejsie ako to, co sa tu snazi presadit.
    publikované: 11.01.2010 17:22:48 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  44. Ironizujúci šábesgój Dezider
    Pomohol si árijskému žobrákovi pod mostom? Vykonal si niečo dobré kvôli dobru samotnému? Si rád ak platíš dane na bielych úradníkov a bielych nezamestnaných, aj na biele dôchodky? Vyjadri sa otvorene a neotravuj s cigošmi. Si materialista, ktorý nikomu nič nedá a všetko vníma cez peniaze, alebo nie?
    Ak negrov okrádajú tak budeš tie špiny chváliť? Ak okrádajú aj teba budeš kvíliť? Alebo najprv zistíš, či ten čo ťa okráda je z vašej spoločnej kasty?
    Koľkí z tvojich milovaných Talianov nie sú výzorom pripomínajúci cigáňov, a keď už tak priveľmi kmásaš o sociálnych úradoch, aký je rozdiel v hospodárskom rozlete medzi severom a Sicíliou?
    Je správne terorizovať negrov otrokov? Aj vraždiť ich?
    Je správne nivočiť autá?
    Aký je rozdiel ak ničia človeka a chladný kov?
    Ak sa Mižu dovalí z basy a mafiánsky hnoj postráca obetovaných malých pešiakov znamená, že ak odmietali chytiť, že je bezúhonný?
    publikované: 11.01.2010 17:26:20 | autor: Fon (e-mail, web, neautorizovaný)
  45. Arton,
    v živote by som nepovedal, že si od teba niečo také prečítam...
    Tí čierni v Taliansku sú takým malým obrazom celej našej spoločnosti, kde niekto je hore a na tých dole serie, okráda ich, klame, ojebáva mozog sladkými rečami o svetlej budúcnosti - ktorá je však v nedohľadne a namiesto nej je len otročina
    Tí čierni spontánne, živelne a s minimálnou šancou na úspech urobili to, o čom ty len píšeš - postavili sa svojim pijaviciam a zakrútili im krkom ... alebo sa o to aspoň pokúsili
    Práve ty by si ich mal chápať a držať im palce, árijec neárijec ...
    Na záver - jebem ti takú "komplexnú spoločnosť", kde sa mám prizerať ako z niekoho robia dobytok len preto, že je čierny
    Som priamy, tak si mi radil ...
    publikované: 11.01.2010 21:10:29 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  46. pekne Fon
    to bolo krásne, kde to mám podpísať?
    publikované: 11.01.2010 22:39:25 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  47. Lutujem, AM,
    ale ja nikomu neklamem a nikoho z diskuterov (ocividne) neobchadzam.
    Toto su moje nazory odkajziva, ale nevykladaj si ich zle.

    Co sa tyka komplexnej spolocnosti - urcite som jej ovela mensi zastanca, ako ti Africania, ktori sa do nej hrnu hlava nehlava.

    Pripominam jeden jednoduchy a preto jednoznacny topologicky aspekt posudzovania udalosti:
    tentoraz nie Europa prisla za Africanmi, ale oni prisli do Europy.
    Ziadne pijavice Africania nemaju - naopak, pijavice ma Taliansko.
    Toto nie je novy problem, je uz na mnohych miestach ukazane, ako to prebieha - len podla mna teraz tam na Juhu prepukol do takej miery, ze ho nebude mozno ignorovat.

    Ze si priamy, len vitam.
    publikované: 11.01.2010 23:21:33 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  48. chápem správne
    že ty tých tvrdo makajúcich negrov voláš pijavice?
    publikované: 11.01.2010 23:43:49 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  49. ako sa to vyjadrujes AM?
    akych negrov?
    publikované: 11.01.2010 23:51:32 | autor: iris (e-mail, web, neautorizovaný)
  50. iris
    černoch sa po taliansky povie "negro", alebo nie?
    publikované: 12.01.2010 00:07:41 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  51. nieco na ukludnenie
    http://dolezite.sk/Neznasam_charitu.html

    a doporucujem aj diskusiu pod clankom (jednu reakciu odcitujem)

    "Odstranme prícinu,nebudeme musiet odstranovat nasledky!!!"
    publikované: 12.01.2010 02:20:30 | autor: kri (e-mail, web, neautorizovaný)
  52. Jeden z typov sionsitického "humanitárneho bombardovania"
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/8453401.stm

    aby sa nezabudlo
    http://www.haaretz.com/hasen/spages/1064852.html

    http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/israel/4640052/Israel-launches-covert-war-against-Iran.html
    The most dramatic element of the "decapitation" programme is the planned assassination of top figures involved in Iran's atomic operations.
    publikované: 12.01.2010 12:15:15 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  53. Tak si to zosumarizujme
    1. Sionacistické média roznesú po svete správu o vražde iránskeho akademika, z ktorej je v kontexte s obsedantným bľačaním USraela o údajnom iránskom jadrovom programe a otvorenými izraelskými vyhrážkami vraždením iránskych vedcov zrejmé, o čo tu ide

    (Sionacisti sú zdesení, pretože reakcie nielen Ruska a Číny, ale aj Západu sú... iné, ako čakali)

    2. Sionacistické média začínajú chrliť chaotické informácie:
    - akademik bol údajne opozičný, bol vraj podporovateľom Musávího. Začína sa trápny pokus zahrať situáciu tak, že iránskeho akademika zabil iránsky režim a Izrael má ručičky čisté

    - s touto náhlou novou mediálnou líniou však nie sú skoordinovaní iránski mudžahedíni, ktorí sa prihlásia k teroristickému útoku na akademika (o ktorom sme sa medzitým dozvedeli, že je opozičný a mudžahedíni teda nemali dôvod rozhádzať ho po ulici)
    Iránski mudžahedíni, to sú títo:
    http://hnonline.sk/c1-33439020-z-byvalych-teroristov-mozu-byt-nasi-spojenci-hovori-eu

    Kvap.
    Pohár už preteká.
    To zas bude bľačania o "iracionálnom antisemitizme", TM v krúžku.
    publikované: 12.01.2010 17:06:07 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  54. Spravodlivý boj, AM?
    Dajme si príklad z praxe.
    Na Slovensku je poľnohospodárstvo zničené, a tak siahneme po inom príklade so zamestnávaním ľudí s nižším vzdelaním.

    Korporácia, ktorá vykonáva upratovačské práce - lebo aj to je už u nás korporátne - zamestná za mizerný plat ženy, ktoré mali voľakedy svoje remeslo (prevažne šičky z vytunelovaných fabrík). Peniaze, ktoré si zarobia, len tak-tak stačia na pokrytie západného civilizačného minima: úhrada bývania a energií, školské stravovanie pre deti.
    Prejde nejaký, nie príliš dlhý čas a korporácia v rámci mantry zvyšovania efektívnosti šičky vyhádže a zamestná rómske ženy so základným vzdelaním. Plat je ešte mizernejší. Tieto ženy však podmienky prijmú, pretože ich civilizačné minimum je nižšie. Ich deti sa napríklad zaobídu bez školského stravovania.

    Stačí ti, AM, fantázia na to, aby si si predstavil tretiu fázu? Korporácia rómske ženy vyhádže a zamestná afrických imigrantov bez akéhokoľvek formálneho vzdelania. Plat je extrémne nízky, ale imigrantom to stačí. Bývajú v zrúcanine za mestom, ktorá nie je napojená na elektrinu a ich deti do školy nechodia.

    V prostredí, ktoré malo stabilnú a funkčnú stratifikáciu sa odrazu objaví takáto extrémna vrstva, ochotná podliezť aj najnižšiu latku kultúrneho štandardu. Pretože jej kultúrny štandard - dobre, nenapíšem, že rasovo podmienený - je výrazne iný.

    A teraz mi, kurva, napíš, KTO je tu obeť.
    publikované: 12.01.2010 17:43:57 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  55. ema
    obeťami sú "šičky", Rómky aj africkí migranti
    lenže tí africkí migranti sú obeťami nielen tých "korporátnych zdieračov" ale aj prvých dvoch skupín - teda ak do nich začnú prvé dve skupiny strielať či mlátiť ich tyčami...
    Ak majú Taliani problém s tým, že u nich robia migranti za podmienok v akých by ani jeden Talian neprežil ani týždeň, tak nevidím absolútne žiadny dôvod dávať to za vinu migrantom a mlátiť ich za to či sa ich pokúšať zabiť
    Povedz mi - kto je zodpovedný za to, ako je nastavený systém? Tí migranti?
    publikované: 12.01.2010 19:45:21 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  56. k tomu Iránu
    nechápem kde sa berie tá podpora Musáviho na západe ... veď sa nechal počuť, že o iránskom jadrovom programe by so západom ani nevyjednával, lebo každá dohoda o odovzdaní v Iráne obohateného uránu do inej krajiny by znamenala zradu a mrhanie iránskym vedeckým potenciálom
    Ten je v tomto probléme (vraj najdôležitejšom pre bezpečnosť Izraela, EU, USA a priľahlých galaxií) ďaleko radikálnejší než Ahmiho zberba ...
    publikované: 12.01.2010 19:49:23 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  57. Preto som sa pýtala,
    aby si tu znovu predviedol, ako pekne vieš predefinovať obeť a násilníka.
    (A nedávaj, prosím ťa, šičku do úvodzoviek. Je to normálny názov jedného z remesiel.)
    Čo keby Afričania ukázali, čo dokážu, u seba doma? Nie je nutné, aby chodili robiť za podmienok, v ktorých by ani jeden Talian neprežil ani týždeň, do Talianska. A popri tom Talianom demolovali ulice a podpaľovali autá.
    Si ako malé dieťa, ktoré uteká do reality zakrývaním si očí dlaňami.
    publikované: 12.01.2010 20:04:14 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  58. Musávího podpora na Západe vyrastá z mediálnej manipulácie
    Na tieto účely sa momentálne značka Musáví hodí.
    Keď sa už hodiť nebude, aj Musáví si možno zajazdí na motorke s tuningom od Mossadu.
    publikované: 12.01.2010 20:08:37 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  59. síce si sa preklepla v poslednej vete
    ale vcelku trefne
    Realita je totižto taká, že Európa migrantov potrebuje; čiže to nie je o tom, aby migranti doma dačo dokazovali (za čie peniaze? MMF a WB? alebo majú začať na zelenej lúke s ničím? v 21. storočí v konkurencii JV Ázie?), ale o tom, že my potrebujeme, aby nám tu makali ľudia v robote, ktoré my už nie sme ochotní robiť ... a my sme tí, ktorí si pokrivili prostredie, že zamestnávame tých ľudí za takých podmienok
    Alebo kapitalizmus "se vším všudy" vymysleli v Afrike?
    publikované: 12.01.2010 20:15:47 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  60. Áno. Tá šička aj Rómka migrantov nutne potrebujú.
    Ony neboli ochotné makať. Ony pokryvili prostredie a budú za to potrestané rozmlátenými semaformi a smetníkmi rozkopanými po celej ulici, pretože práve toto Európa potrebuje.

    A keď ti tie dve dajú za takéto názory tyčou po hrbe, budeš jačať. Alebo ti už vyťali po hlave, keď mi tu tvrdíš, že africkí migranti síce kapitalizmus nevymysleli, ale sú do neho schopní preplávať v drevenom hrante.

    Realitu nevidí, ale preklepy si všíma. Interesantné.
    publikované: 12.01.2010 20:36:22 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  61. Dnes máš asi ťažký deň
    a pomalé chápanie ... ja obviňujem tebou uvedené prvé dve skupiny z pokryvenia systému?
    Nebuď demagóg drahá ema
    Ešte by ma zaujímalo, aký máš názor na tú streľbu a mlátenie migrantov tými miestnymi talianskymi "šičkami".
    publikované: 12.01.2010 20:41:21 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  62. .
    "Kto zapríčinil tento úpadok,
    zosurovenie, zdivočenie mravov?
    Čo ľudstvo zviedlo s ducha veličavou
    vbŕsť do bahna? Ký upír to a mlok,..."
    publikované: 12.01.2010 22:53:59 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  63. Realita je taka, ze Europa migrantov potrebuje?
    AM, toto je tvoj a vas najhorsi OMYL, najhorsie zmagorenie, ktore vam nakukali do hlavy.
    Hore Ema celkom jasne opisala, preco su tito migranti absolutne znicujuci pre socialny system Europy.
    Ty sam si s tym suhlasil a oponoval si len, ze za ich vtahovanie do EU nie su oni sami zodpovedni, ale korporacie.
    V poriadku, ale potom nehovor vzapati zrejme do teba vhypnotizovanu frazu, ze ich Europa potrebuje. Protirecis si.

    Pripusti, ze by sme sa mali vratit do predosleho stavu, ked system tieto problemmy nemal:
    Africania prec z Europy.

    Mat poriadok a veci polozene tam, kde patria, je zakladom kultury. Struktury musia by zachovane - inac vznikne bezforemna mrtva hmota.

    Ale ber to len ako radu. Ak dokazes ty zit na Luniku 9, ak povazujes taku buducnost pre tvoje deti a deti VSETKYCH ludi okolo teba za prijatelniu, dobre. Ja by som sa ovsem hanbil, keby som mal nazory, ako ty. Ja nechcem pre svoje deti a deti svojich spoluobcanov taku krutu buducnost.
    publikované: 13.01.2010 06:54:09 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  64. Kto zapricinil tento upadok?
    Uplne jednoducho:
    ludsvo sa rozmaha, pocet jeho obyvatelov stupa geometricky, hustota struktur v mestach prinasa zivot a VYTVARA ludi,ktori nie su celistvi, le specializovani, teda ZMRZACENI.

    Ovsem treba si uvedomit:
    uz neolit ci usadeny polnohospodarsky sposob zivota vytvorili modus vivendi, ktoreho, popravde, vacsina populacie homo sapiens nebola schopna.
    A druha vec - tato ich charakteristika je hlboko v nich, az geneticky. Takze ten problem pretrvava.

    Toto su dve jednoduche tezy.
    Mozete o nich pochybovat - nebudem vas presviedcat a ukazovat na indicie a dokazy. Overte si to sami - je to vo vasom zaujme.
    Podstatne ovsem je, ze sucasna spolocnost uplne iracionalne vrhla na druhu tezu TABU.
    Sucasna spolocnost, veda a kultura, sa NEDOKAZE pozret objektivne na cloveka. BOJI sa pravdy, boji sa uvedomenia si ludskej slabosti . Konieckoncov, presne tak, ako mala kedysi TABU o svojom centralnom mieste vo vesmire - ved aj tu, napriek odstranenia geocentrizmu, si doteraz filozoficky a svetonazorovo nepripustila svoje mizerne irelevantne miesto na okraji vesmiru.
    Homo sapiens nie je proste racionalna bytost - je to zubrienka.
    publikované: 13.01.2010 07:11:00 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  65. situácia sa rýchlo dramatizuje
    a všetci , nielen tu, začínajú byť nervózni. Kto má chuť nech si s pietou pripomenie cca 2 roky starý príspevok o úpadku EU a bielej rasy. Aby to nebolo málo, aj článoček o prežití pri katastrofe. K tomu štipka komerčnej reklamy - kto bude potrebovať radu či pomoc , vie kde.
    publikované: 13.01.2010 08:22:12 | autor: snake_ eater (e-mail, web, neautorizovaný)
  66. vidim,
    ze sa tu rozbehla seriozna debata o imigrantoch z inych kultur a ich dosahu na spolocnost, ci je to dobre alebo zle, aky to ma dosah na samych imigrantov a tak dalej. Ake su mozne riesenia alebo uz je aj tak neskoro?
    Takze prispejem k tejto debate aj ja: podla mna mna cim viac cernoskych imigrantov tym lepsie, aby vas rasistickych trkov z toho jeblo.
    publikované: 13.01.2010 11:12:04 | autor: Stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  67. Nesúhlasím
    s tézou, že Afričania by mali ostať v Afrike a ak túžia po blahobyte, nech si ho budujú tam. Európa ich naozaj potrebuje - príčiny vidím dve: jednu som už spomenul vyššie (nepoznám bieleho smetiara mladšieho ako 40 rokov ...), druhú uvediem teraz:
    - je to jednoduché: ak pripustíme hypotetickú možnosť, že v Afrike jedného dňa niekomu vzrksne hlave nápad o rozvoji, práci a pod. - Európa na to doplatí. Prečo? No lebo outsourcing ... Aj vyššie som písal, o tom akú konkurenciu vytvára Ázia. Čím teda môžu Afričania súťažiť s Aziatmi? No jedine cenou - práce, výškou nákladov na výrobu, odvodmi a pod.
    Ale čo to bude znamenať pre Európu a teda aj Slovensko?
    No v situácii, keď sa rozhodnú byť Afričania pracovití, PSA, KIA a pod. si zbalia švestky a hajde na juh ... Už len potom budú tie emine "šičky" vyplakávať akí sú tí Afričania ... Tak ako teraz vyplakávajú na adresu Čínanov či Vietnamcov ...
    ema píše, že poľnohospodárstvo je zruinované ... čo so zvyškami tejto výroby spraví presmerovanie dopytu zo strany predajcov od našich producentov na tých afrických?
    Nie, niečo také spraví z Európy len upadajúci výskumný labák (áno, upadajúci - výskum je tam, kde sú peniaze a tie budú z Európy odtekať) a ideový hrniec, plne závislý od okolitého sveta. Ďakujem, neprosím.
    Samozrejme, je tu možnosť, že by sa Afričania nesnažili rozvíjať svoju spoločnosť, rovnako je tu možnosť, že by EU dokázala zabraňovať migrácii (to druhé je ideálny stav, ak som vás dvoch správne pochopil) ... a potom by sme už len sem tam (raz za 1/2 rok stačí) čítali správy o nejakých pandémiách v Afrike, o vojnách ... ale čo by nás do toho bolo, my by sme tu mali svoju čistú kultúrnu Európu ...
    publikované: 13.01.2010 12:42:44 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  68. Kto su skutocni teroristi?
    Iran: We had information Israel, U.S. intended to attack us http://www.haaretz.com/hasen/spages/1142366.html
    publikované: 13.01.2010 15:05:45 | autor: Isayah (e-mail, web, neautorizovaný)
  69. Správa TV Markíza
    Obetí holokaustu bolo pravdepodobne o 1,5 mil. viac ako doteraz odhadovaných približne 6 mil....
    publikované: 13.01.2010 19:17:20 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  70. Markíza spochybňuje tých 6 miliónov?
    do basy s nimi!
    publikované: 13.01.2010 21:28:38 | autor: holokaust (e-mail, web, neautorizovaný)
  71. этот голод был геноцидом именно украинского народа
    Len malá aktualita zo včerajšku:

    Апелляционный суд Киева в среду признал виновными в голоде 1932-1933 годов руководителей большевиков:
    - Иосифа Сталина
    - Вячеслава Молотова
    - Лазаря Кагановича
    - Станислава Косиора
    - Власа Чубаря
    - Менделя Хатаевича

    СБУ утверждает, что в результате погибли 3 миллиона 941 тысяча человек. "Общие кумулятивные потери" населения Украины вследствие голода составили 10 миллионов 63 тысячи человек, считает СБУ.

    K 7,5 mil. by som toľko: sionizmom posadnutý farár Desbois je ovešaný metálmi ako zaslúžilí komunisti za éry bolševika. Za svoje takzvané výskumy obdržal aj dajliminebonedajli Chevalier de la Légion d'Honneur medajli priamo od pacienta Šarközyho.
    Akurátže dnes už nie je jasné, či nabubrávaním posvätného numera sionistickej veci neškodí viac než pomáha.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Patrick_Desbois

    AM, nemám vo zvyku vysvetľovať donemoty dospelým ľuďom (nemáš päť rokov,dúfam), že na horúcej platni sa sakramentsky popália.
    Považujem za racionálne urobiť všetko pre to, aby si s emočne nestabilnými africkými vandalizačnými úderkami a rozvratom miestnych štruktúr (selektovaných celé generácie) osobnú skúsenosť nemal - ale tebe zjavne nič iné nepomôže.
    Uži si to.
    Ale ak mi potom dobehneš sopliť do sukne, že to nie je dobré ani pre miestnych, ani pre Afričanov a že ty si to tak nemyslel, rátaj s tým, že dostaneš facku aj odo mňa.

    No a na záver debaty o ilegálnych afrických migrantoch ti prezradím strašné tajomstvo: za blbosť VŽDY príde trest.
    publikované: 14.01.2010 07:54:27 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  72. Pozrite sa do smetiarne
    Na Haiti je 100000 mŕtvych. Tipnite si ako to asi zaujíma humanistov z nášho mienkotvorného denníka.
    publikované: 14.01.2010 08:53:45 | autor: buheh (e-mail, web, neautorizovaný)
  73. AM,tvrdenie, ze Afrika je konkurent Europy
    je silne mimo realitu.
    Ale aj keby to tak bolo - tak nech, nech sa ukaze.

    Tvrdenie, ze imigracia niecomu predide, je uplne scestna.
    Presuny obyvatelstva, ci uz ich robia korporacie ekonomickym vysavacom alebo stalinisti bicom, su ROVNAKO ZLE.

    Opakujem - ak niekto chce pripravit svojim blizkym buducnost ako na Luniku 9 alebo ako dnes v Juhoafrickej republike ( zlocinnost, nasilie, bieda a primitivnost) zasluzi si odsudenie.
    Nechapem, ako mozes takto uvazovat. Je to agenda roznych sionistickych klonov ako stanko, ktori nestihaju chapat premeny v ich vlastnej centrale, a tak na jednej strane stale podporuje svojeho cierneho intimneho priatela, a na druhej strane hovori o Araboch ako o "spinavych psoch", a o ostatnych narodoch podobne.
    publikované: 14.01.2010 09:45:15 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  74. Vlastne
    som chel napisat to co AM, az na tie veci co nedavaju ekonomicky zmysel, teda vlastne vsetko co napisal az na ten zaver. Inac povedane, AM dospel k spravnemu zaveru aj ked z nespravnych dovodov. Ale to nevadi nech ich rasistov aspon jebne, ked nich ine, uz teraz zomieraju od strachu.

    Azia ani Afrika ani zapadna cast severovychodneho Slovenska nie je ziadna konkurencia, vsetky tri casti su len jednotlive casti jednej veci, ktora tvori jeden celok a ked sa jednej casti dari lepsie, tak sa dari celku lepsie.

    To je ako keby si mal vyfukane jedno koleso na aute a bal si sa, ze ked ho nafukas, tak ti to automaticky vyfuci druhe koleso a nikto by ti nevedel tvoj iracionalny strach vytlct z hlavy. Jednoducho vo svojej obmedzenosti by si si myslel, ze su to spojene kolesa eh nadoby, teda zero-sum game, pretoze nechapes, ze to cele funguje trochu inac a to vyfucane koleso je zatazou pre ostatne kolesa a nie ich vyhodou a nafukane koleso nie je konkurenciou ale pomocou.

    Tvoj nazor som pocul uz X razy. Neviem preco tu a tam nejaky politik rozsiruje tieto populisticky nazory a konkurencii. Asi je to to stare dobre: my vs. oni a pomaha to budovat nejaku pochybnu spolupatricnost. Ale hlavu hore, aspon zavery mas dobre.
    publikované: 14.01.2010 10:59:14 | autor: Stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  75. O kukuckach a o inych parazitoch
    Ked sa kukucka vyliahne z vajca, ktore jej matka vlozila do hniezda uslachtilych spevavcov, jej prvy instinkt, instinkt parazita je vyhodit vsetko ostatne z hniezda: vajicka aj mladata hostitelskeho paru.
    To je vsak len jeden druh parazitizmu. A su aj ine.
    Niektore parazity si v evolucii vyvynuli ine strategie prezita - parazitickeho prezitia. Na rozdiel od strategie kukucky, ich strategia nespociva v snahe zbavit sa konkurencie, ale zoslabovat hostitela natolko, aby ho mohol lahsie ovladat a parazitovat na nom. Je takmer zakonite, ze parazit je vzdy slabsi a teda menejcenny oproti hostitelovi. Silny hostitel sa parazita lahko zbavuje, a preto strategia takehoto typu parazita niekedy spociva v tom, ze parazit pod roznymi zamienkami vnasa do prostredia hostitela menejcenne jedince a propaguje ich miesanie s hostitelom. Toto hostitela oslabuje a dovoluje parazitovi prizivovat sa na zoslabenom tele.
    Potvrdenim mojej tezy o takejto strategii parazitovania je skutocnost, ze v prirode je to vzdy parazit, ktory najviac propaguje spoluzitie roznych druhov.
    Aj ten najlepsi a najuslachtilejsi druh v prirode, oslabeny takymto parazitom, po case zakonite speje k svojmu zaniku, pretoze vo svojom oslabeni nie je schopny celit novym vyzvam meniacich sa podmienok. Niektori vedci sa domnievaju, ze prave vdaka parazitom smerujeme k stavu, ked vsetky uslachtile druhy vyhynu, zostanu tu zit len parazity, a pretoze tie nie su schopne samostatneho zivota, cak aj ich len mizeria a nakoniec smrt.
    publikované: 14.01.2010 11:27:51 | autor: Grigoriy (e-mail, web, neautorizovaný)
  76. .
    Najskôr k Stankovi: príklady s pneumatikami si nechaj pre svoje deti, keď ich budeš učiť rátať do 4. Svet už aj dnes funguje inak. Viď ako to vyzerá s vedou v EU a ako v Číne, J Kórei a pod. - v krajinách ktoré nás zásobujú, do ktorých od nás odtekajú peniaze a know-how ...
    -
    K eme a Artonovi: problém nie je v samej migrácii "nižších štruktúr", ale v tom ako sa k nej majorita postaví. Problém nie je v migrantoch. Nikto zamestnávateľa nenútil zamestnávať ich nelegálne. Taliansko (aj iné štáty) má "Zákonník práce". Ak sa chce niekto vŕšiť na tom, že migranti znižujú cenu práce - nech sa obráti na zamestnávateľov a na štát, ktorý to má kontrolovať!
    Detto v oblasti bývania, páchania trestnej činnosti a pod. Všetko je predsa poriešené v legislatíve.
    Aká je vymožiteľnosť práva a kto to zabezpečuje? Migranti??
    Že je migrácia často problémom sa zhodneme. Ale nie sú to migranti, kto zlyháva. Migranti si so sebou prinášajú svoje zvyky atď (to je normálne - ale nevravím, že dobré pre majoritu), je na majorite aby ich "prevychovala".
    Prečo zlyhávame my?
    Prečo sa vŕšime na migrantoch, keď zlyhalo niečo iné, v nás?
    Táto otázka je vo všetkých mojich predchádzajúcich príspevkoch k téme. Nikde nie je takto priamo napísaná, lebo som si myslel, že to tu netreba, že čitateľ pochopí ...
    btw Arton, k tej konkurencii EU a Afriky ... je to len predstava vzniklá aplikovaním eminých názorov resp. zbožných prianí (12.1., 20:04) - nie je to opis reality ... to už aj to treba vysvetlovať?
    publikované: 14.01.2010 13:08:07 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  77. ako perlicku uvadzam:
    stray bolsevik Milliband dobre uplaciroval aj svojho mladsieho syna Eda - ten je Secretary of State for Energy and Climate Change. Heh, ze minister pre klimaticke zmeny ... fujtajbl!
    publikované: 14.01.2010 14:23:13 | autor: Nikto (e-mail, web, neautorizovaný)
  78. veda?
    To myslis tu vec, co stoji strasne vela penazi a jej vysledky su dostupne pre vsetkych? No to asi nebol dobry priklad.
    publikované: 14.01.2010 14:56:16 | autor: Stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  79. áno Stanko
    Veda a jej výsledky sú prístupné pre všetkých, a preto dnes už nikto nezomiera na maláriu, choleru či lepru
    Vravím ti, vráť sa k deťom ...
    publikované: 14.01.2010 15:33:46 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  80. Pokial
    si mal namysli vyskum vo firmach a nie na univerzitach, v tvojom priklade farmateuticke, tak neviem o tom, ze by pre ne hrali statne hranice nejaku ulohu, takze to je zase nestastne zvoleny priklad.

    Nemyslim si, ze by tie farmaceuticke firmy nepredavali lieky napriklad africanom v Afrike alebo belochom v Belochove, pokial by si to mohli dovolit. Iba ak by mali v cele nejakeho rasistickeho trtka ako je napriklad ema, ale s takym pripadom som sa este nestretol.

    Myslim, ze tie skvele cinske lieky, aby som sa drzal tvojho prikladu, budu dostupne v Europe aj Amerike, tak ako su teraz americke lieky dostupne v Europe, v Afrike a aj v Cine.
    publikované: 14.01.2010 16:10:18 | autor: Stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  81. ďakujem Stanko
    povedal si to isté, čo ja - že veda a jej výsledky nie sú dostupné všetkým
    ono je to totiž dostupné len tým, čo na to majú peniaze ...
    zapni ten mozog konečne
    publikované: 14.01.2010 20:15:49 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  82. .
    "Zholokaustovaných" bolo viac ako sa myslelo ... Biblia je staršia ako sa myslelo ( http://veda.sme.sk/c/5191704/biblia-je-este-starsia.html ) ... Čože sa to deje, keď treba takto hlávky masírovať?
    publikované: 15.01.2010 00:36:05 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  83. Nord Stream
    publikované: 15.01.2010 15:44:17 | autor: nevažno (e-mail, web, neautorizovaný)
  84. Nordstream.
    Uplne chapem racio Rusov a Nemcov.
    No, ale ak sa na nas pozeraju mimozemstania, tak sa idu udrbat od smiechu, ze homo sapiens stavia svoje transitne linky nie cez najlahsi priestor, ale priamo cez tie najhorsie casti, cez moria.

    A este Haiti.
    Vidim, ze v krizovej situacii vsetci vidie, ako najhorsia typova vrstva homo sapiens ZAS ukazuje svoju nedostatocnost a ZAS ako vzdy fatalne zlyhava.

    A vidim, ze humanitni totalitaristi (zastancovia hypotez, ze ludstvo je absolutne rovnake), aby prehlusili jasne fakty a opravnenu hrozu z nich, vypisuju po webe siahodlhe sebaodpustky a sebabicovacie litanie.

    V kazdom pripade Haiti patri do AMERICKEJ sfery vplyvu - ukazka tamojsieho barbarstva je ukazka AMERICKEJ way of life (v LA ci NewOrleans ci inde to nie je o moc lepsie) Takze to nechame na nich, nech sa ukazu.
    To ovsem neznamena, ze som proti, aby ktorikolvek z nasich nerasistov bezali na Haiti pomoct svojim priteplenym bratom rovnakej inteligencnej a amoralnej kvality, ako su sami. Naopak - nech tam idu.
    publikované: 15.01.2010 20:01:19 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  85. Nerobte si srandu z holokaustu.
    Holokaust naozaj bol, su nezvratne dokazy o jeho naplanovani, ako aj realizacii - prinajmensom ciastocnej.
    Ma aj meno - vola sa Morgethauov plan a vsetci vieme, ze to bol plan na genocidu nemeckeho naroda.

    NIKDY NEZABUDNEME, v tom sa zhodneme vsetci,
    a ja, co by historicky ci skor evolucny optimista dodavam, ze raz sa tato karma tymto zlocincom vrati.

    (PS. Upozornujem, ze ziaden zakon nezakazuje spochybnovat, ze Morgenthauov holokaust je objektivny fakt.
    Ale kludne, kto chce, moze ho spochybnovat .. kolko sa len raci. Nic tym na jeho ohavnosti a zlocinnosti nezmeni)
    publikované: 15.01.2010 20:05:56 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  86. A nerobte si srandu z palenej hliny.
    Prosim, je velky uspech arceologie ze ukazala, ze radovo takmer pol tisicrocia po tom, ako rozkvitala napriklad fascinujuca tzv. Minojska Risa v Zapadnom Stredomori, teda ze aj par storoci po jej zaniku kanaanci vedeli pisat.

    Tento ubohy zvysok barbarskej keramiky je bezpochyby dokaz a pricina, preco maju Krikovia a Stankovi kazdemu ctihodnemu radoby Zidovi oblizat jeho cteny kokot - ostatne tak, ako to robili aj doteraz.

    (prepacte ten slovnik - viete, oni ti semitski barbari a pastieri koz inemu nerozumeju )
    publikované: 15.01.2010 20:16:03 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  87. .
    publikované: 15.01.2010 22:24:25 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  88. Morgenthau plan
    Schvaleny Rooseveltom a Churchillom v roku 1944, povodna myslienka exterminacie Nemcov je este predvojnova. Plan pocital s vyvrazdenim a vysidlenim 25 millionov Nemcov.
    Morgenthau plan je esencia vztahu Ameriky, Britanie a tkzv. zidov k Europe.
    Tema pre Emu.
    publikované: 16.01.2010 01:48:40 | autor: historik (e-mail, web, neautorizovaný)
  89. Ben Escheda mal plán a aj aeroplán
    Pretože sa uskutočnil.
    Morgenthauov plán bol len úmysel ho zrealizovať, čo sa ani nestalo.
    Nemci naučení poslúchať podstúpili veľký zločin, lebo im chceli zabrániť opätovne pochodovať a vyrábať kanóny a zosilnieť pre ďalší revanš.
    Skutočný holokaust, brániť Nemcom v ich prirodzenosti.
    Odpriemyselnenie je zločin? A jeho výsledkom je zdochýňanie od hladu?
    Len by sa navrátili o 100 rokov späť, to má byť zlé?
    A nomádstvo, okrádanie proletárov a ich huckanie do židoboľševických sietí bolo správne? Kult techniky a kult priemyslu, z ktorého čerpajú moc židovskí póvli je natoľko spásonosný a jediný mysliteľný, že jeho záhuba sa nazve holokaustom?
    Nemecko by sa stalo poľnohospodárskym štátom, a čo má byť?
    Kvôli čomu sa oháňať s genocídou? Že po vojne hladovali? Iba Nemci? A tí okolití im vzali potraviny?
    Smokliť lebo sa jedná práve o Nemcov? Také uvažovanie by bolo talmudské.
    Kriquelovi predhadzuje arton jeho radosti zo zabíjania, ale či tí rozbombardovaní a skapíňajúci Nemci boli iní ? Je úplne jedno či porazení pes kňučí, nech odpovedia ako vnímali pomery, keď Nemci víťazili, vraždili, kradli, vypaľovali, a či ako paraziti prevracali strany, keď sa už víťazstvo strácalo.
    Ak zabili nevinného jedná sa o zločin, ak zlikvidovali zdochliaka ide o spravodlivosť, aj keď je jasné že špiny ako Churchill, Morgenthau chceli iba vraždiť.
    Churchill je vrah a pozabíjal aj rôznych kriquelov, svojich duchovných bratov z druhej strany.
    publikované: 16.01.2010 06:43:16 | autor: Fon (e-mail, web, neautorizovaný)
  90. Takto narýchlo si povedzme o Morgenthauovom pláne
    povedať 3 veci:

    - Sionacistický plán, ktorý USA a GB čiastočne zrealizovali systematickým rozbombardovávaním civilnej infraštruktúry nemeckých miest a zákazom akejkoľvek humanitárnej pomoci po vojne, je dnes teľcom sionacistickou ideológiou predkladaný ako "humanitárna genocída", čiže číre dobro pre blaho ľudstva.

    - Beštialita Morgenthauovho plánu je dôvod, prečo musela byť zo zločinov, ktoré v tom čase robili napríklad aj USA a dnes ich ďaleko extenzívnejšie robí Izrael, nafúknutá nepopierateľná megabublina, ktorej sa podľa dikcie sionacistickej ideológie úrovňou zverskosti NIČ v celom kozme nevyrovná - čiže ani Morgenthauov plán.

    - Rovnaké mozgy psychopatických vrahov, aké vymysleli Morgenthauov plán, vymysleli aj rozvrat a extermináciu Palestínčanov. Je to ten istý rukopis - či už leto 2006 Libanon alebo minulá zima v Gaze - vlastne Gaza neustále, vrátane jej postupného rozvratu vyhladovávaním a blokovaním pomoci pre cca 750 tisíc detí.

    Túto tému sme už v pitvore pretriasali, ale možno nezaškodí vrátiť sa k nej. Týka sa Európy.
    publikované: 16.01.2010 06:43:36 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  91. Haiti
    nám prináša obraz našej vlastnej budúcnosti v korporátnom takzvanom kapitalizme.Je to také malé laboratórium.

    Len zmena populácie sa už dnes robí fajnovejšie, cez personálne agentúry, ktoré napríklad dovezú do slovenských automobiliek Kosovarcov. Inak všetko prebehne podľa haitského scenára. Skorumpovať, rozložiť, vyžrať - a na záver môžu prísť bagre a zhrnúť mŕtvoly.

    Na Haiti ako prvé pomohlo Rusko. Koncentrovane a efektívne, vrátane lekárov - časť s znich bola pred rokom v Gaze.
    A tie smetiarske prasce ešte aj toto musia osrať a ošťať:
    http://www.sme.sk/c/5193433/na-haiti-teraz-zabija-chaos.html
    Citát z článku:
    Na medzinárodnom letisku to pritom vyzerá ako počas invázie. Po minútach tu pristávajú obrovské dopravné lietadlá. Americkí vojaci hneď vykladajú potraviny, ale aj bagre. „Priviezli sme celú nemocnicu. Bude stáť tam, kde bola pred zemetrasením policajná akadémia,“ hovorí ruský lekár z Moskvy.

    Áno, to je popiči dôležitá informácia, na akom mieste stojí ruská poľná nemocnica. Kúzelné je tiež to spojenie s americkými vojakmi.

    Ruské MČS okamžite vyslalo konkrétnu pomoc, s pátracími tímami a lekármi, Američania vyslali vojakov (asi zo zvyku) a obrezaný chazarský zmrd Šarközy hyperaktívne poskakoval a prisľúbil - zorganizovať konferenciu.
    Každý robí, na čo má.
    publikované: 16.01.2010 06:57:34 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  92. Fon,
    na rozdiel od akejkolvek zmanipulovanej doby, ja som filozoficky neutralny a tak sa ma nepokusaj, ani z dovodu diskusie, prinutit obhajovat Nemecku stranu.
    Ja som predovsetkym za odstranovanie problemov a teda za poukazovanie na zlociny, ktore ludstvo napachalo a ktore neboli odsudene. Medzi ne patria velke socialnoinzinierske revolucie, napriklad
    1. zlocinna okupacia velkych oblasti sveta zvana Britsky Comonwealth.
    2. radikalny talmudiisticko-bolsevicky experiment zvany Sovietsky Zvaz.
    Okrem toho ma zaujimaju zlociny Velkej Vojny, zvlast tie, s ktorymi sa dnesny zapadny zidokrestansky rezim este nevysporiadal:
    1.hromadne vrazdenie civilistov a zrovnavanie celych obyvanych miest so zemou, ktorym Spojenci v Europe odhadom spalili, roztrhali ci pochovali za ziva miliony obeti, v Azii aj za pomoci atomovych zbrani dalsie milionov - radovo tobude cez desat milionov.
    2. Povojnovy hladomor milionov internovanych osob aj civilnej populacie, ktore sposobili dalsich par milionov umrti.
    3. Odvoz vsetkeho cenneho, co v strednej Europe zostalo, vratane tazkeho priemyslu, okupacnymi vojskami do svojich krajin.

    Morgentjau plan bol predbezne prijaty, aj ked suhlas nebol prirodzene vseobecny a od urcitej doby po skonceni vojny doteraz je pred sirokou obcianskou verejnostou v podstate utajovany. O jeho schvalovani a schvaleni su explicitne dokazy. Moregnthau plan bol do velkej miery zrealizovany - doslednej realizacii kulturno priemyselnej genocide strednej Europy zabranili len katastroficke dosledky, ktore by to malo na zivot aj Francuzska, Anglicka ako aj zvysku usveta.

    Morgenthau plan je GENOCIDA par excelance.

    Preto chapem, ze sa v tebe ozyva svedomie a nechce si priznat zlociny zidokrestanskeho rezimu.
    Zial, budes sa musiet naucit s touto pravdou zit.
    publikované: 16.01.2010 07:43:43 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  93. Situacia na Haiti je neunosna.
    Bezodkladne tam treba poslat vsetky humanitarne organizacie, aj s ich uradnikmi. Vsetkych do jedneho.
    Pre utisenie nepokoja, ktory tam vypukol, tam treba vyslat vsetkych aktivistov ako "Ludia proti rasizmu" a podobnych. Su to specialisti, urcite budu vediet, ako tamojsiu situaciu riesit. Nas Rascafarian-Stanko tam urcite poputuje medzi prvymi - ved je to svet, ktory predpoveda Europe, ktory zela Europe - tak nech si ho uzije cim najskor.
    publikované: 16.01.2010 07:52:30 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  94. Konferenci o Haity nemusi byt zla,
    vsetci EU komisari na nej mozu do nasytenia odsudit USA za to, ze TOTO dopustilo.
    Je evidentne, ze americky system opat skolaboval a zlyhal. Je evidentne, ze nechat si diktovat Americanmi sposob zivota je SMRTELNE NEBEZPECNE.

    Nemyslim si, ze ba ny nedalekej Kube bol raj - ale v porovnani s ostatnym Karibikom to ustal Castro stale este dobre ( a keby ho americke kurvy nehnali EMBARGOM do kooperacie s komunistami, ustal by to este lepsie).

    Za porovnaie stoji aj porovnanie so situaciou v DomRep.
    Nie som expert na Dom Rep, ale docital som sa, ze kym Haiti plne zilo "neoliberalnym" zivotom, v DomRepe vladol zly zly diktator - ovsem beloch?
    Mylim sa, alebo su vysledne rizdiely explicitne?
    publikované: 16.01.2010 07:59:04 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  95. Haiti
    Water delivery in Haiti disrupted by drivers` fear of being attacked .
    publikované: 16.01.2010 11:00:15 | autor: no new news (e-mail, web, neautorizovaný)
  96. No tak Haiti ešte raz a asi nie naposledy
    Počet amerických vojakov už presiahol 10 tisíc a ďalší pribúdajú. Menšou, ale výdatnou pomocou im je IDF, takzvaná obranná armáda štátu Izrael - svetového preborníka v spôsobovaní humanitárnych katastrof.

    Donácie výlučne vo forme finančnej posielajte priamo na účty armády USA a IDF. Netreba používať ako medzičlánok OSN.

    (Gramaticky citlivejším sa ospravedlňujem za úvodný mišung v príspevku zo 6:43. Pôvodne bolo v názve modálne sloveso.)
    publikované: 16.01.2010 12:04:14 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  97. Aby bolo aj blbým jasné, kto
    riadi "záchranné operácie", ešte citát z BBC:
    "The Haitian government has handed over control of the entire facility to the American military, who are here in large numbers."
    Facilitou sa myslí celé Haiti.

    No hej, americkí vojaci sú známi humanisti. Na ich štíte sa skvejú také úžasné úspechy v prejavoch ľudskosti ako je napríklad iracká Fallúdža.
    publikované: 16.01.2010 12:16:47 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  98. no to trvalo,
    kym ste prisli na to ako to nestastie zneuzit na propragaciu svojho anti-amerikanizmu a anti-semitizmu.
    publikované: 16.01.2010 12:29:28 | autor: Stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  99. Haiti bolo vzdy Americke dieta.
    Cele to ukazuje pohrdanie ludskym zivotom v Amerike.

    Kuba bez revolucie by dnes vyzerala ako Haiti.
    publikované: 16.01.2010 13:01:27 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  100. Antikomunizmus, antisionizmus, antiamerikanizmus, antisemitizmus ...
    Stanko, nazvi si to, ako chces - vsetky tie IZMY, za ktore sa skusas skryvat, su rovnako zdegenerovane a hnusne. Byt proti zlu, na to clovek ma byt hrdy - a potkany tvojeho razenia si zasluzia iba jedno - odchod do karibskeho cernosskeho raja.
    publikované: 16.01.2010 13:06:08 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  101. ema,
    co ty vlastne v tej svojej antisionistickej slepote navrhujes? Zaujat joginsko-meditacny postoj budhu a zmierit sa s existenciu utrpenia haitanov a verit, ze sa im dostane zasluzeneho osudu v dalsom zivote?
    publikované: 16.01.2010 13:12:05 | autor: martin (e-mail, web, neautorizovaný)
  102. Haiti, alebo co z neho zostalo
    bola prva krajina ktora sa oslobodila od kolonializmu a demokracia tam bola iba 3 roky. Pred troma rokmi to bol podla teba asi raj. Nebol, to si moze mysliet iba imbecil. Kazda krajina ktora bola pod vplyvom Ameriky je teraz bohata, Haiti nebolo.
    publikované: 16.01.2010 13:40:37 | autor: Stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  103. Haiti nebolo pod vplyvom Ameriky? :)
    Haiti je explicitna ukazaka, kam to zidokrestania ovaldajuci Ameriku privedu.
    Pri ich politike by skor ci neskor nastal rovnaky vyvoj, ako na Haiti, aj na celom Americkom kontinente. Svedcia o tom uz mnohe oblasti v samom USA, ktore sa jasne uberaju tymto smerom.

    Viem, ze mnohi z vas su lenivi sa zamysliet ci skor su ZBABELI vidiet objektivne fakty, ale skuste aspon raz:
    http://beo.sk/historia/785-rasa-farba-a-chaos-pribeh-haiti
    publikované: 16.01.2010 14:06:52 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  104. tiež by ma zaujímalo
    ako by duo ema-Arton pomohli Haiťanom
    A síce ako by dopravovali na ostrov humanitárnu pomoc v stave, keď prístavy a letiská sú paralizované, keď jedinou šancou na efektívne prerozdeľovanie pomoci sú vrtuľníky a tie musia mať niekde základňu/e, a musia tam byť ľudia trénovaní na zvládanie takýchto situácií.
    Veď je to práve armáda (hocakého štátu), ktorá je cvičená (aj) na tieto stavy.
    V Indonézii po zemetrasení rovnako ako prvá zasiahla americká armáda, vytvorila vhodné logistické podmienky a až potom tam prichádzali civili, aby pomohli.
    Že je to aj o image? Koho to zaujíma?? Veď tam umierajú ľudia ...
    publikované: 16.01.2010 14:11:13 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  105. AM, ako BY som pomohal Americanom?
    Preco by som im mal pomahat - nevedia si pomoct sami?

    Co sa tyka Indonezie - pokial viem, NIKDY tam neboli take prejavy chaosu a barbarstva, ako na Haiti. Ani zdaleka, a ludia si tam zvacsa boli pomohli sami, prinajmensom so zakladnymi problemami, ukazali volu a disciplinu.
    Ale podla teba, AM, su zrejme na pricine americkeho BARBARSTVA na Haiti zasa nase sicky, alebo nejake ine socialne dovody.
    Nic v zlom, ale este stale NEVIDIS, kde su prave dovody toho, ze tam teraz este len budu zomierat ludia?
    publikované: 16.01.2010 15:08:12 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  106. Arton
    ďakujem za odpoveď
    Predposlednú vetu si si mohol odpustiť, je úbohá.
    A poslednú vetu si si mohol odpustiť tiež, keby si zodpovedal na moje otázky zo 14.1. (13:08) ... ale tým si sa vyhol ...
    publikované: 16.01.2010 15:15:24 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  107. Ubohe je, AM, ked ty obvinujes vsetkych moznych,
    len nie tych, co explicitne pachaju hrube nasilie. To je ubohe.

    Takze pytat sa na to, ci si na nieco zmenil nazor je zbytocne, hej?

    Ziadnym tvojim otazkam som sa ja nevyhol, ale ak chces presnu odpoved, zopakuj ich a NEZIADAJ odo mna, aby som doloval z mnozstva tvojich viet to, co povazujes za dolezite a co potrebujes vysvetlit.

    A este raz zdoraznujem pointu mojej poslednej vety:
    Ludia na Haiti BUDU az TERAZ zomierat - a to nielen domaci, a to vsetko len koli tomu, ze americky system zlyhal a zlyhava.
    Hanba vam, zidokrestania.
    publikované: 16.01.2010 15:44:40 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  108. To je mi novina, Martinko
    Sionistom záleží na Haiťanoch. Heh.
    Len ja to nevidím, že.
    Hoci ťažko možno vidieť niečo, čo neexistuje. To dokážu len psychiatrickí pacienti a sionisti. Napríklad vidieť Jeruzalem ako hlavné mesto Neochazárie.
    publikované: 16.01.2010 16:15:31 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  109. Milý AM, aj na Srí Lanke pomáhala armáda
    Ale bola to domáca armáda srílanská.
    Aj v Číne po tom obrovskom zemetrasení pomáhala armáda. Bola to armáda domáca čínska.
    Nie genocídne duo US Army - IDF.
    Treba podrobnejšie?
    publikované: 16.01.2010 16:25:34 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  110. Ema, ale ved aj na Haiti pomaha domaca armada.
    Domaca, USA armada.

    je to ich stat, je to ich teritorium - uz 200 rokov.
    Akurat je hrozive, CO za problemy tu musi riesit, ako dav TEJTO populacie vyuziva tragediu na lupeze a vrazdy - a to nie prvy krat v ich historii.

    To sa NIKDE na svete mimo negroidne vrstvy skrizene so zidokrestanskou egoistickou civilizaciu, nedialo a nedeje pri akejkolvek katastrofe.

    A samozreme, US Army ci IDF to ani tu nezvladaju.
    Oni vedia len vrazdit - zabranovat vrazdeniu, to uz nie je ich silna stranka.
    publikované: 16.01.2010 16:30:36 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  111. ?
    ema, kedže na Haiti nie je efektívne zabezpečené domáce riešenie danej situácie, nemá tam pomáhať nikto? Veď naozaj sa vymákni a povedz čo treba robiť, keď sa ti súčasná forma pomoci nepáči...
    Arton, otázky sú v danom príspevku (opakujem 14.1., 13:08) identifikovateľné - otáznikmi ... sú len 4, čiže žiadna záplava viet ... veď už nebuď lenivý
    publikované: 16.01.2010 16:36:25 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  112. Niečo z ulíc Port au Prince
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8462515.stm

    Pozriem video - a áut sa tam premáva jak nasratých. Hlavne, že humanitárna pomoc sa nemá ako dostať k ľuďom, lebo chýbajú autá. Hocijaké. OSN to označila za momentálny najvážnejší logistický problém.
    publikované: 16.01.2010 16:41:11 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  113. TY vysvetli, AM, čo tam robí 10 000+
    US vojakov a bližšie nešpecifikovaný počet príslušníkov IDF.
    No?
    publikované: 16.01.2010 16:48:49 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  114. Treba ti pomôcť, AM?
    V máji 2008 došlo k ničivému zemetraseniu v oblasti Wenčuan v Číne. Bolo silnejšie ako haitské, o život prišlo cca 70 tisíc ľudí, asi 400 tisíc bolo ťažko zranených a 5 miliónov ľudí zostalo bez strechy nad hlavou.
    Zasahovala čínska armáda.
    1. Bola neozbrojená
    2. Okamžite sa zapojila do pochovávania zosnulých, transportu zranených do vojenských poľných nemocníc a rozvozu životne nutných vecí
    4. Evakuovala ľudí bez prístrešia
    5. Okamžite začala odpratávať sutiny

    Americká (a izraelská) armáda na Haiti
    1. Je ozbrojená
    2. Nikde na miestach nešťastia nevidno ani jedného z tých kreténov

    Čo sa týka ľudí postihnutých prírodnou katastrofou, ako je možné, že Číňania sa správali inak ako tí agresívni ľudia v Port au Prince? Ako je možné, že sa inak ako Haiťania správali Pakistanci, keď ich v Kašmíre postihlo v roku 2005 príšerné zemetrasenie? K mnohým sa záchranári pre dramatické terénne podmienky nedostali - a napriek tomu nikto nebehal s mačetami a neraboval. Mimochodom, mnohí DOTERAZ nemajú nové obydlia. Videl si ich niekdedy v telke bedákať?

    Dokážeš mi toto vysvetliť?
    publikované: 16.01.2010 17:13:08 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  115. Dobre, AM, si nezdvorily ale dobre.
    Aká je vymožiteľnosť práva a kto to zabezpečuje? Migranti??
    Prečo zlyhávame my?
    Prečo sa vŕšime na migrantoch, keď zlyhalo niečo iné, v nás?
    ===
    Toto si myslel?

    To rabovanie, co spustili Africania v Taliansku, sa nazyvas vymahanim prava??

    Co sa tyka zlyhavania - neviem, kde TY zlyhavas, ale NEZATAHUJ do toho NAS!
    Lebo podla mna europska spolocnost zlyhava jedine v tom, ze nedokaze ochranit svoje hranice a v tom, ze nedokaze branit univerzalne hodnoty. Ak uz zlyhava, tak v tom, ze akceptuje zlo a slabossky ustupuje zlu.
    V tom zlyhavate.


    publikované: 16.01.2010 17:26:28 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  116. Haitizacia.
    To je to, co si zelaju sionisticki bastardi ako Stanko.

    Haitizacia Francuzska.
    Haitizacia Talianska.
    Haitizacia Nemecka.
    Haitizacia Britanie.
    ...
    Haitizacia celeho sveta.

    Podla ich zelani ma byt cely svet pekne hnedy - ako sracka.
    Podpor ho, AM, podpor ho, Fon.
    publikované: 16.01.2010 17:51:36 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  117. ved sa tolko nestrachuj,
    take Puerto Rico ma tiez ciernych a je to relativne bohata krajina. Ja si nemyslim, ze Haitania, Slovaci etc. su chudobni preto, ze by boli rasovo menejcenni, ale preto, ze prijali americku kulturu a sposob zivota o takych 50, 60 rokov neskor ako zapadni Nemci, Puerto Ricania, Rakusania etc.
    publikované: 16.01.2010 17:59:21 | autor: Stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  118. spominal sa tu strejda Morgenthau?!
    chudak ani netusil, ze aku medvediu sluzbu vykonal, nasledovnym:

    "Banking with Hitler

    371 Swiss banks stand accused of collaborating with the Nazis during World War II. This was suspected at the time by by U.S. Secretary of Treasury Henry Morgenthau, who began investigating this collaboration. He found the Swiss were not alone. His archives reveal that both British and American bankers continued to do business with Hitler, even as Germany was invading Europe and bombing London.

    This investigative film shows in detail the roles played by the Anglo-German banking clique. Key members of the Bank of England together with their German counterparts established the BIS, the Bank for International Settlement, which laundered the plundered gold of Europe. On its board were key Nazis such as Walther Funk and Hjalamar Schacht The president of BIS was an American, Thomas McKittrick, who readily socialized with leading Nazis. Not only the BIS, but other allied banks worked hand in hand with the Nazis. One of the biggest American banks kept a branch open in Occupied Paris and, with full knowledge of the managers in the U.S., froze the accounts of French Jews. Deprived of money to escape France, many ended up in death camps.

    When Pres. Roosevelt died in April 1945, Morganthau lost his protector and his crusade against the banks came to an end. He was further weakened when men in his department were accused of being Communists during the McCarthy era. This incredible story contains interviews with surviving members of banking families and Morganthaus investigative team as well as newly found archive material."

    video:
    http://www.sprword.com/videos/bankingwithhitler/

    download vo formate avi (torrent):

    http://torrentchannel.com/torrent-files/Banking_With_Hitler.torrent

    krija alias kri
    publikované: 16.01.2010 18:14:06 | autor: krija (e-mail, web, autorizovaný)
  119. Potrestaní preložením
    do inej stíhačky.
    http://www.sme.sk/c/5195896/za-chybny-nalet-v-afganistane-potrestali-dvoch-americkych-pilotov.html

    A sa v texte dočítame, že ...civilisti strácajú nárok na ochranu, keď sa dostanú do konfliktnej situácie.
    To by som rada vedieť, KDE v medzinárodnom práve je takáto formulácia a ako je v nej vyložený pojem konfliktná situácia.
    publikované: 16.01.2010 19:05:04 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  120. Ty si hlupacik, Stanko.
    V prvom rade nie je tu rec o chudobe, ale o zlocinnej mentalite u Haitanov a im podobnych. To ovsem ty nemozes pochopit, lebo si sam uplne rovnaky mrzak.

    Tvoj svetonazor je skutocne smiesny a na urovni bigotneho katolika.
    publikované: 16.01.2010 19:08:31 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  121. A tu máme ďalšiu trojicu
    Vraha Srbov, vraha Iračanov a vraha Afgancov, ako sa svorne pokrytecky kormútia nad osudom Haiťanov.
    http://www.haaretz.com/hasite/images/iht_daily/D150110/presidents.jpg
    publikované: 16.01.2010 19:09:18 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  122. Morgenthau bol ocividne militantny antigerman.
    Nenavidel cokolvek germanske, europske, ludske.
    A ze bol zidobolsevik a preto ho obvinili zo spoluprace s komunistami? Dolezity detail, doplnujuci a potvrdzujuci predosle.
    publikované: 16.01.2010 19:12:13 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  123. Posielajte peniaze na clintonbushhaitifund
    http://www.rian.ru/world/20100116/204837670.html

    "Я знаю, что многие люди хотят послать на Гаити одеяла или воду, но самый эффективный путь для простых американцев - это жертвовать деньги. Просто присылайте деньги. Вы можете перечислять их в специальный, созданный для помощи жертвам землетрясения, фонд, сайт которого можете найти по адресу www.clintonbushhaitifund.org", - сказал 43-й президент США.

    В свою очередь Билл Клинтон заверил американцев, что за расходом средств из этого фонда будет осуществляться "президентский" контроль, и деньги будут использованы с максимальной эффективностью.
    publikované: 16.01.2010 19:15:26 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  124. Uplne od temy
    Koncom minuleho roka som dostal darcek vo forme DVD dokumentu z National Geographic: ETERNAL ENEMIES.
    Dnes som mal konecne cas pozriet si to. Bolo pre mna zaujimave a poucne znovu si uvedomit, ze aj v prirode sa vo vecnom nepriatelstve stretavaju majestatna uslachtilost a odpudzujuca podlost.
    Cely dokument je o nepriatelstve a boji o prezitie medzi levmi a hyenami. Aj ked lev je nieco, co si ihned ziska nase sympatie, na hyene snad vsetko je pre nas odpudzujuce.Kym podobizen leva si do svojich erbov a znakov dalo nespocetne monozstvo slachticov alebo dokonca statov, neviem o nikom, kto by podobne pouzil hyenu, aj ked ma pocas sledovania tohto dokumentu napadla myslienka, ze by sa silueta hyeny vcelku hodila za znak skupiny ludi, ktora bola pred prijatim ineho nabozenstva vyznavacom falickeho kultu. To preto, ze v dokumente sa poukazuje na zaujimavy fakt, ze v ritualnych hrach hyen hra falus natolko dolezitu ulohu, ze aj samice maju anatomicky vyvynuty falosny falus.
    Znepokojujucim momentom v dokumente bolo uvedomenie si, ze napriek vseobecnej prevahe a nadradenosti leva nad hyenou, vzhladom na narusenie povodneho usporiadania a podmienok na savane, mohlo by sa stat, ze by hyena v konecnom dosledku prevladla v jej vecnom boji s jedinym nepriatelom schopnym celit tomuto netvorovi- s levom.
    Povzbudzujuce a optimizmus vzbudzujuce je aspon to, ze leva nikto nemoze prinutit, aby sa paril s podradnymi druhmi a oslaboval by tak svoju zivotaschopnost a vitalnu silu. Ako viete, pravo parit sa maju medzi levmi len tie najschopnejsie jedince, co je zarukou udrziavania kvality populacie.

    O to vacsiu satisfakciu moze cloveku dat takato scena z africkej savany:

    http://www.youtube.com/watch?v=Pda4zULB3EA&feature=related
    publikované: 16.01.2010 22:56:53 | autor: Grigoriy (e-mail, web, neautorizovaný)
  125. Arton
    "To rabovanie, co spustili Africania v Taliansku, sa nazyvas vymahanim prava??"
    Nie, to nie je vymáhanie práva. To je rozbíjanie majetku tých, ktorí o probléme vedeli a čušali.
    Veľmi dobre vieš, čo som myslel termínom "vymáhanie práva", neprekrúcaj to.

    "Co sa tyka zlyhavania - neviem, kde TY zlyhavas, ale NEZATAHUJ do toho NAS!
    Lebo podla mna europska spolocnost zlyhava jedine v tom, ze nedokaze ochranit svoje hranice a v tom, ze nedokaze branit univerzalne hodnoty. Ak uz zlyhava, tak v tom, ze akceptuje zlo a slabossky ustupuje zlu.
    V tom zlyhavate."
    A čo robíš ty, keď nezlyhávaš a okrem toho, že sa dištancuješ od spoločnosti uprostred ktorej žiješ? Čo robíš, čo aktívne robíš, okrem toho, že píšeš na nete?
    Spoločnosť je tam kde je, lebo namiesto toho aby si robil - snívaš ... Píšeš o dňoch, ktoré majú prísť, kde "vyššia kultúra" zmetie všetko zlé, čo jej stojí v ceste rozvoja. Snívaš o dni, keď sa spoločnosť zbaví svojich pijavíc.
    Preto som si myslel, že ti budú tí čierni v Taliansku sympatickí.
    Pretože oni sa, narozdiel od teba, dokázali zdvihnúť z pohodlného kresla (obrazne povedané, pochybujem, že v tej továrni kde ich miestni "ubytovali" mali aspoň matrace) a bojovať za svoje práva. Aj keď sa ti to nepáči, tvoj boj, ak ho niekedy zrealizuješ (o čom pochybujem) nebude mať iný priebeh, nebude môcť mať iný priebeh ...
    publikované: 17.01.2010 19:02:32 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  126. ema
    áno, problém je v miestnych ... toto si chcela počuť?
    Ale ja sa pýtam, čo by si robila ty, keby si tam - na Haiti, mala organizovať pomoc. Nie čo robili Číňania. Ktorí sú mentálne od Haiťanov vzdialení na svetelné roky. Čo by si robila v situácii, kde behajú tlupy bánd s (minimálne) mačetami v rukách?
    Armáda tam potrebná je, či sa ti to páči alebo nie.
    Len by si sa prizerala, ako zdochýnajú, lebo sa správajú ako zvery?
    btw Pakistan a to zemetrasenie ... Slováci im tam robili v táboroch inštruktáž ako bezpečne narábať s ohňom. Po tom, čo pár desiatok ľudí uhorelo ...
    publikované: 17.01.2010 19:08:03 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  127. ... ktori o probleme vedeli a cusali?
    AM, ty si lavicovy anarchista?
    Len aby som nestracal cas.

    PS. (Moje) pisanie po nete je dostatocne zavazna cinnost. Mnohi to tak vidia, hlavne nasi oponenti.
    A zatial ma castejsie obvinovali z prislusnosti k hnutiam podnecujucim nasilie. Som vlastne rad, ze ty moje postoje vidis inak, mozno povedat ze spravnejsie. Ja k svojim cielom nepotrebujem nizke nasilie, anarchiu na uliciach a nicenie uz vobec nie.

    Takze, pri vsetkej ucte:
    na Haiti budu este len umierat ludia, tragicke zemetrasenie sa moze stat kdekolvek, ale to, co bude v najblizsich tyzdnoch tam, bude hroza.
    Viac k tomu asi nemam co dodat.
    publikované: 17.01.2010 19:31:41 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  128. Arton
    k svojim cieľom, ak ich správne chápem, sa inak nedostaneš, len bojom
    Hydre treba odtať hlavu a spáliť ju, neuspíš ju rečami a "chrabrým postojom" ...
    A nie, nie som ľavicový anarchista.
    Tí ľudia, Taliani, vedeli čo sa deje v tej továrni kde boli čierni "ubytovaní", ako s nimi mafia narába. A áno, čušali. Ozvali sa, až keď sa na nich negri vyzúrili ... Keby pohli riťou a kompetentným úradom oznámili čo sa tam deje, nestalo by sa to. Svoje drahocenné autíčka a živé ploty by mali dnes v poriadku...
    publikované: 17.01.2010 21:38:05 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  129. K Talianom:
    Talini vidia, co sa deje, ale v rieseni veci im brani TABU, zvane RASIZMUS.

    Koli tomuto tabu sa Taliani nemozu branit, nemozu sa branit ani vtedy, ked im agresivna luza obsadi mesto a nici ho.
    publikované: 18.01.2010 06:11:04 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  130. Na tvoju obhajobu americkej armády na Haiti, AM
    reaguje pán Chosudovský

    Is it a Humanitarian Operation or an Invasion?
    http://www.informationclearinghouse.info/article24421.htm

    Starosltivo si to prečítaj.

    Prečo sa ma nespýtaš, ako by som organizovala pomoc vo Wenčuáne alebo v Kašmíre? To je rovnako relevantná otázka ako pýtať sa na organizovanie pomoci na Haiti.

    Pamätáš si na zemetrasenie v Číne v máji 2008? Videl si niekde zdrvujúce obrázky o utrpení obyvateľstva a škemranie o finančné dary pre chudobný Wenčuán? Nie. Len piče novinárske si utierali papuľu o čínsku vládu (ktorá tú situáciu mimochodom zvládla brilantne).

    Všetky záchranné práce na Haiti je povinná organizovať a financovať vláda USA - tak ako pomoc vo Wenčuáne organizovala a financovala vláda Číny. Haiti je AMERICKÉ ÚZEMIE. nevadí, že tak nie je označené formálne.
    A je načase, aby si skurvené média končene všimli, AKO tam vláda USA pomáha a volali ju na zodpovednosť.
    Pretože to, čo USA momentálne predvádzajú na Haiti, je vskutku šokujúce - ešte šokujúcejšie ako to, čo tam robili počas celých uplynulých desaťročí.

    Máš ešte nejaké otázky? Napríklad či som poslala peniaze na Haiti nadácii Človek v ohrození, ktorá ich odo mňa driapala esemeskou?
    publikované: 18.01.2010 06:30:30 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  131. Hodnoty a ciele.
    AM, ked uz pises o odtati hlavy hydry, na ulici jej ju urcite nik neutne - iba ak pichne do chapadla, ale skor pichne do nevinneho.

    Ovsem ja nemienim ani utinat hlavu. Som inteligentny, poznam lepsie metody.

    Za dalsie, mozeme rozoberat moj prinos ludstvu, ktory je urcite skromny. Ale nema zmysel hovorit doslovne o "mojich cieloch", aby nedoslo k omylu. Hovorme radsej o OBJEKTIVNYCH univerzalnych hodnotach, ktore sa musia poznat a dodrziavat.

    Takze, nie moj boj, ale KAZDEHO proces, ktory bude prebiehat postupne. Mozno bude kodifikovany a ta kodifikacia prebehne naraz, ale v skutocnosti to tak ci tak bude postupny proces.

    Napriklad, jednou vetou:
    Ludstvo si uzna, ze je slabe a omylne, a nebude zboznovat seba sameho ako modlu.

    V praxi to znamena, ze
    -ludia sa nebudu absurdne povazovat za identickych a rozhodovacie pravo (dnes zvane aj volebne), sa bude udelovat po overeni ci preukazani schopnosti ako metalnych, tak aj moralnych
    -mnohodetnost nebude automatickym pravom, pretoze na mnohodetnost treba zdroje, ktore si treba zasluzit.
    -enviromentalistika. Tak, ako este pred 30 rokmi skoro nik nechcel pocut o zivotnom prostredi a ekologii, a dnes je to skoro uplne inac, tak sa luda naucia, ze GENOVY PRIESTOR je minimalne rovnako dolezity, ako kvalita vzduchu a vody. Ba jednoznacne mozno povedat, ze genovy priestor je NEPOROVNATELNE DOLEZITEJSI.
    Podla toho sa zavedu zakony na ochranu tohoto genoveho prostredia. Tak, ako sa dnes udrziavaju lesy a rieky, ako sa o to aspon teoreticky snazime, sa bude udrziavat aj siet celoludskeho genetickej siete.

    No, to by stacilo, to by mohlo pomoct. Je to jednoduche, je to skutocne civilizovane, je to nadradene sucasnym iracionalnym bludnym primitivnym instinktom v politike.

    Nakolko sa toto presadi, je otazne, ja nie som jasnovidec, buducnost je neista, slnko zajtra vybuchne a sme v koncoch, napriklad. Ale ak sa nestane tragedia, tak sa tieto zakony presadia a krystal zivota sa bude vyvyijat. Nie, nie vsade, populacie milych bomogov ci veselych orangutanov nebude treba menit, bol by to zlocin, oni su v pohode tak, ako su. Fazove premenu vznikaju lokalne a nove struktury budu musiet byt schopne zit uprostred byvaleho chaosu.

    ----
    Takze tak.
    Aby si ma nechapal zle, dnes a zajtra pojdem vysypat smeti, pojdem dat vymenit olej na aute a urobim aj ine konstruktivne ocistne prace - to ano. Ale nenazyval by som to nasilim, a same o sebe to nie je ani ciel, ani modus vivendi.

    publikované: 18.01.2010 06:42:48 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  132. AM, neprihliadni ani toto
    History of a Haitian Holocaust

    http://www.informationclearinghouse.info/article24416.htm

    "Bless the President for having rescue teams in the air almost immediately. That was President Olafur Grimsson of Iceland. On Wednesday, the AP reported that the President of the United States promised, "The initial contingent of 2,000 Marines could be deployed to the quake-ravaged country within the next few days." "In a few days," Mr. Obama?"

    Atakďalej.
    publikované: 18.01.2010 06:46:10 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014