Ema

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Čujme, čujme Mr. Lantosa

kovaného nepriateľa nacionalizmu a xenofóbie

Začiatkom septembra sa do Bratislavy ustanovil "vplyvný americký kongresman" Tom Lantos, aby nás riadne sprdol vo veci "vyhrocovania vzťahov medzi Slovákmi a Maďarmi." Zrejme ho rozhorčilo Hedky Malinovej faux-pas v slove Dunai.

Ten pán Lantos nie je to len taký hocijaký nímand. Keď zaznie jeho mohutný spravodlivý hlas, celý US kongres vraj strihá ušami. Aj pán Bútora o ňom povedal, že ho počúvajú aj americkí prezidenti. Zároveň pán Bútora urobil na divoké podkarpatské obyvateľstvo bububu, že "pokiaľ by sa Lantos rozhodol v Kongrese presadiť rezolúciu odsudzujúcu účasť SNS vo vláde, mohlo by sa mu to podariť. Prijatie takéhoto stanoviska by potom mohlo mať aj vplyv na vzťahy USA a Slovenska. Praktický dosah prípadného zhoršenia vzťahov si Bútora netrúfa odhadnúť. Pripomenul však, že na nacionalizmus a xenofóbiu sú Američania citliví."

Pán Lantos bol ale veľkorysý a zdôraznil, že "sa v otázke rezolúcie ešte nerozhodol. Pripomenul však, že podporil rezolúciu, ktorá sa týkala odsúdenia vstupu Slobodných do rakúskej vlády a svoj postoj zopakuje VŽDY, keď sa do ktorejkoľvek zo svetových vlád dostanú xenofóbni ľudia alebo strany." Kto si nepamätá, tak Haider bol pre Izrael dôvodom na okázalé divadielko s odvolaním veľvyslanca.

(Plné znenie spravodajského kunstštiku:  http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=2880071)

Si zopakujme, že pán Lantos "svoj postoj zopakuje VŽDY, keď sa do ktorejkoľvek zo svetových vlád dostanú xenofóbni ľudia alebo strany."

Preto čujme, ako rázne sa vyjadrí k Olmertovmu laškovaniu so vstupom ultraxenofóbnej strany Izrael - náš domov (Yisrael Beiteinu ) do izraelskej vlády. Táto strana napríklad deklaruje potrebu vykopnúť všetkých Arabov z Izraela. A čo by mali títo šikovní hošánci vo vláde obsluhovať?

"According to the basics of the deal, the Yisrael Beiteinu head will serve as a senior minister with a focus on "strategic threats." As such, Lieberman will have a seat in the diplomatic-security cabinet and will be a deputy prime minister."

http://www.haaretz.com/hasen/spages/777951.html

Nezabudnime si popri Lantosovom proteste - možno aj rezolúciu US kongresu navrhne - všimnúť aj "citlivú americkú reakciu". Môžeme uzatvoriť stávku, ako sa prejaví. Ja si myslím, že americká citlivosť na izraelský nacionalizmus a xenofóbiu sa prejaví zvýšením bezplatných dodávok zbraní do Izraela.

Štát, ktorý zamoril celý Južný Libanon kazetovými bombami, ktoré budú ešte roky zabíjať neozbrojených obyvateľov cudzieho štátu (včera jedna kazetka zabila dvanásťročného chlapca), použil na civilistov fosforové zbrane, denne vraždí v Pásme Gazy a ktorého najvyšší predstaviteľ bol minulý týždeň drankať u Putina, aby mu dovolil nahádzať nejaké tie prebytočné nukesy z Tretieho chrámu v Dimone na Irán - lebo sa Iránu nepáči sionistický režim a treba mu takto vysvetliť, že sionistický režim je dobrý  - bude mať teda s vysokou pravdepodobnosťou doplnenú vládu o explicitných náckov.

No tak si teda hačajme a počkame, kým dobehne pán Lantos celý žeravý preplesknúť Olmerta a použije pri tom podobný slovník ako keď pred pár týždňami kopal do zadku neškodnú, mierumilovnú strednú Európu.


Peri fyseos anthropu - O ľudskej prirodzenosti | stály odkaz

Komentáre

  1. Ema.
    Ešte stále si mi neodpovedala na otázku, že či si sa vydala za nejakého Araba (indoktrinácia Islamom).

    A prípadne by ma celkom zaujímalo aj to, že či máš deti (keď máš toľko času na túto patologicky nenávistnú propagandu).

    A že čím sa živíš, aj to by ma celkom zaujímalo. Ovšem ak si Ťa platí Tvoj (arabský?) manžel, tak potom mi nemusíš odpovedať na žiadnu moju otázku.

    p.s.
    Vlastne mi nemusíš odpovedať na žiadnu otázku ...
    :-)))
    publikované: 23.10.2006 13:00:58 | autor: negev (e-mail, web, autorizovaný)
  2. veď ti
    debilkovi prijebežne ani na žiadnu neodpovedá.
    publikované: 23.10.2006 13:40:52 | autor: buheh (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. hm
    napadá ma kacírska, priam paranoidná otázka: nie je pán Lantos pôvodom Maďar? Nie že by na tom záležalo, veď nás vždy zaujíma názor reprezentanta najdemokratickejšej krajiny na svete, ktorá sa vyznačuje tým, že rešpektuje výsledky demokratických volieb v každej krajine na svete a za nič na svete by nezasahovala do jej vnútorných záležitostí.

    buhehehe.
    publikované: 23.10.2006 13:59:34 | autor: buheh (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. tak tak
    http://www.haaretz.com/

    Len tak mimochodom.
    Prečo Hizballah bránil Libanončanom, a to aj ostrou streľbou, aby odišli z pohraničných oblastí počas izraelskej akcie proti Hizballahu (keďže libanonska vláda si z týmito kriminálnikmi nevie/nechce poradiť) ?

    Ako to, že izraelská armáda už vopred upozorňovala libanonských civilistov, že kde a kedy zaútočí na pozície Hizballahu, a vyzývala ich aby tieto miesta opustili, ale Hizballah - aj OSTROU STREĽBOU do civilistov - bránil Libanončanom aby sa stiahli do bezpečia ?!

    Dostatok pozabíjaných živých štítov za účelom ich predvádzania pred senzáciechtivými médiami ?
    Hrdinskí bojovníci za pravdu Mohammeda útočia spopod ženských sukní a spoza chrbtov detí.
    publikované: 23.10.2006 14:35:07 | autor: negev (e-mail, web, autorizovaný)
  5. negev
    - verny opatrovatel tradicie zapocatej hrdinami z Enola Gay :)
    chlapce, preco najprv nepremyslas, kym zacnes nieco bliakat? vies, okrem toho, ze trieskas hluposti premiesane s polopravdami, zacinas byt aj nudny. nudny hlupak - je este horsia kombinacia? :)
    publikované: 23.10.2006 14:46:35 | autor: showhotel (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. Tak natohototu
    sa mi natiskaju slova hore spominaneho Jörga: "Co to mesiac zaujima, ked na neho psi brechaju!"

    A Toroczkaiove povstanie v Pesti nedavno tiez potlacat bol? Nejak mi to v zapale prace uniklo... Ci to nie su nacionalisti a xenofobi, neee pan Lantosz?
    publikované: 23.10.2006 15:27:28 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. Sir, may I once more?
    Esteze ste si tak druzne pokeckali s Durim v Pesti. Ze ako postupovat proti buricskemu felvideku a tak dookola, ako to Vy uz zvyknete. Moc stastia ste mu ale tentokrat nepriniesli... Skoro sa z tej premierskej stolicky strepal na prdelku. Nechcete predsa zivit nasu primitivnu skodoradost, ze nie? Treba doladit ten troubleshooting, treba!
    publikované: 23.10.2006 15:43:53 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. showhotel, akáže nuda
    kukni sem, aký veselý textík
    "IAF jets fly over Lebanon despite French warnings"
    http://www.haaretz.com/hasen/spages/778344.html
    a tam, aha čo:
    The planes conducted mock raids over much of southern Lebanon, Reuters reported, and residents saw them flying low over the capital Beirut, but neither Hezbollah nor the Lebanese army fired anti-aircraft rounds at them as they have done in previous years.
    Vidíš ich, kurvy hizballáhovské a libanonské vospolok. Strieľať si voľakedy dovolili po mierových izraelských stíhačkách na ich území!
    .
    Aj toto je interesantné:
    The Lebanese government and the United Nations say the overflights, which Israel had continued to conduct after it ended its 22-year occupation of south Lebanon in 2000, violate both the latest truce and the terms of Israel's earlier pullout.
    .
    A tiež je interesantné, čo povedal Carter. Že Izrael odvliekol z Libanonu a absoltúne protiprávne väzní desattisícky Libanončanov a tiež Palestínčanov z okupovaných území, vrátane žien, vo svojich izraelských Guantanámach, o ktorých sa nesmie hovoriť, pretože by to bolo antisemitské. Je jediný spôsob, ako ich odtiaľ dostať: klofnúť tých zasraných okupačných izraelských vojakov a vyčejndžovať ich za unesených ľudí. Lenže to sa potom rozbehne vreštiace sionistické PR o tom, ako islamskí fašisti ubližujú úbohému nevinnému apartheidnému Izraelu.
    publikované: 23.10.2006 15:55:34 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. nahádzať nejaké tie nukesy z Tretieho chrámu v Dimone na Irán bude asi nutné, poneváč:
    publikované: 23.10.2006 18:54:22 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. ema
    nehovorila som. Tvoj staly citatel N ziarli.
    publikované: 23.10.2006 20:42:08 | autor: sahrezad (e-mail, web, neautorizovaný)
  11. Taaakze
    konecne sme to pochopili aj my pomalsienamtodochadzajuvsi! Si tu cervenu kartu na toho nebezpecneho debilka mohla vytiahnut aj skorej a demonstrativnejsie ema...

    TOTO a nie len ta bezvyznamna pust na juhu Izraela so zopar geologickymi skalnymi pozoruhodnostami a kulturnymi artefaktami sa skryva za menom toho akoze pacificiara a obhajcu prava Izraela na obranu proti teroristom:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Negev_Nuclear_Research_Center
    http://palestinefreevoice.blogspot.com/2006/06/israelis-atomic-warheads-estimates-200_06.html

    A nejedna sa o nejaku moju paranoju prosim pekne. Povodne som si naivne myslel, ze u neho ide o nejakeho toho blbeckovskeho baptististickeho Izrael-freaka. Ale nie, toto je sionisticky ucen, militaristicka filcka smrallava! Salamunko jeden porouchany. Prvy, druhy a bude aj treti...

    Kissingerovsky nuklearny prvoudernik, chory krvilacny debil. Ved vieme ako spupne sa k tomu stavia aj pravdepodobne jeho velky vzor Peretz: "my sami (ako nesignatari...) o nasich nuklearnych hlaviciach nehovorime, my nechavame o tom hovorit a dohadovat sa tych ostatnych". Prvotriedna sracka!

    A viete vy bili sionici vobec, ake zbrane mame napr. my Slovania? Ano, myslim na Rusov. Viete o tych novych topolikoch, o tych strategickych vyhodach tzv. konvencnych rozbusiek etc.? Radsej
    sem nedam ziadne detaily a linky, este by to v jeho hlavicke-makovicke narobilo zmatok. Mam zopar kamaradov Rusov. A vsetci z nich su prekvapivo dobre informovani o novych ruskych technologiach. ANI jeden z nich sa vsak doteraz s nimi nechvastal (prave naopak), aj ked predo mnou by to skutocne mohli robit without any concerns. Lebo vedia, ze je to vzhladom na takych ako horemenovany nutnost, racionalita, pud sebazachovy a nie paraziticka pycha.

    Vysumel som ako celaskon. Ale ved aj pekny dovod bol. Ostava mi len dufat, ze aspon nas oblubeny stano ostane talentovanym mladym analytikom a nie, bozeuchovaj...
    publikované: 24.10.2006 02:08:10 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. Ahoj, Šahrezád
    a toto si vedela:
    "Iránska vláda, podobná Severnej Kórei, od konfrontácie vo veci svojho jadrového programu neustúpi." Autor: IAN BREMMER, nejaký šéf nejakej poradenskej firmy zameranej na nejaké bezepčnostné riziká.
    Je to v dnešnej Sme. Som si myslela, že napíšu niečo malé o teraz už explicitnom nacistickom režime v Izraeli, ale to sú dobrí náckovia a Sme a jej "protifašounska" úderka im fandí.
    Ja len nechápem, ako môže byť iránska vláda podobná "Severnej Kórei." Severnej Kórei môže byť podobný Irán, a toto by ani sionistickí hulibrci nežrali, alebo iránska vláda môže byť podobná severokórejskej a to by taktiež nežrali, lebo aj to je očividná sprostosť.
    publikované: 24.10.2006 06:08:25 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. A ešte niečo
    na zasmiatie v pochmúrnej dobe
    http://www.haaretz.com/hasen/spages/778744.html
    publikované: 24.10.2006 06:17:47 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  14. no
    vo svatej zemi sa toho ozaj v poslednom case deje viac ako dost :) - izraelski burzuji si, ze vraj, stavaju sukromne atomove kryty... ta ich viera je uz fakt na franforce :) anyway, my sa tiez pripravujeme, na jar planujeme zasadit 4m stvorcove bambusu, aby sme tiez mali kde hlavky sklonit, ked nas prepadnu rozzureni krpati musulmani so zakryvenymi nuklearnymi sablickami :)
    publikované: 24.10.2006 15:17:40 | autor: showhotels (e-mail, web, neautorizovaný)
  15. Ema
    Keby bolo po mojom, tak by nikto nesmel mat jadrove zbrane. Nebezpecenstvo ze Iran napadne susedov je minimalne. Obavam sa ale, ze az raz ZHN mat bude tak ich bez ostychu pouzije proti vlastnemu obyvatelstvu. V Irane su totiz cele oblasti, ktore su pre sucastnu vladu nepohodlne. Ti, ktori su pri moci, uz dokazali, ze nemaju problem smahnutim ruky zavrazdit desattisice ludi, tak ako to urobili v 80-tych rokoch. Obcas si myslim, ze nad Irancami vysia tie bomby rovno dve. A holubica mieru si to moze ist hodit.
    publikované: 24.10.2006 15:23:14 | autor: sahrezad (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. Vo veci bambusového hája
    si treba pozrieť film House of Flying Daggers.
    Asi by ste mali zasadiť burgyňu a cícer.
    publikované: 24.10.2006 15:29:47 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  17. Ja ti neviem, Šahrezád
    to fakt musia čakať ajatolláhi na nukesy? Nemá Irán zbraní viac ako dosť, aby to urobil takpovediac suchou cestou, keby chcel?
    A prečo to neurobil v 80. rokoch? V časoch, keď aj Husajn dusil chemickými zbranami nepohodlných Kurdov.
    Dnes to už nie je dosť dobre možné, zabíjať vo veľkom množstve kohokoľvek, vrátane vlastných občanov. V čase digitálnych fotoaparátov a internetu.
    Skús byť nezaujatá aj za okolností, že bradatí dementi iránski ti objektívne bránia v normálnom živote v krásnej krajine, ktorá je dajme tomu tvojím skutočným domovom.
    publikované: 24.10.2006 15:35:14 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  18. tak
    lietajuce svajciarske noziky som videl v originale. sice som hovno rozumel, ale ta atmoska... :)) aj sme skusali podobne triky s tunajsimi kriakmi, ale nic z toho nebolo, predsa len nemame tie ladne cinske pohyby... neporovnatelne s topornymi naftalinovymi kaftanmi ;)
    inak, k tym krytom: v diskusii padla skvela myslienka - ako super sa v takom atomaku moze sulozit... hlavne ked sa ich tam zmesti aj 20 ks
    publikované: 24.10.2006 15:39:53 | autor: showhotel (e-mail, web, neautorizovaný)
  19. isto mas pravdu
    ja len poukazujem na to, ze sucastni ludia pri moci su sialenci, ktori zatial neboli zahnani do kuta.
    publikované: 24.10.2006 16:50:33 | autor: sahrezad (e-mail, web, neautorizovaný)
  20. Šahrezád
    v tomto skôr súhlasím s Emou. Tí bradatí šašovia v Iráne zaiste sú uletení, ale nie celkom nepríčetní. ZHN nepoužijú. Zabíjanie jednotlivcov, aj keď v súčte sú z toho nakoniec tisíce, patrilo vždy k výbave mocných tohto sveta, ktorí sledovali svoje veľké ciele. Ale atómka je z iného súdka. Ajatoláhovia si nezamoria vlastnú krajinu a neznepriatelia celý moslimský aj ostatný svet - to predsa nie je ich cieľ. To môžu urobiť amíci v Japonsku, lebo im je celé Japonsko ukradnuté. A môžu to urobiť Izraelčania v Iráne, lebo im je jedno, či pri tom zahynie milión moslimov alebo desať.
    publikované: 24.10.2006 22:02:31 | autor: buheh (e-mail, web, neautorizovaný)
  21. buheh
    Fanatikov je tam mozno 0,1 percenta, ale zato presne trafenych. Uz teraz hlasaju ze vsetci, ktori nesuhlasia s islamskou republikou by mali byt odstahovani inde. V ociach tych bradacov nie su obycajni Iranci ludia, ale spinave zvierata a podla toho sa i s nimi naklada. V 80-tych rokoch boli casy ked ludi popravovali rychlo a rucne, masovo, po tisicoch. Teraz je situacia ovela kludnejsia, ale ludia pri moci ti isti. A az raz pride na prevrat a islamska republika sa bude rucat tak moze rupnut v bedni aj im. Neboli by prvi a ja k nim skutocne nemam väcsiu doveru ako k inym sadistickym dikatorom.
    publikované: 24.10.2006 23:48:13 | autor: sahrezad (e-mail, web, neautorizovaný)
  22. junty
    sú už raz také. Je to v podstate všade a vždy rovnaké. Nekontrolovaná moc v rukách hŕstky či dokonca jednotlivca prináša likvidáciu všetkých podozrivých a podozrivý je postupne každý. Nemusíme chodiť po príklady ďaleko. Ale do tohto štandardu nezapadajú atómové zbrane. Viem, že mne sa to ľahko hovorí a inak sa na to pozerajú ľudia, ktorí to riziko musia podstúpiť osobne.
    publikované: 25.10.2006 00:29:42 | autor: buheh (e-mail, web, neautorizovaný)
  23. Help stop Iran from giving nukes to terrorists
    Help TIP stop President Ahmadinejad from realizing the dream of world domination that he sees as his religious destiny.
    Your generous donation will support The Israel Project’s work and help prevent Iran from getting the nuclear bomb. Please donate now.


    Dear Supporter ,
    Religious extremism, particularly Islamic fundamentalism, is one of the key dangers in the world today. The Iranian president is a religious extremist who has been open about his belief that it is his destiny to trigger a period of chaos, war and bloodshed in order for Islam to dominate the world. A nuclear weapon would be his perfect tool to advance this extremist agenda.
    Iran could give a nuclear device to terrorists to detonate on American soil. 9/11 was a tragic, horrific event, but a nuclear bomb in an American port city would wreak devastation on an even greater scale to our citizens, our economy and our way of life.
    Please help us sound the alarm about Iran by supporting our work at http://www.theisraelproject.org/donate.
    Iran has been identified as the world’s leading state sponsor of international terrorism, funding Hezbollah, Islamic Jihad, and Hamas. Iran's President Mahmoud Ahmadinejad has said the following:
    • "We must prepare ourselves to rule the world and the only way to do that is to put forth views on the basis of the Expectation of Return [the return of the Mahdi]."
    • "Have no doubt… Allah willing, Islam will conquer what? It will conquer all the mountain tops of the world."
    • "…With respect to the needs of Islamic countries, we are ready to transfer nuclear know-how to these countries."
    • “Israel no longer has a reason to exist, and will soon disappear” (Friday, 10/20/06)
    • Israel is doomed to be 'wiped from the map' in a 'war of destiny.'
    • The Holocaust is a myth.
    President Ahmadinejad is a man with a terrible mission. Help us stop him from realizing a dream of world domination that he sees as his religious destiny: http://www.theisraelproject.org/donate.
    TIP works to help prevent Iran from getting the nuclear bomb by educating the world through the media. Our recent efforts have included:
    • Collecting over 81,000 signatures for a petition to the UN asking Kofi Annan to enforce the UN Security Council’s resolutions concerning Iran
    • Carefully researching facts and emailing them to journalists who cover Iran before they write their stories
    • Setting up press conferences with experts on Iran, nuclear proliferation and human rights so reporters can ask questions face-to-face or via world-wide conference calls
    • Educating the press on practical actions that can help stop Iran from acquiring nuclear weapons
    Our staff is efficient, but educating the media costs money:
    • $250 covers the cost to email fully-vetted background information to 10,000 journalists worldwide
    • $600 lets us create and email a “breaking news” press release to journalists
    • $720 helps fund an intern researching facts for journalists’ stories
    • $1500 allows 125 journalists to participate in a worldwide telephone briefing
    To have the freedom to maintain our way of life in America, Iran must be stopped. Help us educate the press and the world – and stop Iran before it’s too late.
    Sincerely,

    Jennifer Laszlo Mizrahi
    Founder and President
    The Israel Project
    P.S. Your tax-deductible contribution can help us tell the truth about Iran and the danger it represents to our American way of life. Please give generously today at http://www.theisraelproject.org/donate!
    publikované: 25.10.2006 08:53:14 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  24. Na Ahmadinedzadka
    dopustit nedam priatelia. Prd velky sice viem o jeho kriminalnickej historii - a hlasne truby imperializmu su v tomto pripade celkom vynimocne tiez nejake zachripnute, tak nic nerozumiet – ale to co vyblakuje a suska do uska zapadnym oberdegesom, mi znie celkom logicky. Takze sledujem, poviem tak pomecarovsky, hlas svojho srdca. Do pozornosti davam, ze podla agenturnych sprav prakticky kazdy tyzden vystupuje zvacsa na otvorenych priestranstvach pred desattisicmi Irancanov; samozrejme, ze asi jeho privrzencov, koho ineho. To by si ale taky bushino nikdy nedovolil (to mame unikatnu prilezitost zazit len my honelnici v nasej drahej bananovej republike), lebo velmi dobre vie, ze zarucit absolutnu bezpectnost vrchneho vrestana je za takych okolnosti aj za pouzitia vsakovakych state-of-the-art spy technologii tiez absolutne nemozne. Tak bud ma mily Ahmadinedzadko uplne neskutocnu bezpecnostnu infrastrukturu, alebo mu dosti hrabka, alebo este je mozne, ze to co vravis sahrezad je predsa len trosku prikudrlinkovane.

    Mne skor velmi beha mraz po chrbte z nezodpovednych neokoniarov u velkeho a maleho brata. To co napriklad najnovsie planuju rumsfeldici s tymi konvencnymi hlavicami pre balisticke strely, to je intergalakticka drzost!! Este dobre, ze v tohorocnom sparnom lete dostali na prdel aspon v Libanone, tak bude mat prispata Syria aspon trochu casu vypolirovat svoje dvadsatdeviatky. Pretoze ta si to odserie ako prva. Staci sa pozriet na mapu a na teren…

    Od doby kamennej sa ludstvo naucilo dve veci:
    a) VZDY, ked sa vymyslelo nejake nove svinstvo – tak sa aj zneuzilo
    b) jedine, co tomu moze zabranit, je STRATEGICKA ROVNOVAHA
    Inak to jednoducho nezodpoveda sapinoidnej psychike. Mozno ufonici to mali na Marse kedysi inac, ale podla najnovsich sprav zo Spiritu a Opportunity to vyzera tak, ze teeez neee!
    http://www.sciencemag.org/cgi/content/summary/313/5795/1899?maxtoshow=&HITS=10&hits=10&RESULTFORMAT=&fulltext=rover+opportunity+John+Mistard+Jean-Pierre+Bibring+mars&searchid=1&FIRSTINDEX=0&resourcetype=HWCIT
    A nam mile spoludietky totalitne, by sa tu asi tiez tak nedarilo. A mozno by sme tu ani neboli… Srdecna vdaka Vy tiezzidia madam a sir Rosenbergovci, klobuk dolu.

    Takto nechutne postkomunisticky ja premyslam o tych iranskych atomkach a pevne verim, ze nejake uz aj maju - to ako dar, spolu s dalekonosnou zabavnou pyrotechnikou namierenou rovno na kneset, od druzobnych Korejcov myslim - za ropu a spolukonspiraciu. Ked uz to dokonca aj djadja Gorbacov pochopil, tak preco aj ja nie. Teroristi-neteroristi. Takze suhlasne prikyvkavam rekordmanovi Buhehovskemu;) a tymto sa zaradujem do antiimperialistickeho siku ako dalsi clen.
    publikované: 25.10.2006 11:04:06 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  25. V nasej veci
    vazeni som chcel este dodat, ze nebyt tej strategickej rovnovahy, tak uz nam nezostane ani len ta supka z bananu ako teraz;)
    publikované: 25.10.2006 11:12:31 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  26. mier v Irane zaistený:
    publikované: 25.10.2006 12:50:36 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  27. Keď nič iné,
    tak vďaka Ahmadínedžádovym vyjadreniam musia média na Západe občas napísať, že sionistický režim je nekončiaca séria zločinov spáchaná na ľuďoch Blízkeho Východu.
    Pekne to zosumarizoval izraelský historik Illan Pappe. Má to tri diely - až toľko je sionistických svinstiev
    http://www.informationclearinghouse.info/article15394.htm
    Ľudia na Blízkom Východe, ktorí nemajú s holokaustom nič spoločné, odporúčajú, aby si tzv. euroatlantická civilizácia presťahovala okupačný izraelský režim do Európy a prestala ním otravovať celý Blízky Východ a prakticky celý svet. Lebo svetová politika sa už pomaly netočí okolo ničoho iného, len okolo jedného hyperagresívneho uvrešťaného štátiku, ktorý bude mať čoskoro vo vláde plnokrvných náckov.
    publikované: 25.10.2006 12:53:29 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  28. PALYWOOD - čiže palestínsky Holywood :-)
    publikované: 25.10.2006 13:37:33 | autor: negev (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. idar
    nemyslím si nič dobré o Ahmadinedžádovia ani Lukašenkovi. A neteším sa z toho keď ktokoľvek má jadrové zbrane. Nejmä nie tí, ktorí sú najnebezpečnejší, lebo sú najsilnejší a najspupnejší. Lebo nebezpečenstvo zrazenia na koľajniciach nikdy nehrozilo od električky, ktorá dávno prešla, ani od tej, ktorá ešte nevyrazila z depa, ale zhodou okolností vždy od tej, ktorá sa práve valí. Ahmadinedžádovia, Lukašenkovia, Slotovia, Castrovia... to všetko sú iba dôsledky.
    publikované: 25.10.2006 13:37:49 | autor: buheh (e-mail, web, neautorizovaný)
  30. kriq...
    stop President Ahmadinejad from realizing the dream

    Kriq, ked uz ostatni su sprosti, tak aspon Ty nebud a uvedom si, ze Ahmadinejad ma na vyvoj v Irane pramaly vplyv. Prosby ci staznosti treba adresovat ayatollahovi Chameneimu, ked uz.
    publikované: 25.10.2006 14:20:05 | autor: sahrezad (e-mail, web, neautorizovaný)
  31. Pekne
    si to napisal buhehu. Az mi srdco stislo. A tak obraznuo. Ze aj ja som pochopil. Vrely dik za cele obecenstvo;)

    Pozri sa, ja to tak pekne neviem, tak po mojom:

    Ked ta ide niekto nakopat do guli a ty mas v ruke odisteny granat, tak si to sakra rozmysli. Lebo by ti mozno mohlo (aaale nemoooselo, aleeee moselo) zajebat. A ty si to rozmyslis tiez. Lebo by mohlo zasa jemu vyskocit peeero.

    Takze zase je to o tej strategickej rovnovahe, ktora tym padom funguje aj bez vsetkych zmluv o nesireni nakaz, ktore aj tak nikto nedodrzuje a dokonca podaktori ani nepodpisu, pretoze ludia nie su budhisti (a ci to plati obratene je tiez otazne;). A nakazy su tu a vzdy boli ako i bod a) a zase sme pri tej evolucnej biologii a dufam ze tu nie je Stanko aj ked fasista degev je lebo on je kokot a teda hanbu nema a prave o to tu ide, chamenei nechamenei! A na janosa szlotu mi nesiahaj pupus...
    publikované: 25.10.2006 15:02:06 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  32. ale idar
    Mahmudko je predsa i moj najoblubenejsi prezident. Zapadne media robia rady bububu z jeho vyrokov a to je chyba, pretoze tie treba brat jednoducho ako studnicu ludoveho humoru. A aj to nie az tak zahranicne, ako skor tie vnutropoliticke. To co hovori nie je az take podstatne, kedze moc ma uz ca 20 rokov nas Great Leader. Ahmadinejadovo dosadenie malo byt pre Irancanov pripomenutim, ze su to stale pasdaran, ktori krajine vladnu. Po 8 rokoch s Khatamim ako prezidentom islamisti pochopili, ze reforiem zacina byt cez priliz a moc sa im zacina vymykat z ruk. Summa summarum, v Irane sa uz 20 rokov nic nezmenilo, politika je celu dobu ta ista aj ked sa nam zapadni tiez lídri a novinari snazia nahovorit nieco ine.
    publikované: 25.10.2006 15:12:09 | autor: sahrezad (e-mail, web, neautorizovaný)
  33. sahrezad
    nie som tak sprostý, že by som hocakým dnešným iránskym papalášom adresoval nejaké sťažnosti.
    Bolo by to hádzanie hrachu na stenu.
    Alebo si myslíš, že najvyššia rada ajatolláhov vyslyší hlas ďaurov? Iba ak hlas dobre vyzbrojených ďaurov ;)
    publikované: 25.10.2006 16:11:00 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  34. jak fajne
    ze ti to moze byt ukradnute:-)
    publikované: 25.10.2006 16:46:06 | autor: sahrezad (e-mail, web, neautorizovaný)
  35. fajne ako fajne, sahrezad
    radšej podporím "Ďaurov so zbraňami", len ten hlas sú schopní počúvnuť ajatolláhovia - čo je skôr smutné...
    publikované: 25.10.2006 17:21:03 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  36. uz aj ty, Brutus?
    Chces nechat kvoli stihomanii vyvrazdit stotisic ludi?
    publikované: 25.10.2006 19:04:11 | autor: sahrezad (e-mail, web, neautorizovaný)
  37. už aj ty, brutusálna sahrezád
    chceš ďalší fašizoidný režim?
    PRED 70-timi rokmi svet podobným kreatúram v 3.ríši utupoval, nechal ich per partes zbrojiť a v ´38 počas Mníchovskej krízy už radšej neriskovali kvôli akémusi národíku v Tramtárii - a nakoniec to viedlo k obetiam v miliónoch...
    A Irán per partes nekontrolovateľne zbrojí! Ak bude dosť silný (o čom pri priposranosti EU a zaneprázdnenosti USA nepochybujem) tak svoju silu vyskúša!
    Požiadaj iránsky ľud (máš kontakty :) nech sa ajatolláhov zbaví sám!
    publikované: 25.10.2006 19:35:34 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  38. Divný režim je
    v Izraeli. Dnes tam nacisti vstúpili do vlády (odsúhlasenie parlamentom je formalita). Kreatúra Lieberman, ideový brat kreatúr 3. ríše. Aj meno má z tamtých končín.
    Nekontrolovateľne zbrojí Izrael. Na rozdiel od Iránu do izraelských jadrových zariadení žiadny inšpektor medzinárodnej agentúry vstup povolený nemá. Izrael tiež nekontrolovateľne zabíja. A okráda. Také sú fakty o izraelskom apartheide.
    Predposratý a zaneprázdnený konštruovaním neexistujúcej reality si ty sám. Dobre ti sionistická propaganda vyšisovala mozog, ty náš useful idiot.
    publikované: 25.10.2006 19:54:47 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  39. autor: Arton
    Vidim, ze Kriq je uz pod vplyvom alkoholu...
    Nervy na dranc...
    publikované: 25.10.2006 20:01:31 | autor: -- (e-mail, web, neautorizovaný)
  40. kriq je mily
    ale zrejme si myli freelancovu teroristicku organizaciu Algidu so skorumpovanymi politikmi, ktori na jeho zivot nemaju ziaden dopad, takze by ho v podstate vobec nemuseli zaujmat.
    publikované: 25.10.2006 20:21:47 | autor: sahrezad (e-mail, web, neautorizovaný)
  41. Ale priatelia
    vsetko su to prazdne slova! Ja som sa teraz iniciativne pohruzil do studia, ako prist na klb nasho dnesneho diskusneho problemu. A hla, tu je riesenie:

    "Aby sa tie energie nepohli smerom k slepej nenávisti a k temným násilenstvám, musíme vopred pozdvihnúť metafyzické bojové heslá budúceho zápasu, nastoliť rytierske pravidlá a nedovoliť, aby sa hlboká metafyzická diskusia zvrhla na "totálnu vojnu", na nebezpečenstvá ktorej upozorňoval nemecký právnik Carl Schmidt."

    Ake trivialne, cha!
    publikované: 25.10.2006 20:26:07 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  42. by ma zaujímalo
    kto konkrétne zbrojí kontrolovateľne, keď Irán zbrojí nekontrolovateľne. Buhehehe, to by bola iná patafyzická debata na dlhé zimné večery.

    Cvrlikotu je okolo iránskej atómovej bomby, až sa žurnalistom na celom svete od usilovného písania pajesy hompáľajú. Pritom žiadna iránska atómovka neexistuje a možno ani vôbec nie je aktuálna. Zato je podozrivé ticho o tom, že majú atómoviek plné sklady štáty, ktoré už x-krát predviedli, že jediné právo, ktoré uznávajú, je ich vlastná nenažranosť.

    publikované: 25.10.2006 20:26:07 | autor: buheh (e-mail, web, neautorizovaný)
  43. heh, ktovie čo
    metafyzické by povedal nemecký právnik Carl Schmidt na to, že dnes podvečer pri brehoch Libanonu zaútočili izraelské F16 na nemeckú loď.
    publikované: 25.10.2006 20:37:53 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  44. Carl Schmidt by povedal
    mate pravo nevypovedat, vsetko co poviete moze byt pouzite proti vam.
    Ach, akoby som ho pocula...
    publikované: 25.10.2006 21:21:33 | autor: sahrezad (e-mail, web, neautorizovaný)
  45. ema, len si poslúž
    artonoidné spôsoby sú ti blízke.
    Nemienim ti nadávať, ale /tiež/ pôsobíš ako osôbka, ktorej propaganda druhého tábora vyšisovala mozog :D
    publikované: 25.10.2006 22:06:46 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  46. Arton -> Kriq
    Pravda nepusti, kripele.

    Mimochodom, zacinas tym pitim a naslednym vyplakavanim pripominat Apriliu tesne pred tym, ako sa rozpadla na male slepicky.
    Ale kedze stale chodis sem, naznacuje to u teba dobru volu sa liecit.
    Tak sa uz viac neboj, a prestan si nahovarat, ze tie spracnivele a derave kulisy okolo teba su skutocne. Nie ty si zodpovedny za to, ze sa ti rozpada svet ... konieckoncov, mal by si byt rad, lebo aj pre teba to znamena slobodu.
    (ak ovsem nebudes pit tak ako doteraz:)


    publikované: 25.10.2006 22:29:09 | autor: -- (e-mail, web, neautorizovaný)
  47. po židoch má další národ šancu vrátiť sa domov!
    http://www.sme.sk/c/2967982/Arabskych-nomadov-vytlacia-do-Cadu.html ;)
    a BTW, kedže pravda nepustí, musím priznať - nijak zvlášť nepopíjam, ale na "Svätomartinské žehnanie mladých vín" a "Dni otvorených pivníc" sa teším
    publikované: 25.10.2006 22:35:47 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  48. mrzi ma, ze si tu nadavate do idiotov.
    Je to fakt. Svetova politika sa to toci okolo Izraela a nam unika fakt, ze v Korei nemaju bombicky do sodovky, ale vraj buchli rovno nejaku atomku. Kto by vsak veril takym uboziakom, ze. Vsak to mozno ani pravda nie je.
    Vdaka Eme za to, ze mi poskytuje pohlad z druhej strany aj s originalnymi linkami, lebo inak by som takisto neverila. Moja vdaka patri takisto kriqovi, lebo sa drzi akehosi zdraveho sedliackeho rozumu a vpodstate je moj hovorca.
    Som si vedoma, ze sa takto verejne priznavam ku virtualnemu idiotizmu, ale ved kriqu, ve dvojici se to lepe tahne.
    Politika je svinstvo, vazeni. Ked sa najde tolko svinstva aj v roznych organizovanych nabozenskych zdruzeniach, co cakate od politikov.
    Cim som starsia a cim viac sa mi otvaraju profesionalne ( a tym aj financne obzory) tym viac si uvedomujem, ze k normalnemu stastnemu zivotu staci jedna postel, lyzicka a tanier. (obrazne teda, toaletak sa taky zide).
    Vsetko je v prdeli.
    publikované: 26.10.2006 00:04:51 | autor: iris (e-mail, web, neautorizovaný)
  49. a este
    si na vas vsetkych vazim to, ze vsetci tu mate dobre srdcia.:o)) Asi zniem pateticky, ale vsak preco by som to pisala inak ako si myslim.

    Dodatok: som triezva :o)
    publikované: 26.10.2006 00:10:34 | autor: iris (e-mail, web, neautorizovaný)
  50. iris
    napísala si to pekne. Ani mne sa väčšinou nepáči, keď si tu ľudia nadávajú explicitne, ak hrubšie výrazivo je použité iba ako kladivo, bez poézie či intelektuálnej pointy.
    publikované: 26.10.2006 00:21:11 | autor: buheh (e-mail, web, neautorizovaný)
  51. buheh
    napriklad take prirovnanie o nemenovanej, ktora sa rozpadla na male slepicky :o) to zeru.

    Ake mile, ze tu so mnou bdies v tmavej, hlbokej noci :o)
    publikované: 26.10.2006 00:38:28 | autor: iris (e-mail, web, neautorizovaný)
  52. iris, odkedy
    sa propaganda perverznej svetskej formy židovskej náboženskej vyvolenosti, ktorá robí (zatiaľ len) z Blízkeho Východu krvavé jatky a z politiky najsilnejších krajín demonštráciu chrapúnstva nazýva zdravým sedliackym rozumom? To vám už naozaj šibe? Krajina s jednou z najsilnejších a najagresívnejších armád sveta, ktorá prakticky denne niekoho zabije, má vo vláde nacistov. Nič? No tak si hačajme a čakajme.
    Že je izraelská politika etnických čistiek na úrovni primitívnych kmeňov Afriky a ich nukleárna nezodpovednosť väčšia ako kórejská (pretože si izraelských sionistov nedovolí nikto kopnúť do zadku ako kórejských súdruhov), tu netreba zdôrazňovať. Každému príčetnému človeku je to jasné.
    Useful idiot je diagnóza, nie nadávka. Aj bolševici ich mali celú kopu, usilovných trtkov presvedčených a presviedčajúcich, že socializmus je úplně-úplně nejvíc.
    publikované: 26.10.2006 06:10:37 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  53. Bonus pre iris
    tu je niečo poučné o useful idiots. Tých Bushovych. http://www.informationclearinghouse.info/article15407.htm
    publikované: 26.10.2006 06:23:17 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  54. ak by si sa pozrela do zrkadla
    videla by si užitočného veleidiota (ale s proislamským "znamienkom" krásy :)
    publikované: 26.10.2006 11:58:56 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  55. Kriqu
    a to akoze na kom by si mal Iran tu nadobnutu silu vyskusat? Sa pozri na mapu, same US kontrolovane bananove staty. Azda na Turkmenistane? Teda tam, kde Niyazov - nas maly kurvysyn, ako ho neocon jastraby laskyplne volaju - nechava svojich politickych oponentov verejne uvarit?

    A jednemu pojmu fakt nerozumiem, cim sa pridavam sa k takisto natvrdlemu buhehakovi: aky je rozdiel medzi kontrolova(tel)nym a nekontrolova(tel)nym zbrojenim?

    Pozri sa, vsade na svete su nejaki hajzlikovia. V Irane su to ajatollahovia u nas zase renegati a megazlodeji miklosovci. Vsetko to spada pod pojem geopoliticka situacia, aby som tak odborno povedal. Co s nimi urobit? Nix!

    Teda jedno riesenie by tu bolo. Do radu vsetkych vystrielat. Mila slucka. A sme zase tam, kde sme nechceli byt. Mierove riesenie sa nazyva...no? Demokracia? Tam? Aaale, chod radsej kade tazsie...
    publikované: 26.10.2006 12:38:16 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  56. idar
    Irán v regióne nemá susedov, s ktorým by bol v otvorenom nepriateľstve, má len konkurentov...
    Iraq s ktorým viedol vojnu, je rozvrátený a slabý, navyše, má tam vlastnú silnú náboženskú menšinu...ten nepredstavuje vojenské nebezpečenstvo.
    Pakistan (početnejší. ale bez zdrojov) je zameraný proti Indii.
    Afganistan je chudobný, so slabou ústrednou vládou - bez nebezpečenstva, neovládaní Talibančíci iste nepôjdu proti Teheránu ;)
    Turecko je vojensky silné, síce (zatiaľ) bez A-bomby, ale so záštitou NATO, nemajú spory medzi sebou.
    Bývalé CCCP republiky nie sú protivníkom.
    Oproti, cez Gulf je Saudská Arábia, bohatšia než Irán - títo 2 súperia o post lokálneho lídra. Ak Irán získa A-bombičku, začnú na nej pracovať aj v Rijáde - bezpochyby.
    Jediný štát na blizo/strednom Východe, voči ktorému má Irán "výhrady", či skôr vyhrážky (vymazanie z mapy) je Izrael - a na to, aby tak učinil, potrebuje rakety, mnoho rakiet, s A-hlavicami.
    Ak nie hneď na vymazanie Izraela, tak aspoň na záruku vojenskej nenapadnuteľnosti, pri plnej podpore teroristov z hizbolláhu, Hamasu a čertvieešteakých.
    publikované: 26.10.2006 13:47:03 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  57. No vidis
    tak sme sa v podstate zhodli. Nevedia s Tebou veru tito mamlasi vulgarni diskutovat... Have a nice day.
    publikované: 26.10.2006 15:22:31 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  58. idar, bude mi, ateistovi, v nebi odpustené
    pretože ja odpúšťam svojim vinníkom ;)
    publikované: 26.10.2006 16:22:04 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  59. Rijád začne pracovať
    na A-bombičke? A načo. USA ich má dosť aj na rozdávanie.
    Irán má oprávnené výhrady voči sionistickému režimu. Nie je problémom Iránu, že Izrael je jeho synonymom.
    publikované: 26.10.2006 16:53:32 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  60. A ešte jedna dobrá
    správa pre milovníka moslimov kriqa o novom členovi izraelskej vlády:
    "Lieberman, a Russian immigrant, is every bit the populist and racist politician he is portrayed as being. Like many of his fellow politicians, he harbours a strong desire to see the Palestinians of the occupied territories expelled, ideally to neighbouring Arab states OR EUROPE."
    Koľká radosť. Choď mu potom z vďačnosti obliznú päty. A keby si sa chcel pred Arabmi vyhnanými zo svojej vlasti do Európy napchať do etnicky vyčisteného Izraela, máš smolu. Takých ako ty tam berú len ako otrokov na umývanie toaliet.
    http://www.informationclearinghouse.info/article15405.htm
    Viac nie je čo dodať.
    publikované: 26.10.2006 20:48:32 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  61. palestínci a nielen oni
    sa dsiatky rokov pred Liebermanom prorocky vysťahovávali do EÚ.
    Etnicky čistené štáty ma netešia, ani Rwanda, ani Sudán!
    To, že v Izraeli zahynie za týždeň sedem palestíncov, nie je etnická čistka ale Pallywoodská propaganda (pozor, nepopieram, že tam palestínci zomierajú).
    BTW, čo budeš robiť za vlády celosvetového islamského kalifátu, keďže predpokladám že modrooká blonďavá 18-ka už nejaký ten pátek nejsi? :-b
    publikované: 26.10.2006 22:27:07 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  62. čierna alebo biela
    to je prekliatie biednych ľudských červov. Žiadna sivá, žiadne medzi. Buď je správna totálna demokracia, alebo jedine celosvetový islamský kalifát. Píšem do tohto bohu milého blogu už niekoľko mesiacov a nič som vás nenaučil. Tak načo sa namáham?

    Skúsim ešte raz, sústreďte sa. Ludevít v 48-om povedal: "Slovák len na svojom seje a žať tiež chce len na svojom." Do pekla s idiotmi, ktorí raketami šíria demokraciu, do pekla s idiotmi, ktorí bombami chcú šíriť islam.

    Keď sa nebudete učiť, ostanete po škole a budete utierať nástenku.
    publikované: 27.10.2006 00:22:03 | autor: buheh (e-mail, web, neautorizovaný)
  63. to buheh
    len taka fakticka k dejatelovi Ludevitovi:
    citujem z rocnikovej prace svojho dobreho kamosa, dufam,ze sa nenahneva ;)

    Ľudovít Štúr sa postavil k problému takto: „národu abi žiďja i na ďalej v banskích mestách bívať ňemohli, i ja z mojej strani podporujem a v meňe mojich visjelateľov žjadam, abi sa židom toto právo i na ďalej odoprelo, najme teraz, kďe židja do našej vlasti a najme do horňích jej strán v celých hŕbach sa hrnú a sťehujú. Ako puosobja žiďja na náš bjedni ľud, je známo;vicicjavajú oňi jeho krú ako pijavice“
    Slovenskje národňje novini, číslo 257, 21. 1. 1848, s. 1026

    Vo svojich antisemitských postojoch pokračuje aj v článku Kde leží naša bieda? Dočítame sa tu: „...Dobre tejto našej upadnutosti vedeli užiť naši páni, nastavajúc všade po svojich statkoch hromady páleníc, až celé osady za týmto smradom zapáchali a nasádzajúc všade po krčmách úskočných židov , vyrafinovaných zvodcov k pijanstvu...Kde máš takrečený kaštiel...máš tam sedem očadených čvargiarní pálenčených a sedem krčiem s toľko potomkami Abrahámovými.“
    ŠTÚR, Ľudovít: Kde leží naša bieda? In.: Politické state a prejavy. Bratislava : Slovenské vydavateľstvo krásnej literatúry . 1954, s. 301

    Svoj výpad s rovnakou tematikou predstavil aj na uhorskom sneme v reči z 21. decembra 1847: „...Hrozné pálenice nastavali a krčmy rozmnožili tak, že kde v jednej dedine 10 spolumajiteľov (komposesorov) bolo, desať krčiem sa vystavalo, do ktorých sa háveď zberby židovskej dostala, ktorá bez všetkého svedomia ľud lúpi a zdiera, aby veľké árendy zaplatiť mohla, takže najmä v hornej čiastke vlasti našej, kde je zem neúrodná a moc Židov a komposesorov, v moc obciach ľud celkom na mizinu vyšiel. Pustnú všade obce, Židia opanúvajú sudcovskou právomocou sedenia úbohého ľudu, ktorý sa z domu vysťahovať, od rodiny svojej a známych odobrať a do šíreho sveta sa pustiť musí, aby tam zomrel a zakapal.“
    ŠTÚR, Ľudovít: Reči na uhorskom sneme. In.: Politické state a prejavy. Bratislava : Slovenské vydavateľstvo krásnej literatúry . 1954, s. 350
    publikované: 27.10.2006 00:56:15 | autor: showhotel (e-mail, web, neautorizovaný)
  64. Showhotel, je čas
    napísať, že to boli mafiánske praktiky.
    Nie je to však mafiánstvo obyčajné, ale špeciálne, lebo Elie Lasička upozorňuje, že "všetko na nás židoch je iné. Židia sú "ontologicky" výnimoční" a ti tiež odkazuje, že "dvetisíc rokov sme boli pod neustálou hrozbou - a za čo? Bez príčiny! Vždy bitý, vždy nevinný, toť bremeno židovskej existencie."
    Čiže odpor štúrovský voči počínaniu židov bol iracionálny (ako inak), neopieral sa o realitu. A si zapamätaj, že židia sú VŽDY nevinní a nežidia sú VŽDY vinní a hlavne na toho Ľudevíta príliš neupozorňuj, lebo ajncvaj bude postavený do jedného šíku s Tisom ako ukážka "večného iracionálneho antisemitizmu slovenského" a zas bude rozpočet SR ľahší o tučné odškodné.
    publikované: 27.10.2006 06:32:07 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  65. nuž
    na niekoho tie zatuchnuté riadky môžu pôsobiť antisemitsky a na niekoho zas ako spravodlivé rozhorčenie nad určitou formou genocídy.

    Je to až smiešne, kam nás dostali: keby v texte bolo akékoľvek iné meno národa, Maďari, Nemci, Estónci... tak by sme ten text čítali celkom inak. Ale keď sa tam objaví slovo Židia, tak nám až mráz prejde po chrbte od toľkého antisemitizmu.

    Kým bude v tomto štáte ovzdušie, že ešte aj Štúr je podozrivý a všetci naši historickí pohlavári boli úplní dementi a zločinci, bude jasné, že si nevládneme sami a demokracia je iba abstraktný výraz na zakrytie faktu, že nás niekto má tam, kde nás chce mať.
    publikované: 27.10.2006 07:12:50 | autor: buheh (e-mail, web, neautorizovaný)
  66. zdiera, aby veľké árendy zaplatiť mohla
    A sme pri koreni veci - "Veľké árendy".
    Vrchnosť nasekala veľké árendy židom, aby z chudoby vytiahla peniaze - Vrchnosť je na vine! Židia sú len prostredníkom toku peňazí.
    O 100 rokov skôr, v Anglicku 18.storočia dialo čosi podobné (bez židov), štát podporoval pitie lacného ginu, čo sa neskôr rozmohlo do obludných rozmerov.
    publikované: 27.10.2006 09:01:54 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  67. Prečo mi to
    niekedy vôbec nezoberie príspevok, kua?

    Anglicko a bez Židov? Hehe.

    Mňa zaujala skôr iná veta: "najme teraz, kďe židja do našej vlasti a najme do horňích jej strán v celých hŕbach sa hrnú a sťehujú."

    V jednom sa Ludevít mýlil: "Židia sú len prostredníkom toku peňazí." V skutočnosti je to naopak, peniaze sú prostredníkom toku Židov.
    publikované: 27.10.2006 09:38:31 | autor: buheh (e-mail, web, neautorizovaný)
  68. ak chcela mať vrchnosť tok peňazí, nechala
    do našej vlasti a najme do horňích jej strán v celých hŕbach "natiecť" židov, aby oni nechali vrchnosti "natiecť peniaze" z krčiem a páleníc...
    publikované: 27.10.2006 10:05:27 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  69. ad kalifat, krig
    Tisice Iracanov sa tento rok hrnu do Svedska. Kym minuly rok dostalo azyl len male percento, tento rok je to kvoli coraz horsej situacii v Iraku 80 %. Dakujeme Spojenym statom americkym, ze kalifat presuvaju z Blizkeho vychodu k nam. Bud si isty, ze ti Iracania co sem pridu budu sami antiamericki oní, izé
    publikované: 27.10.2006 10:24:00 | autor: sahrezad (e-mail, web, neautorizovaný)
  70. Šahrezád
    a čo hovoril Ludevít v 48-om? :-))) Múdry náš dejateľ už vtedy vedel, že Iračania majú siať na svojom.
    publikované: 27.10.2006 10:33:53 | autor: buheh (e-mail, web, neautorizovaný)
  71. rozhodnutie švádskej vlády je mi záhadou
    rovnako ako rozhodnutie emigrantov z Iraqu - ved môžu ísť do Iránu /sunniti/ či Saudskej Arábie /šiíti/ či naopak :) a oni zas len do ďaurskej, navyše studenej krajiny smerujú...
    Asi vysoké sociálne dávky a hromadné trtkanie švédskych tínedžeriek (ktoré si za to môžu samé) má svoje čaro
    publikované: 27.10.2006 10:38:12 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  72. kriq
    to mas tak: Prva varka Iracanov prisla ked bola vojna s Iranom a ta druha sa jednoducho hrnie za svojimi pribuznymi. Este som nestretla Iracana, ktory by rozmyslal o nas ako o spinavych dauroch, ak neratam tych z telky. Po tom co sa stalo ale pochybujem ze prechovavaju akekolvek sympatie voci USA.
    publikované: 27.10.2006 11:18:13 | autor: sahrezad (e-mail, web, neautorizovaný)
  73. buheh
    Fandly situaciu presne vystihol v svojom veldiele Pilni domajsi a polny hospodar. To ale neratal s tym, ze Irak sa ocitne na dva dni v chujave a bude musiet zat to co nezasial.
    publikované: 27.10.2006 11:22:30 | autor: sahrezad (e-mail, web, neautorizovaný)
  74. Šahrezád
    Máš na mysli chujavu, keď US mláďenci na tankoch zažili zaujímavé príhoďi a skúsenosťi? Nuž ale veď vtedy Irak žal iba to, čo jeho diktátor zasial v podobe vývoja atómovej bomby.
    publikované: 27.10.2006 11:37:43 | autor: buheh (e-mail, web, neautorizovaný)
  75. buheh
    Ano, ti Demokrati, ktorych tam vyslal Palarikov Dimitrij Samozvanec.
    Situacia by sa dala prirovnat k vlaku, ktory sa "ruti" na Bratislavu a preto statocny Dimitrij uz v Ciernej nad Tisou prehodi paku a obetuje stotisic ludi, aby zabranil....ehm comu? To sa asi nikdy nedozvieme.
    publikované: 27.10.2006 11:49:29 | autor: sahrezad (e-mail, web, neautorizovaný)
  76. Ti hrabe
    buhehak, utierat nastenku? Si ty nikdy nebol tyzdennikom, duzernikom, ha? To co si bol ty za imperialisticky zivel ;)?

    A tebe Radusz ties uryvok od jedneho nadejneho slovenskeho historika. To aby ta uz konecne osvietilo a prestal si sa navazat do nasho velikana, ktory ubiedeny narod slovensky pochopitelne branit musel!

    .

    Z histórie židovstva na Slovensku (19. storočie)

    Od polovice 19. storočia vedúce vládne kruhy v Uhorsku boli priaznivo naklonené židom aposkytovali im najlepšie podmienky vo vtedajšej Európe. V dôsledku toho nastal obrovský prílevžidov, najmä z Galície a Ruska. Kým na začiatku 19. storočia žilo v Uhorsku 90 000 židov, v 1869 ichbolo 542 000 a v 1910 až 910 000. Židia sa hlásili k maďarskej národnosti a svoju identitu sa snažilizakryť pod falošnými menami, ako s iróniou poznamenáva R. W. Seton-Watson: "z mien Weiss, Lowy,Kohn, Weinberger, Rosenfeld, Klein sa stávajú Vészi, Lukács, Kardos, Biró, Erdélyi, Kiss". Slovenskí vodcovia s hnevom hľadeli, s akou horlivosťou židia propagujú myšlienku jednorečového a jednonárodného Uhorska. Židia sa tak vžili do úlohy misionárov, že svojim šovinizmom často prevýšilisamotných Maďarov. Poslanec Visontai /pôvodným menom Weinberger/ v budapeštianskom parlamente dňa 29. marca 1895 vyhlasuje: "V stoliciach obývaných nemaďarským obyvateľstvom,kde široko-ďaľeko krásneho maďarského slova nepočuť, v stoliciach Rumunských či Slovenských, je to práve židovská rodina, ktorá nielen, že vštepuje svojim deťom lásku k maďarskej reči, ale snaží sa našu krásnu reč šíriť ďalej. Vidíme tiež, že v nemaďarských stoliciach ak rodičia chcú, aby sa ich dieťa vzdelávalo v maďarskom jazyku, posielajú deti do židovskej školy." Maďarská vláda oceňovala túto misionársku prácu židov. V rokoch 1870-1918 bolo do šľachtického stavu povýšených 346 židovských rodín. Uprednostňovaním židov pred nežidovským obyvateľstvom sa dosiahlo, že na začiatku 20. storočia medzi lekármi bolo 49% židov, medzi pravotármi 45%, medzi novinármi 42%,spisovateľmi 26%, obchodníkmi 60%, atď. V liste K. A. Medveckom sa Andrej Kmeť rozhorčuje: "Židje pánom v sklepe, žid je pánom v krčme, žid je pánom vo veľkých dielňach, žid je pánom v palácoch, kráľovských dvoroch, žid je pánom v súdnej stolici a žid je pánom v chalupe roľníkovej, v rodine, v škole, ba i v kostoloch a súkromnosti sŕdc, ponevač je pánom v novinách a pánom groša,chleba, odevu a celého nášho bytia a hnitia. Nájdu sa síce pseudohistorici, napr. J. Lettrich, ktorí - aby sa zalíškali židom - napíšu, že židia a Slováci harmonicky nažívali a že "slovenskí židia boli medzi zakladateľmi Matice slovenskej v roku1863". Túto fantáziu vyvracia Svetozár Hurban - Vajanský: "Čo sa týka Matice - sám národ zúčastnilsa, a nezúčastnili sa tí, ktorí majú najviac peňazí, židia žijúci z krvavých mozoľov ľudu. V celomkapitále matičnom niet ani jednoho židovského grajciara."
    publikované: 27.10.2006 11:55:03 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  77. sahrezad
    "neprechovavanie akekolvek sympatie voci USA" si môžu pestovať irackí migranti síce kdekoľvek, ale prečo práve na Západe? Ak sa im nepáči rodná džamahírija, nech prejdú do allahistanu a naopak.
    S pestovateľmi nesympatií sú v EU zlé skúsenosti.

    publikované: 27.10.2006 12:29:39 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  78. Ano, prudia aj do Iranu
    Ti, ktori nemaju kam utiect. Presne cislo ti nepoviem, ale paradoxne prudili tam aj v 80-tych rokoch pocas vojny s Iranom. Iranci ich prijali pohostinne, pretoze na rozdiel od teba rozlisuju diktatorsky rezim od civilov. Tiez rozlisuju sionistov od Zidov, preto tam dodnes v pokoji naziva najväcsia zidovska komunita na Blizkom vychode (Izrael neratam).
    Preco ich posielas do allahistanu neviem. Oni o krajinu v ktorej vladnu islamski fanatici zaujem nemaju. Du jú ándrsténd?

    publikované: 27.10.2006 14:43:53 | autor: sahrezad (e-mail, web, neautorizovaný)
  79. ak nechcú do allahistanu
    môžu do Kuwaitu (vlastne tam z istých dôvodov radšej nie:) alebo bohatým Saudom, Emiráťanom, Ománčanom, Egypťanom (tí sú ale citeľne chudobnejší, že?)
    Pravda je taká, že bohatí bratia o nich nemajú veľký interes a sáčkujú sa na Západ. Teda nech, ale prečo sa neprispôsobia pomerom?
    publikované: 27.10.2006 14:53:52 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  80. hm
    decka zlate, mi mozete vysvetlit, preco ste taki namotani na Stura a jeho gang? si dajte klapky z oci a uvedomte si, ze dnesna situacia okolo Izraela a ta vtedajsia v hornom Uhorsku bola diametralne odlisna. by ste uz mohli prestat byt urevanymi jaciacimi slovacikmi, ktorych ti satani zidovski nasilu ozierali. zidovski krcmari len robili biznis. a tiez treba mat napameti, ze na kazdy hriech treba dvoch.takze take it easy guys :)
    publikované: 27.10.2006 14:56:31 | autor: showhotel (e-mail, web, neautorizovaný)
  81. kriq
    akym sposobom sa Iracania neprisposobuju tunajsim pomerom? Nemylis si ich nahodou so Somalcanmi?Preco sa nehrnu do Egyptu? Pre to iste pre co sa slovenski emigranti nehrnu do Bulharska. Pridu sem a nadavaju a nadavaju na sprostych Svedov. Teda, Slovaci muzskeho pohlavia hlavne na sproste a - samozrejme - skarede Svedky. Vsetko z frustracie, ze domace slecny o vychodoeuropanov nemaju zaujem. No, ale uz sme odbocili od temy.
    publikované: 27.10.2006 15:08:42 | autor: sahrezad (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014