Ema

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Bum bum drums of war

BBC uvádza: Festival úchylných sionistických vízií

"Fanatik nepozná nič len útok, napádanie, blitzkrieg a zdôvodňuje to slovami, že útok je najlepšia obrana."

Dňa 10. októbra odvysielala BBC "dokument" izraelského top propagandistu Noama Šaleva. Implicitným cieľom takéhoto výplachu mozgu je získať verejnú podporu útoku Izraela na Irán s použitím atómových zbraní vyrobených v Treťom chráme - tabuizovanej Dimone, ktorú medzinárodné spoločenstvo nesmie kontrolovať, pretože by to bolo antisemitské.

Celý "dokument" je festival sionistického bedákania a vyplakávania, hrubých manipulácií, vrátane populárnych Ahmadínedžádových slov, ktoré nikdy nepovedal, že Izrael musí byť vymazaný z mapy. Napriek iks upozorneniam, že originálne znenie je Okupačný režim nad Jeruzalemom bude vymazaný zo stránok histórie, sa z vymysleného výroku stal hlavný sionistický bojový pokrik. Čo sa babe chcelo, to sa babe snilo.

Každopádne, sionistický režim zo stránok času vymazaný bude.  Odhnije ako všetky režimy. Lebo na tomto svete existuje istota, že žiadny režim nie je večný. Ani sionistický, vyrastajúci z kmeňových mýtov. 

Nikde v dokumente neodznelo, že jadrový program dotiahol do Iránu šáh - západom dosadený pajác a po odstránení tohto despotu, dementa, ktorý svojím konaním navodil islamskú revolúciu, ajatolláhovia všetky jadrové aktivity zmrazili. Rozvoj bez energií však nie je možný, a tak sa Irán k jadrovému programu vrátil, podpísal dohodu o nešírení jadrových zbraní - NPT (na rozdiel od Izraela, ktorý NPT podpísať odmietol), postupuje transparentne pod dohľadom IAEA a deklaruje, že atómové zbrane vyrábať nechce.

Čerešňou na šľahačke fanatického vyplakávania v Šalevovom "dokumente", ktorý má vopred ospravedlniť pripravovanú katastrofu s celosvetovým dopadom, je vyjadrenie Šimona Peresa o tom, že Irán chce spôsobiť genocídu židov a údajnú pripravovanú iránsku atómovú bombu pripodobňuje k "lietajúcemu koncentračnému táboru". Lenže Pásmo Gazy nelieta, lietajú tam izraelské stíhačky. U sionistov si však svet zvykol na to, že fabulujú, čo sa im hodí a sú presvedčení, že tým zakryjú realitu. 

O dokumente podrobne píše Jonathan Cook z Nazaretu vo svojom článku Israel´s Plan for a Military Strike on Iran. Zaujímavé čítanie. Napríklad toto:

"And, as we are being persuaded how "fragile" Israel really is, another former prime minister, Ehud Barak, is interviewed. "Ultimately we are standing alone," he says, in apparent justification for an illegal, unilateral strike. Iran’s nuclear reasearch facilities, Barak warns, are hidden deep underground, so deep that "no conventional weapon can penetrate", leaving us to infer that in such circumstances Israel will have no choice but use a tactical nuclear strike in its "self-defence". And, getting into his stride, Barak adds that some facilities are in crowded urban areas "where any attack could end up in civilian collateral damage".

"Z bitevných polí vieme, že väčšina vojen nebola vyhraná vynikajúcou stratégiou, ale vďaka hrubým chybám protivníka. Veľkí generáli v dejinách končia porážkou".

Veľkí generáli jednej z najsilnejších armád sveta urobia hrubú chybu hneď na začiatku.

Obrázok od Mohsena Džafariho (Petržlena?) je zo stránky  Kargah, citáty v italiku z knihy Filosofie koček.

------

A pod čiarou ešte pár fotografií z Hirošimy 1945 z časopisu Time. Spravidla sú tieto fotografie médiami tabuizované.

Rovnako ako sú médiami tabuizované fotodokumentácie US&GB chronických zvrestiev na civilistoch v Iraku, izraelských zverstiev spáchaných na civilnom obyvateľstve v júli a auguste v Libanone a ďalších zvrestiev, ktorých sa  na neozbrojených ľuďoch dopúšťa Západ.


Peri fyseos anthropu - O ľudskej prirodzenosti | stály odkaz

Komentáre

  1. chuderka Ema
    Šéf nacistickej propagandy, Joseph Goebels by mal z Teba radosť.
    publikované: 14.10.2006 13:29:45 | autor: nvoeirujhgonblizagiaubmoweruigoaui (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. chuderka Ema
    Nacistická Tretia ríša síce bola vojensky porazená, lenže nacistická ideológia, tá najprimitívnejšia kmeňová ideológia prežíva ďalej.
    V hlavách takých zakomplexovaných a seba nenávidiacich indivíduí ako je naša chuderka Ema.
    Pretože tá nepríčetná nenávisť voči iným, s akou sa tu chuderka Ema prezentuje, je v podstate nenávisťou voči sebe samej.

    Tak mi prišla na um jedne riekanka zo školských lavíc :
    Mama má Emu,
    Ema má ...

    Čo má Ema ? Problémy so sebou.
    publikované: 14.10.2006 13:46:09 | autor: negev (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. ad. Hirošima, Nagasaki
    To že tie dve bomby skrátili vojnu s Japonskom minimálne o rok (Japonci by sa dokázali brániť min. jeden rok, aj sami to potvrdili), a že sa tak ušetrilo niekoľko stotisíc, ak nie niekoľko miliónov ľudských životov, ako na strane USA, tak a hlavne aj na strane Japonska a jeho civilistov, je notoricky známy fakt.

    Lenže vysvetľovať to chuderke Eme, nositeľke tej najprimitívnejšej kmeňovej ideológie akou je nacismus, tak to je úplne zbytočné.
    publikované: 14.10.2006 13:52:55 | autor: negev (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. arton: Arton
    Negev, tri roky si sa venoval skole Zen, a zostal si takyto neurotik?
    To moj pes by urobil vacsie pokroky.
    publikované: 14.10.2006 14:39:54 | autor: -- (e-mail, web, neautorizovaný)
  5. Arton, obhajcami
    sionizmu už zostal len hentaký odpad. Lumpenproletariát a jeho ideologickí bossovia.
    A preto bude okupačný režim nad Jeruzalemom vymazaný zo stránok dejín.
    publikované: 14.10.2006 16:17:46 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. ahoj Ema
    tiez som film videl. Absurdne divadlo.
    Ruky prec od nich. Su to zombies zastriekani ludskou krvou.
    publikované: 14.10.2006 17:05:31 | autor: AA (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. zrkadlenie
    Chuderka Ema, čo nevidíš, že svojim reakciami iba zrkadlím výplody Tvojej chorej mysle ?

    Čo tak konečne prejsť na argumentačný spôsob diskusie ? Prestať kydať špinu,,ktorá sa v Tebe bohvieodkiaľ vzala, prestať nálepkovať a (zbytočne) útočiť.

    Skús začať argumentovať. Napríklad ako je to s tou Hirošimou a Nagasaki ?
    Skús pomocou argumentov presvedčiť mňa, Američanov a aj samotných Japoncov (!) o opaku toho, čo som tu napísal. Pretože dnes už aj Japonci priznávajú, že tento rýchly koniec vojny bol nekonečne krát menším zlom, než možno i niekoľkoročné pokračovanie vojny klasickým spôsobom, ktoré by zakonite viedlo k porážke Japonska, len by ti obe strany stálo oveľa viac životov.

    Skús to Ema.
    Pozorne Ťa počúvam :-)
    publikované: 14.10.2006 17:55:16 | autor: negev (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. Začnime tým
    že sa ty vyjadríš k tomu, čo o tebe napísal Arton na základe analýzy tvojich tunajších neurotických prejavov.
    Kebylógiu - netestovateľné fabulácie čobybolokeby neboli za živa spálené desaťtisícky ľudí - si nechaj do ješivy.
    publikované: 14.10.2006 18:11:34 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. AAbeloviči
    predsa len existuje niečo, na čom sa my dvaja zhodneme.
    publikované: 14.10.2006 18:16:44 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. kebybologia
    Co by bolo keby sa nacisti dostali k moci a sirili svoju ideologiu a propagandu, k comu by to viedlo a a ako by to dopadlo uz vieme. Napriek tomu ste zase povyliezali a skusate to znova.
    Dopadnete znova takisto, ale je mu luto nevinych obeti.
    publikované: 14.10.2006 20:06:24 | autor: stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  11. veru, indoktrinovaní hlupáci
    vždy vedia, čo by bolo keby a bolo by to, samozrejme, niečo strašné.
    No čo by bolo asi. V zásade to isté, čo teraz. Po WWII by boli pod koberec zametené nacistické zločiny a potrestané zločiny spojenecké (bolo ich tiež požehnane, hlavne kobercové bombardovanie miest, to tie špiny počas norimberského tribunálu na nacistov ani nevytiahli, za to ich nepotrestali, lebo sami mali na paprčiach desaťtisíckami zbytočne zabitých civilistov) a stalinistické Rusko by bolo nakopané do zadku za rozpútanie vojny - a to celkom oprávnene. Namieto komunistického a teraz sionistického vymývania mozgov by tu bolo vymývanie mozgov nacistické a vemienka ako ty by namiesto US hymny nadšene spievali Deutschland, Deutschland ueber alles a v týchto fórach by sa zavzdušňovali, že k čomu by viedlo, keby vojnu vyhrali komunisti a ich kamaráti - churchillovská zberba. Churchill je ten starý mamľas, čo nás dohodil komunistom, ktorí na rozdiel od nacistických rasových čistiek robili rovnako brutálne komunistické čistky triedne. Keby si náhodou zabudol.
    A ty by si bol vzorný nácek. Máš na to mentálne dispozície - nepoužívať vlastný rozum, ale omieľať ideológiou nalinajkované táraniny postavené na kebylógii, nech sú to akékoľvek do očí bijúce sprostosti. Júj, hrôza, čo by len bolo, keby...
    publikované: 14.10.2006 20:31:52 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. ha?
    Ja neviem, preco nenavidis Zidov. Neviem, preco mas tento antisemitsky blog alebo preco iransky prezident chce znicit Izrael. Tiez neviem preco nacisti vyvrazdovali Zidov a preco chceli vacsi zivotny priestor. Tiez neviem preco v 14. storoci vyhanali Zidov lebo si mysleli, ze mozu za mor. Jedno viem, ze mate nejaku spolocnu zvratenu chorobu a to ma nemusi ani nikto indoktrinovat.
    publikované: 14.10.2006 21:28:51 | autor: stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. chuderka Ema
    Prečítaj si po sebe čo si o sebe nápisala. Ani ja by som Ťa nevedel lepšie definovať. xi xi xi :-)))
    Nepoužívanie vlastného rozumu, jednostranná, akýkoľvek kritický prístup postrádajúca vaginálno-emotívna dezinterpretácia faktov, vymletá hlava donekonečna omieľajúca osvedčené antisemitské táraniny.

    Začiatkom 50-tych rokov dospeli aj americkí aj japonskí vojenskí analytici, nezávisle na sebe (!), že Japonsko by sa naozaj dokázalo brániť minimálne rok, pokiaľ by malo akú takú nádej na víťazstvo. Kterúžto nádej po Hirošime a Nagasaki stratilo, takže to vzdalo. Čiže žiadny kebyzmus.

    Vidíš chuderka Ema. Nevieš nič a nič sa ani učiť nechceš. Tvojej úbohej a obmedzenej mentálnej výbave zjavne stačia tie osvedčené antisemitské prasačiny.
    "Aktualizované a zjednodušené na ľahko zapamätateľné heslá, ktoré sa tak ľahko vykrikujú na sfanatizovanej arabskej ulici, kde sa v duchu zákonov davovej psychózy znižuje IQ na úroveň najnižšieho článku. Demonštratívne tu Ty a Tebe podobní robíte verbálny huriavk, ktorí vás obohacuje o dobrý pocit spoločne zdieľanej nenávisti."

    Nepripomína Ti to čosi, Ema ?
    :-)))
    publikované: 14.10.2006 21:40:10 | autor: negev (e-mail, web, neautorizovaný)
  14. Tak už dosť
    Práve dávali v telke film Posledný samuraj a tam v jednej scéne vliezol americký chmuľo v zabrýzganých bagandžiach do čistého interiéru. Tu, v tejto mojej virtuálne domácnosti, kde JA rozhodujem, o čom a prečo budem písať - a zabíjanie ľudí a plánovanie ďalšieho zabíjania ľudí je od 12. júla 2006 pre mňa téma veľmi vážna - sa síce často s mojimi kamarátmi diskusne sekáme, lebo máme prirodzene rôzne názory, ale nikto okrem teba, stanko a špeciál negeva som nelezie v zahnojených bagandžiach.
    Preto výnimočne a prvý raz využívam svoje právo domácej panej a odkazujem vám: Srandy skončili. Marš von do chlieva medzi seberovných!
    A keď sa sem budete naďalej tlačiť s vašimi hnojnými rečmi plnými sprostých osobných útokov, vykopem vás spôsobom, na aký živote nezabudnete.
    publikované: 14.10.2006 21:42:41 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  15. Ema ! nádych výdych nádych výdych :-)))
    Chuderka Ema. Ty si vážne myslíš, že tu, alebo kdekoľvek inde, budeš beztrestne šíriť tú svoju nacistickú propagandu ?!

    Čo sa týka mojich zahnojených bagančí, o5 Ti pripomínam - svojimi diskusnými príspevkami iba zrkadlím Teba a Tvoje verbálne emisie, ktorými iba znečisťuješ životné prostredie. Zmeň štýl a budeš príjemne prekvapená, že aj so mnou sa dá slušne a zaujímavo diskutovať.

    A čo sa týka Tvojich vyhrážok, že ma odtiaľto vykopeš ? Chuderka Ema. Stačí mi jeden telefonát, a viac si tu ani neškrtneš. ;-)
    publikované: 14.10.2006 22:05:05 | autor: negev (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. telka vymyva mozog
    Co sa stalo 12. jula 2006? Nebolo to vtedy, ked Hizbolah unasal vojakov, ostreloval raketami izraelske mesto a Izrael to zatrhol? Viem si predstavit ako ta stve, ze si nikto nemoze v bezpeci z poza hranic zastrielat na Zidov.

    Vacsina z tvojich kamaratov, pokial myslis tych siestich prispievatelov na tvojom blogu podla mna nezdielaju tvoj antisemitsky fanatizmus, ale nejako to toleruju, prehliadnu to, alebo mavnu rukou a bavia sa tu o niecom inom, ale aj to je smutne, lebo ludia ako ty zneuzivaju aj lahostajnost a nezaujem ludi na sirenie svojej propagandy.
    publikované: 14.10.2006 22:08:55 | autor: stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  17. Al Kaida ?
    Ema wrote : "... zabíjanie ľudí a plánovanie ďalšieho zabíjania ľudí ..."

    Ema, nepochybne máš na mysli tých islámskych fašistov, všakže ? :-)))
    publikované: 14.10.2006 22:08:56 | autor: negev (e-mail, web, neautorizovaný)
  18. Zvyk je železná košela.
    Stan wrote : "Viem si predstavit ako ta stve, ze si nikto nemoze v bezpeci z poza hranic zastrielat na Zidov."

    Presne tak, to je ono ! :-)
    Chuderka Ema a jej podobní. Toľké stáročia boli zvyknutí, že si môžu beztrestne kopnúť do židov, keď si potrebovali odventilovať nejaké svoje mindráky, a naraz nič. Zrazu sa to nedá. A už vôbec nie beztrestne. To musí byť k uzúfaniu.
    :-)))
    publikované: 14.10.2006 22:18:20 | autor: negev (e-mail, web, neautorizovaný)
  19. ad. jeden telefonát.
    negev wrote : " Stačí mi jeden telefonát, a viac si tu ani neškrtneš. ;-)"

    Neboj Ema, neurobím to. Teba si totiž pekne vychutnám. Nahryznutú už Ťa mám (viď Tvoja posledná hysterická reakcia).

    ŇAM ŇAM :-)))
    publikované: 14.10.2006 22:33:16 | autor: negev (e-mail, web, neautorizovaný)
  20. Ahoj ema
    nemám čas to tu čítať, bo Mikymauza tlačí mechúr.
    Ale odkazuje, že mám pozdravovať Šunkesa. A pýta sa, kedy si zas budú môcť spolu zamňaukať.
    publikované: 14.10.2006 22:41:59 | autor: syska (e-mail, web, neautorizovaný)
  21. Zaujímavá debata, ale neprispejem k nej
    som zničený po celodennej oberačke a prešovačke.
    BTW, máme kóšerný ryzling vlašský, o.i. 22 °ČSN ;)
    publikované: 14.10.2006 22:57:49 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  22. negevovi:
    citam tie tvoje prispevky. Su plne nielen sprostosti a primitivizmu, odvazania od temy. Ak by som chcel na tvoje prispevky odpovedat rovnako, ako ty tu "diskutujes" s emou, tak by som pisal iba o tvojom usliapnutom ukomplexovanom maskulinnom machovstve a nachylnosti impotentneho eunucha lizat nohy panovi haremu. Alebo si myslis, ze za tvoje opakovane "argumenty" o "vaginalno-menstruacno-emotivnej dezinterpretacii faktov", ze za tvoje ubohucke poznamky "..staci mi niekam zatelefonovat a koncis" ... negev, to si si osvojil za komunistov takuto retoriku? myslis, ze si zasluhujes aj nieco ine ako opovrhnutie? Prejavil si sa ako totalny chruno a politruk.
    P.S. Kde ema propaguje nacisticku propagandu, ty politruk?
    negev, fotky z Hirosimy ukazala ema preto, aby si aj zmanipulovany poilitruk ako ty si uvedomil za co vlastnbe celnmi predstavitelia zidovskeho statu vo spojich prejavoch agituju ... a vecne poukazala na (imho dost podstatne) rozdiely v pristupe k vyuzivaniu nuklearnej energie v Izraeli a v Irane. K tomu si ty ovsem nbediskutoval, ale odviedol si rec na skratenie vojny v Japonsku., Chcem ta ale upozornit na maly, ale podstatny detail: Iran nenapadol Izrael a tak Izraelu moze hlupakom ako si ty prezentovat iba vykonstruovane pseudoargumenty pre "preventivny jadrovy utok". A len neprajnik Izraela moze tlieskat sucasnym sionistickym vojnovym stvacom, lebo ak svoje plany zrealizuju, bude to nielen ich koniec, ale aj koniec izraelskeho sna.
    publikované: 15.10.2006 00:11:34 | autor: Hombre (e-mail, web, neautorizovaný)
  23. Človeče hombre
    Podľa Tvojho príspevku vidím, že vy ste s Emou rovnaká krvná skupina. Takže moje slová určené jej môžeš kľudne a v plnej miere aplikovať aj na seba.

    Apropó, tá Hirošima. Ešte stále som tu nezaznamenal žiaden argument, že prečo Hirošima nie. :-)
    publikované: 15.10.2006 07:02:10 | autor: negev (e-mail, web, neautorizovaný)
  24. K VECI
    Nevšimol som si, že by izraelský predstavitelia vykrikovali, že arabské štáty su rakovinou na tele Stredného východu a že ich treba zrovnať so zemou. Btw, Izrael ma dostatočný vojenský potenciál aby to urobil. Tak prečo to neurobí ? :-)))

    Zato predstavitelia arabských štátov to verejne vykrikujú pri každej príležitosti a nielen vykrikujú. Za posledných 50 rokov to niekoľko krát aj prakticky skúsili.
    Ani raz im to nevyšlo, a to ich nepochybne tiež vytáča až k nepríčetnosti.

    Problémom Izraela je, že je to geograficky malý štát. Takže prvá prehratá vojna so svojimi susedmi by bola zároveň aj poslednou v jeho novodobých dejinách.
    Na rozdiel od arabských štátov, ktoré si môžu dovoliť prehrať s Izraelom vojnu a nič sa nestane. Neprestanú existovať. Okrem iného aj preto, lebo Izrael je civilizovaný štát, ktorý svojho vo vojne porazeného suseda nezrovná so zemou, hoci to môže a mohol už párkrát urobiť.
    Nuž a v takejto situácii chcieť od Izraela, aby vyčkával až udrú tí druhí, až prásknu na izraelské mestá nejakú atómku, by bol šialenstvo a samovražda.
    Apeacement ako vyšitý z učebníc europskych dejín pprvej polovice 20. storočia. Vieme kam viedla ústupčivosť Európy pred Hitlerom. Všakže ? :-)))
    publikované: 15.10.2006 07:21:31 | autor: negev (e-mail, web, neautorizovaný)
  25. Ema a spol.
    Pokiaľ by ste mienili reagovať, prosím argumentujte faktami a nie svojimi hysterickými emóciami, propagandou a demagógiou.
    V opačnom prípade sa odomňa dočkáte naozaj iba špinavých bagančí. :-)))
    publikované: 15.10.2006 07:26:52 | autor: negev (e-mail, web, neautorizovaný)
  26. hombre
    and now for something completely different.
    Brezinski:
    “Neocon prescriptions [of use of force to try to change things unilaterally] of which Israel has its equivalents, are fatal for America and ultimately for Israel. They will totally turn the overwhelming majority of the Middle East’s population against the United States. The lessons of Iraq speak for themselves. Eventually, if neocon policies continue to be pursued, the United States will be expelled from the region and that will be the beginning of the end for Israel as well.”
    (júl 2006, z rozhovoru s Nathanom Gardelsom)
    A ešte niečo z toho rozhovoru si dajme:
    GARDELS: Don’t the deaths of so many innocent civilians in Qana in the south of Lebanon — like the massacre in Haditha, Iraq, by American troops — send a message to Arabs and Iranians that the “new Middle East” coming from the U.S. and Israel will amount to occupation, carnage and bloodshed? Even Shirin Ebadi, the Iranian dissident who won the Nobel Peace Prize, told me recently that Iranians would rather suffer the mullahs for now than the horrors they see in Iraq.
    BRZEZINSKI: This is precisely why neocon policies are recklessly dangerous both to America and Israel.
    .
    A mohli by sme tiež niečo v prakticky rovnakom duchu od Cartera, Chomskeho, Fiska a iks ďalších racionálne rozmýšľajúcich ľudí, ale každý normálny človek vie aj bez nich, do akého svinstva nás psychopatickí sionisti a neocons ťahajú.
    publikované: 15.10.2006 07:46:42 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  27. Tak ma ešte napadlo ...
    fakt, prečo Izrael so svojim vojenským potenciálom nezrovná v okruhu povedzme 500 kilometrov od svojich hraníc všetko čo sa tam vydáva za (s prepáčením za výraz) arabskú/moslimskú civilizáciu ?
    Aké by to malo pre Izreal následky. Výhody tohto riešenia sú zjavné.
    A nevýhody ? Hmm, USA a Rusko by najskôr prijali nejaké akože sankcie, pričom po tichu by sa Izraelčanom poďakovali za to, že urobili za nich tú nevďačnú robotu. Zvlášť Rusko, ktorého islámsky terorizmus začína stále viac a viac tlačiť v topánke a nevie si s tým rady.
    Čína a Japonsko by najskôr rozpačito kývli plecom, pretože im je to v tejto chvíli šumafuck že čo sa deje na Strednom východe.
    A Európa ? Stará, dobrá, morálne a hodnotovo vykastrovaná a impotentná Európa ?
    Voľačo na tú tému vám tu skopírujem. OK ?

    ...................

    Všetko po starom, len unudený Západ má novú veľkú tému. Média vo svojej zvrhlosti a neúcte k životu online ponúkajú zábery útokov, útekov a jatiek, aktivisti všetkých možných farieb a chutí organizujú happeningy plné nenávisti, ľavičiari zavetrili príležitosť oprášiť staré dobré témy o imperializme, aktualizovať ich a zjednodušiť na zapamätateľné heslá, intelektuáli sa predbiehajú v sofistikovaných bláboloch, len aby ich hlas nezanikol v primitívnom kriku ulice, kde sa v duchu zákonov davovej psychózy znižuje IQ na úroveň najnižšieho článku. V celom tom demonštratívnom huriavku obohacujúcom o dobrý pocit spoločne zdieľanej nenávisti som našla úprimnosť v jednom jedinom geste. Ruky na pápežovej tvári pre mňa nesymbolizovali zakrývanie si očí pred utrpením ľudí. Nie je ho viac ako bývalo. Človek, ktorý silou svojej osobnosti prekonal hnilobný hodnotový rozklad komunizmu, videl jeho pád, svojou dušou preklenul hranice vlastného náboženstva a stal sa človekom ekumenickej viery, si zakrýval oči pred vlastnou civilizáciou. Tou, ktorá v mene pochybných práv povraždila desiatky miliónov vlastných nenarodených detí, povýšila sentiment na cit, z rodín urobila zbytočnú záťaž, vymenila zodpovednosť za hedonizmus a so smiechom blázna odtína vlastné korene. Pre mňa to bolo varovné gesto pred konfrontáciou s inou civilizáciou, nemý výkrik Nerobte to.
    Už sa stalo. Ten starý pán v tichu svojej vatikánskej pracovne vidí ďalej ako ja. Posledné, čo by som chcela, je mať rovnakú schopnosť ako on.

    ema [IP:195.168.1.101][ 5. 4. 2003 12:12:53]


    ...............

    Takže celkom vážne, prečo to Izrael neurobí ? Žeby preto, lebo je to civilizovaný štát ?
    Apropó, viete si predstaviť napr. "mierumilovného" iránskeho prezidenta (xi xi xi :-))) ), žeby takú príležitosť nevyužil, keby ju mal ?!
    Ja nie.
    publikované: 15.10.2006 07:58:18 | autor: negev (e-mail, web, neautorizovaný)
  28. Prekristoverany!
    to co je za individuum s histrionskou poruchou tento negev? Ved za toho vulgarneho devianta by slusny clovek ani sekel nedal. A to uz ani nehovoriac o jeho suchych argumentoch reminiscentnych na rovnomennu pustnu oblast v nemenovanom hyperagresivnom statiku. Darmo, tradicia nepovoli...
    Toz vidi sa mi, ze mily negev ako i miestny imbecil stanko asi nie su patricne informovany o velkej vlasteneckej. Je sice zrejme, ze bombardovanie Hirosimi a Nagasaki, ako i konvencne B-29 kobercove nalety na mnohe ine japonske mesta zohralo signifikantnu rolu pri kapitulacii Japonska - odhliadnuc od vyfabrikovanych zaverov tzv. "japonskych vojenskych analytikov" podliehajucich americkemu guvernatorstvu - rozhodujucu ulohu vsak zohrali ako obvykle Sovieti, ktorych armady 2. dalekovychodneho frontu a tichomorskeho lodstva behom par dni rozdrvili milionovu japonsku kuantungsku armadu a oni jedini boli schopni ustedrit Japoncom (vojakom, nie ubohym bombardovanym statisicom civilistom!) smrtelny uder, takisto ako oni jedini rozdrvili Adolfove Nemecko bez pomoci komedii typu vylodenia v Normandii. Bez zbytocneho podcenovania am. atomovej technologie Fermiho (t.z. nie toho plagiatora a kurevnika einsteina), ta este vtedy nebola na takej kvantitativnej urovni (podobne ako nemecke V2), aby dokazala vojnu rozhodnut. Je vseobecne zname, ake problemy mali amici na juhu s dobyvanim jaskynnych japonskych pevnosti a invazia na hlavny ostrov Honsu bola planovana az na jar 1946... Rusi boli predsa len podstatne takticky lepsi a "ostrielanejsi" vojaci ako ti zasrani yankees. A preto aj oni, a nikto iny, prinutil Japoncov prijat Postupimsku deklaraciu a kapitulovat. Inak by japoncici skutocne bez akychkolvek etickych zabran este aspon rok dalej bojovali bez ohladu na eeeroplany typu superfortress s littleboyami riadenymi pilotmi hornozemskeho povodu... Takze asi tolkooo na mardz o historickych faktov, ked to tak velmi blbecek negev (och ako vznesene ten nick znie!) postradal.
    Inak nase stare honelnicke slovenske prislovie hovori: "Z hovna bic neupleties" a my, ktori sme toho uz zvuokol-vuokol tejto nasej sapinoidnej planety uz nieco preskakali to mozeme len na 100% potvrdit. Takze sa tak trochen cudujem, ze sa taka skusena zena ako Ema pusta do debaty ausgerechnet s takymi exkrementami ako je negev alebo nas oblubeny stehaufmännchen stanko. Ved kazda dzedzinska bapka predsa vie, ze hovna treba zamiest do hnoja, nech z nich je aspon aky-taky chosen. A nech na tomto unikatnom a vznesenom blogu nesmrdia a hlavne netelefonuju! My ostatne tam "hore" tiez mame svoje lidi...a k tomu este niekolko doktoratov na rozdiel od tychto nichtsnutzov...
    publikované: 15.10.2006 08:00:26 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. to negev & stan
    ste obycajni kokoti a to, ze spolu s vami zdielam oznacenie human being bude mojou traumou do konca zivota. je pod moju uroven nechat sa vtiahnut do diskusie s vami na 'argumentacnej' rovine. jedinou vhodnou odpovedou vo virtualnom priestore je ignorovanie. v reale by som vas s radostou nakopal tam, kde maju normalni chalani gule
    howgh
    publikované: 15.10.2006 08:00:42 | autor: showhotel (e-mail, web, neautorizovaný)
  30. Ahoj, syska
    a šak ani nečítaj, škoda strácať čas. Aj tak je všetko jasné. To len neocons_sionizmom indoktrinované vemienka s vlčou tmou budú zo zotrvačnosti cilingať vraždené hlúposti.
    Šunkes odkazuje, že rozmýšľa nad dobrými témami na mraukanie. K tej tunajšej prispel dvoma citátmi z Filosofie koček. A že tiež pozdravuje Mikymauza očúravajúceho externé stĺpy a múriky.
    publikované: 15.10.2006 08:20:00 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  31. ach jaj Idar
    Máš to ale pokrútené v hlave s tou 2WW. Raz darmo, patologická nenávisť (voči Američanom, Židom, Eskymákov, Aborigincom, ... to je jedno, objekt nenávisti nie je až taký podstatný), dokáže človeku urobiť riadnu paseku v jeho myslení.
    publikované: 15.10.2006 08:20:04 | autor: negev (e-mail, web, neautorizovaný)
  32. Otevřel jsem oči
    a první, co jsem uviděl, byl příšerný žlutofialový ksicht mrtváka. Jak jsem ležel pravou tváří na zemi, viděl jsem nad hranou schodiště jenom tu hlavu. Jak mrtvák vystoupil o další schod, hlava se zakývala a najednou byl vidět i krk a kus hrudi. Kolem rtů, na bradě a na zelené rozervané košili měl povlak cizí černé mokvavé krve, v které se hemžily malé bílé larvy.
    Pak mi něco zakrylo výhled a s ostrým švihnutím mne to bolesti-vě a mokře pláclo do obličeje.
    Levou rukou jsem zachytil Jonášovo zápěstí, a zatímco jsem si říkal, že ho budu muset naučit nějaké mírnější způsoby, jak křísit omdlelé, vytáhl jsem z pouzdra berettu a vystřelil doprostřed žlutofi-alového obličeje díru.
    Svíjející se bílé larvičky se rozcákly po zdi a po zábradlí.
    publikované: 15.10.2006 08:34:02 | autor: buheh (e-mail, web, neautorizovaný)
  33. btw. 2.WW, Idar
    Vieš fakty sú jedná vec a interpretácia faktov druhá vec.
    A hnev je špatný radca. To vedeli už aj naši pradedovia.
    Tvoj príspevok Ti zjavne diktovala Tvoja nenávisť (hnev).
    A Tvoja interpretácia faktov o 2.WW je taktiež zdeformovaná touže nenávisťou.

    Chce to zhlboka dýchať. :-)
    publikované: 15.10.2006 08:35:40 | autor: negev (e-mail, web, neautorizovaný)
  34. POZOR ,POZOR!
    služobné hlásenie pre všetkých pravidelných účastníkov tohto milého blogu.

    V ostatnom čase sa na náš obľúbený blog dostala osoba mrtváckeho charakteru, ktorá tvrdí, že je zen-budhista. Avšak zlomyseľný indoktrinovaný hlupák so zahalenou mysľou, pohŕdajúci pravdou a ľudskými životmi nemá s ozajstným budhizmom nič spoločné. Týmto sa chcem v mene všetkých úprimných budhistov od uvedenej osoby dištancovať.
    publikované: 15.10.2006 09:06:17 | autor: buheh (e-mail, web, neautorizovaný)
  35. idar, opravy
    1, "rozhodujucu ulohu pri prážke Japonska vsak zohrali ako obvykle Sovieti" - ČA zaútočila až po Hirošime a Nagasaki; Vybavenie zaostalej japonskej pozemnej armády sa nedalo porovnať s modernou ČA; Japonci nebránili svoju zem, len dobytú Čínu
    2, "oni jediní (by) porazili Adolfovo Nemecko bez pomoci komedii typu vylodenia v Normandii" zas kebyológia, ale budiž! Bezpochyby by Rusi v ´45 porazili Nemecko aj sami - ale podobne by USArmy bez ČA porazila Japonsko ;)
    3, "Bez zbytocneho podcenovania am. atomovej technologie - ta este vtedy nebola na urovni aby dokazala vojnu rozhodnut" - Jedna bomba by Japoncov nenalomila, ale dve v priebehu 3 dní bola jasná správa: máme ich dosť a vaše mestá zovnáme so zemou ak nekapitulujete
    4, "prinutili Japoncov prijat Postupimsku deklaraciu a kapitulovat"; Postupimská konferencia sa začala 17.7.45, teda PRED HIrošimou, a týkala sa Európy, USA si kapituláciu Japonska (podpis na lodi Missouri) vychutnali samé
    publikované: 15.10.2006 09:06:59 | autor: kriq (e-mail, web, neautorizovaný)
  36. --> idar
    To si tu mal byt minule ked nacisti ema a arton tvrdili, ze bez Churchilla by nacisti vyhrali a ako by to bolo fajn. Cele to potom dostalo este vyslovene zvrateny finkelsteinsky zvrat, ked zacali tvrdit, ze su Zidia a k tomu este ti najzidovskejsi, chasidksi. Ja s nimi co sa tyka Churchilla v podstate suhlasim az na to ze si myslim, ze je dobre, ze nacizmus bol porazeny.
    publikované: 15.10.2006 10:34:00 | autor: stan (e-mail, web, neautorizovaný)
  37. To :negev & stan:
    Budem ta citovat negev: ...Čo sa týka mojich zahnojených bagančí, o5 Ti pripomínam - svojimi diskusnými príspevkami iba zrkadlím Teba a Tvoje verbálne emisie, ktorými iba znečisťuješ životné prostredie. Zmeň štýl a budeš príjemne prekvapená, že aj so mnou sa dá slušne a zaujímavo diskutovať...

    Tak toto je ako vystrihnute z estebackej prirucky: najprv postrasim a potom naznacim, ze viem byt aj ako med, ak ... Priznaj sa negev, co si robil pred r. 1989? 2. sprava STB? Vyhladavanie vnutorneho nepriatela?

    A este nieco: opakovane tu vycitas eme pripadne dalsim diskutujucim, ze ich prejavy su prejavmi sebanenavisti, potreby sebabicovania a pod. nezmysly. V zmysle tvojho uvazovania by sa potom analogicky malo svojho casu v tridsiatych rokoch XX. storocia vycitat to iste aj nemeckym antifasistom: ze kritizovali a stavali sa proti nacistickej vlade.Ze nadsene nevrteli chvostami, ked ich (a s nimi aj obrovsku cast sveta) Hitler tahal do zahuby. Podla teba mali iba prejavy takej istej sebanenavisti, aku dnes pripisujes eme. Mas popletene pojmy. Podla teba, ak je niekto Zid, tak musi prinajmensom obdivovat, v idealnom pripade slepo posluchat sucasnu izraelsku vladu. Lebo ak nie,m sliapnes do neho /nej svojimi spinavymi bagancami. Uvedomujes si, negev, ako si ideovo stotozneny s nacistickymi predstavami o medziludskych vztahoch?

    A este nieco: opakovane sa pohrdavo a hanlivo vyjadrujes o arabsko-moslimskej civilizacii, ked toto slovne spojenie uvadzas slovami ako prepytujem resp. uvodzovkami. Ano, aj mne je ich civilizacia a kultura cudzia, vela veci z nej odsudzujem, ale nemyslim si, ze su preto menejcenni a zasluhuju si preemptive strike. Inak, z mojho pohladu europskeho ateistu posobia zeny zahalene v cadoroch a muzi v burnusoch rpvnako bizarne, ako chlapíci s janosikovskymi vrkocikmi v umastenych kaftanoch krutiaci nad hlavami hydinou.
    Na druhej strane si uvedomujem, ze v takom Teherane su zeny v cadoroch (v rozpore so sucasnou mainstreamovou propagandou) rovnako zriedkavym/castym javom, ako su ti hydinou krutiaci chlapici v kaftanoch v Tel Avive.
    Negev, tvoj pohlad na svet je pohladom nacistu, pohladom zleho zakerneho cloveka. Zamysli sa na sebou.
    publikované: 15.10.2006 12:42:03 | autor: Hombre (e-mail, web, neautorizovaný)
  38. -> Hombre
    Zjavne si tu projektuješ svoje vlastné zvrátené videnie sveta a svoje vlastné mindráky do mojej osoby.
    Pozor na paranoiu. Nepríjemná diagnóza.
    publikované: 15.10.2006 13:22:47 | autor: negev (e-mail, web, neautorizovaný)
  39. --> Ema
    Ema wrote : "Preto výnimočne a prvý raz využívam svoje právo domácej panej a odkazujem vám: Srandy skončili. Marš von do chlieva medzi seberovných! "

    Ema,
    ani výnimočne, ani prvý raz ma nevyhadzuješ zo svojho blogu. Čiže - klameš. (Mám si dať tú námahu a prebrowsovať Tvoj blog a nájsť, že kde si ma už minimálne raz vyhadzovala, a usvedčiť Ťa tak s klamstva ?)

    Okrem toho, web-log nie je nejaký privátny klub. Je to dvor, ulica, námestie. Áno, agora !
    Priestranstvo s prístupom pre verejnosť zaručeným.
    A všetko čo tu kto z nás povie, napíše, je "res publicæ ". Vec verejná.

    Ak nie si schopná vyrovnať sa s touto prostou skutočnosťou, ak nie si schopná vyrovnať sa s faktom, že iní ľudia môžu mať (ach, tá trúfalosť) iné názory, ak nie si schopná vyrovnať sa s tým, že tí iní ľudia Ti môžu (ach tá trúfalosť) oponovať, tak potom Ti nezostáva nič iné, len si zbaliť svojich "päť slivák" a odísť do nejakého privátneho diskusného fóra, kde prístup budú mať len Tebou schválení súkmeňovci.
    Tam sa môžeš obklopiť sebe rovnými a zdieľať s nimi svoju primitívnu kmeňovú nenávisť k inakosti, ktorá vás tak posmeľuje vo vašom konaní.
    Ona totižto tá osobná, individuálna odvaha k slobode je pre vás nočná mora. Strach z neznáma, taký typický pre zvieratá a pre kmeňovo žijúcich ľudí fungujúcich tak na úrovni lovcov mamutov.

    :-(
    publikované: 15.10.2006 13:48:40 | autor: negev (e-mail, web, neautorizovaný)
  40. Emi good job
    v provokaciach co dovedu veci na hranu a ukazu skutocnu povahu ludi si bola vzdycky perfect
    publikované: 15.10.2006 14:51:46 | autor: AA (e-mail, web, neautorizovaný)
  41. AAbelovič, aká
    provokácia. Napísala som svoj názor na verejne odvysielaný propagandistický dokument, pribalila relevantné linky a podslala včerty cudzieho hysterika a miestenho idiota. To je všetko.
    publikované: 15.10.2006 16:38:11 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  42. Mořem much
    se k nám brodili mrtváci. Ti nejblíž už byli dost blízko. Nemohl jsem v mouchách nahmatat upuštěnou kádvojku, tak jsem si do rukou zhoupl hecklera.
    Hrubé pažbičky mi padly do dlaní, vycvakl jsem pojistku a ryk palby bez tlumiče přehlušil i dunivé bzučení, z kterého svědila podlaha do pat a trnuly zuby. Kádvojka je mnohem účinnější zbraň než jakýkoli samopal, ale hluk dodával hecklerovi zdánlivou vládu nad hromy.
    Mrtvák vždy zatančil krátký taneček, mozek mu vycákl na záda a tělo padlo, až se mouchy rozstříkly — na padlém mrtvákovi se okamžitě utvořila obrovská bzučící hromada.
    publikované: 15.10.2006 16:50:02 | autor: buheh (e-mail, web, neautorizovaný)
  43. Ema a jej súkmeňovci.
    Hodnotovo a morálne vykastrovaná a politický impotentná Európa a jej deti, fašizoidní antisemiti Ema a jej súkmeňovci. Spôsob myslenia na úrovni najprimitívnejších kmeňových štruktúr. Ešte aj tí lovci mamutov občas používali aj racionálne myslenie.
    Títo tu, títo neandrtalci nepoužívajú mozog ani občas. Zrejme preto ich tak neodolateľne priťahuje islamo-nacizmus a jeho primítivne iba na emóciach založené vnímanie sveta.
    Isteže, malé dieťa tiež vníma a popisuje svet emotívne, pretože jeho racio ešte nie je dostatočne rozvinuté.
    Ale dospelý človek ? Mal by vedieť používať svoj rozum. Inak zákonite skončí v náručí extrémnych ideológií - komunizmus, nacizmus, islam ...

    Pozrite si ešte raz túto diskusiu. Akonáhle som prešiel od emotívneho spôsobu diskusie k vecnému a faktickému nastalo ... ticho po pěšině. Prípadne iba ďalšie vylučovanie negatívnych emócii a iných duševných exkrementov, alebo akože urazená nevšímavosť.
    Chuderka Ema a jej súkmeňovci, jednoducho nevedia prejsť na tento spôsob diskusie. Nemajú na to dostatočne vyspelú mentálnu a inteligenčnú výbavu.
    Vlastne sa im ani nemôžme čudovať. Oni za to chuderáci snáď ani nemôžu.
    Ale pozor si na nich dávať musíme. Z dejín vieme ako to dopadlo vždy, keď sa dostali k reálnej moci títo duševní neandrtálci.
    publikované: 16.10.2006 06:45:58 | autor: negev (e-mail, web, neautorizovaný)
  44. Ty dva kompletní mrtváky
    které jsem zabil předevčírem, jsem musel do kotle odtáhnout sám. Roboty kolem nich objížděly v širokých kruzích a mechanickými hlasy opakovaly: „Člověk v nebezpečí, člověk v nebezpečí!“ Mrtvoly byly k podlaze přischlé krví tak, že jsem je musel utrhnout páčidlem. Když jsem je jednu po druhé přetahoval přes vysoký práh spalovny, rozbité lebky jim škaredě skřípaly.
    publikované: 16.10.2006 08:46:28 | autor: buheh (e-mail, web, neautorizovaný)
  45. ...
    negev wrote : <i>... Prípadne iba ďalšie vylučovanie negatívnych emócii a iných duševných exkrementov,...</i>

    :-)))
    publikované: 16.10.2006 09:09:09 | autor: negev (e-mail, web, neautorizovaný)
  46. Odkopl jsem
    dalšího mrtváka — má bota mu s hlasitým křupnutím roztříštila hrtan. Jenom se zapotácel a znova zaútočil. Ten zlomek okamžiku mi ale umožnil, abych hodil granát a navíc se trefil. To bylo obzvlášť důležité.
    A trefil jsem se.
    publikované: 16.10.2006 09:15:44 | autor: buheh (e-mail, web, neautorizovaný)
  47. Zhluboka dychat!
    V+W spievaju pre negeva a inych jedincov s falicko-skrotalnym typom myslenia:

    Zhluboka dychat, zhluboka dychat
    vypnout prsa, bricho zastrcit
    zhluboka dychat, zhluboka dychat
    raz-dva-tri

    vykrocit razne, vykrocit razne
    levou pravou, paze pripazit
    vykrocit razne, vykrocit razne
    raz-dva-tri

    hodne ditko casne vstava
    lennosti se nepoddava
    ranni ptace dal doskace
    bez prace nejsou kolace

    hodne ditko casne vstava
    lennosti se nepodda
    k tomu predpoklady dava
    moje nova metoda

    rano telo do pohybu dame
    aby se nam rozproudila krev
    kdyz jsme v tom, tak hned si zazpivame
    zpev je prece uslechtily zjev

    ve hre hledej zalibu
    holduj tanci pohybu
    rytmicky srdce pracovat ma
    kto se sportem rozjari
    miva ruze ve tvari
    sportuje rukama nohama

    laska srdce mori
    organizmus hori
    laska nici telo
    jez by silit melo

    a proto nejlepe se rozjari
    kto na jare veslari
    rybari
    a v zari bruslari
    a v prosinci lyzari


    No takze tolko dobre mienene odporucanie pre negeva, ktory by uz konecne mohol odprejsknut ist si niekam trochu zasportovat, schladit horucu hlavicku a hlavne prestat otravovat prijemnu atmosferu na tomto inak velmi milom a veselom blogu. Vidi sa mi totiz, ze zatial co drviva vacsina ludi sa tu dobre zabava a tu i tam i premysla, jedinym nahnevanym a nemysliacim je prave negev (sudiac aspon podla pejorativnych vyrazov permanentne podliezajucich uz beztak nizko nasadenu latku vo virtualnej komunikacii).

    =>Kriq: nic v zlom, ale tie “opravy” ktore spominas su iba kozmetika. Fakty ako kedy vstupil ZSSR do vojny s Japonskom, kedy sa konala Postupimska konferencia a kedy a kde podpisalo Japonsko kapitulaciu su nam seckym myslim dobre zname. V tejto debate nam islo predovsetkym o reakciu na negevove fabulacie. Tento pan vtipne postuloval a oznacil za “notoricky znamy fakt”, ze Hirosima a Nagasaki zabranili predlzovaniu vojny, t.j. dalsiemu krviprelievaniu, a prinutili Japonsko ku kapitulacii.

    Skutocnost je taka, ze Suzukiho vladny kabinet bol este po zhodeni atomovych bomb odhodlany pokracovat v bojoch dufajuc, ze spojenecke vylodenie privodi americanom a dalsim take obrovske straty, ktore vyrazne zlepsia poziciu japonskej vlady pri nastavajucich mierovych rokovaniach. Rozdrvenie jedinej dovtedy nezdecimovanej kuantungskej armady Rusmi vsak dostali japonsku vladu do slepej ulicky. O kapitulacii preto rozhodol samotny cisar (znamy to rozhlasovy prejav z 15. augusta) a nasledne ho potvrdila az kapitulacia prave zmienenej kuantungskej armady. To, ze Japonsko bolo porazene v celom Tichomori McArthurom a Co., t.j. Americanmi, vsak nikto neopiera. Ani to,ze by USA tu vojnu vyhrali aj vlastnymi silami, len proste neskor.

    Japonsku kapitulaciu na lodi Missouri si vsak 2. septembra 1945 nevychutnali Americania sami, ponevac za spojenecov kapitulaciu podpisali predstavitelia vrchnych veleni ZSSR, USA, Velkej Britanie, Ciny, Francuzska, Holandska, Australie, Kanady a Noveho Zelandu. A este nakoniec, Postupimska konferencia a Postupimska deklaracia su dva odlisne pojmy. Po podpisani konecneho dokumentu Postupimskej konferencie 26. jula 1945 bolo Japonsko vyzvane styrmi mocnostami Postupimskou deklaraciou ku bezpodmienecnej kapitulacii, ktoru vsak obratom odmietlo.Tak preto hovorim, ze Japonsko bolo neskor donutene prijat Postupimsku deklaraciu.

    A uz dost s tymito vojnovymi sracickami! Islo len o popretie negevovych nezmyslov, ktoreho sa tak upenlivo dozadoval. Na taketo lidi treba v diskusiach reagovat, pretoze ti su schopni racionalizovat, ospravedlnit, az napokon uplne prevratit zmysel minulych aj buducich masakrov, ktorych sa tak radi dopustaju napr. USA a Izrael za vydatneho mlcania dalsich statov na osi dobra...
    publikované: 16.10.2006 12:22:44 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  48. na príspevky kokotov
    netreba reagovať. Inak s Tebou súhlasím.
    publikované: 16.10.2006 12:41:33 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  49. --> Idar
    Prejavuješ tu bezpochyby pozoruhodné znalosti z tichomorskej súčasti 2WW. Dobre sa to číta. Naozaj, bez irónie.
    Akurát nie celkom dobre chápem, že prečo sa tu so mnou a s Kriqom sporíš ?
    Idar wrote : <i>To, ze Japonsko bolo porazene v celom Tichomori McArthurom a Co., t.j. Americanmi, vsak nikto neopiera. Ani to,ze by USA tu vojnu vyhrali aj vlastnymi silami, len proste neskor.</i>

    Od začiatku tvrdím to isté. :-)))



    Ale skús sa vyjadriť k téme.
    Ono totižto už aj Eminy súkmeňovci nás tu upozorňovali ab sme diskutovali k téme ( 2006-10-15 00:11:34, negevovi:, Autor: [neautorizovaný] Hombre )

    Sorry, že som taký smelý, ale vieš vôbec o čo tu v tejto diskusii k tomuto článku ide ?
    publikované: 16.10.2006 14:42:24 | autor: ngv (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014